Guest fourdim Δημοσιεύτηκε April 17, 2015 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε April 17, 2015 Μήπως γνωρίζει κάποιος η φορητότητα από cosmote cosmokarta σε vodafone cu πόσο καιρό παίρνει; Ρωτάω γιατί η κόρη μου έχει κάνει αίτηση εδώ και 15 μέρες και όταν ρωτάει στο κατάστημα της λένε ότι υπάρχει τεχνικό πρόβλημα και δεν ξέρουν πότε θα γίνει. Μάλιστα η cosmote επικοινώνησε μαζί της και της είπε ότι δεν οφείλεται σε αυτή η καθυστέρηση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. April 18, 2015 Κοινοποίηση Δημ. April 18, 2015 Σε 6 ώρες οφείλει να ολοκληρωθεί η φορητότητα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zerokill Δημ. April 19, 2015 Κοινοποίηση Δημ. April 19, 2015 Tην δουλευουν κανονικοτατα. Ειναι τακτικη λαμογιας.Μαθε τα δικαωματα σου σαν συνδρομητης και απειλησε τον υπαλληλο που στο λεει. Παράθεση Vodafone:Ανακοινώσεις για συνδρομητές Cosmote: Ανακοινώσεις για συνδρομητές NOVA: Γενικές ανακοινώσεις συνδρομητών. zerokill@mowned.com Οδηγίες προς ναυτιλομένους Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest fourdim Δημ. April 19, 2015 Κοινοποίηση Δημ. April 19, 2015 Αναρωτιέμαι όμως γιατί; Τόσο γεμάτο είναι το δίκτυο της εταιρίας που δεν θέλει άλλους πελάτες. Τι κερδίζουν με αυτό και σε ταλαιπωρούν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zerokill Δημ. April 19, 2015 Κοινοποίηση Δημ. April 19, 2015 Αναρωτιέμαι όμως γιατί; Τόσο γεμάτο είναι το δίκτυο της εταιρίας που δεν θέλει άλλους πελάτες. Τι κερδίζουν με αυτό και σε ταλαιπωρούν. Δεν εχω ιδεα.μπορει να βαριοταν ο υπαλληλος στο εν λογω καταστημα.Μπορει να ειχε πολλα ατομα να εξυπηρετησει και τις φορητοτητες τις ξεφορτωνοταν με παραμυθια. Παράθεση Vodafone:Ανακοινώσεις για συνδρομητές Cosmote: Ανακοινώσεις για συνδρομητές NOVA: Γενικές ανακοινώσεις συνδρομητών. zerokill@mowned.com Οδηγίες προς ναυτιλομένους Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest fourdim Δημ. April 20, 2015 Κοινοποίηση Δημ. April 20, 2015 Λοιπόν πήρα ανάποδες στροφές την ώρα που μιλούσε η κόρη μου με την εξυπηρέτηση πελατών και της έλεγαν ότι η Vodafone έχει τεχνικό πρόβλημα με τη φορητότητα των καρτοκινητών και δεν ξέρουν πότε θα αποκατασταθεί η βλάβη.Πήρα το τηλέφωνο και τους τα έψαλα κανονικά.Νομιζω ότι κόλλησε η φορητότητα γιατί ανέφερε το παιδί ότι είναι φοιτήτρια και ότι θα το κάνει φοιτητικό στη Vodafone.Τέτοια ξεφτίλα πια! ´Ελεος... