Jump to content

[CAR] Citroen C4


SKALP
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

μαγκεσ καλισπερα.ειμαι σε ενα διλημα.εχω 3 αυτοκινητα στο μυαλο μου και θα ηθελα να μου πειτε την γνωμη σασ.το ενα ειναι το c4 μετα παμε στο opel astra και τελοσ ford focus και τα 3 στα 1600.τι λετε ρε παιδεια;
ποτε δεν ειναι αργα,αμα δεν ειναι και νωρις!!
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

μαγκεσ καλισπερα.ειμαι σε ενα διλημα.εχω 3 αυτοκινητα στο μυαλο μου και θα ηθελα να μου πειτε την γνωμη σασ.το ενα ειναι το c4 μετα παμε στο opel astra και τελοσ ford focus και τα 3 στα 1600.τι λετε ρε παιδεια;

 

Και τα τρία είναι καλά αυτοκίνητα, το καθένα έχει τα υπερ του και τα κατά. Το Astra διακρίνεται για την ποιότητα στο εσωτερικό του, το Focus για την ανάρτησή του και το C4 για τις τεχνολογικές του καινοτομίες και την αίσθηση διαστημοπλοίου.

Εγώ προσωπικά θα έπαιρνα συγκεκριμένα το C4 1.6 VTS + κάποια εξτρά. Πήγαινε κάνε τεστ drive και στα τρία και δες ποιό σου ταιριάζει περισσότερο.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη εψαχνα κι εγω και μεσα στις επιλογες μου ηταν και αυτα θα σου πω τα εξης:Το astra αστο γιατι ουτε εχει καμια τρομερη γεωμετρια αναρτησης ουτε ο κινητηρας του (ακομα και ο 1.6) αξιζει τιποτα και γενικα δεν εχει κατι ιδιαιτερο να πρτεινει. Το focus το σκεφτομουν εγω παρα πολυ καιρο ειδικα λογω της φοβερης οδικης του συμεριφορας λογω πολλαπλων συνδεσμων, της δυνατης και ευστροφης 1.6vvti μηχανης, του αριστου σαζμαν και τα αποτελεσματικα του φρενα καθως και χωρους κτλ αλλα το απερριψα γιατι επειδη παρακολουθω την πορεια του εχω ακουσει για απειρα προβληματα, μικρα και μεγαλα, καθως και την κακη ποιοτητα συναρμογης των υλικων(-->τριγμοι...) και δεν εχω ορεξη να τρεχω ολη την ωρα στα συνεργεια. Ετσι επιλεγω c4 γιατι πολυ καλη οδικη συμεριφορα(οχι focus αλλα αξιος ανταγωνιστης) τον αρκετα δυνατο απο χαμηλα κινητηρα τον πλουσιοτατο εξοπλισμο που με την εκπτωση που ισχυει μεχρι τελος αυγουστου η πιο πλουσια εκδοση(δες τι εχει και θα παθεις) εχει 19.000!!!! Go for it!
Link to comment
Share on other sites

paides epeidh oso pername h meres agonio mexri na erthei alla sinexon moy dimioyrgoyntai apories . opote mexri na erthei tha sas prizo ligo alla meta otan to paro mporeite na me prizete eseis na sas lino apories

 

 

loipon aporia arithmos 987 :P podia kato apo ton kinhthra exei ? oxi poooodia den einai flinstones alla podiaaaaaaaa :)

Link to comment
Share on other sites

μαγκεσ καλισπερα.ειμαι σε ενα διλημα.εχω 3 αυτοκινητα στο μυαλο μου και θα ηθελα να μου πειτε την γνωμη σασ.το ενα ειναι το c4 μετα παμε στο opel astra και τελοσ ford focus και τα 3 στα 1600.τι λετε ρε παιδεια;

 

 

μαζντα 3 στα 1,600.....

Link to comment
Share on other sites

Eννοεις σβηνω, βγαζω το κλειδι, βαζω το κλειδι, βαζω μπροστα=reboot??? (μηπως σε εχω ξαναρωτησει?).

 

Ναι ακριβώς. Επίσης παρατήρησα ότι με τη σύνδεση στον εγκέφαλο μηδενίστηκε και η ένδειξη χιλιομέτρων που δείχνει πότε πρέπει να πας για service (με το γαλλικό κλειδί, επάνω δεξιά)

 

και ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ:

Αν βαλω εξτρα τους μπροστα αισθητηρες παρκαρισματος, θα βλεπω και το εικονειδιο στην οθονη ή μονο μπιπ μπιπ θα ακουω παλι ??? (εχω το exclusive)

Kαποιος απο εδω μεσα τους εχει βαλει νομιζω.

