Jump to content

Επιστροφή Κινητού στην Κίνα (Αντικατάσταση, Επισκευή, Refund)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Γενικά σε αυτά τους Κινέζους τους πιέζεις όσο μπορείς,αν δεν επισκευάζεται ζητά καινούργιο η αν δεν το πήρες πολύ ακριβά ζητά ένα μέρος των χρημάτων πίσω αν θέλεις κιόλας

 

Ευχαριστώ για την απάντηση. Γύρω στα 70€ το είχα πάρει. Θα τους ζητήσω χρήματα για να δούμε τι μου δίνουν.

Για το refurbished όχι λες; Θα έχω προβλήματα;

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ευχαριστώ για την απάντηση. Γύρω στα 70€ το είχα πάρει. Θα τους ζητήσω χρήματα για να δούμε τι μου δίνουν.

Για το refurbished όχι λες; Θα έχω προβλήματα;

 

Όλα τα φθηνά κινέζικα tablet έχουν θέμα,στο παρελθόν μου είχε συμβεί κάτι αντίστοιχο και μετά από πολύ πίεση πήρα ένα μέρος των χρημάτων πίσω,προσωπικά δεν πρόκειται να ξαναπάρω δεν τα εμπιστεύομαι σε καμία περίπτωση,Αν όντως πρέπει να πάρεις λόγω του παιδιού πάλι,πίεσε τους για καινούριο για ποιο λόγο να σου δώσουν επισκευασμενο δεν σου κάνουν χάρη ή παίρνεις κάποια άλλο βάζοντας λίγα χρήματα,βλέπεις τι σε συμφέρει και πράττεις

Link to comment
Share on other sites

Τους ζήτησα λοιπόν refund (έστω partial) ή αντικατάσταση με καινούριο και τι μου απάντησαν οι αθεόφοβοι

 

"Unfortunately, we are very sorry to inform you that we have not received the return item.

After we receive it, we will repair it and send it back to you.

Thank you for your cooperation."

 

Τι τους κάνεις τώρα;

Τους έστειλα πίσω το μήνυμά τους που έλεγε:

"Dear BILL,

Thank you for contacting Gearbest.

We are pleased that we have received your item.

We can ship a refurbishmed machine to you.

Please confirm the address:...)

 

Αυτό δείχνει το 17track:

2017-04-17 07:56 投递南油, 正在投递

2017-04-17 07:43 投递南油, 到达投递局

2017-04-15 14:27 深圳互换局, 已进口互封(国内经转)

2017-04-15 09:19 深圳互换局, 已进口开拆

 

Στο Google Translate δείχνει ότι έφτασε στη Shenzhen και ότι παραδόθηκε

Αν ξέρει κάποιος Κινέζικα ας το επιβεβαιώσει

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

Το πρώτο μήνυμα είναι πράγματι αυτοματοποιημενο, καμία σημασία στον πελάτη, εκτός και αν επιμείνει. Αυτό συμβαίνει με ολα

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Το πρώτο μήνυμα είναι πράγματι αυτοματοποιημενο, καμία σημασία στον πελάτη, εκτός και αν επιμείνει. Αυτό συμβαίνει με ολα

 

Δηλαδή το πρώτο μήνυμα ότι το πήραν και η πρόταση για ανακατασκευασμένο λες ότι είναι το αυτοματοποιημένο;

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

Mπα οχι αυτο, αποκλειεται να το λενε ετσι αυτο. Απλα οταν ξεκιναει νεα συνομιλια απο email, που αναφερεις προβληματα και τετοια δινουν πρωτα μια copy/paste απαντηση. Απο ticket πιστευω παρακολουθουν καλυτερα την υποθεση

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Mπα οχι αυτο, αποκλειεται να το λενε ετσι αυτο. Απλα οταν ξεκιναει νεα συνομιλια απο email, που αναφερεις προβληματα και τετοια δινουν πρωτα μια copy/paste απαντηση. Απο ticket πιστευω παρακολουθουν καλυτερα την υποθεση

 

Από ticket γίνεται όλη η συζήτηση. Δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα αυτό που είπες για το αυτοματοποιημένο μήνυμα.

Τέλος πάντων, υπάρχει κάτι που θα μπορούσα να κάνω;

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

Από ticket γίνεται όλη η συζήτηση. Δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα αυτό που είπες για το αυτοματοποιημένο μήνυμα.

