Jump to content

DSLnet by Vivodi


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πέρνα από εδώ να ψηφίσεις: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=59143

(να μαντέψω το κάτω-κάτω; ;) )

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

xexexexe sas trww olous!! katebazw me (osoi pasxete apo kardia mhn diabasete parakatw) 5.68k/s apo DC++ (!!!!!!!!) me 7 active connections (dld oute 1 oute 2 wste na ftaiei h syndesh tou allounou).

 

arxizw hdh na ais8anomai ta 2.5G ths epitaxynshs kai ton aera na mou pairnei ta mallia pisw...

 

gia 1h ebdomada DSL xrhshs kala phgame...

average speed (384/128) = 13kB/sec... tyfla na 'xei h ISDN

 

RE OYST

HTC One X+ || Android Revolution HD 8.0 || Sense 5.0 || TWRP Recovery
Link to comment
Share on other sites

Θέλω μια χάρη.

Να πάρεις και να ρωτήσεις αν δε καλύπτουν μέσω δικής τους πρόσβασης (LLU) ή μέσω πΟΤΕ. Απλά για να ξέρω.

Δε θέλω να έχω κανένα πάρε-δώσε με την εν λόγω εταιρεία. Αν ήτο σοβαρή θα ενεργούσε αναλόγως στους πελάτες τους.

http://briefcase.pathfinder.gr/download/pharm13/32175/384508/0/bibodi.JPG

Link to comment
Share on other sites

Τι να πω κι εγώ που έκανα αίτηση πριν 1 μήνα χωρίς να δώ το συγκεκριμένο φόρουμ. Φυσικά δε μου το ενεργοποίησαν ακόμα.

Ελπίζω να είμαι από τους τυχερούς που όταν με το καλό θα αποκτήσω vivodi τα προβλήματα θα έχουν λυθεί.

 

Αλήθεια ποιές είναι οι εμπειρίες απο την περιοχή του Χαλανδρίου;

Link to comment
Share on other sites

Τι να πω κι εγώ που έκανα αίτηση πριν 1 μήνα χωρίς να δώ το συγκεκριμένο φόρουμ. Φυσικά δε μου το ενεργοποίησαν ακόμα.

Ελπίζω να είμαι από τους τυχερούς που όταν με το καλό θα αποκτήσω vivodi τα προβλήματα θα έχουν λυθεί.

 

Αλήθεια ποιές είναι οι εμπειρίες απο την περιοχή του Χαλανδρίου;

 

Εμένα (μένω Χαλάνδρι) έκαναν 2 μήνες να μου την ενεργοποιήσουν (full LLU, 384)!!! Παραλίγο να την ακυρώσω και να πάω (π)ΟΤΕ+T®ellas, αλλά όταν τους πήρα τηλέφωνο μου είπαν ότι σε μια εβδομάδα το πολύ θα είμαι ΟΚ. Μην μπορώντας να συγκρατηθώ στην ιδέα "DSL σε 1 εβδομάδα!", έμεινα στη Vivodi.

 

Οι ταχύτητες είναι κάπως ασταθείς, γενικά πιάνω κατά μέσο όρο 35kbps, max 42kbps, τα pings είναι λίγο σκ*τά (συνήθως όμως μπορώ να παίζω άνετα CS: Source, MMORPG δεν έχω δοκιμάσει), αλλά το πρόβλημα είναι ότι συχνά η γραμμή νεκρένεται: Άλλοτε το σταθερό (DSLphone), που επανέρχεται μετά από μερικές ώρες (!!!) κι άλλοτε το internet, που επανέρχεται μετά από 10-15 λεπτά. Ποτέ όμως και τα 2 μαζί, ενώ το ledάκι στο SpeedTouch δείχνει πώς υπάρχει DSL γραμμή! Ειλικρινά δεν έχω καταλάβει τι γίνεται... Θα με στείλει στον ψυχίατρο η Viβόδι...