 

Προσωπικά δεν ξέρω καθόλου κι έχω την ίδια απορία. Εντωμεταξύ ο αντιπρόσωπός μου συνεχίζει να με "ζαλίζει" να βάλω το "ανταπτοράκι" του γκαζιού για 20% μεγαλύτερο χρόνο απόκρισης στο πάτημα του πενταλ και καλύτερες επιδόσεις.

 

Και μερικά ενδεικτικά: Σήμερα γυρνούσα από Βόλο. Στα τελευταία 30 χιλιόμετρα πριν την Κατερίνη το πάτησα για πρώτη φορά μέχρι τα 190χμ/ω. Ίσως να πήγαινε και πιο πάνω αλλά...... φοβήθηκα... :O

 

Κατανάλωση με 190χμ/ω: 20,1lt/100km.

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

αυτό που η βασική εκδοση έχει 18 χιλιάρικα και σου δίνουν το τασάκι;

 

με 18,000 παιρνεις την τριτη εκδοση εξοπλισμου που ειναι μια χαρα στην τελικη.......

Link to comment
Share on other sites

Εντωμεταξύ ο αντιπρόσωπός μου συνεχίζει να με "ζαλίζει" να βάλω το "ανταπτοράκι" του γκαζιού για 20% μεγαλύτερο χρόνο απόκρισης στο πάτημα του πενταλ και καλύτερες επιδόσεις.

 

Ειχα δει ενα τετοιο εντυπο για τα ηλεκτρονικα γκάζια στην αντιπρωσοποια της σεατ ειχαμε μιλησει και παλιοτερα εδω στο φορουμ

 

ποιας εταιριας ειναι ? δεν επηρεάζει πουθενά ? με την εγκιηση τι γίνεται ? αμα ειναι 20% αφοβα γιατι δεν το εχουν απο την μανουλα τους αυτο ?

 

 

ααα στο θεμα μου ποδιά εχει κατω απο την μηχανή το C4 ?

 

 

allithia sthn thessalonikh poia antiprosopia xrhsimopoieite poia einai poio eksidikeymenh gia to C4 moy (kalhtera na moy steilete pm mhn exoyme diafimish/disfimish)

Link to comment
Share on other sites

Μα και βεβαια φιλε μου πως ξεχασα να σου προτεινω το αγαπημενο μου αυτοκινητο!!! :cry: Mazda 3! :cool: Μακραν το καλυτερο! Πλαισιο, αναρτηση, οδικη συμπεριφορα, κινητηρας, φρενα, χωροι, αξιοπιστια, συναρμογη πλαστικων, παιχνιδιαρικο, προσιτο, ωραιο... Μονο αρνητικο οτι ειναι μεγαλο για μικρομεσαιο! Σνιφ, κλαψ, λιγμ.. :cry: :cry: :cry: Δυστυχως αν μενεις Αθηνα και δεν εχεις παρκινγκ κατι τετοιες λεπτομεριες σου ανατρεπουν το ειδιλιο και σε αποτρεπουν απο την αγορα του!!!! (Γι'αυτο πηγα και για C4!) Οσο για τιμη και εξοπλισμο με 19.100 παιρνεις HB την προτελευταια εκδοση που δεν εχει DSG(ESP δηλαδη) και ηλιοροφη και με 19.500 το σενταν! Ποιο αλλο εχει ολα τα παραπανω και κανει τοσα λιγα; Και μη μου πεις C4 γιατι χωρις την εκπτωση εχουν τα ιδια αλλα υστερει το C4 σε πλαισιο, αναρτηση, οδικη συμπεριφορα, κινητηρας, φρενα, χωροι, αξιοπιστια. Οχι οτι ειναι ασχημα αυτα στο C4 αλλα το 3 υπερεχει και ας εχει το C4 λιγο παραπανω εξοπλισμο. Προσωπικα το ονειρο ζωης μου ειναι να παρω ενα 3αρι 2λιτρο!

