one_tree_hill Δημ. January 5, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 5, 2008 Α=5*(-4)-(-2)*(-6)+4*(-3+6) =5*(-4)-(-2)*(-6)+4*3 =-20-12+12=-20 Β=(-8+1)*(-3)-7*(-5+2-7)*(6-4) =-7*(-3)-7*(-10)*2 =21-(-70)*2 =21+140=161 Β=5-[-4-(2-7)]+(-9) =5-[-4-(-5)]+(-9) =5-(-4+5)-9 =5-1-9=-5 Γ=9:(-3)+(-6)*[-10*(7-8)] =9:(-3)+(-6)*[-10*(-1)] =9:(-3)+(-6)*10 =-3+(-60) =-3-60=-63 Β=|-10|+|+8|-|-3|+|11| =10+8-3+11=26 Αυτές είναι οι πράξεις βήμα-βήμα και τα αποτελέσματα.Αυτές οι ασκήσεις βασίζονται στην προτεραιότητα των πράξεων δηλαδή πρώτα κάνουμε τις πράξεις μέσα σε αγκύλες και παρενθέσεις,μετά δυνάμεις, μετά τους πολλαπλασιασμούς και τις διαιρέσεις και τέλος προσθέσεις και αφαιρέσεις.... Charmed,ευχαριστω πολυ,αν και συνειδητοπειησα πως αν ζορισω λιγο το μυαλο μου,μπορω να τις λυσω!!!Δηλαδη τις εκανα τλκ μονος...Απλα καταλαβαινεις,βαριομουν εκεινη τη στιγμη...Ευχαριστω,παντως! Παράθεση Galaxy S5: Root και αναβάθμιση σε Android 5.0 με Knox 0x0 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Spectoras Δημ. January 14, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2008 παιδιά εγώ έχω πάρει ένα θέμα που με φαίνεται πολύ δύσκολο γιατί σε όσα forum έχω μπει πουθενά δεν είχε αντίστοιχο....το θέμα μου είναι ...:ρύθμιση φωτεισμού σε δωμάτιο ανάλογα με την εξωτερική φωτεινότητα.όποια βοή8εια υπάρχει καλή θα ήταν....με είπε επίσης να βρω γενικές πληροφορίες για τους ροοστάτες και για του ημιαγωγούς....αν μπορούσατε να βοη8ήσετε 8α το εκτιμούσα........ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
takis91 Δημ. January 14, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2008 Παιδια μια σκησουλα μαθ κατ για βοηθεια... Ισχυει λεει f(x+y)=f(x)*f(y) και f(0) διαφορο του 0! Εχεις αποδειξει οτι η f διατηρει θετικο προσημο, f(0)=1 και οτι ισχυει f(-x)=1/f(x) Και λεει αν η εξισωση f(x)=1 εχει μοναδικη ριζα το 0 να δειξετε οτι η f ειναι αντιστρεψιμη...... Ζηταει και κατι αλλο με την αντιστροφη αλλα αυτο το εχω.... Πως ομως δειχνουμε οτι ειναι αντιστρεψιμη??:confused: Παράθεση Ο έξυπνος παραδέχεται... Ο πονηρός δικαιολογείται... Και ο ηλίθιος επιμένει... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Irriducibili Δημ. January 14, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2008 Αντιστρέψιμη είναι όταν η συνάρτηση είναι 1 προς 1 Δηλαδή αν f(x1)=f(x2) ndo x1=x2 η αν χ1<>χ2 νδο f(x1)<>f(x2) Παράθεση LAZIO IRRIDUCIBILI CURVA NORD [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
takis91 Δημ. January 14, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2008 Αντιστρέψιμη είναι όταν η συνάρτηση είναι 1 προς 1 Δηλαδή αν f(x1)=f(x2) ndo x1=x2 η αν χ1<>χ2 νδο f(x1)<>f(x2) Ναι αυτο το κατεχω...;) Στην προκειμενη ομως πως το δειχνεις με τα δεδομενα που εδωσα???? Παράθεση Ο έξυπνος παραδέχεται... Ο πονηρός δικαιολογείται... Και ο ηλίθιος επιμένει... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostkan Δημ. January 14, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2008 Παιδια μια σκησουλα μαθ κατ για βοηθεια... Ισχυει λεει f(x+y)=f(x)+f(y) και f(0) διαφορο του 0! Εχεις αποδειξει οτι η f διατηρει θετικο προσημο, f(0)=1 και οτι ισχυει f(-x)=1/f(x) Και λεει αν η εξισωση f(x)=1 εχει μοναδικη ριζα το 0 να δειξετε οτι η f ειναι αντιστρεψιμη...... Ζηταει και κατι αλλο με την αντιστροφη αλλα αυτο το εχω.... Πως ομως δειχνουμε οτι ειναι αντιστρεψιμη??:confused: Σε ποιο κεφαλαιο εισαι? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
