Jump to content

Vivodi F.A.Q. & Comments


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ίσως βρίσκει ευκαιρίες να διώξει και κανά πελάτη για να αντέξει το δίκτυό της σε όλες τις νέες 1024ρες που έχει να καλύψει... :O :p

 

Αν κατάλαβα πάντως, είχες δώσει τον κωδικό που είχες σαν πελάτης του DSLnet και όχι του DSLphone για διακοπή! :rolleyes:

(Πάντως δεν είναι και δύσκολο να το μπερδέψεις , μιας και στο λογαριασμό νομίζω αναγράφεται μόνο του DSLnet. )

 

Τι να πω… Το λάθος πρέπει να είναι και δικό σου αν κατάλαβα καλά…

 

Δεν δικαιολογώ την Vivodi που πιστεύω θα έπρεπε να είχε καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες της!

Δηλαδή θα μπορούσε να σε καλέσει πριν κάνει την κατάργηση για μια ΑΠΛΗ επιβεβαίωση!!!

 

Για το ζήτημα του τέλους ενεργοποίησης και της αναμονής κάποιον άλλον πρέπει να βρίζεις… :rolleyes: :shifty:

 

PS. Στην θέση σου πάντως θα πήγαινα και εγώ σε κάποιο πακέτο (αφού συμφέρουν καλύτερα , μιας και αρχίζεις πάλι από την αρχή :( )

 

EDIT:

Μια ερώτηση (για την ιστορία...). Γιατί ήθελες να διακόψεις το DSLphone?

Για εμένα είναι ίσως ένας σημαντικός λόγος που έβαλα Vivodi , καθώς δεν θέλω να πληρώνω τα λίγα τηλεφωνήματα που κάνω από το σταθερό στον ακατονόμαστο… :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Τι να πω… Το λάθος πρέπει να είναι και δικό σου αν κατάλαβα καλά…

 

Δεν δικαιολογώ την Vivodi που πιστεύω θα έπρεπε να είχε καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες της!

Δηλαδή θα μπορούσε να σε καλέσει πριν κάνει την κατάργηση για μια ΑΠΛΗ επιβεβαίωση!!!

Με κάλεσε, και μου είπε ότι η απενεργοποίηση που ζήτησα θα γίνει την 1η Μάρτη. Τίποτα άλλο.

Είχα φτάσει 3 Μάρτη όταν τελικά κόπηκε το internet...

Για το ζήτημα του τέλους ενεργοποίησης και της αναμονής κάποιον άλλον πρέπει να βρίζεις… :rolleyes: :shifty:

Ποιόν;

Μια ερώτηση (για την ιστορία...). Γιατί ήθελες να διακόψεις το DSLphone?

Για εμένα είναι ίσως ένας σημαντικός λόγος που έβαλα Vivodi , καθώς δεν θέλω να πληρώνω τα λίγα τηλεφωνήματα που κάνω από το σταθερό στον ακατονόμαστο… :rolleyes:

Το DSLphone ποτέ δε μου ενεργοποιήθηκε για αδιευκρίνιστους λόγους, ενώ είχα κάνει αίτηση από το Σεπτέμβρη, και κάποια στιγμή συνειδητοποίησα ότι δε με συμφέρει να πληρώνω και 2,9€ το μήνα για την ενοικίαση του Alcatel router (βλέπεις δουλεύει μόνο με αυτόν και εγώ έχω US Robotics), πέραν του ότι θα έπρεπε να βάλω και switch στο γραφείο μου για να συνδέσω τους 2 υπολογιστές μου.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Είχα σήμερα νέο τηλεφώνημα από τη Vivodi!

Mε κάλεσε μια κυρία, η οποία -σε αντίθεση με την προηγούμενη προχτές- έθεσε τα πράγματα στη σωστή τους βάση.

Μου είπε ότι απλά έγινε μια παρεξήγηση με τη διακοπή της σύνδεσής μου, αναγνώρισε ότι είμαι πελάτης τόσο καιρό, και με ρώτησε αν ενδιαφέρομαι να επανασυνδεθώ (ενώ από ότι είπε θα κοιτάξουν να μην πληρώσω ενεργοποίηση και θα προσπαθήσουν να επιταχύνουν την ενεργοποίηση - αν και νομίζω ότι η ενεργοποίηση ξαθυστερεί λόγω του ΟΤΕ).

Δεν κατάλαβα ακριβώς, αλλά θα περάσω από τα γραφεία τους για να δω τι εννοούσε.

