Jump to content

[CAR] Citroen C4


SKALP
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αχ, βαχ...

Την καινούργια διαφήμιση με το παγωτό Magnum την έχετε δει; Ε, εγώ μένω με το παγωτό! :p :lol:

 

αχαχαχαχα παλι καλα, κατι ειναι και αυτο :p

 

 

βρε touchdown... ασε τα 170χλμ, εκει πρεπει να κανει θορυβο. Ας μιλησουμε για ταχυτητες απο 80-140 και μαλιστα σε οχι καλο οδοστρωμα. Εκει να μας πεις πως παει απο θορυβο κυλισης. Περναει εντονα στην καμπινα? Επισης σε σαμαρακια-λακουβες κλπ κλπ... κατα ποσο περναει "γλυκα". Απομονωνει το γκαπ-γκουπ καθολου η το περναει αυτουσιο στο σασι? Θορυβος αναρτησης?

 

Μεγαλο ρολο παιζουν και τα λαστιχα για το θορυβο και την ποιοτητα κοιλησης.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

βρε touchdown... ασε τα 170χλμ, εκει πρεπει να κανει θορυβο. Ας μιλησουμε για ταχυτητες απο 80-140 και μαλιστα σε οχι καλο οδοστρωμα. Εκει να μας πεις πως παει απο θορυβο κυλισης. Περναει εντονα στην καμπινα? Επισης σε σαμαρακια-λακουβες κλπ κλπ... κατα ποσο περναει "γλυκα". Απομονωνει το γκαπ-γκουπ καθολου η το περναει αυτουσιο στο σασι? Θορυβος αναρτησης?

 

Απο τριγμους-συντονισμους πως παμε? Ολα ακομα γεροδεμενα?

 

Mέχρι στιγμής η καμπίνα εκτός από εντυπωσιακή είναι και γεροδεμένη.

Το πήγα από καρόδρομους και με άφησε ικανοποιημένο.

Η ανάρτηση στο δικό μου 5door με 16αρες είναι λιγάκι σφιχτή(ωχ σκέφτομαι εσάς με τις 17άρες :worry: :p ).Ψιλοζορίζεται στα «πηγάδια» που συναντά αλλά δεν με πειράζει γιατί έχει πολύ καλό στήσιμο και δεν παίρνει κλίσεις.

Πάλι οι Γάλλοι βρήκαν την χρυσή τομή! :D

 

Από ποιότητα κύλισης ΑΨΟΓΟ!Με 100-120 χλμ ταξιδεύεις άνετα και ήσυχα.

Είναι πολύ καλό αμαξάκι...

 

Για το θέμα του θορύβου δεν θα συμφωνήσω με τον MPOMPIO. Με 170χμ και 5500 στροφές στην Εγνατία, καταλάβαινα ξεκάθαρα θόρυβο! Δεν έχω μέτρο σύγκρισης αλλά σίγουρα δεν είχα την αίσθηση της "ησυχίας"...

 

Βρε φίλε μου είσαι υπερβολικός :w00t: μιλάμε για 170 χλμ, 20 πριν την τελική του...τι περίμενες να ΜΗΝ κάνει θόρυβο...;;;; :blink: :worry:

Αλήθεια 170χλμ από τόσο νωρίς, δεν το λυπάσαι βρε θηρίο; :worry:

 

Αλλά γιατί να τα κοιτώ αφού μου δίνει ένδειξη στην οθόνη; (oil ok στην εκκίνηση).

 

Μην την έχεις σαν ευαγγέλιο αυτή την ένδειξη, κοίτα και καμιά φορά με τον δείκτη....ξέρω τι σου λέω! :rolleyes:

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

βρε touchdown... ασε τα 170χλμ, εκει πρεπει να κανει θορυβο. Ας μιλησουμε για ταχυτητες απο 80-140 και μαλιστα σε οχι καλο οδοστρωμα. Εκει να μας πεις πως παει απο θορυβο κυλισης. Περναει εντονα στην καμπινα? Επισης σε σαμαρακια-λακουβες κλπ κλπ... κατα ποσο περναει "γλυκα". Απομονωνει το γκαπ-γκουπ καθολου η το περναει αυτουσιο στο σασι? Θορυβος αναρτησης?

 

Απο τριγμους-συντονισμους πως παμε? Ολα ακομα γεροδεμενα?

