Jump to content

Αντιπροσωπεία / Service Samsung


gdeme
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Απαντήσεις 733
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Καλησπέρα παιδιά! Προχθές ξαφνικά το απόγευμα σταμάτησε να λειτουργεί το μικρόφωνο μ Όταν το έχω στο αυτί. Με ακούνε κανονικά Όταν μιλάω με Hands free και σε ανοιχτή ακρόαση. Το ίδιο πρωί δούλευε μια χαρά χωρίς να γίνει τπτ (πτωση/νερο) Εντωμεταξύ η εγγύηση έληξε πριν μισό μήνα. ΤΙ μ προτείνετε ως καλύτερο και τι ως φθηνή εναλλακτική Αθήνα?
Link to comment
Share on other sites

Απαράδεκτη η samsung και θα εξηγήσω γιατί το λέω αυτό:

Aγόρασα το sm-t580 5/7 και αφού έκανα μια πλήρη φόρτιση, του πέρασα το Android 7. Εκεί έφαγε το 1ο κόλλημα, με μια επανεκκίνηση όμως, όλα οκ. Την 9η μερα απο την ημερα αγορας, στην 2η φόρτιση, δεν ξανά άνοιξε...

Το πήγα σε service της Samsung και ο τεχνικός είπε ότι έχει φυγεί καποιο σύρματακι, ότι φτιαχνεται άμεσα καί την ίδια μέρα θα το έχω. Πήρα τηλ την επόμενη μέρα, πιθανόν ούτε καν το χαν κοιτάξει, μου παν όμως ότι θα το δει τώρα ο τεχνικός και θα με πάρουν τηλ. να πάω να το παραλάβω... Φυσικά κανένα τηλ δεν έγινε, ξανά πήρα την επόμενη μέρα, και μου παν ότι έχουν παραγγείλει κονεκτορες και πλακέτα, και ότι υπάρχει καθυστέρηση στην παραγγελία ανταλλακτικων, και ότι μάλλον θα τα χουν στα μέσα της εβδομάδας...

Πήρα τηλ και στα κεντρικά να παραπονεθω, και το μόνο που μου είπαν είναι ότι θα επικοινωνήσει μαζι μου κάποια στιγμή ο υπεύθυνος...

Πείτε μου εσείς τώρα τι συμπέρασμα βγάζετε... Καινουργιο ταμπλετ, ελαττωματικο, να βρίσκεται στο σέρβις χωρίς να γνωρίζει κανείς τι εχει και πότε θα επισκευαστει, παρα μόνο να λένε ψεμματα ξέρουν. Και βέβαια ούτε λόγος για αντικατάσταση, επικαλουμενοι την πολιτικη της εταιρίας...

Link to comment
Share on other sites

Πίεσε τους για αντικατάσταση κάνε χρήση DOA πες ότι φεύγεις για διακοπές και ότι το χρειάζεσαι ως εργαλείο για διάφορους λόγους και εργασίες απαίτησε συσκευή αντικαταστάτης μπας και ετσι σου δώσουν καινούργιο τελικά εφόσον φυσικά η συσκευή σου είναι επίσημης αντιπροσωπίας εννοώ το ταμπλετ σου.
Konakis.
Link to comment
Share on other sites

Απαράδεκτη η samsung και θα εξηγήσω γιατί το λέω αυτό:

Aγόρασα το sm-t580 5/7 και αφού έκανα μια πλήρη φόρτιση, του πέρασα το Android 7. Εκεί έφαγε το 1ο κόλλημα, με μια επανεκκίνηση όμως, όλα οκ. Την 9η μερα απο την ημερα αγορας, στην 2η φόρτιση, δεν ξανά άνοιξε...

Το πήγα σε service της Samsung και ο τεχνικός είπε ότι έχει φυγεί καποιο σύρματακι, ότι φτιαχνεται άμεσα καί την ίδια μέρα θα το έχω. Πήρα τηλ την επόμενη μέρα, πιθανόν ούτε καν το χαν κοιτάξει, μου παν όμως ότι θα το δει τώρα ο τεχνικός και θα με πάρουν τηλ. να πάω να το παραλάβω... Φυσικά κανένα τηλ δεν έγινε, ξανά πήρα την επόμενη μέρα, και μου παν ότι έχουν παραγγείλει κονεκτορες και πλακέτα, και ότι υπάρχει καθυστέρηση στην παραγγελία ανταλλακτικων, και ότι μάλλον θα τα χουν στα μέσα της εβδομάδας...