Link to comment
Share on other sites

Για το ίντερνετ δεν ξέρω, ίσως είσαι σε περιοχή που ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η αναβάθμιση, αλλά για το σταθερό να επικοινωνήσεις μαζί τους.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Δεύτερον μπορώ να σπάσω ( ) την εξάμηνη σύμβαση με την vivodi επιστρέφοντας το adsl modem της ή έστω πληρώνοντάς το, δεδομένου πως άσπρη μέρα δεν πρόκειται να δούμε ποτέ;

 

2. Όχι.

 

Δημήτρη, κάνεις λάθος!

 

Μπορεί να την κόψει διότι δεν είναι ευχαριστημένος ως πελάτης. Είναι καταχρηστικός όρος να μην σου επιστρέπει τη "λύση" του συμβολαίου αν οι υπηρεσίες δεν είναι σωστές ;)

 

Όσο για το modem δεν ξέρω αν πρέπει να τους πληρώσεις ή όχι. Αν το γράφουν στο συμβόλαιο ότι η αποζημίωση ειναι Χ € για τα modem τότε το πληρώνεις, αλλιώς τα κρατάς δικά σου ;)

 

Αυτά όλα μου τα έχουν πει από την ΕΕΤΤ. Μπορείτε και εσείς να τους καλέσετε στο 210-6151000 :)

Entexnos Fm

Το νέο μουσικό ραδιόφωνο!

Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη, κάνεις λάθος!

 

Μπορεί να την κόψει διότι δεν είναι ευχαριστημένος ως πελάτης. Είναι καταχρηστικός όρος να μην σου επιστρέπει τη "λύση" του συμβολαίου αν οι υπηρεσίες δεν είναι σωστές ;)

 

Όσο για το modem δεν ξέρω αν πρέπει να τους πληρώσεις ή όχι. Αν το γράφουν στο συμβόλαιο ότι η αποζημίωση ειναι Χ € για τα modem τότε το πληρώνεις, αλλιώς τα κρατάς δικά σου ;)

 

Αυτά όλα μου τα έχουν πει από την ΕΕΤΤ. Μπορείτε και εσείς να τους καλέσετε στο 210-6151000 :)

Ήδη απο εχθές ο βράδυ έχω κάνει καταγγελία της σύμβασης στην vivodi...Επειδή η διαδικασία είναι ακόμα σε εκκρεμότητα (δεν έχω λάβει απάντηση) θα σας ενημερώσω όταν έχω νέα...Έτοιμάζομαι και για έγγραφη καταγγελία στην ΕΕΤΤ... :O

Link to comment
Share on other sites

Ήδη απο εχθές ο βράδυ έχω κάνει καταγγελία της σύμβασης στην vivodi...Επειδή η διαδικασία είναι ακόμα σε εκκρεμότητα (δεν έχω λάβει απάντηση) θα σας ενημερώσω όταν έχω νέα...Έτοιμάζομαι και για έγγραφη καταγγελία στην ΕΕΤΤ... :O

Τελικά έχει γαϊδουρινή υπομονή ο Έλληνας... :shifty:

Χρειάστηκε να περάσουν 2,5μήνες από την τελευταία φορά που είχατε νορμάλ ταχύτητες για να προχωρήσει έστω και ένας σε καταγγελία της σύμβασης με βιβόδι. Στην Γερμανία και στην Αγγλία αν ο πελάτης δεν είναι ευχαριστημένος με τις υπηρεσίες, (πόσο μάλλον με υπηρεσία γρήγορου ίντερνετ που ειδικά για αυτό το πληρώνεις) τότε δεν μπαίνει στη διαδικασία να περιμένει και να υπομένει στις υποσχέσεις λες και είναι προεκλογικές δεσμεύσεις. Καταγγέλει αμέσως. Περίοδος χάριτος δεν υπάρχει σε αυτές τις περιπτώσεις.

