Jump to content

Samsung Galaxy S6 (SM-G920F)


Sofos_5
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

<<

Το κουτί ήταν κανονικά σφραγισμένο εγώ το άνοιξα. Η ταινία ασφαλείας ήταν κανονικά και μονη, όχι διπλή από πάνω κολλημένη. Από την άλλη πλευρά όμως που ξεκολλησα σιγά σιγά με προσοχή εκεί που γράφει το ιμει από κάτω έχει κάτι άλλο γραμμένο στο κουτί όχι σε αυτοκόλλητο.

https://www.dropbox.com/s/u245ksjewestf4b/20150517_215702.jpg?dl=0 γράφει τον κωδικό του μοντέλου και έχει και ένα A από δίπλα. Μήπως σημαίνει Αυστρία? Δεν ξέρω.

Ήθελα να σας ρωτήσω και κάτι ακόμα, όταν το άνοιξα πίσω στην πλάτη είχε ένα αυτοκόλλητο μικρό που έγραφε ιμει και σειριακό αριθμό. Εσείς όταν ξεσφραγισατε είδατε κάτι τέτοιο.? Κάτι μου λέει ότι θα ήταν από επιστροφή και για να μην μπερδευτουν κόλλησαν αυτό στην πλάτη? Όλα τα υποψιάζομαι..[/QUOT] >> Ναι κανονικα κ εγω ειχα αυτοκολοιτο με το imei στην πλατη που εχω ΑΥΣΤΡΙΑΚΟ ... κ μαλιστα ακομη κ στην καμερα ειχε οπως κ στον sensor-flash κ τα εβγαλα με ταλαιπωρία .! Κριμα για την ατυχια σου... εγω θα το τραβαγα στην θεση σου. !

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 8,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Έστειλα ένα mail στο κατάστημα γιατί σαν τον γραπτό λόγο δεν έχει. Με κάλεσαν σήμερα το πρωί, μου είπε να το στείλω πίσω να το πάνε στο service να δούνε τι συμβαίνει με αυτή την αλλαγή λογισμικού και να δούμε τι θα κάνουμε.

Φοβάμαι ότι θα μείνω μια βδομάδα χωρίς τηλέφωνο και στο τέλος θα μου στείλουν το ίδιο. Το επίσημο service smartec μου είπε σε επικοινωνία που είχαμε σήμερα ότι πολύ σπάνια γίνεται να έχει αλλαχτεί λογισμικό. Αλλά θέλουν να το δούνε. Εγώ θα το στείλω σήμερα το μεσημέρι στο κατάστημα και βλέπουμε. Στην εφαρμογή phone info όταν το άνοιξα νομίζω έγραφε ότι έχουν γίνει 8 φορτισεις. Η 9 δεν θυμάμαι. Και έχουν συνδεθεί 4 φορές ακουστικά. 8-9 φορτισεις δεν είναι αρκετές?

kountouraN
Link to comment
Share on other sites

Στην εφαρμογή phone info όταν το άνοιξα νομίζω έγραφε ότι έχουν γίνει 8 φορτισεις. Η 9 δεν θυμάμαι. Και έχουν συνδεθεί 4 φορές ακουστικά. 8-9 φορτισεις δεν είναι αρκετές?

 

8-9 φορτήσεις/4 φορές ακουστικά : από τι χρήση? δικιά σου? αρκετές με τι κριτήριο?

 

κι εγώ την ίδια αποριά με την smartec έχω, πως γίνεται να έχει αλλάξει το software.

Link to comment
Share on other sites

8-9 φορτήσεις/4 φορές ακουστικά : από τι χρήση? δικιά σου? αρκετές με τι κριτήριο?

 

κι εγώ την ίδια αποριά με την smartec έχω, πως γίνεται να έχει αλλάξει το software.

 

Όχι κούτα μόλις το άνοιξα.

Λέω είναι φυσιολογικά αυτά τα νούμερα χωρίς χρήση?

Μόνο από δοκιμές στο εργοστάσιο?

Έλα ντε πως γίνεται..? Θα το στείλω και θα σας ενημερώσω..

kountouraN
Link to comment
Share on other sites

Όχι κούτα μόλις το άνοιξα.