 

Στο μεταξύ σπάστηκα πολύ άσχημα με τη Forthnet, επειδή αγόρασα ADSL in-a-Box από το site της για να κερδίσω χρόνο, και αντί να ξεκινήσουν την ενεργοποίηση μου είπαν ότι θα πρέπει πρώτα να το παραλάβω και μετά να στείλω τις αιτήσεις... :down:

Σκέφτηκα και το 1Mbps με 37€ της Vivodi, που είναι πολύ δελεαστικό, και αποφάσισα να ενδώσω (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αν όλα λήξουν καλώς θα ξεχάσω τι έγινε).

Θα ξαναγράψω όποτε υπάρξουν εξελίξεις.

 

Α, και έχω ένα ADSL in-a-Box για πούλημα, 115€ (αντί για 117,81 :p).

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτηκα και το 1Mbps με 37€ της Vivodi

 

Παιδιά έχω ένα on dslkit που λήγει 19 Μαρτίου..αυτό το 1mbps με 37 ευρώ τι περιλαμβάνει;; μόνο συνδρομή είναι; και για full llu ή shared;

Link to comment
Share on other sites

Είδες lewton που τα'χες βάψει μαύρα... :p

 

κάποιον άλλον πρέπει να βρίζεις…
Ποιόν;
αν και νομίζω ότι η ενεργοποίηση ξαθυστερεί λόγω του ΟΤΕ

 

Απάντησες μόνος σου! ;)

 

Από σήμερα απολάμβάνω τα 110kB/sec :up: :happy:

Link to comment
Share on other sites

Και μένα από την Τρίτη δουλεύει άψογα το 1Mbps. Με downloads στα 100ΚΒ/s και ~850ΚΒ/s στα speedtests και πάω στοίχημα ότι περιορίζεται από τη κακή λήψη του wifi, αλλά δεν έχω προλάβει να μετρήσω με καλώδιο.

Υπόψη ότι λόγο dslphone, συνδέεται στα 1216/448kbps και μάλιστα σε γραμμή που θεωρείται ότι έχει θόρυβο! :D

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Παντως πολυ καλη τιμη το δινει το 1mbps η βιβο.40 κατι ευρω με dslphone και εισαι κυριος.Θυμαμαι οταν εκανα αιτηση τον Οκτωβρη για full llu στη βιβο η 384 εκανε τοσο και τωρα κανει h 1024!!!!
tempelis :cool:
Link to comment
Share on other sites

Ax~!! Σας ζηλεύω παιδιά, μακάρι να έμενα και εγώ Αθήνα ή Θεσσαλονικη ή Πάτρα που υποστηρίζει το δίκτυο της Vivodi, και με τα χρήματα που πληρώνω τώρα για 1024/256 (ΟΤΕ-Forthnet) , θα έβαζα κατευθείαν 2048/640 Vivodi!

Και φυσικά DSL Phone για να γλιτώσω από τις υπερβολικές χρεώσεις του πΟΤΕ! ;)

Τι να πω? ΜΑΚΑΡΙ το δίκτυο της Vivodi να εξαπλωθεί σύντομα και στην υπόλοιπη Ελλάδα..... :O

:) TECHNOMANIAC :)
Link to comment
Share on other sites

Μην το λες αυτό, διότι και εγώ μένω Πειραιά αλλά οι γραμμές τις Vivo δεν φτάνουν μεχρι Κορυδαλλό... και καλύτερα έτσι από ότι άκουσα, μεταξύ μας τώρα. Έχω μια ερώτηση να κάνω: Πήρα το DSLCube, ενεργοποιήθηκε μιά χαρά (σε 20+ ημέρες) και τώρα σερφάρω όμορφα και ωραία, αλλά τι είναι αυτό το LLU? πρέπει να γνωρίζω ή δε με νοιάζει;;;
Αυτά...
Link to comment
Share on other sites

Πήρα το DSLCube, ενεργοποιήθηκε μιά χαρά (σε 20+ ημέρες) και τώρα σερφάρω όμορφα και ωραία, αλλά τι είναι αυτό το LLU? πρέπει να γνωρίζω ή δε με νοιάζει;;;

 

Δεν σε νοιάζει. Αλλά για την ιστορία...