Ένα μεγάλο μπράβο στον φίλο που είχε το θάρρος να προχωρήσει σε αυτή την ενέργεια. Ελπίζω να τον ακολουθήσουν και άλλοι. Εγώ που δεν είμαι πελάτης και έχω εκνευριστεί φοβερά με την ανευθυνότητα της εν λόγω εταιρείας. Φαντάζομαι εσείς πόσο. Κινήστε διαδικασίες. Τι περιμένετε; :mad:

Link to comment
Share on other sites

Τελικά έχει γαϊδουρινή υπομονή ο Έλληνας... :shifty:

Χρειάστηκε να περάσουν 2,5μήνες από την τελευταία φορά που είχατε νορμάλ ταχύτητες για να προχωρήσει έστω και ένας σε καταγγελία της σύμβασης με βιβόδι. Στην Γερμανία και στην Αγγλία αν ο πελάτης δεν είναι ευχαριστημένος με τις υπηρεσίες, (πόσο μάλλον με υπηρεσία γρήγορου ίντερνετ που ειδικά για αυτό το πληρώνεις) τότε δεν μπαίνει στη διαδικασία να περιμένει και να υπομένει στις υποσχέσεις λες και είναι προεκλογικές δεσμεύσεις. Καταγγέλει αμέσως. Περίοδος χάριτος δεν υπάρχει σε αυτές τις περιπτώσεις.

Ένα μεγάλο μπράβο στον φίλο που είχε το θάρρος να προχωρήσει σε αυτή την ενέργεια. Ελπίζω να τον ακολουθήσουν και άλλοι. Εγώ που δεν είμαι πελάτης και έχω εκνευριστεί φοβερά με την ανευθυνότητα της εν λόγω εταιρείας. Φαντάζομαι εσείς πόσο. Κινήστε διαδικασίες. Τι περιμένετε; :mad:

 

Πεστα χρυσοστομε...αλλα στου κουφου τη πορτα οσο θελεις βροντα. Ξερεις τι ειναι 5 Ευρω παραπανω το μηνα??? Ασχετα βεβαια αν με 5 Ευρω παραπανω θα εχεις DSL και οχι Dial-Up. :cry:

 

 

Ήδη απο εχθές ο βράδυ έχω κάνει καταγγελία της σύμβασης στην vivodi...Επειδή η διαδικασία είναι ακόμα σε εκκρεμότητα (δεν έχω λάβει απάντηση) θα σας ενημερώσω όταν έχω νέα...Έτοιμάζομαι και για έγγραφη καταγγελία στην ΕΕΤΤ...

 

Ειμαι περιεργος τι θα σκαρφηστουν τωρα. Παιζει να σου πουν οτι θα καλεσουν και την εθνοφρουρα αν δεν πληρωσεις τον επομενο μηνα. Μη μασας εδω με τις εταιριες κινητης μπορεις να διακοψεις με την Vivodi ( :lol: ) δεν θα μπορεις? Πλακα θα εχει να τολμησουν να πουν και τιποτα.Ασε που παιζει να μην καταλαβουν οτι δεν πληρωνεις :wacko:

 

Next please...

Link to comment
Share on other sites

Ένα μεγάλο μπράβο στον φίλο που είχε το θάρρος να προχωρήσει σε αυτή την ενέργεια. Ελπίζω να τον ακολουθήσουν και άλλοι.

 

Τους έχω ήδη κάνει κι εγώ καταγγελία για το γεγονός ότι δεν έχουν την υπηρεσία απόκρυψης στο DSL phone και αναγκάζομαι και βλέπουν όλοι το νούμερό μου όταν τους καλώ

 

Αναμένω αποτελέσματα αυτές τις μέρες

Entexnos Fm

Το νέο μουσικό ραδιόφωνο!

Link to comment
Share on other sites

Aπόψε περιέργως οι ταχύτητες (πλην αυτή του πρώτου πακέτου) είναι αρκετά καλύτερες....Περιμένω ακομα και μέχρι και αύριο απάντηση...Θα σας κρατώ ενήμερους....
Link to comment
Share on other sites

Εγω τωρα που κατεβαζω με τον Azureus torrents, η ταχυτητα ειναι σταθερα πανω απο το 20 με 256 :rotfl: :up:

Ανταλλακτήριο προγνωστικών στοιχήματος ποδοσφαίρου. Από τον παίκτη, για τον παίκτη!

http://www.progno.gr ;)

Link to comment
Share on other sites

Ήδη απο εχθές ο βράδυ έχω κάνει καταγγελία της σύμβασης στην vivodi...Επειδή η διαδικασία είναι ακόμα σε εκκρεμότητα (δεν έχω λάβει απάντηση) θα σας ενημερώσω όταν έχω νέα...Έτοιμάζομαι και για έγγραφη καταγγελία στην ΕΕΤΤ... :O

 

 

Θα κάνω κι εγώ καταγγελία στην ΕΕΤΤ σήμερα κιόλας! Μπορείς να μου πείς τί έγραψες πάνω-κάτω στο θέμα της καταγγελίας σου ?