Λέω είναι φυσιολογικά αυτά τα νούμερα χωρίς χρήση?

Μόνο από δοκιμές στο εργοστάσιο?

Έλα ντε πως γίνεται..? Θα το στείλω και θα σας ενημερώσω..

 

χωρίς να έχω εντρυφήσει επί του συγκεκριμένου, μου φαίνονται πολλές.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά υπάρχει περίπτωση η εφαρμογή phone info να μου δίνει λάθος πληροφορίες και να μην έχει ρωσικό λογισμικό τελικά? Υπάρχει άλλος τρόπος εκτός από την εφαρμογή να μάθουμε το csc?με την εντολή *#1234# μου δίνει αυτά τα στοιχεία. Πως καταλαβαινουμε το τριψιο csc από εδώ?https://www.dropbox.com/s/0aafens9e0o29qm/Screenshot_2015-05-18-13-57-52.png?dl=0 Edited by kountoura
kountouraN
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει ελπίδα...

Και στην recovery SER γράφει.

Θα το στείλω!

 

ούτε το *#1234# λειτουργεί, ούτε το *#06# ??? ειδικά το δεύτερο ισχύει στα πάντα όλα feature phones , smartphones , δεν παίζει να μην λειτουργεί στο δικό σου!

Link to comment
Share on other sites

Έστειλα ένα mail στο κατάστημα γιατί σαν τον γραπτό λόγο δεν έχει. Με κάλεσαν σήμερα το πρωί, μου είπε να το στείλω πίσω να το πάνε στο service να δούνε τι συμβαίνει με αυτή την αλλαγή λογισμικού και να δούμε τι θα κάνουμε.

Φοβάμαι ότι θα μείνω μια βδομάδα χωρίς τηλέφωνο και στο τέλος θα μου στείλουν το ίδιο. Το επίσημο service smartec μου είπε σε επικοινωνία που είχαμε σήμερα ότι πολύ σπάνια γίνεται να έχει αλλαχτεί λογισμικό. Αλλά θέλουν να το δούνε. Εγώ θα το στείλω σήμερα το μεσημέρι στο κατάστημα και βλέπουμε. Στην εφαρμογή phone info όταν το άνοιξα νομίζω έγραφε ότι έχουν γίνει 8 φορτισεις. Η 9 δεν θυμάμαι. Και έχουν συνδεθεί 4 φορές ακουστικά. 8-9 φορτισεις δεν είναι αρκετές?

Καλησπερα.Κανονικα οταν ανοιγει για πρωτη φορα και βαλες το phone info ειναι τσεκαρισμενο πρεπει να εχεις 6 φορτισεις και 4 φορες τα ακουστικα αρα καποιος εχει βαλει το χερακι του για αλλαγη firmware.Να το στειλεις πισω απο εκει που το πηρες και με τσαμπουκα να απαιτησεις αλλο γιατι αυτη με ηρεμο τροπο δεν παιρνουν χαμπαρι απο οτι εχω καταλαβει σε οσα εχουν γραφτει μεχρι τωρα.

Link to comment
Share on other sites

αρα καποιος εχει βαλει το χερακι του για αλλαγη firmware..

 

πως όμως έγινε κάτι τέτοιο αφού το κουτί ήταν κλειστό-σφραγισμένο?

 

εκτός αν... κάνουν copy τα labels πάνω στις ταινίες προστασίας κι έτσι βγάζουν όσες ταινίες θέλουν (?)

Link to comment
Share on other sites

ούτε το *#1234# λειτουργεί, ούτε το *#06# ??? ειδικά το δεύτερο ισχύει στα πάντα όλα feature phones , smartphones , δεν παίζει να μην λειτουργεί στο δικό σου!

 

Ναι στην αρχή δεν λειτουργούσε καμία εντολή όσο παράξενο και αν ακούγεται.

Όταν έκανα επαναφορά εργοστασιακων ρυθμίσεων για να αλλάξω ρομ, άσχετα αν δεν άλλαξα ρομ τελικά, το ξανά έστησα από την αρχή και τώρα όλες αυτές οι εντολές μετά την επαναφορά λειτουργούν.