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zpapant Δημ. April 21, 2015 Κοινοποίηση Δημ. April 21, 2015 τα ιδια μου εκαναν και μου ελεγαν κι εμενα και τους εστειλα μηνυμα και μεσα στο μυνημα ειχα και τη σελιδα απο το λινκ που εχει ο zerokill στην υπογραφη του http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Instructions/portability.html ε κοιτα να δεις που εγινε θαυμα και σε λιγοτερο απο 24 ωρες ολοκληρωθηκαν τα πάντα :lol: μονο επιθετικα θα κανεις τη δουλιεα σου δυστυχως Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest fourdim Δημ. April 21, 2015 Κοινοποίηση Δημ. April 21, 2015 τα ιδια μου εκαναν και μου ελεγαν κι εμενα και τους εστειλα μηνυμα και μεσα στο μυνημα ειχα και τη σελιδα απο το λινκ που εχει ο zerokill στην υπογραφη του http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Instructions/portability.html ε κοιτα να δεις που εγινε θαυμα και σε λιγοτερο απο 24 ωρες ολοκληρωθηκαν τα πάντα :lol: μονο επιθετικα θα κανεις τη δουλιεα σου δυστυχως Σας ευχαριστώ πάρα πολύ! Τελικά είναι πάρα πολύ χρήσιμο το forum γιατί δίνει λύσεις σε προβλήματα. Εξηγούμαι: Τους έστειλα mail με το συγκεκριμένο link και μου απάντησαν σε 3 λεπτά. Μου είπαν ότι επανειλημμένα προσπαθούν να επικοινωνήσουν αλλά δεν απαντάμε (ψέμματα-δεν έχουν καταγραφεί κλήσεις) και να πάω άμεσα στο κατάστημα να λυθεί η παρεξήγηση. Πήγα με την κόρη μου όπου τους είπα ότι θα ζητήσω αποζημίωση και την έβαλαν εκείνη τη στιγμή να υποβάλει αίτηση φορητότητας (????) και θα ενεργοποιηθεί σε λίγες ώρες... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest fourdim Δημ. April 21, 2015 Κοινοποίηση Δημ. April 21, 2015 Και τώρα ενεργοποιήθηκε,μόλις σε 3,5 ώρες λύθηκαν τα "τεχνικά προβλήματα" και λειτουργεί.Και πάλι ευχαριστώ για τους φίλους που με βοήθησαν να καταλάβω τι παίζει στην όλη κατάσταση. Λυπάμαι όμως γιατί αναγκάζεσαι να βάλεις τις φωνές και να απειλήσεις για να κάνεις το αυτονόητο.Λυπάμαι... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zerokill Δημ. April 21, 2015 Κοινοποίηση Δημ. April 21, 2015 (edited) Στην Ελλαδα ζεις.Και ο κανονας ειναι οτι ολοι πανε να στην φερουν παντου.Οποτε τουλαχιστον αν ενημερωθουν ολοι στο τι παιζει με το παραμυθι να γλυτωσουμε την ταλαιπωρια του κοσμου και να τους κανουμε ρομπα στο φτερο... ετσι για να μην μας περνανε και ολους για μοσχαρια... Edited April 21, 2015 by zerokill Παράθεση Vodafone:Ανακοινώσεις για συνδρομητές Cosmote: Ανακοινώσεις για συνδρομητές NOVA: Γενικές ανακοινώσεις συνδρομητών. zerokill@mowned.com Οδηγίες προς ναυτιλομένους Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bezoss Δημ. April 30, 2015 Κοινοποίηση Δημ. April 30, 2015 Μόλις πήγα σε κατάστημα στα Άνω Πατήσια, για φορητότητα. Έφαγα άκυρο γιατί έχουν τεχνικό πρόβλημα με τις φορητότητες λέει....και στο πότε θα επιλυθεί...μου είπαν οτι υποτίθεται οτι θα λυνόταν μέχρι τέλος του μήνα αλλά πάει για τον άλλο μήνα! οτινανισμος Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zerokill Δημ. April 30, 2015 Κοινοποίηση Δημ. April 30, 2015 Μόλις πήγα σε κατάστημα στα Άνω Πατήσια, για φορητότητα. Έφαγα άκυρο γιατί έχουν τεχνικό πρόβλημα με τις φορητότητες λέει....