Jump to content

Επιστροφή Κινητού στην Κίνα (Αντικατάσταση, Επισκευή, Refund)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τελικά αφού πέρασε μια μέρα χωρίς να απαντήσουν ! σήμερα μου έστειλαν αυτό:

 

"Dear bill

It is my honor to serve you.

I am reviewing your condition,please note:

I apologize for the delay.

We have checked the latest shipping information,you can see the attachment.

We are sorry that you have waited so long time.

However,It also needs time to enter our warehouse.

You may need to wait another 2 days.

We are sorry for the issue.

In that case,we will go ahead with the mail 2017-04-20 11:49:15.(που έλεγε για να μου στείλουν το ανακατασκευασμένο)

Please confirm It.

Thank you for your patience."

 

Στο attachment φαίνεται στο 17track ότι παραδόθηκε στις 27/4, δηλαδή χθες

Οπότε αυτοί τι μου λένε, να περιμένω άλλες 2 μέρες για να πάει στο γραφείο τους;

Και συνεχίζουν να μου προτείνουν να μου στείλουν το ανακατασκευασμένο;

Εγώ πάντως τους απάντησα ότι θα περιμένω άλλες 2 μέρες για να μου πουν αν επισκευάζεται το δικό μου ή όχι.

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Περίμενα λοιπό άλλες 3 μέρες δεν μου στείλανε κάποια ενημέρωση και τους ρωτάω εγώ τι γίνεται με το tablet. Σήμερα μου απάντησαν αυτό:

"Dear BILL,

Thank you for contacting us.

According to the shipper's website the return package has been delivered, however we can't find it in our system.

There may be delay between scanning events and the system's information updates.

We will recheck it after 2-4 working days.

Thank you very much for you patience and understanding.

Best Regards

Danae

Gearbest Customer Service"

 

Πάνε καλά τα Κινεζάκια;

Το tracking number δείχνει ότι παρέλαβαν 27/4! Και 6 μέρες μετά μου λένε ότι δεν μπορούν να το βρουν; Και να περιμένω άλλες 4 μέρες;

Τι τους κάνεις τώρα;;;;

:angry::angry: :protest::protest: :chair::chair:

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

Περίμενα λοιπό άλλες 3 μέρες δεν μου στείλανε κάποια ενημέρωση και τους ρωτάω εγώ τι γίνεται με το tablet. Σήμερα μου απάντησαν αυτό:

"Dear BILL,

Thank you for contacting us.

According to the shipper's website the return package has been delivered, however we can't find it in our system.

There may be delay between scanning events and the system's information updates.

We will recheck it after 2-4 working days.

Thank you very much for you patience and understanding.

Best Regards

Danae

Gearbest Customer Service"

 

Πάνε καλά τα Κινεζάκια;

Το tracking number δείχνει ότι παρέλαβαν 27/4! Και 6 μέρες μετά μου λένε ότι δεν μπορούν να το βρουν; Και να περιμένω άλλες 4 μέρες;

Τι τους κάνεις τώρα;;;;

:angry::angry: :protest::protest: :chair::chair:

 

Ζητάς επιτακτικά λύση και του λες ότι αρχίζεις να τους κάνεις κακή κριτική σε όλα τα μεγάλα ελληνικά forum-σελίδες για την συμπεριφορά τους

Link to comment
Share on other sites

Ζητάς επιτακτικά λύση και του λες ότι αρχίζεις να τους κάνεις κακή κριτική σε όλα τα μεγάλα ελληνικά forum-σελίδες για την συμπεριφορά τους

 

Το έκανα, τους είπα:

 

"Are you serious? Are you joking on me?

I don't have any patience!

Gearbest is laughing at me!

This is a bad behavior of yours, not professional for sure!

I am going to write my bad experience of returning a device to Gearbest in all the forums i am a member!

For example myphone.gr, xiaomi-miui.gr, insomnia.gr and others!!

I am sure people who wants to know about Gearbest's reliability will find very interesting my review in "www.trustpilot.com"!

I am sorry because i thought Gearbest was a professional and honest company

I want a solution tomorrow! No more jokes!"

