Jump to content

Βοηθεια για Dispute σε αγορά μέσω Ιντερνετ


Popheart
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

εκανα μια παραγγελια αξιας 75 δολλαριων και το δεμα μου εχει κολλησει καπου εδω και παρα πολλες μέρες και αναγκάστηκα να πατησω dispute

και δηλωσα επιστροφη ολοκληρου του ποσου!

και μου απανταει ο κινεζος πωλητης οτι δεχεται να μου επιστρεψει τα 10 δολλαρια!!!!

τωρα τι κανω???θελω τα λεφτα μου πισω

το alexpress μου λεει The seller

did not accept your dispute request, but offered a solution.

You can view the seller's proposal in your dispute information. You can continue to negotiate a solution until 13 calendar days 22 hour 9 minute 42 second .

If you do not agree to a solution by that time, the dispute will be escalated automatically and Alibaba will step in to mediate.

 

και μετα μου εχει να πατησω 4 επιλογες

accept,modify,cancel dispute,escalate dispute

 

τι να πατήσω???θελω τα λεφτα μου πισω!!!

Edited by Popheart
Link to comment
Share on other sites

σου έδωσε τράκινγκ ο πωλητής;

αν ναι και γνωρίζεις που βρίσκεται το δέμα σου, θα συνιστούσα υπομονή μέχρι να το πάρεις

 

καλά το aliexpress φημίζεται για ότι παίρνει πάντα το μέρος του πωλητή... (ακριβώς το αντίθετο του ebay)

γι'αυτό αν κοιτάς να παραγγείλεις κάτι από εκεί, πρέπει να κοιτάς ο πωλητής να έχει πάρα πολύ καλό feedback και να υπάρχουν σχόλια και άλλων ατόμων για το αντικείμενο που θες να πάρεις

 

μερικοί στήνουν μαγαζιά για κάνα μήνα και μετά εξαφανίζονται, αν κάνεις μια μικρή έρευνα θα δεις εκατοντάδες παράπονα

Link to comment
Share on other sites

μου εχει στειλει tracking και το οποιο ειναι κολλημενο απο της 18.12 customs leaving warehouse και απο τοτε ουτε εχει γινει null ουτε sent to airline!!!

το θεμα ειναι τι να κανω τωρα?τι να πατησω σε αυτα που μου λεει το aliexpress?

ta ελτα μου ειπανε οτι εχει ετοιμαστει για να φυγει αλλα δεν βλεπουν ενδειξη αναχωρησης και να πεις οτι ηταν καμια θηκη που περναει χωρις σκαναρισμα ολοκληρο μπουφαν ειναι!

modify?η escalate dispute?

τι κανει το καθενα?

Edited by Popheart
Link to comment
Share on other sites

προτείνω να περιμένεις

εφόσον έχεις τράκινγκ τουλάχιστον ξέρεις που βρίσκεται

από Κίνα και με τράκινγκ πάλι τα ζώα μου θα είναι αργά

δηλ. πολύ σπάνια θα πάρεις κάτι σε 2 βδομάδες ας πούμε έστω και συστημένο

 

εγώ πήρα ολόκληρη κούτα εργαλεία από aliexpress και με τράκινγκ μου έκανε ένα μήνα ακριβώς (5,5 κιλά ογκώδες)

 

modify -> αν θες να αλλάξεις κάτι

escalate -> θα αναλάβει να "λύσει" το θέμα το aliexpress αλλά 99,9% η υπόθεση κλείνει υπέρ του πωλητή

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως το ιδιο και εγω! Εχουν κολλησει 2 δεματα στο τελωνειο απο 18/12. Εκανα και εγω dispute και περιμενω απαντηση...Και το δικο μου ειναι μπουφαν...Απο τον ιδιο λες να αγορασαμε?

 

escalate -> θα αναλάβει να "λύσει" το θέμα το aliexpress αλλά 99,9% η υπόθεση κλείνει υπέρ του πωλητή

 

Να φανταστώ ότι κλείνει η υπόθεση έως να λήξει η προθεσμία ( οι 60 μέρες πχ) για την παραλαβή του δέματος? Αν ακόμα δεν παραλάβεις, τότε μπορείς να ξανακάνεις dispute και να διεκδικήσεις τα χρήματά σου?