και στο πότε θα επιλυθεί...μου είπαν οτι υποτίθεται οτι θα λυνόταν μέχρι τέλος του μήνα αλλά πάει για τον άλλο μήνα! οτινανισμος Κανε τον κοπο και διαβασε τα προηγουμενα ποστ και πραξε αναλογα. Παράθεση Vodafone:Ανακοινώσεις για συνδρομητές Cosmote: Ανακοινώσεις για συνδρομητές NOVA: Γενικές ανακοινώσεις συνδρομητών. zerokill@mowned.com Οδηγίες προς ναυτιλομένους Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest fourdim Δημ. April 30, 2015 Κοινοποίηση Δημ. April 30, 2015 Κανε τον κοπο και διαβασε τα προηγουμενα ποστ και πραξε αναλογα. Πολύ σωστός! Εκτυπώνεις από το παραπάνω link τα δικαιώματά σου, πηγαίνεις στο κατάστημα και μέχρι να επιστρέψεις σπίτι σου έχει γίνει η φορητότητα. Εξακολουθώ όμως να μη μπορώ να καταλάβω γιατί το κάνουν αυτό και σε ταλαιπωρούν τόσο... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zerokill Δημ. April 30, 2015 Κοινοποίηση Δημ. April 30, 2015 Δεν ξερω γιατι το κανουν αλλα το παραμυθι παει ενα χρονο τωρα με τα ντεμεκ συστηματα τα χαλασμενα που αν κανεις ομως συνδεση η φορητοτητα γινεται σε 1 ωρα.Το παραμυθι αυτο ομως γινεται μονο στην vodafone και επειδη αρχισανε να ειναι πολυ $#%%@ και γω θα την κανω μια και καλη. Παράθεση Vodafone:Ανακοινώσεις για συνδρομητές Cosmote: Ανακοινώσεις για συνδρομητές NOVA: Γενικές ανακοινώσεις συνδρομητών. zerokill@mowned.com Οδηγίες προς ναυτιλομένους Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
adpanos Δημ. May 6, 2015 Κοινοποίηση Δημ. May 6, 2015 Δυστυχως κατι πρεπει να υπαρχει στην μεση...Δουλευοντας σε καταστημα Vodafone σας διαβεβαιωνω οτι ουτε ο υπαλληλος βαριεται,ουτε θελει να κοροιδεψει!Υπαρχει "τεχνικο προβλημα" στην αιτηση "port in "prepay",την φορητοτητα σε καρτοκινητο δηλαδη απο τον Αυγουστο του 2014.Το γιατι δυστυχως δεν μπορει να φτασει στα αυτια μας αφου κι εμεις οταν ρωταμε καποιον ανωτερο,πχ επιθεωρητες καταστηματων, η απαντηση ειναι η ιδια...Υπαρχει τεχνικο προβλημα. Τωρα,γιατι διαλεγει η εταιρια να μην δεχεται επιπλεον συνδρομητικη βαση ειναι αγνωστο...απο πισω μπορει να υπαρχουν πολλα...Απο το να υπαρχει μια συμφωνια απο πισω με τις αλλες εταιριες (οπως υπαρχει και στην μηνιαια "ανταλλαγη" συνδρομητων με φορητοτητα συμβολαιου),εως το πιο χαζο,να θελει να αυξησει συνδρομητικη βαση με νεα δικα της νουμερα...Οι υπαλληλοι ομως ειναι οι τελευταιοι που φταινε καθως ειναι απλα εργαζομενοι και απλα προσπαθουν στον μεγιστο βαθμο να εξυπηρετησουν οσο περναει απο το χερι τους...Και το λεω αυτο γιατι προ ημερων υπηρξε μπροστα στα ματια μου "επιθεση" με εξευτελιστικο τροπο σε συναδελφο μου για το θεμα αυτο,λες και η ιδια δεν ηθελε να εξυπηρετησει...