Τέλος πάντων, υπάρχει κάτι που θα μπορούσα να κάνω;

Το πρόβλημα είναι ότι κάθε φορά μπορεί να απαντά άλλος στο ticket, οπότε πρέπει η συζήτηση να γίνεται εξ αρχής και ο καθένας λέει τα δικά του γιατί δεν μπαίνουν στον κόπο να διαβάσουν τι προηγήθηκε. Γίνε επιθετικός και απαίτησε άμεσα λύση γιατί αυτοί μπορεί να το πάνε έτσι μέχρι να έρθει καλοκαίρι. Στην τελική απείλησε τους για αρνητική κρητική στα review sites λόγω της δυσαρέσκειας σου από την αντιμετώπιση που έχεις. Εγώ στη θέση σου θα ζητούσα partial refund και αν το ποσό είναι ικανοποιητικό ώστε να μην χρειαστεί να μπούνε πολλά χρήματα από την τσέπη, θα έπαιρνα καινούργιο. Αν περιμένεις να το επισκευάσουν θα περάσει καιρός, ενώ το refurbished μπορεί να σου βγάλει πρόβλημα. Από την άλλη αν δεν είσαι διατεθειμένος να δώσεις ούτε ευρώ παραπάνω, τότε παίρνεις το refurbished και όσο σου βγάλει. Εκτός και αν δεν βιάζεσαι, οπότε περιμένεις για επισκευή, αλλά ουσιαστικά πάλι refurbished θα έχεις.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα είναι ότι κάθε φορά μπορεί να απαντά άλλος στο ticket, οπότε πρέπει η συζήτηση να γίνεται εξ αρχής και ο καθένας λέει τα δικά του γιατί δεν μπαίνουν στον κόπο να διαβάσουν τι προηγήθηκε. Γίνε επιθετικός και απαίτησε άμεσα λύση γιατί αυτοί μπορεί να το πάνε έτσι μέχρι να έρθει καλοκαίρι. Στην τελική απείλησε τους για αρνητική κρητική στα review sites λόγω της δυσαρέσκειας σου από την αντιμετώπιση που έχεις. Εγώ στη θέση σου θα ζητούσα partial refund και αν το ποσό είναι ικανοποιητικό ώστε να μην χρειαστεί να μπούνε πολλά χρήματα από την τσέπη, θα έπαιρνα καινούργιο. Αν περιμένεις να το επισκευάσουν θα περάσει καιρός, ενώ το refurbished μπορεί να σου βγάλει πρόβλημα. Από την άλλη αν δεν είσαι διατεθειμένος να δώσεις ούτε ευρώ παραπάνω, τότε παίρνεις το refurbished και όσο σου βγάλει. Εκτός και αν δεν βιάζεσαι, οπότε περιμένεις για επισκευή, αλλά ουσιαστικά πάλι refurbished θα έχεις.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

 

Σε ευχαριστώ για τη βοήθεια. Σήμερα μου ζήτησαν συγγνώμη για το λάθος και να περιμένω 5-7 μέρες.

Το θέμα είναι ότι δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για το πού βρίσκεται το tablet. Κινέζικα δεν ξέρω και η μετάφραση από τη Google δεν ξέρω κατά πόσο είναι ακριβής...

Αυτό είναι και το tracking number της επιστροφής αν μπορεί κανείς να βγάλει άκρη: RE594829027GR

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ για τη βοήθεια. Σήμερα μου ζήτησαν συγγνώμη για το λάθος και να περιμένω 5-7 μέρες.

Το θέμα είναι ότι δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για το πού βρίσκεται το tablet. Κινέζικα δεν ξέρω και η μετάφραση από τη Google δεν ξέρω κατά πόσο είναι ακριβής...

Αυτό είναι και το tracking number της επιστροφής αν μπορεί κανείς να βγάλει άκρη: RE594829027GR

Χωρίς να είμαι και σίγουρος δεν πρέπει να έχουν παραλάβει ακόμα. Δες και στο http://www.trackitonline.ru , έχει καλύτερη μετάφραση, εγώ εκεί έβλεπα όσα έστελνα Κίνα.

 

 

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να είμαι και σίγουρος δεν πρέπει να έχουν παραλάβει ακόμα. Δες και στο http://www.trackitonline.ru , έχει καλύτερη μετάφραση, εγώ εκεί έβλεπα όσα έστελνα Κίνα.

 

Χρήσιμο αυτό το site, ευχαριστώ.