Link to comment
Share on other sites

εγω απο εχτες το μεσημερι δεν εχω δει το παπακι να αναβει , απειρα τηλεφωνα , οι γνωστες λαλακιες που μου λενε αλλα εγω κανω υπομονη , μεχρι ενα σημειο βεβαια , γιατι μετα θα τους παρει και θα τους σηκωσει :mad:
Έρωτας: Κορυφαίο ιδιοτελές συναίσθημα, αναφέρεται μόνο στις ερωτικές σχέσεις (όπως δείχνει και το όνομα του). Δίνεις τα πάντα στον άλλο και περιμένεις τα πάντα από αυτόν. Παραδίδεσαι ψυχή τε και σώματι και επιθυμείς το ίδιο από το ταίρι σου. Για μένα ο αληθινός μεγαλειώδης έρωτας, αυτός που θα σταματήσει το χρόνο, είναι πιο σπάνιος και προσωπικά πιο επιθυμητός από την αγάπη.
Link to comment
Share on other sites

Θα κάνω κι εγώ καταγγελία στην ΕΕΤΤ σήμερα κιόλας! Μπορείς να μου πείς τί έγραψες πάνω-κάτω στο θέμα της καταγγελίας σου ?

Γειά σου συνΠατησιώτη...

 

...Μα τί άλλο παρά αυτό που συμβαίνει μήνες τώρα....Καθυστερήσεις χωρίς τέλος, δικαιολογίες χωρίς τέλος και στάση πάπιας απο μια εταιρεία που αισιοδοξεί να κερδίσει πελάτες και περηφανεύεται για την τεχνολογία της στον 21ο αιώνα... :lol:

 

...Καμιά απάντηση αν και το μήνυμα εληφθη...Ντροπής πράγματα δηλ....Πρόσφατα έκανα διακοπή στο ΝΟVA και η αντίδραση ήταν άμεση, ευγενική και επαγγελματική...Εδώ φαίνεται επενδύουν σε πούπουλα χήνας για να καλύπτονται και να κάνουν την πάπια... :X :p

 

Θα κάνω και καταγγελία στην ΕΕΤΤ και άστους να χτενίζουν τα πούπουλά τους...Δεν πρόκειται να πάρουν σεντς... :alien: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Τα προβλήματα που έχετε τα έχω και εγώ θεσ/νίκη.

Ήμουν σε έναν φίλο με forthnet και απογοητεύτικα από τις δικές μου ταχύτητες.

Πραγματικά άθλιες.

Το ίδιο και με αρκετά sites του εξωτερικού.

Eπίσης το @ μου πολλές φορές γίνεται πορτοκαλί και γενικά πολλά προβλήματα.

 

SuRfer μιλάμε, μας ακούει κανείς;

Τόσο καιρό μας επαινούσες την Vivodi και τις χριστουγεννιάτικες προσφορές (έλεος :p), τώρα που κρύφτηκες;:D

 

Μάλλον η vivo γράφει στα @@ της τους πελάτες και σπάζομαι πολύ όταν βλέπω το banner της vivodi όταν μπαίνω στο forum των ευρυζωνικών. (ουφ τα είπα:p)

 

Νταξ, δεν είναι αρμοδιότητα μου ποιός θα διαφημιστεί στο site, αλλά οδηγούνται όλοι οι ανυποψίαστοι σε αυτή την ανοργάνωτη εταιρία με τις ελεεινες υπηρεσίες.

Ανυπομονώ να περάσει το εξάμηνο.