 

Στο θεμα μας τωρα:

αισθητηρες παρκαρισματος μπροστα:

Που ακριβως μπαινουν μπροστα; Στα bumber protectors που εχει; Δεν εχει τυχει να κολησσει κανα μυγακι μπροστα και να χτυπαει συνεχεια; Απενεργοποιουνται ξεχωριστα απο τους πισω; Καμια φωτο παιζει;

 

Η προσφορα των 2000 ευρω απο ποτε ισχυει;

Link to comment
Share on other sites

Και μη μου πεις C4 γιατι χωρις την εκπτωση εχουν τα ιδια αλλα υστερει το C4 σε πλαισιο, αναρτηση, οδικη συμπεριφορα, κινητηρας, φρενα, χωροι, αξιοπιστια. Οχι οτι ειναι ασχημα αυτα στο C4 αλλα το 3 υπερεχει και ας εχει το C4 λιγο παραπανω εξοπλισμο. Προσωπικα το ονειρο ζωης μου ειναι να παρω ενα 3αρι 2λιτρο!

 

Υστερεί στο κινητήρα, τα φρένα...;Πλαίσιο;Ποιός το λέει αυτό; :wacko:

 

*όνειρο ζωής το 2λιτρο 3...; :rolleyes: ...υπάρχουν και καλύτερα στην τιμή αυτή... :shifty:

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Μου είπαν 15 εργάσιμες μέρες,μένουν 5,άτε πια να δούμε, η αγωνία να το δώ με έχει απογειώσει.Το παρήγγειλα κόκκινο,μου είπαν βρέθηκε ενα,μετά απο λίγο λένε πέρασε τεχνικό έλεγχο και βρέθηκαν κάποια μέρη ελλατωματικά,με αποτέλεσμα να παμε στο μπλε οριεντάλ.Παραμύθια,εγώ πιστεύω καπου το έφαγαν στα λιμάνια (είμαι απο νησί).Εσέις τι λέτε???

Μετά μου λενε οτι λόγω 3ετούς δανείου,πρέπει να κανω δικιά τους ασφάλεια,250 ευρω/6μηνο και ενώ έχω δικιά μου παλια ασφάλεια με μπονους 3!!! δεν γίνεται λενε μεταβίβαση....Παραμύθια δις.Πήρα την εν λογω τράπεζα στα κεντρικα και μου λενε..δεν σας υποχρεώνει κανείς Κύριε...φυσικά γίνεται μεταβίβαση...

Ρωτάω για έξτρα ζαντολάστιχα (παίρνω σχπακ 1,6)μου λένε 1000 ευρώ...Ψάχνω από εξωτερικο μεσω ιντερνετ και με 650 εχω βρε τέλειες.

Αυτοί κυριες και κύριοι ειναι οι επαγγελματίες της Ελλαδας που ονομάζονται και αντιπρόσωποι.

Δεν εχω δει αλλο μειλ φιλου/φιλης να αναφέρεται σε τέτοια θέματα,παρά μονο αν πάει καλά στον δρομο...

Μόνο εγώ είμαι ένας κανονικός ιδ.υπάλληλος ρε παιδιά??΄Δεν σας ενδιαφέρει που μας νομιζουν άσχετους?? Ή μονο σε μένα συμβαίνει όλο αυτό??

Να την χαιρόμαστε την Ελλαδάρα μας.

Link to comment
Share on other sites

Υστερεί στο κινητήρα, τα φρένα...;Πλαίσιο;Ποιός το λέει αυτό; :wacko:

 

*όνειρο ζωής το 2λιτρο 3...; :rolleyes: ...υπάρχουν και καλύτερα στην τιμή αυτή... :shifty:

 

 

Σε χρονους ειχα δει οτι ειχε ιδιες επιδοσεις με το focus 115hp παρολο που εχει στα χαρτια 105 hp. Απ'οτι ξερω το C4 ειναι λιγο ποιο αργο απο το focus. Επισης νομιζω οτι το συγκεκριμενο πλαισιο θεωρειται καλυτερο απο του c4 καθως και τα φρενα του αλλα για αυτα δεν εχω αποδειξεις! :) Ενταξει οταν λεω υστερει εννοω εστω και λιγο. Παντως σε αναρτηση τα αλλα δεν παιζονται.