Δείχνει αυτό:

17.04.2017 07:56

Unsuccessful delivery attempt

 

Unsuccessful; γιατί;

και τώρα τι κάνω;

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

Χρήσιμο αυτό το site, ευχαριστώ.

Δείχνει αυτό:

17.04.2017 07:56

Unsuccessful delivery attempt

 

Unsuccessful; γιατί;

και τώρα τι κάνω;

Δεν κάνεις τίποτα . Αυτό το μύνημα το βγάζει για διάφορους λόγους .Αν τις επόμενες 2-3 μέρες δεν αλλάξει η κατάσταση στείλε τους μύνημα.

Link to comment
Share on other sites

Χρήσιμο αυτό το site, ευχαριστώ.

Δείχνει αυτό:

17.04.2017 07:56

Unsuccessful delivery attempt

 

Unsuccessful; γιατί;

και τώρα τι κάνω;

 

Θα το γράψει αρκετές φορές αυτό μέχρι να παραλάβουν, μην σε αγχώνει, συνήθως κάθε μαγαζί περιμένει ώστε να τα πάρει μαζικά τα δέματα. Εσύ ενημερώνεις το μαγαζί ότι έφτασε στο τοπικό ταχυδρομείο ώστε να παραλάβουν.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Θα το γράψει αρκετές φορές αυτό μέχρι να παραλάβουν, μην σε αγχώνει, συνήθως κάθε μαγαζί περιμένει ώστε να τα πάρει μαζικά τα δέματα. Εσύ ενημερώνεις το μαγαζί ότι έφτασε στο τοπικό ταχυδρομείο ώστε να παραλάβουν.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

 

Λες ε; Μακάρι γιατί αρχίζω να πιστεύω ότι χάθηκε τελικά

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

Λες ε; Μακάρι γιατί αρχίζω να πιστεύω ότι χάθηκε τελικά

 

Ενημερωσε τους με αντιγραφο του τρακινγκ οτι εχει επιχειρηθει η παραδοση του δεματος αλλα δεν το παρελαβαν,πρεπει να πανε πλεον οι ιδιοι στο τοπικο ταχυδρομειο να το παραλαβουν,τους βολευει και δεν πανε.

Link to comment
Share on other sites

Ενημερωσε τους με αντιγραφο του τρακινγκ οτι εχει επιχειρηθει η παραδοση του δεματος αλλα δεν το παρελαβαν,πρεπει να πανε πλεον οι ιδιοι στο τοπικο ταχυδρομειο να το παραλαβουν,τους βολευει και δεν πανε.

 

Σε ευχαριστώ, το έχω κάνει ήδη και τους ζήτησα να κάνουν ότι μπορούν για να το βρουν

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

παιδια εχω αγορασει κινητο απο geekbuying μεσω paypal στις 12 αυγουστου ,μου εβγαλε καποια θεματα και μιλησα με τον κινεζο και μου ειπε να το επιστρεψω ,το paypal καλυπτει τα εξοδα ή οχι επειδη περασαν 180 μερες?
Link to comment
Share on other sites

παιδια εχω αγορασει κινητο απο geekbuying μεσω paypal στις 12 αυγουστου ,μου εβγαλε καποια θεματα και μιλησα με τον κινεζο και μου ειπε να το επιστρεψω ,το paypal καλυπτει τα εξοδα ή οχι επειδη περασαν 180 μερες?

 

Αν δεν κάνω λάθος οι 180 μέρες είναι για προστασία των αγορών,για σίγουρα στείλε email και ρώτησε τους, στο site δεν διευκρινίζει το χρονικό περιθώριο ή δεν το βρήκα εγώ

 

https://www.paypal.com/gr/webapps/mpp/refunded-returns/

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα. Έχω και εγώ ένα κινητό αγορασμένο από gearbest 73 ευρώ το Σεπτέμβριο του 2016. Εδώ και σχεδόν ένα μήνα άρχισε να κλείνει (μπορεί και πάνω από 20 φορές την ημέρα), δοκίμασα safe mode, επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις αλλά τίποτα. Το Σάββατο έκλεισε και δεν άνοιγε με τίποτα οπότε επικοινώνησα με gearbest και μου έδωσαν 3 επιλογές:

1. Να τους το στείλω με δικά μου έξοδα για δωρεάν επισκευή

2. Να μου επιστρέψουν 20 USD περίπου 18,5 ευρώ για μελλοντική αγορά από το κατάστημα τους και να το κρατήσω

3. Να πληρώσω 55 USD και να μου στείλουν ένα καινούργιο, κρατώντας και το παλιό.

