Jump to content

Διαθεσιμότητα και αγορά του LG G2


daospi
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η απάντηση που έλαβα από eshop :

 

Αγαπητέ κύριε

Σας ενημερώνουμε ότι δεν γνωρίζουμε και ούτε αναφέρεται από τον προμηθευτή η χώρα προέλευσης της συσκευής

 

Αρες μαρες κουκουναρες!!!

HTC Desire > Samsung Galaxy S2 > LG G2 , Nexus 7
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Η απάντηση που έλαβα από eshop :

 

Αγαπητέ κύριε

Σας ενημερώνουμε ότι δεν γνωρίζουμε και ούτε αναφέρεται από τον προμηθευτή η χώρα προέλευσης της συσκευής

 

Αρες μαρες κουκουναρες!!!

 

Και στο birdphone να ρωτήσεις την ίδια απάντηση θα πάρεις.

Link to comment
Share on other sites

403 σίγουρα. Πλέον υποθέτω ότι θα αρχίσουμε να βλέπουμε και 404.

 

Μου μπορώ να το διαπιστώσω αυτό?

HTC Desire > Samsung Galaxy S2 > LG G2 , Nexus 7
Link to comment
Share on other sites

αν το παρω απο plaisio γιατι λεω να του βαλω δοσεις ατοκες ελληνικο δεν θα ειναι?branded δεν θελω να πετυχω!!!
I Want To Believe
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει λόγος να το πάρεις από εκεί με τόσα χρήματα. Κανένας απολύτως. Οι δόσεις μπορεί να είναι άτοκες αλλά τα χρήματα θα τα δώσεις. Unbranded μπορείς να βρεις και στο skroutz.

 

ναι σιγουρα παντα απο skroutz επαιρνα...

I Want To Believe
Link to comment
Share on other sites

Για το qelectronics έχουμε καμιά γνώμη/εμπειρία? Επίσης αν το κινητό είναι EU έκδοση έχει σίγουρα εγγύηση εδώ; Μην τρέχουμε μετά...
Link to comment
Share on other sites

Για το qelectronics έχουμε καμιά γνώμη/εμπειρία? Επίσης αν το κινητό είναι EU έκδοση έχει σίγουρα εγγύηση εδώ; Μην τρέχουμε μετά...

Τα εχουμε πει η LG Hellas επισημα εχει αναφερει οτι ολα τα ευρωπαικα 16αρια τα καλυπτει κατα 99%

Edited by tpal
Θοδωρής
Link to comment
Share on other sites

Αν η LG δεν επισκευάζει τα 16άρια από όπου και να είναι,υπάρχει κάποιος κατάλογος με τα καταστήματα που αναλαμβάνει την επισκευή τους; Μόνο στα branded θα έχει,ίσως, κάποιο πρόβλημα. Όλα τα υπόλοιπα 16άρια τα αναλαμβάνει κανονικά το service της και όχι το service του καταστήματος που το πήρες. Μόνο στην περίπτωση αλλαγής πας στο κατάστημα που το αγόρασες. Άλλωστε υπάρχει και αντίστοιχο θέμα να διαβάσει κάποιος για την εγγύηση εδώ.http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=380357

 

κοπελα με ελληνικο την εστειλαν στο μαγαζι που το πηρε

Θοδωρής
Link to comment
Share on other sites

εγώ είμαι η κοπέλα που αναφέρει ο Tpal...

και ναι...είχα (και έχω) κανονικότατα Ελληνικό G2 αγορασμένο από το play247....όταν λοιπόν το έστειλα στο service της LG για να το δουν και αφού πέρασε 1 εβδομάδα περίπου με ενημέρωσαν ότι μου στέλνουν πίσω τη συσκευή (άθικτη) μαζί με ένα χαρτί αντικατάστασης και με έστειλαν στο μαγαζί που το αγόρασα ώστε να κάνω από εκεί την αλλαγή...

 

Δεν τον γνωρίζω τον λόγο,ίσως να είναι διαφορετικός ο προμηθευτής (εικασία)...πάντως πήγα στο μαγαζί και μου το άλλαξαν κανονικά βέβαια...

Μου έκανε εντύπωση που δεν έγινε αντικατάσταση από την ίδια την LG,είχαν ηδη τη συσκευή μου στα χέρια τους και δεν φτιαχνόταν,οπότε γιατί δεν έστειλαν εκείνοι νέα συσκευή άγνωστο!

