Jump to content

Περί... Apple products γενικότερα


pperiklis
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

αφου μου αρεσει να σας πειραζω :rolleyes: και εσεις δεν φαινεται να μην το θελετε :lol:

 

τν καλημερα μου σε ολους :D

 

Καλημερα και σε σενα Δημητρη :)

Καλημερα σε ολη την παρεα :D

Κωστας (Pterarxos)

Μετακομισαμε σε νεο forum, εδω θα βρειτε το νεο "Περι Ανεμων και Υδατων"  We Think Different 

http://img718.imageshack.us/img718/3200/pterarxosmember420120.png

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 17,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

  • ktsak

    1057

  • CarpeNoctum

    1174

  • zaharakis

    1501

  • soom

    1462

Καλημέρα και από μένα!

 

 

 

Στο 3G που ρώτησε ο φίλος δεν υπάρχει πρόβλημα γιατί δεν έχει νέα bootrom. Στο 3GS ο μόνος τρόπος για να έχει κάποιος JB στην 3.1.3 είναι να είχε την 3.1.2 και να μην αναβάθμισε μόνος του στην 3.1.3 αλλά να πήγε σε αυτή pwned με το PwnageTool. Αν είχε παλιά bootrom είναι εντάξει. Αν είχε καινούρια δεν έπρεπε καν να το κάνει γιατί δεν υπάρχει εργαλείο να βοηθήσει μια συσκευή με 3.1.3 JB και νέα bootrom να μπουτάρει.

 

δηλαδή ρε Νίκο όποιος έχει 3gs με 3.1.2. με την καινούρια bootrom τότε δεν σκέφτεται την 3.1.3. jb??ή κάνω λάθος?

από windows mobile σε iphone 3gs......ανεπιστρεπτί η εποχή των wm....Βαγγέλης.[sIGPIC][/sIGPIC]

msn:giankovits@hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

Τυχερουληδες,θα εχετε και troktika στο κινητο σας....:shifty:

 

http://troktikoapp.blogspot.com/

Edited by hlias77
Link to comment
Share on other sites

Τυχερουληδες,θα εχετε και troktika στο κινητο σας....:shifty:

 

http://troktikoapp.blogspot.com/

 

Πήγα να το βάλω αλλά λέει ότι θέλει 3.1.3, αρα μάλλον το ξεχνάμε εμείς οι jb οι παλιοί :( δεν πειράζει :)

Λευτέρης

iPhone 3GS 32gb back in black

iPhone 4 32gb black, iPhone 4S 16gb black, samsung galaxy note,  iPhone 4S 16gb white, iPhone 5 64gb space grey, Hawai 5-0 P10 lite, iPhone 6 16gb gold, iPhone 8 64gb black

Link to comment
Share on other sites

Πήγα να το βάλω αλλά λέει ότι θέλει 3.1.3, αρα μάλλον το ξεχνάμε εμείς οι jb οι παλιοί :( δεν πειράζει :)

 

Σωστα δεν πειραζει.Εχετε αλλα θετικα Λευτερη.:)

Link to comment
Share on other sites

 

Πήγα να το βάλω αλλά λέει ότι θέλει 3.1.3, αρα μάλλον το ξεχνάμε εμείς οι jb οι παλιοί :( δεν πειράζει :)

 

 

Για όλα υπάρχει λύση...

Κανε ένα search στο Cydia για το firmware 3.1.3 app. Είναι μια εφαρμογή που αλλάζει «εικονικά» την έκδοση του κινητού σου από 3.1.2 σε 3.1.3 Ετσι, δεν θα έχεις πρόβλημα για εφαρμογές που ζητούν firmware 3.1.3

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετε!

δεν ξερω αν δοθηκε ηδη,αλλα η "αγωνια" τελειωνει(?) στις 7-11 Ιουνιου

WWDC10

 

The center of the app universe-June 7-11,San Francisco

Edited by NTROPIC
"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

Προς το παρων η μοναδικη αγωνια που εχω ειναι για το αν θα μας κοψουν τον 13ο και 14ο μισθο.

