Jump to content

[CAR] Citroen C4


SKALP
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ναι γιατί το cruise control εκτός από το να κρατά σταθερή την ταχύτητα +-1 χλμ επιτυγχάνει και την καλύτερη κατανάλωση.
Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Εμένα πάντως, ο ένας μετρητής (τον οποίο μου δεν τον έχω μηδενίσει από τότε που το πήρα) δείχνει μέση 10,2 lt/100. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ για την υψηλή (σε σχέση με τις τιμές που αναφέρετε) κατανάλωση είναι ότι από τα 3.200 χλμ, τα 2500 έχουν γίνει αποκλειστικά στην πόλη. Και το πάω συντηρητικά. Τι να πω, δεν ξέρω... Κάτω από τα 10 lt/100 δεν έχω πέσει ποτέ (εννοώ στον συνολικό μετρητή)
Link to comment
Share on other sites

Το δικο σου φιλε μου μπορει να εκανε 3 μηνες + γιατι ηταν παραγγελια. Το δικο μου ειναι ετοιμοπαραδοτο. Ελπιζω να ερθει συντομα....

 

Παραγγελία δεν ήταν, δεν έβαλα τίποτα extra. Απλώς μου είχαν πει ότι το VTS κάνει περίπου 1 μήνα. Anyway, δεν θέλω να σε πανικοβάλλω. Με το καλό να σου έρθει!!

Link to comment
Share on other sites

ama deis sto filadio ths citoen me ton eksoplismo to leei ksekathara ston exoplismo odigishs gia extra aisthhthres mprosta kai piso mono sto sx-pack omos oxi sto sx

 

 

na rotiso kai ego podia exei to C4 kato apo thn mhxanh ? μεχρι και το ψυγειο εχει ποδια κατο απο το καρτερ δεν εχει μπορει να το δεινουνε εχτρα οπως και στα xara

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου αν διαβασεις ενα υποτιπωδες review που ειχα γραψει για το C4 θα δεις οτι σε γενικες γραμμες μου αρεσε......

εκεινο που πραγματικα με χαλασε και που ειμαι καθετα αντιθετος ειναι που η γαλλικη εταιρεια παρατηρησε - εριξε στην ακρη τους υστερουντες βραχιονες και ανακατευτηκε με τον ημιακαμπτο αξονα . ΑΚΡΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΡΙΤΑΙΟ. απο εκει και μετα , κανεις δεν ειπε οτι δεν ξερουν να στηνουν αυτοκινητα αν και γενικες γραμμες εχουν χαλασει αμφοτεροι πεζο και σιτροεν....... και στην τελικη??? ειναι κριμα γαμωτο............

Δεν είναι μονο η citroen και η peugeot αλλα και η renault που εγκατελειψε τους υστερουντες βραχιονες. Εγω ειχα 2 μικρα γρηγορα γαλλικα με αυτην την αναρτηση

το renault 5 gt turbo και το saxo vts, ειδικα το πρωτο ηταν απιστευτο στο δρομο,

ολα όμως εχουν την λογικη τους, οι εποχες και οι προτεραιοτητες των εταιρειων αλλάζουν απο την οδικη ευχαριστηση στην ασφαλεια. Οι υπερστροφικες τασεις αυτης

της αναρτησης μπορει για τον καλο οδηγο να τον βοηθουσαν να τοποθετησει το αυτοκινητο στη στροφη καλυτερα απο το να στριβει με τις "μουρες" αλλα και να ...διασκεδασει, αλλα για τον μεσο και τον ασχετο μπορει να γινουν επικινδυνες για ευνοητους λόγους και δυστυχως σταδιακά εγινε η "μεταβαση". Ετσι με πρωτο θυμα το clio αν θυμαμαι καλα γυρισανε στους ημιακαμπτους για να μη κινδυνευουν οι κυριες.