 

5. Full LLU. Δηλαδή;

 

Δηλαδή πλήρης αδεσμοποίηση τοπικού βρόγχου. Αυτό σημαίνει ότι θα φέρει η Vivodi μια νέα γραμμή αποκλειστικά για το ADSL μέχρι τον κατανεμητή της πολυκατοικίας/του σπιτιού σου. Όπως καταλαβαίνεις αν βάλεις full LLU μπορείς να κόψεις τελείως τον ΟΤΕ ή να μη βάλεις καν ΟΤΕ αν δεν έχεις ήδη.

Εδώ πρέπει να προσέξεις το εξής αν έχεις σκοπό να έχεις παράλληλα και ΟΤΕ και full LLU: αν το σπίτι είναι παλιό και έχει μόνο μια γραμμή εγκατεστημένη πρέπει να φέρεις ηλεκτρολόγο να σου τραβήξει καινούρια από τον κατανεμητή μέχρι το διαμέρισμα. Αν έχει 2 γραμμές (όπως σχεδόν όλα τα σπίτια μετά το 1980) δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, το ADSL θα περάσει από τη δεύτερη γραμμή.

Στη γραμμή αυτή συνδέεται το modem ή ο router σου και είσαι έτοιμος. Δε χρειάζονται φίλτρα και splitter.

 

 

6. Το shared LLU που διαφέρει;

 

Στη μεριζόμενη πρόσβαση στον τοπικό βρόγχο η Vivodi δε φέρνει νέα γραμμή στο σπίτι σου αλλά (όπως λέει και το όνομα) μοιράζεται τη γραμμή του ΟΤΕ, δηλαδή περνάει το ADSL από το ίδιο καλώδιο που περνάει ο ΟΤΕ το τηλέφωνο. Πιο συγκεκριμένα το ADSL χρησιμοποιεί τις υψηλές συχνότητες του καλωδίου και το τηλεφωνο τις χαμηλές.

Σε αυτήν την περίπτωση είναι απαραίτητο να μπει ένας splitter στην κεντρική τηλεφωνική πρίζα του σπιτιού ή φίλτρα μπροστά από κάθε τηλεφωνική συσκευή (ακριβώς όπως θα γινόταν και αν έβαζες ADSL από τον ΟΤΕ) για να μην κάνουν παράσιτα το ένα στο άλλο. Φυσικά μπορείς να σερφάρεις και να μιλάς ταυτόχρονα στο σταθερό χωρίς κανενα πρόβλημα.

Γενικά το shared LLU μοιάζει πάρα πολύ με το ADSL που παρέχει ο ΟΤΕ. Η μόνη διαφορά είναι ότι από το κέντρο του ΟΤΕ η γραμμή δίνεται στη Vivodi και συνδέεται με το δικό της DSLAM αντί να περάσει πρώτα από το DSLAM του ΟΤΕ και στη συνέχεια να συνδεθεί με τον ISP. (Σε περίπτωση που δε σε καλύπτει η Vivodi με το δικό της δίκτυο και συνδεθείς μέσω πρόσβασης ΟΤΕ θα γίνει το δεύτερο.)

Εννοείται ότι δεν έχει καμία σημασία αν η γραμμή του ΟΤΕ είναι ISDN ή PSTN και ότι δεν επηρεάζεται όποια εναλλακτική εταιρία σταθερής χρησιμοποιείς.

Link to comment
Share on other sites

Ax~!! Σας ζηλεύω παιδιά, μακάρι να έμενα και εγώ Αθήνα ή Θεσσαλονικη ή Πάτρα που υποστηρίζει το δίκτυο της Vivodi, και με τα χρήματα που πληρώνω τώρα για 1024/256 (ΟΤΕ-Forthnet) , θα έβαζα κατευθείαν 2048/640 Vivodi!

Και φυσικά DSL Phone για να γλιτώσω από τις υπερβολικές χρεώσεις του πΟΤΕ! ;)

Τι να πω? ΜΑΚΑΡΙ το δίκτυο της Vivodi να εξαπλωθεί σύντομα και στην υπόλοιπη Ελλάδα..... :O

:lol::lol::lol:

Πλάκα κάνεις?

Και εγώ αυτό σκεφτόμουν αρχές φεβρουαρίου και έστειλα αίτηση στη βιβόντι για full 512 + dslphone, και ακόμα περιμένω..:mad:

Έχει περάσει 1,5 μήνας αναμονής (29 εργάσιμες μέρες)

Δεν μου κοβόταν το χέρι όταν πήγα και συμπλήρωσα την αίτηση?

Μια χαρά θα είχα τώρα dsl από τον ΟΤΕ.