Αν συμβει κατι τετοιο θα ειναι διπλο κακο αφου εκτος απο 20% μειωση των ετησιων αποδοχων μας θα ειναι και ταφοπλακα για τις εμπορικες επιχειρησεις.

 

Ηδη αρχισα να συνηθιζω στην ιδεα οτι θα πρεπει να μεινω με το HD2.

Αυριο παραλαμβανω θηκη και screen protector ωστε να το διατηρησω σε οσο γινεται καλυτερη κατασταση.

Φιλικά, Κώστας [/b] [ HTC U11, iPad mini 4, iPhone 6, Galaxy S7 Edge, Xiaomi A1, Nexus 5X ,
Link to comment
Share on other sites

Για όλα υπάρχει λύση...

Κανε ένα search στο Cydia για το firmware 3.1.3 app. Είναι μια εφαρμογή που αλλάζει «εικονικά» την έκδοση του κινητού σου από 3.1.2 σε 3.1.3 Ετσι, δεν θα έχεις πρόβλημα για εφαρμογές που ζητούν firmware 3.1.3

 

δλδ να το χρησιμοποιησουμε χωρίς φόβο και πάθος, ή θα πάθουμε καμία χοντρή νιλα;:O

Λευτέρης

iPhone 3GS 32gb back in black

iPhone 4 32gb black, iPhone 4S 16gb black, samsung galaxy note,  iPhone 4S 16gb white, iPhone 5 64gb space grey, Hawai 5-0 P10 lite, iPhone 6 16gb gold, iPhone 8 64gb black

Link to comment
Share on other sites

Προς το παρων η μοναδικη αγωνια που εχω ειναι για το αν θα μας κοψουν τον 13ο και 14ο μισθο.

Αν συμβει κατι τετοιο θα ειναι διπλο κακο αφου εκτος απο 20% μειωση των ετησιων αποδοχων μας θα ειναι και ταφοπλακα για τις εμπορικες επιχειρησεις.

 

Εχεις απολυτο δικιο. :O

 

Το διορθωσα βαζοντας το "αγωνια",σε εισαγωγικα.

"When grubbing for necessities man is still an animal. He becomes uniquely human when he reaches out for the superfluous and extravagant."- Eric Hoffer.
Link to comment
Share on other sites

δλδ να το χρησιμοποιησουμε χωρίς φόβο και πάθος, ή θα πάθουμε καμία χοντρή νιλα;:O

 

Καλημέρα σε όλους....

Να το χρησιμοποιήσεις άφοβα!!!!

από windows mobile σε iphone 3gs......ανεπιστρεπτί η εποχή των wm....Βαγγέλης.[sIGPIC][/sIGPIC]

msn:giankovits@hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

καλημερα σε ολη την παρεα!

τι κανετε παιδες ολα καλα; :D

 

επειδη ειδα οτι μιλατε για το επομενο μηλο...

 

το μονο που με απασχολει ειναι η τιμη του.

και μαλλον θα ειναι πολυ ακριβο.

 

Βαλτε μεσα και την οικονομικη κατασταση οπως εξελισσεται...

 

αρα αν το παρω προσωπικα εγω μαλλον τυχερος θα νιωθω...

 

ετσι περασα για ενα γεια...

 

τα λεμε! :)

Δημήτρης

XS Max 512gb.

Link to comment
Share on other sites

πρωσοπικά ελπίζω σε ένα price drop μην φανταστείτε τρελά πράγματα αλλά στο 16άρι φαντάζομαι κανένα 50άρι, απλά σκέψεις κάνω γιατί το έχω δει και σε άλλα προίοντα της Apple με το καιρό..

 

Πάντως να ξεφύγει απο την τιμή του 3GS μου φαντάζει λιγάκι αδυνατο (και για τη τσέπη μου). τι να πω....

 

μην ξεχνάμε υπάρχει και ο ανταγωνισμός! πλέον είναι μεγάλος ο ανταγωνισμός και το μόνο που θα με κράταγε στο iPhone είναι οι εφαρμογές του τπτ παραπάνω.