 

Και δεν ίδρωσε το αυτάκι τους:

"We are so sorry to bring you inconvenience.

Wish you understand even the website showed delivered not means that we have received it.

Our warehouse need to reguister it to the system.

Please kindly wait for 3 days.

Thank you for your continued assistance."

 

Το χαβά τους αυτοί. Σύμφωνα με το tracking number παρέλαβαν 27/4! Πέρασαν 7 μέρες και θέλουν και άλλες 3 για να πάει από την παραλαβή στο τμήμα τους!!!!!!!!

Δεν μπορεί, με δουλεύουν ψιλό γαζί!!

Τα νεύρα μου!! :kill:

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

Το έκανα, τους είπα:

 

"Are you serious? Are you joking on me?

I don't have any patience!

Gearbest is laughing at me!

This is a bad behavior of yours, not professional for sure!

I am going to write my bad experience of returning a device to Gearbest in all the forums i am a member!

For example myphone.gr, xiaomi-miui.gr, insomnia.gr and others!!

I am sure people who wants to know about Gearbest's reliability will find very interesting my review in "www.trustpilot.com"!

I am sorry because i thought Gearbest was a professional and honest company

I want a solution tomorrow! No more jokes!"

 

Και δεν ίδρωσε το αυτάκι τους:

"We are so sorry to bring you inconvenience.

Wish you understand even the website showed delivered not means that we have received it.

Our warehouse need to reguister it to the system.

Please kindly wait for 3 days.

Thank you for your continued assistance."

 

Το χαβά τους αυτοί. Σύμφωνα με το tracking number παρέλαβαν 27/4! Πέρασαν 7 μέρες και θέλουν και άλλες 3 για να πάει από την παραλαβή στο τμήμα τους!!!!!!!!

Δεν μπορεί, με δουλεύουν ψιλό γαζί!!

Τα νεύρα μου!! :kill:

 

Επιμένεις και εσύ κάθε μέρα από εδώ και πέρα λέγοντας ότι το έχεις κάνει ήδη θέμα,δυστυχώς αυτό κάνουν οι Κινέζοι δεν παρέχουν αυτά που πρέπει,η εγγύηση είναι ένας χρόνος από gearbest σιγουρα θα σε εξυπηρετήσουν άπλα είναι εκνευρεστικοι

Link to comment
Share on other sites

παιδια εχω αγορασει κινητο απο geekbuying μεσω paypal στις 12 αυγουστου ,μου εβγαλε καποια θεματα και μιλησα με τον κινεζο και μου ειπε να το επιστρεψω ,το paypal καλυπτει τα εξοδα ή οχι επειδη περασαν 180 μερες?

 

λοιπον εχω update ενω σε mail μου ειπαν οτι μετα το περας των 180 μερων δεν δινουν τα λεφτα για τα μεταφορικα, εεγω εκανα το ετοιμα και μου δωσαν κανονικα τα λεφτα :)

Link to comment
Share on other sites

Επιμένεις και εσύ κάθε μέρα από εδώ και πέρα λέγοντας ότι το έχεις κάνει ήδη θέμα,δυστυχώς αυτό κάνουν οι Κινέζοι δεν παρέχουν αυτά που πρέπει,η εγγύηση είναι ένας χρόνος από gearbest σιγουρα θα σε εξυπηρετήσουν άπλα είναι εκνευρεστικοι

 

Έχω γράψει και στο trustpilot για αυτό και μου απαντήσανε και από εκεί κάτι χαζά

Την επομένη όμως είπαν ότι το έχουν πάρει στα χέρια τους και κανονίζουν την επισκευή και μου προσφέρουν και 50 ψωροpoints!