Εσύ ειδικά που θα έπεφτες απο το μαξιλαράκι των 1024 στο μαξιλαράκι της pstn θα έβλεπες μεγαλύτερη πίκρα από μένα:mad:

Μάλιστα το πιο σπαστικό στην όλη υπόθεση είναι ότι η βιβόντι επαναπαύεται, και απλά σου λέει περιμένουμε τον ΟΤΕ. Έχω βαρεθεί να περιμένω τον ΟΤΕ εδώ και 2 βδομάδες, αλλά τίποτα!

Σήμερα μου είπαν μάλιστα ότι μπορεί να περιμένω και μέχρι τις 31 του Μάρτη, χωρίς κανέναν ενδοιασμό, μες την καλή χαρά:mad:

Επίσης όταν τους ξαναπήρα τηλέφωνο να ρωτήσω πως μπορώ να κάνω ακύρωση αίτησης, μου είπαν τελείως φυσικά "φωτοτυπία ταυτότητας και αίτηση ακύρωσης με φαξ" χωρίς ρε αδερφέ να με ρωτήσουν γιατί ο άνθρωπος θέλω να κάνω κάτι τέτοιο, και να προσπαθήσουν να με κρατήσουν...:down:

Μήπως τελικά όντως θέλουν να διώξουν πελάτες?

Αλλά τι να πει κανείς, θα μου λέτε μετά μήπως είμαι υπερβολικός, και ότι δεν φταίει η βιβόντι. Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Αν ήθελαν να προσφέρουν μια νορμαλ υπηρεσία στις 20 εργάσιμες που δικαιούται ο ΟΤΕ θα είχαν όλοι dsl, και όχι να λένε περιμένετε την άλλη βδομάδα, και θα δούμε και συνέχεια αερολογίες:yawn:

Link to comment
Share on other sites

:lol::lol::lol:

Πλάκα κάνεις?

Και εγώ αυτό σκεφτόμουν αρχές φεβρουαρίου και έστειλα αίτηση στη βιβόντι για full 512 + dslphone, και ακόμα περιμένω..:mad:

Έχει περάσει 1,5 μήνας αναμονής (29 εργάσιμες μέρες)

Δεν μου κοβόταν το χέρι όταν πήγα και συμπλήρωσα την αίτηση?

Μια χαρά θα είχα τώρα dsl από τον ΟΤΕ.

Εσύ ειδικά που θα έπεφτες απο το μαξιλαράκι των 1024 στο μαξιλαράκι της pstn θα έβλεπες μεγαλύτερη πίκρα από μένα:mad:

Μάλιστα το πιο σπαστικό στην όλη υπόθεση είναι ότι η βιβόντι επαναπαύεται, και απλά σου λέει περιμένουμε τον ΟΤΕ. Έχω βαρεθεί να περιμένω τον ΟΤΕ εδώ και 2 βδομάδες, αλλά τίποτα!

Σήμερα μου είπαν μάλιστα ότι μπορεί να περιμένω και μέχρι τις 31 του Μάρτη, χωρίς κανέναν ενδοιασμό, μες την καλή χαρά:mad:

Επίσης όταν τους ξαναπήρα τηλέφωνο να ρωτήσω πως μπορώ να κάνω ακύρωση αίτησης, μου είπαν τελείως φυσικά "φωτοτυπία ταυτότητας και αίτηση ακύρωσης με φαξ" χωρίς ρε αδερφέ να με ρωτήσουν γιατί ο άνθρωπος θέλω να κάνω κάτι τέτοιο, και να προσπαθήσουν να με κρατήσουν...:down:

Μήπως τελικά όντως θέλουν να διώξουν πελάτες?

Αλλά τι να πει κανείς, θα μου λέτε μετά μήπως είμαι υπερβολικός, και ότι δεν φταίει η βιβόντι. Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Αν ήθελαν να προσφέρουν μια νορμαλ υπηρεσία στις 20 εργάσιμες που δικαιούται ο ΟΤΕ θα είχαν όλοι dsl, και όχι να λένε περιμένετε την άλλη βδομάδα, και θα δούμε και συνέχεια αερολογίες:yawn:

Χαρά στο κουράγιο σου Χάρη...