Link to comment
Share on other sites

na rotiso kai ego podia exei to C4 kato apo thn mhxanh ? μεχρι και το ψυγειο εχει ποδια κατο απο το καρτερ δεν εχει μπορει να το δεινουνε εχτρα οπως και στα xara

 

 

me endiaferei mia podia emena pantos thn theoro xrishmh giati sthn piloth poy to bazo to aytokinhto exei mia klish kapos periergh mhn vriskei h mhxanh kathe fora poy to vazo-vgazo bebea sthn polikatikoia einai kai enas tipos me RX-8 kai aytos ta idia trabaei tis protes meres idios poy den to eixe mathei ase to eklega to RX-8 tou .

 

poso na exei mia podia ? sto xara poso eixe ?

Link to comment
Share on other sites

me endiaferei mia podia emena pantos thn theoro xrishmh giati sthn piloth poy to bazo to aytokinhto exei mia klish kapos periergh mhn vriskei h mhxanh kathe fora poy to vazo-vgazo bebea sthn polikatikoia einai kai enas tipos me RX-8 kai aytos ta idia trabaei tis protes meres idios poy den to eixe mathei ase to eklega to RX-8 tou .

 

poso na exei mia podia ? sto xara poso eixe ?

το καρτερ το εχει ψηλα μη φοβασαι μονο απο καμια πετρα μπορει να τι παθεις η τιμη ηταν πανω κατω 50000 δρχ η αλουμινενια ποδια του xara

Link to comment
Share on other sites

το καρτερ το εχει ψηλα μη φοβασαι μονο απο καμια πετρα μπορει να τι παθεις η τιμη ηταν πανω κατω 50000 δρχ η αλουμινενια ποδια του xara

 

 

dld kamia 100-150 eyro eee xm se plastiko tpt .... :O

Link to comment
Share on other sites

O κινητήρας σου ειναι στο τέλος του στρωσίματος πια μην περιμενεις βελτιωση στην καταναλωση. Ουτε το αζωτο βοηθαει στην καταναλωση μονο στην φθορα των ελαστικων μπορει και αυτο σε περιπτωση που τα "σκιζεις" και ανεβαζουν ψηλές θερμοκρασιες. Παντως η καταναλωση σου ειναι υψηλη για στρωσιμο μπορεις να πεις κινητηρα, που κυκλοφορεις και περιπου στυλ οδηγησης;

 

Eίναι 1600 κυβικά, η αλήθεια είναι ότι δεν έχω πάει κανένα μακρινό ταξίδι, μέχρι Χαλκίδα πήγα, τα υπόλοιπα στην Αθήνα (Αμπελόκηπους-Άλιμο κυρίως λόγω δουλειάς), αλλά στη φάση του στρωσίματος, στα πρώτα 1500 χλμ. πήγαινα έως 4000-4500 στροφές, μετά άρχισα να το ανοίγω, και πάλι δε μπορώ να πω οτι οδηγώ πολύ επιθετικά, σχετικά νορμάλ το πάω.

 

Υπάρχει περίπτωση να μην είναι καλά ρυθμισμένες οι βαλβίδες στο δικό μου αυτοκίνητο και απο εκεί να προέρχεται η αυξημένη κατανάλωση;

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be RUNNING AROUND IN DARKENED ROOMS, MUNCHING MAGIC PILLS and listening to REPETITIVE ELECTRONIC MUSIC." Kristian Wilson, Nintendo, Inc, 1989
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν το αμάξι είναι πραγματικά πολύ καλό στην οδήγηση.

Το τιμόνι ιδανικό για μένα ούτε βαρύ ούτε ελαφρύ.

Η μόνωση καλή , μόνο ο κινητήρας λίγο θορυβώδης μετά τις 3000 στροφές (μου έκανε εντύπωση για 1.4).

Στο coupe πίσω αισθάνεσαι μια χαρά δεν είσαι κλεισμένος.

Μου είπαν ότι σε 15 μέρες αν δεν κάνω ειδική παραγγελία (δερμάτινα κτλ) μπορούν να το φέρουν το δίλιτρο.

