Jump to content

adok13

Members
  • Δημοσιεύσεις

    524
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    100%

Everything posted by adok13

  1. adok13

    Huawei P30

    εγω με το s9 plus εβγαζα 1 μιση μερα και με το p30 2 μιση
  2. adok13

    Huawei P30

    καμια φιλε, σε ολα τα κινιτα αμα δεις τα μονοκαρτα ειναι πιο ακριβα.
  3. adok13

    Huawei P30 Pro

    το dark mod μεσω απο το μενου της μπαταριας τοχεις δοκιμασει;
  4. παντως κιεμεν σαυτες τις δυο φωτο ενω ειναι τερμα σκοταδι στα μπαλκονια φαινεται σαν να εχει φως. η πρωτη χωρις night mode και η δευυτερη με night mode. (π30) IMG_20190425_225949 by george adok, on Flickr IMG_20190425_230007 by george adok, on Flickr
  5. adok13

    Huawei P30

    Θα απαντήσω στον εαυτό μου για να μην μπερδέψω κάποιο μελλοντικό αγοραστή τελικά οι φωτογραφίες που βγήκαν κουνημένες ήταν τυχαίο μετά από πολλές δοκιμές οι φωτογραφίες βγαίνουν μία χαρά δεν έχω πρόβλημα
  6. adok13

    Huawei P30

    Έχετε πρόβλημα με κουνημενες φωτογραφίες; Έχω βγάλει μερικές νύχτα κ οι πιο πολλές βγαίνουν κουνημενες
  7. κιεγω αυτο παρατηρησα. να ρωτησω κατι , νμπορει να πεταξω κ κοτσανα. ο 40αρης φακος του p30 δεν εχει ois opvw sto προ. μηπως γιαυτο βγηκε κουνημενη;
  8. απο το P30 (οχι το pro) IMG_20190423_221241 by george adok, on Flickr IMG_20190423_221600 by george adok, on Flickr IMG_20190423_221919 by george adok, on Flickr
  9. θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας αναμεσα ΣΕ P30 (οχι το pro) και το mate 20 pro. δεν με ενδιαφερει η ασυρματη φορτιση. σαν καμερες νομιζω οτι το p30 ειναι λιγο καλυτερο στη κυρια και αποτι ειδα απο κοντα σε καταστημα πολυ καλύτερο στη selfie. επισης το p30 ειναι πολυ βολικο σα μεγεθος. εχετε να μου πειτε καποια συμαντικη διαφορα που δεν εχω δει.
  10. σευαχαριστω πολυ φιλε μου. και φυσικα ευχαριστω πολυ και το παιδι που εγραψε τον οδηγο.
  11. ipred αυτο ηταν το πρωτο μου μυνημα οταν πηρα το s9 plus, και ηταν το μονο πραγμα που με ξενερωσε με τη συσκευη , με την οποια καταταλα ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.οποτε καταλαβαινεις τη χαρα που μου εδωσες με το μυνημα σου. :):)
  12. φιλε μου αυτο που λες για τη διαθλαση με τις λαμπες με χαροποίησε ιδιαιτερα. ερχομενος απο p20 pro moy μου ειχε κανει πολυ αρνητικη εντυπωση.
  13. παιδια εχετε να μου προτεινεται καποιο τζαμακι ως 20 ευρω. διαβασα το topic αλλα βλεπω οι καλες λυσεις ειναι πανω απο το 30αρι.:(
  14. ειχα κ εγω το p20 pro. το μονο που μου αρεσε πιο πολυ ηταν οι νυχτερινες του p20 pro. καταταλα το s9 plus ειναι πολυ καλυτερο σε ολα. η οθονη του p20 pro πιστευω ειναι απο τις χειροτερες σε ναυαρχιδες, ξεπλυμενη .ετσι μου φενεται εμενα τουλαχιστον. και επισης κατι που δε με βολεψε στο P20 pro ειναι το μεγεθος στο πλατος. δεν βολευει στη τσεπη καθολου και στο κρατημα στο χερι.
  15. ευχαριστω φιλε μου.ειναι μια λυση αυτο που πες ,αν και δεν μπορω να καταλαβω γιατι να κανουμε ενα βημα παραπανω ,και να μην εχει το viber στο share οπως στα αλλα κινιτα.πιο πολυ απο περιεργεια δηλαδη.
  16. στο google map οταν παταω στο share για να στειλω καπου μια διευθυνση , μου εχει διαφορες εφαρμογες αλλα οχι το viber.οταν ειχα το p20 pro μου το εβγαζε κανονικα.εσας το εχει το viber;
×
×
  • Create New...