Για να δούμε και την συνέχεια

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

Η συνέχεια είναι ότι τους έστειλα απάντηση στο ticket ότι είναι απαράδεκτοι να μου δίνουν 50 πόντους (1€) μετά από όλα αυτά και είπαν συγγνώμη λάθος, 500 εννοούσαμε (10€). :lol::lol:

και είπαν ότι σε 3 εργάσιμες θα απαντήσουν αν γίνεται ή όχι

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

Η συνέχεια είναι ότι τους έστειλα απάντηση στο ticket ότι είναι απαράδεκτοι να μου δίνουν 50 πόντους (1€) μετά από όλα αυτά και είπαν συγγνώμη λάθος, 500 εννοούσαμε (10€). :lol::lol:

και είπαν ότι σε 3 εργάσιμες θα απαντήσουν αν γίνεται ή όχι

 

Μια χαρά για την ταλαιπωρία σου,θέλουν το ζόρισμα τους αλλιώς δεν γίνεται

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά για την ταλαιπωρία σου,θέλουν το ζόρισμα τους αλλιώς δεν γίνεται

 

Μετά και από άλλα παράπονα τελικά σήμερα είπαν ότι μου δίνουν 1000 πόντους και μου δώσανε και tracking number επιστροφής του επισκευασμένου (έτσι είπαν) tablet

Έχω περιέργεια αν έχουν βάλει το δικό μου μέσα ή αν μου παίξανε καμιά κινεζιά πάλι

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

Μετά και από άλλα παράπονα τελικά σήμερα είπαν ότι μου δίνουν 1000 πόντους και μου δώσανε και tracking number επιστροφής του επισκευασμένου (έτσι είπαν) tablet

Έχω περιέργεια αν έχουν βάλει το δικό μου μέσα ή αν μου παίξανε καμιά κινεζιά πάλι

 

Τους ρώτησα τι είχε το tablet και μου είπαν κάτι γενικό, ότι δεν φόρτιζε.

Στην ερώτησή μου ποιο ήταν το πρόβλημα που επισκευάστηκε, άλλαξαν μπαταρία; άλλαξαν το usb port; μου απάντησαν:

 

"We can understand you would like to get information related to this repair process.

However, please note the repair is completed by our after-sale technician team and the item is sent out.

It is hard for us to get the detailed information of this process at the moment.

Please rest assured we have solved the issue of the item."

 

Τώρα είναι λογικό αυτό; Να μην ξέρουν ποιο ήταν ακριβώς το πρόβλημα και τι επισκευές ή τι αλλαγές έγιναν;

Άλλο μου στείλανε μου φαίνεται...:mad:

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

 

Εχω στειλει στο Vickmall για επισκευη κατοπιν εγγυησης ενα Redmi Note 3 Pro International Version. Δεχτηκαν αμεσως να το στείλω πισω (και ας ειχε περασει 6μηνο απο την αγορα οποτε δεν ειχα προστασία paypal για να τους πιεσω, θετικό αυτο). Το παρέλαβαν κανονικα περιπου 35 μερες πριν.

Εκτοτε οσες φορες επικοινωνησα μαζι τους με email αρχικα μου ειπαν οτι το κινητο επειδη ειναι international version παει σε service αλλης πολης και τις επομενες φορες μου εχουν πει ότι αργει να επισκευαστει καθως περιμενουν ανταλλακτικο οθονης και οτι μιλανε καθε μερα με το service.

 

Εχει κανεις εμπειρία με επισκευη κινητου απο Vickmall; Ποσο χρονο εκανε; Μηπως με δουλευουν τελικα;

Και αν δεν υπαρχει πλεον ανταλλακτικο οθόνης τι γινεται;

Edited by kosmasdel
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

 

Εχω στειλει στο Vickmall για επισκευη κατοπιν εγγυησης ενα Redmi Note 3 Pro International Version. Δεχτηκαν αμεσως να το στείλω πισω (και ας ειχε περασει 6μηνο απο την αγορα οποτε δεν ειχα προστασία paypal για να τους πιεσω, θετικό αυτο). Το παρέλαβαν κανονικα περιπου 35 μερες πριν.

Εκτοτε οσες φορες επικοινωνησα μαζι τους με email αρχικα μου ειπαν οτι το κινητο επειδη ειναι international version παει σε service αλλης πολης και τις επομενες φορες μου εχουν πει ότι αργει να επισκευαστει καθως περιμενουν ανταλλακτικο οθονης και οτι μιλανε καθε μερα με το service.