Μη βαράτε ωρε χριστιανοί και συνοδηγοί.............!!! :-)

 

Όντως, ήταν τραβηγμένο το παράδειγμά μου, θαρρείς και ήθελα να το "θάψω" το αυτοκίνητο ενώ με έχει πραγματικά συνεπάρει. Αλλά όταν είπα ότι ακούω φασαρία στα 170χμ/ω ΔΕΝ εννούσα ότι την ακούω από το αυτοκίνητο αλλά από τα σχόλια των οδηγών που περνάω δίπλα.............. χαχα!

 

Η αλήθεια είναι η εξής: μέχρι τα 130χμ/ω είναι σχεδόν αθόρυβο. Πραγματικά. Έχεις μια άισθηση ότι είναι κολλημένο στο δρόμο και κυλάει γλυκά και στιβαρά πάνω σε αυτόν. Τριγμούς στο εσωτερικό ΔΕΝ έχω, με ενοχλεί όμως ο θόρυβος του υαλοκαθαριστήρα όταν αυτός βρίσκεται σε πλήρη έκταση.... Ο δεξί χτυπάει όταν ανοίγει πλήρως... και δεν ξέρω αν είναι φυσιολογικό. Θα το δω...

 

Αναρτήσεις: Σκληρό! Το είχε αναφέρει ο popolaros και συμφωνώ. Στο VTS είναι σκληρή η αίσθηση. Πρέπει συνεχώς να έχω το νου μου μην βρω κάνα πηγάδι στο δρόμο. Ως εκ τούτου, οι θόρυβοι αυτοί ΔΕΝ απομονώνονται/απορροφόνται, μπαίνουν στην καμπίνα κανονικότατα! Τα ελαστικά είναι MIchelin 205/50 και οι ζάντες 17'.

 

Φίλε elteo, για το θέμα της ταχύτητας, όχι, δεν το λυπάμαι! Καθόλου! Ο κινητήρας πρέπει από νωρίς να μάθει να δουλεύει διαφορετικά θα μου ...μαλθακώσει!!!

 

Αυτά είναι τα "ελαττώματά" του. Ως overall συμπέρασμα, το C4 είναι ένα ΤΡΕΝΟ και μέχρι τώρα μου έχει χαρίσει 1500 απολαυστικότατα (ενδο/-, εξω-/ αυτοκινητικά) χιλιόμετρα. Ειδικά δε όταν το έχω και πλυμένο/γυαλισμένο πάει καλύτερα.... !

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

TouchD παίζουν μεγάλο ρόλο και οι 17αρες...κάτι ήξερα κι έβαλα 16αρες.

Βέβαια έχεις κ το 3door VTS τι περίμενες;

 

Πριν το C4 είχα το Saxo VTS 1,6 ...σκληρό ακόμα κ «μαμά»...

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Στο πρώτο σέρβις που έκανα προχθές (1500χμ) τα είδε το παιδί και ήταν στο φυσιολογικό επίπεδο. Μου είπε ότι θα τα αλλάξουμε στα 10000χμ. Αλλά γιατί να τα κοιτώ αφού μου δίνει ένδειξη στην οθόνη; (oil ok στην εκκίνηση).

 

Mαλλον εννοεις το πρωτο τσεκ-απ ας πουμε. Γιατι σ΄ εμενα ειπαν να το παω 2000-2500 ;;; Eτσι νομιζω γραφει και το μανιουαλ.

Θα διεγνωσαν φαινεται την οδηγικη φυση σου :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Το service book λέει από 1500-2500 χλμ. (τα ίδια μου είπε και ο πωλητής μου)

Εγώ θα το πάω στα ~2400 χλμ....μήπως κ βγάλει τίποτα, δεν το βιάζομαι!

 

Αλήθεια χρησιμοποιείτε τώρα στο στρώσιμο το clima;

Εγώ όχι, δεν θέλω να το ζορίζω με δαύτο...

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

 

Αλήθεια χρησιμοποιείτε τώρα στο στρώσιμο το clima;

Εγώ όχι, δεν θέλω να το ζορίζω με δαύτο...