Αλλά άμα βάλω και κάτι παραπάνω δυστυχώς θα πάει 3 μήνες.

Γι'αυτό είμαι σε δίλλημα.Παρόλο που είμαι κάτοικος Αθηνών , θα το πάρω από τη Χαλκίδα (άμα τελικά καταλήξω στο c4)μάλλον γιατί τις πινακίδες τις έχουν έτοιμες σε 1 μέρα!

Link to comment
Share on other sites

Μετά απο 2 βδομάδες ψάξιμο, συνεχείς αναζητήσεις στο google, ανάγνωση των 46 σελίδων αυτόυ του thread, και μερικές ερωτήσεις που έκανα εδώ, τελικά παρήγγειλα σήμερα το 5π 1.6 exclusive και σε 2 βδομάδες θα το έχω (10 εργάσιμες το πολύ μου είπαν).

Και τώρα... αναμονή!:)

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

Μετά απο 2 βδομάδες ψάξιμο, συνεχείς αναζητήσεις στο google, ανάγνωση των 46 σελίδων αυτόυ του thread, και μερικές ερωτήσεις που έκανα εδώ, τελικά παρήγγειλα σήμερα το 5π 1.6 exclusive και σε 2 βδομάδες θα το έχω (10 εργάσιμες το πολύ μου είπαν).

Και τώρα... αναμονή!:)

Σου ευχομαι να περασουν γρηγορα οι μερες. Κι οτι θες να ρωτησεις εδω.

(Εχω κι εγω exclusive). Ti χρωμα το πηρες?

αλλά στη φάση του στρωσίματος, στα πρώτα 1500 χλμ. πήγαινα έως 4000-4500 στροφές, μετά άρχισα να το ανοίγω, και πάλι δε μπορώ να πω οτι οδηγώ πολύ επιθετικά, σχετικά νορμάλ το πάω.

 

Υπάρχει περίπτωση να μην είναι καλά ρυθμισμένες οι βαλβίδες στο δικό μου αυτοκίνητο και απο εκεί να προέρχεται η αυξημένη κατανάλωση;

Οι μικρες τιμες καταναλωσης 4,5 l /100 km - 7.5 l / 100 km γινονται οταν οδηγεις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ συντηρητικα. Δηλαδη αλλαγες το πολυ μεχρι 3000 στροφες, και πολλα χλμ σε ευθειες με πεμπτη και με on το cruise control.

Αλλιως ανεβαινοντας ανηφορες και με κρυο κινητηρα, εχω δει και εικοσαρια...

Link to comment
Share on other sites

Eίναι 1600 κυβικά, η αλήθεια είναι ότι δεν έχω πάει κανένα μακρινό ταξίδι, μέχρι Χαλκίδα πήγα, τα υπόλοιπα στην Αθήνα (Αμπελόκηπους-Άλιμο κυρίως λόγω δουλειάς), αλλά στη φάση του στρωσίματος, στα πρώτα 1500 χλμ. πήγαινα έως 4000-4500 στροφές, μετά άρχισα να το ανοίγω, και πάλι δε μπορώ να πω οτι οδηγώ πολύ επιθετικά, σχετικά νορμάλ το πάω.

 

Υπάρχει περίπτωση να μην είναι καλά ρυθμισμένες οι βαλβίδες στο δικό μου αυτοκίνητο και απο εκεί να προέρχεται η αυξημένη κατανάλωση;

 

 

xoris na eimai idimon afoy den moy exei erthei to aytokinhto akoma alla oi 4000 4500 einai poles strofes ego logika tha to pigeno stis 3500 gia to strosimo .

 

alithia kserei kaneis pos prepei na ginei to sosto strosimo dld ama thelei sta mesa tpt kanena ksespasma ayto prepei na matho gia na ginei kalh doyleia sto strosimo

Link to comment
Share on other sites

Να μην ακους κανεναν. Μολις ερθει το οχημα θα παρεις και θα διαβασεις το μανιουαλ απ΄την αρχη μεχρι το τελος και τουλαχιστο δυο φορες.

