Jump to content

[CAR] Citroen C4


SKALP
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σας έχει βγάλει ποτέ το μήνυμα "economy mode active"; (ή τελοσπάντων κάπως έτσι, δεν το θυμάμαι ακριβώς...)
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Μάγκες το κλιμα που έχει είναι 2 ζώνων?Έχει τρύπα που βγάζει αέρα :p :p και πίσω?(χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι 2 ζώνων)...

Για πείτε λίγο..

Ακόμη ήθελα να ρωτήσω πως συμπεριφέρετε με αναμμένο το κλιματιστικό,την απόδοση του και πόσους ίππους βγάζει καθαρούς...

Dr. και παλι απ' οσο ξερω ο κλισματισμος δυο ζωνων ειναι οτι μπορεις να ρυθμιζεις ξεχωριστη θερμοκρασια για τους εμπρος επιβατες και ξεχωριστη για τους πισω...Εαν και παλι ( :p ) κανω λαθος διορθωστε με...2 τρυπες εχει και η 156 μας πισω αλλα δεν εχει δυο ζωνων clima..

Link to comment
Share on other sites

Σας έχει βγάλει ποτέ το μήνυμα "economy mode active"; (ή τελοσπάντων κάπως έτσι, δεν το θυμάμαι ακριβώς...)

Το βγάζει ναι. Όταν ο κινητήρας είναι σβηστός και το φορτίο της μπαταρίας είναι δυσανάλογα μεγάλο για την παρούσα χρήση, π.χ. ραδιόφωνο, φώτα, σποτ καμπίνας, κτλ. όλα μαζί... Σε μεταφέρει σε economy mode και πρέπει να βάλεις μπροστά το αυτοκίνητό σου για να αποκτήσεις και πάλι πρόσβαση στα ηλεκτρικά του. Για τους ξεχασιάρηδες...

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

Dr. και παλι απ' οσο ξερω ο κλισματισμος δυο ζωνων ειναι οτι μπορεις να ρυθμιζεις ξεχωριστη θερμοκρασια για τους εμπρος επιβατες και ξεχωριστη για τους πισω...Εαν και παλι ( :p ) κανω λαθος διορθωστε με...2 τρυπες εχει και η 156 μας πισω αλλα δεν εχει δυο ζωνων clima..

Ο διζωνικος κλιματισμος εχει να κανει με την διαφορετικη θερμοκρασια που μπορουν να επιλεξουν ο οδηγος και ο συνοδηγος!!! Καμια σχεση με το πισω καθισμα... Το αμαξι χωριζεται κατα μηκος!!

 

Στα πολυ ακριβα αυτοκινητα που υπαρχει 4καναλος κλιματισμος εχουν τη δυνατοτητα να επιλεξουν και οι δυο πισω επιβατες την θερμοκρασια που επιθυμουν!

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ομολογώ το ίδρωσα το VTS μου. Στην Εγνατία Οδό, με ελάχιστη κίνηση και θαυμάσιο καιρό, διατήρησα για περίπου 10 λεπτά 180χλμ/ω....

 

5500 στροφές, 15.5lt/ώρα κατανάλωση. Τί Grand Cherokee, τι Mercedes, τί κάτι Toyota και Alfa Romeo... έφαγαν πολλή σκόνη! :p

 

Το αστείο είναι ότι δεν το πίστευαν και μέχρι τελευταία σχεδόν στιγμή έμεναν καρφωμένοι στην αριστερή λωρίδα της Εθνικής. Η ήρεμη δύναμη όμως του Cruise Control συνεργάστηκε άψογα με τη φλογισμένη φινέτσα της ορεξάτης μου Παριζιάνας, με αποτέλεσμα τελικά κάθε "αντίπαλος" να υποκλιθεί στο πέρασμα της.

 

Αν και δεν τρέχω ποτέ, σήμερα ήταν μια ευκαιρία να καταλήξω στα εξής συμπεράσματα: (α) ελαφρύ χτυποκάρδι πάνω από τα 170χλμ/ω. Μέχρι εκεί δεν ανησύχησα καθόλου! (β) Φοβερή αίσθηση ασφάλειας, που μεταφράστηκε από τους συνεπιβάτες μου στην εξής φράση: "μα καλά, τρέχουμε ΤΟΟΟΟΟΟΟΣΟ ΠΟΛΥ;;;" (γ) η ευτραφής (σε κιλά - 1200) Παριζιάνα μου δικαιολόγησε πλήρως τη ..."δίαιτά" της αφού αποδείχτηκε στιβαρή και συγκεντρωμένη καθ' όλη τη διάρκεια αυτής της απόλαυσης...

