truckman Δημ. January 27, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2015 (edited) Ευχαριστώ για την απάντηση αλλά επειδή παλεύω με μια υπόθεσή μου μέρες τώρα προσπαθώ να βγάλω μια άκρη, αν δεν τα καταφέρω ελπίζω να έχω τη βοήθειά σας από εδώ! ----- προσθήκη μηνύματος 10 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Πριν τους πάρω μήπως γνωρίζεις τι σημαίνουν αυτά ή σε ποιο αντίστοιχο υποforum μπορούν να μου απαντήσουν: Βλεπω τα παρακάτω στο Odin Mode ενώ το τηλέφωνο έχει πανω την 4.1.2 official: Custom binary download yes 1 counts Current binary custom System status custom Τι σημαίνει η κάθε σειρά? . Προφανώς δεν έχω κάνει τίποτα στο τηλέφωνο. ΕυχαριστώΑν και δεν αναφέρεις την συσκευή σου (υποθέτω αυτη στο avatar σου),το σίγουρο είναι,σύμφωνα με αυτά που γράφεις,οτι η συσκευή σου εχει πειραχτεί.Είτε έχεις custom recovery,είτε απλα ρουταρίστηκε με κάποιον custom kernel.Αν όπως λες,εσυ δεν έχεις κανει κάτι,τότε προφανώς την εχεις αγοράσει μεταχειρισμένη και την είχε πειράξει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.Σε καθε περίπτωση,είσαι εκτός εγγύησης αυτή τη στιγμή (αν εχεις το note2 που βλέπω στο avatar σου μπορεί να γίνει reset στους μετρητές αν δεν είσαι σε 4.4.2) Μια απείρακτη συσκευή θα έπρεπε να γράφει : Custom binary download no Current binary official System status official Edited January 28, 2015 by truckman Παράθεση Πάρης Τι πρέπει να γνωρίζω πρίν αλλάξω λογισμικό στην Samsung συσκευή μου Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amnis Δημ. January 27, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2015 (edited) Αν και δεν αναφέρεις την συσκευή σου(υποθέτω αυτη στο avatar σου),το σίγουρο είναι,σύμφωνα με αυτά που γράφεις,οτι η συσκευή σου εχει πειραχτεί,είτε έχεις custom recovery,είτε απλα ρουταρίστηκε με κάποιον custom kernel.Αν όπως λες,εσυ δεν έχεις κανει κάτι,τότε προφανώς την εχεις αγοράσει μεταχειρισμένη και την είχε πειράξει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.Σε καθε περίπτωση,είσαι εκτός εγγύησης αυτή τη στιγμή (αν εχεις το note2 που βλέπω στο avatar σου μπορεί να γίνει reset στους μετρητές αν δεν είσαι σε 4.4.2) Μια απείρακτη συσκευή θα έπρεπε να γράφει : Custom binary download no Current binary official System status official Σωστά ξέχασα να πω ότι είμαι ο πρώτος αγοραστής και ότι τι η συσκευή πήγε σε 2 επίσημα service στο ένα μου είπαν ότι έκαναν αναβάθμιση λογισμικού ...αλλά αυτά σε λίγο. Μήπως γνωρίζεις κάποιον εδώ μέσα που να γνωρίζει τι σημαίνουν αναλυτικά οι 3 γραμμές του Odin Mode ενώ το τηλεφωνο έχει official Android πάνω? Gia to Custom binary download βρήκα αυτό: All Samsung smartphones have a “binary counter”. This counter only increases when you install non-official Samsung recovery. So if you end up installing ClockworkMod or TWRP recovery to install custom ROMs, this binary counter is increased. If you do flash an official Samsung firmware (or root-injected Samsung firmware), the binary counter does not increase. ...για τα άλλα? Ευχαριστώ. Edited January 28, 2015 by truckman Παράθεση Smile for ever. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
truckman Δημ. January 28, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2015 (edited) Σωστά ξέχασα να πω ότι είμαι ο πρώτος αγοραστής και ότι τι η συσκευή πήγε σε 2 επίσημα service στο ένα μου είπαν ότι έκαναν αναβάθμιση λογισμικού ...αλλά αυτά σε λίγο. Μήπως γνωρίζεις κάποιον εδώ μέσα που να γνωρίζει τι σημαίνουν αναλυτικά οι 3 γραμμές του Odin Mode ενώ το τηλεφωνο έχει official Android πάνω? Gia to Custom binary download βρήκα αυτό: All Samsung smartphones have a “binary counter”. This counter only increases when you install non-official Samsung recovery. So if you end up installing ClockworkMod or TWRP recovery to install custom ROMs, this binary counter is increased. If you do flash an official Samsung firmware (or root-injected Samsung firmware), the binary counter does not increase. ...