Link to comment
Share on other sites

Μα και βεβαια φιλε μου πως ξεχασα να σου προτεινω το αγαπημενο μου αυτοκινητο!!! :cry: Mazda 3! :cool: Μακραν το καλυτερο! Πλαισιο, αναρτηση, οδικη συμπεριφορα, κινητηρας, φρενα, χωροι, αξιοπιστια, συναρμογη πλαστικων, παιχνιδιαρικο, προσιτο, ωραιο... Μονο αρνητικο οτι ειναι μεγαλο για μικρομεσαιο! Σνιφ, κλαψ, λιγμ.. :cry: :cry: :cry: Δυστυχως αν μενεις Αθηνα και δεν εχεις παρκινγκ κατι τετοιες λεπτομεριες σου ανατρεπουν το ειδιλιο και σε αποτρεπουν απο την αγορα του!!!! (Γι'αυτο πηγα και για C4!) Οσο για τιμη και εξοπλισμο με 19.100 παιρνεις HB την προτελευταια εκδοση που δεν εχει DSG(ESP δηλαδη) και ηλιοροφη και με 19.500 το σενταν! Ποιο αλλο εχει ολα τα παραπανω και κανει τοσα λιγα; Και μη μου πεις C4 γιατι χωρις την εκπτωση εχουν τα ιδια αλλα υστερει το C4 σε πλαισιο, αναρτηση, οδικη συμπεριφορα, κινητηρας, φρενα, χωροι, αξιοπιστια. Οχι οτι ειναι ασχημα αυτα στο C4 αλλα το 3 υπερεχει και ας εχει το C4 λιγο παραπανω εξοπλισμο. Προσωπικα το ονειρο ζωης μου ειναι να παρω ενα 3αρι 2λιτρο!

 

Στο θεμα μας τωρα:

αισθητηρες παρκαρισματος μπροστα:

Που ακριβως μπαινουν μπροστα; Στα bumber protectors που εχει; Δεν εχει τυχει να κολησσει κανα μυγακι μπροστα και να χτυπαει συνεχεια; Απενεργοποιουνται ξεχωριστα απο τους πισω; Καμια φωτο παιζει;

 

Η προσφορα των 2000 ευρω απο ποτε ισχυει;

 

 

μου το γυρισες απο εδω , το εφερες απο εκει, το πεταξες παραπερα τελικα αφου εκανες μια γυροβολια ολα τα μικρομεσαια κατεληξες στο σιτροεν...... ελπιζω να μην το μετανειωσεις...... καλοταξιδο μεγαλε :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

Μου είπαν 15 εργάσιμες μέρες,μένουν 5,άτε πια να δούμε, η αγωνία να το δώ με έχει απογειώσει.Το παρήγγειλα κόκκινο,μου είπαν βρέθηκε ενα,μετά απο λίγο λένε πέρασε τεχνικό έλεγχο και βρέθηκαν κάποια μέρη ελλατωματικά,με αποτέλεσμα να παμε στο μπλε οριεντάλ.Παραμύθια,εγώ πιστεύω καπου το έφαγαν στα λιμάνια (είμαι απο νησί).Εσέις τι λέτε???

Μετά μου λενε οτι λόγω 3ετούς δανείου,πρέπει να κανω δικιά τους ασφάλεια,250 ευρω/6μηνο και ενώ έχω δικιά μου παλια ασφάλεια με μπονους 3!!! δεν γίνεται λενε μεταβίβαση....Παραμύθια δις.Πήρα την εν λογω τράπεζα στα κεντρικα και μου λενε..δεν σας υποχρεώνει κανείς Κύριε...φυσικά γίνεται μεταβίβαση...

Ρωτάω για έξτρα ζαντολάστιχα (παίρνω σχπακ 1,6)μου λένε 1000 ευρώ...Ψάχνω από εξωτερικο μεσω ιντερνετ και με 650 εχω βρε τέλειες.

Αυτοί κυριες και κύριοι ειναι οι επαγγελματίες της Ελλαδας που ονομάζονται και αντιπρόσωποι.

Δεν εχω δει αλλο μειλ φιλου/φιλης να αναφέρεται σε τέτοια θέματα,παρά μονο αν πάει καλά στον δρομο...

Μόνο εγώ είμαι ένας κανονικός ιδ.υπάλληλος ρε παιδιά??΄Δεν σας ενδιαφέρει που μας νομιζουν άσχετους?? Ή μονο σε μένα συμβαίνει όλο αυτό??

Να την χαιρόμαστε την Ελλαδάρα μας.

 

Ασφάλεια μπορείς να κάνεις όπου εσύ θες μόνο που πρέπει να έχεις σαν όρους (λόγω χρηματοδότησης) την ολική-μερική κλοπή, καλύψεις πυρός και τρομοκρατικών ενεργειών (μόνο αυτά, αλλά αν τα βάλεις σχεδόν όλα θα σου κοστίσει ελάχιστα παραπάνω). Εγώ έκανα ασφάλεια στην αντιπροσωπεία (ASPIS με 270/εξάμηνο και Β/Μ 3) αλλά χωρίς να με υποχρεώσει κανείς.