Edited by impreza_sti
Συνεχόμενα μηνύματα
Link to comment
Share on other sites

μπορείς να κάνεις ένα και μοναδικό dispute για κάθε παραγγελία

 

αν τελειώσει ο χρόνος που έχει δώσει ο πωλητής για παράδοση π.χ 60 μέρες χωρίς να κάνεις dispute, το aliexpress αυτόματα θα θεωρήσει ότι η παραγελλία έχει φτάσει στον αγοραστή (και τότε το θέμα έχει κλείσει)

-- μετά το τέλος του χρόνου που σου έχει δώσει ο πωλητής ότι θα φτάσει η παραγγελία, δεν μπορείς να κάνεις dispute ---

 

ο πωλητής μπορεί να επεκτείνει το χρόνο που εκτιμά ότι θα φτάσει η παραγγελία, αν ο αγοραστής πει ότι δεν παρέλαβε ακόμα

 

αν κάνεις dispute και το θέμα "λυθεί" με το να δεχτείς μερική αποζημίωση όπως γίνεται τώρα με τον popheart παρά πάνω, αυτό είναι όλο και δεν μπορείς να κάνεις κάτι παραπάνω

 

το aliexpress θέλει μεγάλη προσοχή

Link to comment
Share on other sites

σου έδωσε τράκινγκ ο πωλητής;

αν ναι και γνωρίζεις που βρίσκεται το δέμα σου, θα συνιστούσα υπομονή μέχρι να το πάρεις

 

καλά το aliexpress φημίζεται για ότι παίρνει πάντα το μέρος του πωλητή... (ακριβώς το αντίθετο του ebay)

γι'αυτό αν κοιτάς να παραγγείλεις κάτι από εκεί, πρέπει να κοιτάς ο πωλητής να έχει πάρα πολύ καλό feedback και να υπάρχουν σχόλια και άλλων ατόμων για το αντικείμενο που θες να πάρεις

 

μερικοί στήνουν μαγαζιά για κάνα μήνα και μετά εξαφανίζονται, αν κάνεις μια μικρή έρευνα θα δεις εκατοντάδες παράπονα

 

φίλε μου δεν γνωρίζω τι εμπειρίες έχεις από το aliexpress αλλά εγώ που είμαι silver buyer θα σου πω οτι όχι, δεν παίρνει συνήθως το μέρος του πωλητή. 2 φορές πήρα full refund για προϊόντα που δεν έφτασαν στις 60 μέρες, τη μία μάλιστα μου ήρθε και το κολεγιακό μετά από καμμιά 10αριά μέρες. Άλλημια φορά πήρα refund χωρίς καν να το ζητήσω γιατί ο πωλητής έφαγε ban, και βέβαια το προιόν μου ήρθε κανονικότατα! Επιπλέον όλες οι παραγγελίες έχουν τράκινγκ, όχι όπως στο ebay που άμα θέλουν βάζουν...

 

@xrisosalfisti: Aπό 18/12 δεν έχει περάσει ούτε ένας μήνας και δεδομένου του φόρτου των γιορτών νομίζω είναι φυσιολογική η καθυστέρηση και το dispute μάλλον πρόωρο. Άσε που αν σου έχει στείλει με κωδικό RCΧΧΧ..CN είναι χαμηλής προτεραιότητας και μπορεί να κάνει και 10 μέρες για να ξεκινήσει!!! Το οτι έφτασε στο τελωνείο εξαγωγής σημαίνει οτι όντως σου το έστειλε και δεν σε κοροιδεύει, αυτό δεν σημαίνει βέβαια οτι δεν μπορεί να χαθεί ή να του το γυρίσουν πίσω... Από ότι λες το ΑΛΙ σου δίνει 13 μέρες να απαντήσεις, παρακολούθα το tracking (δες το και εδώ http://www.17track.net/index_en.shtml ) και αν δεις εξέλιξη, δέξου τα $10 που σου δίνει ως αποζημίωση για την καθυστέρηση, αλλά να ξανανοίξεις dispute στην μέρα 58-59 αν δεν βλέπεις να υπάρχει εξέλιξη στο τρακ.