takis91 Δημ. January 14, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2008 Σε ποιο κεφαλαιο εισαι? στο rolle αλλα δεν εχω κανει τιποτα σοβαρο ακομα.... Αυτη η ασκηση ειναι στις γενικες του φροντηστηριακου μου και αναφερεται σε υλη του κεφαλαιου οριων και συνεχειας!!! Ζητω συγνωμη γιατι εβαλα το ποστ στο θεμα των πανελληνιων ενω επρεπε εδω... Καλα εκανε οποις το μετεφερε... Αν καποιος μπορει να βοηθησει, αυτη ειναι η ασκηση.... Παιδια μια ασκησουλα μαθ κατ για βοηθεια... Ισχυει λεει f(x+y)=f(x)*f(y) και f(0) διαφορο του 0! Εχεις αποδειξει οτι η f διατηρει θετικο προσημο, f(0)=1 και οτι ισχυει f(-x)=1/f(x) Και λεει αν η εξισωση f(x)=1 εχει μοναδικη ριζα το 0 να δειξετε οτι η f ειναι αντιστρεψιμη...... Ζηταει και κατι αλλο με την αντιστροφη αλλα αυτο το εχω.... Πως ομως δειχνουμε οτι ειναι αντιστρεψιμη??:confused: Παράθεση Ο έξυπνος παραδέχεται... Ο πονηρός δικαιολογείται... Και ο ηλίθιος επιμένει... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ioma Δημ. January 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 16, 2008 Ζητω συγνωμη γιατι εβαλα το ποστ στο θεμα των πανελληνιων ενω επρεπε εδω... Καλα εκανε οποις το μετεφερε... Αν καποιος μπορει να βοηθησει, αυτη ειναι η ασκηση.... Απο f(x+y)=f(x)+f(y) αν θεσουμε x=y=0 προκυπτει οτι f(0)=0 ενω εσυ γραφεις οτι f(0) διαφορο του 0.Μηπως ειναι καλυτερα να γραψεις ολη την εκφωνηση ή να μας δωσεις πεδιο ορισμου. Παράθεση Μετεωρολογικός σταθμός Αμαρουσίου http://users.otenet.gr/~oyxbc3/myweather/index.html Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Spectoras Δημ. January 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 16, 2008 παιδιά εγώ έχω πάρει ένα θέμα που με φαίνεται πολύ δύσκολο γιατί σε όσα forum έχω μπει πουθενά δεν είχε αντίστοιχο....το θέμα μου είναι ...ρύθμιση φωτεισμού σε δωμάτιο ανάλογα με την εξωτερική φωτεινότητα.όποια βοή8εια υπάρχει καλή θα ήταν....με είπε επίσης να βρω γενικές πληροφορίες για τους ροοστάτες και για του ημιαγωγούς....αν μπορούσατε να βοη8ήσετε 8α το εκτιμούσα........ το ξαναγράφω γιατί με γράψατε....βοηθείστε λίγο ανάγκη!:(:( Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
takis91 Δημ. January 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 16, 2008 Απο f(x+y)=f(x)+f(y) αν θεσουμε x=y=0 προκυπτει οτι f(0)=0 ενω εσυ γραφεις οτι f(0) διαφορο του 0.Μηπως ειναι καλυτερα να γραψεις ολη την εκφωνηση ή να μας δωσεις πεδιο ορισμου. Εχεις δικιο.... Η ασκηση λεει f(x+y)=f(x)*f(y) Χιλια συγνωμη αν καποιος προσπαθησε και παιδευτηκε... Παράθεση Ο έξυπνος παραδέχεται... Ο πονηρός δικαιολογείται... Και ο ηλίθιος επιμένει... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
usak Δημ. January 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 16, 2008 Εχεις δικιο.... Η ασκηση λεει f(x+y)=f(x)*f(y) Χιλια συγνωμη αν καποιος προσπαθησε και παιδευτηκε... Αν μπορεις γραψε την ολοκληρη ασκηση γιατι ετσι δεν μπορουμε να σε βοηθησουμε... Παράθεση .:C E S S N A:. http://www.alaskastock.com/Pix/302/FP/302FP_DY0034_001_T.JPG Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
