[Προς κυκλοφορία] Jiayu S3

Giorgos9
 Κοινοποίηση

Για root δοκιμαστε το vroot πλεον iroot εγγυημενο ρουταρισμα ολα τις κινεζιες εκει τα εκανα,ευκολα και γρηγορα(thl,inew,lenovo) οσο για το playstore θα το κατεβασω απο το aptoide το οποιο ειναι σαν playstore για οσους δεν το ξερουν

• Απαντήσεις 728
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

μιας και έχουμε πληροφόρηση από Γερμανία, μάθαμε αν κλειδώνει γρήγορα το GPS? Μιας και έγινε ολόκληρο θέμα εδω μέσα το κλείδωμα...

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=5932076#post5932076

Καλημέρα,

τα παιδιά που έχουν παραγγείλει και περιμενουν τα τηλέφωνα, αφορουν την έκδοση 2gb ή και την εκδοση με τα 3gb?

γνωρίζει κάπιος να μου απαντήσει?

ευχαριστώ

Καλημέρα,

τα παιδιά που έχουν παραγγείλει και περιμενουν τα τηλέφωνα, αφορουν την έκδοση 2gb ή και την εκδοση με τα 3gb?

γνωρίζει κάπιος να μου απαντήσει?

ευχαριστώ

κατα βαση 2gb αυτα που περιμενουμε

Ακόμα δεν έχει ξεκινήσει η πώληση των S3 με τα 3gb. Μπορεί κανείς να το προπαραγγείλει όμως από τα γνωστά μαγαζιά.

Γύρω στις 15/2 πρόκειται να παραλάβουμε αρκετοί την έκδοση των 2gb.

Αυτά είναι τα κυριότερα σημεία του review νομίζω:

LED notification light (to the left) and a front facing 5 mega-pixel Samsung camera for selfies.

Even compared to the Snapdragon 615 (also a 64bit octacore) the Mediatek hold’s its own and even surpasses the Qualcomm processor!

In early tests we found the JiaYu S3 to offer pretty good performance, but that was with an earlier ROM and JiaYu have been working hard on improving things and keep releasing updates. Unfortunately we didn’t have access to a Windows computer for the review and were unable to update the phone, if we can update before we send the S3 back I will add new benchmarks.

So not only have JiaYu made a switch to a material which will help them produce phones faster, but they have built it with top end hardware and are even working to keep on top of ROM updates! Great changes from JiaYu.

Performance really is not an issue for the JiaYu S3, it runs applications smoothly and is notably smoother than the Huawei Honor 6 Plus I have been testing along side it when it comes to browsing the web, scrolling through galleries and use in general.

With a Mediatek processor one issue which we have often faced is poor GPS performance, but this seems to be a think of the past. Even in tests with phones running the MT6732 the GPS has been faster and more accurate than before. The S3 initially took 1 minute to lock on to a GPS signal that sped up greatly with 30 second lock on while walking around the city and a similar speed while driving.

In use the S3 battery lasts as well as phones with similar devices, but it is when it is in standby that the power consumption is a disappointment. JiaYu really need to sort out the power management in standby as I would often wake to find the battery in the red when in previous experience I should be able to get through the morning at least without a charge.

Another issues is charging which is dreadfully slow. At first I thought that perhaps I have been spoilt with fast chargers and VOOC, but I also see that Chinese testers have similar complaints. While looking at Chinese reviews I also noticed some people had issues with their receiver while making calls, not an issue I had experienced but something to watch out for.

Although the battery and charging speed are issues, I do believe that with JiaYu’s new-found speed and commitment to bringing updates to their phones we are going to see at least the battery drain issue addressed.

Photo quality is much improved on the JiaYu S3, not only are the quality of the images better now, but the speed of focus, capture and saving is lightning fast! As the camera application doesn’t have a shutter animation, I found myself waiting for photos to be captured to begin with, but I soon realised that images were being snapped and safely stored faster than I could have imagined.

