Jump to content

Money wallets (viva, skrill, revolut κλπ)


nico4gr
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Microcharge δεν υπάρχει δυστυχώς τέτοια επιλογή δεν την βρίσκω. Πιθανών να την κατάργησαν.

:):)

 

Δεν ακυρώθηκε αμέσως η συναλλαγή?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

 

Την 1η μέρα που δημιούργησα λογαριασμό στην Revolut έκανα 2 αγορές με μικρά ποσά, σε 2 διαφορετικά POS με τη χρήση του Google Pay στο οποία είχα συνδεδεμένη την virtual κάρτα.

 

Την Παρασκευή μού ήρθε η φυσική κάρτα, και σήμερα πήγα πάλι στο 1 από τα 2 μέρη που είχα πάει και την 1η φορά, και δοκίμασα να πληρώσω με την κάρτα με την χρήση του PIN για να την ενεργοποιήσω.

Το ποσό ήταν γύρω στα € 10,00, ενώ στον λογαριασμό μου έχω € 18,00.

Η πληρωμή απορρίφθηκε, και δοκίμασα να πληρώσω με το κινητό, πάλι με το Google Pay όπου είχα ακόμη συνδεδεμένη την virtual κάρτα, δεν είχα προσθέσει την φυσική, θα το έκανα μόλις την ενεργοποιούσα.

Και πάλι όμως η πληρωμή απορρίφθηκε.

 

Εννοείται πως PIN χρησιμοποίησα το σωστό, αυτό που είχα δηλώσει κατά την παραγγελία της φυσικής κάρτας.

 

Κάποια ιδέα για το τι μπορεί να συμβαίνει;

Να επικοινωνήσω με την Revolut;

 

Το περίεργο είναι πως σ' αυτό το POS είχα κάνει αγορά πριν περίπου 2 βδομάδες !!

 

Ευχαριστώ.

 

Sent from my Huawei Mate 20 Pro by using Tapatalk

Smartphone: Samsung Galaxy A54 5G

Tablet: Samsung Galaxy Tab S7

Link to comment
Share on other sites

Αντιμετωπίζει κανένας πρόβλημα στο να προσθέσει καινούρια κάρτα; Εδώ και κάτι μέρες δεν με αφήνει να προσθέσω καινούργια κάρτα. Έχω ήδη δύο και προσπαθώ να βάλω μια της Revolut και δεν τη δέχεται. Προσπάθησα και με μια της Πειραιώς και πάλι δεν τη δέχεται.
Link to comment
Share on other sites

Microcharge δεν υπάρχει δυστυχώς τέτοια επιλογή δεν την βρίσκω. Πιθανών να την κατάργησαν.

 

:):)

Όπως λέει και στη σελίδα, το microcharge, σου χρεώνει ένα μικρό ποσό για να επαληθευσει πως η κάρτα λειτουργεί. Συνήθως σε χρεώνει και στο πιστωνει το ποσό αυτόματα.

 

Τώρα ότι εσένα σου ζητάει κωδικό, θα πρέπει να πας εκεί που είναι η κάρτα σου και να το βάλεις εκεί.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 8T μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν ακυρώθηκε. Εγώ άλλο ρώτησα, για το μενού που βάζεις τους κωδικούς. Εκτός και αν εκείνη την ώρα που μου κράτησε τα 0,85 μου τα επέστρεψε. Αύριο θα έχω πλήρη εικόνα για να σου πω

 

Σε μένα δεν πρόλαβε να έρθει sms για την χρέωση, μόνο για την ακύρωση ήρθε και δεν υπάρχει χρέωση στην κάρτα. Ακυρώθηκε άμεσα

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας,

Είχα ένα πρόβλημα με πληρωμή που έγινε μέσω curve στο Eshop του Attica. Δυστυχώς λόγω time out με πέταξε εκτός και ενώ η πληρωμή ολοκληρώθηκε εγώ δεν έλαβα ποτέ επιβεβαιωτικό παραγγελίας (στην ουσία η παραγγελία δεν ολοκληρώθηκε).

Έχει βρεθεί κανείς αντιμέτωπος με κάτι ανάλογο να μου τι να κάνω (πέρα από το προφανές να επικοινωνήσω με Attica και Curve) σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας

Curve referral code: https://www.curve.com/join#DGP56ZMD 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας,

 

Είχα ένα πρόβλημα με πληρωμή που έγινε μέσω curve στο Eshop του Attica. Δυστυχώς λόγω time out με πέταξε εκτός και ενώ η πληρωμή ολοκληρώθηκε εγώ δεν έλαβα ποτέ επιβεβαιωτικό παραγγελίας (στην ουσία η παραγγελία δεν ολοκληρώθηκε).