Αν μου πεί το κατάστημα ότι το service δεν βρίσκει κανένα πρόβλημα εγώ τι μπορώ να κάνω?

kountouraN
Link to comment
Share on other sites

Έστειλα ένα mail στο κατάστημα γιατί σαν τον γραπτό λόγο δεν έχει. Με κάλεσαν σήμερα το πρωί, μου είπε να το στείλω πίσω να το πάνε στο service να δούνε τι συμβαίνει με αυτή την αλλαγή λογισμικού και να δούμε τι θα κάνουμε.

Φοβάμαι ότι θα μείνω μια βδομάδα χωρίς τηλέφωνο και στο τέλος θα μου στείλουν το ίδιο. Το επίσημο service smartec μου είπε σε επικοινωνία που είχαμε σήμερα ότι πολύ σπάνια γίνεται να έχει αλλαχτεί λογισμικό. Αλλά θέλουν να το δούνε. Εγώ θα το στείλω σήμερα το μεσημέρι στο κατάστημα και βλέπουμε. Στην εφαρμογή phone info όταν το άνοιξα νομίζω έγραφε ότι έχουν γίνει 8 φορτισεις. Η 9 δεν θυμάμαι. Και έχουν συνδεθεί 4 φορές ακουστικά. 8-9 φορτισεις δεν είναι αρκετές?

 

πως όμως έγινε κάτι τέτοιο αφού το κουτί ήταν κλειστό-σφραγισμένο?

 

εκτός αν... κάνουν copy τα labels πάνω στις ταινίες προστασίας κι έτσι βγάζουν όσες ταινίες θέλουν (?)

 

Ναι στην αρχή δεν λειτουργούσε καμία εντολή όσο παράξενο και αν ακούγεται.

Όταν έκανα επαναφορά εργοστασιακων ρυθμίσεων για να αλλάξω ρομ, άσχετα αν δεν άλλαξα ρομ τελικά, το ξανά έστησα από την αρχή και τώρα όλες αυτές οι εντολές μετά την επαναφορά λειτουργούν.

Αν μου πεί το κατάστημα ότι το service δεν βρίσκει κανένα πρόβλημα εγώ τι μπορώ να κάνω?

 

Λογικα ο τυπος που περασε το firmware Ρωσιας δεν εκανε απο το recovery πριν και μετα wipe data και cache για να κατσει καλα η εκδοση και για αυτο ειχες θεμα με τις εντολες ετσι θελω να πιστευω.Τι να σου πω εγω αν δεν εβρισκα ακρη θα επαιρνα ενα τηλεφωνο στον συνηγορο του πολιτη αλλα ειναι ακραια λυση και δεν στην συνιστω φοβαμαι μην μπλεξεις με αλλα μετα.

Link to comment
Share on other sites

Λογικα ο τυπος που περασε το firmware Ρωσιας δεν εκανε απο το recovery πριν και μετα wipe data και cache για να κατσει καλα η εκδοση και για αυτο ειχες θεμα με τις εντολες ετσι θελω να πιστευω

 

ενισχύει το γεγονός πως έχει βάλει κάποιος το "χεράκι" του στο κινητό. αποδεικνύεται όμως σε περίπτωση επιστροφής στο μαγαζί? αν πει το μαγαζί "εμείς σας το δώσαμε σφραγισμένο" φάση?

Link to comment
Share on other sites

Ναι στην αρχή δεν λειτουργούσε καμία εντολή όσο παράξενο και αν ακούγεται.

Όταν έκανα επαναφορά εργοστασιακων ρυθμίσεων για να αλλάξω ρομ, άσχετα αν δεν άλλαξα ρομ τελικά, το ξανά έστησα από την αρχή και τώρα όλες αυτές οι εντολές μετά την επαναφορά λειτουργούν.

Αν μου πεί το κατάστημα ότι το service δεν βρίσκει κανένα πρόβλημα εγώ τι μπορώ να κάνω?

 

Φίλε, το έχεις καθυστερήσει παρα πολύ.. Απαίτησε αλλαγή και αν σου ποθν το οτιδήποτε, πήγαινε στο ΙΝΚΑ.

