alextrela Δημ. October 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2014 Έ καλά τωρα,αν ειναι να μπεις root για να λύσεις το συγκεκριμένο θέμα δεν ειναι και η πιο ενδεδειγμένη πρόταση εδώ που τα λέμε. Out of the box δεν έπρεπε να είχε τέτοιο θέμα σε συσκευη που μόλις άνοιξες και θες απλά να στήσεις απο την αρχή. Εγω θα το γυρνάγα πιςω στάνταρ. Τωρα το παιδί αποφασίζει με την δικιά του κρίση. ----- προσθήκη μηνύματος 84 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Ευχαριστώ αδερφέ. Τα λέγαμε και στο νήμα του Ζ. :) Άρα είσαι πλήρως ικανοποιημένος από την μπαταρία..:) Πολύ ευχαριστημένος θα μείνεις χωρίς αμφιβολία. Ας το G3 να πάει στην ευχή,δεν κάνει :p Παράθεση OnePlus 9 Pro - OnePlus 8T Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mutunas Δημ. October 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2014 Ευχαριστώ αδερφέ. Τα λέγαμε και στο νήμα του Ζ. :) Άρα είσαι πλήρως ικανοποιημένος από την μπαταρία..:) ενθουσιασμένος θα έλεγα... πάντα σε σχέση με το Ζ ----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Έ καλά τωρα,αν ειναι να μπεις root για να λύσεις το συγκεκριμένο θέμα δεν ειναι και η πιο ενδεδειγμένη πρόταση εδώ που τα λέμε. Out of the box δεν έπρεπε να είχε τέτοιο θέμα σε συσκευη που μόλις άνοιξες και θες απλά να στήσεις απο την αρχή. Εγω θα το γυρνάγα πιςω στάνταρ. Τωρα το παιδί αποφασίζει με την δικιά του κρίση. καλά ναι. εννοείται... απλά επειδή είναι σίγουρα κάποιο θέμα λογισμικού (μάλλον για demo λειτουργία μου έκανε), δεν ξέρω πόσο αξίζει η ταλαιπωρία και η αναμονή της διαδικασίας του service, αν σκοπέυεις να το κάνεις root έτσι και αλλιώς :wacko: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sodissey Δημ. October 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2014 Τελικά το πήγα πίσω στο κατάστημα οι οποίοι το είδαν και είπαν πρώτη φορά βλέπουν τέτοιο θέμα. Το έστειλαν στη Sony να το δουν και να το αντικαταστήσουν αν δεν λύνεται το πρόβλημα. Άρα είμαι σε αναμονή.Να ξέρετε πάντως ότι το kaizershop.gr δεν κάνει απευθείας αντικατάσταση. μεσολαβούν μόνο για αντικατάσταση μέσω της αντιπροσωπειας αφού κριθεί αναγκαίο. Όπως και να χει σας ευχαριστώ για όλα!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ea6gka Δημ. October 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2014 Τελικα DOA κανενα δεν εχει, DOA σημαινει χαλασμενο μεσα σε 7 μερες εκεινη την ωρα καινουριο, οχι να περιμενω ΕΓΩ την αντιπροσωπεια Παράθεση All it takes is a swipe... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rotsikas Δημ. October 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2014 Πολύ καλά τα λες. Γι αυτό κι εμείς ως καταναλωτές πρέπει να τιμουμε μαγαζιά τα οποία μας σέβονται. Στα νήματα της Σόνυ, την συγκεκριμένη συμπεριφορά, την έχουμε αποδοκιμασει πολλάκις στο παρελθόν (αναφέρομαι στο συγκεκριμένο κατάστημα). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alextrela Δημ. October 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2014 Τελικα DOA κανενα δεν εχει, DOA σημαινει χαλασμενο μεσα σε 7 μερες εκεινη την ωρα καινουριο, οχι να περιμενω ΕΓΩ την αντιπροσωπεια Μόνο καταστήματα στυλ Public,Media Markt,Amazon,fnac,expansys κάνουν επι τόπου DOA και είτε στο αντικαθιστούν με καινούργιο,σφραγισμένο είτε σου κάνουν πίστωση. Τα πιο μικρά καταστήματα δύσκολα να σου κάνουν οι ίδιοι αλλα το πάνε αντιπροσωπεία. Παράθεση OnePlus 9 Pro - OnePlus 8T Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ea6gka Δημ. October 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2014 απο αυριο στην παρεα και εγω Παράθεση All it takes is a swipe... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikos_Mpl Δημ. October 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2014 Τελικα DOA κανενα δεν εχει, DOA σημαινει χαλασμενο μεσα σε 7 μερες εκεινη την ωρα καινουριο, οχι να περιμενω ΕΓΩ την αντιπροσωπεια σιγουρα, αλλα αν θελουμε να παιρνουμε φθηνες συσκευες πρεπει να σκεφτουμε τι κοστολογια εχει ενα μαγαζι..για να μπορει να σου κανει αντικατασταση απαιτειται ειτε ειδικος τεχνικος ειτε τμημα σερβις..αν σκεφτουμε τι εξοπλισμο θελει και τι μισθους, σεμιναρια επιμορφωσης κτλ, τοτε παλι θα το παιρναμε 700 ευρω.. Μην ξεχνατε οτι ολα τα σκρουτζομαγαζα σχεδον απο αποθηκες ξεκινησαν..εκτος απο λιγα στο κεντρο.. Παράθεση Xperience: Nokia 3110,3310, EricssonT65, T68,Z600,k700,k750,k810,G900,C905,nokia N79,N8,xperia ARC S,neo V, P, Τ, Z, Z1, Asus padfone infinity 2, xperia Z1c,M,Galaxy tab S, xperia Z3c, Galaxy S6edge, S7edge, HTC M7, xperia Z5c, G5, S8+, G6, U11, Note 8, OP 5T, Μate 10pro, Lg V30, Galaxy S9+, Note 9, S10+,Zenfone 5z,mate 20 pro,op 7 pro,LG v40,note 10+,p30 pro, xperia 1ii, s20 ultra, s20+, note 20 ultra, LG G8, xperia 5ii,iphone 12 pro max,s21 ultra, OP 9 pro, iphone 13 pro, s22 ultra, a52s 5G, xperia 5iv, a53, s23,s23 ultra, iphone 14 pro, a54, xperia 1v Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
BILLY5 Δημ. October 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2014 η κινητομανια εχει 7 ημερες doa αν θυμαμαι καλα το ελεγε και στο site της οταν πηρα το Ζ εγω περισυ κανενα προβλημα με το κινητο σε λιγες ημερες και εγω με ενα μαυρο Ζ2 να κανει παρεα στο αγαπημενο μου και καλο Ζ Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] https://www.sammobile.com/samsung/galaxy-a40/firmware/SM-A405FN/VGR/#SM-A405FN https://www.sammobile.com/firmwares/SM-A750FN/EUR/ https://www.sammobile.com/firmwares/galaxy-tab-a/SM-T590/ https://www.kimovil.com/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ea6gka Δημ. October 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2014 σιγουρα, αλλα αν θελουμε να παιρνουμε φθηνες συσκευες πρεπει να σκεφτουμε τι κοστολογια εχει ενα μαγαζι..για να μπορει να σου κανει αντικατασταση απαιτειται ειτε ειδικος τεχνικος ειτε τμημα σερβις..αν σκεφτουμε τι εξοπλισμο θελει και τι μισθους, σεμιναρια επιμορφωσης κτλ, τοτε παλι θα το παιρναμε 700 ευρω.. Μην ξεχνατε οτι ολα τα σκρουτζομαγαζα σχεδον απο αποθηκες ξεκινησαν..