br492
Members-
Δημοσιεύσεις
871 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by br492
-
Επιτέλους, οι τιμές του ΙΕ ακούστηκαν...
br492 replied to akis27's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Aναφέρομαι μόνο στην σχέση Δολ με την εξουσία και στις πιθανές πληροφορίες που έχουν εκ των έσω.Ίσως να θέλουν να εμφανίσουν και την πρώτη μείωση τιμών που έχει προγραμματιστει για τον Ιανουάριο σαν δημοσιογραφική επιτυχία.Στην Ελλάδα ήμαστε -
Επιτέλους, οι τιμές του ΙΕ ακούστηκαν...
br492 replied to akis27's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Ευτυχώς που το έγραψε αυτή η εφημερίδα (λόγω των γνωστών σχέσεων του εκδότη) μήπως και φτάσει εκεί που πρέπει -
Υπάρχει μια διαδικασία όπου αλλάζεις το serial number των windows.Το έχω κάνει κι εγώ ;) είναι εύκολο αλλά μου το έδωσαν μαζί με το sp.
-
Παιδιά έχω κάνει πάρα πολλές φορές μεταβολή μεγέθους στα parts του σκληρού, συνέχως hide και unhide το ένα και έχω χωρίσει τον σκληρό (80 GB) στα τέσσερα χωρίς κανένα πρόβλημα με partition magic 7.To συνιστώ.Μην το φοβηθείς φίλε asikis
-
Ολα αυτά με το partition magic.Ψάξε με την αναζήτηση στο site για partition και θα βρείς πολλά.Format και dos δεν χρειάζονται μόνο partition magic
-
Πήγαινε στο msconfig και δες ποια καταχώρηση ταιριάζει με τα χαρακτηριστικα αυτού που ανοίγει στην αρχή και ξετσεκάρισέ το
-
Και ποιό ελαφρύ από το PowerDvd και παίζει ποιο καλά vcd svcd και divx
-
ΣΥΝΔΕΣΗ ADSL MODEM ME USB H' ETHRNET?
br492 replied to geovol's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Mε την usb σπαταλάς πολλους πόρους του συστήματος σου -
Ακόμα και 160 vbr να χρησιμοποιήσεις σε σχέση με το 128 στην εικόνα δεν θα δεις καμία ουσιαστική διαφορα.Σε αντίθεση αν κατεβάσεις την ποιότητα του ήχου τότε θα καταλάβεις πόσο χάλι έγινε ο ήχος.Κατά την άποψη μου μήν ρίχνεις τόσο πολύ τον ήχο για πετύχεις μια σχεδον ανύπαρκτη (στην πράξη απολύτως ανύπαρκτη) βελτίωση στην εικόνα.Αλλωστε στα 20-30 Κbit επιπλέον δεν κερδίζεις τίποτε
-
Και το βρίσκεις εύκολα στα γνωστά super markets.Eίναι όντως πολύ καλό
-
Προς το παρόν δεν υπάρχει τετοια δυνατότητα,αν τους θέλεις δηλαδή μόνιμα στην ταινία
-
Yπαρχουν πολλά keygen.Ψάξε στο γνωστό super market ;)
-
Πράγματα του σατανά όπως θα έλεγε και η Λουκά :) .Κοίταξε στο bios μήπως είναι ενεργοποιημένο το wake up on ring.Ψάξε λίγο γιατί δεν θυμάμαι ακριβώς σε ποια επιλογή είναι
-
programma i site gia free downable dvd movies iparxei;
br492 replied to thodwris27's topic in Computing
DVD δεν ξέρω αλλά για divx kazaa και edonkey -
Δεν εννοώ αγορές αλλά κάτι σαν tutorials από το νετ
-
Δεν ήξερα που να ρωτήσω γιαυτο και ρωτώ εδώ: on line βιβλία για τεχνολογιες όπως dsl isdn και άλλες που βρίσκουμε?Για το πως λειτουργούν και άλλες πληροφορίες.Οποιος ξέρει ας βοηθήσει
-
http://www.dvddecrypter.com Δεν κολάει σε κανένα από τα dvd (και είναι πολλά) που το έχω δοκιμάσει
-
dvd decrypter το καλύτερο
-
Δυστυχώς ακόμα και αν φύγει ο ιός παραμένει στον κατάλογο system restore.Πρέπει να απενεργοποιηθεί το system restore και μετά είσοδος σε safe mode και ψαξιμο με antivirus
-
Kυκλοφόρησε και το keygen για τον 5.1.1
-
Mήπως υπάρχει και για εμένα μια κόπια? :)
-
Σεμνάαα.Ρε παιδιά απόψεις ανταλλάσουμε όχι κανονιοβολισμούς
-
Πάντως θυμίζει πολύ την μουσική από την ταινία ΑΙ (Artificial inteligence)