 

Μήπως να οργανώναμε μια μαζική καταγγελία;:confused:

Link to comment
Share on other sites

ειμαι full απο βιβοντι + dsl phone.384/128

οπως και εσεις ετσι σερνομουνα και εγω.

εδω και 1 εβδομαδα εφτιαξε ι ταχυτητα μεχρι 38 kbps.

 

αλλα πριν αρχισουν τα προβληματα ιμουνα 48-49 kbps.

 

παιρνω μια demo συνδεση απο hol το 1024/128.

 

το δοκιμασω και ιδιο το αποτελεσμα.

 

τελικα φαινεται οτι δεν φταει μονο ι βιβοντι αλλα ο οτε.

 

και με την hol δεν ειδα πανω απο 39 kbps.

 

τι γινεται τελικα??

Link to comment
Share on other sites

ειμαι full απο βιβοντι + dsl phone.384/128

οπως και εσεις ετσι σερνομουνα και εγω.

εδω και 1 εβδομαδα εφτιαξε ι ταχυτητα μεχρι 38 kbps.

 

αλλα πριν αρχισουν τα προβληματα ιμουνα 48-49 kbps.

 

παιρνω μια demo συνδεση απο hol το 1024/128.

 

το δοκιμασω και ιδιο το αποτελεσμα.

 

τελικα φαινεται οτι δεν φταει μονο ι βιβοντι αλλα ο οτε.

 

και με την hol δεν ειδα πανω απο 39 kbps.

 

τι γινεται τελικα??

Αν είσαι με full LLU δε μπορεί να φταίει ο ΟΤΕ.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Τελικά έχει γαϊδουρινή υπομονή ο Έλληνας... :shifty:

Χρειάστηκε να περάσουν 2,5μήνες από την τελευταία φορά που είχατε νορμάλ ταχύτητες για να προχωρήσει έστω και ένας σε καταγγελία της σύμβασης με βιβόδι.

γιατί συνεχίζεις να δημιουργείς εντυπώσεις; Υπάρχουν μερικά κέντρα που έχουν πρόβλημα, αλλά εγώ και αρκετοί άλλοι έχουμε νορμάλ ταχύτητες από τις αρχές Φεβρουαρίου...

Αν είσαι με full LLU δε μπορεί να φταίει ο ΟΤΕ.
ακριβώς, απλά έχει γεμίσει το κέντρο της vivodi στη περιοχή σου...

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

γιατί συνεχίζεις να δημιουργείς εντυπώσεις; Υπάρχουν μερικά κέντρα που έχουν πρόβλημα, αλλά εγώ και αρκετοί άλλοι έχουμε νορμάλ ταχύτητες από τις αρχές Φεβρουαρίου...

Προς τι αυτή η επίθεση; :confused:

Εσύ συνέχιζε να δικαιολογείς την εταιρεία. Μήπως να ζητήσουμε και συγγνώμη που την θίξαμε; Το θέμα ποιο είναι; Εσύ δηλαδή είσαι ευχαριστημένος από την πολιτική της εξαπάτησης; Ως πελάτης δεν πρέπει να έχεις δικαιώματα;

Link to comment
Share on other sites

γιατί συνεχίζεις να δημιουργείς εντυπώσεις; Υπάρχουν μερικά κέντρα που έχουν πρόβλημα, αλλά εγώ και αρκετοί άλλοι έχουμε νορμάλ ταχύτητες από τις αρχές Φεβρουαρίου...

 

