Jump to content

Αντιπροσωπεία / Service Samsung


gdeme
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημερα παιδια.

Εχω ενα galaxy s7 και θελω να ρωτησω αν ξερετε ποσα χρονια ειναι η εγγυηση για την μπαταρια.

Ξερω οτι στις αποσπωμενες ειναι 6μηνες.

Στις ενσωματωμενες τι παιζει?

Ειναι 1 χρονος ή 2 (οσα δηλαδη και το υπολοιπο hw)?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 724
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Καλημερα παιδια.

Εχω ενα galaxy s7 και θελω να ρωτησω αν ξερετε ποσα χρονια ειναι η εγγυηση για την μπαταρια.

Ξερω οτι στις αποσπωμενες ειναι 6μηνες.

Στις ενσωματωμενες τι παιζει?

Ειναι 1 χρονος ή 2 (οσα δηλαδη και το υπολοιπο hw)?

6

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Να ενημερώσω και εγώ οτι τα παιδιά στην αντιπροσωπεία της Samsung στην Ευελπίδων κάνουν απίστευτη δουλειά και πολύ πιο οικονομικά... ;):rolleyes:

Όσο για την γνωστή Smartec να προσέχετε και τα αρνητικά σχόλια, γιατί ισχύουν, για το σε μία ώρα service τους, κράχτης κανονικός, 3 μέρες αναμονή και επικοινωνία καθημερινά για να με ενημερώνουν καθημερινά οτι έχω κάνω Root ενώ τους έχω ενημερώσει από την αρχή οτι είμαι εκτός εγγύησης.

Ναι, 3 μέρες καθημερινά με καλούσαν για να με ενημερώσοουν οτι έχω rootάρει την συσκευή μου, διαφορετικά άτομα καθημερινά... ;)

Τα συμπεράσματα δικά σας!! :wacko: :mad:

Edited by konstantinos77
Link to comment
Share on other sites

Να ενημερώσω και εγώ οτι τα παιδιά στην αντιπροσωπεία της Samsung στην Ευελπίδων κάνουν απίστευτη δουλειά και πολύ πιο οικονομικά... ;):rolleyes:

Όσο για την γνωστή Smartec να προσέχετε και τα αρνητικά σχόλια, γιατί ισχύουν, για το σε μία ώρα service τους, κράχτης κανονικός, 3 μέρες αναμονή και επικοινωνία καθημερινά για να με ενημερώνουν καθημερινά οτι έχω κάνω Root ενώ τους έχω ενημερώσει από την αρχή οτι είμαι εκτός εγγύησης.

Ναι, 3 μέρες καθημερινά με καλούσαν για να με ενημερώσοουν οτι έχω rootάρει την συσκευή μου, διαφορετικά άτομα καθημερινά... ;)

Τα συμπεράσματα δικά σας!! :wacko: :mad:

 

 

Τι αρνητικο εχει ακουστει για smartec περαν του service 1 ωρας? (που για να λεμε την αληθεια ακομα και στο τηλεφωνο μου ειπαν πως θα με ενημερωσουν ΑΝ γινεται να γινει η επισκευη σε 1 ωρα οταν το παρουν στα χερια τους)

 

Ρωταω γιατι σκεφτομουν να στειλω μια συσκευη.

Link to comment
Share on other sites

Τι αρνητικο εχει ακουστει για smartec περαν του service 1 ωρας? (που για να λεμε την αληθεια ακομα και στο τηλεφωνο μου ειπαν πως θα με ενημερωσουν ΑΝ γινεται να γινει η επισκευη σε 1 ωρα οταν το παρουν στα χερια τους)

 

Ρωταω γιατι σκεφτομουν να στειλω μια συσκευη.

 

Φίλε μου πριν πάω συμβουλεύτηκα το συγκεκριμένο thread που μιλάμε τώρα, συμβουλεύτηκα και τις κρητικές που βγάζει στο Google search, και έκανα αυτό που κάνουμε και οι περισσότεροι, βλέπεις ένα 4.4 βαθμολογία στην Google και λες οκ θα είναι,και δεν δίνουμε καμία σχεδόν σημασία στα αρνητικά σχόλια που δεν υπάρχουν τυχαία... ;)

Είναι μην σου κάτσει!! :)

Και όσο για το μία ώρα είναι για απλές εργασίες, που τόσο κάνουν και οι περισσότεροι!! ;)

Γενικά το δικό μου έχει συμβεί εδώ και 4-5 μήνες, αλλά είχα πει κάποια στιγμή θα μπω να τα αναφέρω...

