br492
Members-
Δημοσιεύσεις
871 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by br492
-
Φίλε μου william blake σε ευχαριστω για την βοήθειά σου αλλά διάβασε σε παρακαλώ αυτό :Δεν υπάρχει τίποτα στις ιδιότητες του κάδου και δεν είναι ενεργοποιημένη η επιλογή για απευθείας διαγραφη
-
Δεν υπάρχει τίποτα στις ιδιότητες του κάδου και δεν είναι ενεργοποιημένη η επιλογή για απευθείας διαγραφη.Ακόμα ψάχνω.Ελπίζω να μην αναγκαστώ σε κανενα format επειδή θα φουλάρει ο δίσκος :(
-
Τεχνολογικοί προβληματισμοί... γενικά!
br492 replied to vampyre's topic in Τεχνολογικοί προβληματισμοί
Συνεχίζουν απτόητες.Ανεβάσαν τις τιμές στα πακέτα σύνδεσης προπληρομένου χρονου, η στετ ανεβάζει τα πάγια, ακολουθεί η βόντα και κανείς δεν κάνει τίποτα από τις περίφημες επιτροπές ανταγωνισμου.Η μπανανία μας τους έχει κάνει θρασύτατους -
Παιδιά την βοήθειά σας: έχω τις τελευταίες μέρες ένα πρόβλημα με τον κάδο ανακύκλωσης.Όταν σβήνω αρχεία χωρίς τον συνδυασμο shift + delete δηλαδή όταν θέλω να στείλω κάποια αρχεία στον κάδο αντί αυτά να κατευθυνθούν εκεί εξαφανίζονται τελείως.Και το χειρότερο όταν πηγαίνω στον Υπολογιστή μου στην χωρητικότητα δίσκου φαίνεται να μην έχει σβηστεί τίποτα.Φανταστείτε ότι έσβησα τα vob από δύο ταινίες και αυτά πίανουν κανονικά τον χώρο τους στον δίσκο.Να υποθέσω ότι είναι κανένας ιός που δεν έπιασε ο Norton?
-
Edonkey από ότι ξέρω από γνώστες
-
Δεν υπάρχει επίσημο site αλλά είναι κλώνοι μιας άλλης μάρκας seg(Vestel/Amstrad/Cyberhome/Omega/Proson κ.ά).Υπάρχουν και διάφορα εργαλεία για αυτά.Μόλις ξαναβρώ τα στοιχεία (σελίδα,προγράμματα) θα σας τα γράψω
-
Δοκιμάστε και το http://www.e-radio.gr έχει αρκετούς σταθμούς αν την Ελλάδα
-
Οι 60/120 είναι χωρίς φπα και είναι επακ δηλαδή για όλες τις εταιρείες που χρησιμοποιούν το πρόθεμα 8962 xxxxxx και όχι μόνο της οτενετ
-
Δοκίμασε το tmpgenc από http://www.tmpgenc.com κάνει σχεδόν όλες τις μετατροπές και σίγουρα αυτές που θες
-
Μόνο με Partition Magic γιατί αν κάνεις αυτό που λές θα χάσεις τα πάντα
-
Και να μήν ξεχάσω αξιοπρεπέστατα και με επιπλέον "δυνατότητες" αν ψάξετε είναι τα Bluesky που πουλάει το αμαρτωλό Carrefour ιδίως αυτό που είχε μια περίοδο 79 ευρώ (DV 2400) και αν το έχουν ακόμα και το ζητήσετε στο δίνουν στην ίδια τιμή
-
Αυτό το λέμε Μacrovision και για να πετύχεις αυτό πού θέλεις πρέπει να 'πειράξεις' το DVD player κάτι που συνήθως γίνεται εύκολα.Πες την μάρκα και τον τύπο και ίσως μπορέσω να βοηθήσω ;)
-
Για δοκίμασε το dvd2svcd http://www.dvd2svcd.org το δουλεύω είναι απλό με πολλές λειτουργίες (ναι γίνεται αυτό) αλλά είναι λίγο χρονοβόρα η διαδικασία
-
Εγώ είμαι ένα Βιολογικό-Μηχανικό Αντίγραφο B.R.: Biomechanical Replicant και μάλλον με αριθμό σειρας 492
-
