Jump to content

DSLnet by Vivodi


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος lewton (13 Νοέ. 2004 , 20:13)Πάλι καλά.

Άρα Cue πες σε όλους τους γνωστούς σου να βάλουν DSLphone να μιλάτε φθηνότερα. :alien:

 

Χαχαχαχαχα! Βρήκαμε τη λύση :p Γιατί να μην πάρει μια ΠΟΤΕγραμμή και άλλη μια VoDSL και να κάνει Route τις κλήσεις της ΠΟΤΕγραμμής μέσω της VoDSL στη δική του και να δίνει τον αριθμό της ΠΟΤΕγραμμής στους φίλους του; Πιο εύκολο είναι. Βέβαια θα χρεώνεται για κάθε κλήση που δέχεται, θα πληρώνει τρία πάγια (2 vivodi και 1 ΠΟΤΕ) αλλά, θα δέχεται κλήσεις στη VoDSL του από όλους :wacko: :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P

Flying is easy, just throw yourself at the ground and miss...
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος valerio (13 Νοέ. 2004 , 23:28)

 

Χαχαχαχαχα! Βρήκαμε τη λύση :p Γιατί να μην πάρει μια ΠΟΤΕγραμμή και άλλη μια VoDSL και να κάνει Route τις κλήσεις της ΠΟΤΕγραμμής μέσω της VoDSL στη δική του και να δίνει τον αριθμό της ΠΟΤΕγραμμής στους φίλους του; Πιο εύκολο είναι. Βέβαια θα χρεώνεται για κάθε κλήση που δέχεται, θα πληρώνει τρία πάγια (2 vivodi και 1 ΠΟΤΕ) αλλά, θα δέχεται κλήσεις στη VoDSL του από όλους :wacko: :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P

 

 

Με δεδομένα τα προβλήματα δε νομίζω ότι αυτό θα δουλέψει. :p

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Cue (14 Νοέ. 2004 , 00:09)

 

Γιατί νομίζετε έδωσε παράταση άλλον ένα μήνα για free calls μέσω DSLPhone? :whistle:

 

 

:up:

Link to comment
Share on other sites

Μα καλα τι περιμενατε; Να δουλευουν ολα κανονικα; Στην Ελλαδα ειμαστε. Ποιος εχει κανει σοβαρη επενδυση για να κανουν και αυτοι; Τσιρικιτζηδες ειναι.
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος kostas_pav (13 Νοέ. 2004 , 20:01)

 

Wirelessly posted (NEC N410i)

 

Τουλάχιστον δουλεύει το DSLphone R.I.P.?? Εγώ προσωπικά θα τους τα έπριζα ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ μέχρι να το φτιάξουν και αν συνεχίζονταν πάνω από μήνα θα έκανα κάποια καταγγελία!! * Λέγοντας αυτα δεν παύω να περιμένω με ανηπομονεσία να με κάλυψη!!! :p (Φυσικά θα είναι ο 1ος που θα κάνω αίτηση! :lol: )

 

 

 

Δεν εβαλα και δεν προκειται να βαλω ποτε DSLphone .

Πως και για ποιο λογο να το κανω αυτο?

 

Οταν δεν μπορει να παρεχει σωστα την υπηρεσια επανω στην οποια στηριζεται το DSLphone , γιατι να πιστεψω οτι αυτο θα δουλευει κανονικα?

 

Aν προσεξεις λιγο αυτο που λες θα καταλαβεις και γιατι συμβαινουν ολα αυτα .

Ακριβως αυτο ειναι που τους ενδιαφερει , το να γινει δηλαδη καποιος συνδρομητης και προφανως απο εκει και περα στηριζονται στην δυναμη του Θεου για να δουλευουν ολα σωστα ... :wacko:

Το ζητουμενο για αυτους ειναι να παιρνουν τα 37 ευρω το μηνα συν το παγιο για το DSLphone απο οσους εχουν .

Απο εκει και περα προφανως δεν ενδιαφερονται ειδικα αν σε εχουν "στο χερι" με το εξαμηνο συμβολαιο

Link to comment
Share on other sites

Tα DSLphone δουλευουν σωστα μονο μεσα στην Αθηνα , και εκει οχι παντα , δεν μπορουν να καλεσουν σωστα και ολους τους αριθμους στην επαρχια .

τι δεν μπορούν να καλέσουν;

 

Είπαμε, να λέτε ό,τι λέτε αλλά να μην γενικεύετε.

 

Το dslphone μου δουλεύει ρολόι, ειδικά τελευταία.