Διάβασε τα αρνητικά σχόλια στο Google search και δώσε τους ιδιαίτερη βαρύτητα!!

Αυτή είναι η συμβουλή μου... :)

 

Και άλλα πολλά είναι για το συγκεκριμένο service center, αλλά δεν θα γράφω μία ώρα κείμενο.

Σε όλα πάντως είχα την ακριβώς αντίθετη αντιμετώπιση στο Service center στην Ευελπίδων!!! :D

(και η δουλειά που κάνουν είναι όντως υψηλού επιπέδου, γιατί το πρόβλημα μου ήταν δύσκολο και μπορώ να το βεβαιώσω γιατί έχω βασικές γνώσεις ηλεκτρονικού!! ;) Αυτά από εμένα...

Edited by konstantinos77
Link to comment
Share on other sites

ακουστε τι επαθα τριτη βραδυ καθομουνα στα σκαλια στο σπιτι μου με τσιμπαει ενα κουνουπι και μου πεφτει το κινητο απο το 1 σκαλι στο 3 υψος 50 εκατ το πολυ το κινητο ηταν με θηκη και tempered glass μετα απο την πτωση η οθονη δεν αναβε ειδα στο youtube κατι video εκανα clean install τιποτα. το παω τεταρτη πρωι στη smartec (ειχα knox 0x1) περιμενω μια ωρα μου λενε ειναι χαλασμενη η οθονη! και θα με καλεσουν μολις ετοιμασουν το κινητο με περνουν τηλεφωνο το απογευμα και μου λενε οτι επειδη το κινητο ηταν root επρεπε να αλλαξουμε και την μητρικη και ολα αυτα κοστιζουν 300 ΕΥΡΩ!!!(το κινητο το ειχα παρει σε προσφορα 260) τους λεω να το κλεισουν και να βαλουν την παλια οθονη και την μητρικη πηγαινω το περνω δεν μου ζητανε λεφτα και καλα για την διαγνωση γυρναω σπιτι για να δω αν δουλευει για να το παω στο irepair που αλλαζει οθονη με 150 ευρω και τι να δω η οθονη δουλευει κανονικα ... και η ερωτηση μου ειναι η εξης ελεγξαν αν η οθονη ειναι χαλασμενη η απλα το ειπαν ετσι για να με κοροιδευψουν μηπως κοροιδευουν και αλλους ανθρωπους ετσι???

 

Άλλο ένα καλό παράδειγμα... ;)

Γενικά προσωπικά εκεί μέσα δεν μου άρεσε το "κλίμα"... ;)

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω Κωνσταντινε για την ενημερωση.

Να πω την αληθεια εμενα μου φανηκαν ευγενεστατοι και ξεκαθαροι στο τηλεφωνο που μιλησα μαζι τους.

Φυσικα οκ, καταλαβαινω οτι υπαρχουν και αρνητικες εμπειριες. Αλλωστε και εγω ο ιδιος εχω αρνητικη εμπειρια απο μαγαζι με 4,5 αστερια και μαλιστα εχω αρνητικη εμπειρια 2 φορες!

Απλα, οντας εντος εγγυησης με δελεασε το 1hour service που αναφερουν.

Δεν ξερω τωρα τι θα κανω.

Η αληθεια ειναι πως το αλλο μαγαζι που λες στην ευελπιδων με βολευει καλυτερα (ειναι πιο κοντα μου) αλλα σκεφτομαι οτι μπορει να κρατησει τη συσκευη 3+ μερες.

Τελος παντων... Θα δω τι θα κανω.

Ευχαριστω.

 

ΥΓ. προφανως σε εμενα δεν γινεται να μου πουν 1002 πραγματα οτι ειναι χαλασμενα γιατι κακο του κεφαλιου τους θα ειναι εφοσον ειμαι εντος εγγυησης.

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω Κωνσταντινε για την ενημερωση.

Να πω την αληθεια εμενα μου φανηκαν ευγενεστατοι και ξεκαθαροι στο τηλεφωνο που μιλησα μαζι τους.

Φυσικα οκ, καταλαβαινω οτι υπαρχουν και αρνητικες εμπειριες. Αλλωστε και εγω ο ιδιος εχω αρνητικη εμπειρια απο μαγαζι με 4,5 αστερια και μαλιστα εχω αρνητικη εμπειρια 2 φορες!