για τα άλλα? Ευχαριστώ.Θα στα πώ οσο πιο απλά μπορώ: η samsung έχει βάλει ένα μετρητή ο οποίος ενεργοποιείται όταν προσπαθήσει κάποιος να περάσει ανυπόγραφο λογισμικό στο σύστημα,δηλαδή λογισμικό πού δεν είναι εγκεκριμένο απο την samsung και καταγράφει τις απόπειρες για κάτι τέτοιο.O μετρητής αυτός ενεργοποιείται στις παρακάτω περιπτὠσεις (στα είχα γράψει και πιο πάνω) : 1) οταν περαστεί κάποιο custom recovery (δηλαδή τροποποιημένο recovery). 2)οταν περαστεί custom kernel (μέσω φλασαρίσματος,δηλαδή μέσω download mode) (οτιδήποτε άλλο δεν το αναφέρω μιά και απαιτείται η ύπαρξη των παραπάνω). Στην δική σου περίπτωση το Custom binary download yes 1 counts σημαίνει οτι καποία στιγμή η συσκευή σου μπήκε σε download mode (οχι μόνη της φυσικά) και φλασαρίστηκε κάποιο ανυπόγραφο λογισμικό (ένα απο τα δύο που προανέφερα) και η διαδικασία αυτἠ έγινε 1 φορά. Το Current binary custom σημαίνει οτι η τρέχουσα κατάσταση του μετρητή είναι στο τροποποιημένη (λογικό αφού ενεργοποιήθηκε το προηγούμενο) Το System status custom σημαίνει οτι η κατάσταση του συστήματος έχει τροποποιηθεί (εξ αιτίας των παραπάνω και σε αυτή την περίπτωση,κατά κανόνα,δεν πρόκειται να εγκατασταθούν τα οποιαδήποτε ΟΤΑ updates.Aν πας μάλιστα στις ρυθμίσεις-πληροφορίες συσκευής-κατάσταση,θα δείς στο τέλος της λίστας να γράφει κατάσταση τροποποιημένη ενὠ το default είναι επίσημη έκδοση). Να σου πώ τέλος,πώς με αυτές τις καταγραφές που έχεις αυτή τη στιγμή,είσαι εκτός εγγύησης. Ελπίζω να βοήθησα,για περισσότερες πληροφορίες πάνω σε αυτό θα ήταν καλύτερα να πας στο ανάλογο topic για την συσκευή σου. Edited January 28, 2015 by truckman Παράθεση Πάρης Τι πρέπει να γνωρίζω πρίν αλλάξω λογισμικό στην Samsung συσκευή μου Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amnis Δημ. January 29, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 29, 2015 (edited) Ο γολγοθάς μου με το service της Samsung: Είμαι o πρώτος κάτοχος εδώ και 15 μήνες ενός κινητού τηλεφώνου αγορά από Πλαίσιο μάρκας Samsung και τύπου Note 2. Το τηλέφωνο εδώ και 2-3 μήνες δεν θυμάμαι ακριβώς παρουσίαζε πρόβλημα με τον αισθητήρα proximity που ανοιγοκλείνει την φωτεινότητα της οθόνης, δηλαδή η οθόνη έκλεινε όταν την πλησίαζες στο αυτί αλλά δεν άνοιγε όταν την απομάκρυνες από το αυτί. Δεν με πείραζε τόσο πολύ μια και η συσκευή αυτή είναι το δεξί μου χέρι (Μπράβο στη Samsung) απλά λέω μια και είναι εντός εγγύησης (24 μήνες) δεν το στέλνω για επισκευή; Ας το πάω μην λήξει, οι μήνες περνάνε γρήγορα και δεν το καταλαβαίνεις 30/12/14 Το παραδίδω στο τοπικό επίσημο σέρβις της Samsung. Βγάζω την κάρτα sim και μνήμης μπροστά στη γραμματεία καθώς κάνω και reset στις εργοστασιακές ρυθμίσεις όπως μου είπαν στη γραμματεία μια και είχα πάρει back up. Και φεύγω. 30/12 Την ίδια μέρα το απόγευμα λαμβάνω SMS, στο πρόχειρο κινητό μου, ότι η συσκευή βρίσκεται σε αναμονή ανταλλακτικού. Και παίρνω αμέσως πίσω τηλέφωνο και ρωτάω τη Γραμματεία του service: «Γιατί ανταλλακτικό τι έχει τελικά το τηλέφωνο»; Και μου απαντάει: Προσέχτε τα παρακάτω: 1. Κάναμε αναβάθμιση λογισμικού 2. ελέγξαμε τον αισθητήρα και έφτιαξε αλλά 3. παρουσιάζει πρόβλημα το μικρόφωνο» Και απαντάω: «Μα δεν έχει πρόβλημα το μικρόφωνο μιλούσα κανονικά» Γραμματεία: «Βρήκαμε πρόβλημα στο μικρόφωνο και πρέπει να επισκευαστεί » Και απαντάω: «Μα δεν έχει πρόβλημα το μικρόφωνο μιλούσα κανονικά» νευριασμέμος! Γραμματεία: με κοφτό ύφος «Βρήκαμε πρόβλημα στο μικρόφωνο κάνει διακοπές και πρέπει να επισκευαστεί» Τι