 

Έχει βρεθεί κανείς αντιμέτωπος με κάτι ανάλογο να μου τι να κάνω (πέρα από το προφανές να επικοινωνήσω με Attica και Curve) σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας

Στο ebanking φαίνεται η χρέωση;

Στο τερματικό του καταστήματος η συναλλαγή απορρίφθη, ενώ σε χρέωσε κανονικά;

Στο Curve δείχνει τη συναλλαγή ως εκκρεμή (pending);

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 8T μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Στο ebanking φαίνεται η χρέωση;

Στο τερματικό του καταστήματος η συναλλαγή απορρίφθη, ενώ σε χρέωσε κανονικά;

Στο Curve δείχνει τη συναλλαγή ως εκκρεμή (pending);

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 8T μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Ναι στο e-banking φαίνεται κανονικά. Στην ουσία η συναλλαγή ολοκληρώθηκε απλώς έφαγε time out η σύνδεση και δεν έκανε redirect στο site για την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Στo curve η συναλλαγή ολοκληρώθηκε

Edit επιτόπιο: μόλις το έγραψα ήρθε απάντηση από την εταιρεία. Σε ευχαριστώ για τον χρόνο που αφιέρωσες για να μου απαντήσεις

Curve referral code: https://www.curve.com/join#DGP56ZMD 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.

 

Την 1η μέρα που δημιούργησα λογαριασμό στην Revolut έκανα 2 αγορές με μικρά ποσά, σε 2 διαφορετικά POS με τη χρήση του Google Pay στο οποία είχα συνδεδεμένη την virtual κάρτα.

 

Την Παρασκευή μού ήρθε η φυσική κάρτα, και σήμερα πήγα πάλι στο 1 από τα 2 μέρη που είχα πάει και την 1η φορά, και δοκίμασα να πληρώσω με την κάρτα με την χρήση του PIN για να την ενεργοποιήσω.

Το ποσό ήταν γύρω στα € 10,00, ενώ στον λογαριασμό μου έχω € 18,00.

Η πληρωμή απορρίφθηκε, και δοκίμασα να πληρώσω με το κινητό, πάλι με το Google Pay όπου είχα ακόμη συνδεδεμένη την virtual κάρτα, δεν είχα προσθέσει την φυσική, θα το έκανα μόλις την ενεργοποιούσα.

Και πάλι όμως η πληρωμή απορρίφθηκε.

 

Εννοείται πως PIN χρησιμοποίησα το σωστό, αυτό που είχα δηλώσει κατά την παραγγελία της φυσικής κάρτας.

 

Κάποια ιδέα για το τι μπορεί να συμβαίνει;

Να επικοινωνήσω με την Revolut;

 

Το περίεργο είναι πως σ' αυτό το POS είχα κάνει αγορά πριν περίπου 2 βδομάδες !!

 

Ευχαριστώ.

 

Sent from my Huawei Mate 20 Pro by using Tapatalk

Ξεκάθαρα η κάρτα είναι κλειδωμένη για πληρωμές μέσω POS.

Το πρώτο πράγμα που έπρεπε να κάνεις είναι να μπεις στην εφαρμογή, να πας στις ρυθμίσεις της κάρτας και να τσεκάρεις ότι υπάρχει εκεί, μήπως κάτι είναι απενεργοποιημένο.

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Ξεκάθαρα η κάρτα είναι κλειδωμένη για πληρωμές μέσω POS.

Το πρώτο πράγμα που έπρεπε να κάνεις είναι να μπεις στην εφαρμογή, να πας στις ρυθμίσεις της κάρτας και να τσεκάρεις ότι υπάρχει εκεί, μήπως κάτι είναι απενεργοποιημένο.

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

Όχι, δεν ήταν αυτό.

 

Είχε πρόβλημα η Revolut, αυτό μου έγραψαν στο chat, και αργότερα μέσα στην ημέρα είδα και σχετικo banner με ειδοποίηση στην 1η σελίδα της εφαρμογής.

 

Βρίσκομαι μακριά από το σπίτι μου, κάπου αποκλεισμένος λόγω απαγόρευσης μέτρων μετακίνησης οπότε δεν μπόρεσα να την χρησιμοποιήσω ξανά από εκείνη την μέρα, πιστεύω να μην έχω πρόβλημα την επόμενη φορά.

 

 

Edit: Άλλωστε έγραψα πως δεν μπόρεσα να πληρώσω ούτε με το Google Pay στο οποίο είχα ακόμη συνδεδεμένη την virtual κάρτα με την οποία στο παρελθόν έχω κάνει πληρωμές.

