Το παρόν κείμενο, δημιουργήθηκε για να καλύψει κενά με απορίες που υπήρχαν απο εσάς για την εγγύηση των Xiaomi κινητών απο την Info Quest, και τι ισχύει τελικά με την εγγύησή μας απο όπου κι εάν πάρουμε τη συσκευή μας -πάντα σε συνάρτηση με το τι καλύπτει η infoquest-.
Το κείμενο δεν έχει ως σκοπό τη διαφήμιση, αλλά αποτελεί μια προσπάθεια απο την ομάδα συντονισμού προς εσάς για να έχετε γνώση των προσφερομένων (ή μη) υπηρεσιών προς εσάς όσο αφορά την εγγύησή σας.
Πάμε όμως να γνωρίσουμε λίγο καλύτερα τις υπηρεσίες υποστήριξης των Xiaomi κινητών απο την Info Quest:
Η Info Quest Τechnologies από τον Δεκέμβριο του 2016 είναι o επίσημος μεταπωλητής της Xiaomi στην Ελλάδα και την Κύπρο. Έχει απο την Xiaomi όλες τις άδειες υποστήριξης όσο αφορά το service και τη διάθεση των Xiaomi κινητών. Δεν έχει θέση ως αντιπρόσωπος της Xiaomi στην Ελλάδα, όπερ σημαίνει ότι μιλάμε απλά για έναν έμπορο, ο οποίος πήρε κάποιες -επίσημες- άδειες συνεργασίας απο τον κατασκευαστή (Xiaomi).
Το κυρίως ζήτημα που πρέπει απο πλευράς πολλών υποψηφίων αγοραστών Xiaomi κινητών ή κατόχων των εν λόγω συσκευών που πρέπει να αποσαφηνιστεί, είναι ότι η infoquest δεν είναι ο (επίσημος) αντιπρόσωπος της Xiaomi εν Ελλάδι. Όπερ σημαίνει, ότι οι υπηρεσίες που παρέχει ο εν λόγω μεταπωλητής, θα πρέπει να κρίνονται με αυτή τη βάση: Ότι μιλάμε για μεταπωλητή, επίσημο διανομέα & εισαγωγέα, όχι όμως για αντι-πρόσωπο.
Αυτή η βάση, θα καλύψει όλες μας τις απορίες που θα δούμε και παρακάτω.
· Τι καλύπτει λοιπόν ο εν λόγω επίσημος διανομέας στα Xiaomi κινητά;
-Ακριβώς επειδή μιλάμε για επίσημο μεταπωλητή, καλύπτει μόνο συσκευές που μεταπωλεί ο ίδιος απο το επίσημο δίκτυο συνεργατών/πωλητών του.
· Δηλαδή εάν πάρω κάποιο κινητό απο άλλο κατάστημα, εκτός του δικτύου συνεργατών της Info Quest, θα έχω εγγύηση;
-Εδώ ακριβώς έγκειται (μία εκ των διαφορών):
Εάν ήταν επίσημος αντιπρόσωπος, και εάν φυσικά η συσκευή μας κάλυπτε τους κανόνες ισχύος του αντιπροσώπου της εγγύησης, τότε θα κάλυπτε την εγγύηση και εκτός του δικτύου διανομής και συνεργατών/πωλητών, ενώ επίσης θα κάλυπτε με εγγύηση και συσκευές που αγοράστηκαν εντός -και μόνο- χωρών της Ευρώπης.
Να θυμάστε ότι: Η Info Quest είναι ένας έμπορος απο το δίκτυο του οποίου αγοράζουμε τις συσκευές του, έτσι λοιπόν εάν αγοράσαμε το κινητό μας απο κάποια χώρα της Ευρώπης ή απο ένα κατάστημα στην Ελλάδα εκτός του εν λόγω δικτύου και ζητάμε απο την Info Quest να μας καλύψει την εγγύηση, είναι σαν να πάμε σε ένα κατάστημα ζητώντας εγγύηση για τη συσκευή μας, την οποία αγοράσαμε απο ένα άλλο κατάστημα, και να έχουμε την αξίωση το πρώτο κατάστημα να μας καλύψει την εγγύηση του δευτέρου καταστήματος.
