Jump to content

Βοήθεια σε εργασίες


paularas
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Α=5*(-4)-(-2)*(-6)+4*(-3+6)

=5*(-4)-(-2)*(-6)+4*3

=-20-12+12=-20

 

Β=(-8+1)*(-3)-7*(-5+2-7)*(6-4)

=-7*(-3)-7*(-10)*2

=21-(-70)*2

=21+140=161

 

Β=5-[-4-(2-7)]+(-9)

=5-[-4-(-5)]+(-9)

=5-(-4+5)-9

=5-1-9=-5

 

Γ=9:(-3)+(-6)*[-10*(7-8)]

=9:(-3)+(-6)*[-10*(-1)]

=9:(-3)+(-6)*10

=-3+(-60)

=-3-60=-63

 

Β=|-10|+|+8|-|-3|+|11|

=10+8-3+11=26

 

Αυτές είναι οι πράξεις βήμα-βήμα και τα αποτελέσματα.Αυτές οι ασκήσεις βασίζονται στην προτεραιότητα των πράξεων δηλαδή πρώτα κάνουμε τις πράξεις μέσα σε αγκύλες και παρενθέσεις,μετά δυνάμεις, μετά τους πολλαπλασιασμούς και τις διαιρέσεις και τέλος προσθέσεις και αφαιρέσεις....

Charmed,ευχαριστω πολυ,αν και συνειδητοπειησα πως αν ζορισω λιγο το μυαλο μου,μπορω να τις λυσω!!!Δηλαδη τις εκανα τλκ μονος...Απλα καταλαβαινεις,βαριομουν εκεινη τη στιγμη...Ευχαριστω,παντως!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Απαντήσεις 919
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

παιδιά εγώ έχω πάρει ένα θέμα που με φαίνεται πολύ δύσκολο γιατί σε όσα forum έχω μπει πουθενά δεν είχε αντίστοιχο....το θέμα μου είναι ...:ρύθμιση φωτεισμού σε δωμάτιο ανάλογα με την εξωτερική φωτεινότητα.όποια βοή8εια υπάρχει καλή θα ήταν....με είπε επίσης να βρω γενικές πληροφορίες για τους ροοστάτες και για του ημιαγωγούς....αν μπορούσατε να βοη8ήσετε 8α το εκτιμούσα........
Link to comment
Share on other sites

Παιδια μια σκησουλα μαθ κατ για βοηθεια...

Ισχυει λεει f(x+y)=f(x)*f(y) και f(0) διαφορο του 0!

Εχεις αποδειξει οτι η f διατηρει θετικο προσημο, f(0)=1 και οτι ισχυει

f(-x)=1/f(x)

Και λεει αν η εξισωση f(x)=1 εχει μοναδικη ριζα το 0 να δειξετε οτι η f ειναι αντιστρεψιμη......

Ζηταει και κατι αλλο με την αντιστροφη αλλα αυτο το εχω....

Πως ομως δειχνουμε οτι ειναι αντιστρεψιμη??:confused:

Ο έξυπνος παραδέχεται...

Ο πονηρός δικαιολογείται...

Και ο ηλίθιος επιμένει...

Link to comment
Share on other sites

Αντιστρέψιμη είναι όταν η συνάρτηση είναι 1 προς 1

Δηλαδή αν f(x1)=f(x2) ndo x1=x2

η αν χ1<>χ2 νδο f(x1)<>f(x2)

LAZIO IRRIDUCIBILI CURVA NORD

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Αντιστρέψιμη είναι όταν η συνάρτηση είναι 1 προς 1

Δηλαδή αν f(x1)=f(x2) ndo x1=x2

η αν χ1<>χ2 νδο f(x1)<>f(x2)

 

Ναι αυτο το κατεχω...;)

Στην προκειμενη ομως πως το δειχνεις με τα δεδομενα που εδωσα????

Ο έξυπνος παραδέχεται...

Ο πονηρός δικαιολογείται...

Και ο ηλίθιος επιμένει...

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μια σκησουλα μαθ κατ για βοηθεια...

Ισχυει λεει f(x+y)=f(x)+f(y) και f(0) διαφορο του 0!