 

Αν ο πωλητής έχει πολλές παραγγελίες και καλή βαθμολογία μην ανυσηχείς, πιστεύω όλα θα πάνε καλά, είναι ψιλοαναμενόμενες οι καθυστερήσεις με το φόρτο των Κινέζικων ταχυδρομείων και το Chinese new year.

Link to comment
Share on other sites

Αφού δεν διαθέτετε υπομονή τι παραγγέλνετε από έξω? Και σε 2 μήνες μπορεί να έρθει, έτσι είναι το China post. Για πιο γρήγορα επιλέξτε κανένα ταχυδρομείο της προκοπής.

Αυτό πχ ήρθε προχτές RC293913670CN

Edited by IVIetaCreatoR
http://www.danasoft.com/sig/Da_I3oSS.jpg
Link to comment
Share on other sites

Pp6210 ευχαριστω πολυ για την απαντηση. Πραγματικα με βοηθησες πολυ. Η αγορα των προιοντων εχει γινει απο τις 2/12, το δεμα εχει κολλησει απο τις 18/12 στο τελωνειο , ενω σε επικοινωνια με τον πωλητη μου λεει πως να μην ανησυχω και οτι το δεμα ειναι ηδη στην Ελλαδα... Με κοροιδευει δλδ... Anyway οπως και να εχει καταλαβα οτι θελει πολυ χρονο και μεγαλη υπομονη... Δυο ερωτησεις ακομα και τελος : 1.αν δεχτω τα 10 ευρω το δεμα ερχεται κανονικα ή επιστρεφεται στον πωλητη?

2. Μπορω να κανω dispute και 2η φορα σιγουρα?

Ευχαριστω εκ των προτερων.

Link to comment
Share on other sites

Pp6210 ευχαριστω πολυ για την απαντηση. Πραγματικα με βοηθησες πολυ. Η αγορα των προιοντων εχει γινει απο τις 2/12, το δεμα εχει κολλησει απο τις 18/12 στο τελωνειο , ενω σε επικοινωνια με τον πωλητη μου λεει πως να μην ανησυχω και οτι το δεμα ειναι ηδη στην Ελλαδα... Με κοροιδευει δλδ... Anyway οπως και να εχει καταλαβα οτι θελει πολυ χρονο και μεγαλη υπομονη... Δυο ερωτησεις ακομα και τελος : 1.αν δεχτω τα 10 ευρω το δεμα ερχεται κανονικα ή επιστρεφεται στον πωλητη?

2. Μπορω να κανω dispute και 2η φορα σιγουρα?

Ευχαριστω εκ των προτερων.

 

Βασικά δεν ξέρω τις αξιολογήσεις του πωλητή για να σου πω κατά πόσ σε κοροϊδεύει ή όχι, πάντως σίγουρα το να ισχυρίζεται οτι "είναι Ελλάδα" είναι γελοίο - εκτός και αν σου φαίνονται τα Αγγλικά του περίεργα, οι περισσότεροι απλά δεν ξέρουν.

Για το 2 δεν είμια σίγουρος γιατί δεν το έχω κάνει ποτέ, αλλά θεωρητικά όσο μετράνε οι 60 μέρες παραλαβής θα πρέπει να υπάρχει πάντα η δυνατότητα dispute αφού μπορεί να μην δουλέυει ή να μην είναι σύμφωνο με την περιγραφή αυτό που θα παραλάβεις. Για αυτό σου είπα οτι περίμενε όσο μπορείς πριν τα δεχτείς, μόλις δεις update οτι έφυγε από Κίνα (θα λέει dispatched, cross airlines, PEK ή κάτι τέτοιο αλλά όχι sela ή approval), τότε δέξου και το partial refund και απλά περίμενε. Αν λήγει η ισχύς του refund και δεν βλέπεις updtate πάλι τα παίρνεις τα λεφτά!

 

Πάντως το δέμα είναι στη σύνηθη διαδικασία αποστολής, δηλαδή από τις 25-35+ μέρες που κάνει κάτι να έρθει με china post είναι φυσιολογικό να κάθεται στα "εξερχόμενα" 10-20 μέρες, ιδίως αν έχει σταλεί χαμηλή προτεραιότητα..... Να το σταματήσει αυτός δεν μπορεί, υπάρχει μόνο η περίπτωση να του επιστραφεί (σπάνιο) και να μην στο πει, ή και να χαθεί όντως - και στις δύο αυτές περιπτώσεις παρακολουθείς τις 60 μέρες να μην λήξουν και ανοίγεις 2ο dispute οτι δεν παρέλαβες στις 60, και ζητάς τα υπόλοιπα λεφτά σου πίσω...