Δεν ήταν θέμα μόνο της φυσικής κάρτας και την πληρωμή με τη χρήση PIN.

 

 

 

Sent from my Huawei Mate 20 Pro by using Tapatalk

Edited by tsiftsism

Smartphone: Samsung Galaxy A54 5G

Tablet: Samsung Galaxy Tab S7

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ρωτάω πάλι, όταν λέει 1% επιστροφή στην curve εννοεί με την φυσική κάρτα μόνο η και με google. Pay; Κατά δεύτερο επειδή δεν γνωρίζω όταν λέει 1% επιστροφή εννοεί πχ πας στο lidl και κάθε φορά πρέπει να κάνεις αγορά άνω των 100 ευρώ για επιστροφή, η εννοεί στο σύνολο των αγορών του μήνα; Δεν το κατάλαβα αυτό αν θέλετε εξηγείστε μου λιγάκι.
Είτε φυσική είτε μέσω Google Pay, το 1% Cashback ισχύει και στα 2, εφόσον τα στοιχεία της φυσικής κάρτας θα έχουν περαστεί στο GPay. Απλά στην δωρεάν έκδοση, το Cashback ισχύει για 90 ημέρες. Μετά αν θες να το κρατήσεις, πρέπει να έχεις συνδρομή, η Black που είναι στα 9.99€ και η Metal που είναι στα 14.99€.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 8T μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Είτε φυσική είτε μέσω Google Pay, το 1% Cashback ισχύει και στα 2, εφόσον τα στοιχεία της φυσικής κάρτας θα έχουν περαστεί στο GPay. Απλά στην δωρεάν έκδοση, το Cashback ισχύει για 90 ημέρες. Μετά αν θες να το κρατήσεις, πρέπει να έχεις συνδρομή, η Black που είναι στα 9.99€ και η Metal που είναι στα 14.99€.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 8T μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Στη σελίδα της Curve λέει ότι "Curve Blue will give you cashback from 3 chosen retailers for 30 days."

 

Και μάλιστα μόνο για τις πρώτες 30 ημέρες από την ενεργοποίηση της κάρτας, αν καταλάβαίνω καλά "Curve Blue cardholders get to choose 3 retailers to earn points from, as an introductory offer valid for 30 days from the date you activate your Curve Card.".

 

Είναι κάτι που δεν έχω καταλάβει καλά?

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

Στη σελίδα της Curve λέει ότι "Curve Blue will give you cashback from 3 chosen retailers for 30 days."

 

 

 

Και μάλιστα μόνο για τις πρώτες 30 ημέρες από την ενεργοποίηση της κάρτας, αν καταλάβαίνω καλά "Curve Blue cardholders get to choose 3 retailers to earn points from, as an introductory offer valid for 30 days from the date you activate your Curve Card.".

 

 

 

Είναι κάτι που δεν έχω καταλάβει καλά?

Στη δωρεάν έκδοση λεει:

1% Cashback σε 3 καταστήματα της επιλογής σου (που υποστηριζονται), αλλά 90 ημέρες, σαν να λέμε δοκιμαστική χρήση.

 

Στη Black:

1% Cashback σε 3 καταστήματα. Απεριόριστο.

 

Metal:

1% Cashback σε 6 καταστήματα. Απεριόριστο.

 

Τουλάχιστον έτσι σε εμένα λέει. 998a9b5a77a704b077edb79dc07a0fa5.jpg

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 8T μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

υπάρχει περίπτωση στο pos να μου ζητηθεί pin ακομα και άν δέν έχω την φυσική κάρτα της curve;

:):):):):)

 

όχι, η ταυτοποίηση γίνεται από το κινητό

Link to comment
Share on other sites

υπάρχει περίπτωση στο pos να μου ζητηθεί pin ακομα και άν δέν έχω την φυσική κάρτα της curve;

:):):):):)

 

H ταυτοποίηση γινεται με το ξεκλείδωμα του κινητού,δακτυλικό ή πιν

Link to comment
Share on other sites

υπάρχει περίπτωση στο pos να μου ζητηθεί pin ακομα και άν δέν έχω την φυσική κάρτα της curve;

 

:):):):):)

Σε καφετέρια, POS της Viva ζήτησε το PIN ενώ έκανα την πληρωμή με Google Pay στο οποίο είχα συνδεδεμένη την virtual της Curve (αυτό έγινε πριν παραλάβω την φυσική κάρτα) και απλά ο ιδιοκτήτης πάτησε το πράσινο κουμπί και συνέχισε στην ολοκλήρωση της πληρωμής.

 

Δεν χρειάστηκε να πληκτρολογήσω το PIN.