 

Είναι όντως πολύ εκνευριστικό, δεν σε βλέπουν ως πελάτη καθόλου. Καθόλου πελατοκεντρική εταιρεία. Μόνο για τους τύπους είναι. Ειλικρινά δεν ξέρω τι θα έκανα στη θέση σου... (εκτός από τα καθημερινά μπινελίκια - πάντα με διπλωματικό τρόπο βέβαια όχι χυδαίο - να δείξει ότι ως πελάτης έχεις εκνευριστεί με την όλη υπόθεση) :mad:

Link to comment
Share on other sites

:lol::lol::lol:

Πλάκα κάνεις?

Και εγώ αυτό σκεφτόμουν αρχές φεβρουαρίου και έστειλα αίτηση στη βιβόντι για full 512 + dslphone, και ακόμα περιμένω..:mad:

Έχει περάσει 1,5 μήνας αναμονής (29 εργάσιμες μέρες)

Δεν μου κοβόταν το χέρι όταν πήγα και συμπλήρωσα την αίτηση?

Μια χαρά θα είχα τώρα dsl από τον ΟΤΕ.

 

Είσαι σύγουρος ότι θα είσαι μια χαρά με ΟΤΕ;

Πιο πολλές πιθανότητες είναι να μην είσαι μια χαρά.

π.χ. VoIP ξέχνατο, on line game μια από τα ίδια, εκτός αν το θές μόνο για emails.

 

Εσύ ειδικά που θα έπεφτες απο το μαξιλαράκι των 1024 στο μαξιλαράκι της pstn θα έβλεπες μεγαλύτερη πίκρα από μένα:mad:

 

Εννοείς ότι θα έχει ταχύητηες όσο μια dial up pstn;

Αν είναι τόσο χάλια, τότε εσύ γιατί έκανες αίτηση;

Και επειδή δεν έχεις προσωπική πείρα, σε πληροφορώ από δική μου πείρα ότι το δικό μου μαξιλάρι των 2048 είναι στα 210 περίπου όλες τις ώρες.

ΌΠως και στα 1024 που ήμουν πριν μια από τα ίδια. Δεν το συζητώ ότι δεν έχω κανένα περιορισμό σε VoIP κλπ.. που έχει απαγορεύσει ο ΟΤΕ στο δικτυό του.

 

Μάλιστα το πιο σπαστικό στην όλη υπόθεση είναι ότι η βιβόντι επαναπαύεται, και απλά σου λέει περιμένουμε τον ΟΤΕ. Έχω βαρεθεί να περιμένω τον ΟΤΕ εδώ και 2 βδομάδες, αλλά τίποτα!

Σήμερα μου είπαν μάλιστα ότι μπορεί να περιμένω και μέχρι τις 31 του Μάρτη, χωρίς κανέναν ενδοιασμό, μες την καλή χαρά:mad:

Επίσης όταν τους ξαναπήρα τηλέφωνο να ρωτήσω πως μπορώ να κάνω ακύρωση αίτησης, μου είπαν τελείως φυσικά "φωτοτυπία ταυτότητας και αίτηση ακύρωσης με φαξ" χωρίς ρε αδερφέ να με ρωτήσουν γιατί ο άνθρωπος θέλω να κάνω κάτι τέτοιο, και να προσπαθήσουν να με κρατήσουν...:down:

Μήπως τελικά όντως θέλουν να διώξουν πελάτες?

Αλλά τι να πει κανείς, θα μου λέτε μετά μήπως είμαι υπερβολικός, και ότι δεν φταίει η βιβόντι. Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Αν ήθελαν να προσφέρουν μια νορμαλ υπηρεσία στις 20 εργάσιμες που δικαιούται ο ΟΤΕ θα είχαν όλοι dsl, και όχι να λένε περιμένετε την άλλη βδομάδα, και θα δούμε και συνέχεια αερολογίες:yawn:

 

Ποιός σου είπε ότι ο ΟΤΕ είναι υποχρεωμένος σε 20 ημέρες να παραδόσει την γραμμή; Είναι κατά πολύ περισσότερο υποχρεωμένος (3 μήνες αν θυμάμαι καλά). Και από την στιγμή που κάνει ότι γουστάρει, τι θέλεις να κάνει η Vivodi να πάει να τον δείρει;

2 άλλες επίσης γνωστές εταιρείες και μεγάλες, σκέφτονται σοβαρά να ξεκινήσουν Full LLu. Αν νομίζεις ότι εκεί ο ΟΤΕ θα κάνει πιο σύντομα είσαι λάθος. Τους ίδιους χρόνους έκανε παλιά με την intraconnect, τους ίδιους κάνει με την Telepassport, τα ίδια με Vivodi και τα ίδια με τις επόμενες.