εκτος απο λιγα στο κεντρο.. τι επιμορφωση να χρειαζεται ρε παιδια, αμα το παρεις και εχει καμμενα πιξελ, δεν ανοιγει, μπλοκαρει και δε παιζει μεσα σε 7 μερες ειναι DOA, απλο νομιζω ειναι. Εμεις εδω απο χομπι και τα μαθαμε σε μια μερα, αυτοι που ειναι ολοι μερα πανω απο κινητα δεν μπορουνε να το κανουβνε? Παράθεση All it takes is a swipe... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sks13sakis Δημ. October 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2014 έχει αναφερθεί ξανά το θέμα αυτό. δες εδώ http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=5607707#post5607707 εγώ το έλυσα με απεγκατάσταση της εφαρμογής (είμαι rooted βέβαια, για να μπορώ να αφαιρώ εφαρμογές συστήματος ;)) ----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- δεν είχα το z1 για να στο συγκρίνω με αυτό, αλλά είχα το z. με ίδια ακριβώς χρήση, το z ήθελε φόρτιση κάθε 18 ώρες, ενώ το z2 κάθε 60. το z δεν μου έβγαζε ολόκληρη μέρα, ενώ το z2 μου βγάζει πάνω από 2μιση μέρες. και μάλιστα με το z2 χρησιμοποιώ στις μετακινήσεις μου το 4g, ενώ με το z δεν χρησιμοποιούσα, γιατί δεν είχα πολλά MB στο πρόγραμμα μου... Ο άλλος με το ιδιο πρόβλημα είμαι εγω.....:) Εμενα μου το αντικατέστησαν αμεσως....αλλα και το καινουργιο τα ιδια.....:) Απλα κάθε φορα που το ανοιγω,τερματιζω την εφαρμογή και εναμιση μηνα τωρα δεν εχω δει καποιο πρόβλημα.... Ε βαρεθηκα τα πηγαινε ελα,εξαλου και να το ξαναπηγαινα τι θα τυχαινα στο τριτο? Παντως είναι μια χαρα σε όλα,και χωρις το παραμικρο πρόβλημα,εξαλλου η μπαταρια είναι κτηνοδες και δεν το ανοιγοκλεινω και πολύ συχνα:D(το κλεινω σε κάθε φορτηση,και με τη χρηση που του κανω τις καθημερινες,με παει 5 ημερες) Παράθεση sks13 :alien: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikos_Mpl Δημ. October 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2014 τι επιμορφωση να χρειαζεται ρε παιδια, αμα το παρεις και εχει καμμενα πιξελ, δεν ανοιγει, μπλοκαρει και δε παιζει μεσα σε 7 μερες ειναι DOA, απλο νομιζω ειναι. Εμεις εδω απο χομπι και τα μαθαμε σε μια μερα, αυτοι που ειναι ολοι μερα πανω απο κινητα δεν μπορουνε να το κανουβνε? κοιτα, οταν εχεις doa με αντικατασταση, το εχεις για ολα, δε γινεται να σου πουν εχουμε τεχνικο για τα πιξελ, ουτε η ταμιας να το δει..Ασχετως αν ειναι κατι τοσο χαζο.. Επισης το doa το δινουν τα σερβις, απλα οι μεγαλες αλυσιδες μπορουν να αντεξουν και μερικες αστοχιες, δηλαδη στα 100 τηλεφωνα που θα κρινει ο τεχνικος τους οτι παιρνουν αντικατασταση, το 1 να μην το δεχτει η σονυ πχ και να το φανε αυτοι.. Ή απο την αλλη μπορει να εχουν συγκεκριμενες συμφωνιες για πιξελ και καποια προβληματα, μιας και οι τζιροι που τους κανουν ειναι μεγαλοι. Απο εκει και περα για μενα οι φιλοι που εχουν προβληματα κακως δεν τα πανε σερβις..εκτος απο SW που δε νομιζω οτι θα μπορουν να κανουν κατι αλλο. Παράθεση Xperience: Nokia 3110,3310, EricssonT65, T68,Z600,k700,k750,k810,G900,C905,nokia N79,N8,xperia ARC S,neo V, P, Τ, Z, Z1, Asus padfone infinity 2, xperia Z1c,M,Galaxy tab S, xperia Z3c, Galaxy S6edge, S7edge, HTC M7, xperia Z5c, G5, S8+, G6, U11, Note 8, OP 5T, Μate 10pro, Lg V30, Galaxy S9+, Note 9, S10+,Zenfone 5z,mate 20 pro,op 7 pro,LG v40,note 10+,p30 pro, xperia 1ii, s20 ultra, s20+, note 20 ultra, LG G8, xperia 5ii,iphone 12 pro max,s21 ultra, OP 9 pro, iphone 13 pro, s22 ultra, a52s 5G, xperia 5iv, a53, s23,s23 ultra, iphone 14 pro, a54, xperia 1v Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