απο την μια το βλέπω πως η Apple το πήρε το μνμ, βλέπε το καραγκιοζιλίκι με το prototype, πραγματικά τόσα χρόνια που παρακολουθώ την Apple scene ποτέ δεν ξαναείδα τόσο μαρκετινγκ και φίδια μάλον κάποιος αρχίζει να φοβάται. Τώρα θα μου πείται τι εχει να φοβηθεί με τόσες πωλήσεις; μου θυμίζει τη Nokia αυτή η εταιρία όσο αναφορά το iPhone..

Edited by Werra
Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=b7W0cF1ZHY0

 

Δραματικό βίντεο, που απεικονίζει τις τελευταίες στιγμές πριν από τη συντριβή του μοιραίου αεροπλάνου της εταιρείας «ΉΛΙΟΣ» στο Γραμματικό πριν πέντε χρόνια, και αποτελεί υλικό που κινηματογραφήθηκε από τα F16, που ακολουθούσαν το αεροσκάφος, δόθηκε στη δημοσιότητα.

 

Στις 14 Αυγούστου του 2005 , το αεροπλάνο ξεκίνησε από την Λάρνακα με προορισμό την Πράγα και με ενδιάμεση στάση στο αεροδόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος στην Αθήνα.

 

Στις 10:37 εισήλθε στο FIR Αθηνών αλλά δεν μπόρεσε να έρθει σε επαφή με τον πύργο ελέγχου. Αφού διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει επαφή με το αεροπλάνο ενεργοποιήθηκε η διαδικασία σύμφωνα με σχέδιο διάσωσης για ανάλογες περιπτώσεις.

 

Στις 11:05 απογειώθηκαν από την Νέα Αγχίαλο δύο μαχητικά F-16 τα οποία ήρθαν σε οπτική επαφή με το αεροπλάνο, και στις 11:18 διαπίστωσαν ότι ο συγκυβερνήτης του αεροσκάφους ήταν αναίσθητος, ο κυβερνήτης δεν ήταν στην θέση του και είχε ενεργοποιηθεί το σύστημα παροχής οξυγόνου με μάσκες. Ολα αυτά αποτυπώνονται στους διαλόγους των πιλότων των δύο F-16 της Πολεμικής Αεροπορίας που συνόδευαν το μοιραίο αεροσκάφος μέχρι την συντριβή του.

http://i18.tinypic.com/5zbc3mu.jpg...Κωστής

iPhone 6 64GB-Mac Mini 2011-iPad Air 2 64GB

"Απο τη Χώρα το Σφακιό να πάει στο Τυμπάκι, με έβαλε να τσι κουβαλώ νερό με ένα σταμνάκι"

Link to comment
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=b7W0cF1ZHY0

 

Δραματικό βίντεο, που απεικονίζει τις τελευταίες στιγμές πριν από τη συντριβή του μοιραίου αεροπλάνου της εταιρείας «ΉΛΙΟΣ» στο Γραμματικό πριν πέντε χρόνια, και αποτελεί υλικό που κινηματογραφήθηκε από τα F16, που ακολουθούσαν το αεροσκάφος, δόθηκε στη δημοσιότητα.

 

Είδα το βίντεο και άκουσα τους διαλόγους, αλλά πλέον έχω περισσότερα ερωτήματα. Δεν ξέρω αν παράλληλα γίνονταν κι άλλες προσπάθειες, αλλά ο πιλότος που ακούγεται στο βίντεο κρατάει πολύ παθητική στάση. Αν και είναι δεδομένο ότι το αεροπλάνο είναι ακυβέρνητο (ή τέλοσπάντων δεν έχει την πορεία που πρέπει) δεν κάνει καμμιά προσπάθεια να δώσει κάποια πρακτική βοήθεια στο άτομο που βλέπει στο πιλοτήριο και το οποίο φαίνεται να απαντά σε οπτικά σήματα. Αντιθέτως, ενημερώνει κάθε τόσο το κέντρο για την μείωση του ύψους του αεροσκάφους και τελικά ψιλοπανικοβάλλεται όταν πέφτει- ε, τι περίμενε δηλαδή;;;

 