 

αν θες στείλε μου και το τρακ και τον πωλητή με ΡΜ να ρίξω μια ματιά

Link to comment
Share on other sites

παιδια μια βοηθεια παρακαλω, αγορασα μεσω paypal στις 18/12/13 απο minideal ενα tablet και στις 09/01/14 το παρελαβα, το tablet εχει προβληματα εστειλα e-mail και ακομη απαντηση δεν πηρα, πως μπορω να το κανω dispute και τι προθεσμιες εχω ?
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
γεια σας!εκανα ενα payment στο aliexpress για ενα κινητο αλλα κατι παιχτηκε και ο πωλητης μου ειπε να κανω cancel order οπως εκανε και αυτος οπως με ενημερωσαν στο live chat..εχουν περασει 2 μερες και στο transaction μου λεει fund processing...τι γινεται?πληρωσα με προπληρωμενη της πειραιως..εχει συμβει κατι αναλογο σε καποιον??
Link to comment
Share on other sites

Κανε την ερωτηση σου εδω στο σχετικο θεμα http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=385264 , δεν γνωριζω να απαντησω στην ερωτηση σου.

Μέλος του «παλιού» καλού myphone. myphone τέλος.

Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει.

2DIN Android -παρουσίαση -- Θανάσης. Sony Z3 - Pebble steel :love:

Link to comment
Share on other sites

Κανε την ερωτηση σου εδω στο σχετικο θεμα http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=385264 , δεν γνωριζω να απαντησω στην ερωτηση σου.

 

δεν ειχα δει το σχετικο θεμα!ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Δεν ανοίγω καινούριο θέμα μιας και η περίπτωσή μου είναι παρόμοια:

Εγώ αγόρασα 2 τηλέφωνα από το Vickmall. Είμαι στις 43 μέρες από την παραγγελία και στις 33 από την αποστολή.

Το vickmall υπόσχεται αποστολή σε 15-30 μέρες.

Σε 2 μέρες θα κλείσω 45 μέρες και θα έχω δικαίωμα dispute.

Ανησυχώ μήπως το δέμα έχει χαθεί καθώς στο tracking είναι κολημένο στο ίδιο σημείο οπότε θα ήθελα να ρωτήσω:

 

 

  • Στις πόσες μέρες με συμβουλεύετε να κάνω το dispute για κάθε ενδεχόμενο?
  • Το όριο είναι μέχρι 60?
  • Επειδή δεν έχω ξανακάνει: Πάω στην συναλλαγή στο paypal πατάω στο details και τερμα κάτω πατάω στο resolution center και συνεχίζω?

Edited by impreza_sti
Αφαίρεση άσκοπης μορφοποίησης κειμένου

| Ericsson GF768 | Sony Ericsson Z600 | Sony Ericsson Z550i | ZTE Blade | MOTOROLA ATRIX | ELEPHONE P3000s | Lenovo K3 Note | Lenovo Vibe P1 Pro | Samsung Galaxy Note 9 | Samsung Galaxy S22 Ultra |

 

Link to comment
Share on other sites

Το όριο είναι 45 ημέρες όποτε κανείς αμέσως. Έτσι κι αλλιώς μετά το dispute έχεις άλλες 20 μέρες για claim αλλά αν περάσουν οι 45 ημέρες δεν μπορείς να ανοίξεις dispute

Βρίσκεις τη συγκεκριμένη συναλλαγή πατάς dispute και δίνεις το λόγο, στη περίπτωσή σου ότι δεν έχεις παραλάβει.

Edited by nico4gr
Link to comment
Share on other sites

Το όριο είναι 45 ημέρες όποτε κανείς αμέσως. Έτσι κι αλλιώς μετά το dispute έχεις άλλες 20 μέρες για claim αλλά αν περάσουν οι 45 ημέρες δεν μπορείς να ανοίξεις dispute

Βρίσκεις τη συγκεκριμένη συναλλαγή πατάς dispute και δίνεις το λόγο, στη περίπτωσή σου ότι δεν έχεις παραλάβει.