άλλο να κάνω τότε θεωρώντας ότι το μικρόφωνο είναι και αυτό εντός εγγύησης ρωτάω πόσο θα πάρει χρονικά κλπ κλπ και το κλείνω. Βλέπετε πουθενά κόστος επισκευής όλα καλά; 8/1 λαμβάνω SMS, στο εφεδρικό κινητό μου, από το τοπικό επίσημο σέρβις: «Η συσκευή σας προωθήθηκε στο ανώτερο σέρβις θα ενημερωθείτε με μήνυμα για την πρόοδό της.» Και παίρνω πίσω τηλέφωνο: « Τι έγινε γιατί στο ανώτερο ποιο είναι το ανώτερο;» Γραμματεία: «Δεν διορθώθηκε το πρόβλημα με το μικρόφωνο και το στείλαμε στην Αθήνα στη Σμάρτεκ γιατί έχει μεγαλύτερη εξουσιοδότηση». Δεν καταλαβαίνω τι εννοεί. Και πάει στην Αθήνα για να μην μακρηγορώ! 9/1/15 Λαμβάνω τηλέφωνο από το τοπικό service και με ενημερώνει ότι η Αθήνα βρήκε το τηλέφωνο ρουτ=εκτός εγγύησης και το κόστος επισκευής είναι στα 315 ευρώ και με πιάνει πανικός! Μα τι είναι αυτό, πως έγινε αυτό, αφού εσείς το ανοίξατε το κινητό και το ελέγχατε βάλατε ανταλλακτικό όλα στην εγγύηση, με πιάνει απροετοίμαστο για να με βοηθήσει και καλά το τοπικό σερβις μου δίνει το τηλέφωνο της Σμαρτεκ στην Αθήνα το 2105820000 για να μάθω τι έχει το κινητό μια και αυτή δεν γνωρίζει περισσότερα. Παίρνω τη Σμαρττεκ αρνείται να μου δώσει πληροφορία για το τηλέφωνό μου διότι πελάτης είναι το τοπικό Σέρβις. Αν είναι δυνατόν άλλος πελάτης στο δικό μου τηλέφωνο! Και αμέσως στο τμήμα εξυπηρέτησης για να βρω το δίκιο μου. Χα. 09/1 Παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση την κ Θ Τ για το πρόβλημά μου τους εξηγώ προφορικά να μάθω τι έχει συμβεί αλλά δεν έχουν καμία ενημέρωση από την Σμαρτεκ ενώ το τοπικό Σέρβις έχει. 12/1 Παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση τον κ Κ Τ και μου λεέι ότι θα επικοινωνήσει ο κ Ζ που είναι πιο υπεύθυνος γιατί ακόμα δεν έχουν ενημέρωση στη καρτέλα μου από την Σμαρτεκ. 15/1 Παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση τον κ Ά Π και μου τονίζει ότι όταν Ρουτ που τους το είπα εγώ ότι μου το είπαν τέλος εγγύησης αλλά καμία επικοινωνία με υπεύθυνο. 19/1 Παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση την κ Λ Ν μου ξαναλέει θα επικοινωνήσει κάποιος υπεύθυνος από άλλο τμήμα. 23/1 Παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση τον κ Γ Ε και μου λεέι ότι έγινε τηλεφωνική επικοινωνία αλλά δεν με βρήκαν (ποτέ δεν έλαβα τηλέφωνο δεν πειράζει δεν το βάζω κάτω) ρωτάω από ποιον αριθμό και μου λέει με απόκρυψη! Ρωτάω Τι ήθελαν να μου που για την υπόθεσή μου αφού με πήραν μου απαντά δεν έχει καταγραφεί στη καρτέλα. Ρωτάω τι σας έχει στείλει η σμαρτεκ απαντά δεν μας έχει ενημερωθεί ακόμα για το προβλημά σας στη καρτέλα σας (2 βδόμαδες+ περίπου τίποτα). Ξανανοίγει την τηλεφωνική επικοινωνία στην καρτέλα μου. 27/1 Παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση τον κ Κ για επιβεβαίωση της τηλεφωνικής επικοινωνίας λέει όλα καλά θα σας πάρουν. 29/1 Παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση τον κ Θ (δεν μου έλεγε το επίθετό του ισχύει όταν αυτός ξέρει το δικό μου και του το επανέλαβα να μην μου λέει το δικό του;) για επιβεβαίωση τηλεφωνικής επικοινωνίας και μου λέει αφού με έβαλε λίγο στην αναμονή ότι θα με καλέσουν σήμερα. 29/1 Μέσα σε 2 ώρες ίσως και λιγότερο λαμβάνω τηλέφωνο από το 2106897691 και την κ Σ Π, παιδιά αισθάνθηκα πολύ άσχημα πραγματικά σχεδόν εγληματία με είπε! Προσπαθούσα να της εξηγήσω τι έχει συμβεί και το μόνο που λάμβανα είναι η απάντηση η συσκευή είναι εκτός εγγύησης, ούτε καν να καταλάβει τι της ζητούσα, που έχει γίνει το λάθος, είτε εσκεμμένο λάθος είτε όχι. Μου είπε ότι θέλει αλλαγή πλακέτας και φταίει το ρουτ για αυτό. Την ρωτάω πως είναι δυνατόν να γίνεται αναβάθμιση ενώ η συσκευή είναι ρουτ πως ξεκίνησε η επισκευή της αφού είναι ρουτ, δεν ενημερώθηκα για κόστος αφού μου επιβεβαίωσαν ότι είναι στην εγγύηση, της ειπα ακόμα και ότι αν σας πάρει το τοπικό σέρβισ και σας πει ότι ήταν οκ το τηλέφωνο θα βρείτε που έγινε το λάθος και η απάντηση οχι είναι ρουτ δεν το ξανασυζητάμε. Απαράδεκτη συμπεριφορά κατά την γνώμη μου αλλά την ευχαριστώ τουλάχιστον για την επικοινωνία! 