Πολύ δυσάρεστη αίσθηση να ακούς ότι επί ένα 10λεπτο έβλεπαν το αεροπλάνο να πέφτει, χωρίς να μπορούν να κάνουν κάτι. Είναι δυνατόν να μην υπάρχει ή να μην προβλέπεται ένα σύστημα τηλεκατεύθυνσης του αεροσκάφους σε μια τέτοια περίπτωση;; Εδώ ο καθένας με ένα προγραμματάκι των 10 ευρώ αποκτά πρόσβαση σε έναν άλλο υπολογιστή στην άκρη του κόσμου και δεν υπάρχει αντίστοιχο σύστημα για ένα αεροσκάφος δισεκατομμυρίων (δραχμών- για να μην ξεχνιόμαστε, μέρες που' ναι;)

 

Πολύ πικρό το βίντεο, πραγματικά....

Link to comment
Share on other sites

Στο TV MAKEDONIA είχε (μπορεί να έχει ακόμα) μια σειρά με αεροπορικά ατυχήματακαι εξηγούσε τι είχε συμβεί, τι πήγε στραβά κλπ κλπ. Είχα δει το επεισόδιο με την ΗΛΙΟΣ και αν θυμάμαι καλά η εξήγηση του ατυχήματος ήταν ότι από τον έλεγχο που είχε γίνει στο αεροπλάνο είχε ξεχαστεί ανοιχτός ένας διακόπτης που είχε να κάνει με την αποσυμπίεση της καμπίνας, κάτι τέτοιο.

Το αποτέλεσμα ήταν ότι όλοι μέσα στο αεροσκάφος έχασαν τις αισθήσεις τους. Αυτός ήταν ο λόγος της συντιβής.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Είναι δυνατόν να μην υπάρχει ή να μην προβλέπεται ένα σύστημα τηλεκατεύθυνσης του αεροσκάφους σε μια τέτοια περίπτωση;; Εδώ ο καθένας με ένα προγραμματάκι των 10 ευρώ αποκτά πρόσβαση σε έναν άλλο υπολογιστή στην άκρη του κόσμου και δεν υπάρχει αντίστοιχο σύστημα για ένα αεροσκάφος δισεκατομμυρίων (δραχμών- για να μην ξεχνιόμαστε, μέρες που' ναι;)

 

Πολύ πικρό το βίντεο, πραγματικά....

 

Αυτό θα ήταν πολύ επικίνδυνο!

Φαντάσου τον Geohot ή οποιονδήποτε άλλο Hacker Να ρίχνει αεροπλάνα!:cry:

http://i18.tinypic.com/5zbc3mu.jpg...Κωστής

iPhone 6 64GB-Mac Mini 2011-iPad Air 2 64GB

"Απο τη Χώρα το Σφακιό να πάει στο Τυμπάκι, με έβαλε να τσι κουβαλώ νερό με ένα σταμνάκι"

Link to comment
Share on other sites

καλημερα Δημητρακη! :)

 

εσυ χωρις μηλο; δεν το νομιζω...! το πολυ πολυ να παιρνεις ενα 3GS ασπρο :)

 

οσο για το βιντεο... απλα τραγωδια, και οι ευθυνες ειναι μεγαλες και σε πολλους! κριμα και αδικο...

Link to comment
Share on other sites

@ivassilis

 

Βασιλη, και οποιος αλλος εχει την απορια, τι θα ηθελες δηλαδη να κανει ? Αν ακουσεις το βιντεο προσεκτικα o κυβερνητης του F-16 λεει οτι δεν ανταποκρινοταν κανενας στα οπτικα σηματα του Α/Φ της HELIOS. Aρα αυτος δεν μπορουσε να κανει τιποτα εξ αποστασεως, επικοινωνια δεν εχει μαζι του, τι αλλο θα περιμενες να κανει ? Τι θα πει δηλαδη "κρατάει πολύ παθητική στάση" και "δεν κάνει καμμιά προσπάθεια να δώσει κάποια πρακτική βοήθεια" ? Ας μην λεμε πραγματα που δεν στεκουν. Δεν υπαρχει κατι αλλο να κανει περαν αυτων που εκανε. Λογω συναισθηματικης φορτισης να τραβηξει το μοχλο εκτιναξης του καθισματος του για συμπαρασταση ? Sorry δηλαδη :X. Εκανε οτι εχει μαθει να κανει σε τετοιου ειδους περιπτωσεις και πιστεψε με το ξερει να το κανει καλα τοσο αυτος οσο και ολοι οι Ιπταμενοι της ΠΑ. Δεν υπαρχει κατι αλλο. Και ευτυχως που δεν εκανε στο τελος αυτο που κανονικα εχει εκπαιδευτει να κανει σε τετοιες περιπτωσεις. Μην ρωτησεις τι ειναι αυτο, γιατι δεν θα ηθελες να το ακουσεις. :cry:

Οσο για την απορια σου "Είναι δυνατόν να μην υπάρχει ή να μην προβλέπεται ένα σύστημα τηλεκατεύθυνσης του αεροσκάφους σε μια τέτοια περίπτωση", η απαντηση ειναι οχι. Τιποτα δεν γινεται εφοσον το Α/Φ μενει πλεον ακυβερνητο. Ολα τα μετρα και οι διαδικασιες πανε στο βροντο. Δυστυχως. :cry:

Αυτα για να βαζουμε τα πραγματα στη θεση τους. Συγγνωμη που πηρα θεση, αλλα δεν μπορω να αφηνω ασχολιαστα πραγματα που δημιουργουν λαθος εντυπωσεις :mad: στον κοσμο που δεν ξερει. Οχι εσκεμενα φυσικα απο μερους σου, αλλα και ακόμη και ετσι πρεπει ο κοσμος να μαθαινει την αληθεια. Εχω κουραστει να αντιμετωπιζω την απαθεια, και γενικοτερα τη "σιγη ασυρματου" απο τους εκαστοτε αρμοδιους και τους υπευθυνους τοσα χρονια, κυριως σε αεροπορικα ατυχηματα. :mad: Ολοι εχουν γινει ειδικοι, ολοι ξερουν τις αιτιες, ολοι μπορουν να αποδιδουν ευθυνες σε ολους. Και κυριως οι δημοσιογραφοι, αλλα και γενικοτερα ολοι οι Ελληνες. Ξερουν τα παντα και εχουν αποψη για τα παντα.

Συγγνωμη για το offtopic παιδια, αλλα δεν μπορουσα να αφησω ασχολιαστα τα παραπανω posts :confused:

Edited by ktsak

Κωστας (Pterarxos)

Μετακομισαμε σε νεο forum, εδω θα βρειτε το νεο "Περι Ανεμων και Υδατων"  We Think Different 

http://img718.imageshack.us/img718/3200/pterarxosmember420120.png

Link to comment
Share on other sites

Την καλησπέρα μου κύριοι. Από σήμερα και για δύο βδομάδες θα είμαι χωρίς το iPhone μου γιατί έπρεπε να πάει service. Όταν πήγα να κάνω την παράδοση της συσκευής διαπίστωσα κάτι και θέλω να το μοιραστώ μαζί σας για να ενημερωθείτε.

 

Ας πάρω όμως τα πράγματα από την αρχή.

 

Όταν αγόρασα το iPhone τον Αύγουστο του 2009 εδώ στο Βέλγιο, γνωρίζοντας το όλο θέμα με τις εγγυήσεις που είναι μονοετείς ρώτησα την πωλήτρια πόσο καιρό εγγύηση δίνουν στο iPhone και μου είπε τότε δύο χρόνια. Αγοράζοντας και το iMac 2 μήνες αργότερα έκανα ερώτηση στον πωλητή του retail store και αυτός μου απάντησε ότι η εγγύηση είναι όπως στην Αμερική για τα προϊόντα που πουλάνε: 1 χρόνος + 2 με το Apple Care.

 

Γνωρίζοντας ότι και στην Ελλάδα η Cosmote και η Vodafone δίνουν για το iPhone ένα χρόνο εγγύησης (κακώς) θεώρησα ότι η πωλήτρια είτε με κορόιδεψε για να πάρω τη συσκευή, είτε παρασυρόμενη από την πολιτική που ακολουθούν με τις άλλες συσκευές τους μου είπε λανθασμένα ότι στο iPhone δίνουν 2 χρόνια.