Έχω τηλεφωνικό κέντρο σπίτι, και απλά σύνδεσα τις νέες γραμμές της vivodi στο κέντρο, μαζί με του ΟΤΕ. Συγχρόνως ρύθμισα το κέντρο οι εξερχόμενες κλήσεις να γίνονται μέσω vivodi. Αποτέλεσμα; 6 άτομα που χρησιμοποιούν τα τηλέφωνα στο σπίτι και δεν ήξεραν λεπτομέρειες για την αλλαγή των γραμμών, να κάνουν μια χαρά τη δουλειά τους. Επίσης άλλο αποτέλεσμα, να πέσει στα 60 ευρώ ο λογαριασμός του ΟΤΕ, από 200+ που είχε μόνο με αστικά. Από την οικονομία που κάνουμε αυτούς τους μήνες των δωρεάν λεπτών, ουσιαστικά θα κερδίσω τα πάγια της adsl για όλον τον χρόνο!! + ότι θα κρατήσω το dslphone λόγω καλύτερων χρεώσεων.

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (NEC N410i)

 

Αρχικό μήνυμα από τον/την jara

pados ime tis apopsis pos an sinexistoun ola afta ta papatzilikia apo ti vivodi kalo tha itan na pigename oli mazi sto INKA na tin valoun sti thesi tis...

 

Το μόνο που μπορεί να κάνει για να διορθώσει το πρόβλημα του R.I.P. είναι να πάρει αυτό το νέο μισθωμένο κύκλωμα από τον πΟΤΕ! Αλλά όταν ο τελευταίος κάνει τις ίδιες που**ές που έκανε με την intraconnect??? Τότε τι γίνετε? Η vivo πρέπει να ζητήσει ασφαλίστηκα μέτρα ή να κάνει καταγγελία! ...

Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (NEC N410i)

 

... αφού μπορεί να να το δώσει ο πΟΤΕ και κάνει την πάπια!! Επιτέλους ας κάνει κάτι το κράτος, η ΕΕΤΤ και το κράτος? Πως την έχει δει ο πΟΤΕ? Μονοπώλιο?? Έλεος!!

Link to comment
Share on other sites

Και ομως , αυτο που λεω εγω ειναι οτι θα επρεπε να μας απασχολει και η συπεριφορα της Vivodi περα απο αυτη του πΟΤΕ .

 

Η καθυστερηση παροχης του μισθωμενου κυκλωματος ειναι το μεριδιο ευθυνης του πΟΤΕ .

Εδω ομως ακομα κανεις δεν μπορει να εξηγησει γιατι η ελλειψη του δημιουργει προβλημα μονο στο DSLAM της περιοχης μου και οχι και στα γειτονικα του κλπ κλπ

(Αυτα για οσους θελουν να δικαιολογουν τα αδικαιολογητα με αερολογιες και γενικες υποσχεσεις...)

 

Το μεριδιο ευθυνης της Vivodi εχει να κανει με το γιατι συνεχιζει να παρεχει την δυνατοτητα νεων συνδεσεων/συνδρωμων σε περιοχες που γνωριζει οτι δεν μπορει να εξυπηρετησει ηδη .

Ακομα και αυτη την στιγμη που γραφω αυτο το ποστ , η σελιδα της Vivodi συνεχιζει να με ενημερωνει οτι η περιοχη μου καλυπτεται απο το δικο της δικτυο το οποιο προφανως ειναι αυτη την στιγμη υπερφορτωμενο και αδυνατει να καλυψει ακομα και την υπαρχουσα κινηση .

 

Με ποιο σκεπτικο δεχεται να προσθετει σε αυτο το δικτυο και νεους συνδρομητες απο την στιγμη που προφανεστατα γνωριζει οτι δεν μπορει να παρεχει τις υπηρεσιες που υποσχεται?

 

Ποσο ηλιθιο ειναι αυτο , και γιατι εγω και οποιοσδηποτε αλλος στο ιδιο κεντρο αντι να βλεπουμε το προβλημα να διοιρθωνεται μετα απο 15 μερες τωρα βλεπουμε καθημερινα την κατασταση να γινεται ολο και χειροτερη?

Δεν μπορω να δεχθω οτι οι ηδη υπαρχοντες χρηστες απο μονοι τους δημιουργουν ενα προβλημα χωρητικοτητας απο την μια μερα στην αλλη .