Εχεις αποδειξει οτι η f διατηρει θετικο προσημο, f(0)=1 και οτι ισχυει

f(-x)=1/f(x)

Και λεει αν η εξισωση f(x)=1 εχει μοναδικη ριζα το 0 να δειξετε οτι η f ειναι αντιστρεψιμη......

Ζηταει και κατι αλλο με την αντιστροφη αλλα αυτο το εχω....

Πως ομως δειχνουμε οτι ειναι αντιστρεψιμη??:confused:

 

Σε ποιο κεφαλαιο εισαι?

Link to comment
Share on other sites

Σε ποιο κεφαλαιο εισαι?

 

στο rolle αλλα δεν εχω κανει τιποτα σοβαρο ακομα....

Αυτη η ασκηση ειναι στις γενικες του φροντηστηριακου μου και αναφερεται σε υλη του κεφαλαιου οριων και συνεχειας!!!

 

Ζητω συγνωμη γιατι εβαλα το ποστ στο θεμα των πανελληνιων ενω επρεπε εδω... Καλα εκανε οποις το μετεφερε...

 

Αν καποιος μπορει να βοηθησει, αυτη ειναι η ασκηση....

Παιδια μια ασκησουλα μαθ κατ για βοηθεια...

Ισχυει λεει f(x+y)=f(x)*f(y) και f(0) διαφορο του 0!

Εχεις αποδειξει οτι η f διατηρει θετικο προσημο, f(0)=1 και οτι ισχυει

f(-x)=1/f(x)

Και λεει αν η εξισωση f(x)=1 εχει μοναδικη ριζα το 0 να δειξετε οτι η f ειναι αντιστρεψιμη......

Ζηταει και κατι αλλο με την αντιστροφη αλλα αυτο το εχω....

Πως ομως δειχνουμε οτι ειναι αντιστρεψιμη??:confused:

Ο έξυπνος παραδέχεται...

Ο πονηρός δικαιολογείται...

Και ο ηλίθιος επιμένει...

Link to comment
Share on other sites

Ζητω συγνωμη γιατι εβαλα το ποστ στο θεμα των πανελληνιων ενω επρεπε εδω... Καλα εκανε οποις το μετεφερε...

 

Αν καποιος μπορει να βοηθησει, αυτη ειναι η ασκηση....

Απο f(x+y)=f(x)+f(y) αν θεσουμε x=y=0 προκυπτει οτι f(0)=0 ενω εσυ γραφεις οτι f(0) διαφορο του 0.Μηπως ειναι καλυτερα να γραψεις ολη την εκφωνηση ή να μας δωσεις πεδιο ορισμου.

Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου

http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html

Link to comment
Share on other sites

παιδιά εγώ έχω πάρει ένα θέμα που με φαίνεται πολύ δύσκολο γιατί σε όσα forum έχω μπει πουθενά δεν είχε αντίστοιχο....το θέμα μου είναι ...ρύθμιση φωτεισμού σε δωμάτιο ανάλογα με την εξωτερική φωτεινότητα.όποια βοή8εια υπάρχει καλή θα ήταν....με είπε επίσης να βρω γενικές πληροφορίες για τους ροοστάτες και για του ημιαγωγούς....αν μπορούσατε να βοη8ήσετε 8α το εκτιμούσα........

 

 

το ξαναγράφω γιατί με γράψατε....βοηθείστε λίγο ανάγκη!:(:(

Link to comment
Share on other sites

Απο f(x+y)=f(x)+f(y) αν θεσουμε x=y=0 προκυπτει οτι f(0)=0 ενω εσυ γραφεις οτι f(0) διαφορο του 0.Μηπως ειναι καλυτερα να γραψεις ολη την εκφωνηση ή να μας δωσεις πεδιο ορισμου.

 

Εχεις δικιο....

Η ασκηση λεει f(x+y)=f(x)*f(y)

 

Χιλια συγνωμη αν καποιος προσπαθησε και παιδευτηκε...

Ο έξυπνος παραδέχεται...

Ο πονηρός δικαιολογείται...

Και ο ηλίθιος επιμένει...