Εγώ είμαι ένα Βιολογικό-Μηχανικό Αντίγραφο B.R.: Biomechanical Replicant και μάλλον με αριθμό σειρας 492
-
Εφόσον διατηρείς την φοιτητική σου ιδιότητα δεν έχεις κανένα πρόβλημα ίσα ίσα που θα σε βολέψει αν πάς σε καμιά ανάποδη μονάδα (βλέπε διοικητής) να πάρεις άδεια σε περίοδο εξεταστικής αρκεί να πάρεις μια βεβαίωση από την σχολή σου.Όσο για εθελοντής δεν ξέρω αν δέχονται ακόμα αλλά αν μπορείς κερδίζεις μέρες άδειας και τις ημέρες των Ολυμπιακών θα είσαι στην Αθήνα και θα μένεις στο ΚΕΔΒ ή θα κοιμάσαι 'σπίτι' σου
-
Μήπως θα πρέπει να ενώσουμε τα δύο θέματα?
-
Πεθαινει ενας μοντεμας,και ερχεται η ωρα της κρισεως.Παει στον Αγιο Πετρο,ψαχνει ο Πετρος,στην βαση δεδομενων(Ιnformix),βγαζει ενα report με τον ισολογισμο θετικων και αρνητικων πραξεων,αλλα δεν βγαινει ουτε αρνητικος ουτε θετικος! Τον ρωταει λοιπον ο Πετρος:"Βασει των αποτελεσματων τεκνων μου,δεν δυναμαι να σε στειλω ουτε στον παραδεισο ουτε στην κολαση,δυστυχως πρεπει να διαλεξεις,μονος σου" Του δειχνει πρωτο τον Παραδεισο:Ενα απεραντο λιβαδι,με ανθρωπους να πλεουν σε απεραντα πελαγη ροζ ευτυχιας. "Kαλος ειναι,αλλα λιγο βαρετος,δεν θα αντεξω μια αιωνιοτητα εδω μεσα δειξε την επομενη επιλογη μου" Του δειχνει μετα τη Κολαση:Ενα τεραστιο club,με στριπτηζ,οργια,ορδες απο εκφυλα πιπινια,πακτωλους απο αλκοολ και παραισθηογονα,VR συσκευες, οπτικες ινες για επικοινωνια με τα υπολοιπα sites της Κολασης,κτλ. "Αυτο ειναι το μερος που μου ταιριαζει,εδω θελω να παω" Με βαρια καρδια,ο Πετρος τον στελνει στην Κολαση. Με το που μπαινει,μεσα ο μοντεμας,τον μαγκωνει ενας διαολος,και τον πεταει σε ενα κλασικο καζανι Κολασεως με πισσα!! Απορημενος ρωταει τον διπλανο του:"Μα τι εγινε που ειναι τα club και οι κραιπαλες?" Kαι διπλανος του γελωντας του απαντα:"Mα καλα και συ την πατησες με το DEMO?!" ---
-
Λέει ένας Aγγελος στο Θεό: «Κύριε, οι άνθρωποι αποκωδικοποίησαν το DNA του ανθρώπου.» Και απαντάει ο Θεός: «Καταραμένοι χάκερς. Πρέπει ν'αλλάξω το password.» --- Μιας κι ακούγονται πάλι ανέκδοτα με ξανθιές, ορίστε μερικά που δεν έχουν κυκλοφορήσει πολύ (κατά την γνωμη μου). Ε: Τι κοινο εχουν τα UFO και οι εξυπνες 'ξανθιες'; Α: Συνεχεια ακους γι' αυτα, αλλα ποτε δεν τα βλεπεις. Ε: Τι διαφορα εχουν τα UFO και οι εξυπνες 'ξανθιες'; Α: Εχουν καταγραφει εμφανισεις UFO Ε: Πως θα ξερεις οτι η 'ξανθια' χρησιμοποιησε το computer σου; Α: Απο το blanco στην οθονη. Ε: Πως θα ξερεις οτι η 'ξανθια' ξαναχρησιμοποιησε το computer σου; Α: Θα εχει γραψει πανω στο blanco. Ε: Πως αναβει μια 'ξανθια' το φως του αυτοκινητου; Α: Ανοιγει την πορτα. ----------- Βρέχει. Ενα σπίτι στο οποίο μένουν δύο ξανθιές. Η μία ξανθιά που είναι μέσα λέει της άλλης που είναι έξω από το σπίτι "Ελα μέσα, βρέχει!". Και η άλλη απαντάει "Ελα εσύ έξω, και εδώ βρέχει!"
