adok13
Members-
Δημοσιεύσεις
524 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
100%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by adok13
-
Καθαρισα καλα το φακο κ χαμηλωνω την εκθεση οπως μου ειπες κ το προβλημα μου λυθηκε.τωρα οντως οι βραδυνες του ειναιφοβερες.χαρηκα γιατι σα ποιοτητα συσκςυης μου αρεσει παρα πολυ κ ειχα ξενερωσει.
-
ευχαριστω φιλε.ταπ στα φωτα εχω κανει , αλλα τη μπαρα για την εκθεση δεν την ειχα δει θα δοκιμασω σημερα.
-
καποια μαλα**α εχει γινει.γιαυτο ρωτησα εδω γιατι μου φενεται πολυ περιεργο λογο του οτι στα δειγματα που εχω δει στο topic με τις φωτογραφίες δεν ειχα δει τετοια προβληματα με φωτεινες πηγες.θα κατσω να το ψαξω. παιδια μου λετε λιγο ποια ειναι η τελευταια εκδοση λογισμικου;
-
οχι φιλε.και μπηκα εδω να ρωτησω γιατι μπορει η να κανω κατι λαθος η να εχω προβλημα με το κινιτο. θα ανεβασω και φωτο οταν παω σπιτι να σου εξηγησω ποιο ειναι το προβλημα μου.παραδειγμα εχθες προσπαθουσα να βγαλω μια φωτεινη επιγραφη και τα εκαιγε ολα και δε μπορουσαν να φανουν τα γραμματα. η σε νυχτερινες,οπου υπαρχει λαμπα τα καιει ολα. εισασται ευχαριστημενοι απο τις νυχτερινες;γιαυτο μπηκα να ρωτησω γιατι και στο αλλο topic με τις φωτογραφιες δεν ειχα δει παραπονα απο τη καμερα.
-
εκανα τη βλακεια κ εδωσα το p20 pro να παρω το s9 plus λογο οθονης και video πιστευοντας απο αυτα που διαβαζα οτι η καμερα θα ειναι χειροτερη αλλα σε νορμαλ επιπεδα. εχω φαει μεγαλη ξενερα.στις νυχτερινες οπου υπαρχει λαμπα η καποιο φωτεινο σημειο το ξεσκιζει. κατεβασα iso τερμα αλλα δεν αλλαζει κατι.παραδειγμα αν υπαρχε καποια φωτεινη ταμπελα κ βγαλω φωτογραφια τα καιει ολα κ δεν φαινονται τα γραματα της ταμπελας.ειναι οντως τοσο χαλια στις βραδυνες , κανω κατι λαθος εγω; αν βαλω gcam διορθωνεται καθολου η κατασταση; :(:(
-
ρε φιλε το να λες ασυναρτησιες καθε τρεις και λιγο επειδη δεν εχεις να ασχοληθεις με κατι αλλο η επειδη εισαι ασχετος , δικαιωμα σου ειναι, αλλα να μπαινεις να παραπλανεις το κοσμο που μπαινει και διαβαζει εδω δεν ειναι δικαιωμα σου. και απορω πως σε ανεχονται και δε σε μπαναρουνε. οπως στο αλλο θεμα με τις φωτο.δυο ατομα χαλαγανε το καλυτερο topic του forum και αντι να τους μπαναρουνε κλεισανε ολο το θεμα. δηλαδη αν υπαρχουν δυο τρεις σα κιεσενα κ χαλανε ολο το site , να κλεισουν ολο το myphone.
-
ενας λογος που το δωσα ειναι οι selfie.