Like the overall build, we are not talking about camera quality that will rival the Oppo N3 or the Vivo Xshot, but it is a huge improvement over previous JiaYu phones, and the speed and quality of images makes it enjoyable to use, just watch the light level and you should capture some great photos

Something to be aware of is that the JiaYu S3 doesn’t come with the Google Play store installed. Our version of the S3 came from JiaYu.es and all that was needed was to install the Google Play .apk and log in to gain access to my account. I have received messages from users who bought the S3 from Chinese resellers and are having issues with Google. I assume that JiaYu.es have a slightly different ROM with Google Services integrated, than the Chinese model of the phone. Rooting and installing GAPPS should solve the issue for all users.

If you are not sure how to ROOT or install GAPPS never fear as there are ROMS available over on Needrom which already have them included. Just be sure to update your phone with the correct ROM as different ROMS are listed for the 2GB RAM and 3GB RAM models.

άσχημα λοιπόν τα νέα για την μπαταρία σε αναμονή........

΄΄η ΑΕΚ είναι κυρίως ιδέα. Και αι ιδέαι δεν αποθνήσκουν΄΄

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Οκ, έχουμε... ανάγνωσμα:

Gizchina.com's JiaYu S3 Review: JiaYu’s 2015 Mediatek flaghip

Πολύ καλό review.

Οπότε όλα καλά όπως αναφέρονταν μέχρι τώρα, αλλά βγήκε ένα αρνητικό που δεν το περιμέναμε.

Παρόλο που είναι τούμπανο η μπαταρία, δεν κρατάει αρκετά σε standby, ούτε φορτίζει γρήγορα.

Λένε ότι περιμένουν update για αυτό, αλλά δεν ξέρουμε αν θα το καλύψουν ή όχι.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Οκ, έχουμε... ανάγνωσμα:

Gizchina.com's JiaYu S3 Review: JiaYu’s 2015 Mediatek flaghip

Μια χαρά τα παει το εργαλείο, για τη μπαταρία θα το λύσουμε, έρχεται και lollipop... Άντε με το καλό να μας ερθει!!!

Jiayu G3 (a lot of time ago)...

Jiayu S3 (for spare)

Ulefone T1

Elephone S8

Xiaomi Redmi Note 8!!!

ο γερμανος λεει οτι ειναι preroot μονο με τον διακοπτη δηλαδη αλλα αφου ακομα δεν υπαρχει clockwork πως να περασεις gapps
Ενοικιαζομενα δωμάτια και διαμερίσματα στην παραλία των Μυλων Αργολιδος δέκα λεπτά απο το Ναύπλιο σε προσιτές τιμές.

Λογικά το root του το περάσανε από το κατάστημα. Ο διακόπτης είναι για να το ανοιγοκλείνεις στα γρήγορα, σε περίπτωση που κάποια εφαρμογή ενοχλείται από την ύπαρξή του.

Τα Gapps τα περνάς καρφωτά μέσα στο /system/apps και κάνεις επανεκκίνηση...

Λογικά το root του το περάσανε από το κατάστημα. Ο διακόπτης είναι για να το ανοιγοκλείνεις στα γρήγορα, σε περίπτωση που κάποια εφαρμογή ενοχλείται από την ύπαρξή του.

Τα Gapps τα περνάς καρφωτά μέσα στο /system/apps και κάνεις επανεκκίνηση...

εγω παντα το περναγα απο cwm μια φορα δοκιμασα να το περασω με την μεθοδο που λες μετα θελει και αλλαγη στα permissions ετσι?αλλα κατσε να μας ερθει πρωτα μεχρι να το παρουμε θα εχουμε android 5...

Ενοικιαζομενα δωμάτια και διαμερίσματα στην παραλία των Μυλων Αργολιδος δέκα λεπτά απο το Ναύπλιο σε προσιτές τιμές.

Ενδιαφέρον έχουν επίσης τα σχόλια των αναγνωστών (που πληθαίνουν με την ώρα) κάτω από το άρθρο στο Gizchina.