takis91 Δημ. January 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 16, 2008 Την εχω παραθεσει 5 ποστ πιο πανω και ειναι και στην προηγουμενη σελιδα.... Τωρα βεβαια ελυσα την απορια μου.... ;) Αλλα ειναι ωραια ασκηση... Παράθεση Ο έξυπνος παραδέχεται... Ο πονηρός δικαιολογείται... Και ο ηλίθιος επιμένει... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
usak Δημ. January 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 16, 2008 Μπορεις να πεις πως την ελυσες? Παράθεση .:C E S S N A:. http://www.alaskastock.com/Pix/302/FP/302FP_DY0034_001_T.JPG Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Bulma Δημ. January 17, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 17, 2008 παιδιά εγώ έχω πάρει ένα θέμα που με φαίνεται πολύ δύσκολο γιατί σε όσα forum έχω μπει πουθενά δεν είχε αντίστοιχο....το θέμα μου είναι ...ρύθμιση φωτεισμού σε δωμάτιο ανάλογα με την εξωτερική φωτεινότητα.όποια βοή8εια υπάρχει καλή θα ήταν....με είπε επίσης να βρω γενικές πληροφορίες για τους ροοστάτες και για του ημιαγωγούς....αν μπορούσατε να βοη8ήσετε 8α το εκτιμούσα........ το ξαναγράφω γιατί με γράψατε....βοηθείστε λίγο ανάγκη!:(:( Ημιαγωγός Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια Μετάβαση σε: πλοήγηση, αναζήτηση Ημιαγωγός είναι κάθε υλικό, όπως το γερμάνιο ή το πυρίτιο, που επιτρέπει να περνά το ηλεκτρικό φορτίο από μέσα του με κάποιες προϋποθέσεις, όπως είναι αύξηση της θερμοκρασίας ή η πρόσπτωση φωτός. Ένας ημιαγωγός, όπως το πυρίτιο, στην καθαρή κρυσταλλική του μορφή, είναι καλός μονωτής. Ωστόσο, όταν έστω και ένα άτομο μέσα στα 10 εκατομμύρια αντικατασταθεί από μία πρόσμιξη (φωσφόρος ή αρσενικό) που προσθέτει ή αφαιρεί (βόριο, αργίλιο ή γάλλιο) ένα ηλεκτρόνιο από την κρυσταλλική δομή τότε η αγωγιμότητά τους αυξάνεται θεαματικά. Στην πρώτη περίπτωση, προκύπτει ημιαγωγός τύπου n (n από negative καθώς έχουμε παραπάνω ηλεκτρόνια άρα και φορείς αρνητικού φορτίου) και στη δεύτερη τύπου p (p από positive καθώς έχουμε επιπλέον οπές που δηλώνουν απουσία ηλεκτρονίων άρα ύπαρξη θετικού φορτίου). Αυτός ο τρόπος πρόσμιξης ονομάζεται doping (νόθευση). Λεπτά στρώματα ημιαγωγών υλικών συσκευασμένα μαζί συνθέτουν διάφορους τύπους τρανζίστορ που χρησιμοποιούνται σε πολλές εφαρμογές που αφορούν, μεταξύ άλλων, τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
takis91 Δημ. January 17, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 17, 2008 Μπορεις να πεις πως την ελυσες? Ισχυει λεει f(x+y)=f(x)*f(y) και f(0) διαφορο του 0! Εχεις αποδειξει οτι η f διατηρει θετικο προσημο, f(0)=1 και οτι ισχυει f(-x)=1/f(x) Και λεει αν η εξισωση f(x)=1 εχει μοναδικη ριζα το 0 να δειξετε οτι η f ειναι αντιστρεψιμη...... Εστω f(x1)=f(x2). Τοτε για χ=χ1 θα ισχυει: f(-x1)=1/f(x1) f(-x1)=1/f(x2) f(-x1)*f(x2)=1 f(x2-x1)=1 x2-x1=0 x1=x2 Παράθεση Ο έξυπνος παραδέχεται... Ο πονηρός δικαιολογείται... Και ο ηλίθιος επιμένει... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CcCcCcCcCc Δημ. January 18, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 18, 2008 Καλησπέρα..Μήπως θα μπορούσε να με βοηθήσει κανείς με αυτές τις ασκήσεις???Εξεταστική έρχεται λυπηθείτε με.........