29/1 Φεύγω άμμεσα για το τοπικό σέρβις μια και η συσκευή έχει επιστρέφει πίσω από τις 26/1. Ζητάω να δω τη συσκευή την ανοίγω έχει φτιάξει ο proximity βλέπω από πίσω το αυτοκόλλητο της συσκευής κάτω από την μπαταρία ξεκολλημένο. Ρωτάω γιατί είναι αυτό ξεκολλημένο και μου λέει η γραμματεία ότι το άνοιξαν για να το επισκευάσουν η οθόνη και ο αισθητήρας είναι εκεί! Βάζω την κάρτα SIM παίρνω τηλέφωνο και όχι το μικρόφωνο κάνει διακοπές, το μικρόφωνο καν ΔΕΝ δουλεύει και με πιάνει ταχυπαλμία! Σαστυσμένος ρωτάω μα το μικρόφωνο δεν δουλεύει ενώ δούλευε ΔΕΝ είχα πρόβλημα σας το είχα ξαναπεί το θέλω όπως σας το έδωσα και μου απαντάει μα αν το στείλω πάλι Αθήνα θα μου πουν ότι είναι εκτός εγγύησης! Αρμούμαι να παραλαμβάνω τη συσκευή και φεύγω. Θα κάνω προφανώς καταγγελία στις υπεύθυνες υπηρεσίες και θα περιμενω την γραπτή θέση της Samsung. Π΄έρα από αυτό ποια η θέση-ενέργειά μου από τώρα και έπειτα, που έχει γίνει το κόλπο τους:mad:; Μήπως μπορείτε να βοηθήσετε? Πραγματικά μου φαίνεται απίστευτο πήγα για sensor και βγήκα με μικρόφωνο και ρουτ! Ευχαριστώ ----- προσθήκη μηνύματος 19 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Τα δικα μου παντως δε τα διαβασαν γιατι μου πουλησαν και υφος. Ειλικρινα τοσο ασχημη εξυπηρετηση δεν ειχα ποτε σε καμια συναλλαγη μου. Ειναι απαραδεκτοι οι τυποι, αν θελετε να μην μπλεξετε μαζι τους πραγματικα κοιταξτε για κατι αλλο, αλλωστε πλεον LG, Motorola και αλλες βγαζουν σαφως καλυτερα κινητα. Μπορώ να έχω την γνώμη σου στο παραπάνω θέμα άφησαν την οξείδωση και άρχισαν τα Ρουτ? :mad: Edited January 29, 2015 by amnis Παράθεση Smile for ever. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amnis Δημ. January 29, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 29, 2015 (edited) @amnis Καταρχήν χαλάρωσε αδερφέ,κατανοώ την αγανάκτιση και την ταλαιπωρία σου αλλά πιστεύω οτι υπάρχει λύση.Οπως σου είχα γράψει στο προήγουμενο πόστ μου,απο τους μετρητές φαινόταν πως η συσκευή σου είχε όντως "πειραχτεί" και πως ήταν εκτός εγγύησης,οπότε...αν την βρήκαν έτσι στην smartec ηταν αναμενόμενη μια τέτοια αντίδραση απο μέρους τους!!!Τώρα,το πως βρέθηκε ρουταρισμένη απο την στιγμή που εσύ ισχυρίζεσαι οτι δεν το έχεις κάνει (και δεν σε αμφισβητώ),δεν μπορώ να το γνωρίζω.Στο δια ταύτα ὀμως : έχεις ενα μεγάλο πλεονέκτημα φίλε μου,η συσκευή σου (σύμφωνα με τα γραφόμενα σου) βρίσκεται σε έκδοση λειτουργικού στην οποία μπορείς να μηδενίσεις τους μετρητές και να μην φαίνεται τίποτα ;) Θα σου πρότεινα λοιπόν να κάνεις μηδενισμό και να το ξαναπάς στο αρχικό service που το είχες πάει (μιά κι έχουν ξεκολλήσει αυτοί το εσωτερικό αυτοκόλλητο και είναι σημαντικό αυτό),να απαιτήσεις να ελέγξουν μπροστά σου οτι η συσκευή εἰναι εντός εγγύησης και την άμεση επισκευή της. Πιστεύω οτι όλα θα πάνε καλά αυτή τη φορά. Η ερώτησή μου είναι η εξής και αυτό είπα και στη εξυπηρέτηση μας πως είναι δυνατόν να γίνει αναβάθμιση λογισμικού αφού η συσκευή είναι ρουτ! Η επισκευή ξεκίνησε αφού προφανώς έλεγξαν το ρουτ γιαυτό και ξεκίνησε η όλη διαδικασία επισκευής! Θα το άνοιγαν αν ήταν εκτός εγγύησης: Όπως μου είπαν και από 2 μεγάλες αλυσίδες επισκευής τηλεφώνων που ρώτησα μόλις βάλουν το τηλέφωνο για αναβάθμιση στο υπολογιστή βλέπουν αμέσως αν έχει γίνει ρούτ! Το kies πχ δεν κάνει αναβάθμιση αν δει custom στους μετρητές! Αυτό δεν καταλαβαίνω και γιαυτό πιστεύω ότι έχει γίνει εσκεμμένα! Edited January 29, 2015 by truckman Παράθεση Smile for ever. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amnis Δημ. January 29, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 29, 2015 Μπορεί κάποιος να μου επιβεβαιώσει: 1. Αν πριν ξεκινήσει το επίσημο service την επισκευή του τηλεφώνου κοιτούν αν ισχύει η εγγύηση ή όχι και μετά ανοίγουν το τηλέφωνο για επισκευή αφού πρώτα σε ενημερώσουν για το κόστος; 2. Αν το Odin Download Mode του τηλεφώνου δείχνει: Current binary custom System status custom μπορεί να γίνει αναβάθμιση από το official service χωρίς να τους πετάξει μήνυμα το τηλέφωνο είναι ρουτ? Ευχαριστώ! Παράθεση Smile for ever. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
truckman Δημ. January 29, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 29, 2015 (edited) @amnis Καταρχήν χαλάρωσε αδερφέ,κατανοώ την αγανάκτιση και την ταλαιπωρία σου αλλά πιστεύω οτι υπάρχει λύση.Οπως σου είχα γράψει στο προήγουμενο πόστ μου,απο τους μετρητές φαινόταν πως η συσκευή σου είχε όντως "πειραχτεί" και πως ήταν εκτός εγγύησης,οπότε...αν την βρήκαν έτσι στην smartec ηταν αναμενόμενη μια τέτοια αντίδραση απο μέρους τους!!!Τώρα,το πως βρέθηκε ρουταρισμένη απο την στιγμή που εσύ ισχυρίζεσαι οτι δεν το έχεις κάνει (και δεν σε αμφισβητώ),δεν μπορώ να το γνωρίζω.Στο δια ταύτα ὀμως : έχεις ενα μεγάλο πλεονέκτημα φίλε μου,η συσκευή σου (σύμφωνα με τα γραφόμενα σου) βρίσκεται σε έκδοση λειτουργικού στην οποία μπορείς να μηδενίσεις τους μετρητές και να μην φαίνεται τίποτα ;) Θα σου πρότεινα λοιπόν να κάνεις μηδενισμό και να το ξαναπάς στο αρχικό service που το είχες πάει (μιά κι έχουν ξεκολλήσει αυτοί το εσωτερικό αυτοκόλλητο και είναι σημαντικό αυτό),να απαιτήσεις να ελέγξουν μπροστά σου οτι η συσκευή εἰναι εντός εγγύησης και την άμεση επισκευή της. Πιστεύω οτι όλα θα πάνε καλά αυτή τη φορά. Edited January 29, 2015 by truckman Παράθεση Πάρης Τι πρέπει να γνωρίζω πρίν αλλάξω λογισμικό στην Samsung συσκευή μου Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amnis Δημ. January 29, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 29, 2015 ...αν την βρήκαν έτσι στην smartec ηταν αναμενόμενη μια τέτοια αντίδραση απο μέρους τους!!! Αυτό είναι το πρόβλημά μου και το περίεργο και αυτό που ουσιαστικά προσπαθώ να καταλαβω, πως το Βρήκαν το ρουτ στη smartec και δεν το βρήκε το τοπικό κατάστημα όταν αυτό μάλιστα έκανε και update στο Android και την άνοιξε την συσκευή? Θα σου πρότεινα λοιπόν να κάνεις μηδενισμό και να το ξαναπάς στο αρχικό service που το είχες πάει (μιά κι έχουν ξεκολλήσει αυτοί το εσωτερικό αυτοκόλλητο και είναι σημαντικό αυτό),να απαιτήσεις να ελέγξουν μπροστά σου οτι η συσκευή εἰναι εντός εγγύησης και την άμεση επισκευή της. Δεν θέλω να κάνω κάτι τέτοιο διότι θα χάσω το δίκιο μου! Ευχαριστώ πολύ. Παράθεση Smile for ever. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makis206 Δημ. January 29, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 29, 2015 Δεν θέλω να κάνω κάτι τέτοιο διότι θα χάσω το δίκιο μου! Πολύ φοβάμαι ότι καταγράφουν κάθε συσκευή, απ'το ΙΜΕΙ της πιθανότατα.. τι εννοώ. Απ'τη στιγμή που στη Smartec πήγε "πειραγμένο" (με όποιο τρόπο..), το γεγονός αυτό καταγράφηκε και στη συγκεκριμένη συσκευή αφαιρέθηκε το δικαίωμα της εγγύησης. Μακάρι να κάνω λάθος αλλά πολύ φοβάμαι ότι κάτι τέτοιο μπορεί να συμβαίνει, έχουν κάθε δικαίωμα και δυνατότητα άλλωστε. Γνώμη μου, κυνήγησε το μαγαζί που άφησες τη συσκευή σου. Είναι οι κύριοι υπαίτιοι για όλο αυτό το τραγικό παραμύθι που μπήκες. Δική τους η ευθύνη επίσης που δεν σε ενημέρωσαν ποτέ ότι βγαίνεις εκτός εγγύησης λόγω "τροποποιημένου λογισμικού". Απ'τη στιγμή που μιλάμε για πιστοποιημένο service έχει και τις όποιες υποχρεώσεις εκτός από δικαιώματα, δεν είναι δυνατόν να μη σε ενημερώσουν οι ίδιοι πρώτα για το λογισμικό σου. Κάτι που κατ'εμέ θα έπρεπε να τσεκάρουν με την παράδοση της συσκευής από μέρους σου. Δεν έγινε έλεγχος; Οκ. Θα έπρεπε να ενημερωθείς όμως πριν καν φύγει η συσκευή για τη Smartec, δεν είχαν τη δυνατότητα να το δουν οι ίδιοι; Είναι ποτέ δυνατόν; Ύποπτοι γίνονται από μόνοι τους. Κυνήγησε το.. ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amnis Δημ. January 30, 2015 Κοινοποίηση Δημ. January 30, 2015 (edited) Ποια η διαβάθμιση των service της Samsung? Με βάση αυτό: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=5925115#post5925115 δεν μπορεί να γίνει αναβάθμιση άρα πως έκαναν αναβάθμιση στο τοπικό επίσημο service ενώ ήταν ρουτ όπως ισχυρίζεται η Smartec? Άρα το πρόβλημα συνέβει στο τοπικό κατάστημα μετά που άνοιξαν τη συσκευή ή σε συννενόηση με τη Smartec δεν θέλω να το πιστεύω; Θέλω να πιστεύω ότι θα βρεθεί λύση πριν προχωρήσω σε οτιδήποτε άλλο! :mad: Edited January 31, 2015 by Sofos_5 Παράθεση Smile for ever. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sotrous Δημ. February 9, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2015 Έχω ραγισμενο digiter από πάνω αριστερά μέχρι κάτω δεξιά δεν ανταποκριθεί σχεδόν το Touch, αν υπάρχει κάποιος που ασχολητε ας μου στείλει πμ.. Ευχαριστώ και εγω το ιδιο στο δικο μου εχω πάθει στο δικό μου το S2 , και λενε για 120€ . αν γινετε με πιο λιγα στειλτε μου μηνυμα . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
apostoloskam Δημ. February 10, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 10, 2015 Δες και τη δική μου εμπειρία http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=339711&page=143 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xristos106 Δημ. February 15, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 15, 2015 τα ιδια ακριβως εκανε η smartec και η samsung kai σε εμενα αυτη την αντιμετωπιση ειχα...τυχαιο που φερονται ετσι και σου ζητανε εντος εγγυησης χρηματα? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
inactiveaccount26042014 Δημ. February 23, 2015 Κοινοποίηση Δημ. February 23, 2015 Έχω φάει μεγάλη ταλαιπωρία με Samsung αλλά όλα καλά σύμφωνα με δικούς μου χειρισμούς. Θα τα πω πολύ γρήγορα γιατί βαριέμαι να γράφω. Το κινητό εντός εγγύησης έτρωγε κόλλημα στην αναμονή. Εσβηνε η οθόνη και δεν ξαναάναβε. Επρεπε να βγάλω μπαταρία για να ξανανάψει. Το πήγα 6 φορές στο σερβις και μου το δίναν πίσω, χωρίς όμως να λύνεται το πρόβλημα. Δικαιολογίες τύπου ιός, αλλαγή μπαταρίας (αγόρασα καινούρια), εφαρμογή android προβληματική πήγαιναν και ερχόντουσαν. Επείδή ομως δε χαμπαρίζω κάστανο, βγάζω με video το πρόβλημα του κινητού και κάνω καταγγελίες 2 στον συνήγορο του καταναλωτή και σε ένα άλλο, δεν θυμαμαι. Τελικά επιασαν τόπο και μού ρχεται μια πολυ ωραία 600 αρα πιστοτικό από μεγάλο κατάστημα που πήρα το κινητό. ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ 1) Κυνηγήστε το δίκιο σας. Η εμπειρία μου από τα σερβις είναι οτι λένε άλλα ντ αλλα για να αποφύγουν αντικατάσταση. Πόσους άλλους κοροιδέψαν μπροστά μου στην ουρά που περίμενα. 2) Να έχετε κουτάκι και αξεσουαρ μέχρι να λήξει η εγγύηση γιατί αλλιώς δεν κάνουν καμία ενέργεια για πιστωτικό η αντικατάσταση. 