 

Και ερχόμαστε στο σήμερα.

 

Αφού έκανα erase όλα τα data από το iPhone έψαξα να βρω την απόδειξη αγοράς του για να το πάω στο service. Όταν τη βρήκα το μάτι μου έπεσε σε κείμενο πάνω στην απόδειξη που έγραφε ξεκάθαρα για 2ετή εγγύηση. Κατέβηκα στο κατάστημα λοιπόν και αφού τελειώσαμε τα διαδικαστικά με το RMA, ρώτησα τον υπεύθυνο που με εξυπηρέτησε αν ισχύουν τα 2 χρόνια που γράφει πάνω η εγγύηση.

 

Χαμογέλασε και μου απάντησε: Ναι. Προφανώς και ισχύουν. Το Βέλγιο είναι η μόνη χώρα που το iPhone πωλείται με δύο χρόνια εγγύηση. Μας υποχρεώνει ο νόμος. Τον πρώτο χρόνο εγγύησης τον καλύπτει η Apple και τον δεύτερο εμείς (σημ: αυτό σημαίνει ότι πληρώνουν στην Apple τα έξοδα επισκευής μετά τον πρώτο χρόνο).

 

Θυμάμαι λοιπόν το ποστ εδώ στο myphone ενός πωλητή (?) ή υπευθύνου (?) της Vodafone που μετά από κάποια παράπονα για το service γενικά έγραψε το εξής:

 

Παιδιά, για την αποκατάσταση της αλήθειας, το service του iPhone όπως και όλων των συσκευών, ΔΕΝ το έχει η Vodafone ως Vodafone, αλλά μια εξωτερική εταιρία, πολυεθνική, με έδρα ΚΑΙ στην Ελλάδα (Γερμανοσκανδιναβική είναι η εταιρία). Λυπάμαι που δε μπορώ να δώσω παραπάνω πληροφορίες σχετικά με την εταιρία, αλλά συνάδελφοι από τη Vodafone και το ΠΛΑΙΣΙΟ, σίγουρα τη γνωρίζουν την εν λόγω εταιρία. Εμείς σαν καταστήματα, καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να διεκπεραιώνουμε τις αιτήσεις των πελατών, αλλά υπάρχουν περιπτώσεις που η κατάσταση ξεφεύγει από τον έλεγχο μας, και έχει σα συνέπεια να προκαλείται δυσαρέσκεια στους καταναλωτές/πελάτες, και κατά συνέπεια, να τα ακούμε εμείς σαν Vodafone. Κάτι όχι και τόσο όμορφο, έχοντας στο μυαλό πως δεν επιτρέπεται να δίνουμε πληροφορίες για την εταιρία service, άρα να την ακούμε διπλά...

 

Μας έχει τύχει να στείλουμε συσκευή προς επισκευή επειδή δεν άναβε, και να μας γυρίσει πίσω μήνυμα κόστους 57 ευρώ + ΦΠΑ, όταν η συσκευή κοστίζει καινούργια 65 ευρώ!! Εχουν προκύψει αρκετά παράπονα από τα καταστήματα για κάποιες τέτοιες περιπτώσεις επισκευών. Και έχουν υπάρξει και πολλές περιπτώσεις που έγινε αντικατάσταση συσκευής και αποστολή νέας (iPhone ειδικά) σε 10 μέρες χωρίς καμία δικαιολογία. Και όχι μια και δύο, αλλά αρκετές φορές...

 

Δυστυχώς ή ευτυχώς, καμία εταιρία κινητής τηλεφωνίας από τις 3 στην Ελλάδα, δεν έχει την τεχνολογική γνώση για να κάνει dismantle & repair ένα iPhone. Από την άλλη, η Apple είναι Αμερικάνικη εταιρία που διέπεται από το Αμερικάνικο Εμπορικό Δίκαιο. Και δεν είναι υποχρεωμένη να εναρμονίζεται με την κάθε χώρα. Τώρα γιατί υπάρχει αυτή η αντίληψη, δεν το γνωρίζω, και ίσως δε μας το εξηγήσουν ποτέ...