 

Εχει κανεις εμπειρία με επισκευη κινητου απο Vickmall; Ποσο χρονο εκανε; Μηπως με δουλευουν τελικα;

Και αν δεν υπαρχει πλεον ανταλλακτικο οθόνης τι γινεται;

Είχα στείλει ακριβώς πριν ένα χρόνο ενα redmi note 3 pro φιλου το οποίο είχαμε μερικές βδομάδες και το κόλλησα εγω τελείως μετά από λανθασμένο φλασαρισμα μεσω υπολογιστή. Δε τους το είπα βέβαια. Το έστειλαν για επισκευή στ εργοστάσιο σπ ότι μου είπαν, αλλαχτηκε η πλακέτα. Η όλη διαδικασία κράτησε κάτι λιγότερο από 2 μηνες. Απαντούσαν σε όλα τα μηνύματα μου. Γενικά έμεινα πολύ ευχαριστημένος. Υπόψιν ότι τα 9 ευρώ μεταφορικά που μου κόστισε η αποστολή μεσω ΕΛΤΑ τα πήρα πίσω από το paypal. Δε ξερω αν υπάρχει ακόμα αυτή η επιλογή

Ξέχασα να πω ότι αφού το παρέλαβαν αυτοί επισκευασμενο από το εργοστάσιο τους είπα και μου πέρασαν ελληνική ρομ από το xiaomi - miui . gr

 

Στάλθηκε από το Coolpad 8675-W00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by nikos_nia86
Link to comment
Share on other sites

Είχα στείλει ακριβώς πριν ένα χρόνο ενα redmi note 3 pro φιλου το οποίο είχαμε μερικές βδομάδες και το κόλλησα εγω τελείως μετά από λανθασμένο φλασαρισμα μεσω υπολογιστή. Δε τους το είπα βέβαια. Το έστειλαν για επισκευή στ εργοστάσιο σπ ότι μου είπαν, αλλαχτηκε η πλακέτα. Η όλη διαδικασία κράτησε κάτι λιγότερο από 2 μηνες. Απαντούσαν σε όλα τα μηνύματα μου. Γενικά έμεινα πολύ ευχαριστημένος. Υπόψιν ότι τα 9 ευρώ μεταφορικά που μου κόστισε η αποστολή μεσω ΕΛΤΑ τα πήρα πίσω από το paypal. Δε ξερω αν υπάρχει ακόμα αυτή η επιλογή

Ξέχασα να πω ότι αφού το παρέλαβαν αυτοί επισκευασμενο από το εργοστάσιο τους είπα και μου πέρασαν ελληνική ρομ από το xiaomi - miui . gr

 

Στάλθηκε από το Coolpad 8675-W00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Μάλιστα, θετικά ακούγονται. Και εμένα απαντάνε στα μηνύματα και, ομοίως, πήρα τα μεταφορικά από την υπηρεσία του paypal.

Απλά μου κάνει εντύπωση ολόκληρο service Xiaomi να μην έχει οθόνες ανταλλακτικά λες και πήγε στο μαγαζάκι της γειτονιάς. Anyway, προς το παρόν περιμένω οπότε. Δεν νομίζω να με δουλεύουν.

Link to comment
Share on other sites

Για να μειωσουν το κοστος δεν θα το εστειλαν σε επισημο της xiaomi αλλα σε καποιο αλλο "μαγαζι" που δεν εχει τα κονε του επισημου service center.Το vickmall ειναι σοβαρο μαγαζι και οχι σκιντζηδες οποτε και τα μαγαζια που συνεργαζονται ειναι σοβαρα.

Το θεμα ειναι να γινει σωστα η δουλεια και ας παρει και λιγο χρονο παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

Thank you for your email .

We are sorry,the item is still under repairing,or in this case,we give you 50% coupon to buy a new one ,ok?

Best regards,

Elva

 

Τους ρίχνεις και άλλα μπινελίκια;

Λέτε να δεχτώ την προσφορά και να τελειώνουμε ή να το τραβήξω;

 

Μου είπαν ότι το 50% ισχύει για τα προϊόντα που δεν έχουν ήδη έκπτωση οπότε τους είπα να φτιάξουν το παλιό.