 

Οχι εγω το χρησιμοποιω κανονικα. Αλλωστε ΠΡΕΠΕΙ να τ΄ αναβεις. Το κλιματιστικο πρεπει να δουλευει. Ακομα και το χειμωνα να το λειτουργεις μια φορα τη βδομαδα για να κυκλοφορουν τα υγρα, να μη δημιουργειται οξειδωση

κλπ (δεν ξερω αν τα κεω καλα τεχνικα...)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον ακουστε. Καθε φορα που μπαινω μεσα (στο c-4 εννοειται) ακουω ενα θορυβο απο τις πισω αναρτησεις. Ακομα και με σταματημενο το αυτοκινητο, κι εγω χοροπηδαω μεσα, ακουγεται ενας μικρος θορυβος απο τις μπουκαλες πισω. θα φυγει ;;; Ενταξει δεν ειναι ενοχλητικος και δεν τον ακουω στην πορεια. Μπορει να τον ξεχναω κι ολας. Θα φυγει ομως; Περιμενω να ρωτησω την αντιπροσωπεια στο τσεκ στα 2500 χλμ περιπου.
Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται το ρώτησα εγώ, είναι τα καλύμματα των αμορτισέρ και είναι φυσιολογικός!

Nα ΄σαι καλα ρε elteo. Το ειχα λιγο αγχος. Θα σταματησει δλδ ο θορυβος;

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν θυμαστε που το ειχα γδαρει λιγο μπροστα δεξια στο κατω μερος του προφυλακτηρα.

Αν παω στην αντιπροσωπεια να ζητησω να μου το φτιαξουν με καποιο μαρκαδορο ή καποια αλοιφη, ή να παω εξω σε φαναρτζη;

'Η να το αφησω ετσι; (Δε φαινεται πολυ. Πρεπει να το κοιταξεις προσεκτικα).

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον ακουστε. Καθε φορα που μπαινω μεσα (στο c-4 εννοειται) ακουω ενα θορυβο απο τις πισω αναρτησεις. Ακομα και με σταματημενο το αυτοκινητο, κι εγω χοροπηδαω μεσα, ακουγεται ενας μικρος θορυβος απο τις μπουκαλες πισω. θα φυγει ;;; Ενταξει δεν ειναι ενοχλητικος και δεν τον ακουω στην πορεια. Μπορει να τον ξεχναω κι ολας. Θα φυγει ομως; Περιμενω να ρωτησω την αντιπροσωπεια στο τσεκ στα 2500 χλμ περιπου.

Τον έχω κι εγώ αυτόν τον θόρυβο! Μόνο στις ελάχιστες ταχύτητες γίνεται αντιληπτός, 0-15χλμ/ω. Μετά δεν τον ακούω. Το ανέφερα στο σέρβις και μου είπαν ότι δεν είναι πρόβλημα!... (αλλά μεταξύ μας δεν θα ήθελα να ακούγεται)...

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

http://www.50yearsoftheds.com/media/DS%20History%20Images/o69198.jpgΣας θυμίζει κάτι ο προβολέας της Citroen DS...;:rolleyes:

Ήταν η πρώτη εφαρμογή στην πράξη των περιστρεφόμενων προβολέων από την Citroen.... :-)

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον ακουστε. Καθε φορα που μπαινω μεσα (στο c-4 εννοειται) ακουω ενα θορυβο απο τις πισω αναρτησεις. Ακομα και με σταματημενο το αυτοκινητο, κι εγω χοροπηδαω μεσα, ακουγεται ενας μικρος θορυβος απο τις μπουκαλες πισω. θα φυγει ;;; Ενταξει δεν ειναι ενοχλητικος και δεν τον ακουω στην πορεια. Μπορει να τον ξεχναω κι ολας. Θα φυγει ομως; Περιμενω να ρωτησω την αντιπροσωπεια στο τσεκ στα 2500 χλμ περιπου.

Επανέρχομαι στο θέμα του θορύβου στις χαμηλές ταχύτητες που ακούγεται από το πίσω κυρίως μέρος.

 

Πήγα σήμερα και πάλι στο συνεργείο και και τους είπα ότι "οκ, δεν είναι πρόβλημα αλλά δεν μου αρέσει καθόλου σε 2000χμ αυτοκίνητο να το ακούω". Πήραν τα παιδιά στο συνεργείο τηλέφωνο στην Αθήνα "μήπως και το έχει αντιμετωπίσει και κανείς άλλος αυτό το πρόβλημα" (αφού πρώτα γράσωσαν τα αμορτισέρ μέχρι εκεί που δεν πήγαινε και το πρόβλημα του "χτύπου" δεν λυνόταν...)

 

Τα νέα: τα αμορτισέρ περιβάλλονται από ένα σκληρό προστατευτικό πλαστικό κάλυμμα. Αυτό το κάλυμμα (όπως σωστά είπε και ο elteo) είναι αυτό που δημιουργεί τον θόρυβο στις χαμηλές ταχύτητες.