Link to comment
Share on other sites

Εχεις δικιο....

Η ασκηση λεει f(x+y)=f(x)*f(y)

 

Χιλια συγνωμη αν καποιος προσπαθησε και παιδευτηκε...

 

Αν μπορεις γραψε την ολοκληρη ασκηση γιατι ετσι δεν μπορουμε να σε βοηθησουμε...

.:C E S S N A:.

http://www.alaskastock.com/Pix/302/FP/302FP_DY0034_001_T.JPG

Link to comment
Share on other sites

Την εχω παραθεσει 5 ποστ πιο πανω και ειναι και στην προηγουμενη σελιδα....

Τωρα βεβαια ελυσα την απορια μου.... ;) Αλλα ειναι ωραια ασκηση...

Ο έξυπνος παραδέχεται...

Ο πονηρός δικαιολογείται...

Και ο ηλίθιος επιμένει...

Link to comment
Share on other sites

παιδιά εγώ έχω πάρει ένα θέμα που με φαίνεται πολύ δύσκολο γιατί σε όσα forum έχω μπει πουθενά δεν είχε αντίστοιχο....το θέμα μου είναι ...ρύθμιση φωτεισμού σε δωμάτιο ανάλογα με την εξωτερική φωτεινότητα.όποια βοή8εια υπάρχει καλή θα ήταν....με είπε επίσης να βρω γενικές πληροφορίες για τους ροοστάτες και για του ημιαγωγούς....αν μπορούσατε να βοη8ήσετε 8α το εκτιμούσα........

 

 

το ξαναγράφω γιατί με γράψατε....βοηθείστε λίγο ανάγκη!:(:(

 

Ημιαγωγός

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση

Ημιαγωγός είναι κάθε υλικό, όπως το γερμάνιο ή το πυρίτιο, που επιτρέπει να περνά το ηλεκτρικό φορτίο από μέσα του με κάποιες προϋποθέσεις, όπως είναι αύξηση της θερμοκρασίας ή η πρόσπτωση φωτός.

 

Ένας ημιαγωγός, όπως το πυρίτιο, στην καθαρή κρυσταλλική του μορφή, είναι καλός μονωτής. Ωστόσο, όταν έστω και ένα άτομο μέσα στα 10 εκατομμύρια αντικατασταθεί από μία πρόσμιξη (φωσφόρος ή αρσενικό) που προσθέτει ή αφαιρεί (βόριο, αργίλιο ή γάλλιο) ένα ηλεκτρόνιο από την κρυσταλλική δομή τότε η αγωγιμότητά τους αυξάνεται θεαματικά. Στην πρώτη περίπτωση, προκύπτει ημιαγωγός τύπου n (n από negative καθώς έχουμε παραπάνω ηλεκτρόνια άρα και φορείς αρνητικού φορτίου) και στη δεύτερη τύπου p (p από positive καθώς έχουμε επιπλέον οπές που δηλώνουν απουσία ηλεκτρονίων άρα ύπαρξη θετικού φορτίου). Αυτός ο τρόπος πρόσμιξης ονομάζεται doping (νόθευση).

 

Λεπτά στρώματα ημιαγωγών υλικών συσκευασμένα μαζί συνθέτουν διάφορους τύπους τρανζίστορ που χρησιμοποιούνται σε πολλές εφαρμογές που αφορούν, μεταξύ άλλων, τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να πεις πως την ελυσες?

 

Ισχυει λεει f(x+y)=f(x)*f(y) και f(0) διαφορο του 0!

Εχεις αποδειξει οτι η f διατηρει θετικο προσημο, f(0)=1 και οτι ισχυει

f(-x)=1/f(x)

Και λεει αν η εξισωση f(x)=1 εχει μοναδικη ριζα το 0 να δειξετε οτι η f ειναι αντιστρεψιμη......

 

 

Εστω f(x1)=f(x2).

Τοτε για χ=χ1 θα ισχυει:

f(-x1)=1/f(x1)

f(-x1)=1/f(x2)

f(-x1)*f(x2)=1

f(x2-x1)=1

x2-x1=0

x1=x2

Ο έξυπνος παραδέχεται...