· Διάβασα σε ένα φόρουμ, ότι για το κινητό που αγόρασα απο χώρα εντός της ΕΕ με εγγύηση ένα (1) έτος και η εγγύησή μου είναι εν ισχύ, ότι εάν κινηθώ νομικά, τότε θα έχω διετή εγγύηση απο την Info Quest επειδή πανευρωπαϊκά ισχύει η διετής εγγύηση κινητών.
-Αυτό θα ίσχυε, σε περίπτωση που η Info Quest ήταν αντιπρόσωπος της Xiaomi. Εδώ μιλάμε για έναν έμπορο που αγοράζει χονδρική απο Κίνα με επίσημη υποστήριξη, και τίποτα παραπάνω. Τώρα ως έμπορος η Info Quest βάζει τους κανόνες που θέλει στο ποιες συσκευές καλύπτει εκτός του δικτύου πωλητών της και στο εάν και πόση εγγύηση καλύπτει εκτός του δικτύου αυτού (ως προαναφέραμε, δεν καλύπτει).
· Πήρα ένα αυτοκίνητο ή ένα ρολόι απο χώρα εκτός ΕΕ, και η εγγύηση καλύφθηκε, ή υπήρχε υποστήριξη.
-Στα κινητά τηλέφωνα είναι διαφορετικά τα πράγματα. Και η Samsung (τυχαίο παράδειγμα) δεν καλύπτει απο την Samsung Hellas κινητά εντός εγγύησης, που αγοράστηκαν απο χώρες εκτός ΕΕ.
· Και ποιο είναι το δίκτυο συνεργατών/πωλητών της Info Quest;
-Μπορείτε να το βρείτε εδώ.
· Παρατηρώ καταστήματα σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες αγοράς κινητών Xiaomi (Skroutz, bestprice), και παρέχουν διετή εγγύηση όπως και η Info Quest. Άρα η εγγύηση αυτή είναι της Info Quest;
-Μπορεί να είναι, μπορεί και όχι. Για αυτό θα πρέπει να μιλήσετε με το κατάστημα και να το ρωτήσετε ευθέως εάν η εγγύηση είναι της Info Quest, ή είναι απλώς και μόνο εγγύηση καταστήματος.
Εν συνεχεία, εάν το κατάστημα αυτό σας πει ότι η εγγύηση είναι απο την Info Quest, θα του ζητήσετε της Info Quest/IMEI της συσκευής.
Έπειτα θα επικοινωνήσετε με την Info Quest δίνοντάς τους το εν λόγω IMEI, ώστε να ταυτοποιήσετε εάν όντως το κατάστημα καλύπτει την εγγύηση απο την Info Quest.
Οπότε σας συνιστούμε ιδιαίτερη προσοχή όταν βλέπετε παροχή διετούς εγγυήσεως.
· Εάν αγοράσω κινητό απο τρίτη χώρα (εκτός ΕΕ - Π.χ την Κίνα), και η συσκευή μου έχει έρθει επίσημα απο την Info Quest, ενώ παράλληλα διαθέτει Global (International) rom/λογισμικό, όπως επίσης διαθέτει ακριβώς και τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά με τις συσκευές που μεταπωλεί η Info Quest, και η συσκευή μου είναι εντός εγγύησης, μπορώ να μεταβώ σε περίπτωση βλάβης στην Info Quest και να μου καλύψει την εγγύηση;
-Όσες -ταυτόσημες- προϋποθέσεις κι εάν έχει η συσκευή σας με τις συσκευές που μεταπωλεί η Info Quest, τότε απο τη στιγμή που δεν αγοράστηκε απο το δίκτυο επίσημων πωλητών αυτής, λόγω ότι μιλάμε για πωλητή ως προαναφέραμε, δε θα σας καλύψει την εγγύηση.
· Το κινητό μου είναι εντός ή εκτός εγγύησης και αγορασμένο εκτός του δικτύου επισήμων πωλητών της Info Quest. Επειδή γνωρίζω ότι είτε έχω, είτε δεν έχω εγγύηση η Info Quest δε θα μου την καλύψει, μπορώ σε περίπτωση βλάβης να μεταβώ στην Info Quest και να μου επισκευάσουν την συσκευή μου επί πληρωμή, χωρίς φυσικά να έχω αξίωση για να καλυφθεί απο την όποια τυχόν εγγύηση;
-Σας παραθέτουμε την απάντηση που λάβαμε σε επικοινωνία με email μαζί τους στην ίδια ακριβώς γραπτή ερώτησή μας προς το τεχνικό τμήμα:
"Καλημέρα σας ,
Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία.