BILLY5 Δημ. October 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2014 παιδια πηρα το μαγαζι που αγορασα εγω το Ζ και μου ειπαν οτι φερνουν Ζ2 απο ιταλια και δεν υπαρχει περιπτωση να βρεθει παρτιδα ελληνικης αντιπρωσωπειας παντως μου ηπαν το doa 7 ημερων το εχουν και τα 2 χρονια εγγυση της αντιπρωσωπειας. σκεφτητε να βγεναμε αυριο απο ευρωπη τι θα παθεναμε πλακα κανω Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] https://www.sammobile.com/samsung/galaxy-a40/firmware/SM-A405FN/VGR/#SM-A405FN https://www.sammobile.com/firmwares/SM-A750FN/EUR/ https://www.sammobile.com/firmwares/galaxy-tab-a/SM-T590/ https://www.kimovil.com/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jg_sot Δημ. October 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2014 καλησπερα παιδια. εχω ενα προβλημα και θελω τη βοηθεια σας. Σημερα αγορασα το Ζ2 και το φορτιζω, το ανοιγω και μου βγαζει ενα μυνημα power off και η οθονη μενει παντα ανοιχτη δεν κλεινει απο μονη της. μονο αν το κλειδωσω εγω σβηνει. Επισης το μυνημα αυτο καλυπτει ολη τηνοθονη και βλεπεις μονο την επιλογη για πισω κια το home. αν πατησω πισω θα με βαλει στην οθονη του τηλεφωνου αλλα θα συνεχισει να υπαρχει στις ειδοποιησεις και ο μονος τροπος να φυγει ειναι να τερματισεις την εφαρμογη η οποια ειναι εφαρμογη συστηματος. Η οθονη παραμενει ανοιχτη και δεν σβηνει αυτοματα εκτος αν κλειδωσω το τηλεφωνο. Τα φωρα σας σας παρακαλω!!! Ευχαριστω πολυ http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=5670254#post5670254 Καλησπέρα φίλε. Βλέπε παραπάνω λινκ. Επίσης όλα όσα αναφέρεις και δεν αναφέρω στο δικό μου ποστ, τα έκανε και το δικό μου Ζ2. Λοιπόν. Εγώ το αγόρασα από Phonegallery στον Πειραιά και το συγκεκριμένο κατάστημα έχει DOA(?) 7 ημερών. Κοροϊδευόμαστε όμως, για ποιο DOA μιλάμε? Που το πήγα πίσω την προηγούμενη εβδομάδα και μου είπαν θα σας το στείλουμε στην Arvato γιατί εμείς δεν έχουμε τεχνικό τμήμα? Χαχαχαχα. Ρε αυτοί μας δουλεύουν. Γελάω από θυμό. Αύριο περιμένω να παραλάβω το τηλέφωνο στο οποίο λέει έκαναν "αναβάθμιση" λογισμικού! Δηλαδή θέλουν να μας πουν πως εμείς δεν είχαμε κάνει αναβάθμιση ή ότι πήραμε μια συσκευή εργοστασιακά κλεισμένη και γράφει σε κάθε επανεκκίνηση Power Off ή δεν σβήνει η οθόνη. By the way και η δική μου συσκευή ήταν ελληνικής προέλευσης. Αύριο θα στήσω το κινητό στο μαγαζί τους και αν δεν έχει φτιαχτεί θα ζητήσω πίσω τα χρήματα μου. Έχω ενημερώσει από την προηγούμενη εβδομάδα τη Sony Ελλάδος και σήμερα μου απάντησαν πως η υπόθεση μου διερευνάται. Μας πούλησαν ελαττωματικές παρτίδες? Who knows.