 

Thank you for your email .

We are sorry about it,we will contact our worker to repair it soon.

Best regards,

Elva

3 μήνες εχουν πέρασει, για να δούμε τι θα μου στείλουν πίσω το δικό ή κανενός άλλου κακομοίρη;

Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι το παραίτησαν κάπου και δεν το βρίσκουν τώρα ή το έδωσαν για ανταλλακτικά.

 

Τελικά έχουν περάσει 4 μήνες (από 06/01/2017) που το Banggood δεν έχει φτιάξει το tablet που ήταν σε οριακή εγγύηση .

Σε χθεσινή συνομίλα μαζί τους μου είπαν το εξης:

 

We are sorry about it,or in this case,we resend a new one to you?but the problem is this item is out of stock now,would you please find other item that the price is equal to this one,then give us the link?

 

Άρα θα ήμουν κορόιδο εάν είχα πάρει το 50% την προηγούμενη φορά.

Τώρα μου δίνουν καινούργιο!!!

 

Ο επιμένων νικά;

Link to comment
Share on other sites

Τελικά έχουν περάσει 4 μήνες (από 06/01/2017) που το Banggood δεν έχει φτιάξει το tablet που ήταν σε οριακή εγγύηση .

Σε χθεσινή συνομίλα μαζί τους μου είπαν το εξης:

 

We are sorry about it,or in this case,we resend a new one to you?but the problem is this item is out of stock now,would you please find other item that the price is equal to this one,then give us the link?

 

Άρα θα ήμουν κορόιδο εάν είχα πάρει το 50% την προηγούμενη φορά.

Τώρα μου δίνουν καινούργιο!!!

 

Ο επιμένων νικά;

 

Έτσι φαίνεται αλλά για όποιον μπορεί να περιμένει 4 μήνες ;)

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Παιδιά, όσοι στείλατε Κίνα κινητό κ.α., από που βλέπατε την πορεία του ταξιδιού του; Το σαιτ της 1ης σελίδας είναι όλο στα κινέζικα και δεν πολυέβγαλα νόημα :lol:
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, όσοι στείλατε Κίνα κινητό κ.α., από που βλέπατε την πορεία του ταξιδιού του; Το σαιτ της 1ης σελίδας είναι όλο στα κινέζικα και δεν πολυέβγαλα νόημα :lol:

http://trackitonline.ru/?CCode=EN

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Έστειλα το 2 εβδομάδων κινητό πίσω (λόγω προβλημάτων με το σήμα), στις 2/5. Μου επέστρεψαν άμεσα τα 15€ των μεταφορικών. Αυτή τη στιγμή το τελευταίο status στο 17track.net γράφει: 2017-05-15 13:00 Post Office post, Airport Road, Guangzhou City, arrived at post

τους έστειλα πριν καμιά 10αρια μέρες αν το παρέλαβαν και μου απάντησαν όχι και να περιμένω ακόμα μερικές μέρες...μήπως το καθυστερούν επίτηδες ?

το tracking number: RE380109798GR

τους έστειλα και σήμερα mail...:mad:

Link to comment
Share on other sites

Τους ρώτησα τι είχε το tablet και μου είπαν κάτι γενικό, ότι δεν φόρτιζε.

Στην ερώτησή μου ποιο ήταν το πρόβλημα που επισκευάστηκε, άλλαξαν μπαταρία; άλλαξαν το usb port; μου απάντησαν:

 

"We can understand you would like to get information related to this repair process.

However, please note the repair is completed by our after-sale technician team and the item is sent out.

It is hard for us to get the detailed information of this process at the moment.

Please rest assured we have solved the issue of the item."

 

Τώρα είναι λογικό αυτό; Να μην ξέρουν ποιο ήταν ακριβώς το πρόβλημα και τι επισκευές ή τι αλλαγές έγιναν;

Άλλο μου στείλανε μου φαίνεται...:mad:

 

Τι έλεγα;

Τελικά σήμερα παρέλαβα το tablet.