3) Κάντε καταγγελίες στους αρμόδιους φορείς γιατί είναι πάρα πολυ δύσκολο να βρεις το δίκιο σου. Σε τρελλαίνουν. Σε βγάζουν παρανοικό. Μα τι μας λέτε... το κινητό δουλεύει μια χαρα. Πάρε το βιντεάκι σου και τις 2 καταγγελίες και φέρε την 600αρα τώρα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Deadly_Sin1629395575 Δημ. March 4, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 4, 2015 Εχει κανεις εμπειρια απο τη MicroTech στη Θεσσαλονικη? Ειναι εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών SAMSUNG και σκεφτομαι να τους κανω μια επισκεψη για καποια θεματα που αντιμετωπιζω με τη συσκευη μου. Μιας και δεν μενω Θεσσαλονικη δεν θα μου ηταν ευχαριστω να παω ως εκει μονο για να μου ξαναπερασουν ρομ και πραγματα που εχω ηδη δοκιμασει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Sofos_5 Δημ. March 4, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 4, 2015 Εχει κανεις εμπειρια απο τη MicroTech στη Θεσσαλονικη? Ειναι εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών SAMSUNG και σκεφτομαι να τους κανω μια επισκεψη για καποια θεματα που αντιμετωπιζω με τη συσκευη μου. Μιας και δεν μενω Θεσσαλονικη δεν θα μου ηταν ευχαριστω να παω ως εκει μονο για να μου ξαναπερασουν ρομ και πραγματα που εχω ηδη δοκιμασει. Προσωπικά δηλώνω ευχαριστημένος. Τους χρειάστηκα 3 φορές, 2 με S2 και 1 με S4, ευγενικότατοι και εξυπηρετικότατοι και στις 3 περιπτώσεις. Αν το πας σχετικά νωρίς και αναφέρεις πως δεν μένεις Θεσσαλονίκη κατά 99% σε μία ώρα θα το πάρεις και πίσω επισκευασμένο. Απλά να δηλώσεις με όσο μεγαλύτερη ακρίβεια μπορείς το πρόβλημά σου. Παράθεση Samsung - Πλήρης Οδηγός (Odin, Root, CWM, TWRP, Kernels, F.A.Q.) [ROM][JB.4.1.2][18/10][XW-MS1/LSZ/LSW- Added] Deodexed Stock Samsung Roms Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Deadly_Sin1629395575 Δημ. March 4, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 4, 2015 Προσωπικά δηλώνω ευχαριστημένος. Τους χρειάστηκα 3 φορές, 2 με S2 και 1 με S4, ευγενικότατοι και εξυπηρετικότατοι και στις 3 περιπτώσεις. Αν το πας σχετικά νωρίς και αναφέρεις πως δεν μένεις Θεσσαλονίκη κατά 99% σε μία ώρα θα το πάρεις και πίσω επισκευασμένο. Απλά να δηλώσεις με όσο μεγαλύτερη ακρίβεια μπορείς το πρόβλημά σου. Ευχαριστω! Μπορω να τους μιλαω για το προβλημα μου 5 ωρες και να γραψω και 10 ποιηματα αν ειναι να μου το λυσουν :lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Guest triptico Δημ. March 16, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 16, 2015 Η συσκευή μου (Samsung Galaxy S4 Active) παρουσίασε κάποιο πρόβλημα στις κλήσεις (δεν άκουγα, ούτε με άκουγαν). Είμαι εντός εγγύησης, το έστειλα στη Smartec και μου επέστρεψαν λέγοντας ότι έγινε αλλαγή πλακέτας. Μέτα από 1-2 ημέρες χρήσης παρουσίασε πάλι το ίδιο πρόβλημα, το ξαναστέλνω στη Smartec και μου το επιστρέφουν λέγοντας ότι έγινε αλλαγή συσκευής. Η νέα συσκευή μου ήρθε στο παλιό κουτί και έχει ίδιο IMEI και άλλο MAC address. Το πρόβλημα λύθηκε αλλά πρέπει να περιμένω 1-2 ημέρες ακόμα για να σιγουρευτώ. Τι να πιστέψω; Έγινε πράγματι αλλαγή συσκευής; Γιατί έχει το ιδιο ΙΜΕΙ; Η Smartec λεει ότι το ΙΜΕΙ το κάνουν ίδιο για λόγους ιστορικού... Μπορούν πράγματι να αλλάζουν το ΙΜΕΙ; Η αλλαγή Mac δείχνει αλλαγή πλακέτας τουλάχιστον ή μπορούν να το αλλάζουν και αυτό; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Deadly_Sin1629395575 Δημ. March 21, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2015 Μιας και προσφατα επισκεφθηκα τη Micro Tech στη Θεσσαλονικη για ενα προβλημα της συσκευης μου δηλωνω κι εγω ευχαριστημενος απο την εξυπηρετηση και το αποτελεσμα. Περιεγραψα το προβλημα μου με αρκετες λεπτομερειες, ανεφερα και 2-3 πραγματα ακομη που μου εχει κανει το τηλεφωνο εστω μια φορα και ενω δεν βρηκαν καποιο προβλημα στον ελεγχο που εκαναν μου αλλαξαν πλακετα προληπτικα. Εδω να πω μολις ακουσα το "δεν βρηκαμε καποιο προβλημα στον ελεγχο που καναμε..." σκεφτηκα οτι οκ, θα μεινω με προβληματικο κινητο ή θα εχω τραβηγματα μεχρι να τους πεισω αλλά η συνεχεια της προτασης με εξεπληξε ευχαριστα. Την Τριτη το αφησα και το παρελαβα σημερα (Σαββατο) με courier μιας και δεν ειμαι κατοικος Θεσσαλονικης. Η συσκευη μου ειναι ενα note 3 neo το οποιο δεν εχει ερθει ποτε επισημα στην Ελλαδα αν δεν