adok13
Members-
Δημοσιεύσεις
524 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
100%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by adok13
-
Περί... επιλογής συσκευής γενικά (Μέρος ΙΙΙ)
adok13 replied to panosshave's topic in Επιλογή συσκευής
σα συσκευη για το redmi 4 εχω διαβασε τα καλυτερα,αλλα απο καμερα γενικα τα xiaomi δεν τα πανε καλα. αν ανεβω λιγο στα λεφτα υπαρχει καποιο samsung με καλη καμερα;γιατι με τις ονομασιες τις samsung εχω χασει το μπουσουλα. -
Περί... επιλογής συσκευής γενικά (Μέρος ΙΙΙ)
adok13 replied to panosshave's topic in Επιλογή συσκευής
παιδια κοιταω για καποιο μεταχειρησμενο εως 180 ευρω με καλη καμερα. σκεφτομουνα για nexus 5x αλλα φοβαμαι την lg.2 lg g3 μου χαλασε η μητρικη. το επομενο πουχω σκεφτει το p9 lite.εχετε καποια καλυτερη προταση; -
[S7 series] Αξεσουάρ (Θήκες, USB OTG, PowerBank κτλ)
adok13 replied to geovass's topic in Samsung Galaxy S Series
καταλαβα.ευχαριστω φιλε μου. -
[S7 series] Αξεσουάρ (Θήκες, USB OTG, PowerBank κτλ)
adok13 replied to geovass's topic in Samsung Galaxy S Series
τι ενοεις;δεν υπαρχει καλη σαυτα τα χρηματα; -
[S7 series] Αξεσουάρ (Θήκες, USB OTG, PowerBank κτλ)
adok13 replied to geovass's topic in Samsung Galaxy S Series
παιδια μπορειτε να μου προτεινετε καποιο καλο tempered glass gia το s7 εως 10 ευρω περιπου; -
Ποιο κινητό βγάζει τις καλύτερες φωτογραφίες; (Νο3)
adok13 replied to navi55's topic in Τεχνολογικοί διαξιφισμοί
s7 auto 20170318_225150 by george adok, on Flickr -
πρωτα το ανοιξα και ξεκηνησα τη διαδικασια μεχρι εκει που μου ζηταγε τον αριθμο του τηλ. μου.μετα μου εβγαλε ειδ. να συνεχησω την εγκατασταση,πατησα πανω εκει και εκανα διακοπη ειδοποιησεων αυτης της εφαρμογης αποτι θυμαμαι. και μετα μπηκα στο μενου με τις εφαρμογες εου κανα εκαθαρηση δεδ. και αμετα απεγκατασταση.
-
εγω του εκανα απεγκατασταση κανονικα
-
ευχαριστουμε για το διαγωνισμο.
-
Ποιο κινητό βγάζει τις καλύτερες φωτογραφίες; (Νο3)
adok13 replied to navi55's topic in Τεχνολογικοί διαξιφισμοί
το htc10 δευτερο μαζι με σ7 e; -
εχω αριθμο λογισμικου και cid ιδιο με σενα και με την htc που μιλησα μου ειπαν οτι ειναι απο γερμανια.
-
Ποιο κινητό βγάζει τις καλύτερες φωτογραφίες; (Νο3)
adok13 replied to navi55's topic in Τεχνολογικοί διαξιφισμοί
htc10 auto IMAG0096 by george adok, on Flickr IMAG0094 by george adok, on Flickr IMAG0090 by george adok, on Flickr IMAG0082 by george adok, on Flickr IMAG0062 by george adok, on Flickr -
το ιδο επαθα κιεγω 2 μηνες μετα απο την ληξη της εγγυησης και ηταν πλακετα.