Ο πονηρός δικαιολογείται...

Και ο ηλίθιος επιμένει...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα..Μήπως θα μπορούσε να με βοηθήσει κανείς με αυτές τις ασκήσεις???Εξεταστική έρχεται λυπηθείτε με.........Υπάρχει κανείς που να χει τελειώσει τει τουριστικων και να μπορεί να τις λύσει?Για την ιστορία είναι μάθημα τουριστική οικονομία..Χίλια ευχαριστώ

 

Ερευνα 'εδειξε οτι στη γραμμή ΤΑΔΕ οι διακινηθέντες με σκοπό την αναψυχή Ελληνες την α χρονικη περιοδο με αεροπορικες επιχειρησεις τακτικων αερογραμμων ανηλθαν σε 200000.Την επομενη χρονικη περιοδο β το κατα κεφαλην εισοδημα των Ελληνων αυξανεται απο 10.000 σε 11000 ευρω.Οι ζητηθεισες θεσεις την περιοδο β απο Ελληνες με σκοπο την αναψυχη ανηλθαν σε 250000.Ποια η εισοδηματικη ελαστικοτητα ζητησεως του συγκεκριμενου αεροπορικου προιοντος αν οι υπολοιποι παραγοντες παραμενουν σταθεροι?Με βάση την εισοδηματικη ελαστικοτητα τι νομιζεται οτι ειναι το συγκεκριμενο αγαθο κανονικο ανωτερο η κατωτερο??

 

 

Η τιμή αεροπορικου εισιτηριου σε συγκεκριμενη γραμμη ηταν 90 ευρω και μεταφερθηκαν 100000Την επομενη περιοδο η τιμη αυξηθηκε στα 95 ευρω.Οι μεταφερθεντες επιβατες ηταν τωρα 90000.Ποια η ελαστικοτητα ζητησεων ως προς την τιμη?Ερμηνευστε

 

 

Ευχαριστω και παλι

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

εχω εκθεση με θεμα:

 

οσοι αναφερονται στις αρνητικες συνεπεις τις εξειδικευσης, επισημαινουν κυριως τον κινδυνο να οδηγηθει ο ανθρωπος στην πνευματικη μονομερεια. Σε αρθο που θα δημοσιευτει στο περιοδικο του σχολειου, να αναπτυξεις το πως μπορει να αποτραπει ενας τετοιος κινδυνος.

 

μεχρι στιγμης εχω σκεφτει τα εξης:1)Να ασχοληθει με δημιουργηκες απασχολησεις στον ελ. χρονο του 2)επιρροές απο το σχολειο και απο την οικογενεια

 

μηπως μπορειτε να δωσετε ενα χερι βοηθειας???:O

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

εχω εκθεση με θεμα:

 

οσοι αναφερονται στις αρνητικες συνεπεις τις εξειδικευσης, επισημαινουν κυριως τον κινδυνο να οδηγηθει ο ανθρωπος στην πνευματικη μονομερεια. Σε αρθο που θα δημοσιευτει στο περιοδικο του σχολειου, να αναπτυξεις το πως μπορει να αποτραπει ενας τετοιος κινδυνος.

 

μεχρι στιγμης εχω σκεφτει τα εξης:1)Να ασχοληθει με δημιουργηκες απασχολησεις στον ελ. χρονο του 2)επιρροές απο το σχολειο και απο την οικογενεια

 

μηπως μπορειτε να δωσετε ενα χερι βοηθειας???:O

 

1)Να δοθούν κίνητρα απο το κράτος που να τον οδηγούν και σε άλλες ασχολίες(όχι εργασιακές).Νέα μορφή διαβιου εκπαίδευσης.

2)Στον εργασιακό του χώρο να απασχολείται 2-3 ώρες και σε

άλλον τομέα(μέσα στο εργασιακό του ωρολόγιο πρόγραμμα) προκειμένου να αποκτήσει μεγαλύτερο εύρος γνώσεων.