 

Sent from my Huawei Mate 20 Pro by using Tapatalk

Smartphone: Samsung Galaxy A54 5G

Tablet: Samsung Galaxy Tab S7

Link to comment
Share on other sites

Όταν θα έρθει η φυσική κάρτα, το επόμενο βήμα είναι να την ενεργοποίησω από το μενού; Σε αυτή την περίπτωση στο Google pay θα διαγράψω την εικονική και θα περάσω την φυσική; η θα γίνει αυτόματα αυτό;
Θα πρέπει να την σβήσεις γιατί θα αλλάξει το CVV και η Ημερομηνία Λήξης της κάρτας.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 8T μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Mε λίγα λόγια δεν είναι υποχρεωτικό να προσθέσω την φυσική μου λέτε

 

Από τη στιγμή που θα ενεργοποιήσεις τη φυσική κάρτα, η εικονική ακυρώνεται άρα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο google pay. Στην curve δεν μπορείς να έχεις και εικονική κάρτα και φυσική.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την βοήθεια σας. Μπήκα από περιέργεια στο μενού της curve εκεί στο account πήγα, δεν βρήκα την επιλογή ενεργοποίηση κάρτας. Που είναι ακριβώς;

Πήγαινε στο "Account" και πάτα πάνω στην κάρτα.

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που θα ενεργοποιήσεις τη φυσική κάρτα, η εικονική ακυρώνεται άρα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο google pay. Στην curve δεν μπορείς να έχεις και εικονική κάρτα και φυσική.

 

Το διορθώνω τότε μην παραπληροφορώ .

:)

 

Σε revolut monese πάντως μπορείς να τις έχεις και τις δύο ,απο εκεί ορμώμενος το έγραψα

Link to comment
Share on other sites

Πήγα και πάτησα στην κάρτα. Μου βγαίνουν το νούμερο της κάρτας και η ημ λήξης. Και από κάτω ένα μυνημα που λέει το εξης. When cvc and expity date were updated when you activated your physical card.*Αν κατάλαβα καλά την έχω ήδη ενεργοποιήσει;

 

Αν σου γράφει αυτό, τότε είναι ήδη ενεργοποιημένη.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι πρόβλημα μέχρι να έρθει. Αυτός που θα την βρει θα μπορεί να την χρησιμοποιήσει. Σε αυτή την περίπτωση μπορώ προσωρινά να την απενεργοποιώ από το μενού και να την ενεργοποίω μόνο όταν κάνω αγορές;

 

Ναι, μπορείς να την κλειδώσεις προσωρινά. Δες εδώ: To lock your card, tap on the “Card” icon on the bottom left of the app and toggle on (swipe right) the Lock Card button.

 

Γενικά αν "παίξεις" λίγο με τις ρυθμίσεις της εφαρμογής θα βρεις πολλά ενδιαφέροντα πράγματα για την Curve :)

 

Σημειωτέον ότι δεν έχω την κάρτα, ούτε την εφαρμογή - απλά έχω την ικανότητα να ψάχνω μερικά βασικά πράγματα (χωρίς παρεξήγηση).

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

Ναι, μπορείς να την κλειδώσεις προσωρινά. Δες εδώ: To lock your card, tap on the “Card” icon on the bottom left of the app and toggle on (swipe right) the Lock Card button.

 

Γενικά αν "παίξεις" λίγο με τις ρυθμίσεις της εφαρμογής θα βρεις πολλά ενδιαφέροντα πράγματα για την Curve :)

 

Σημειωτέον ότι δεν έχω την κάρτα, ούτε την εφαρμογή - απλά έχω την ικανότητα να ψάχνω μερικά βασικά πράγματα (χωρίς παρεξήγηση).

Να προσθέσω πως σε περίπτωση απώλειας της κάρτας κατά τη παράδοση, θα πρέπει να επικοινωνήσει με τη Curve ώστε να την ακυρώσουν και να στείλουν νέα. Αλλά βέβαια, εάν περάσει αρκετό χρονικό διάστημα.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 8T μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

@hlias74

 

To ψάχνεις πάντως πάρα πολύ.

Κι εδώ στην Ελλάδα οι τράπεζες σού στέλνουν την κάρτα μόλις αυτή λήξει χωρίς να σε ρωτήσουν, και σε χρεώνουν και € 6,00.

 

Πάρε την 1η κάρτα που είναι δωρεάν, και όταν αυτή λήξει μετά από 3 χρόνια βλέπεις αν υπάρχει επιλογή να μου σου στείλουν καινούρια, και να κάνεις τη δουλειά σου μόνο με την virtual.

 

Sent from my Huawei Mate 20 Pro by using Tapatalk

Smartphone: Samsung Galaxy A54 5G

Tablet: Samsung Galaxy Tab S7

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...