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rotsikas Δημ. October 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2014 η κινητομανια εχει 7 ημερες doa αν θυμαμαι καλα το ελεγε και στο site της οταν πηρα το Ζ εγω περισυ κανενα προβλημα με το κινητο σε λιγες ημερες και εγω με ενα μαυρο Ζ2 να κανει παρεα στο αγαπημενο μου και καλο Ζ Οι άνθρωποι είναι Επαγγελματίες. Δεν μένουν μόνο στα λόγια. Κι εγώ σε αυτούς αναφερόμουν στο προηγούμενο μήνυμα μου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sks13sakis Δημ. October 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2014 Θα προσεξατε βεβαια ότι οσοι εχουμε το πρόβλημα(power off),εχουμε ολοι ελληνικης αντιπροσωπειας με λευκα ακουστικα!!!! Εγω μαλιστα πηρα και δευτερο το ιδιο(το DOA),αλλα τωρα που μπηκαν και αλλοι στο παιχνιδι,το ταιριαξα..... Τι να λεει αυτό? Παράθεση sks13 :alien: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jg_sot Δημ. October 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2014 Θα προσεξατε βεβαια ότι οσοι εχουμε το πρόβλημα(power off),εχουμε ολοι ελληνικης αντιπροσωπειας με λευκα ακουστικα!!!! Εγω μαλιστα πηρα και δευτερο το ιδιο(το DOA),αλλα τωρα που μπηκαν και αλλοι στο παιχνιδι,το ταιριαξα..... Τι να λεει αυτό? Τι να λέει? Μας πάσαραν προβληματική παρτίδα που την πήραν τα σκρουτζομάγαζα κοψοχρονιά λογικά. Ελληνικό μαύρο Ζ2 με λευκά ακουστικά, Power Off ένδειξη, οθόνη που δεν σβήνει και startup εικονίδιο στην μπάρα. Πόσοι είμαστε εδώ? Σε όποιον του το πήγαν για σέρβις του έφτιαξαν τίποτα? Διότι εγώ αύριο θα παραλάβω μάλλον το κινητό από το Phonegallery που πήγε στην Arvato και υποτίθεται το έφτιαξαν. Τι να περιμένω? Αν δεν το έχουν φτιάξει? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ea6gka Δημ. October 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2014 Α ωραια, μου φτιαξατε την καρδια τωρα... Παράθεση All it takes is a swipe... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sks13sakis Δημ. October 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2014 Εγω αφου την πατησα δυο φορες,εχει περασει και εναμιση μηνας,και όλα δουλευουν κανονικα προς το παρων,και η αληθεια είναι ότι το ευχαριστιεμαι το τηλεφωνο,δεν την ψαχνω παρακατω.......εξαλου τον άλλο μηνα παω για Ζ3,και αυτό θα το κρατηση η γυναικα μου(ελπιζω να μη βγαλει τιποτα,γιατι την πατησα) Τωρα τι γινεται με ολους αυτους που μας δουλευουν ψιλο γαζι.......είναι μεγαλη κουβεντα και θα βγουμε και off topic.. Παράθεση sks13 :alien: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mutunas Δημ. October 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2014 Τι να λέει? Μας πάσαραν προβληματική παρτίδα που την πήραν τα σκρουτζομάγαζα κοψοχρονιά λογικά. Ελληνικό μαύρο Ζ2 με λευκά ακουστικά, Power Off ένδειξη, οθόνη που δεν σβήνει και startup εικονίδιο στην μπάρα. Πόσοι είμαστε εδώ? Σε όποιον του το πήγαν για σέρβις του έφτιαξαν τίποτα? Διότι εγώ αύριο θα παραλάβω μάλλον το κινητό από το Phonegallery που πήγε στην Arvato και υποτίθεται το έφτιαξαν. Τι να περιμένω? Αν δεν το έχουν φτιάξει? ρε παιδιά μήπως γινόμαστε λίγο υπερβολικοί; όλοι έχουμε καταλήξει πως μια συγκεκριμένη εφαρμογή, που δεν ξέρει και κανείς τη χρήση της, δημιουργεί το πρόβλημα. αρκεί αυτό για να χαρακτηρίσεις μια συσκευή ελλαττωματική; για εμένα όχι. ναι, καταλαβαίνω πως απαιτεί ο καθένας από εμάς η συσκευή που (καλό)πληρώνει να λειτουργεί τέλεια από την αρχή και έχει δίκιο να διαμαρτύρεται, όμως προσωπικά δε θεωρώ το συγκεκριμένο πρόβλημα λόγο για να αντικατασταθεί μια συσκευή, αφού είναι θέμα software και όχι θέμα hardware Υ.