 

Είμαι πολύ ευχαριστημένος!!

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

Εχεις σκεφτει να γινεις ποιητης? Στη χειροτερη συγγραφεας !! :w00t: :lol: :lol: Πολυ γλαφυρη περιγραφη, ευγε! :D

 

Απο θορυβο πως τα πηγαμε? Μεχρι ποσα χλμ ταξιδευες ανετα?

Link to comment
Share on other sites

Εχεις σκεφτει να γινεις ποιητης? Στη χειροτερη συγγραφεας !! :w00t: :lol: :lol: Πολυ γλαφυρη περιγραφη, ευγε! :D

 

Απο θορυβο πως τα πηγαμε? Μεχρι ποσα χλμ ταξιδευες ανετα?

Γιατί βρε Nrg, οι συντάκτες των περιοδικών που διαβάζουμε καλύτερα τα λένε;;;; ;-) (<--smiley here...:-)))

 

To αυτοκίνητο είναι γενικώς πολύ αθόρυβο. Δεν μπορώ να συγκρίνω. Σίγουρα το άκουγα στα 180 ενώ μέχρι τα 140 ήταν επίσης σίγουρα σιωπηλό.

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

Σας έχει βγάλει ποτέ το μήνυμα "economy mode active"; (ή τελοσπάντων κάπως έτσι, δεν το θυμάμαι ακριβώς...)

 

Oταν έχεις σβηστό τον κινητήρα και έχεις ανoιχτά αρκετά ηλεκτρονικά μέσα (r-cd, οθόνες κτλ) μπαίνει σε economy mode για να προφυλάξει την μπαταρία.

Για να ξανα-επανέλθουν πρέπει απαραίτητα να ανοίξεις το κινητήρα.

Τα γράφει μέσα στο manual... :rolleyes:

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Μπράβο μπράβο..180,μέχρι εκεί έφτανε??Επειδή λες 5500 στροφές,άρα μάλλον κάπου εκεί μπήκε ο κόφτης έτσι??Βέβαια δεν διευκρίνησες με ποια σχέση αλλά φαντάζομαι 5η..Για πες λίγο περισσότερα...Και pls,μη λέμε ότι έκαναν πίσω mercedes, alfa romeo etc..

Απλά δεν έτυχε να πέσετε πάνω σε κάποιον που είχε όρεξη για κοντρίτσες..Και καλά οι μερσέντες, να τα νε Ε,να τανε C να πω οκ,οι οδηγοί αυτών των αμαξιών δεν πολυτρέχουν...Αλλά ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ????Μέχρι και ο βενιαμίν της σειράς, η Άλφα 147 με τους 120 ίππους μπορεί να παίξει όποιοδήποτε 1600αρη στα δάκτυλα..

Anw,δεν αντιλέγω,το αυτοκίνητο είναι κορυφή, αλλά μην το βγάλουμε και ραλλυ...Στην τελική..

"Στην ευθεία,όλοι καλοί είναι.."

 

Με πολλή πολλή αγάπη :p :p (και πολλή όρεξη για πλάκα,μην παρεξηγηθείτε τώρα!!)

Ο Σπασονευράκιας JustMe!!

Link to comment
Share on other sites

Η τελική του C4 είναι 194Κm/h.

Την πέτυχα τις προάλλες στην Αττική Οδό...

Just me άσε τις ΑR και τις Mercedes, δεν μας ενδιαφέρουν εδώ!

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Ναι βρε ΕΛΤΕΟ,βλέπω ότι δεν τις νοιάζεστε καθόλου και ότι πραγματικά δε σας αφορούν...Μόνο το ότι τις αναφέρετε ως δείγματα κάποιου μεγάλου,που καταφέρετε να ξεπεράσετε,δείχνει πόσο ανώτερες τις θεωρείτε!!