Δεν είσαι ο μόνος που τραβιέται με διάφορους "επαγγελματίες". Κι εγώ έχω τις αντίστοιχες εμπειρίες μου (το περίμενα 3,5 μήνες το αυτοκίνητο και συνέχεια δικαιολογίες)

Link to comment
Share on other sites

μου το γυρισες απο εδω , το εφερες απο εκει, το πεταξες παραπερα τελικα αφου εκανες μια γυροβολια ολα τα μικρομεσαια κατεληξες στο σιτροεν...... ελπιζω να μην το μετανειωσεις...... καλοταξιδο μεγαλε :) :) :)

 

Ο κος popolaros, με την τρομερή του εμπειρία πάνω στα θέματα της αυτοκίνησης απεφάνθη : Όλοι εδώ εμείς που πήραμε το C4 μάλλον κάναμε την χειρότερη επιλογή στα μικρομεσαία (ξέρετε, το γυρίσαμε από εδώ, το φέραμε από εκεί, το πετάξαμε παραπέρα και τελικά, μετά απο μια γυροβολιά καταλήξαμε στην ελεεινή και τρισάθλια πατάτα, το CITROEN!!!!!). Στεναχωριέμαι πολύ που δεν είμαστε σαν τους περισσότερους Έλληνες, τους οποίους τους παραμυθιάζουν τα διάφορα περιοδικά και οι δήθεν "ειδήμονες" με αυτά περί MAZDA, GOLF, FOCUS κλτ. Δεν πειράζει όμως, απ'ότι βλέπω δεν είμαι ο μοναδικός που την πάτησε με την αγορά αυτού του απαράδεκτου οχήματος :lol: :lol: :lol:

 

 

P.S.1: Popolare, χωρίς παρεξήγηση και πάντα φιλικά.

 

P.S.2: Όχι μόνο δεν το έχω μετανιώσει, αλλά το αυτοκίνητο μου αρέσει και το απολαμβάνω όλο και περισσότερο. Και είμαι σίγουρος πως δεν είμαι ο μοναδικός υπερ-ευχαριστημένος κάτοχος C4 :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

Ο κος popolaros, με την τρομερή του εμπειρία πάνω στα θέματα της αυτοκίνησης απεφάνθη : Όλοι εδώ εμείς που πήραμε το C4 μάλλον κάναμε την χειρότερη επιλογή στα μικρομεσαία (ξέρετε, το γυρίσαμε από εδώ, το φέραμε από εκεί, το πετάξαμε παραπέρα και τελικά, μετά απο μια γυροβολιά καταλήξαμε στην ελεεινή και τρισάθλια πατάτα, το CITROEN!!!!!). Στεναχωριέμαι πολύ που δεν είμαστε σαν τους περισσότερους Έλληνες, τους οποίους τους παραμυθιάζουν τα διάφορα περιοδικά και οι δήθεν "ειδήμονες" με αυτά περί MAZDA, GOLF, FOCUS κλτ. Δεν πειράζει όμως, απ'ότι βλέπω δεν είμαι ο μοναδικός που την πάτησε με την αγορά αυτού του απαράδεκτου οχήματος :lol: :lol: :lol:

 

 

P.S.1: Popolare, χωρίς παρεξήγηση και πάντα φιλικά.

 

P.S.2: Όχι μόνο δεν το έχω μετανιώσει, αλλά το αυτοκίνητο μου αρέσει και το απολαμβάνω όλο και περισσότερο. Και είμαι σίγουρος πως δεν είμαι ο μοναδικός υπερ-ευχαριστημένος κάτοχος C4 :) :) :)

 

βιαστηκες να μιλησεις , βιαστηκες να με κατηγορισεις.......

 

και για να σου κανω πιο ευκολοπεπτο το προηγουμενο μου ποστ. με τον engine killer μιλαω σιγουρα εδω και κανενα 4μηνο πανω στο θεμα : αυτοκινητο για την παρτη του. το αναλυσαμε απο εδω το αναλυσαμε απο εκει , πηρε απειρες αποψεις και απο μενα αλλα και απο το 4Τforum, αλλαξε πολλες αποψεις και τελικα απο οτι φενεται κατεληξε στο C4. που ειναι το κακο τελικα??? δεν καταλαβα??? ισα ισα , αυτο που του ειπα ειναι : μακαρι να ειναι αυτο που τελικα εψαχνε.........