Υπάρχει κανείς που να χει τελειώσει τει τουριστικων και να μπορεί να τις λύσει?Για την ιστορία είναι μάθημα τουριστική οικονομία..Χίλια ευχαριστώ Ερευνα 'εδειξε οτι στη γραμμή ΤΑΔΕ οι διακινηθέντες με σκοπό την αναψυχή Ελληνες την α χρονικη περιοδο με αεροπορικες επιχειρησεις τακτικων αερογραμμων ανηλθαν σε 200000.Την επομενη χρονικη περιοδο β το κατα κεφαλην εισοδημα των Ελληνων αυξανεται απο 10.000 σε 11000 ευρω.Οι ζητηθεισες θεσεις την περιοδο β απο Ελληνες με σκοπο την αναψυχη ανηλθαν σε 250000.Ποια η εισοδηματικη ελαστικοτητα ζητησεως του συγκεκριμενου αεροπορικου προιοντος αν οι υπολοιποι παραγοντες παραμενουν σταθεροι?Με βάση την εισοδηματικη ελαστικοτητα τι νομιζεται οτι ειναι το συγκεκριμενο αγαθο κανονικο ανωτερο η κατωτερο?? Η τιμή αεροπορικου εισιτηριου σε συγκεκριμενη γραμμη ηταν 90 ευρω και μεταφερθηκαν 100000Την επομενη περιοδο η τιμη αυξηθηκε στα 95 ευρω.Οι μεταφερθεντες επιβατες ηταν τωρα 90000.Ποια η ελαστικοτητα ζητησεων ως προς την τιμη?Ερμηνευστε Ευχαριστω και παλι Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
speed_fire08 Δημ. March 9, 2008 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2008 εχω εκθεση με θεμα: οσοι αναφερονται στις αρνητικες συνεπεις τις εξειδικευσης, επισημαινουν κυριως τον κινδυνο να οδηγηθει ο ανθρωπος στην πνευματικη μονομερεια. Σε αρθο που θα δημοσιευτει στο περιοδικο του σχολειου, να αναπτυξεις το πως μπορει να αποτραπει ενας τετοιος κινδυνος. μεχρι στιγμης εχω σκεφτει τα εξης:1)Να ασχοληθει με δημιουργηκες απασχολησεις στον ελ. χρονο του 2)επιρροές απο το σχολειο και απο την οικογενεια μηπως μπορειτε να δωσετε ενα χερι βοηθειας???:O Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jog Δημ. March 9, 2008 Κοινοποίηση Δημ. March 9, 2008 εχω εκθεση με θεμα: οσοι αναφερονται στις αρνητικες συνεπεις τις εξειδικευσης, επισημαινουν κυριως τον κινδυνο να οδηγηθει ο ανθρωπος στην πνευματικη μονομερεια. Σε αρθο που θα δημοσιευτει στο περιοδικο του σχολειου, να αναπτυξεις το πως μπορει να αποτραπει ενας τετοιος κινδυνος. μεχρι στιγμης εχω σκεφτει τα εξης:1)Να ασχοληθει με δημιουργηκες απασχολησεις στον ελ. χρονο του 2)επιρροές απο το σχολειο και απο την οικογενεια μηπως μπορειτε να δωσετε ενα χερι βοηθειας???:O 1)Να δοθούν κίνητρα απο το κράτος που να τον οδηγούν και σε άλλες ασχολίες(όχι εργασιακές).Νέα μορφή διαβιου εκπαίδευσης. 2)Στον εργασιακό του χώρο να απασχολείται 2-3 ώρες και σε άλλον τομέα(μέσα στο εργασιακό του ωρολόγιο πρόγραμμα) προκειμένου να αποκτήσει μεγαλύτερο εύρος γνώσεων. 3)Το σχολείο να λειτουργεί ώς ένα μέσο παροχής γενικών γνώσεων που θα έχουν ως στόχο την ολοκλήρωση του ανθρώπου (πνευματική,κοινωνική,ηθική) έτσι ώστε η εξειδίκευση να έρθει ως φυσικό αποτέλεσμα με την έξοδο του απο το πανεπιστήμιο,και να μην προκαλεί τρόμο και ανησυχία αφού θα έχει προηγηθεί ολοκληρωμένη και δομημένη εκπαίδευση. Τι στα διάλα είχαμε 17 στις Πανελλήνιες. :D:p Έτσι και στην έγραφα το χες σίγουρο το 90/100 :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