 

To έγγραφο που είχα στα χέρια μου προερχόταν από την Procordia και δεν θεωρώ καθόλου ότι με έπιασαν κορόιδο από τη στιγμή που δεν μου αρνήθηκαν κάτι (και γιατί άλλωστε?)...πάντως ελληνικότατο το κινητό....η σημαία έλειπε από πάνω :p

Beauty Lies In The Eyes Of The Beholder
Link to comment
Share on other sites

Είδες πώς γινόμαστε Βαβέλ εδώ και μετά απορούμε; ΦΥΣΙΚΑ Κλαιρη και η αντικατάσταση γίνεται από εκεί που το αγόρασες, το έγραψα παραπάνω!! Επισκευή αναλαμβάνει η procordia!!! ΕΠΙΣΚΕΥΗ και ΟΧΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!!! Έλα στην ομάδα στο fb να στο εξηγήσω καλύτερα....:)

 

Πραγματικά δεν κατάλαβα ποιό είναι το πρόβλημα στην παρούσα φάση :p

παράπονο δεν έχω πάντως....απλά να σημειώσω σε άλλα παιδιά (2),τους το άλλαξαν οι ίδιοι...το έστειλαν,δεν φτιαχνόταν και τους έστειλαν καπάκι καινούργιο...σε εμένα καθυστέρησε λίγο...αλλά αυτό μόνο!

Μήν το πιάσουμε και εκεί το θέμα,θα μας βρίσουν :lol:

Beauty Lies In The Eyes Of The Beholder
Link to comment
Share on other sites

Είδες πώς γινόμαστε Βαβέλ εδώ και μετά απορούμε; ΦΥΣΙΚΑ Κλαιρη και η αντικατάσταση γίνεται από εκεί που το αγόρασες, το έγραψα παραπάνω!! Επισκευή αναλαμβάνει η procordia!!! ΕΠΙΣΚΕΥΗ και ΟΧΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!!! Έλα στην ομάδα στο fb να στο εξηγήσω καλύτερα....:)

 

Ποιος εισαι εσυ?.Λοιπον προφανως λοιπον δεν καταλαβα εγω καλα και νομιζα οτι επρπεπε να παει και για επισκευη στο μαγαζι.Τεσπα.Δεν χαλιομαστε απλα ζητω συγνωμη για την λιγο ακυρη απαντηση κατα το ημισι.

Θοδωρής
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι απλό!! Ο φίλος μας παραπάνω λέει ότι για service αναλαμβάνει το μαγαζί που το αγόρασες. Λοιπόν όχι. Επισκευή σε καπάκια,οθόνες κ.τ.λ αναλαμβάνει το service της LG. Aντικατάσταση το μαγαζί που το αγόρασες. Και πάντα με χαρτί του service της LG ότι δεν μπορεί να επισκευαστει. Ακριβώς τα ίδια ισχύουν σε κάθε Ευρωπαϊκό τηλέφωνο 16άρι!!!

 

Σου απαντησα λιγο πιο πανω οτι δεν καταλαβα οτι αλλο ισχυει για αντικατασταση και αλλο για επισκευη.

Θοδωρής
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι απλό!! Ο φίλος μας παραπάνω λέει ότι για service αναλαμβάνει το μαγαζί που το αγόρασες. Λοιπόν όχι. Επισκευή σε καπάκια,οθόνες κ.τ.λ αναλαμβάνει το service της LG. Aντικατάσταση το μαγαζί που το αγόρασες. Και πάντα με χαρτί του service της LG ότι δεν μπορεί να επισκευαστει. Ακριβώς τα ίδια ισχύουν σε κάθε Ευρωπαϊκό τηλέφωνο 16άρι!!!

 

και να συμπληρώσω,ότι τα 32αρια τα πας για service κλπ στο κατάστημα αγοράς και από εκεί και και πέρα,το εκάστοτε μαγαζί το στέλνει εκεί που το πήρε (πχ στο Τζιπουτί) απλά οπλίζεσαι με υπομονή,γιατί θα πάρει κάνα μήνα :p

Beauty Lies In The Eyes Of The Beholder
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι κακό κάποιος να μην καταλαβαίνει κάτι. Ξέρεις ποιο είναι το κακό εδώ. Ότι ένας καλός συμφουρίτης εδώ είχε τη διάθεση να φτιάξει ένα θέμα που εξηγεί τα πάντα και αυτό με την εγγύηση και κανείς υποψήφιος αγοραστης δεν κάνει τον κόπο να το διαβάσει. Οπότε γράφουμε όλο τα ίδια και τα ίδια και δημιουργούνται και θέματα εκεί που δεν υπάρχουν. Για φαντάσου τώρα αυτός που του απάντησες να έβλεπε μόνο το μήνυμά σου και να πήγαινε κατευθείαν στο κάθε plaisio να το αγόραζε στις γνωστές τιμές για να έχει και το service του......