και αν δεις ενα απο τα προηγουμενα ποστ μου πανω στο θεμα C4 , θα δεις οτι σε γενικες γραμμες μου αρεσε σαν αμαξι και το θεωρησα μια απο τις καλες αγορες στην μικρομεσαια κατηγορια........

αυτα

Link to comment
Share on other sites

Παιδια δεν σας την "ελεγε" ο popolaros. Οντως σε εμενα αναφεροταν γιατι εχω οχι μονο 4μηνο αλλα και παραπανω που μιλαμε στο 4Tforum για το τι θα παρω και ειχα αλλαξει πολλες φορες γνωμη. Popolare μακαρι να μπορουσα να παρω το 3αρι αλλα πραγματικα το μονο που σκεφτομαι ειναι το παρκινγκ στην Αθηνα και δεν εχω καμια ορεξη να ψαχνω συνεχως με τις ωρες. Δυστυχως κατι τετοιες μικρολεπτομεριες με απωθησαν. Παραπανω καποιος ελεγε για το 3αρι οτι εχει μικρο χωρο αποσκευων για το μεγεθος του και συμφωνω(απορω πως τα καταφεραν) αλλα μιλαγα για το σενταν. Οσο για το focus ηταν επισης λιγο το μεγεθος, λιγο η ποιοτητα συναρμογης και οι τριγμοι κτλ που διαβαζα καθως και τα ενα σωρο προβληματα που διαβασα στο clubfocus(φιλος μου εδω το πηρε πριν 2 βδομαδες και του εχουν αλλαξει ηδη κινητηρα) και οσο καλο και να ηταν οδηγικα δεν εχω ορεξη να το εχω στο συνεργειο ολη την ωρα(και αν διορθωνονταν). Ετσι κατεληξα στο C4 που ειναι μια πολυ καλη προταση για την κατηγορια του. Σκεψου να ξαναεπαιρνα κανα corolla ή να επαιρνα κανα golf...

 

Στο θεμα μας τωρα:

Που ακριβως μπαινουν μπροστα οι αισθητηρες παρκαρισματος ; Στα bumber protectors που εχει; Δεν εχει τυχει να κολησσει κανα μυγακι μπροστα και να χτυπαει συνεχεια; Απενεργοποιουνται ξεχωριστα απο τους πισω; Καμια φωτο παιζει;Οντως φαινεται το γραφικο στην οθονη τελικα με τους μπροστα; Τι φαινεται η αποσταση μονο μπροστα ή και πισω;

Link to comment
Share on other sites

ΕΠισης κοιταω εδω το prospect και βλεπω στην κεντρικη πανω οθονη τρεις ενδειξεις χλμ. Μια κατω αριστερα, μια πανω αριστερα και μια πανω δεξια. Τι ειναι η καθε μια; Επισης δεξια εχει ενα μικρο θερμομετρακι με τρεις γραμμουλες διπλα και πιο δεξια ενα μεγαλο με 6 κουτακια. Τι ειναι το καθενα και ποια ειναι η φυσιολογικη ενδειξη;
Link to comment
Share on other sites

Μα και βεβαια φιλε μου πως ξεχασα να σου προτεινω το αγαπημενο μου αυτοκινητο!!! :cry: Mazda 3! :cool: Μακραν το καλυτερο! Πλαισιο, αναρτηση, οδικη συμπεριφορα, κινητηρας, φρενα, χωροι, αξιοπιστια, συναρμογη πλαστικων, παιχνιδιαρικο, προσιτο, ωραιο... Μονο αρνητικο οτι ειναι μεγαλο για μικρομεσαιο! Σνιφ, κλαψ, λιγμ.. :cry: :cry: :cry: Δυστυχως αν μενεις Αθηνα και δεν εχεις παρκινγκ κατι τετοιες λεπτομεριες σου ανατρεπουν το ειδιλιο και σε αποτρεπουν απο την αγορα του!!!! (Γι'αυτο πηγα και για C4!) Οσο για τιμη και εξοπλισμο με 19.100 παιρνεις HB την προτελευταια εκδοση που δεν εχει DSG(ESP δηλαδη) και ηλιοροφη και με 19.500 το σενταν! Ποιο αλλο εχει ολα τα παραπανω και κανει τοσα λιγα; Και μη μου πεις C4 γιατι χωρις την εκπτωση εχουν τα ιδια αλλα υστερει το C4 σε πλαισιο, αναρτηση, οδικη συμπεριφορα, κινητηρας, φρενα, χωροι, αξιοπιστια. Οχι οτι ειναι ασχημα αυτα στο C4 αλλα το 3 υπερεχει και ας εχει το C4 λιγο παραπανω εξοπλισμο. Προσωπικα το ονειρο ζωης μου ειναι να παρω ενα 3αρι 2λιτρο!