-
ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΞΑΝΘΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΝΕΚΡΟΤΑΦΙΟ? ΨΑΧΝΕΙ ΣΚΕΛΕΤΟ ΓΙΑ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΤΗΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΧΕΛΩΝΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ? ΤΗΣ Γ.......ΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΙ ΣΧΕΣΕΙ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙ ΜΠΥΡΑ ΜΕ ΜΙΑ ΞΑΝΘΙΑ? ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΔΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΕΜΟ ΚΑΙ ΠΑΝΟ ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΓΙΟΥΓΚΟ ΤΟ ΑΠΛΟ ΑΠΟ ΤΟ DELUX? ΤΟ DELUX ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΗΡΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΓΙΟΥΓΚΟ ΣΤΗ ΚΟΡΥΦΗ ΕΝΟΣ ΒΟΥΝΟΥ? ΘΑΥΜΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΓΙΟΥΓΚΟ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΓΙΟΥΓΚΟ? ΜΑΖΕΥΕΙ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟ ΓΙΟΥΓΚΟ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΜΕ ΠΡΑΣΙΝΟ? ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΞΕΚΟΛΕΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΤΣΙΧΛΑ ΠΟΥ ΠΑΤΗΣΕ
-
Ένα πρωί πηγαίνει στον πρόεδρο του χωριού ο γιος του, και του λέει: Μπαμπά, θέλω να παντρευτώ... Μπράβο παιδί μου! Ήρθε η ώρα να πάρεις κι εσύ τον δρόμο σου, μεγάλωσες πια... Και ποία λες να είναι η τυχερή; Μήπως η Μερούλα που έχει ο πατέρας της ένα σωρό στρέμματα στο χωριό και είναι και καλή κοπέλα; Όχι, δεν θέλω τη Μερούλα! Τότε τι θέλεις; θέλω τον Κώστα! Τρελάθηκες παιδί μου; θέλεις να γελάνε όλοι στο χωριό; Ρε συ, η Μερούλα είναι για σένα, κορίτσι σαν τα κρύα τα νερά! Εγώ θέλω τον Κώστα! παιδάκι μου, σύνελθε, θέλεις να γίνουμε τελείως ρεζίλι στο χωριό; Την Μερούλα θα πάρεις! Όχι, τον Κώστα! πάρε κάποια άλλη αλλά άσε τις βλακείες! Όχι, θέλω τον Κώστα! Ε, λοιπόν όχι, αυτόν τον παλιοκομμουνιστή δεν θα τον πάρεις ποτέ!
