Jump to content

adpanos

Members
  • Δημοσιεύσεις

    36
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About adpanos

  • Ημ. Γέννησης 25/03/1990

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Vodafone - Ελλάδα

adpanos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Καλησπέρα! Μου έφεραν μια συσκευή Lenovo απο εξω και Μολις το άνοιξα και το σύνδεσα wifi μετα απο περιπου μια ωρα άρχισε να κατεβάζει μονο του εφαρμογές χωρις να μπορω να το σταματήσω. Στην τελική το πηγα στην Vodafone και ειχε ενα παλικάρι που μου το έφτιαξε με 45€ βέβαια αλλα 3 εβδομάδες τωρα ειναι σουπερ και δεν εχει παρουσιάσει κανενα προβλημα! Ειχα δοκιμάσει οτι είχατε γραψει παραπάνω και δεν έπιανε. Μολις το έβαζα πάλι στο wifi άρχιζε πάλι να κατεβάζει.
  2. Δοκίμασα kingo και king root αλλά τίποτα...Δεν με αφήνει...Ακόμη και από pc που κατέβασα kingo,δεν μου εβλεπε το τηλέφωνο κι ας είχα το USB Debug στο on...Άλλος τρόπος για root?
  3. Καλησπέρα στην παρέα! Έχω στα χέρια μου ένα Galaxy S6 Edge+ από Κορέα (SM-G9280) το οποίο μου έφεραν και βέβαια δεν έχει Ελληνικά... Σκέφτηκα να φλασάρω με odin ευρωπαική firmware πχ για SM-G928F... Υπαρχει περίπτωση να πετύχει??? Υπαρχει άλλος τρόπος να βάλω Ελληνικά...?
  4. Καλησπέρα φορουμ...Πεζω απορία και δεν μπορώ να το βρω κάπου...Μπορω να έχω το iWatch και ταυτοχρονα και ενα ακουστικο bluetooth συνδεδεμενα στο iphone και ετσι οταν εχω μια κληση,να την απανταω απο το ρολοι και να μιλαω μεσω bluetooth?Ελπιζω να μην σας εκαψα...
  5. Μηπως ηρθε η ωρα να κερδισω κι εγω κατι;;;
  6. Αρχικα,επειδη πλεον υπαρχουν διαφορα ειδη συναγερμων,δες πως ο συναδερμος επικοινωνει με το κεντρο οταν κανεις καποια ενεργεια...Υπαρχουν συναγερμοι που το κανουν με μια τυπικη κληση,αλλη με sms και καποιοι με χρηση ιντερνετ... Γενικα αν θες,το χρηματικο υπολοιπο στην καρτοκινητη της Vodafone κραταει για 6 μηνες... Απο εκει και περα, ειναι και τι χρηση θα κανεις γιατι απο οσο ξερω (και αν εχω λαθος ας με διορθωσει καποιος) ο συναγερμος επικοινωνει καθε φορα που οπλιζω ή αφοπλιζω ή χτυπησει για καποιο λογο...Αν ειναι στο σπιτι ή στο μαγαζι οπου θα γινεται συχνη χρηση,σκεψου οτι θα θες ενα πιο μεγαλο πακετο ειδικα αν χρησιμοποιει κλησεις και οχι sms ή ιντερνετ...Θα πρεπει να ενεργοποιεις πακετα σαν να ηταν το κινητο σου γιατι αν πχ βαλεις 10€ καρτα ετσι χωρις πακετο,θα φυγουν αερας...
  7. Αρχικα,να ενημερωσω οτι η φορητοτητα καρτοκινητου δεν μετραει σαν στοχος...επειτα,κατανοω απολυτα αυτο που μου λες για την απειλη οπως εγραψα και πιο πανω...ακομη κι οταν ενεργοποιηθηκε,δεν εγινε απο τον υπαλληλο αλλα απο τα κεντρικα...εστω κι αν εσυ βλεπεις τον υπαλληλο...αν ο υπαλληλος ακολουθουσε την διαδικασια,ναι,σφαλμα θα πεταγε...Το ξαναλεω...μπορει να ειναι πολιτικη της εταιριας να μην δεχεται σαν καρτοκινητα απο συνδρομητικη βαση αλλων εταιριων,μπορει να θελει να προωθησει τα δικα της,μπορει να εχει συμφωνησει με τις αλλες εταιριες να μην τα παιρνει,μπορει πολλα...καθε εταιρια εχει τις δικες τις πολιτικες και για αυτο κρινεται...οπως η cosmote για εταιρικο προγραμμα θελει απο 3 γραμμες και πανω...επιλογη της...
  8. Αν θελεις,μπορω να κοιταξω τι συμβαινει με τον λογαριασμο σου...Στειλε μου τον αριθμο σου η το αφμ σου σε pm...
  9. Αν διαβασεις το πρωτο μου σχολιο,θα δεις...το τεχνικο προβλημα (απο οσο φανταζομαι κι εγω οπως κι εσεις) ειναι η δικαιολογια...δυστυχως δεν μπορω να ξερω τι κρυβεται απο πισω...Απο το καταστημα σιγουρα δεν μπορω να την ολοκληρωσω...Μπορω να περασω κανονικα αιτηση,μπορω να παρω και απαντηση για εκγριση της απο το αλλο δικτυο αλλα οταν θα παω να πατησω ενεργοποιηση μου πεταει μηνυμα σφαλματος...Τωρα το τι μπορουν να κανουν απο πανω ειναι αλλου παπα ευαγγελιο...