Εκει τα γραφει ολα αναλυτικα.

(Αν δεν πηρες καποια απ΄τις top εκδοσεις δε χρειαζεται να τα διαβασεις ολα).

Link to comment
Share on other sites

Eίναι 1600 κυβικά, η αλήθεια είναι ότι δεν έχω πάει κανένα μακρινό ταξίδι, μέχρι Χαλκίδα πήγα, τα υπόλοιπα στην Αθήνα (Αμπελόκηπους-Άλιμο κυρίως λόγω δουλειάς), αλλά στη φάση του στρωσίματος, στα πρώτα 1500 χλμ. πήγαινα έως 4000-4500 στροφές, μετά άρχισα να το ανοίγω, και πάλι δε μπορώ να πω οτι οδηγώ πολύ επιθετικά, σχετικά νορμάλ το πάω.

 

Υπάρχει περίπτωση να μην είναι καλά ρυθμισμένες οι βαλβίδες στο δικό μου αυτοκίνητο και απο εκεί να προέρχεται η αυξημένη κατανάλωση;

οι κατανάλωση σου επρεπε να ειναι στα επιπεδα που εγραψε ο elteo.

Υποπτευομαι οτι απλα κρατας τις στροφες ψηλα εκει που δεν χρειαζεται.

κανε ενα πειραμα μηδενισε ενα μετρητη και προσπαθησε να οδηγεις μια σχεση πανω για

λιγες μερες, πχ. οταν ακολουθεις τη ροη της κυκλοφοριας με σταθερη ταχυτητα

αντι να κρατας 2α στις 4500, βαλε 3η που θα ειναι στις 3800 η και 4η που θα ειναι στις 3000. ακομα αλλαζε γρηγοροτερα ταχυτητες χωρις βεβαια να πνιγεις το αυτοκινητο.

θα δεις σιγουρα βελτιωση.

Link to comment
Share on other sites

παιδια διαβαζα σε καποιες σελιδες πριν για πειρακια. Εχετε παρατηρησει αλλοι τετοιο προβλημα; Αν και με συμπιεση 9,6:1 που ειδα οτι εχει μου φαινεται απιθανο. Και αυτη η συμπιεση τοσο χαμηλη ποια; Ας ηταν στο 10 τουλαχιστον γιατι τοσο χαμηλα; Μας χαλασαν ποτε 5 αλογα παραπανω; Για τον κινητηρα ηθελα να ρωτησω αν εχει τιποτα ιδιαιτερο τεχνολογικα(οπως οι αλλοι vvt-i, fsi...).
Link to comment
Share on other sites

xoris na eimai idimon afoy den moy exei erthei to aytokinhto akoma alla oi 4000 4500 einai poles strofes ego logika tha to pigeno stis 3500 gia to strosimo .

 

alithia kserei kaneis pos prepei na ginei to sosto strosimo dld ama thelei sta mesa tpt kanena ksespasma ayto prepei na matho gia na ginei kalh doyleia sto strosimo

Μεχρι τον πρωτο ελεγχο μεχρι τις 4000, μετα μπορεις και παραπανω .

Το καλυτερο για το στρωσιμο ειναι οι συχνες αλλαγες και οι στροφες να ανεβοκατεβαινουν στη περιοχη 2200-4000 και οχι να κυκλοφορεις με σταθερη ταχυτητα.

Link to comment
Share on other sites

παιδια διαβαζα σε καποιες σελιδες πριν για πειρακια. Εχετε παρατηρησει αλλοι τετοιο προβλημα; Αν και με συμπιεση 9,6:1 που ειδα οτι εχει μου φαινεται απιθανο. Και αυτη η συμπιεση τοσο χαμηλη ποια; Ας ηταν στο 10 τουλαχιστον γιατι τοσο χαμηλα; Μας χαλασαν ποτε 5 αλογα παραπανω; Για τον κινητηρα ηθελα να ρωτησω αν εχει τιποτα ιδιαιτερο τεχνολογικα(οπως οι αλλοι vvt-i, fsi...).

