Jump to content

Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]


gerstavros2
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το τράκινγκ πότε στο έστειλε; Μήπως δεν πέρασαν ακόμα οι μέρες για να φανεί; Γρήγορα δεν μπορείς να κάνεις κάτι, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να ανοίξεις dispute όταν ανοίξει το "window" του ebay(ανάλογα με το estimated shipping που έχει βάλει ο πωλητής). Εναλλακτικά μπορείς να επικοινωνήσεις και με το chat του ebay(αν θυμάμαι καλά το .co.uk υποστηρίζει live chat) και αν διακρίνουν κάτι "κακό" ίσως να κάνουν αυτοί κάτι γρηγορότερα. Πες μου το id του να του ρίξω μια ματιά.

 

έχουν περάσει 20 μέρες φιλε, ο πωλητης ειναι μουφα..καρατσεκαρισμενο..να φανταστεις μου ειπε οτι αν θελω μου δινει τα λεφτα και οταν φτασει το προιον ελλαδα, τοτε του τα ξαναδινω...δε γινονται αυτα...του εστειλα μηνυματα οτι εχω καταλαβει τι πο***ιες κανει και δεν αντεδρασε...εγω εδω που τα λεμε, τα λεφτα μου πισω θελω πλέον (μιας και με 20 ευρω παραπανω εχω βρει πολυ καλυτερο μηχανημα) οπότε του έστειλα κατι μηνυματα που του χαιδευω τα αυτια, λεγοντας του οτι θα αφησω positive feedback και οτι δεν ηταν γραφτο να ερθει το προιον..αυτος ειναι ο πωλητης : http://www.ebay.com/usr/nirvana2898775?_trksid=p3984.m1439.l2754

 

Mην το ψάχνεις, το θέμα μου τωρα ειναι να συμφωνησει να δωσει γρηγορα τα λεφτα πισω για να μπορεσω κι εγω να αγοράσω το αλλο προιον..

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 43,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Μαζί του δεν χρειάζεται πλέον να συμφωνήσεις κάτι, με την πρώτη ευκαιρία ανοίγεις dispute και με το που σου δίνει το δικαίωμα να το κλείσεις το κλείνεις. Κάτι πιο γρήγορα δεν νομίζω ότι μπορείς να κάνεις. Η αλήθεια είναι ότι το feedback του δεν δείχνει ότι είναι απατεώνας.

 

Ώπα άκυρο το τελευταίο. Βλέπω ότι έχει κοκκινάδια μαζεμένα! Άρα κάτι έχει παιχτεί πρόσφατα! Δοκίμασε και το τσατ που σου είπα πιο πάνω, δεν χάνεις κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Μαζί του δεν χρειάζεται πλέον να συμφωνήσεις κάτι, με την πρώτη ευκαιρία ανοίγεις dispute και με το που σου δίνει το δικαίωμα να το κλείσεις το κλείνεις. Κάτι πιο γρήγορα δεν νομίζω ότι μπορείς να κάνεις. Η αλήθεια είναι ότι το feedback του δεν δείχνει ότι είναι απατεώνας.

 

Ώπα άκυρο το τελευταίο. Βλέπω ότι έχει κοκκινάδια μαζεμένα! Άρα κάτι έχει παιχτεί πρόσφατα! Δοκίμασε και το τσατ που σου είπα πιο πάνω, δεν χάνεις κάτι.

 

Στα μηνυματα απαντάει, απλα εγω του στελνω πολλά ωστε να απαντησει σε καποιο...τα λεφτα θα μου τα δώσει απλα ελπιζω να ειναι μεχρι την Πεμπτη τελειωμενη η υποθεση...Dispute εχω ηδη ανοιξει..Λογικά αυριο θα επικοινωνήσει και θα στείλει τα λεφτα...Τί εννοεις λέγιοντας ''και με το που σου δίνει το δικαίωμα να το κλείσεις το κλείνεις'' ??

Link to comment
Share on other sites

Όταν ανοίγεις ένα case δεν μπορείς αμέσως να το κλείσεις. Δίνει κάποιες μέρες περιθώριο στον πωλητή για να απαντήσει. Δεν θυμάμαι πόσες μέρες ακριβώς.
Link to comment
Share on other sites

Όταν ανοίγεις ένα case δεν μπορείς αμέσως να το κλείσεις. Δίνει κάποιες μέρες περιθώριο στον πωλητή για να απαντήσει. Δεν θυμάμαι πόσες μέρες ακριβώς.