Πήρα τηλ και στα κεντρικά να παραπονεθω, και το μόνο που μου είπαν είναι ότι θα επικοινωνήσει μαζι μου κάποια στιγμή ο υπεύθυνος...

Πείτε μου εσείς τώρα τι συμπέρασμα βγάζετε... Καινουργιο ταμπλετ, ελαττωματικο, να βρίσκεται στο σέρβις χωρίς να γνωρίζει κανείς τι εχει και πότε θα επισκευαστει, παρα μόνο να λένε ψεμματα ξέρουν. Και βέβαια ούτε λόγος για αντικατάσταση, επικαλουμενοι την πολιτικη της εταιρίας...

 

Σε ποιο service πηγες?

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Να πιεσω ποιον; Εδω πηρα στα κεντρικα της samsung και μιλησα με το τηλ κεντρο, που το μονο που εκανε ηταν να καθεται να με ακουει με τις ωρες να... ψελνω, και τελικα μου ειπε οτι θα....μεταβιβαστει το παραπονο μου στον...προϊσταμενο και οτι αυτος θα....επικοινωνησει μαζι μου την αλλη βδομαδα και...φεξε μου και γλιστρισα...

Δυστηχως δεν βγαζεις ακρη, και σου πετανε και ενα: αυτο ειναι πολιτικη της εταιριας... οτι δηλ. την καθε κατασκευαστικη ατελεια του προιοντος, θα την...λουζεσαι εσυ και οχι η εταιρια

Χρηση doa δεν μπορω να κανω, γιατι το καταστημα δινει 7 ημερολογιακες μερες κι εγω το διαπιστωσα την 9η! Εαν ειχα εστω μια σωστη αντιμετωπιση κι απο το service, δεν ξερω, μπορει και να κανα υπομονη αλλα κι απο κει μονο εξυπναδες και ψεμματα, λες και ειμαι κανα παιδακι, να με κοροιδευουν...Το service ειναι στην ευελπιδων...

Edited by lionor
Link to comment
Share on other sites

Να πιεσω ποιον; Εδω πηρα στα κεντρικα της samsung και μιλησα με το τηλ κεντρο, που το μονο που εκανε ηταν να καθεται να με ακουει με τις ωρες να... ψελνω, και τελικα μου ειπε οτι θα....μεταβιβαστει το παραπονο μου στον...προϊσταμενο και οτι αυτος θα....επικοινωνησει μαζι μου την αλλη βδομαδα και...φεξε μου και γλιστρισα...

Δυστηχως δεν βγαζεις ακρη, και σου πετανε και ενα: αυτο ειναι πολιτικη της εταιριας... οτι δηλ. την καθε κατασκευαστικη ατελεια του προιοντος, θα την...λουζεσαι εσυ και οχι η εταιρια

Χρηση doa δεν μπορω να κανω, γιατι το καταστημα δινει 7 ημερολογιακες μερες κι εγω το διαπιστωσα την 9η! Εαν ειχα εστω μια σωστη αντιμετωπιση κι απο το service, δεν ξερω, μπορει και να κανα υπομονη αλλα κι απο κει μονο εξυπναδες και ψεμματα, λες και ειμαι κανα παιδακι, να με κοροιδευουν...Το service ειναι στην ευελπιδων...

 

 

Νομιζω η smastec ειναι η πιο καλη . Μια φορα πηγα και σε μια ωρα το ειχαν φτιαξει ενα S4

 

http://www.smartec.gr/el/

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Tωρα ηδη το εχω παει... Εξαλλου φιλε μου μπορει σε σενα απλα να τυχε, δηλ. να πω εγω και να μου βγαλουν την πιστη...(οπως μου την βγαζουν τωρα....)

 

Εκατσα και διαβασα ολα τα ψιλα γραμματα της εγγυησης, και λεει οτι μπορει να γινει επισκευη ή αντικασταση προϊοντος κατα την κριση της εταιριας. Εαν γινει αντικατασταση, ενδεχεται λεει το ...καινουργιο προιον να περιλαμβανει καινουργια ή επιδιοθρωμενα εξαρτηματα...