 

Είχα την εντύπωση πως γίνεται μετά τις 45, καλά που ρώτησα.

Το claim τί είναι?

Με το dispute τώρα τι θα γίνει? Επιστροφή χρημάτων που θα τα ξαναεπιστρέψω όταν και αν έρθει?

| Ericsson GF768 | Sony Ericsson Z600 | Sony Ericsson Z550i | ZTE Blade | MOTOROLA ATRIX | ELEPHONE P3000s | Lenovo K3 Note | Lenovo Vibe P1 Pro | Samsung Galaxy Note 9 | Samsung Galaxy S22 Ultra |

 

Link to comment
Share on other sites

Με το dispute απλά ενημερώνεις το paypal πως κάτι δεν παει καλά με την παραγγελία και το paypal ενημερώνει τον πωλητή για να απαντήσει. Με το escalate into claim ζητάς τα λεφτά σου πίσω και αποφασίζει το paypal αν έχεις δίκιο ή όχι για να σου επιστρέψει τα λεφτά. Έχεις 20 μέρες περιθώριο από τη στιγμή που κάνεις dipute να κάνεις escalate into claim. Μπορείς να περιμένεις καμιά δεκαριά μέρες και αν δεν έρθει τότε να κάνεις claim. Περισσότερες πληροφορίες για το paypal εδώ
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την βοήθεια. Edited by stelios_85_07

| Ericsson GF768 | Sony Ericsson Z600 | Sony Ericsson Z550i | ZTE Blade | MOTOROLA ATRIX | ELEPHONE P3000s | Lenovo K3 Note | Lenovo Vibe P1 Pro | Samsung Galaxy Note 9 | Samsung Galaxy S22 Ultra |

 

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

καλημερα γοργονες και μαγκες!

 

θα ηθελα την γνωση σας... εχω κανει ενα despute σε μεγαλο κινεζομαγαζο λογω του οτι το κινητο που αγορασα μαλλον ηταν ελατωματικο απο το εργοστασιο... (τωρα ειναι σιγουρα ελλατωματικο :P ). Εχουν περασει 8 μερες απο την αρχης του despute , αλλα δεν εχω λαβει απαντηση απο το μαγαζι... ειναι φυσιολογικο να μην απανταει?

 

αν ειναι φυσιολογικο... ειναι καλο ή κακο?

Οποιος βιαζεται δεν ψωνιζει απο Κινα...

 

οι Κινεζοι ειναι φιλοι μας και θελουν τα λεφτα μας!

Link to comment
Share on other sites

Με το dispute ο πωλητής έλαβε μέσω PayPal ένα email με τα λεγόμενά σου.

Δεν υπάρχει έως τώρα εξέλιξη γιατί προφανώς δεν έχει απαντήσει ο πωλητής στους ισχυρισμούς σου. Για να πάρει θέση η PayPal θα πρέπει να κάνεις ένα βήμα παραπέρα και να κάνεις claim.

Το λάθος σου απ'οτι αντιλαμβάνομαι είναι ότι δεν ενημερωσες πρώτα τον πωλητή για το πρόβλημα μήπως βρείτε κάποια λύση.

Επίσης, φαίνεται ότι ούτε εσύ είσαι 100% σίγουρος ότι ήρθε προβληματικό το κινητό. Για να πάρεις τα λεφτά σου πίσω θα πρέπει να αποδείξεις ότι το κινητό το παρέλαβες με προβλήματα.

Καλή επιτυχία σου εύχομαι με αυτό, αλλά το βλέπω δύσκολο.

Γνώμη μου, προσπάθησε να βρεις λύση με το μαγαζί.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα ευχαριστω για την απαντηση...

 

πριν φτασω στο despute μιλησα και με την εταιρια κατασκευης η οποια μου ειπε να το στειλω να αλλαξει η οθονη γιατι ειναι προβηματικη, χωρις να με ρωτησει κατι μονο με το βιντεο... στο φορουμ της εταιρειας υπαρχει σχετικο thread και στο γιου το τιουμπ υπαρχουν 20 αλλα βιντεο με το ιδιο προβλημα...