Απλα, οντας εντος εγγυησης με δελεασε το 1hour service που αναφερουν.

Δεν ξερω τωρα τι θα κανω.

Η αληθεια ειναι πως το αλλο μαγαζι που λες στην ευελπιδων με βολευει καλυτερα (ειναι πιο κοντα μου) αλλα σκεφτομαι οτι μπορει να κρατησει τη συσκευη 3+ μερες.

Τελος παντων... Θα δω τι θα κανω.

Ευχαριστω.

 

ΥΓ. προφανως σε εμενα δεν γινεται να μου πουν 1002 πραγματα οτι ειναι χαλασμενα γιατι κακο του κεφαλιου τους θα ειναι εφοσον ειμαι εντος εγγυησης.

 

Όπως σου είπα και πριν είναι λίγο μεγάλη η ιστορία για να την αναφέρω εδώ μέσα αναλυτικά.

Αλλά θα σου πω μόνο αυτό, με την πρώτη είχα μιλήσει αναλυτικά πριν πάω τηλεφωνικός και ζήτησα να μιλήσω και με τεχνικό τους για να γνωρίζω και εγώ τι χρόνο αναμονής θα έχω, ανταλλακτικά κτλ.

Κοινώς τα είχαμε συζητήσει όλα στην κυριολεξία, με το που άφησα την συσκευή αλλάξαν τα πράγματα...

Με την δεύτερη αντιπροσωπία, η ίδια διαδικασία ακριβώς, και οι άνθρωποι ήταν ξεκάθαροι, την τάδε ώρα θα την φέρεται την τάδε ώρα θα την πάρετε, γιατί είχα και περιορισμένο χρονικό διάστημα, λόγο οτι έπρεπε να φύγω, όπως τους εξήγησα.

Για δύσκολη εργασία σε 3-4 ώρες!! Τους είμαι υποχρεωμένος στην κυριολεξία!! Και με πολύ καλύτερες τιμές στην κοστολόγηση... ;)

 

Και να αναφέρω απλά οτι και την δεύτερη αντιπροσωπία από το συγκεκριμένο thread την βρήκα, από την άποψη ενός ανθρώπου, άμα ψάξεις θα την βρεις εδώ μέσα, και λέει ακριβώς τα ίδια που αναφέρω και εγώ... ;)

 

Προσωπικά θα επικοινωνούσα τηλεφωνικώς αρχικά με λεπτομερή ανάλυση του προβλήματος μου και χρόνους αναμονής.

(από το '95 χρήστης κινητών τηλεφώνων, τους έχω φάει καλά... ;) )

 

Αυτά από εμένα.

Καλή συνέχεια... ;)

Edited by konstantinos77
Link to comment
Share on other sites

Έχω να πω τα ακριβώς αντίθετα για τις δύο αντιπροσωπείες που αναφέρονται.

Είχα ένα note 4 (τώρα s7 edge) και επειδή είχα διαβάσει τα αρνητικά για τη smartec (και παρόλο που είχα ιδία θετική άποψη από παλαιότερη άψογη αντιμετώπιση τους σε ένα omnia που είχα τότε), έφυγα από χαιδαρι (εργασία μου, με το αμάξι ένα λεπτό από smartec) και πηγα ευελπιδων (μισή ώρα και με το αμάξι από χαιδαρι). Πήγα 3 φορές και σήκωσαν τα χέρια ψηλά και ήθελαν να με χρεωσουν αν ξαναπηγαινα (παρόλο που το πρόβλημα συνέχιζε να υφίσταται) και με το κινητό εντός εγγύησης για ένα ακόμα χρόνο! Αποφάσισα να πάω και στη smartec λοιπόν, σκέφτηκα "τι έχω πια να χάσω"...πήγα και μου έκαναν το κινητό καινούριο!

 

Αυτά κι απο μένα!

 

Καλή συνέχεια!