-
Ενας ποντιος καταδικαζεται σε θανατο.Επειδη εβαλε τα κλαματα τον λυπηθηκαν και του ειπαν να διαλεξει με ποιον τροπο θελει να πεθανει. Αυτοι ηταν: Απαγχονισμος,Τουφεκισμος,Ηλεκτρικη καρεκλα,θαλαμος αεριων ή μια ενεση με τον ιο του AIDS.Αυτος το σκεφτηκε και διαλεγει την ενεση.Οι ειδικοι προσπαθησαν να τον μεταπεισουν εξηγωντας του οτι θα εχει πολυ οδυνηρο θανατο.Αυτος ομως επεμενε.Γδυθηκε, απλωσε το δεξι του μπρατσο και ειπε: - Εμπρος καντε την ενεση. Του την κανουν και αμεσως αυτος δινει και το αριστερο του μπρατσο. - Καντε και μια εδω, τους λεει. - Βρε χριστιανε μου καταλαβαινεις τι κανεις? Του λενε οι γιατροι. - Καταλαβαινω τι κανω, μην αργειτε... Του κανουν και την δευτερη ενεση και αυτος τους δινει και το δεξι του κωλομερι. - Καντε και μια εδω.. Και αφου του την κανουν, προτεινει και το αριστερο. - Καντε και αλλη μια εδω να τελειωνουμε.. Του κανουν και εκει, και του λεει ενας γιατρος απορημενος: - Μπραβο γενναιοτητα !!! Και ο ποντιος απαντα.. - Δεν ειναι γενναιοτητα.Σας ξεγελασα ολους, φοραω προφυλακτικο !!!!!! ---
-
Ο Τζο πειθει τον φιλο του να γινει κι αυτος αλεξιπτωτιστης. Ηταν η πρωτη δοκιμη, οπου θα επεφταν απο τα 10.000 μετρα και ο Τζο δινει τις οδηγιες: Μολις φτασεις στα 5.000 μετρα θα τραβηξεις αυτο το σκοινι. Κι αν δεν ανοιξει το αλεξιπτωτο;λεει ο αλλος τρεμοντας. Ε, τοτε στα 2.000 μετρα θα πατησεις αυτο το κουμπι. Κι αν και τοτε δεν ανοιξει; Τοτε στα 500 μετρα θα τραβηξεις το κορδονι του εφεδρικου αλεξιπτωτου. Κι αν παλι δεν ανοιξει; Ε,τοτε στα 200 μετρα θα πατησεις το κουμπι του εφεδρικου αλεξιπτωτου. Κι αν και τοτε δεν εχει ανοιξει και εχω φτασει 2 μετρα απο το εδαφος; Καλα παραλυτος εισαι! Δεν μπορεις να πηδηξεις απο 2 μετρα υψος;
-
Ενας τραυλός βρίσκει μες τη μέση της Πατησίων ένα νεκρό γάιδαρο!!! θεωρεί σωστό να ειδοποιήσει την αστυνομία. Εμπρός ? θα ήθελα να αναφέρω έναν νεκρό γάιδαρο στην πα.. πα... πα... πα... πα.... πανεπιστημίου ???? ρωτάει ευγενικά ο αστυνόμος... Οχι, όχι, πα.. πα... πα... Κοιτάξτε κύριε, αν τα καταφέρετε να το πείτε ξαναπάρετε, γιατί δεν μπορούμε να απασχολούμε αυτή την γραμμή των επειγόντων... Κλείνει το ακουστικό ο δυσλεκτικός μας και σε λίγο ξαναπαίρνει: Ναι, για τον γάιδαρο σας παίρνω!! Ναι, ακούω, που είναι ???? πα.. πα... πα... πα... πανεπιστημίου ???? ξαναρωτάει ο αστυνομικός... Όχι καλέ, πα... πα... πα... Κοιτάτε να δείτε, δεν μπορούμε να ασχολούμαστε συνέχεια με σας, λέει σαφώς εκνευρισμένος ο αστυνομικός και κλείνει το τηλέφωνο. Μετά από κάνα μισάωρο, ξαναπαίρνει ο δυσλεκτικός μας με περισσή σιγουριά αυτή τη φορά: Γεια σας και πάλι, ξέρετε, για τον γάιδαρο... βρίσκετε στην πα.. πα... πα... πα... ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ????? ρωτάει πια εκνευρισμένος ο αστυνομικός. Και η απάντηση: Ναι!!! Εκεί τον πήγα !!!!!!!! ---