 

ΥΓ> Αν δεν κάνω λάθος, και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ/COSMOTE στέλνει στην ίδια εταιρία που στέλνουμε κι εμείς τις επισκευές...

Πηγή

 

Τα bold έχουν προστεθεί από μένα γιατί εκεί είναι το ζουμί!

 

Ακολουθεί η απάντηση που το είχα δώσει τότε θεωρώντας λανθασμένα ότι και εδώ στο Βέλγιο το iPhone έχει μονοετή εγγύηση.

 

Φίλε Αριστείδη είναι γνωστό ότι πάνε σε άλλη εταιρεία οι συσκευές και δεν έχετε εσείς την ευθύνη. Θα μου επιτρέψεις όμως να διαφωνήσω σε κάτι σημαντικό. Το ότι μια εταιρεία είναι Αμερικάνικη δεν σημαίνει ότι στην Ευρώπη και σε κάθε άλλη χώρα διέπεται από το Αμερικάνικο δίκαιο. Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Διέπεται από το δίκαιο της χώρας στην οποία λειτουργεί και εν προκειμένω επειδή μιλάμε για την Ελλάδα τότε πρέπει να ακολουθεί τους Ελληνικούς και Ευρωπαϊκούς νόμους. Και για να το πάμε και ένα βήμα παραπέρα, επειδή εσείς είστε αυτοί που κάνετε την εισαγωγή και πουλάτε τη συσκευή, εσείς είστε οι υπεύθυνοι για την τήρηση 2ετούς και όχι μονοετούς εγγύησης, εσείς είστε υπεύθυνοι για την άμεση αλλαγή αν υπάρχει DOA εντός 7 ημερών κ.ο.κ.

 

Έχω προσωπική εμπειρία με τη Vodafone και το iPhone. Δε μου αναγνώρισαν DOA όταν πήγα τη συσκευή στο κατάστημα εντός 2 ημερών και μου δώσαν πίσω refurbished συσκευή. Έγινε καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή και πήραν τηλέφωνο από την εταιρεία να ζητήσουν συγγνώμη και ενώ είχαν περάσει ήδη 20 μέρες η συσκευή ήρθε την επόμενη της γνωστοποίησης της καταγγελίας και μου έκαναν δώρο και ένα μήνα πάγιο. Από τη Γενική Γραμματεία είπαν ξεκάθαρα ότι εσείς είστε οι υπεύθυνοι για την τήρηση των νόμων άσχετα με το αν έχετε ή δεν έχετε το service. Όταν αγοράζω μια συσκευή και διαπιστώνω την επόμενη μέρα ότι έχει πρόβλημα, την πάω στο κατάστημα με το κουτί της και είτε παίρνω πίσω καινούρια σε σφραγισμένο κουτί ή αν θέλεις πάει service για να διαπιστωθεί το πρόβλημα και πάλι έρχεται καινούρια σφραγισμένη και όχι refurbished πίσω.

 

Δεν έχω κάτι προσωπικό μαζί σου, απλά σου εξηγώ πώς έχουν τα πράγματα για να καταλαβαίνει και ο κόσμος. Όταν εμένα η κοπέλα στο κατάστημα μου είπε ότι είναι θέμα Apple η εγγύηση ή το κάθε τι, αυτό ήταν κάτι παραπάνω από αστείο. Εσείς και το κάθε κατάστημα είναι ο πωλητής στη συγκεκριμένη συναλλαγή και εσείς παρέχετε την εγγύηση. Εμείς πραγματοποιούμε μια συναλλαγή με εσάς και όχι με την Apple. Και προφανώς αυτό δεν αφορά μόνο εσάς αλλά όλους τους πωλητές Apple προϊόντων στην Ευρώπη. Και στο Βέλγιο που ζω 1 χρόνο δίνουν και εκεί το service άλλοι το έχουν. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι είναι έννομο αυτό που συμβαίνει.