 

Η λύση: Πρέπει κάποιο πρωί να το πάω να τους το αφήσω, για να ΚΟΨΟΥΝ 5 ΕΚΑΤΟΣΤΑ το κάλυμμα αυτό από κάτω, ούτως ώστε ο ενοχλητικός αυτός ήχος να εξαφανιστεί και να μην χτυπάει. ( αυτό σημαίνει να βγάλουν τους τροχούς...)

 

Ελπίζω έτσι να λυθεί.

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

Είμαι καινούργιος στο thread, αποφάσισα :w00t: να αγοράσω το C4 - 1.6 SX PACK, θέλω να ρωτήσω για ορισμένα χαρακτηριστικά του - μιας και είμαι ψιλοάσχετος. Τι προσφέρουν σε σχέση με τις 16' ζάντες οι 17'; Για το χάλι των ελληνικών δρόμων ποιές ειναι καλύτερες; Το ESP τι ακριβώς προσφέρει;
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be RUNNING AROUND IN DARKENED ROOMS, MUNCHING MAGIC PILLS and listening to REPETITIVE ELECTRONIC MUSIC." Kristian Wilson, Nintendo, Inc, 1989
Link to comment
Share on other sites

protasi mou einai oi 16ares zantes...... an kai nomizo oti kai autes einai psilo iperbolikes gia to sigkekrimeno amaksi alla tespa.........

to ESP auto pou ousiastika kani einai na eksalifi to opio glistrima tou autokinitou , ite auto legete iperstrofi ite legete ipostrofi

Link to comment
Share on other sites

protasi mou einai oi 16ares zantes...... an kai nomizo oti kai autes einai psilo iperbolikes gia to sigkekrimeno amaksi alla tespa.........

to ESP auto pou ousiastika kani einai na eksalifi to opio glistrima tou autokinitou , ite auto legete iperstrofi ite legete ipostrofi

popolare,

 

Πώς σου φαίνονται αυτά που λέει το παρακάτω site σχετικά με την υπερστροφή/υποστροφή και τις ρυθμίσεις που προτείνονται;

 

http://h**p://www.gtc.gr/Tech/suspension.htm

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

to site den einai kako... alla de simperilamvanei: kliseis odostromatos, poiotita odostromatos, taxitita oximatos, varos oximatos, thesi oximatos pano sti strofi klp klp...

pou opos eipe kai o popolaros isos einai kai pio simantika... H PRAKSH!

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι στο θέμα του θορύβου στις χαμηλές ταχύτητες που ακούγεται από το πίσω κυρίως μέρος.

Η λύση: Πρέπει κάποιο πρωί να το πάω να τους το αφήσω, για να ΚΟΨΟΥΝ 5 ΕΚΑΤΟΣΤΑ το κάλυμμα αυτό από κάτω, ούτως ώστε ο ενοχλητικός αυτός ήχος να εξαφανιστεί και να μην χτυπάει. ( αυτό σημαίνει να βγάλουν τους τροχούς...)

 

Ελπίζω έτσι να λυθεί.

 

Δεν ξερω. Εγω προτιμω να ακουω το θορυβο τελικα (αλλωστε πιστευω με τη χρηση να σταματησει και δεν ειναι κι ενοχλητικος). Δε μ΄ αρεσει να του βαλουν χερι στο συνεργριο. Ενταξει, λιγο υπερβολικος αλλα δεν τους εχω κι εμπιστοσυνη.

Link to comment
Share on other sites

protasi mou einai oi 16ares zantes...... an kai nomizo oti kai autes einai psilo iperbolikes gia to sigkekrimeno amaksi alla tespa.........

to ESP auto pou ousiastika kani einai na eksalifi to opio glistrima tou autokinitou , ite auto legete iperstrofi ite legete ipostrofi

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be RUNNING AROUND IN DARKENED ROOMS, MUNCHING MAGIC PILLS and listening to REPETITIVE ELECTRONIC MUSIC." Kristian Wilson, Nintendo, Inc, 1989
Link to comment
Share on other sites

...κι εγώ με 16άρες το έχω.

 

Θεώρησα υπερβολικές τις 17άρες για τους ελληνικούς δρόμους κ τον κινητήρα του αυτοκινήτου.

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

...κι εγώ με 16άρες το έχω.

 

Θεώρησα υπερβολικές τις 17άρες για τους ελληνικούς δρόμους κ τον κινητήρα του αυτοκινήτου.

Δηλαδη εγω μπορουσα να τους πω βγαλτε μου τις 17αρες και βαλτε τις 16αρες και χρεωστε με λιγοτερο; Δε νομιζω...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...