Αυτο αφορα ολες τις εταιριες...Ειτε τα παιδια στην wind ειτε στον Γερμανο,ειτε στα ΟΤΕshop ειναι υπαλληλοι...Δεν ειναι ceo να παιρνουν αποφασεις για τα παντα...Συγνωμη για το λιγο εκτος του θεματος αλλα το να βλεπεις εναν ανθρωπο να κανει σκουπιδι εναν υπαλληλο που δεν εχει αλλη δυνατοτητα ειναι οτι χειροτερο και ευχομαι κανεις να μην βρεθει σε αναλογη θεση στην δουλεια του... Υ.Γ. Αν υπαρχει οποιαδηποτε απορια,σε οτι αφορα την Vodafone τουλαχιστον που τα βλεπω εκ των εσω,θα ηθελα να ακουσω ερωτησεις... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zerokill Δημ. May 6, 2015 Κοινοποίηση Δημ. May 6, 2015 Το θεμα εχει συζητηθει πολλες φορες.Ασχετα με το ποιος δινει διαταγες κτλ κτλ παντα θα τα ακουει ο υπαλληλος μιας και αυτος εχει το παρε δωσε με τον πελατη.Απο κει και περα αποριας αξιο πως με την απειλη καταγγελιας η και με καταγγελια το ολο συστημα ξαφνικα "διορθωνεται" Καταλαβαινουμε οτι και οι υπαλληλοι ουδιεμια ορεξη για τετοια εχουν αλλα ειναι λογικο και καποιος που δεν γινεται η δουλεια του σωστα και φταιει η vodafone να τα ψελνει στον υπαλληλο. Παράθεση Vodafone:Ανακοινώσεις για συνδρομητές Cosmote: Ανακοινώσεις για συνδρομητές NOVA: Γενικές ανακοινώσεις συνδρομητών. zerokill@mowned.com Οδηγίες προς ναυτιλομένους Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
adpanos Δημ. May 7, 2015 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2015 Θα διαφωνισω ως προς την εννοια "να τα ψαλει" στο υπαλληλο...αυτο το κακο εχουμε σαν νοοτροπια σαν Ελληνες...εχει διαφορα το "διεκδικω τα δικαιωματα μου απο το ψελνω για να το πετυχω...εχει τυχει να επισκευθω αρκετες χωρες στο εξωτερικο και πουθενα δεν συναντησα αυτο που εχουμε εμεις...μπορεις να διεκδικησεις τα δικαιωματα σου (αυτο το υποστηριζω θερμα οντας κι εγω καταναλωτης) αλλα δεν φταιει το "προσωπικο πρωτης γραμμης" οπως θελουν να το λενε στην επιστημη του μαρκετινγκ...για τον λογο αυτο,ΟΛΕΣ οι εταιριες εχουν την εξηπυρετηση πελατων σαν ξεχωριστο κομματι για να σε κατευθυνει στο αρμοδιο τμημα που ο πελατης δεν ερχεται σε επαφη...συνεπως καλο θα ηταν να διαχωριζουμε το ψελνω απο το διεκδικω αυτο που μου ανηκει...και το τονιζω,προς Θεου να μην θεωρηθει οτι τα γραπτα μου ειναι υποστηριξη προς καθε εταιρια...η ενσταση ειναι ως προς τον σωστο τροπο αντιμετωπισης...θα πω ενα απλο παραδειγμα...μεσω του ΙΝΚΑ μπορεις να διεκδικησεις ακριβως αυτο που δικαιουσαι...οι ανθρωποι ειναι πολυ εξυπηρετικοι...λογω του Ινστιτουτου Καταναλωτων μπορεσω και να διεκδικησω τα τελη απενεργοποιησης που μου χρεωσαν καθως εκοψα την υπηρεσια πριν την ληξη του συμβολαιου για λογους μη σωστης παροχης της προκαθορισμενης υπηρεσιας...ουτε φωνες,ουτε απειλες ουτε τιποτα...