QUOTE]

 

Τι διαβάζω θεέ μου. Γιατί γράφετε αστήρικτα πράγματα.

Που είδες οτι το πλαίσιο του 3 είναι καλύτερο από του C4. Μήπως μέτρησες στρεπτική ακαμψία στο υπερσύγχρονο εργαστήριο σου ή μηπως τα 5 αστέρια του C4 στην παθητική είναι λιγότερα απο τα 4 του mazda;

o κινητήρας του C4 1.6 αποδίδει 110/5800 147/4000 με κατανάλωση

9,5-5,7-7,1 και CO2 169 του 3 105/6000 145/4000 9,3-6,0-7,2 και 172.

Απο που προκύπτει οτι του 3 είναι καλύτερος μάλλον υστερει.

Και ας μη μιλήσουμε για τη σύγκριση των δίλιτρων που είναι και το όνειρο σου γιατί απλά δεν γίνεται. :lol: :lol: :lol:

Τα φρένα του C4 είναι τα καλύτερα της κατηγορίας σε όλα τα τεστ λέγονται τα καλύτερα γι' αυτά. Μόνο σε οδηγική συμπεριφορά μπορεί να υποθέσει κανείς ότι είναι καλύτερο το 3 λόγω της καλύτερης πίσω ανάρτησης.

Για τους χώρους μόνος σου είπες για το χώρο αποσκευών, παρόλο που είναι αισθητά μεγαλύτερο και ο χώρος επιβατών προσωπικά ειδικά των μπροστά

ήταν το πρωτο πράγμα που με εντυπωσίασε στο C4 καμία σχέση με τα ανταγωνιστικά και τα ειχα δει όλα. Τώρα εμφανιση-αξιοπιστια ο καθένας

μπορει να λεει ότι θέλει εγώ θεωρώ το 3 και το 2 κακόγουστα σε αντίθεση

με το 6, το ΜΧ-5 και το RX-8 που ξεχωρίζουν.

Link to comment
Share on other sites

Τι διαβάζω θεέ μου. Γιατί γράφετε αστήρικτα πράγματα.

Που είδες οτι το πλαίσιο του 3 είναι καλύτερο από του C4. Μήπως μέτρησες στρεπτική ακαμψία στο υπερσύγχρονο εργαστήριο σου ή μηπως τα 5 αστέρια του C4 στην παθητική είναι λιγότερα απο τα 4 του mazda;o κινητήρας του C4 1.6 αποδίδει 110/5800 147/4000 με κατανάλωση

9,5-5,7-7,1 και CO2 169 του 3 105/6000 145/4000 9,3-6,0-7,2 και 172.

Απο που προκύπτει οτι του 3 είναι καλύτερος μάλλον υστερει.

Και ας μη μιλήσουμε για τη σύγκριση των δίλιτρων που είναι και το όνειρο σου γιατί απλά δεν γίνεται. :lol: :lol: :lol:

Τα φρένα του C4 είναι τα καλύτερα της κατηγορίας σε όλα τα τεστ λέγονται τα καλύτερα γι' αυτά. Μόνο σε οδηγική συμπεριφορά μπορεί να υποθέσει κανείς ότι είναι καλύτερο το 3 λόγω της καλύτερης πίσω ανάρτησης.

Για τους χώρους μόνος σου είπες για το χώρο αποσκευών, παρόλο που είναι αισθητά μεγαλύτερο και ο χώρος επιβατών προσωπικά ειδικά των μπροστά

ήταν το πρωτο πράγμα που με εντυπωσίασε στο C4 καμία σχέση με τα ανταγωνιστικά και τα ειχα δει όλα. Τώρα εμφανιση-αξιοπιστια ο καθένας

μπορει να λεει ότι θέλει εγώ θεωρώ το 3 και το 2 κακόγουστα σε αντίθεση

με το 6, το ΜΧ-5 και το RX-8 που ξεχωρίζουν.