-
Ποιο κινητό βγάζει τις καλύτερες φωτογραφίες; (Νο3)
adok13 replied to navi55's topic in Τεχνολογικοί διαξιφισμοί
ολες τις φωτο τις εβγαλα αμεσως.οσα δευτερολεπτα κραταγα το s7 για να το αφησω να εστιασει τοσο κραταγα και το lumia. εγω ειμαι τελειως αρχαριος με τις καμερες αλλα θα πω τη γνωμη μου.αν το lumia δεν ειχε windows mobile δεν θα το δινα ποτε.σολες τις φωτογραφιες μου εδινε αυτο που εβλεπα.του s7 τα χρωματα ηταν ψευτικα.αλλα δυστηχως επειδη δεν χρειαζομαι μονο την καμερα στο κινιτο κρατησα το s7. -
Ποιο κινητό βγάζει τις καλύτερες φωτογραφίες; (Νο3)
adok13 replied to navi55's topic in Τεχνολογικοί διαξιφισμοί
τελευταιες αφου αυριο δυστηχως αποχωριζομαι το 950 λογω windows mobile. 20170227_125332 by george adok, on Flickr WP_20170227_12_52_50_Pro by george adok, on Flickr 20170227_125950 by george adok, on Flickr WP_20170227_12_59_31_Pro by george adok, on Flickr WP_20170227_13_01_30_Pro by george adok, on Flickr 20170227_130120 by george adok, on Flickr 20170227_130415 by george adok, on Flickr WP_20170227_13_04_20_Pro by george adok, on Flickr -
Ποιο κινητό βγάζει τις καλύτερες φωτογραφίες; (Νο3)
adok13 replied to navi55's topic in Τεχνολογικοί διαξιφισμοί
ωραια, να μαθαινω και κατι γιατι ειμαι καινουργιος στο αθλημα. -
Ποιο κινητό βγάζει τις καλύτερες φωτογραφίες; (Νο3)
adok13 replied to navi55's topic in Τεχνολογικοί διαξιφισμοί
σαυτες εδω το s7 εχει χασει τα χρωματα τελειως WP_20170227_01_43_38_Pro by george adok, on Flickr 20170227_014313 by george adok, on Flickr 20170227_014308 by george adok, on Flickr WP_20170227_01_43_34_Pro by george adok, on Flickr -
Ποιο κινητό βγάζει τις καλύτερες φωτογραφίες; (Νο3)
adok13 replied to navi55's topic in Τεχνολογικοί διαξιφισμοί
μια ακομα βραδυνη WP_20170226_21_11_58_Pro by george adok, on Flickr 20170226_211137 by george adok, on Flickr -
Ποιο κινητό βγάζει τις καλύτερες φωτογραφίες; (Νο3)
adok13 replied to navi55's topic in Τεχνολογικοί διαξιφισμοί
εκανα μια πρωτη προσπαθεια https://www.flickr.com/gp/148098814@N07/8822U3 δεν ειχα πολη ωρα σημερα,οποτε εβγαλα μερικες στα γρηγορα. -
Ποιο κινητό βγάζει τις καλύτερες φωτογραφίες; (Νο3)
adok13 replied to navi55's topic in Τεχνολογικοί διαξιφισμοί
εχω στη κατοχη μου ενα 950 και ενα s7 εως τη τριτη.εχω βγαλει μερικες φωτο για συγκριση στοauto γιαατι manual δεν εχω ιδεα.για να τις ανεβασω στο flick πρεπει να φτιαξω λογαριασμο;επισης αν θελετε κατι να βοηθησω εδω πειτε μου. -
[Windows 10 Mobile] Προτάσεις και Απορίες Εφαρμογών
adok13 replied to alex_gate_7's topic in Windows Phone
παιδια αυτο με το viber τι σημαινει; οτι καποιθα στιγμη δεν θα παιζει στο lumia; -
παιδια για να κανω search pois πρεπει να τα γραφω αγγλικα; παραδειγμα αν γραψω βενζιναδικο δεςν βρισκει τιποτα,gas station βρισκει.επισης το μετρο δεν το εχει ολο,μεχρι αγ. δημητριοεχει οχι ελληνικο. επισης οταν κανω αναζητηση banks μου εμφανιζει κατι τραπεζες probank,attica bank οι οποιες εχουν κλησει.τα pois ειναι ακυρα τελειως η πρεπει να κανω κανα updat3e;
-
δε μπορω να καταλαβω τη λογικη τους. πηρα ενα lumia 950 και προερχομενος απο android, τρελαθηκα με τα w10 απο ομορφια και ταχυτητα. και η ιδια η microsoft το χαντακωσε και το παρατησε στη μοιρα του απο το πρωτο χρονο. κριμα.
-
Περί... επιλογής συσκευής γενικά (Μέρος ΙΙΙ)
adok13 replied to panosshave's topic in Επιλογή συσκευής
τελικα πηρα το lumia 950 η καμερα του ειναι απιστευτη. τα windows mobile μου αρεσουνε παρα πολυ. πολυ αδικημένο λειτουργικο.