Επειδή θεωρώ κοροϊδία την επιστροφή σκεφτόμουν να το στείλω για επισκευή. Το πρόβλημα είναι ότι από τη Δευτέρα το βράδυ που άνοιξε το κινητό δεν έκλεισε ξανά και δεν ξέρω τι να κάνω να το στείλω ή όχι. Επιπλέον, σε περίπτωση που δεν γίνετε θα μου το αντικαταστήσουν με καινούργιο ή θα μου στείλουν επισκευασμένο; Και τα έξοδα για να μου το στείλουν θα τα βάλουν αυτοί ή εγώ;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το κινητό έχει προβλήματα με το σήμα..τους έστειλα και βίντεο σε σύγκριση με άλλο κινητό..το έχω δύο εβδομάδες και δεν το χρησιμοποιώ.. Η απάντηση που πήρα :

 

Dear Konstantinos,

As a gesture of good will and to apologize for the inconvenience, how about arrange refund you?

We will cover the cost of the postage fee you pay to return the phone to us. The shipping fee will be refunded to you after the returned item has arrived in our warehouse, any further costs incurred during the return process will be at the customers expense. Once we receive it and confirm the phone problem we will arrange refund you.

Please return phone with all accessories by registered airmail.

Before sending back, about the return shipping costs, would you please check the lowest shipping fee which can be tracked from your side and tell us the price? Thank you in advance!

Later I will send a warranty email to your email address,please kindly check.

Best regards.

Hugo

 

Πρέπει να προσέξω κάτι; κάποια συμβουλή;

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το κινητό έχει προβλήματα με το σήμα..τους έστειλα και βίντεο σε σύγκριση με άλλο κινητό..το έχω δύο εβδομάδες και δεν το χρησιμοποιώ.. Η απάντηση που πήρα :

 

 

Πρέπει να προσέξω κάτι; κάποια συμβουλή;

 

Για ποιο μαγαζί μιλάμε?

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Banggood , το γράφω στον τίτλο

Βλέπω από tapatalk και δεν φαίνεται ο τίτλος.

Δεν νομίζω να έχεις να προσέξεις κάτι παραπάνω από αυτά που σου γραφουν. Σε παρόμοια περίπτωση εμένα μου φέρθηκαν άψογα. Βγάλε φώτο το φάκελο να φαίνονται διευθύνσεις και την απόδειξη να φαίνονται το tracking number, το ποσό και το βάρος του δέματος και στείλε τους email.

 

Μέσα στο δέμα γράψε σε ένα χαρτί τον αριθμό παραγγελίας και το πρόβλημα που έχει το κινητό ώστε όταν το ανοίξουν να γνωρίζουν περί τίνος πρόκειται. Ίσως και ένα copy από το email. Εμένα μόλις τους έστειλα τις φώτο μου έκαναν σε 2 μέρες refund τα ταχυδρομικά έξοδα και μου ταχυδρομησαν το προϊόν πριν καν παραλάβουν αυτό που τους έστειλα πίσω (είχα ζητήσει να στείλουν άλλο)

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το κινητό έχει προβλήματα με το σήμα..τους έστειλα και βίντεο σε σύγκριση με άλλο κινητό..το έχω δύο εβδομάδες και δεν το χρησιμοποιώ.. Η απάντηση που πήρα :

 

Dear Konstantinos,

As a gesture of good will and to apologize for the inconvenience, how about arrange refund you?

We will cover the cost of the postage fee you pay to return the phone to us. The shipping fee will be refunded to you after the returned item has arrived in our warehouse, any further costs incurred during the return process will be at the customers expense. Once we receive it and confirm the phone problem we will arrange refund you.

Please return phone with all accessories by registered airmail.

Before sending back, about the return shipping costs, would you please check the lowest shipping fee which can be tracked from your side and tell us the price? Thank you in advance!

Later I will send a warranty email to your email address,please kindly check.

Best regards.

Hugo

 

Πρέπει να προσέξω κάτι; κάποια συμβουλή;

 

γραψε και απο εξω και μεσα οτι ειναι ελλατωματικη συσκευη ,ακομα και στο πρασινο χαρτακι για το customs declaration να γραψεις οτι πρόκειται για επιστροφη ελλατωματικου κινητου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...