Αλλά αφού όπως βλέπω,θα καταλήξει σε καβγά,ενώ δεν ξεκίνησε από εμένα(εγώ δεν προκάλεσα κανέναν αλφίστι ή μερσεντάκια λέγοντας ότι τον τάισα σκόνη,αν και ο touchdown,εντελώς χιουμοριστικά το είπε,χωρίς καμμιά διάθεση για καβγά),εγώ απλά να συνεχίσω την πλάκα του touchdown βάζοντας μια πιο χιουμοριστική νότα σε όσα είπε ο touchdown πήγα...Αλλά αφού όπως λες και εσύ δεν σας ενδιαφέρουμε καθόλου εμείς οι "υπόλοιποι" τελοσπάντων, αποχωρώ και θα επανέλθω μόνο όταν έχω κάποια νεώτερα για την C4 την οποία πραγματικά θαυμάζω είτε έχω κάποια σχετική απορία!!

 

 

 

 

Σήμερα ομολογώ το ίδρωσα το VTS μου. Στην Εγνατία Οδό, με ελάχιστη κίνηση και θαυμάσιο καιρό, διατήρησα για περίπου 10 λεπτά 180χλμ/ω....

 

5500 στροφές, 15.5lt/ώρα κατανάλωση. Τί Grand Cherokee, τι Mercedes, τί κάτι Toyota και Alfa Romeo... έφαγαν πολλή σκόνη! :p

 

Το αστείο είναι ότι δεν το πίστευαν και μέχρι τελευταία σχεδόν στιγμή έμεναν καρφωμένοι στην αριστερή λωρίδα της Εθνικής. Η ήρεμη δύναμη όμως του Cruise Control συνεργάστηκε άψογα με τη φλογισμένη φινέτσα της ορεξάτης μου Παριζιάνας, με αποτέλεσμα τελικά κάθε "αντίπαλος" να υποκλιθεί στο πέρασμα της.

 

Αν και δεν τρέχω ποτέ, σήμερα ήταν μια ευκαιρία να καταλήξω στα εξής συμπεράσματα: (α) ελαφρύ χτυποκάρδι πάνω από τα 170χλμ/ω. Μέχρι εκεί δεν ανησύχησα καθόλου! (β) Φοβερή αίσθηση ασφάλειας, που μεταφράστηκε από τους συνεπιβάτες μου στην εξής φράση: "μα καλά, τρέχουμε ΤΟΟΟΟΟΟΟΣΟ ΠΟΛΥ;;;" (γ) η ευτραφής (σε κιλά - 1200) Παριζιάνα μου δικαιολόγησε πλήρως τη ..."δίαιτά" της αφού αποδείχτηκε στιβαρή και συγκεντρωμένη καθ' όλη τη διάρκεια αυτής της απόλαυσης...

 

Είμαι πολύ ευχαριστημένος!!

 

Πολύ φιλικά

JustMe!!

Link to comment
Share on other sites

to kserete oti ana kairous kathontai stis gefires me radar... kai meta apo 5 lepta se tsimpane me ta primera GT 'i M3... kai aftes oi taxitites einai gia "aftoforo" e!...

 

Συνομήλικε συνφορουμίτη τα μυαλά μας τα έχουμε στο κεφάλι μας μην ανησυχείς απλά πρέπει να το ανοίξω μέχρι την τελική του (στρώσιμο γαρ) :rolleyes:

Επίσης έχουν γνώση οι φύλακες, έχω αντιραντάρ... :shifty:

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Ναι βρε ΕΛΤΕΟ,βλέπω ότι δεν τις νοιάζεστε καθόλου και ότι πραγματικά δε σας αφορούν...Μόνο το ότι τις αναφέρετε ως δείγματα κάποιου μεγάλου,που καταφέρετε να ξεπεράσετε,δείχνει πόσο ανώτερες τις θεωρείτε!!

Αλλά αφού όπως βλέπω,θα καταλήξει σε καβγά,ενώ δεν ξεκίνησε από εμένα(εγώ δεν προκάλεσα κανέναν αλφίστι ή μερσεντάκια λέγοντας ότι τον τάισα σκόνη),εγώ απλά να βάλω μια πιο χιουμοριστική νότα σε όσα είπε ο touchdown πήγα...Αλλά αφού όπως λες και εσύ δεν σας ενδιαφέρουμε καθόλου εμείς οι "υπόλοιποι" τελοσπάντων, αποχωρώ και θα επανέλθω μόνο όταν έχω κάποια νεώτερα για την C4 την οποία πραγματικά θαυμάζω είτε έχω κάποια σχετική απορία!!

 

Πολύ φιλικά

JustMe!!