 

δικιο εχεις σε αυτο.Δεν του ειπα οτι δεν εχει εγγυηση αλλα οκ.Δεν ειχα δει και το θεμα πουθενα η αληθεια ειναι και γενικα δεν το εψαξα καθολου.Τελος παντων .Ας μην βγουμε αλλο off λοιπον.Αλλαξα και το ποστ να μην το δει ετσι λαθος.

Θοδωρής
Link to comment
Share on other sites

Είδες πώς γινόμαστε Βαβέλ εδώ και μετά απορούμε; ΦΥΣΙΚΑ Κλαιρη και η αντικατάσταση γίνεται από εκεί που το αγόρασες, το έγραψα παραπάνω!! Επισκευή αναλαμβάνει η procordia!!! ΕΠΙΣΚΕΥΗ και ΟΧΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!!! Έλα στην ομάδα στο fb να στο εξηγήσω καλύτερα....:)

 

Και ποια ειναι η ομαδα στο fb?

iPhone 14 Pro Max

iWatch 9

Airpods Pro

Link to comment
Share on other sites

Πως θα αποφυγω τα branded; Σε οσα μαγαζια μπηκα που το εχουν ΕU δεν βλεπω να το αναφερουν. Εχουμε κατι δοκιμασμενο;

 

Αν ήταν branded δεν θα το έλεγαν? Θα έλεγαν πιστεύω. Εγώ από το tokinito. Gr το πήρα και είναι ευρωπαϊκό όπως λέει

Θοδωρής
Link to comment
Share on other sites

Κι εγω ετσι λεω αλλα επειδη δεν εχω αναλογη εμπειρια τους φοβαμαι.

 

εγω απο kaizershop μου τονισαν δεν ειναι branded αν και βλεπω τωρα δεν το εχουν.και μαλιστα ελληνικο!

Link to comment
Share on other sites

για το kaizer διαβασα πιο πανω οτι ενω το εμφανιζει διαθεσιμο στο τηλεφωνο του ειπαν οτι δεν ειναι. Εκτος αν καταλαβα εγω λαθος.
Link to comment
Share on other sites

εγώ είμαι η κοπέλα που αναφέρει ο Tpal...

και ναι...είχα (και έχω) κανονικότατα Ελληνικό G2 αγορασμένο από το play247....όταν λοιπόν το έστειλα στο service της LG για να το δουν και αφού πέρασε 1 εβδομάδα περίπου με ενημέρωσαν ότι μου στέλνουν πίσω τη συσκευή (άθικτη) μαζί με ένα χαρτί αντικατάστασης και με έστειλαν στο μαγαζί που το αγόρασα ώστε να κάνω από εκεί την αλλαγή...

 

Δεν τον γνωρίζω τον λόγο,ίσως να είναι διαφορετικός ο προμηθευτής (εικασία)...πάντως πήγα στο μαγαζί και μου το άλλαξαν κανονικά βέβαια...

Μου έκανε εντύπωση που δεν έγινε αντικατάσταση από την ίδια την LG,είχαν ηδη τη συσκευή μου στα χέρια τους και δεν φτιαχνόταν,οπότε γιατί δεν έστειλαν εκείνοι νέα συσκευή άγνωστο!

 

To έγγραφο που είχα στα χέρια μου προερχόταν από την Procordia και δεν θεωρώ καθόλου ότι με έπιασαν κορόιδο από τη στιγμή που δεν μου αρνήθηκαν κάτι (και γιατί άλλωστε?)...πάντως ελληνικότατο το κινητό....η σημαία έλειπε από πάνω :p

 

Είναι η στάνταρ διαδικασία αντικαταστάσης του προϊόντος λόγω μη επισκευής. Σου δίνει το σέρβις ένα χαρτί που το ονομάζει "μη επισκευάσιμο" και η αντικαταστάση γίνεται από το σημείο αγοράς. Ισχύει σε όλα τα προϊόντα και όχι μόνο στα κινητά.

Φιλικά Γιώργος
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν παρέλαβα σήμερα την συσκευή από eshop 229 ευρώ/crazysundays.

 

Δεν είναι branded, χώρα προέλευσης 6GR (Ελλάδα υποθέτω , ας μου πει κάποιος από που είναι στα σίγουρα γιατί δεν αναφέρεται εδω )

και έχει παρτίδα 403KP

 

Μάλλον την πάτησα... Πήρα παλιά συσκευή

 

Δόξα το Θεό όμως η συσκευή είναι μια χαρά, κατευθείαν δέχτηκα ειδοποίηση για αναβάθμιση kitkat, αλλά λέω να την τρέξω λίγες μέρες σε jelly bean από περιέργεια και μετά να κάνω την αναβάθμιση.

Edited by androidaddict
HTC Desire > Samsung Galaxy S2 > LG G2 , Nexus 7
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...