Από την στιγμή που καιμά εταιρεία δεν έχει έτοιμο δίκτυο έως τα σπίτια μας, μόνο νοικιάζει το δίκτυο του ΟΤΕ, δυστηχώς ένα μεγάλο μέρος αναμονής εξαρτάται από τον ΟΤΕ.

Το μόνο λάθος που ρίχνω στην Vivodi είναι ότι δεν θα έπρεπε να λένε 20 η 30 ημέρες, αλλά θα έπρεπε να λένε περίπου τόσες μέρες.

Για μένα καλύτερα να περιμένω παραπάνω προκειμένου να πάρω γραμμή Full LLu που είναι απροβλημάτιστη, παρά να πάρω από ΟΤΕ, που θα μου βάλει γραμμή σε λίγες μέρες αλλά μετά θα έχω μόνιμα προβλήματα.

Link to comment
Share on other sites

Χαρά στο κουράγιο σου Χάρη...

 

Ο Χάρης δεν ξέρω τελικά αν θα κάνει κουράγιο.

Μα αν θα κάνει, τελικά θα έχει μια γραμμή που θα μπορεί να την κάνει και να τρέξει ότι εφαρμογές θέλει όλες τις ώρες.

Εγώ λέω χαράς το κουράγιο όσων είναι στον ΟΤΕ, που έχουν πρόβλημα όχι 1.5 μήνα περίπου που περιμένει ο Χαρης την γραμμή, αλλά έχουν μόνιμα πρόβλημα με το πράγμα που τους έχει δώσει ο ΟΤΕ με όνομα DSL.

Link to comment
Share on other sites

Είσαι σύγουρος ότι θα είσαι μια χαρά με ΟΤΕ;

Πιο πολλές πιθανότητες είναι να μην είσαι μια χαρά.

π.χ. VoIP ξέχνατο, on line game μια από τα ίδια, εκτός αν το θές μόνο για emails.

Ναι είμαι σίγουρος. Τον θέλω για να κατεβάζω και να ανεβάζω. voip χρησιμοποιώ ελάχιστα.:)

 

Εννοείς ότι θα έχει ταχύητηες όσο μια dial up pstn;

Αν είναι τόσο χάλια, τότε εσύ γιατί έκανες αίτηση;

Και επειδή δεν έχεις προσωπική πείρα, σε πληροφορώ από δική μου πείρα ότι το δικό μου μαξιλάρι των 2048 είναι στα 210 περίπου όλες τις ώρες.

ΌΠως και στα 1024 που ήμουν πριν μια από τα ίδια. Δεν το συζητώ ότι δεν έχω κανένα περιορισμό σε VoIP κλπ.. που έχει απαγορεύσει ο ΟΤΕ στο δικτυό του.

Δεν με κατάλαβες.

Εννοώ ότι θα πέσει στην ταχύτητα των 56 k για ενάμιση μήνα, περιμένοντας την βιβόντι-οτε να του φέρει γραμμή.

Δεν είπα ποτέ τίποτα για την ταχύτητα των γραμμών;)

 

Ποιός σου είπε ότι ο ΟΤΕ είναι υποχρεωμένος σε 20 ημέρες να παραδόσει την γραμμή; Είναι κατά πολύ περισσότερο υποχρεωμένος (3 μήνες αν θυμάμαι καλά). Και από την στιγμή που κάνει ότι γουστάρει, τι θέλεις να κάνει η Vivodi να πάει να τον δείρει;

Δηλαδή χάρη μας κάνει η βιβόντι που απλά κάθεται και περιμένει απάντηση από τον οτε, χωρίς να ρωτάει καθόλου για την εξέλιξη των πραγμάτων. στο adslgr υπάρχουν άτομα που λένε ότι επικοινώνησαν με τον οτε και έμαθαν ότι είχε παραδοθεί η γραμμή τους, και η βιβοντι δεν είχε ιδέα, και δεν τους πίστευε κιόλας:lol:

2 άλλες επίσης γνωστές εταιρείες και μεγάλες, σκέφτονται σοβαρά να ξεκινήσουν Full LLu. Αν νομίζεις ότι εκεί ο ΟΤΕ θα κάνει πιο σύντομα είσαι λάθος. Τους ίδιους χρόνους έκανε παλιά με την intraconnect, τους ίδιους κάνει με την Telepassport, τα ίδια με Vivodi και τα ίδια με τις επόμενες.