 

-το οτι το ενα εχει 4 αστερια και το αλλο 5 δεν σημαινει οτι δεν μπορει να εχει καλυτερη στρεπτικη ακαμψια...........μην βαζουμε σαν αμεση συνεπαγωγη αυτα τα δυο χαρακτηριστικα........

-τα φρενα του C4 ειναι απο τα καλυτερα και σε αισθηση και σε αποδοση , κανεις δεν ειπε το αντιθετο. δεν θα μπω στη διαδικασια : ξερεις το ενα εχει τοσα μετρα ακινητοποιησης το αλλο εχει τοσα..... δεν προκειτε να βγουν ασφαλη συμπερασματα.

-οσο αναφορα για την πισω αναρτηση : θα ελεγα οτι εχει καλυτερη ανεση αναρτησης και αυτο παλι για τις εγκαρσιες ανωμαλιες που ειναι το κυριο μειονεκτημα του ημιακαμπτου αξονα. απο εκει και μετα , σε θεμα κρατηματος παιζουν και πολλα αλλα ρολο.

-για χωρο αποσκευων τα ειπαμε και θα τα ξαναπουμε για να εμπεδωθει : το λιφτμπακ εχει κατω απο 300 λιτρα χωρο αποσκευων σε αντιθεση με το σενταν που εχει πανω απο 400.

οσο αναφορα για τους εσωτερικους χωρους , πλεον ετσι οπως εχει καταντησει η μικρομεσαια κατηγορια ολα ειναι πανω κατω στα ιδια επιπεδα. μικρες ειναι οι διαφορες μεταξυ τους.

-μην βλεπεις τις τυποποιημενες μετρησεις της εταιριας σε θεματα καταναλωσης. σπανια αντικατοπτριζονται αληθινα για να μην πω ποτε....

-η ομορφια ειναι υποκειμενικο θεμα

 

 

Υ.Γ

αφου σε πολλα θεματα σχεδον ολοι συμφωνουμε, γιατι στην τελικη διαφωνουμε???

Link to comment
Share on other sites

ΕΠισης κοιταω εδω το prospect και βλεπω στην κεντρικη πανω οθονη τρεις ενδειξεις χλμ. Μια κατω αριστερα, μια πανω αριστερα και μια πανω δεξια. Τι ειναι η καθε μια; Επισης δεξια εχει ενα μικρο θερμομετρακι με τρεις γραμμουλες διπλα και πιο δεξια ενα μεγαλο με 6 κουτακια. Τι ειναι το καθενα και ποια ειναι η φυσιολογικη ενδειξη;

 

Απο όσο θυμάμαι, η επάνω αριστερά δείχνει τα χιλιόμετρα που διένυσε το αμάξι απο τότε που μηδενίστηκε ο μετρητής, το επάνω δεξια τα συνολικά χιλιόμετρα και το κάτω αριστερά τα χιλιόμετρα που σου μένουν μέχρι να τελειώσει η βενζίνη.

 

Το θερμόμετρο δείχνει τη θερμοκρασία του κινητήρα, η θερμοκρασία σταθεροποιείται στο τρίτο κουτάκι.

 

Και μια ερώτηση, έχω την exclusive έκδοση, όταν κάνω check δεν αναφέρει κάτι για πίεση ελαστικών. Ένδειξη βγάζει μόνο όταν υπάρχει πρόβλημα;

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be RUNNING AROUND IN DARKENED ROOMS, MUNCHING MAGIC PILLS and listening to REPETITIVE ELECTRONIC MUSIC." Kristian Wilson, Nintendo, Inc, 1989
Link to comment
Share on other sites

Επιτελους το παρηγγειλα! C4 1600 SX Pack+ αισθητηρες παρκαρισματος πισω σε μπλε oriental. Επλιζω μονο να μου ερθει πριν τις 29 Αυγουστου που θα φυγω(χλωμο το κοβω) και επλιζω και το χρωμα να ειναι ωραιο γιατι το εχω δει μονο σε χαρτι. Ελπιζω να μη βγει κανα φλωρικο γαλαζιο! Δυστυχως τα μονα διαθεσιμα ηταν μαυρο, ασημι και αυτο. Οσο για τους αισθητηρες μπροστα ο πωλητης φαγωθηκε οτι δεν μπαινουν στο c4 αλλα στο c5.

 

 

 

Για αυτο που λες για το θερμ. ειναι το δεξια το μεγαλο το μικροτερο διπλα του τι ειναι;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...