Γ. μαύρο Z2, ελληνικής αντιπροσωπίας με λευκά ακουστικά. είχα και εγώ αυτό το πρόβλημα και το αντιμετώπισα με απεγκατάσταση της εφαρμογής, όπως πιθανότατα το αντιμετώπισε και η αντιπροσωπία στη συσκευή που θα παραλάβεις αύριο... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ea6gka Δημ. October 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2014 εξαρταται ποια εφαρμογη ειναι ομως Παράθεση All it takes is a swipe... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sks13sakis Δημ. October 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2014 Παντως σιγουρα όχι καποια που να δημιουργει το οποιοδήποτε πρόβλημα.... Πραγματικα του δινουμε μεγαλυτερη αξια μαλλον Παράθεση sks13 :alien: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ea6gka Δημ. October 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2014 Ποια είναι η εφαρμογή ; Παράθεση All it takes is a swipe... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jg_sot Δημ. October 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2014 ρε παιδιά μήπως γινόμαστε λίγο υπερβολικοί; όλοι έχουμε καταλήξει πως μια συγκεκριμένη εφαρμογή, που δεν ξέρει και κανείς τη χρήση της, δημιουργεί το πρόβλημα. αρκεί αυτό για να χαρακτηρίσεις μια συσκευή ελλαττωματική; για εμένα όχι. ναι, καταλαβαίνω πως απαιτεί ο καθένας από εμάς η συσκευή που (καλό)πληρώνει να λειτουργεί τέλεια από την αρχή και έχει δίκιο να διαμαρτύρεται, όμως προσωπικά δε θεωρώ το συγκεκριμένο πρόβλημα λόγο για να αντικατασταθεί μια συσκευή, αφού είναι θέμα software και όχι θέμα hardware Υ.Γ. μαύρο Z2, ελληνικής αντιπροσωπίας με λευκά ακουστικά. είχα και εγώ αυτό το πρόβλημα και το αντιμετώπισα με απεγκατάσταση της εφαρμογής, όπως πιθανότατα το αντιμετώπισε και η αντιπροσωπία στη συσκευή που θα παραλάβεις αύριο... Αγαπητέ μου, ενδεχομένως έτσι να φαίνεται. Όμως δεν είμαι χθεσινός στον τομέα των κινητών τηλεφώνων/smartphones. Aς αναφέρω ότι πέρασαν 5 ημέρες μέχρι να πάω το κινητό για DOA. Έψαξα στο net, σε ξένα και ελληνικά forum, ρώτησα φίλους, μίλησα με το Xperia Care Ελλάδος με email αρχικά και έπειτα τηλεφωνικά και λογική απάντηση δεν πήρα. Μέχρι hard reset έκανα και πάλι τίποτα. Γράφω ξανά το κυρίως πρόβλημα. Όλα τα κινητά έχουν κάποιο χρόνο ώστε η οθόνη να μπει σε κατάσταση αδράνειας, δηλαδή να πάψει η οθόνη να φωτίζεται. Στο Xperia Z2 αυτή ήταν ρυθμισμένη στα 30 δευτερόλεπτα. Εεεε δεν έσβηνε ποτέ!!! Αν εσένα αυτό σου φαίνεται λογικό, τότε ΝΑΙ, είμαι όντως υπερβολικός. Με το Xperia Care που μίλησα με καθοδήγησαν μέσω το Dial Pad να πληκτρολογήσω κάτι #*#* κλπ και να εισέλθω σε ένα κρυφό menu που αναφέρει αν το