Ετσι δηλ. για να ξερουμε και τι σημαινει αντικατασταση προϊοντος... ( εγω το αντιλαμβανομαι οτι στην αντικαταση προϊοντος, ανακατασκευασμενη συσκευη σου δινουν, η διαφορα δηλ με την επισκευη, ειναι οτι δεν περιμενεις χρονικα τοσο διαστημα οσο χρειαζεται για να γινει επισκευη)

Edited by lionor
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Το κινητο αγοράστηκε με συγκεκριμένο πρόβλημα στον σένσορα της πυξίδας, το οποίο δημιουργεί πρόβλημα και σε άλλα προγράμματα που χρειάζονται και αυτή την λειτουργία. Με ενημερώσαν σε κατάστημά σας ότι πρέπει να αλλάχτεί η πλακέτα. Παρακαλεσα να αλλαχτεί η συσκευή και μου ήπα να απευθηνθώ στην εταιρία το οποιο έκανα και βεβαίως μου είπαν οχι. Εννοήται εστειλα email (σημερα και περιμένω απάντηση) Καθώτι αγοράστηκε έτσι και είναι διαφορετικό να αγοραστεί κάτι καινούριο και να είναι ελλατωματικό και άλλο να βγάλει μια βλάβη μέσα στην διετή εγγύηση. Αλλο βλάβη και άλλο αγορά ελατωματικού προιόντος. Δέν ξέρω αν με τους όρους εγγύησης είναι καλυμένοι να μήν την αλλάξουν αλλα αυτό δέν είναι σωστό ηθικά και πελατειακά. και ξεκίνησε το πρόβλημα... Εσεις τι λέτε? Σωστα το αναφέρω εδώ?
Link to comment
Share on other sites

Το κινητο αγοράστηκε με συγκεκριμένο πρόβλημα στον σένσορα της πυξίδας, το οποίο δημιουργεί πρόβλημα και σε άλλα προγράμματα που χρειάζονται και αυτή την λειτουργία. Με ενημερώσαν σε κατάστημά σας ότι πρέπει να αλλάχτεί η πλακέτα. Παρακαλεσα να αλλαχτεί η συσκευή και μου ήπα να απευθηνθώ στην εταιρία το οποιο έκανα και βεβαίως μου είπαν οχι. Εννοήται εστειλα email (σημερα και περιμένω απάντηση) Καθώτι αγοράστηκε έτσι και είναι διαφορετικό να αγοραστεί κάτι καινούριο και να είναι ελλατωματικό και άλλο να βγάλει μια βλάβη μέσα στην διετή εγγύηση. Αλλο βλάβη και άλλο αγορά ελατωματικού προιόντος. Δέν ξέρω αν με τους όρους εγγύησης είναι καλυμένοι να μήν την αλλάξουν αλλα αυτό δέν είναι σωστό ηθικά και πελατειακά. και ξεκίνησε το πρόβλημα... Εσεις τι λέτε? Σωστα το αναφέρω εδώ?

 

Αν εχει περασει το DOA νομιζω παει απευθειας εγγυηση.

Τωρα να σου πω την αληθεια ολα ειναι σχετικα. Εμενα μου εχει τυχει σε καταστημα ουτε το DOA να τηρησουν γιατι (και καλα) DOA ειναι οταν ερχεται τελειως ''νεκρη'' η συσκευη και οχι οταν εχει καποιο ελαττωμα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα ,

 

Για S6 G920F με καμένη πλακέτα ( από νερό ) που προτείνεται να πάω ? Σκέφτομαι να το πάω αντικατάσταση της μητρικής αν κοστίζει κάτω από 150 euro.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα ,

 

Για S6 G920F με καμένη πλακέτα ( από νερό ) που προτείνεται να πάω ? Σκέφτομαι να το πάω αντικατάσταση της μητρικής αν κοστίζει κάτω από 150 euro.

 

Smartec.