Google Pixel 5
Link to comment
Share on other sites

Lucky guy....

Φιλέ κι εγώ αυτό θα έλεγα,πίεσε τους.[ATTACH]60974[/ATTACH][ATTACH]60975[/ATTACH]

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε, το έχεις καθυστερήσει παρα πολύ.. Απαίτησε αλλαγή και αν σου ποθν το οτιδήποτε, πήγαινε στο ΙΝΚΑ.

 

Σας ευχαριστώ όλους. Είδη το πήγα στην acs.

Τι είναι το ινκα?

kountouraN
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ενεργοποιησα το 4g και όταν μπαίνω με data μου εμφανίζει 4g αλλά κανονικά δεν θα έπρεπε να μου εμφανίζει 4g+?

 

Αν δεν πιανει 4G+, αλλα σκετο 4G εκει που εισαι, πως να σου το εμφανισει?

Link to comment
Share on other sites

Ναι στην αρχή δεν λειτουργούσε καμία εντολή όσο παράξενο και αν ακούγεται.

Όταν έκανα επαναφορά εργοστασιακων ρυθμίσεων για να αλλάξω ρομ, άσχετα αν δεν άλλαξα ρομ τελικά, το ξανά έστησα από την αρχή και τώρα όλες αυτές οι εντολές μετά την επαναφορά λειτουργούν.

Αν μου πεί το κατάστημα ότι το service δεν βρίσκει κανένα πρόβλημα εγώ τι μπορώ να κάνω?

Μπορείς να επικαλεστείς και την δυσλειτουργία των εντολών (*#1234#) αλλά και την εφαρμογή phone info την οποία επίσημα κατέβασες κατόπιν από το Play Store,ο λόγος: "απλά επειδή ασχολούμαι θέλω να ξέρω επακριβώς τι λογισμικό φοράει η συσκευή και γιατί δεν λειτουργούn οι εντολές(*#1234#)", γούστο σου και καπέλο σου,το πλήρωσες και θες να ξέρεις τι πήρες;)

Πιστεύω πως θα σου στείλουν καινούργιο γιατί και αυτοί θέλουν να αποφεύγουν τις αρνητικές αξιολογήσεις και τα παρατράγουδα(ακόμα και αν δεν φταίνε αυτοί και πες το έκανε αυτός που το πήρε πριν από σένα ή οτιδήποτε...).

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν πιανει 4G+, αλλα σκετο 4G εκει που εισαι, πως να σου το εμφανισει?

 

Αυτο σκέφτηκα και γω αλλά ζωγράφου και να μην πιάνει 4g+ μου φάνηκε περίεργο και έλεγα μήπως θέλει καμμία ρύθμιση. Εκτός αν το 4g+ είναι για να πιάνουν οι τεχνικοί κάτω από τις κεραίες!! :-)

Link to comment
Share on other sites

Αυτο σκέφτηκα και γω αλλά ζωγράφου και να μην πιάνει 4g+ μου φάνηκε περίεργο και έλεγα μήπως θέλει καμμία ρύθμιση. Εκτός αν το 4g+ είναι για να πιάνουν οι τεχνικοί κάτω από τις κεραίες!! :-)

 

Μην το δενεις κομπο το 4g+ πως μπορει να πιανει παντου, γιατι η vodafone τουλαχιστον, πιανει μονο στο mall. :p

Link to comment
Share on other sites

με χωριζουν 600χιλιομετρα απο το καιζερ...απο το τηλεφωνο μου ειπαν οτι μονο αν η samsung hellas το βγαλει ελλατοματικο μονο τοτε θα μου το αντικαταστησουν..

 

Kaizer-SHOP ή Kaizer-STORE για να ξέρω διότι είμαι κοντά στην αγορά του και σκεφτόμουν το Kaizershop

Link to comment
Share on other sites

Kaizer-SHOP ή Kaizer-STORE για να ξέρω διότι είμαι κοντά στην αγορά του και σκεφτόμουν το Kaizershop

 

Kaizertore. Τόσα χρόνια από kaizershop έπαιρνα και τώρα που είπα να επιλέξω το store την πάτησα..

kountouraN
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Samsung Galaxy S6 (SM-G920F)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...