Ericsson GA 628, Ericsson GH 688, Samsung SGH 600, Panasonic GD30, Nokia 8210, Panasonic GD87, Sony Ericsson P800, Siemens CX 65, Sony Ericsson K750i, Motorola V360v, Qtek S110, Samsung ZV30, Nokia N73, LG KS20, Vodafone 541, Samsung Omnia 16GB, HTC Desire, SE Xperia Neo V, HTC Sensation, LG 4X HD, Coolpad F1, Ecoo E04 Plus, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Note 9 (512/8)
Link to comment
Share on other sites

Κι εγω σε ενα s4 που αλλαξαν την υποδοχη φορτισης μεσα σε μια ωρα δεν ειχα προβλημα . Ειχα παει σε smartec . Δε ξερω γιατι επιμενουν να κανουν επαναφορα εργοστασιακων οταν το προβλημα ειναι hardware.

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Και εγω τελικα smartec πηγα και η αποψη μου ειναι θετικη.

Πολυ καλη εξυπηρετηση.

Και πολυ καλη δουλεια απο τους τεχνικους. Σαν να βγηκε απ το εργοστασιο το τηλεφωνο!

Link to comment
Share on other sites

Δε ξερω γιατι επιμενουν να κανουν επαναφορα εργοστασιακων οταν το προβλημα ειναι hardware.

 

Είναι υποχρεωμένοι βάση πρωτοκόλλου ασφαλείας να προχωρήσουν σε συγκεκριμένους ελέγχους, να ενημερώσουν μετά από τον κάθε έλεγχο το αποτέλεσμα κλπ. ώστε να είναι καλυμμένοι.

Οπότε όσο προφανές και να είναι το πρόβλημα ακολουθούν τη γραμμή που τους δίνει η μαμά εταιρία στο service.

Link to comment
Share on other sites

γεια σας εχω ενα θεματακι με το σ5 κ μιπος καποιος γνοριζει να μου πει.οταν το εχω στην τσεπη η οταν του κανω χρηση για κλιση σβινει η οθονη και με το πατιμα του κουμπιου κλιδοματος 4-5 φορες επανερχετε δεν κλινει το κινιτο λιτουργει κανονικα λετε να φτεει ι οθονη η μπαταρια η παιχει καπια ριθμιση ευχαριστω
Link to comment
Share on other sites

γεια σας εχω ενα θεματακι με το σ5 κ μιπος καποιος γνοριζει να μου πει.οταν το εχω στην τσεπη η οταν του κανω χρηση για κλιση σβινει η οθονη και με το πατιμα του κουμπιου κλιδοματος 4-5 φορες επανερχετε δεν κλινει το κινιτο λιτουργει κανονικα λετε να φτεει ι οθονη η μπαταρια η παιχει καπια ριθμιση ευχαριστω

Όταν σβήνει η οθόνη (σε μια κλήση όταν είναι κοντά στο αφτί) δεν ανάβει μετά ξανά όταν το απομακρύνεις;

 

Και πατάς το πλήκτρο ενεργοποίησης/απενεργοποιησης και δεν ανταποκρίνεται;

Καλά κατάλαβα;

 

(Ρίνα)

Link to comment
Share on other sites

Όταν σβήνει η οθόνη (σε μια κλήση όταν είναι κοντά στο αφτί) δεν ανάβει μετά ξανά όταν το απομακρύνεις;

 

Και πατάς το πλήκτρο ενεργοποίησης/απενεργοποιησης και δεν ανταποκρίνεται;

Καλά κατάλαβα;

 

(Ρίνα)

ναι καλα καταλαβες αλα και μες την τσεπη που το εχω μου κανει το ιδιο

Link to comment
Share on other sites

Όταν σβήνει η οθόνη (σε μια κλήση όταν είναι κοντά στο αφτί) δεν ανάβει μετά ξανά όταν το απομακρύνεις;

 

Και πατάς το πλήκτρο ενεργοποίησης/απενεργοποιησης και δεν ανταποκρίνεται;

Καλά κατάλαβα;

 

(Ρίνα)

ναι καλα καταλαβες αλα και μες την τσεπη που το εχω μου κανει το ιδιο

 

Το κινητό πόσο καιρό το έχεις;

Είναι ακόμα μέσα στην εγγύηση;

Σου το κάνει συχνά αυτό;

 

Πριν το στείλεις στο σέρβις δοκίμασε να το γυρίσεις εργοστασιακες ρυθμίσεις να δεις αν φτιάξει μετα. Αν οχι, στείλε το στο σέρβις.

Να ξέρεις ότι με τις εργοστασιακες δεν θα μείνει τίποτα μέσα! Οπότε κράτα κάπου εξωτερικά τα σημαντικά αρχεία, επαφές, φωτογραφίες κτλ που δεν θες να χάσεις.