 

Αναφέρετε...;

Ενας το ανέφερε νομίζω...μην γενικεύουμε! :rolleyes:

 

edit: Δεν είπα να μην συμμετέχει μη ιδιοκτήτης C4...μην διαστρεβλώνουμε αυτά που λέμε... :confused: :X

Στα C4 είμαστε για αυτά μιλάμε, τι μας ενδιαφέρουν τα AR...; :worry:

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

JustMe έπιασες το ύφος μου! Προφανώς και αστειευόμουν και προφανώς δεν συγκρίνω "μήλα με πορτοκάλια" και προφανώς τα αυτοκίνητα που αναφέρω είναι ΣΤΑΘΕΡΕΣ αξίες και προφανώς μόλις το αποφάσιζαν και αν ήθελαν θα με τάιζαν αυτοί τη σκόνη τους.....

 

Μπράβο μπράβο..180,μέχρι εκεί έφτανε??Επειδή λες 5500 στροφές,άρα μάλλον κάπου εκεί μπήκε ο κόφτης έτσι??Βέβαια δεν διευκρίνησες με ποια σχέση αλλά φαντάζομαι 5η..Για πες λίγο περισσότερα...

 

Στις 5500 στροφές κόφτης;;; Αγόρι μου είχα άλλες 2.500 στροφές να "παίξω"... με 5η φυσικά.

 

]Με πολλή πολλή αγάπη :p :p (και πολλή όρεξη για πλάκα,μην παρεξηγηθείτε τώρα!!)

Ο Σπασονευράκιας JustMe!!

 

Είτε έτσι είτε αλλιώς πάντως, οι εν λόγω την έφαγαν τη σκόνη τους. Αν ήθελαν/άντεχαν ας "έπαιζαν" μαζί μου αφού τους προκάλεσα... :cool:

 

Και για να αναφερθώ και στο θέμα των ορίων που είπε ο Energy: σωστός! Αλλά όπως λέει κι ο elteo μην ανησυχείτε. Ούτε θέμα επίδειξής έιναι ούτε τίποτα. Τα μυαλά μας μέσα στο κεφάλι μας τα έχουμε προφανώς.

 

Μακριά τουλάχιστον από μένα μαγκιές και επιδείξεις στην Εθνική. Ό,τι αυτοκίνητο και να έχεις, ακόμα και το C4 :shifty: , αν είσαι με 180 και ο μπροστινός σου αποφασίσει ξαφνικά να μπει μπροστά σου, όχι 6, ούτε 106 αερόσακοι και ABS VI Turbo Super-Galactic δε σε σώζει!!!

 

Think and drive!!

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Στις 5500 στροφές κόφτης;;; Αγόρι μου είχα άλλες 2.500 στροφές να "παίξω"... με 5η φυσικά.

 

 

Οριστε :blink: Στις 8000 εχει κοφτη? :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Παραειναι πολλες 8000 στροφες ανα λεπτο για τον κοφτη...! Τουλαχιστον για τετοια μοτερ! Υπολογιζω ο κοφτης να ειναι κοντα στις 7000rpms!!
Link to comment
Share on other sites

Παραειναι πολλες 8000 στροφες ανα λεπτο για τον κοφτη...! Τουλαχιστον για τετοια μοτερ! Υπολογιζω ο κοφτης να ειναι κοντα στις 7000rpms!!

 

6800-6900 το παρα πολυ! ;)

 

ps γ@μω τις φωτογραφιες!!! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Αμελίδης ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ η φωτό της υπογραφής σου!

 

Είμαι φαν της ερασιτεχνικής φωτογραφίας και πραγματικά είναι τρομερή ως έμπνευση!

 

Σόρι για το οφτόπικ.

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Αμελίδης ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ η φωτό της υπογραφής σου!

 

Είμαι φαν της ερασιτεχνικής φωτογραφίας και πραγματικά είναι τρομερή ως έμπνευση!

 

Σόρι για το οφτόπικ.

 

Για τον κοφτη δε μας ειπες :worry:

Link to comment
Share on other sites

Για τον κοφτη δε μας ειπες :worry:

 

Tι να σου πω...; :worry:

Δεν ανέφερα εγώ τίποτα εδώ μέσα για κόφτη... :rolleyes:

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Tι να σου πω...; :worry:

Δεν ανέφερα εγώ τίποτα εδώ μέσα για κόφτη... :rolleyes:

 

Ναι βρε αλλα δεν ξερεις να μας λυσεις την απορια αν τελικα εχει στις 8000 κοφτη? :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...