εγω δεν εχω ακουσει ακομα πειρακια, παιζει ρολο και η βενζινη καμια φορα αν δεν ειναι καλη.

Μονο ο διλιτρος εχει μεταβλητο χρονισμο βαλβιδων (vvt)

Link to comment
Share on other sites

παιδια διαβαζα σε καποιες σελιδες πριν για πειρακια. Εχετε παρατηρησει αλλοι τετοιο προβλημα; Αν και με συμπιεση 9,6:1 που ειδα οτι εχει μου φαινεται απιθανο. Και αυτη η συμπιεση τοσο χαμηλη ποια; Ας ηταν στο 10 τουλαχιστον γιατι τοσο χαμηλα; Μας χαλασαν ποτε 5 αλογα παραπανω; Για τον κινητηρα ηθελα να ρωτησω αν εχει τιποτα ιδιαιτερο τεχνολογικα(οπως οι αλλοι vvt-i, fsi...).

 

Πειράκια είχα αναφέρει εγώ, αλλά μην ανησυχείς. Στο δικό μου ήταν καθαρά θέμα βενζίνης. Μόλις ξαναγέμισα με ΒΡ όλα ΟΚ, σταμάτησαν με τη μια και διαπαντός τα πειράκια (Δεν ξαναβάζω Shell, ακόμα και αν την πάνε 50 λεπτά το λίτρο!!!)

Link to comment
Share on other sites

Πειράκια είχα αναφέρει εγώ, αλλά μην ανησυχείς. Στο δικό μου ήταν καθαρά θέμα βενζίνης. Μόλις ξαναγέμισα με ΒΡ όλα ΟΚ, σταμάτησαν με τη μια και διαπαντός τα πειράκια (Δεν ξαναβάζω Shell, ακόμα και αν την πάνε 50 λεπτά το λίτρο!!!)

 

Στα πρώτα 2000 χλμ έβαζα την απλή Vpower95, κουσούρι που μου έμεινε από το προηγούμενο Saxo VTS 1.6 που είχα.

Στα επόμενα 4000 χλμ βάζω πλέον BP Ultimate100 όχι για τις επιδόσεις αλλά για την πιο στρωτή λειτουργία που έχει ο κινητήρας με αυτή την βενζίνη especially με το clima on.

Bέβαια έχει 1,10 το λίτρο αλλά μπρος τα κάλη τι είναι ο πόνος...άλλωστε και η απλή στο 1 ευρώ παίζει.

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Στα πρώτα 2000 χλμ έβαζα την απλή Vpower95, κουσούρι που μου έμεινε από το προηγούμενο Saxo VTS 1.6 που είχα.

Στα επόμενα 4000 χλμ βάζω πλέον BP Ultimate100 όχι για τις επιδόσεις αλλά για την πιο στρωτή λειτουργία που έχει ο κινητήρας με αυτή την βενζίνη especially με το clima on.

Bέβαια έχει 1,10 το λίτρο αλλά μπρος τα κάλη τι είναι ο πόνος...άλλωστε και η απλή στο 1 ευρώ παίζει.

 

Μόνο ένα γέμισμα έκανα με Shell. Όλα τ'άλλα με κατοστάρα Ultimate. Όπως αναφέρεις πολύ καλύτερη λειτουργία κινητήρα

Link to comment
Share on other sites

Τετοιο προβλημα που με vpower σου χτυπαγε και πειρακια;;;;;;; Και υποτιθετε οτι η shell ειναι και αξιοπιστη! Σκετο νερο ηταν;;;;
Link to comment
Share on other sites

Τετοιο προβλημα που με vpower σου χτυπαγε και πειρακια;;;;;;; Και υποτιθετε οτι η shell ειναι και αξιοπιστη! Σκετο νερο ηταν;;;;

Η SHELL ειναι αξιοπιστη,το βενζιναδικο ομως; ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...