adok13
Members-
Δημοσιεύσεις
524 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
100%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by adok13
-
εγω με το s9 plus εβγαζα 1 μιση μερα και με το p30 2 μιση
-
καμια φιλε, σε ολα τα κινιτα αμα δεις τα μονοκαρτα ειναι πιο ακριβα.
-
το dark mod μεσω απο το μενου της μπαταριας τοχεις δοκιμασει;
-
παντως κιεμεν σαυτες τις δυο φωτο ενω ειναι τερμα σκοταδι στα μπαλκονια φαινεται σαν να εχει φως. η πρωτη χωρις night mode και η δευυτερη με night mode. (π30) IMG_20190425_225949 by george adok, on Flickr IMG_20190425_230007 by george adok, on Flickr
- 4.874 replies
-
Θα απαντήσω στον εαυτό μου για να μην μπερδέψω κάποιο μελλοντικό αγοραστή τελικά οι φωτογραφίες που βγήκαν κουνημένες ήταν τυχαίο μετά από πολλές δοκιμές οι φωτογραφίες βγαίνουν μία χαρά δεν έχω πρόβλημα
-
Έχετε πρόβλημα με κουνημενες φωτογραφίες; Έχω βγάλει μερικές νύχτα κ οι πιο πολλές βγαίνουν κουνημενες
-
ναι δεν εχει, απλα ρωταω μηπως γιαυτο βγηκε κουνημενη η δευτερη;
- 4.874 replies
-
κιεγω αυτο παρατηρησα. να ρωτησω κατι , νμπορει να πεταξω κ κοτσανα. ο 40αρης φακος του p30 δεν εχει ois opvw sto προ. μηπως γιαυτο βγηκε κουνημενη;
- 4.874 replies
-
απο το P30 (οχι το pro) IMG_20190423_221241 by george adok, on Flickr IMG_20190423_221600 by george adok, on Flickr IMG_20190423_221919 by george adok, on Flickr
- 4.874 replies
-
Περί... επιλογής συσκευής γενικά (Μέρος IV)
adok13 replied to MessengerOfGood's topic in Επιλογή συσκευής
θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας αναμεσα ΣΕ P30 (οχι το pro) και το mate 20 pro. δεν με ενδιαφερει η ασυρματη φορτιση. σαν καμερες νομιζω οτι το p30 ειναι λιγο καλυτερο στη κυρια και αποτι ειδα απο κοντα σε καταστημα πολυ καλύτερο στη selfie. επισης το p30 ειναι πολυ βολικο σα μεγεθος. εχετε να μου πειτε καποια συμαντικη διαφορα που δεν εχω δει. -
[S9/S9 Plus] Αξεσουάρ (Θήκες, Screen Protectors κ.τ.λ.)
adok13 replied to Mitsos_The_Great's topic in Samsung Galaxy S Series
φιλε μου πιο τζαμακι λες; -
καλη μου επιτυχια
-
καλη μας τυχη
-
[S9/S9 Plus] Οδηγός για ROM μέσω SAMFIRM και Flash με Odin
adok13 replied to UsualSuspect's topic in Samsung Galaxy S Series
σευαχαριστω πολυ φιλε μου. και φυσικα ευχαριστω πολυ και το παιδι που εγραψε τον οδηγο. -
[S9/S9 Plus] Οδηγός για ROM μέσω SAMFIRM και Flash με Odin
adok13 replied to UsualSuspect's topic in Samsung Galaxy S Series
τι region ειναι καλυτερο να βαλω; -
ipred αυτο ηταν το πρωτο μου μυνημα οταν πηρα το s9 plus, και ηταν το μονο πραγμα που με ξενερωσε με τη συσκευη , με την οποια καταταλα ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.οποτε καταλαβαινεις τη χαρα που μου εδωσες με το μυνημα σου. :):)
-
φιλε μου αυτο που λες για τη διαθλαση με τις λαμπες με χαροποίησε ιδιαιτερα. ερχομενος απο p20 pro moy μου ειχε κανει πολυ αρνητικη εντυπωση.
-
[S9/S9 Plus] Αξεσουάρ (Θήκες, Screen Protectors κ.τ.λ.)
adok13 replied to Mitsos_The_Great's topic in Samsung Galaxy S Series
παιδια εχετε να μου προτεινεται καποιο τζαμακι ως 20 ευρω. διαβασα το topic αλλα βλεπω οι καλες λυσεις ειναι πανω απο το 30αρι.:( -
ειχα κ εγω το p20 pro. το μονο που μου αρεσε πιο πολυ ηταν οι νυχτερινες του p20 pro. καταταλα το s9 plus ειναι πολυ καλυτερο σε ολα. η οθονη του p20 pro πιστευω ειναι απο τις χειροτερες σε ναυαρχιδες, ξεπλυμενη .ετσι μου φενεται εμενα τουλαχιστον. και επισης κατι που δε με βολεψε στο P20 pro ειναι το μεγεθος στο πλατος. δεν βολευει στη τσεπη καθολου και στο κρατημα στο χερι.
-
καλη μας επιτυχια
-
καλες γιορτες και καλη επιτυχια
-
ευχαριστω φιλε μου.ειναι μια λυση αυτο που πες ,αν και δεν μπορω να καταλαβω γιατι να κανουμε ενα βημα παραπανω ,και να μην εχει το viber στο share οπως στα αλλα κινιτα.πιο πολυ απο περιεργεια δηλαδη.
-
στο google map οταν παταω στο share για να στειλω καπου μια διευθυνση , μου εχει διαφορες εφαρμογες αλλα οχι το viber.οταν ειχα το p20 pro μου το εβγαζε κανονικα.εσας το εχει το viber;