αυτό θα το δούμε, δεν μπορώ να μιλάω για το μέλλον, ούτε διαβάζω και καφέ. θα δούμε

Από την στιγμή που καιμά εταιρεία δεν έχει έτοιμο δίκτυο έως τα σπίτια μας, μόνο νοικιάζει το δίκτυο του ΟΤΕ, δυστηχώς ένα μεγάλο μέρος αναμονής εξαρτάται από τον ΟΤΕ.

συμφωνώ, και ελπίζω να μην τον έχουμε καθόλου ανάγκη στο μέλλον

Το μόνο λάθος που ρίχνω στην Vivodi είναι ότι δεν θα έπρεπε να λένε 20 η 30 ημέρες, αλλά θα έπρεπε να λένε περίπου τόσες μέρες.

Εγώ θα ήθελα να μου έλεγαν ότι θα περιμένω 2 μήνες, αλλά να μου έλεγαν από την αρχή ότι στις 6/4 θα έχω dsl. να ξέρω και εγώ τι να κάνω. το στυλ, πάμε για την άλλη εβδομάδα είναι το χειρότερο

Για μένα καλύτερα να περιμένω παραπάνω προκειμένου να πάρω γραμμή Full LLu που είναι απροβλημάτιστη, παρά να πάρω από ΟΤΕ, που θα μου βάλει γραμμή σε λίγες μέρες αλλά μετά θα έχω μόνιμα προβλήματα.

άποψη σου, είναι ανάλογα με τις ανάγκες του καθένα:)

Ο Χάρης δεν ξέρω τελικά αν θα κάνει κουράγιο.

Μα αν θα κάνει, τελικά θα έχει μια γραμμή που θα μπορεί να την κάνει και να τρέξει ότι εφαρμογές θέλει όλες τις ώρες.

Εγώ λέω χαράς το κουράγιο όσων είναι στον ΟΤΕ, που έχουν πρόβλημα όχι 1.5 μήνα περίπου που περιμένει ο Χαρης την γραμμή, αλλά έχουν μόνιμα πρόβλημα με το πράγμα που τους έχει δώσει ο ΟΤΕ με όνομα DSL.

Ο Χάρης θα κάνει υπομονή γιατί όπως λέει και η παροιμία, τώρα που μπήκα στον χορό θα χορέψω:)
Link to comment
Share on other sites

2 άλλες επίσης γνωστές εταιρείες και μεγάλες, σκέφτονται σοβαρά να ξεκινήσουν Full LLu. Αν νομίζεις ότι εκεί ο ΟΤΕ θα κάνει πιο σύντομα είσαι λάθος. Τους ίδιους χρόνους έκανε παλιά με την intraconnect, τους ίδιους κάνει με την Telepassport, τα ίδια με Vivodi και τα ίδια με τις επόμενες.

αυτό θα το δούμε, δεν μπορώ να μιλάω για το μέλλον, ούτε διαβάζω και καφέ. θα δούμε...

 

Μόνο η συμπεριφορά του σε 3 εταιρείες, και αν δεν αλλάξει ο νόμος είναι αρκετά για μένα.

Δηλαδή τι άλλο θέλετε για να το καταλάβετε;

Link to comment
Share on other sites

Ούτε στο κατέβασμα και ανέβασμα είναι σωστός.

Ώρες αιχμής και πιτταρισμένα κέντρα σου λένε κάτι;

Άμα δεν σε ενοχλούνε ούτε αυτά, τότε όντως δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα.

Πιταρισμένα κέντρα? όχι δεν μου λένε κάτι. δεν είχα ποτε εμπειρία.

μόνο στον περιορισμό πακέτων είχα πρόβλημα, που άλλωστε δεν με απασχολεί όπως είπα.

πριν 2 μήνες που είχα adsl από οτε λειτουργούσε μια χαρά

Link to comment
Share on other sites

Αν φταίει όντως ο ΟΤΕ, όπως πολύ σωστά είπε ο Χάρης, ας έλεγε από την αρχή η Βιβόντι «Κύριε, εμείς έχουμε όλη την καλή διάθεση να σου δώσουμε τη γραμμή και μέσα σε 5 μέρες, όμως δεν εξαρτάται από μας. Από την εώς τώρα εμπειρία μας γνωρίζουμε ότι μπορεί να διαρκέσει εώς και 2 μήνες. Ζητούμε συγγνώμη, θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να αποκτήσετε γρήγορα τη γραμμή». Είπε αυτό; Δεν τό'πε.