Η Info Quest Technologies Μ.A.E.B.E. είναι ο επίσημος διανομέας προϊόντων της εταιρίας Xiaomi στην Ελλάδα και έχει εξουσιοδοτηθεί από την εν λόγω κατασκευάστρια εταιρία να παρέχει τεχνική υποστήριξη αποκλειστικά για τα προϊόντα, τα οποία έχουν εισαχθεί στην Ελληνική αγορά από την ίδια την Info Quest Technologies Μ.A.E.B.E.
Σημειώνεται ότι, τα εν λόγω προϊόντα διακρίνονται από τους συγκεκριμένους Σειριακούς Αριθμούς που φέρουν, περιέχουν, δε, στη συσκευασία τους έντυπο εγγύησης με το λογότυπο της Info Quest Technologies Μ.A.E.B.E.
Όσον δε αφορά σε προϊόντα της ως άνω κατασκευάστριας εταιρίας που δεν έχουν διατεθεί στην ελληνική αγορά από την Info Quest Technologies Μ.A.E.B.E. δεν υπάρχει δυνατότητα τεχνικής υποστήριξης και θα πρέπει να απευθυνθείτε στο σημείο πώλησής τους σχετικά.
Με εκτίμηση,
Technical Back Office Administrator".
· Έχω αγοράσει κινητό απο το δίκτυο της Info Quest, το οποίο κινητό είναι εντός εγγύησης, ενώ καλύπτεται και απο τους όρους ισχύος της εγγύησης απο την Info Quest, και ξεκλείδωσα τον bootloader, και πέρασα και τρίτου κατασκευαστή λογισμικό στη συσκευή μου (custom rom). Ισχύει η εγγύηση μου;
-Η εγγύηση, σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές απο το διαδίκτυο, ισχύει απο την Info Quest μόνο σε περίπτωση ξεκλειδώματος του bootloader, και παύει η ισχύς της σε περίπτωση εγκατάστασης άλλου λογισμικού στο κινητό μας πλην αυτού που έχουμε εργοστασιακά.
Επομένως προσοχή στο τι περνάμε στο κινητό μας.
· Είμαι εντός εγγύησης απο την Info Quest. Θέλω να αντικαταστήσω τη μπαταρία μου επειδή έπεσε η απόδοσή της, ενώ παράλληλα το κινητό μου εξαιτίας μιας πτώσης, ράγισε η οθόνη.
Εγώ επιθυμώ να αντικαταστήσω μόνο τη μπαταρία, διότι η οθόνη ακόμα είναι λειτουργική.
Θα μου αντικαταστήσει εντός εγγύησης η Info Quest τη μπαταρία;
-Οχι! Η μπαταρία πλέον στα κινητά μας δεν είναι αποσπώμενη όπως παλαιότερα. Είναι κολλημένη με το εσωτερικό frame/πλαίσιο του κινητού μας, και έτσι σε περίπτωση εξαγωγής της απο το τεχνικό τμήμα σε ένα κινητό με ραγισμένη οθόνη, υπάρχει κίνδυνος το ράγισμα στην οθόνη να επιδεινωθεί, και να ζητάει ο εκάστοτε πελάτης αποζημίωση.
Επομένως πριν ξεκινήσετε τα αναθέματα και οι προσφυγές στον συνήγορο του καταναλωτή για το ότι η Info Quest έβγαλε εκτός την εγγύησή σας, ρωτήστε έναν τεχνικό για αυτά. Κάθε τεχνική περίπτωση εξετάζεται ξεχωριστά, και υπάρχουν αμέτρητοι λόγοι και συνδυασμοί βλαβών που μπορεί να θέσουν την εγγύησή σας εκτός. Εδώ σας παραθέσαμε απλώς ένα παράδειγμα.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη συντονιστική ομάδα, είτε με προσωπικό μήνυμα μαζί μου, για τις παρατηρήσεις σας επί του κειμένου, τις προτάσεις σας για εμπλουτισμό, τροποποιήσεις, ή και παραλείψεις μας.