Κάποιοι παραθέτουν χρήσιμες πληροφορίες, κάποιοι ρωτούν τον Andi για κάποιες ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες, κάποιοι ζητούν σύγκριση στον ένα ή στον άλλο τομέα με ανταγωνιστικές συσκευές...

Ενδιαφέρον βρήκα και αυτό, όπου ο Andi δίνει μια "σούμα" με τη γενικότερη εντύπωσή του από τη συσκευή...:

Rob

Thanks Andi, doesn't seem quite as good as the specs on paper made out though. What is the audio quality like as you never mentioned it? I'm hoping that the stereo speakers will deliver a decent audio experience.

Andi Sykes
Mod

It is a great phone, but I wasn't blown away with it. It's got a good basic and well made design and impressive hardware. Performance is superb and the camera is a real update on previous JiaYu phones. The ROM is a nice surprise, but there was nothing there which really had me feel 'wow'. It's a good solide phone though, just not mind blowing.

αλλα κατσε να μας ερθει πρωτα μεχρι να το παρουμε θα εχουμε android 5...

Και Android 5 να μην έχουμε (ελπίζω όχι - να μην κάνει τόσο πολύ να έρθει! :p) κανα-δυό αναβαθμίσεις θα έχει βγάλει σίγουρα η Jiayu (στο 4.4 πάντα...), οπότε η εικόνα ως τότε αναμένω να είναι ήδη ριζικά διαφορετική...

Edited by w2o4ts

εγω παντα το περναγα απο cwm μια φορα δοκιμασα να το περασω με την μεθοδο που λες μετα θελει και αλλαγη στα permissions ετσι?αλλα κατσε να μας ερθει πρωτα μεχρι να το παρουμε θα εχουμε android 5...

To κάνεις copy με τον root browser και μετά δίνεις permissions 0644 και επανεκκίνηση. Πολύ απλό είναι...

Μηπως ξερετε αν και οι δυο sim ειναι ενεργες?

Δηλαδη αν μπορουν να σε παρουν τηλεφωνο ανα πασα στιγμη και στις δυο καρτες, η αν ειναι σε αναμονη κατα καποιο τροπο η μια απο τις δυο.

Προχτές πέρασα όλα τα google apps χεράτα στο κινητό της γυναίκας (100+), γιατί του πέρασα μια rom χωρίς Gapps.

Αν έχεις ροοτ δεν θες κάτι άλλο πέρα από copy στο system/apps.

Ούτε καν τα permissions που λένε κάποιοι.

Restart και μόλις πήγα να τρέξω το Maps, μου ζήτησε στοιχεία για login και μετά αυτόματα όλες οι εφαρμογές Google του κινητού πήραν το ίδιο account.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Σχόλιο από το τελευταίο βιντεο στο youtube

Colonel Zap

πριν από 1 ώρα

+Marco Lancaster Thanks :-) I just flashed the phone, now all the google apps are supported :-)

αρα λυθηκαν τα βασικα :) gps κομπλε, τα κουμπια φωτιζουν ( εστω και αχνα ), root ενσωματωμενο στην ρομ, gapps κομπλε, και αρκετα θετικα σχολια απο τους reviewers, ολα καλα :) οσο για την μπαταρια θα φτιαχτει πιστευω, πολλα τηλεφωνα εχουν αυτο το θεμα στην αρχη οταν ειναι καινουρια

http://www.needrom.com/download/jiayu-s3/

απο τον colonel zap...

%5Bimg%5Dhttp%3A//i57.tinypic.com/2s7zwy8.jpg[/img]

Θα κάνουμε download την εκδοση με τα gapps; δηλαδή τη rom2? Βοήθησε με διοτι δεν γνωρίζω ποια (πέραν του advance) πρεπει να διαλεξω για το playstore;

Edited by dimitrisxoust
διορθωση

Θα κάνουμε download την εκδοση με τα gapps; δηλαδή τη rom2? Βοήθησε με διοτι δεν γνωρίζω ποια (πέραν του advance) πρεπει να διαλεξω για το playstore;

μαλλον την ρομ 3.....λεει only for wcdma...2gb ram

Επισκέπτης