ενημερωσα απο πριν οτι θα αλλαξω παροχο για λογους καλης υπηρεσια,με χρεωσαν κανονικα,επικοινωνησα με ΙΝΚΑ και τελικα το ποσο πιστωθηκε...Καλως η κακως ειμαστε πολυ εξυπνοι σαν λαος...απλα το χρησιμοποιουμε με πονηρια...αυτη την εξυπναδα θα επρεπε να την χρησιμοποιουμε σωστα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zerokill Δημ. May 7, 2015 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2015 Καταρχην μην συγκρινουμε ελλαδα με αλλες ευρωπαικες χωρες δεν υπαρχει μετρο συγκρισης στα περισσοτερα βασικα πραγματα.Δυστηχως οπως υπαρχουν ιδιοτροποι και αγενεις πελατες υπαρχουν και κακοι υπαλληλοι που δεν κανουν σωστα την δουλεια τους.Και επειδη στην Ελλαδα με τον σταυρο στο χερι μονο οι παπαδες εκαναν λεφτα κατα κανονα ε καμια φορα και λιγο γκαζι βαζει τα πραγματα στην θεση τους.Προσωπικα δεν ειναι του χαρακτηρα μου ουτε εχω φωναξει σε υπαλληλο σε καταστημα αλλα φυσικα οταν μου λενε μπαρουφες η δεν γινεται σωστα κατι και μου λενε αλλαζει σιγουρα το υφος της συζητησης.... Παράθεση Vodafone:Ανακοινώσεις για συνδρομητές Cosmote: Ανακοινώσεις για συνδρομητές NOVA: Γενικές ανακοινώσεις συνδρομητών. zerokill@mowned.com Οδηγίες προς ναυτιλομένους Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest fourdim Δημ. May 7, 2015 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2015 Δυστυχως κατι πρεπει να υπαρχει στην μεση...Δουλευοντας σε καταστημα Vodafone σας διαβεβαιωνω οτι ουτε ο υπαλληλος βαριεται,ουτε θελει να κοροιδεψει!Υπαρχει "τεχνικο προβλημα" στην αιτηση "port in "prepay",την φορητοτητα σε καρτοκινητο δηλαδη απο τον Αυγουστο του 2014.Το γιατι δυστυχως δεν μπορει να φτασει στα αυτια μας αφου κι εμεις οταν ρωταμε καποιον ανωτερο,πχ επιθεωρητες καταστηματων, η απαντηση ειναι η ιδια...Υπαρχει τεχνικο προβλημα. Τωρα,γιατι διαλεγει η εταιρια να μην δεχεται επιπλεον συνδρομητικη βαση ειναι αγνωστο...απο πισω μπορει να υπαρχουν πολλα...Απο το να υπαρχει μια συμφωνια απο πισω με τις αλλες εταιριες (οπως υπαρχει και στην μηνιαια "ανταλλαγη" συνδρομητων με φορητοτητα συμβολαιου),εως το πιο χαζο,να θελει να αυξησει συνδρομητικη βαση με νεα δικα της νουμερα...Οι υπαλληλοι ομως ειναι οι τελευταιοι που φταινε καθως ειναι απλα εργαζομενοι και απλα προσπαθουν στον μεγιστο βαθμο να εξυπηρετησουν οσο περναει απο το χερι τους...Και το λεω αυτο γιατι προ ημερων υπηρξε μπροστα στα ματια μου "επιθεση" με εξευτελιστικο τροπο σε συναδελφο μου για το θεμα αυτο,λες και η ιδια δεν ηθελε να εξυπηρετησει...Αυτο αφορα ολες τις εταιριες...Ειτε τα παιδια στην wind ειτε στον Γερμανο,ειτε στα ΟΤΕshop ειναι υπαλληλοι...Δεν ειναι ceo να παιρνουν αποφασεις για τα παντα...Συγνωμη για το λιγο εκτος του θεματος αλλα το να βλεπεις εναν ανθρωπο να κανει σκουπιδι εναν υπαλληλο που δεν εχει αλλη δυνατοτητα ειναι οτι χειροτερο και ευχομαι κανεις να μην βρεθει σε αναλογη θεση στην δουλεια του... Υ.