 

Είναι τόσο δύσκολο να το πουν; Εγώ θα τους κάνω σεμινάριο; :blink: Το να παίρνει όμως καθημερινά τηλέφωνο και να του μεταθέτουν απλά την ημερομηνία από βδομάδα σε βδομάδα, να τώρα, να ύστερα, να μετά, είναι η μεγαλύτερη κοροϊδία.

 

Η συμπεριφορά προς τον πελάτη είναι η λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά όπως και να το κάνουμε. Δεν αρνούμαι την όλη καλή διάθεση που ίσως έχει η Βιβόντι, όμως πρέπει αυτό να το κάνει κατανοητό στον πελάτη. Για να μην το κάνει, άρα έχει λερωμένη και η ίδια την φωλιά της...

Link to comment
Share on other sites

Εχει δικιο ο minovg.Ολη η μαγκια ειναι στην επικοινωνια με τον πελατη!!!Αν σου ξηγηθει ωραια και καλα απο την αρχη η εταιρια,θα ειναι και πιο ξεκαθαρη μαζι και θα σεχει και ευκολα με το μερος της!!!!Ολοκληρη επιστημη,αλλα αυτοι που να νιωσουν!!!!Αλλα τους λες και αλλα ακουνε ταυτια της γιαγιας τους!!!!!:blink: :blink: :blink:
tempelis :cool:
Link to comment
Share on other sites

Ποιός σου είπε ότι ο ΟΤΕ είναι υποχρεωμένος σε 20 ημέρες να παραδόσει την γραμμή; Είναι κατά πολύ περισσότερο υποχρεωμένος (3 μήνες αν θυμάμαι καλά). Και από την στιγμή που κάνει ότι γουστάρει, τι θέλεις να κάνει η Vivodi να πάει να τον δείρει;

 

Ο ΟΤΕ είναι υποχρεωμένος από την ΕΕΤΤ να παραδίδει LLU σε 20 εργάσιμες μέρες :!:

Link to comment
Share on other sites

Ο ΟΤΕ είναι υποχρεωμένος από την ΕΕΤΤ να παραδίδει LLU σε 20 εργάσιμες μέρες :!:

Πού το λέει αυτό ακριβώς; :confused:

Link to comment
Share on other sites

Μια απλή ερώτηση.Πώς μπορεί να ξέρει κανείς το τί περνάνε και πόσο δυστυχισμένοι είναι όλοι όσοι έχουν adsl απο τον ΟΤΕ, όταν δεν έχει ο ίδιος;:rolleyes:
.
Link to comment
Share on other sites

Ο ΟΤΕ είναι υποχρεωμένος από την ΕΕΤΤ να παραδίδει LLU σε 20 εργάσιμες μέρες

 

Πού το λέει αυτό ακριβώς; :confused:

 

Δε θυμάμαι τώρα που ακριβώς το έχω διαβάσει, ωστόσο αν ψάξεις στο site της EETT (Τηλεπικοινωνίες, LLU) και τα pdf που έχει (π.χ. αυτό) νομίζω ότι κάτι τέτοιο θα βρεις.

 

Επίσης είναι ο χρόνος που έδινε στο παλιό της site η Vivodi.

Link to comment
Share on other sites

Δε θυμάμαι τώρα που ακριβώς το έχω διαβάσει, ωστόσο αν ψάξεις στο site της EETT (Τηλεπικοινωνίες, LLU) και τα pdf που έχει (π.χ. αυτό) νομίζω ότι κάτι τέτοιο θα βρεις.

 

Επίσης είναι ο χρόνος που έδινε στο παλιό της site η Vivodi.

 

Στο link αυτό εκτός για share, για Full LLu δεν είδα να λέει.

Link to comment
Share on other sites

Εχει δικιο ο minovg.Ολη η μαγκια ειναι στην επικοινωνια με τον πελατη!!!Αν σου ξηγηθει ωραια και καλα απο την αρχη η εταιρια,θα ειναι και πιο ξεκαθαρη μαζι και θα σεχει και ευκολα με το μερος της!!!!Ολοκληρη επιστημη,αλλα αυτοι που να νιωσουν!!!!Αλλα τους λες και αλλα ακουνε ταυτια της γιαγιας τους!!!!!:blink: :blink: :blink:

 

Εκτός την Teledome, που όταν είχε πρόβλημα είχε βγάλει ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της, δεν γνωρίζω καμιά άλλη εταιρεία που όταν έχει/είχε πρόβλημα να συμπεριφέρεται έτσι.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...