 

(Ρίνα)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλησπέρα παιδιά θέλω να ρωτήσω για σέρβις Samsung tablet tab4 (μέσα στην εγγύηση) προτείνεται την smartec? Η' είναι μονόδρομος η επιλογή εκεί? Είναι μιας ξαδέρφης μου και από τα λίγα που μου είπε από το τηλέφωνο είναι ότι αργεί πολύ να ανοίξει (περίπου 15 λεπτά) και όταν προσπάθησε να κανει κάποιο update από το playstore έσβησε αμέσως.. Μετά για να ανοίξει πάλι 15 λεπτά αλλα αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι μου είπε ότι αν δεν μπει στο play store για update to tablet δουλευει κανονικά...:blink:

 

ΚΑμιά ιδέα?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά θέλω να ρωτήσω για σέρβις Samsung tablet tab4 (μέσα στην εγγύηση) προτείνεται την smartec? Η' είναι μονόδρομος η επιλογή εκεί? Είναι μιας ξαδέρφης μου και από τα λίγα που μου είπε από το τηλέφωνο είναι ότι αργεί πολύ να ανοίξει (περίπου 15 λεπτά) και όταν προσπάθησε να κανει κάποιο update από το playstore έσβησε αμέσως.. Μετά για να ανοίξει πάλι 15 λεπτά αλλα αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι μου είπε ότι αν δεν μπει στο play store για update to tablet δουλευει κανονικά...:blink:

 

ΚΑμιά ιδέα?

Για τι δεν δοκιμαζεις ενα full wipe reset και μετα το παε για σερβις αν συνεχισει. Η σμαρτεκ ειναι απο τις καλυτερες.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς ευχαριστώ για την απάντηση.. πως γίνεται το reset ? αυτό σημαινει ότι το γυριζεις στην αρχικη του κατασταση όπως όταν το αγόρασε??

το λοιπόν το πηρα στα χερια μου όπως το εφερε ανοιχτο και εδειχνε ότι λειτουργει κανονικα.. το εκλεισα και όταν το ανοιξα εδειχνε πολύ ωρα το σημα της Samsung περιπου 8-9 λεπτα και μετα εβγαλε ένα μήνυμα Εκκίνηση Android "Βελτιστοποίηση της εφαρμογής 1 από 1."

 

Και μετά από αυτό έβγαλε το μήνυμα Εκκίνηση Android "Ανοιγμα εφαρμογών"

Μετά βγάζει την αρχική οθόνη κανονικά.

Εχει την 5.1.1 και αν θυμαται καλά όλα ξεκινήσαν μετά από αυτό το update λογισμικού!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Με λένε SAMSUNG και σας έχω χεσμένους

 

Μακρυά από προϊόντα Samsung!!!

 

H τεχνική υποστήριξη, σε περίπτωση βλάβης, είναι σκέτο ανέκδοτο.

 

 

 

Προ δεκαετίας αγόρασα ψυγείο – ντουλάπα, μάρκας SAMSUNG (RS21FGRS), από κατάστημα της αλυσίδας Κωτσόβολος, στην τιμή των 2.300 ευρώ.

 

Μάλιστα επέλεξα το συγκεκριμένο ψυγείο, κατόπιν επιμονής του πωλητή, ότι δηλ είναι το καλύτερο μοντέλο που διαθέτει το κατάστημα, προερχόμενο από κορυφαίο κατασκευαστή, δηλ τη SAMSUNG και ότι όλα τα άλλα ψυγεία είναι υποδεέστερα.

 

Προ διμήνου (αρχές Απριλίου 2017), το ψυγείο εμφάνισε δυσλειτουργία, δηλ. έπαψε να ψύχεται ο χώρος της συντήρησης, αντίθετα ο χώρος της κατάψυξης λειτουργεί κανονικά.

 

Επισκέφθηκα το Web site της SAMSUNG, και επικοινώνησα με το 210 6897691 .

 

Επειδή είμαι κάτοικος Λάρισας, μου υποδείχθηκε ο τοπικός εξουσιοδοτημένος από τη SAMSUNG, τεχνικός της περιοχής μου, τον οποίο και κάλεσα.