 

Έρχομαι λοιπόν και επαναφέρω το ζήτημα. Είναι κοροϊδία αυτό που γίνεται με τις εγγυήσεις της Apple σε όλη την Ευρώπη για όλα της τα προϊόντα. Είναι ευθύνη των εισαγωγέων και των επιμέρους Apple Stores (της Apple δηλαδή). Πρέπει η Apple και ο κάθε εισαγωγέας να καταλάβει ότι στην Ευρώπη δεν ισχύει το Αμερικανικό δίκαιο. Και επειδή δεν είμαι γνώστης ούτε του Αγγλικού ούτε κανενός άλλου Ευρωπαϊκού κράτους το δίκαιο, κάντε κάτι απλό.

 

Επικοινωνήστε στην Ελλάδα με τη Γενική Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή και θέστε τους το ζήτημα. Πείτε τους ότι η Vodafone και η Cosmote δίνουν το iPhone με ένα χρόνο εγγύηση. Πείτε τους ότι οι πωλητές υπολογιστών Mac δίνουν 1 χρόνο. Μιλήστε μαζί τους και δείτε τους τι θα σας πουν. Είμαι 99.99% σίγουρος ότι θα σας αναφέρουν ότι κανονικά η εγγύηση πρέπει να είναι διετής. Η δικαιολογία ότι "η Apple λέει 1 χρόνο και έτσι κάνει στην Αμερική" δεν ισχύει, είναι παράλογη και δεν ευσταθεί.

Edited by CarpeNoctum
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν επειδή κι εγώ το είχα ψάξει το θέμα με την εγγύηση των συσκευών Apple το ζουμί είναι ένα:

H Apple αναφέρει ξεκάθαρα στην εγγύηση της ότι οι όροι και οι νόμοι των εκάστοτε χωρών έχουν προτεραιότητα έναντι της δικής της εγγύησης.

Οι πρώτες λέξεις είναι στο παρακάτω

http://images.apple.com/legal/warranty/docs/cpuwarranty.pdf

 

Οι δικοί μας φωστήρες όμως στην νομοθεσία τους δεν λένε πουθενά ρητά ότι πρέπει να είναι 2χρόνια η εγγυήση για ηλεκτρικές/ηλεκτρονικές συσκευές.

 

Επίσης το θέμα service είναι εργολαβία (outsourcing), παροχή υπηρεσιών προς τον Χ,Ψ πάροχο δεν μπορεί να βγάζει την ουρά της απ'έξω όταν έχει η ίδια επιλέξει τον συνεργάτης της και τους όρους συνεργασίας. Τι γελοία διακιολογία είναι αυτή "Η εταιρεία service μας είπε αυτό"; Εγώ σαν καταναλωτής ξέρω μια εταιρεία...

Twitter.

[sIGPIC][/sIGPIC] Mazda 2 Club

Link to comment
Share on other sites

 

Οι δικοί μας φωστήρες όμως στην νομοθεσία τους δεν λένε πουθενά ρητά ότι πρέπει να είναι 2χρόνια η εγγυήση για ηλεκτρικές/ηλεκτρονικές συσκευές.

 

 

Μιχάλη πόσο σίγουρος είσαι για αυτό; Νομίζω ότι υπάρχει Κοινοτική νομοθεσία που έχει μπει και στο Ελληνικό Δίκαιο και μιλάει για διετείς εγγυήσεις.

 

Κάποιος νομικός να μας διαφωτίσει;

Link to comment
Share on other sites

Νίκο απάντησα στο thread για τις εγγυήσεις.

 

Edit: Προσπάθησα να βρω αναφορές για 2 χρόνια εγγυήση αλλά πουθενά. Το μόνο που έβρισκα είναι το όνομα του ΦΕΚ με την οποία εφαρμόστηκε η κοινοτική οδηγία, αλλά το πιο κορυφαίο χρειάζεσαι συνδρομή για να κατεβάσεις την Ελληνική νομοθεσία σε pdf!

Edited by miky7

Twitter.

[sIGPIC][/sIGPIC] Mazda 2 Club

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Apple products γενικότερα
  • The topic was unpinned
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...