Γ. Αν υπαρχει οποιαδηποτε απορια,σε οτι αφορα την Vodafone τουλαχιστον που τα βλεπω εκ των εσω,θα ηθελα να ακουσω ερωτησεις... Το καταλαβαίνω και το σέβομαι να υπάρχει τεχνικό πρόβλημα. Θα ήθελα όμως να μου πεις γιατί όταν φώναξα λίγο περισσότερο η ενεργοποίηση έγινε σε λίγες ώρες;Τι άλλαξε και έφτιαξε το σύστημα; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
adpanos Δημ. May 7, 2015 Κοινοποίηση Δημ. May 7, 2015 Το καταλαβαίνω και το σέβομαι να υπάρχει τεχνικό πρόβλημα. Θα ήθελα όμως να μου πεις γιατί όταν φώναξα λίγο περισσότερο η ενεργοποίηση έγινε σε λίγες ώρες;Τι άλλαξε και έφτιαξε το σύστημα; Αν διαβασεις το πρωτο μου σχολιο,θα δεις...το τεχνικο προβλημα (απο οσο φανταζομαι κι εγω οπως κι εσεις) ειναι η δικαιολογια...δυστυχως δεν μπορω να ξερω τι κρυβεται απο πισω...Απο το καταστημα σιγουρα δεν μπορω να την ολοκληρωσω...Μπορω να περασω κανονικα αιτηση,μπορω να παρω και απαντηση για εκγριση της απο το αλλο δικτυο αλλα οταν θα παω να πατησω ενεργοποιηση μου πεταει μηνυμα σφαλματος...Τωρα το τι μπορουν να κανουν απο πανω ειναι αλλου παπα ευαγγελιο... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest fourdim Δημ. May 9, 2015 Κοινοποίηση Δημ. May 9, 2015 (edited) Αν διαβασεις το πρωτο μου σχολιο,θα δεις...το τεχνικο προβλημα (απο οσο φανταζομαι κι εγω οπως κι εσεις) ειναι η δικαιολογια...δυστυχως δεν μπορω να ξερω τι κρυβεται απο πισω...Απο το καταστημα σιγουρα δεν μπορω να την ολοκληρωσω...Μπορω να περασω κανονικα αιτηση,μπορω να παρω και απαντηση για εκγριση της απο το αλλο δικτυο αλλα οταν θα παω να πατησω ενεργοποιηση μου πεταει μηνυμα σφαλματος...Τωρα το τι μπορουν να κανουν απο πανω ειναι αλλου παπα ευαγγελιο... Δεν διαφωνώ με τα λεγόμενά σου αλλά γιατί όταν πήγα την 18η μέρα μου είπαν ότι εξακολουθεί το τεχνικό πρόβλημα και την επόμενη στιγμή που τους είπα ότι θα καταφύγω στην ΕΕΤΤ έβαλε την κόρη μου να υπογράψει φορητότητα και σε 3 ώρες ενεργοποιήθηκε? Πώς τα κατάφερε ο υπάλληλος, πάτησε την ενεργοποίηση και αυτή τη φορά ως δια μαγείας δεν πέταξε μήνυμα σφάλματος? Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι έχει να κάνει με τους στόχους του κάθε καταστήματος. Αν αυτόν το μήνα έχουμε στόχο πχ. 60 νέες συνδέσεις και τις έχουμε φτάσει αφήνουμε τις υπόλοιπες για το άλλο μήνα. Αυτοί που περιμένουν να πάνε να κουρευτούν... Edited May 9, 2015 by fourdim Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