 

Στην πρώτη επίσκεψη, πραγματοποίησε έναν καθαρισμό στο πίσω τμήμα του ψυγείου, λέγοντας ότι αν εμφανίσει πάλι πρόβλημα, να τον καλέσω πάλι. Κόστος επίσκεψης 20 ευρώ.

 

Μετά από τρεις μέρες, το ψυγείο πάλι εμφάνισε πρόβλημα.

 

Κλήθηκε ξανά ο τεχνικός. Αυτή τη φορά, κατόπιν ελέγχου, με ενημέρωσε ότι απαιτείται η αντικατάσταση δύο αισθητήρων και ενός ανεμιστήρα στο χώρο της συντήρησης με συνολικό κόστος (υλικά +εργατικά) 220 Ευρώ + ΦΠΑ.

 

Στο σημείο αυτό τον ρώτησα ΡΗΤΑ αν με αυτό το ποσό θα επισκευαστεί τελεσίδικα το ψυγείο, διότι δεν προτίθεμαι να πληρώσω δεκάρα παραπάνω. Με καθησύχασε λέγοντας πως το ψυγείο θα λειτουργήσει.

 

Κατέβαλα το ποσό, παραγγέλθηκαν τα ανταλλακτικά, έγινε η αντικατάσταση, αλλά μετά από 3 μέρες το ψυγεία και πάλι εμφάνισε το ίδιο πρόβλημα.

 

Κλήθηκε εκ νέου ο τεχνικός και αυτή τη φορά μου είπε ότι απαιτείται η αντικατάσταση ΚΑΙ της κεντρικής πλακέτας, δηλ νέο κόστος 200 ευρώ + ΦΠΑ.

 

Διαμαρτυρήθηκα, λέγοντας ότι ΡΗΤΑ ρώτησα εξαρχής αν με την αρχική δαπάνη 220+ΦΠΑ θα επισκευαστεί το ψυγείο, και δεν θα χρειαστούν νέα έξοδα. Η απάντηση που έλαβα είναι ότι έχω δίκιο, αλλά χρειάζεται αντικατάσταση ΚΑΙ της κεντρικής πλακέτας.

 

Ξαναρώτησα ΡΗΤΑ, αν πληρώνοντας και την πλακέτα το ψυγείο θα λειτουργήσει. Με διαβεβαίωσε ότι πλέον θα λειτουργήσει 100%.

 

Πλήρωσα τα χρήματα, παραγγέλθηκε η πλακέτα και τοποθετήθηκε.

 

Μετά από τρεις μέρες, το ψυγείο ΠΑΛΙ παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα και επιπρόσθετα, με την αντικατάσταση της πλακέτας, σταμάτησε να λειτουργεί σωστά η παγομηχανή.

 

Σε νέα κλήση του τεχνικού, αυτός επικοινώνησε με τη SAMSUNG και του στάλθηκε κάποια διαγνωστική καταγραφική συσκευή, την οποία τοποθέτησε στο ψυγείο για ένα 5νθήμερο, αφαιρέθηκε την 22/5/2017 και στάλθηκε πίσω στην Αθήνα.

 

Την 25/5/2017, ξαναήρθε ο τεχνικός και μου είπε ότι πιθανόν να φταίει κάποιο στοιχείο που ευθύνεται για την απόψυξη στο χώρο των αισθητήρων, το οποίο πρέπει να αντικατασταθεί.

 

Διευκρίνησα ότι δεν πρόκειται να δώσω δεκάρα παραπάνω, για κανέναν άλλο λόγο και ότι έχοντας ήδη πληρώσει ένα σκασμό χρήματα απαιτώ να δω το ψυγείο να λειτουργεί. Η απάντηση που έλαβα από τον τεχνικό ήταν ότι θα ενημερώσει την Εταιρία (SAMSUNG) και θα περιμένει περαιτέρω οδηγίες.

 

 

 

Την ίδια ημέρα, μέσω του web site της SAMSUNG, απέστειλα επιστολή διαμαρτυρίας, για το όλο θέμα. Ως αποτέλεσμα, την 30/5/2107, μου τηλεφώνησε ο προϊστάμενος τεχνικής εξυπηρέτησης και λίγο πολύ, μου είπε ότι λυπάται πάρα πολύ για την ταλαιπωρία μου και αν όχι αυθημερόν, την επόμενη, θα έρθει ο τεχνικός να κάνει ΔΩΡΕΑΝ τοποθέτηση του ψυκτικού στοιχείου.