Αν και δεν νομιζω να συμφερει η επισκευη...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Καλησπέρα παιδιά είναι καινούργιος στο forum απλά είπα κι εγώ να γράψω το πρόβλημα μου με το κινητό της samsung το s7 μημπος κάποιος μπορέσει να μου προτείνει καμία λύση. Λοιπόν, καταρχην ,το κινητό το πήρα από τα public και πριν περίπου 1.5 μηνα το πήγα στα public για φτιάξιμο. Το πρόβλημα βρίσκεται στην μπροστινή και στην πίσω κάμερα ,αλλά κυρίως στην μπροστινή, απλά δείχνει τελείως θολά δεν εμφανίζει λεπτομέρειες , δηλαδή έχει χειρότερη κάμερα και από κινητά με 200 εύρο. Το σηνηδοτοποιησα όταν το συγκρινα με άλλο s7 και ήταν η μέρα με την νύχτα. Άρα λοιπόν όταν το πήγα στα public αυτοί το έστειλαν στην ts solution και μετά από λίγες μέρες πήραν τηλέφωνο ότι είναι έτοιμο που μου φάνηκε πολύ περίεργο γιατί δεν πέρασε ούτε εβδομάδα και φυσικά βγήκα αληθινός δεν είχαν φτιάξει τπτ οι τύποι έτσι το ξαναστείλα πίσω και την δεύτερη φορά φυσικά έκανε πάνω από 2 εβδομάδες και όταν το γύρισαν είπαν ότι άλλαξαν τις κάμερες Αλλά φυσικά το πρόβλημα δεν φτιάχτηκε άρα εγώ ζήτησα αντικατάσταση κινητού για την Τρίτη φορά που το έστειλαν πίσω όμως μετά από λίγες μέρες το ζήτησα πίσω και όταν το πήρα πήγα αυτοπροσώπως στην smartec επειδή είχα ακούσει καλά λόγια και μας το προτείνε κάποιος. Έτσι το αφήσαμε εκεί βέβαια είχα ζητήσει αντικατάσταση κινητού Αλλά είπαν ότι φτιάχνετε και όταν με πήρα να το παραλάβω το κινητό φυσικά ήταν το ίδιο και μας λένε ότι είναι μικρές οι διαφορές και δεν φαίνονται και τέτοιες βλακείες υ σύγκριση με άλλο κινητό όμως εκείνη την στιγμή τους άλλαξε την γνώμη Αλλά μας είπαν ότι πρέπει να στείλουμε έτοιμα στην samsung για αλλαγή κινητού και άμα το εγκρίνουν εεε με λίγα λόγια από δω και πέρα περνώ τηλέφωνο καθημερινά και τους πριζω στα κεντρικά της samsung φυσικά Αλλά ο υπεύθυνος δεν με έχει πάρει πίσω και η smartec που είπε ότι δεν έγινε δεκτή η αντικατάσταση και ότι θα το φτιάξουν δηλαδή πάμε για 5 φορά ή 6 έχω χάσει το μέτρημα και εγώ να είμαι χωρίς κινητό εδώ και 1.5 μήνα πάμε για 2 . Αυτά είναι απαράδεκτα και θα ήθελα άμα κάποιος με παρόμοια κατάσταση να μου πει τι να κάνω για να βρω το δίκιο μου . Τους έχω πει ότι θα κινηθώ νομικά για εκφοβισμό αλλά δεν πιάνει φαίνεται Και σκέφτομαι να στείλω εξοδικο ή κάτι να κάνω με τον συνήγορο του Πολίτη. Αυτά είχα να πω όποιος μπορεί να βοηθήσει ευπρόσδεκτος.
Link to comment
Share on other sites

Μαλλον επεσες σε προβληματικο κοματι φιλε μου .Μια γνωστη με J7 του 2016 ειχε παει πανω από 3-4 φορες σε smartec και με τα πολλα της το αλλαξαν με Α5.

 

Δεν μπορουσε να παρει αναβαθμισεις και όταν βγηκε το J7 μονο μετα από την πρωτη αναβαθμιση δουλευε σωστα ...Το ειχα κι εγω και το εχει η γυναικα μου.

 

Εχεις δει αλλα σαν το δικο σου αν εχου ιδιο πρόβλημα ? Το S7 Edge που εχει η κορη μου και το S8 που εχει ο γιος μου μια χαρα είναι .

 

Εμενα μου εσπασε η οθνη και πηρα το J7 παλι αλλα του 2017

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Έχω διαβάσει ότι πολλοί έχουν αυτό το πρόβλημα απλά δεν είναι από Ελλάδα για να δω άμα τους το αντικατέστησαν τελικά. Πιστεύω ότι πέσαμε σε ελλατωματικο κομμάτι και οι γκαβοι εκεί απορώ τι περιμένουν για να το κάνουν αντικατάσταση δηλαδή 5 φορές πρέπει να αλλάξουν τις κάμερες για να δούμε ότι δεν πιάνει και θέλει αλλαγή

 

----- προσθήκη μηνύματος 81 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Ξέχασα να σε ρωτήσω τι έκανε ώστε να καταφέρει να της αλλάξουν το κινητό? Έστειλε κανένα εξώδικο μημπος χαχα γιατί έμεινα τόσο καιρό με γράφουν τελείως

Link to comment
Share on other sites

Είναι που είναι Φοβερή αντιπροσωπεία η συγκεκριμένη...

Όταν τα έλεγα εγώ... :lol: ;)

Link to comment
Share on other sites

Μπες εδώ

 

http://www.samsung.com/us/support/register/

 

Κανε λογαριασμό δήλωσε το προϊόν που έχει πρόβλημα και θα στο αλλάξουν με συνοπτικές διαδικασίες. Έτσι έκανα όταν είχα θέμα με τηλεόραση με το Bluetooth δήλωσα την τηλεόραση το SN δηλαδή που είναι μοναδικό για κάθε συσκευή έβγαλα και μια φωτογραφία την απόδειξη ότι έχει ακόμα εγγύηση και όλα καλά ήρθαν την πήραν την έφτιαξαν και την έφεραν. Δεν πλήρωσα ούτε ευρώ.