Αυτό που είχε όμως η συσκευασία δεν ήταν το δικό μου αλλά refurbished!! (νεότερο πάντως από το δικό μου)

Για αυτό και δεν μου λέγανε τι χρειάστηκε να αλλάξουν οι μπαγάσηδες!

Ούτε καν φορτιστή δεν είχαν μέσα!

Αυτό που ήθελαν από την αρχή αυτό και έκαναν. Τι κι αν τους έλεγα εγώ όχι σε refurbished αλλά θέλω το δικό μου!

Με γράψανε κανονικά!

Τώρα τι τους κάνω;

Διαμαρτυρία σίγουρα αλλά τι να ζητήσω; Refund σηκώνει;

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

Έστειλα το 2 εβδομάδων κινητό πίσω (λόγω προβλημάτων με το σήμα), στις 2/5. Μου επέστρεψαν άμεσα τα 15€ των μεταφορικών. Αυτή τη στιγμή το τελευταίο status στο 17track.net γράφει: 2017-05-15 13:00 Post Office post, Airport Road, Guangzhou City, arrived at post

τους έστειλα πριν καμιά 10αρια μέρες αν το παρέλαβαν και μου απάντησαν όχι και να περιμένω ακόμα μερικές μέρες...μήπως το καθυστερούν επίτηδες ?

το tracking number: RE380109798GR

τους έστειλα και σήμερα mail...:mad:

 

Ακόμα τίποτα.. Δεν παρέλαβαν μου λένε, να κάνω λίγο υπομονή ακόμα... Είναι δυνατόν ρε παιδιά; ή με δουλεύουν; να απευθυνθώ στο PayPal ή να περιμένω κι άλλο;;;

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα τίποτα.. Δεν παρέλαβαν μου λένε, να κάνω λίγο υπομονή ακόμα... Είναι δυνατόν ρε παιδιά; ή με δουλεύουν; να απευθυνθώ στο PayPal ή να περιμένω κι άλλο;;;

Δες και στο http://trackitonline.ru/?service=track τι αναφέρει. Από ποιο μαγαζί είναι? Συνήθως από τη στιγμή που φτάσει στο τοπικό ταχυδρομείο μπορει να περάσουν αρκετές μέρες μέχρι να παραλάβουν Γιατί πηγαίνουν να παραλαβουν τα δέματα μαζικά.

 

Είχες ανοίξει dispute στο PayPal και σου είπε να το επιστρέψεις? Αν ναι, ενημέρωσε ότι το δέμα έφτασε. Αν όχι, περιμένεις λίγο ακόμα. Αν και αν δεν έχει αλλάξει το status από 15/5 δεν είναι φυσιολογικό, ίσως καθυστερεί στο ταχυδρομείο. Όταν θα φτάσει στο τοπικό ταχυδρομείο και θα.είναι προς.παράδοση, θα σου γράφει delivery attempts.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Δες και στο http://trackitonline.ru/?service=track τι αναφέρει. Από ποιο μαγαζί είναι? Συνήθως από τη στιγμή που φτάσει στο τοπικό ταχυδρομείο μπορει να περάσουν αρκετές μέρες μέχρι να παραλάβουν Γιατί πηγαίνουν να παραλαβουν τα δέματα μαζικά.

 

Είχες ανοίξει dispute στο PayPal και σου είπε να το επιστρέψεις? Αν ναι, ενημέρωσε ότι το δέμα έφτασε. Αν όχι, περιμένεις λίγο ακόμα. Αν και αν δεν έχει αλλάξει το status από 15/5 δεν είναι φυσιολογικό, ίσως καθυστερεί στο ταχυδρομείο. Όταν θα φτάσει στο τοπικό ταχυδρομείο και θα.είναι προς.παράδοση, θα σου γράφει delivery attempts.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

 

Από Banggood είναι το τηλέφωνο.. Arrival at delivery Point 15/5 μου γράφει και στο track που έβαλες εσύ.. Το tracking των ΕΛΤΑ αντιθέτως, έχει κολλήσει στις 8/5..με το PayPal δεν έχω μιλήσει καθόλου μέχρι τώρα..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...