-
Μου τα εβγαλε ετσι.ευχαριστω.αυτο το κουμπι που βλεπω στο ιντερνετ και γραφει nearby και σου βγαζει κατευθειαν ολα τα σημεια ενδιαφ. Γυρω από το σημείο που βρίσκομαστε ,Το εχετε εσεις;
-
πως βρισκω ρε παιδια σημεια ενδιαφεροντως στο here. παταω βενζιναδικο στην αναζητηση και μου βγαζει κατι ακυρα αποτελεσματα. επισης στο ιντερνετ που εψαξα βλεπω ενα κουμπι nearby που εχει κατω αλλα εμενα δεν μου το εχει.:(
-
δε παλεύεται το παλικαρι (omorfonios) οσο υπομονη και να εχεις καποια στιγμη σου σπαει τα νευρα.ολο ασυναρτησιες γραφει,και το χειροτερο ειναι ασχετος και καθεται και δινει και συμβουλες και μπερδευει και το κοσμο που ρωταει.
-
παιδια κατεβασα το offline maps & navigation απο το store και ειναι ακριβως ιδιο με το sygic και δωρεαν.τι παιχει ξερει καποιος;
-
Παιδιά όταν μπαίνω youtube να δω hdr video δεν μου βγάζει επιλογή στην ανάλυση για hdr.μου βγάζει σε ως 1080p.με το mate μου έπαιζαν κανονικά.την ανάλυση του κινητού την έχω στο fhd+
-
αυτη τη selfie να μπορουσαν να φτιαξουν λιγο με το update,να φυγει αυτη η ασπριλα.
-
ολα τελεια με το κινιτο αλλα αυτη η αsπριλα στις selfies :(
-
φιλε μου μπορεις να κανεις και πληρωμες με nfc; γιατι δεν βρισκω κατι στο internet
-
και εμενα στο s7 μου δουλευε μεχρι πριν κανα 2μηνο,μετα ξαφνικα μου εβγαζε δεκτη συναλαγη στο κινιτο αλλα μου την ακυρωνε το pos.εκανα απεγκατασταση εγκατασταση κ μετα εψαχνα να βρω στο winbank app την επιλογη ενεργοποιησης του winbank wallet Και δεν υπηρχε πουθενα.και ετσι εμαθα οτι την εχουν αφαιρεσει.οποτε οποιος την εχει στο κινιτο του απο παλια μπορει να του δουλευει,οποιος θελει να ενεργοποιηση νεα συσκευη δεν υπαρχει επιλογη.οι ανθρωποι ειναι αχρηστοι.η μονη τραπεζα που δεν εχει πληρωμη μεσω κινιτου.
-
καλη μας τυχη.
-
δεν ειναι θεμα oreo παιδια.την καταργησε η πειραιως.ειναι η μονη κο**τραπεζα χωρις εφαρμογη για πληρωμες απτο κινιτο.αν μπειτε στην εφαρμογη winbank app δεν Δεν υπάρχει πια επιλογή για ενεργοποίηση to Winbank wallet
-
τι πλακα να κανω ρε φιλε. ενοειτε οτι δε συγκρινω τη μπροστα με τη πισω σε λεπτομερειες και χρωματα. απλα το ειπα για να καταλαβει περιπου την ασπριλα στη selfie.σα νεκρους τους κανει ολους.ειχα το s7 πριν και μου κανει εντυπωση αυτο το πραγμα.
-
τραβα μια selfie με τη μπροστινη και μετα με τη πισω και δες τη διαφορα
-
παιδια εχω ξαναρωτησει,αλλα επειδη δεν βρισκω καποιο τροπο να το διορθοσω,εχει παρατηρησει καποιος αλλος το ποσο χαλια ειναι τα χρωματα στις selfie;βγαλτε μια selfie με τη μπροστινη και μια με τη πισω καμερα και συγκρινετε τα χρωαματα.σμε τη μπροστινη καμερα , τα προωπα βγαινουν κατασπρα. :mad::mad::mad::mad::mad::mad: φυσικα εχω κλειστη την ωραιοποιηση.
-
κιεγω για τον ιδιο λογο ηθελα το face unlock αλλα δεν μου ξεκληδωνει αν δεν σηκωσω το κινιτο.τι ρυθμηση πρεπει να κανω; μονο αν πατησω το πλαινο κουμπι ξεκλειδωνει ξαπλωμενο το κινιτο.