speed_fire08 Δημ. March 10, 2008 Κοινοποίηση Δημ. March 10, 2008 1)Να δοθούν κίνητρα απο το κράτος που να τον οδηγούν και σε άλλες ασχολίες(όχι εργασιακές).Νέα μορφή διαβιου εκπαίδευσης. 2)Στον εργασιακό του χώρο να απασχολείται 2-3 ώρες και σε άλλον τομέα(μέσα στο εργασιακό του ωρολόγιο πρόγραμμα) προκειμένου να αποκτήσει μεγαλύτερο εύρος γνώσεων. 3)Το σχολείο να λειτουργεί ώς ένα μέσο παροχής γενικών γνώσεων που θα έχουν ως στόχο την ολοκλήρωση του ανθρώπου (πνευματική,κοινωνική,ηθική) έτσι ώστε η εξειδίκευση να έρθει ως φυσικό αποτέλεσμα με την έξοδο του απο το πανεπιστήμιο,και να μην προκαλεί τρόμο και ανησυχία αφού θα έχει προηγηθεί ολοκληρωμένη και δομημένη εκπαίδευση. Τι στα διάλα είχαμε 17 στις Πανελλήνιες. :D:p Έτσι και στην έγραφα το χες σίγουρο το 90/100 :p φχαριστω ρε φιλαρακι! εισαι και ο πρωτος! με βοηθησες παρα πολυ:up: μου βγηκε γυρω στις 550 λεξεις. για 42-45/50 την υπολογιζω. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
one_tree_hill Δημ. March 11, 2008 Κοινοποίηση Δημ. March 11, 2008 Να υπολογίσετε το μήκος ενός τεταρτοκύκλιου ακτίνας ρ=8cm Η άσκησή μου στα Μαθηματικά...μπορεί κάποιος παρακαλώ πολύ να τη λύσει;;;;;;Κόλλησα:p Παράθεση Galaxy S5: Root και αναβάθμιση σε Android 5.0 με Knox 0x0 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
usak Δημ. March 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. March 12, 2008 2πR/4=πR/2=4π Παράθεση .:C E S S N A:. http://www.alaskastock.com/Pix/302/FP/302FP_DY0034_001_T.JPG Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
terlegkas7 Δημ. March 17, 2008 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2008 Για Α={x:x άρτιος} ,Β={x:x πολλαπλάσιο του 3},Γ={x:x πολλαπλάσιο του 6},Δ={x:x πολλαπλάσιο του 8},Ε={x:x πολλαπλάσιο του 12},ποιό είναι το μικρότερο σύνολο που έχει ως υποσύνολα τα παραπάνω σύνολα; :fool: Παράθεση http://www.myphone.gr/gallery/data/500/2341132752233.jpg Rocky Balboa-The Italian Stallion Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fast_21 Δημ. March 21, 2008 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2008 παιδια κλησπέρα!θα ηθελα την βοήθειά σας για ένα θέμα!. σπουδαζω μηχανολογια και πριν κανω την πρακτική ο καθηγητης μου ανέθεσε μια εργασία για τους ΄΄υπερσυμπιεστες΄΄.το προβλημα είναι οτι όπου έχω ψάξει δεν έχω βρει πάνω από 10 σελίδες!!, ενω η εργασία απαιτει 45.μήπως θα ξέρατε που θα μπορέσω να βρω πληροφορίες?????ευχαριστω παρα πολύ!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
iNCubO Δημ. March 21, 2008 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2008 για turbo αναφέρεσαι; έχεις καταφύγει σε ξένη βιβλιογραφία; Παράθεση Μεταφορές χρημάτων στο εξωτερικό - www.transfermoney.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
one_tree_hill Δημ. April 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. April 6, 2008 http://img81.imageshack.us/img81/7990/3gonouq2.th.png Υπολογίστε τις γωνίες x,y στο παραπάνω σχήμα Αύριο γράφουμε τεστ σε Μαθηματικά και δεν το έχω καταλάβει αυτό...Πιστεύω πως επειδή είναι 2 ημικύκλια,θα αφαιρέσουμε το 70 από το 180,για να βρούμε το τόξο ΒΓ 130...Ατη συνέχεια για το άλλο ημικύκλιο από το 180 το 100 για να βρούμε το τόξο ΔΓ και μετά ουσιαστικά το πρόβλημα "τελείωσε"...Είναι εύκολο...Σωστά τα λέω????Α,just to know,είναι για 2α Γυμνασίου... Παράθεση Galaxy S5: Root και αναβάθμιση σε Android 5.0 με Knox 0x0 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.