adpanos Δημ. May 10, 2015 Κοινοποίηση Δημ. May 10, 2015 Δεν διαφωνώ με τα λεγόμενά σου αλλά γιατί όταν πήγα την 18η μέρα μου είπαν ότι εξακολουθεί το τεχνικό πρόβλημα και την επόμενη στιγμή που τους είπα ότι θα καταφύγω στην ΕΕΤΤ έβαλε την κόρη μου να υπογράψει φορητότητα και σε 3 ώρες ενεργοποιήθηκε? Πώς τα κατάφερε ο υπάλληλος, πάτησε την ενεργοποίηση και αυτή τη φορά ως δια μαγείας δεν πέταξε μήνυμα σφάλματος? Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι έχει να κάνει με τους στόχους του κάθε καταστήματος. Αν αυτόν το μήνα έχουμε στόχο πχ. 60 νέες συνδέσεις και τις έχουμε φτάσει αφήνουμε τις υπόλοιπες για το άλλο μήνα. Αυτοί που περιμένουν να πάνε να κουρευτούν... Αρχικα,να ενημερωσω οτι η φορητοτητα καρτοκινητου δεν μετραει σαν στοχος...επειτα,κατανοω απολυτα αυτο που μου λες για την απειλη οπως εγραψα και πιο πανω...ακομη κι οταν ενεργοποιηθηκε,δεν εγινε απο τον υπαλληλο αλλα απο τα κεντρικα...εστω κι αν εσυ βλεπεις τον υπαλληλο...αν ο υπαλληλος ακολουθουσε την διαδικασια,ναι,σφαλμα θα πεταγε...Το ξαναλεω...μπορει να ειναι πολιτικη της εταιριας να μην δεχεται σαν καρτοκινητα απο συνδρομητικη βαση αλλων εταιριων,μπορει να θελει να προωθησει τα δικα της,μπορει να εχει συμφωνησει με τις αλλες εταιριες να μην τα παιρνει,μπορει πολλα...καθε εταιρια εχει τις δικες τις πολιτικες και για αυτο κρινεται...οπως η cosmote για εταιρικο προγραμμα θελει απο 3 γραμμες και πανω...επιλογη της... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. May 15, 2015 Κοινοποίηση Δημ. May 15, 2015 Αρχικα,να ενημερωσω οτι η φορητοτητα καρτοκινητου δεν μετραει σαν στοχος...επειτα,κατανοω απολυτα αυτο που μου λες για την απειλη οπως εγραψα και πιο πανω...ακομη κι οταν ενεργοποιηθηκε,δεν εγινε απο τον υπαλληλο αλλα απο τα κεντρικα...εστω κι αν εσυ βλεπεις τον υπαλληλο...αν ο υπαλληλος ακολουθουσε την διαδικασια,ναι,σφαλμα θα πεταγε...Το ξαναλεω...μπορει να ειναι πολιτικη της εταιριας να μην δεχεται σαν καρτοκινητα απο συνδρομητικη βαση αλλων εταιριων,μπορει να θελει να προωθησει τα δικα της,μπορει να εχει συμφωνησει με τις αλλες εταιριες να μην τα παιρνει,μπορει πολλα...καθε εταιρια εχει τις δικες τις πολιτικες και για αυτο κρινεται...οπως η cosmote για εταιρικο προγραμμα θελει απο 3 γραμμες και πανω...επιλογη της... Εγω περυσι τελη καλοκαιριου που εκανα φορητοτητα απο F2G σε What's Up εκανε 2-3 μερες Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
noodlah Δημ. May 19, 2015 Κοινοποίηση Δημ. May 19, 2015 Απλα γενικα υπαρχει ενα θεμα με τις φορητοτητες σε καρτοκινητα, δεν ειναι οτι δεν επιθυμει ο υπαλληλος να στο κανει. Δεν μετραει σαν στοχο οπως ειπε καποιος, αλλα μετραει σαν νουμερα αρα ο υπαλληλος το θελει αυτο το νουμερο. Παράθεση Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bezoss Δημ. July 27, 2015 Κοινοποίηση Δημ. July 27, 2015 Αλήθεια τι έγινε με αυτο το θέμα? Πλεόν γίνονται κανονικά οι φορητότητες? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.