Και με την ιδια λογικη δεν μπορω να δεχθω την προσθηκη σε αυτο το δικτυο και αλλων "ταλαιπωρων" συνδρομητων απο μια εταιρεια που γνωριζει οτι εχει προβλημα ποσο μαλλον οταν αυτο δεν ειναι παροδικο (δεν μπορει ενα προβλημα που διαρκει 15 μερες να χαρακτηριστει παροδικο) .

 

Καλο ειναι να τα βαζουμε με τον πΟΤΕ και σιγουρα εχει μεγαλο μεριδιο ευθυνης .

 

Και η εταιρεια ομως που επιρεαζεται απο αυτο , αρνουμαι να δεχθω οτι δεν προσαρμοζει την λειτουργια της σε αυτα τα προβληματα απο την στιγμη που προφανως δεν εχει αλλη λυση .

 

:mad:

Link to comment
Share on other sites

30 Σεπτεμβριου (Πεμπτη) παρελαβε ο κουριερ την αιτηση μου, για Vivody 256/128 Full LLU.

 

5 Οκτωβριου (Τριτη) την καταχωρισαν (οποτε αρχιζει να μετραει το χρονομετρο!). Τους πηρε λεει τοσες μερες, γιατι ο κουριερ δεν τα φερνει αυθημερον - μιας και δεν τον πληρωνουν κανονικα! :whistle: )

 

Απο τοτε, επικοινωνω με Vivody καθε εβδομαδα, και περνω παντα την ιδια απαντηση:

"Κανενα προβλημα, ολα ειναι μια χαρα, απλα περιμενουμε τον ΟΤΕ..."

Καμια αλλη πληροφορια, οσο κιαν εχω πιεσει!

Δεν εχουν τιποτα αλλο να μου πουν εκτος απο το να περιμενω!

 

Εχουν περασει 40 ημερες!

Και δεν μπορουν ΟΥΤΕ να μου εγγυηθουν οτι δεν θα περασουν 2 μηνες, και μετα θα μου πουν "sorry" τελεικα δεν γινεται γιατι ...μπλα μπλα ο ΟΤΕ ...μπλα μπλα...

Ελπιζω να μην περιμενω αδικα. (Φιλος που πηγε με Forthnet ειχε ADSL σε 15 μερες! )

 

Κανενας αλλος συμπάσχων ?

Link to comment
Share on other sites

Τους πηρε λεει τοσες μερες, γιατι ο κουριερ δεν τα φερνει αυθημερον - μιας και δεν τον πληρωνουν κανονικα!
.

 

Φυσικά και δε φτάνουν αυθημερόν. Αυτό κοστίζει άλλα τόσα. Φτάνουν όμως πάντα την επόμενη εργάσιμη μέρα. Άρα εκει δεν υπάρχει πρόβλημα.

 

Απο τοτε, επικοινωνω με Vivody καθε εβδομαδα, και περνω παντα την ιδια απαντηση:

"Κανενα προβλημα, ολα ειναι μια χαρα, απλα περιμενουμε τον ΟΤΕ..."

Καμια αλλη πληροφορια, οσο κιαν εχω πιεσει!

Δεν εχουν τιποτα αλλο να μου πουν εκτος απο το να περιμενω!

 

Εχουν περασει 40 ημερες!

Και δεν μπορουν ΟΥΤΕ να μου εγγυηθουν οτι δεν θα περασουν 2 μηνες, και μετα θα μου πουν "sorry" τελεικα δεν γινεται γιατι ...μπλα μπλα ο ΟΤΕ ...μπλα μπλα...

Ελπιζω να μην περιμενω αδικα.

 

Αφού έχουν στείλει την αίτηση στον ΟΤΕ και ο ΟΤΕ είναι αυτός που καθυστερεί, τι θέλεις να σου πουν, ιστορίες από το μυαλό τους; Δεν τους λέει ο ΟΤΕ που βρίσκεται η αίτηση, γι’αυτό δε σου λένε. Όταν ενεργοποιηθεί θα το μάθεις. Κι'εγώ στην ίδια κατάσταση με σένα (αναμονής) βρισκόμουνα για 20 εργάσιμες μέρες, οπότε και ενεργοποιήθηκε.

Link to comment
Share on other sites

Μου ήρθε σήμερα 1 τιμολόγιο από την vivodi που γράφει τα εξής:

 

"απόδειξη παροχής υπηρεσιών

τέλος ενεργοποίησης γραμμής 29,90€

φπα 5,38€

τελική αξία 35,28€

προηγ. υπόλοιπο -35,30€

νέο υπόλοιπο -0,02€"

 

άρα λογικά δεν χρειάζεται να εξοφλήσω εγώ κάτι, άλλωστε το είχα καταθέσει αυτό το ποσό (35,30€) στην τράπεζα, όταν έστειλα την αίτηση στη vivodi.