  10. Θα διαφωνισω ως προς την εννοια "να τα ψαλει" στο υπαλληλο...αυτο το κακο εχουμε σαν νοοτροπια σαν Ελληνες...εχει διαφορα το "διεκδικω τα δικαιωματα μου απο το ψελνω για να το πετυχω...εχει τυχει να επισκευθω αρκετες χωρες στο εξωτερικο και πουθενα δεν συναντησα αυτο που εχουμε εμεις...μπορεις να διεκδικησεις τα δικαιωματα σου (αυτο το υποστηριζω θερμα οντας κι εγω καταναλωτης) αλλα δεν φταιει το "προσωπικο πρωτης γραμμης" οπως θελουν να το λενε στην επιστημη του μαρκετινγκ...για τον λογο αυτο,ΟΛΕΣ οι εταιριες εχουν την εξηπυρετηση πελατων σαν ξεχωριστο κομματι για να σε κατευθυνει στο αρμοδιο τμημα που ο πελατης δεν ερχεται σε επαφη...συνεπως καλο θα ηταν να διαχωριζουμε το ψελνω απο το διεκδικω αυτο που μου ανηκει...και το τονιζω,προς Θεου να μην θεωρηθει οτι τα γραπτα μου ειναι υποστηριξη προς καθε εταιρια...η ενσταση ειναι ως προς τον σωστο τροπο αντιμετωπισης...θα πω ενα απλο παραδειγμα...μεσω του ΙΝΚΑ μπορεις να διεκδικησεις ακριβως αυτο που δικαιουσαι...οι ανθρωποι ειναι πολυ εξυπηρετικοι...λογω του Ινστιτουτου Καταναλωτων μπορεσω και να διεκδικησω τα τελη απενεργοποιησης που μου χρεωσαν καθως εκοψα την υπηρεσια πριν την ληξη του συμβολαιου για λογους μη σωστης παροχης της προκαθορισμενης υπηρεσιας...ουτε φωνες,ουτε απειλες ουτε τιποτα...ενημερωσα απο πριν οτι θα αλλαξω παροχο για λογους καλης υπηρεσια,με χρεωσαν κανονικα,επικοινωνησα με ΙΝΚΑ και τελικα το ποσο πιστωθηκε...Καλως η κακως ειμαστε πολυ εξυπνοι σαν λαος...απλα το χρησιμοποιουμε με πονηρια...αυτη την εξυπναδα θα επρεπε να την χρησιμοποιουμε σωστα...
  11. Δυστυχως κατι πρεπει να υπαρχει στην μεση...Δουλευοντας σε καταστημα Vodafone σας διαβεβαιωνω οτι ουτε ο υπαλληλος βαριεται,ουτε θελει να κοροιδεψει!Υπαρχει "τεχνικο προβλημα" στην αιτηση "port in "prepay",την φορητοτητα σε καρτοκινητο δηλαδη απο τον Αυγουστο του 2014.Το γιατι δυστυχως δεν μπορει να φτασει στα αυτια μας αφου κι εμεις οταν ρωταμε καποιον ανωτερο,πχ επιθεωρητες καταστηματων, η απαντηση ειναι η ιδια...Υπαρχει τεχνικο προβλημα. Τωρα,γιατι διαλεγει η εταιρια να μην δεχεται επιπλεον συνδρομητικη βαση ειναι αγνωστο...απο πισω μπορει να υπαρχουν πολλα...Απο το να υπαρχει μια συμφωνια απο πισω με τις αλλες εταιριες (οπως υπαρχει και στην μηνιαια "ανταλλαγη" συνδρομητων με φορητοτητα συμβολαιου),εως το πιο χαζο,να θελει να αυξησει συνδρομητικη βαση με νεα δικα της νουμερα...Οι υπαλληλοι ομως ειναι οι τελευταιοι που φταινε καθως ειναι απλα εργαζομενοι και απλα προσπαθουν στον μεγιστο βαθμο να εξυπηρετησουν οσο περναει απο το χερι τους...Και το λεω αυτο γιατι προ ημερων υπηρξε μπροστα στα ματια μου "επιθεση" με εξευτελιστικο τροπο σε συναδελφο μου για το θεμα αυτο,λες και η ιδια δεν ηθελε να εξυπηρετησει...Αυτο αφορα ολες τις εταιριες...Ειτε τα παιδια στην wind ειτε στον Γερμανο,ειτε στα ΟΤΕshop ειναι υπαλληλοι...Δεν ειναι ceo να παιρνουν αποφασεις για τα παντα...Συγνωμη για το λιγο εκτος του θεματος αλλα το να βλεπεις εναν ανθρωπο να κανει σκουπιδι εναν υπαλληλο που δεν εχει αλλη δυνατοτητα ειναι οτι χειροτερο και ευχομαι κανεις να μην βρεθει σε αναλογη θεση στην δουλεια του... Υ.Γ. Αν υπαρχει οποιαδηποτε απορια,σε οτι αφορα την Vodafone τουλαχιστον που τα βλεπω εκ των εσω,θα ηθελα να ακουσω ερωτησεις...
×
×
  • Create New...