Καλά μας δουλεύεις; Ποιος δημιουργεί εντυπώσεις; Το ότι μερικοί δεν έχουν πρόβλημα, ή ποτέ δεν αντιμετώπησαν, δε σημαίνει πως και οι άλλοι δεν είχαν/έχουν πρόβλημα. Υπάρχει πρόβλημα και μάλιστα πολύ σοβαρό, όχι μόνο στο βασικό προϊόν, αλλά πολύ περισσότερο στην κοροϊδία από μέρους της εταιρείας (εταιρεία, λέμε τωρα... Ο καθένας ας βάλει ότι χαρακτηρισμό θέλει...). "Ναι, ξέρετε αυτές τις μέρες κάνουμε αναβάθμιση", "Η πρώτη φάση της αναβάθμισης τέλειωσε", "Η αναβάθμιση τελικά θα τελειώσει την επόμενη εβδομάδα", "Πλεόν μένει να αναβαθμιστούν και οι συνδρομητές που είναι μέσω Α.ΡΥ.Σ.", "Το πρόβλημα υπήρχε σε ένα κόμβο των Πατησιών, οι υπόλοιποι ήταν εντάξει", "Αυτοί που γράφουν στα φόρουμ είναι άσχετα 15χρονα, που έρχονται με τη μαμάκα τους, και μας κλαίγονται" (παρεπιπτόντως, άσχετα 15χρονα δεν είναι που χακεριάζουν τα site της NASA και του Πενταγώνου...; ), κτλ, κτλ, κτλ.

 

Για πες μου τώρα; Εξακολουθείς να πιστεύεις ότι κάποιοι από εμάς δημιουργούν εντυπώσεις;;; Και τι πάει να πει πως εσύ και μερικοί άλλοι έχουν τις ταχύτητες που θα έπρεπε από αρχές του μήνα, όταν δε θα έπρεπε να υπάρχουν καθόλου προβλήματα, ή έστω όχι για τόσο διάστημα. Εντάξει, νέα τεχνολογία είναι για την Ελληνική πραγματικότητα, μηχανήματα είναι αυτά, αλλά όλα έχουν τα όριά τους!

 

Έχω κι εγώ προχωρήσει σε καταγγελία της σύμβασης, καθώς και σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Θα κάνω και δεύτερη καταγγελία στην ΕΕΤΤ (http://www.eett.gr), αλλά και σε άλλους φορείς, όπως Υπουργείο Ανάπτυξης-Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (http://www.efpolis.gr/), ΙΝΚΑ (http://www.inka.gr), αλλά και σε περιδικά του χώρου. Προτρέπω όλους σας να κάνετε το ίδιο!!! Επιτέλους τέρμα στον εμπαιγμό!!! Αν είμασταν σε κάποιο προηγμένο κράτος της Ευρώπης τέτοια μπακάλικα θα είχαν ήδη κλείσει!

 

Υ.Γ. Για περισσότερη ενημέρωση και αλληλοβοήθεια, ελάτε στο ήδη γνωστό σε πολλούς http://www.adslgr.com/

There are 10 kinds of people: Those who can read binary and those who can't...
Link to comment
Share on other sites

Επειδη εχω πολυ καιρο να διαβασω το θεμα,ειλικρινα δεν ξερω ποιος φταιει,αν ειναι προσωρινο το προβλημα,κτλ (διαβασα μονο λιγα μηνυματα πιο πανω)

Αυτο που ξερω ειναι οτι γενικα δεν ειμαι ευχαριστημενος με την ταχυτητα και οτι σημερα...:http://img37.exs.cx/img37/3691/screenshot0060qv.jpg :!:

(κανονικα 384/128) :mad:

Υ.Γ: Υπαρχει περιπτωση να φταιει κατι αλλο και οχι το δικτυο;Το σκεφτηκα γιατι γενικα το uploading speed μου ειναι σε πολυ πιο καλη κατασταση απο το downloading speed... :stupid:

Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Aν ρωτιούνταν πάλι,

όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει

εκείνο τ’ όχι — το σωστό — εις όλην την ζωή του.

Link to comment
Share on other sites

Προς τι αυτή η επίθεση; :confused:

Εσύ συνέχιζε να δικαιολογείς την εταιρεία. Μήπως να ζητήσουμε και συγγνώμη που την θίξαμε; Το θέμα ποιο είναι; Εσύ δηλαδή είσαι ευχαριστημένος από την πολιτική της εξαπάτησης; Ως πελάτης δεν πρέπει να έχεις δικαιώματα;

Ενδεχομένως να τα λες σωστά minovg αλλά έχεις γίνει κουραστικός.

Ούτε η Παπακώστα δεν πετάγεται τόσο. :D

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...