 

Το αναφέρω απλά για να ρωτήσω αν το έχει λάβει κανείς άλλος και αν ναι γιατί το στέλνουν; απλά για ενημέρωση; αλλιώς για ποιό λόγο;

τους πήρα τηλέφωνο αλλά δεν το σηκώνουν θα ξαναπάρω βέβαια αύριο το πρωί αλλά είπα μήπως γνωρίζει κανείς κάτι σχετικά...

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι για το οτι πληρωθηκε το τελος για την ενεργοποιηση γραμμης στον ΟΤΕ. αρα η αιτηση σου εγινε κι απλα ειναι στην αναμονη για να κουνησει τα ποδαρια του ο ΟΤΕ τωρα!

http://briefcase.pathfinder.gr/download/princessofthedawn/11956/308444/0/101_0139.jpg

Lord, let me be the person my dog thinks I am

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος nismo (15 Νοέ. 2004 , 20:33)

 

Μου ήρθε σήμερα 1 τιμολόγιο από την vivodi που γράφει τα εξής:

 

"απόδειξη παροχής υπηρεσιών

τέλος ενεργοποίησης γραμμής 29,90€

φπα 5,38€

τελική αξία 35,28€

προηγ. υπόλοιπο -35,30€

νέο υπόλοιπο -0,02€"

 

άρα λογικά δεν χρειάζεται να εξοφλήσω εγώ κάτι, άλλωστε το είχα καταθέσει αυτό το ποσό (35,30€) στην τράπεζα, όταν έστειλα την αίτηση στη vivodi.

 

Το αναφέρω απλά για να ρωτήσω αν το έχει λάβει κανείς άλλος και αν ναι γιατί το στέλνουν; απλά για ενημέρωση; αλλιώς για ποιό λόγο;

τους πήρα τηλέφωνο αλλά δεν το σηκώνουν θα ξαναπάρω βέβαια αύριο το πρωί αλλά είπα μήπως γνωρίζει κανείς κάτι σχετικά...

 

με οτε ή vivodi γραμμή έχεις;

 

Εγώ που έχω vivodi, δεν έλεγε τέλος ενεργοποίησης γραμμής αλλά συνδρομή ή κάτι τέτοιο. Πάντως και μένα αφαιρέσαν το αρχικό ποσό που είχαν πληρώσει, οπότε ήρθε μικρός ο πρώτος λογαριασμός (δεν ήταν αρνητικός όπως ο δικός σου γιατί έχω dslphone)

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος nismo (15 Νοέ. 2004 , 20:33)

 

Μου ήρθε σήμερα 1 τιμολόγιο από την vivodi που γράφει τα εξής:...

 

Μην ανησυχείς, έτσι στέλνουν. Είναι η απόδειξη για τα χρήματα που τους έστειλες για την ενεργοποίηση.

Link to comment
Share on other sites

εμενα που ηρθε 5,87 τι να πω? αυτος ηταν ο δευτερος ο πρωτος ηταν 82€ για 512 dsl full llu + dsl phone
Έρωτας: Κορυφαίο ιδιοτελές συναίσθημα, αναφέρεται μόνο στις ερωτικές σχέσεις (όπως δείχνει και το όνομα του). Δίνεις τα πάντα στον άλλο και περιμένεις τα πάντα από αυτόν. Παραδίδεσαι ψυχή τε και σώματι και επιθυμείς το ίδιο από το ταίρι σου. Για μένα ο αληθινός μεγαλειώδης έρωτας, αυτός που θα σταματήσει το χρόνο, είναι πιο σπάνιος και προσωπικά πιο επιθυμητός από την αγάπη.
Link to comment
Share on other sites

Guest PranKsteR
Εχουν περασει 40 ημερες! Και δεν μπορουν ΟΥΤΕ να μου εγγυηθουν οτι δεν θα περασουν 2 μηνες, και μετα θα μου πουν "sorry" τελεικα δεν γινεται γιατι ...μπλα μπλα ο ΟΤΕ ...μπλα μπλα... Ελπιζω να μην περιμενω αδικα.

 

 

Κι εγώ την έχω πατήσει άσχημα με τις καθυστερήσεις του ΟΤΕ για full LLU από vivodi.