 

Send From Note 3 With S8 Port Rom

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα,

Θέλω το πιό αξιόπιστο σἐρβις σαμσουνγκ για το galaxy S7 για αλλαγή οθόνης.

Συγνώμη αν έχει αναφερθεί στο παρελθόν αλλά είμαι από επαρχία και έχω έρθει Αθήνα για μερικές μέρες και θα ήθελα πολύ να το φτιάξω πριν φύγω.

Ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Θέλω το πιό αξιόπιστο σἐρβις σαμσουνγκ για το galaxy S7 για αλλαγή οθόνης.

Συγνώμη αν έχει αναφερθεί στο παρελθόν αλλά είμαι από επαρχία και έχω έρθει Αθήνα για μερικές μέρες και θα ήθελα πολύ να το φτιάξω πριν φύγω.

Ευχαριστώ πολύ.

Τα επίσημα σέρβις είναι:

_________________________________________________

*Αθήνα

 

Smartec AE

Φειδιππίδου 7, Χαϊδάρι

Τηλ 2105820000

 

Και

 

Arvato Services S.A

Λεωφόρος Κηφισού 38-38Α, Περιστέρι

Τηλ 210 5197500

_________________________________________________

*Θεσσαλονίκη:

 

Micro-tech

Δωδεκανήσου 22

Τηλ 2310 555143

_________________________________________________

*Πάτρα:

 

 

Μπακογιάννης Η & Σια Ο.Ε

Αγ.Ανδρέου 122

Τηλ 2613 013171

_________________________________________________

*Κύπρος:

 

 

M.T Fonemaster

Κιλκίς 3, Λευκωσία

Τηλ 22-820868

Edited by lek88
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Θέλω το πιό αξιόπιστο σἐρβις σαμσουνγκ για το galaxy S7 για αλλαγή οθόνης.

Συγνώμη αν έχει αναφερθεί στο παρελθόν αλλά είμαι από επαρχία και έχω έρθει Αθήνα για μερικές μέρες και θα ήθελα πολύ να το φτιάξω πριν φύγω.

Ευχαριστώ πολύ.

Smartec πηγαινε φιλε....κατα την προσωπικη μου γνωμη ειναι η καλυτερη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Καλησπερα. χθες ειχα ασχημη εμπειρια με σερβις. Πηγα ενα s6 edge εντος εγγυησης το οποιο παρουσιασε στην ουσια σαν να εχει παρει αερα στα bezels οχι στην οθονη. Λιγο πιο δεξια απο εκει που ειναι το λογοτυπο. Αφου το ειδαν στην υποδοχη μου ειπαν οτι ειναι εκτος εγγυησης αφου η σαμσουνγκ σταματησε να καλυπτει αυτες τις ζημιες..να ενημερωσω οτι αρχες του ετους ειχα παει ενα s6 για το ιδιο ακριβως προβλημα και καλυφθηκε. Το σερβις που πηγα ηταν σμαρτεκ.
Link to comment
Share on other sites

Μπες εδώ

 

http://www.samsung.com/us/support/register/

 

Κανε λογαριασμό δήλωσε το προϊόν που έχει πρόβλημα και θα στο αλλάξουν με συνοπτικές διαδικασίες. Έτσι έκανα όταν είχα θέμα με τηλεόραση με το Bluetooth δήλωσα την τηλεόραση το SN δηλαδή που είναι μοναδικό για κάθε συσκευή έβγαλα και μια φωτογραφία την απόδειξη ότι έχει ακόμα εγγύηση και όλα καλά ήρθαν την πήραν την έφτιαξαν και την έφεραν. Δεν πλήρωσα ούτε ευρώ.

 

Send From Note 3 With S8 Port Rom

Έρχονται αυτοί και το παίρνουν;

Το ίδιο έκανα κι εγώ πριν από λίγα λεπτά, αλλά μου έβγαλε μήνυμα να τυπώσω το αίτημα με τον αριθμό επισκευής και να το στείλω μαζί με το προϊόν. Δε μου λέει που. Έτσι γενικά κι αόριστα. Υποθέτω σε οποιοδήποτε Κέντρο Τεχνικής Υποστήριξης.

Μου έβγαλε ένα πρόβλημα με την οθόνη το j7 2017.

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...