μετα μιλησα με το κινεζομαγαζο... αλλα μετα απο 1-2 μυνηματα δεν μπορω να μπω στο τικετ , αφου μου λεει οτι το τικετ δεν υπαρχει...

Edited by agatho

Οποιος βιαζεται δεν ψωνιζει απο Κινα...

 

οι Κινεζοι ειναι φιλοι μας και θελουν τα λεφτα μας!

Link to comment
Share on other sites

Βασικά δύσκολη περίπτωση. Καλύτερα να βοηθήσει κάποιος που έχει ασχοληθεί πρόσφατα με dispute & claim γιατί εγώ δεν θυμάμαι τα χρονικά περιθώρια.

Το θέμα είναι ότι στο claim ο Κινέζος θα πει ότι θα αναλάβει την επισκευή αρκεί να του το στείλεις πίσω και λογικά η PayPal θα συμφωνήσει. Η διαδικασία αυτή όμως θα πάρει πολύ πολύ καιρό και δεν ξέρω αν γίνεται να μείνει το claim ανοιχτό για τόσο καιρό, ή κλείσει με το που συμφωνησετε να το στείλεις πίσω.

Δεν ξέρω πόσο σοβαρό είναι το πρόβλημα, αλλά αν δεν μπορείς να πάρεις Full refund, μήπως να διεκδικουσες partial refund?

Link to comment
Share on other sites

Με το dispute ο πωλητής έλαβε μέσω PayPal ένα email με τα λεγόμενά σου.

Δεν υπάρχει έως τώρα εξέλιξη γιατί προφανώς δεν έχει απαντήσει ο πωλητής στους ισχυρισμούς σου. Για να πάρει θέση η PayPal θα πρέπει να κάνεις ένα βήμα παραπέρα και να κάνεις claim.

Το λάθος σου απ'οτι αντιλαμβάνομαι είναι ότι δεν ενημερωσες πρώτα τον πωλητή για το πρόβλημα μήπως βρείτε κάποια λύση.

Επίσης, φαίνεται ότι ούτε εσύ είσαι 100% σίγουρος ότι ήρθε προβληματικό το κινητό. Για να πάρεις τα λεφτά σου πίσω θα πρέπει να αποδείξεις ότι το κινητό το παρέλαβες με προβλήματα.

Καλή επιτυχία σου εύχομαι με αυτό, αλλά το βλέπω δύσκολο.

Γνώμη μου, προσπάθησε να βρεις λύση με το μαγαζί.

 

το μαγαζι μου προτεινε απο την αρχη να το στειλω για επισκευη.... αλλα δεν τους εχω καθολου εμπιστοσυνη και αλλη φορα που ειχα στειλει για αλλαγη χαλασμενο πηγε και ηρθε Κινα χωρις να φτιαχτει τιποτα... και χωρις φυσικα να αλλαχθει..... και την εφαγα στον ποπο... την αξια του κινητου συν τα μεταφορικα και ειχα πισω ενα ωραιοτατο τουβλο. το ιδιο ακριβως που μου ειχαν στειλει και την πρωτη φορα...

 

το οτι δεν απαντα τωρα στο despute σημαινει οτι δεν το ενδαιφερει καν και θα απαντησει μετα στο claim το καταστημα....

με συμφερει να πατησω πιο νωρις το claim , μπας και εχω καποιο προβαδισμα αφου δεν εχει απαντησει 8 μερες μετα το καταστημα???

Οποιος βιαζεται δεν ψωνιζει απο Κινα...

 

οι Κινεζοι ειναι φιλοι μας και θελουν τα λεφτα μας!

Link to comment
Share on other sites

Έτσι όπως είναι ή κατάσταση και claim να κανείς το κατάστημα θα υσχισριστει ότι σου ζήτησε επιστροφή και επιδιόρθωση πράγμα που εσύ δεν το δεχτηκες. Με βάση τα παραπάνω το paypal θα δικαιώσει το κατάστημα και εσύ θα πρέπει να στείλεις πίσω την συσκευή αν θέλεις να μην βγεις χαμένος. Δεν μας ειπες ή συσκευή και το μαγαζί που το πήρες τι φίρμα είναι?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...