 

21 Σεπτεμβρίου καταχωρήθηκε η αίτησή μου και έχουν περάσει δυο μήνες και ακόμα περιμένω το θαύμα... Οι κοπελιές της vivodi με ξέρουν με το μικρό μου όνομα. Μια μέρα προσπάθησα να επικοινωνήσω με ΟΤΕ να τους ρωτήσω γιατί αυτή η καθυστέρηση και επειδή το διαμερισμά μου δεν έχει σταθερό ΟΤΕ δε μπορούσαν να μου πουν τίποτα... Δίκιο έχουν από τη μια γιατί στην ουσία πληρώνω υπηρεσίες της vivodi (άρα εκεί είμαι καταχωρημένος - λέμε τώρα) αλλά έχω πραγματικά εκνευριστεί.

Κουράγιο λοιπόν σε όλους τους "καθυστερημένους", θα έρθουν καλύτερες μέρες :p :p

Link to comment
Share on other sites

Τελικά είχατε δίκιο :-) είναι απλά απόδειξη για την πληρωμή που είχα κάνει με την κατάθεση στην τράπεζα. Είναι με ΟΤΕ γραμμή αλλά shared (Vivodi DSLAM)
Link to comment
Share on other sites

Aντιγραφη απο το Site της Vivodi

 

H VIVODI TELECOM έχοντας πελατοκεντρική φιλοσοφία, έχει προχωρήσει στη σύσταση Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών το οποίο απαρτίζεται από εξειδικευμένo προσωπικό και έχει ως σκοπό να εξυπηρετεί τους υποψηφίους & υφιστάμενους πελάτες της με τους εξής τρόπους:

 

* βοηθώντας τους να επιλέξουν την κατάλληλη υπηρεσία που ταιριάζει στις ανάγκες τους

* δίνοντας άμεσα απαντήσεις σε ερωτήματα

* επιλύοντας πιθανά προβλήματα τεχνικής φύσεως

 

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών κάθε μέρα , 24 ώρες το 24ωρο με τους εξής τρόπους:

 

* Τηλ: 13880 , 210 8893777

* Fax: 210-8893801

* E-mail: customerservice@vivodi.gr

 

 

 

Προφανως προσπαθουν πραγματικα να φτασουν στο επιπεδο της γελειοτητας .

 

Η ωρα ειναι μια το πρωι , και η 24ωρη εξυπηρετηση πελατων τους ουτε το τηλεφωνο δεν σηκωνει .

 

Εχουν καταντησει αηδια πλεον

Ανοιγω σελιδες με 15kbps , το PSTN μοντεμ εχει αρχισει να φαινεται σαν Τ1 με αυτη την κατασταση?

Ειναι δυνατον πλεον να μην μπορουν να παρεχουν ουτε καν μια ταχυτητα που να κανει απλα υποφερτη την πλοηγηση στο ιντερνετ?

 

Ειναι δυνατον απο την στιγμη που εχουν προφανεστατα προβλημα να συνεχιζουν να προσθετουν και αλλους συνδρομητες?

Δηλαδη εμεις που εχουμε ηδη κανει το λαθος και τους εχουμε επιλεξει τι χρωσταμε να πληρωνουμε για υπηρεσιες που δεν εχουμε??

 

 

:mad:

Link to comment
Share on other sites

Εχουν περασει 45 ημερες και ακομα τιποτα!

Πηρα σημερα τον Οτε, δεν μπορει να μου πει τιποτα, μιας και η αιτηση εγινε στην Vivodi.

Περνω παλι την Vivodi, επιμενω να μου δωσουν καποιον που να ξερει τι γινετε, (οτε η' vivodi) αλλα δεν μπορει κανεις να με βοηθησει! Απλα πρεπει να περιμενω...

Μηπως κανεις απο σας, εχει να προτεινει καμια ενεργεια για καθυστερημενες συνδεσεις?

Link to comment
Share on other sites

re paidia na rwthsw kati pou me exei skasei kai psaxnw na vrw lysh....

 

o OTE sthn perioxh mou den exei ports

 

egw mporw na valw dsl apo vivodi an exei diko ths diktyo?

 

 

kai to pio shmantiko.... den thelw na desmeftw xronika!

ginete?

 

as poume oti den maresei mporw na stamathsw stous 3 mhnes?

+bobb -=azor=-
Link to comment
Share on other sites

Αν έχει δικό της ΝΑΙ μπορείς αλλά πάρε και κανά τηλέφωνο πρώτα για σιγουριά ή δες στη σελίδα της αν σε καλύπτει.

Αν θες να μη δεσμευτείς τότε μη ζητήσεις το δωρεάν Modem που προυποθέτει 6μηνη παραμονή.

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...