3)Το σχολείο να λειτουργεί ώς ένα μέσο παροχής γενικών γνώσεων που θα έχουν ως στόχο την ολοκλήρωση του ανθρώπου (πνευματική,κοινωνική,ηθική) έτσι ώστε η εξειδίκευση να έρθει ως φυσικό αποτέλεσμα με την έξοδο του απο το πανεπιστήμιο,και να μην προκαλεί τρόμο και ανησυχία αφού θα έχει προηγηθεί ολοκληρωμένη και δομημένη εκπαίδευση.

 

Τι στα διάλα είχαμε 17 στις Πανελλήνιες. :D:p

 

Έτσι και στην έγραφα το χες σίγουρο το 90/100 :p

Link to comment
Share on other sites

1)Να δοθούν κίνητρα απο το κράτος που να τον οδηγούν και σε άλλες ασχολίες(όχι εργασιακές).Νέα μορφή διαβιου εκπαίδευσης.

2)Στον εργασιακό του χώρο να απασχολείται 2-3 ώρες και σε

άλλον τομέα(μέσα στο εργασιακό του ωρολόγιο πρόγραμμα) προκειμένου να αποκτήσει μεγαλύτερο εύρος γνώσεων.

3)Το σχολείο να λειτουργεί ώς ένα μέσο παροχής γενικών γνώσεων που θα έχουν ως στόχο την ολοκλήρωση του ανθρώπου (πνευματική,κοινωνική,ηθική) έτσι ώστε η εξειδίκευση να έρθει ως φυσικό αποτέλεσμα με την έξοδο του απο το πανεπιστήμιο,και να μην προκαλεί τρόμο και ανησυχία αφού θα έχει προηγηθεί ολοκληρωμένη και δομημένη εκπαίδευση.

 

Τι στα διάλα είχαμε 17 στις Πανελλήνιες. :D:p

 

Έτσι και στην έγραφα το χες σίγουρο το 90/100 :p

 

φχαριστω ρε φιλαρακι! εισαι και ο πρωτος! με βοηθησες παρα πολυ:up:

μου βγηκε γυρω στις 550 λεξεις. για 42-45/50 την υπολογιζω.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Να υπολογίσετε το μήκος ενός τεταρτοκύκλιου ακτίνας ρ=8cm

 

Η άσκησή μου στα Μαθηματικά...μπορεί κάποιος παρακαλώ πολύ να τη λύσει;;;;;;Κόλλησα:p

Link to comment
Share on other sites

Για Α={x:x άρτιος} ,Β={x:x πολλαπλάσιο του 3},Γ={x:x πολλαπλάσιο του 6},Δ={x:x πολλαπλάσιο του 8},Ε={x:x πολλαπλάσιο του 12},ποιό είναι το μικρότερο σύνολο που έχει ως υποσύνολα τα παραπάνω σύνολα; :fool:

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/2341132752233.jpg

 

Rocky Balboa-The Italian Stallion

Link to comment
Share on other sites

παιδια κλησπέρα!θα ηθελα την βοήθειά σας για ένα θέμα!. σπουδαζω μηχανολογια και πριν κανω την πρακτική ο καθηγητης μου ανέθεσε μια εργασία για τους ΄΄υπερσυμπιεστες΄΄.το προβλημα είναι οτι όπου έχω ψάξει δεν έχω βρει πάνω από 10 σελίδες!!, ενω η εργασία απαιτει 45.μήπως θα ξέρατε που θα μπορέσω να βρω πληροφορίες?????ευχαριστω παρα πολύ!!
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

http://img81.imageshack.us/img81/7990/3gonouq2.th.png

 

Υπολογίστε τις γωνίες x,y στο παραπάνω σχήμα

 

Αύριο γράφουμε τεστ σε Μαθηματικά και δεν το έχω καταλάβει αυτό...Πιστεύω πως επειδή είναι 2 ημικύκλια,θα αφαιρέσουμε το 70 από το 180,για να βρούμε το τόξο ΒΓ 130...Ατη συνέχεια για το άλλο ημικύκλιο από το 180 το 100 για να βρούμε το τόξο ΔΓ και μετά ουσιαστικά το πρόβλημα "τελείωσε"...Είναι εύκολο...Σωστά τα λέω????Α,just to know,είναι για 2α Γυμνασίου...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...