Demo είναι activated ή όχι. Είναι αυτό που πας στα μαγαζιά και βλέπεις τα κινητά τηλέφωνα να δείχνουν κάποια animation δίχως να σβήνει η οθόνη. Εννοείται πως αυτό το mode δεν ήταν ενεργοποιημένο στο Ζ2 μου και ο άνθρωπος ο οποίος με εξυπηρέτησε μου απάντησε πως αυτό δεν είναι λογικό να συμβαίνει. Και μου είπε να το πάω πίσω στο κατάστημα από όπου το πήρα κλπ κλπ. Το άλλο θέμα είναι ότι κάθε φορά που κάνεις επανεκκίνηση, εμφανίζει μια μαύρη οθόνη που γράφει POWER OFF. Λογικό και αυτό έτσι? Το τρίτο θέμα είναι ότι υπάρχει μια εφαρμογή με την ονομασία com.startup.sony (κάπως έτσι, μιας και δεν έχω το κινητό τώρα στα χέρια μου) η οποία εμφανίζει στην notification bar μια ολόκληρη κενή μπάρα και δεν φεύγει με swype. Και επίσης ένα μόνιμο εικονίδιο επάνω αριστερά. Στο ύψος που εμφανίζονται οι κλήσεις, sms, μπαταρία, σήμα etc. Και αυτό λογικό? Τέταρτο θέμα είναι ότι πήρα μαύρο Ζ2 που έξω στο κουτί έχει κολλημένο αυτοκόλλητο με τα ακουστικά που περιλαμβάνει η συσκευή και μάλιστα σε αυτό το αυτοκόλλητο γράφει και τον κωδικό των ακουστικών. Ανοίγεις το κουτί λοιπόν και βλέπεις λευκά ακουστικά και στο κολλημένο ταμπελάκι των ακουστικών βλέπεις ΑΛΛΟ κωδικό μάλιστα. Και αυτό λογικό? Σου παραθέτω και το τελευταίο email που έλαβα από τη Sony. Αγαπητέ Κύριε jg_sot, Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Sony Xperia. Αρχικά θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντησή μας. Σχετικά με το αίτημά σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, το email σας έχει ήδη προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα. Η υπόθεση σας είναι υπό διερεύνηση και σύντομα θα έχετε μία απάντηση από την Sony Xperia. Σε περίπτωση που επιθυμείτε περαιτέρω υποστήριξη, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε ξανά μαζί μας στα τηλέφωνα: 801 11 810 810, 210 899 19 19 (από κινητό). Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας http://www.sonymobile.com. Σας ενημερώνουμε ότι εάν δεν απαντήσετε εντός επτά (7) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του συγκεκριμένου e-mail, το αίτημα σας αυτομάτως θα κλείσει. Για οποιαδήποτε περαιτέρω επικοινωνία με το τμήμα μας, θα πρέπει να αποσταλεί νέο αίτημα. Μπορείτε μέσω της εφαρμογής Xperia™ Diagnostics, να ελέγξετε την ορθή λειτουργία της Sony Xperia συσκευής σας. Συνδεθείτε τώρα στην υπηρεσία Google Play και εγκαταστήστε την στο κινητό σας Sony Xperia εντελώς δωρεάν! Με εκτίμηση, Κύριος Τάδε Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Sony Xperia http://www.sonymobile.com Email: xperia.gr@support.sonymobile.com Τηλέφωνα: 801 11 810 810, 210 899 19 19 (από κινητό) Τα συμπεράσματα δικά σας.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ea6gka Δημ. October 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2014 αν δοκιμασες να φλασαρεις αλλης χωρας rom (επισημη) και δεν λυθηκαν τοτε ναι υπαρχει θεμα, και σε ευχαριστω θα ακυρωσω την απραγγελια αυριο πρωι πρωι. Παράθεση All it takes is a swipe... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.