Του επεσήμανα ότι έχω συμπληρώσει ακριβώς 50 μέρες χωρίς ψυγείο.

 

Σήμερα, 6/6/2017,πέρασα από το τοπικό εξουσιοδοτημένο service, για να ενημερωθώ και μου είπαν ότι πιθανή ημερομηνία άφιξης του ανταλλακτικού, όχι νωρίτερα από την 8/6/2017.

 

Τηλεφώνησα και στην τεχνική βοήθεια της SAMSUNG όπου μου συνέστησαν για άλλη μια φορά να κάνω υπομονή.

 

Στο μεταξύ, κάνοντας υπομονή, έχω συμπληρώσει 57 μέρες χωρίς ψυγείο, είναι Ιούνιος με τις αντίστοιχες θερμοκρασίες και ούτε μπορώ να πετάξω το ψυγείο στα σκουπίδια, να πάει στο διάολο, μαζί με τη SAMSUNGκαι να αγοράσω άλλο, αφού τα λαμόγια μου έχουν πάρει ήδη 500 ευρώ για την επισκευή που ποτέ δεν έγινε.

 

Αυτή είναι η SAMSUNG με την δήθεν ποιότητα και εξυπηρέτηση.

 

 

 

Και για να μη δημιουργηθεί η εντύπωση ότι είμαι ο μόνος, δείτε εδώ τα σχόλια από άτομα με ανάλογες εμπειρίες:

 

http://polisilektis.blogspot.gr/2011/09/samsung-service-service-one.html

 

 

https://www.arxarios.tk/?p=317

Link to comment
Share on other sites

Πες τα...

Παιδιά στην κυριολεξία συναρμολογητές είναι στις αντιπροσωπίες τους, εγώ τα έχω ξανά αναφέρει πρόσφατα, και τα δήθεν σε μία ώρα service είναι... Συναρμολόγηση στην κάνω και εγώ σε τόση ώρα!!

Το θέμα είναι να έχουν άριστες ηλεκτρονικές γνώσεις οι τεχνικοί τους, και δεν έχουν...

 

Και να ενημερώσω και τα παιδιά εδώ μέσα, επειδή πρόσφατα το διαπίστωσα και εγώ, οτι η Samsung στην σειρά Note, από το Note 3 και μετά την υποδοχή για την sim/microsd την έχει κολλημένη πάνω στην κεντρική πλακέτα!! Με ηλεκτρονικές κολλήσεις!! Με οτι συνεπάγεται αυτό... ;)

 

Κατά την γνώμη μου δύο εξαρτήματα στην κεντρική πλακέτα επιβάλετε να είναι συνδεμένα με καλωδιοταινία!! Η micro-usb και η υποδοχή της Sim/microSd...

 

Αυτά!!

Τα συμπεράσματα δικά σας... ;)

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν πρέπει να απευθυνθείς στον συνήγορο του Πολίτη ή στη γενική γραμματεία καταναλωτή. Πολύ φοβάμαι ότι τζάμπα πλήρωσες τα δύο διακοσάρια. Ζήτα πίσω τα λεφτά σου γιατί από ότι φαίνεται δεν φταίνε αυτά για τη δυσλειτουργία.

 

Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Για να λέμε και τα καλά όμως. Πριν 3 χρόνια Σεπτέμβριο είχα πάρει μια 55αρα h6470 τηλεόραση από Γερμανία. Με χάλασε το Bluetooth 2 μήνες πριν την λήξη της εγγύησης. Μιλήσαμε με τεχνικό έκανε απομακρυσμενη σύνδεση και την έλεγξε. Τελικά ήρθε τεχνικός σπίτι την είδε και ξανά ήρθε άλλαξε μια πλακέτα αλλά δεν δούλευε. Τελικά την πήρε στο χώρο του και σε 3 μέρες μου την έφερε έτοιμη επισκευασμενη. Εδώ και 1 χρόνο δουλεύει κανονικά χωρίς θέμα. Το θέμα του φίλου είναι πολύ σοβαρό γιατί μιλάμε για ψυγείο και όντως είναι απαράδεκτη η στάση της samsung.

 

Send From Note 3 With S8 Port Rom

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Άμα σε ένα κινητό χαλάσει η μητρική από υπερθέρμανση καλύπτεται από την εγγύηση;

Καλύπτεται στις σωστές εταιρείες.

 

Send From Note 3 With S8 Port Rom

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...