κανω λαθος και ετσι ειναι λογικο το ανταλλακτικο να μην ηταν αμεσα διαθεσιμο. Να πω οτι μου ζητηθηκε η αποδειξη απο το καταστημα που το αγορασα (το αναφερω επειδη σε service nokia που ειχα παει μια συσκευη δεν μου ειχαν ζητησει). Αυτα πανω κατω, οπως προειπα ειμαι ευχαριστημενος :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NickName98 Δημ. March 28, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2015 Καλησπέρα! Έχω ένα Galaxy S4 και πρόσφατα μου έπεσε (την μέρα που αποφάσισα πως πρέπει να πάρω θήκη :P ) και φαίνεται πως χάλασε η μπροστινή κάμερα. Άλλες φορές δεν συνδέεται καν και αν καταφέρει να δείξει κάτι φαίνεται σπασμένη. Το τζάμι και η οθόνη είναι εντάξει και έχει μόνο ένα χτύπημα στο πλαστικό στο πλάι ακριβώς πάνω από την μπροστινή κάμερα. Οπότε συμπεραινω πως το μόνο που χάλασε είναι αυτή. Μένω Νίκαια, Πειραιά. είδα skroutz η μπροστινή κοστίζει κάπου στα 15 το πολύ. Ξέρετε που μπορώ να το πάω; η Samsung δεν το καλυβει υποθέτω με εγγύηση. Και αν το δεχθούν με χρήματα πόσα περίπου θα πάρουν; Πιστεύετε θα μπορέσω να το κάνω μόνος; φοβάμαι βέβαια λίγο... Πείτε μου γνώμες :) Ευχαριστώ πολύ και συγνώμη αν έγραψα σε λάθος θέμα :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mistirios79 Δημ. March 29, 2015 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2015 Έχω και εγώ ένα πρόβλημα βρε παιδιά και μιας και είναι καινούριος στο forum είπα να γράψω εδώ μπας και βρω λύση και εγώ στο πρόβλημα μου. Αγόρασα ένα s5 μετά από πολλά χρόνια σε ios και το πρόβλημα που αντιμετωπίζω είναι ότι κατά τον τερματισμό της κλήσης δεν ανάβει εγκαιρα η οθόνη για να μπορέσω να πατήσω και να τερματίσω την κληση πάντα προλαβαίνει και κλείνει ο άλλος πρώτος Μου είπαν ότι είναι μάλλον θέμα λογισμικού αλλά το τηλ είναι από skroutz και είναι πολωνικό δεν έχω έκδοση Πολωνίας έχω όμως την γνήσια ελληνική κομπλέ αν του κάνω ένα επαναπρογραμματισμο στην ελληνική θα χάσω την εγγυηση;;;;; ευχαριστώ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konstantinoslp Δημ. April 6, 2015 Κοινοποίηση Δημ. April 6, 2015 Καλησπέρα παιδιά. Η ερώτηση μου είναι απλή. Αν η συσκευή μου είναι αγορασμένη εκτός Ε.Ε πχ Αμερική ή Αυστραλία, τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση; Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
truckman Δημ. April 6, 2015 Κοινοποίηση Δημ. April 6, 2015 Καλησπέρα παιδιά. Η ερώτηση μου είναι απλή. Αν η συσκευή μου είναι αγορασμένη εκτός Ε.Ε πχ Αμερική ή Αυστραλία, τι γίνεται σε αυτήν την περίπτωση; Απλά ξεχνάς την εγγύηση στην Ευρώπη. Παράθεση Πάρης Τι πρέπει να γνωρίζω πρίν αλλάξω λογισμικό στην Samsung συσκευή μου Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konstantinoslp Δημ. April 6, 2015 Κοινοποίηση Δημ. April 6, 2015 Απλά ξεχνάς την εγγύηση στην Ευρώπη. Το γνωρίζω αυτό απλά δεν ξέρω τι γίνεται. Επικοινωνώ με την εδώ Samsung αν χαλάσει η συσκευή μου και το στέλνουν αυτοί στο εξωτερικό με δικά μου μεταφορικά; Δεν ασχολούνται καθόλου στην εδώ αντιπροσωπεία; Το στέλνω μόνος κάπου αόριστα; Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
truckman Δημ. April 6, 2015 Κοινοποίηση Δημ. April 6, 2015 Το γνωρίζω αυτό απλά δεν ξέρω τι γίνεται. Επικοινωνώ με την εδώ Samsung αν χαλάσει η συσκευή μου και το στέλνουν αυτοί στο εξωτερικό με δικά μου μεταφορικά; Δεν ασχολούνται καθόλου στην εδώ αντιπροσωπεία; Το στέλνω μόνος κάπου αόριστα; Εφόσον δεν υπάρχει ευρωπαϊκή εγγύηση, δεν το δέχονται και δεν το αγγίζουν όσα κι αν τους δώσεις.Με απλά λόγια, αν σου χαλάσει και δεν μπορείς ΕΣΎ να το στείλεις σε χώρα που το υποστηρίζει, το πετάς στα σκουπίδια. Παράθεση Πάρης Τι πρέπει να γνωρίζω πρίν αλλάξω λογισμικό στην Samsung συσκευή μου Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.