 

και το κλείνω αν δεν απαντήσει η αν απαντήσει? αφου το κλείσω τι γινεται? Ειμαστε και καπως offtopic, sorry για την ασχετοσυνη μου...

Link to comment
Share on other sites

Δεν πειράζει μην αγχώνεσαι, για αυτό είναι τα φόρουμ! Απαντήσει δεν απαντήσει εσύ μπορείς να το κλείσεις μετά από τις ημέρες που σου είπα ότι έχει περιθώριο. Όταν λέω "κλείσεις" εννοώ να επιλέξεις "escalate this case", να λυθεί δηλαδή το πρόβλημα από το ebay. Το λέω γιατί έχει και επιλογή "close case", μην πατήσεις αυτό. Αυτό είναι σε περίπτωση που τελικά τα βρεις με τον πωλητή ώστε να ακυρώσεις το case. Ίσως σε μπέρδεψα περισσότερο.
Link to comment
Share on other sites

Δεν πειράζει μην αγχώνεσαι, για αυτό είναι τα φόρουμ! Απαντήσει δεν απαντήσει εσύ μπορείς να το κλείσεις μετά από τις ημέρες που σου είπα ότι έχει περιθώριο. Όταν λέω "κλείσεις" εννοώ να επιλέξεις "escalate this case", να λυθεί δηλαδή το πρόβλημα από το ebay. Το λέω γιατί έχει και επιλογή "close case", μην πατήσεις αυτό. Αυτό είναι σε περίπτωση που τελικά τα βρεις με τον πωλητή ώστε να ακυρώσεις το case. Ίσως σε μπέρδεψα περισσότερο.

 

Οχι ολα κατανοητα νομιζω...εγω την εχω ηδη ανοιξει..αν ολα πανε καλά και παρω τα λεφτά ειμαστε κομπλε και δεν κανω τιποτα...αν δεν απαντησει μεσα στο συγκεκριμένο οριο ημερων, τοτε κανω escalate...Αν ομως εχει απαντήσει και εχω παρει τα λεφτα πισω, τοτε ολα κομπλε...τρωει κι ενα καλο negative feedback παρολο που υποσχεθηκα το αναποδο, και ολα τελος...Φιλε να σαι καλα βοηθησες πολυ!

Link to comment
Share on other sites

Έτερον εκάτερον. Το feedback το αφήνεις για το ότι δεν σου έστειλε ποτέ αυτό που αγόρασες. Για τα χρήματα δεν είναι στο χέρι του να μην τα δώσει, δεν σου κάνει δηλαδή χάρη για να του αφήσεις θετικό.
Link to comment
Share on other sites

Έτερον εκάτερον. Το feedback το αφήνεις για το ότι δεν σου έστειλε ποτέ αυτό που αγόρασες. Για τα χρήματα δεν είναι στο χέρι του να μην τα δώσει, δεν σου κάνει δηλαδή χάρη για να του αφήσεις θετικό.

 

Ναι εννοειται, ελα ομως που θα ηθελα να τα δωσει γρηγορα χωρις να χρειαστει να φτασουμε στην τελευταια προβλεπομενη μέρα παράδοσης (9 απριλίου)...για αυτο τον καλοπιανω

Link to comment
Share on other sites

Παιδία από τις 12/3 έχω ένα δεματάκι από USA που λέει εισαγωγή στο τελωνείο. Οκ δεν έχω πρόβλημα να πληρώσω αλλά έχουν περάσει 2 εβδομάδες σχεδόν και ακόμα δεν έχω κανένα νέο του. Να ανησυχώ?

 

Καμια ιδεα;

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδια εχω παραγγειλει ενα κινητο απο merimobiles και μου εδωσαν tracking number.Ειναι με EMS και επειδη πρωτη φορα φερνω με ems στο 17track μου βγαζει αυτο.....

 

2014-03-24 09:02, Pending shipment from Merchant/Shipper....

Just Perfect...NEXUS 4
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδια εχω παραγγειλει ενα κινητο απο merimobiles και μου εδωσαν tracking number.Ειναι με EMS και επειδη πρωτη φορα φερνω με ems στο 17track μου βγαζει αυτο.....

 

2014-03-24 09:02, Pending shipment from Merchant/Shipper....

Σημαίνει ότι ακόμη εκκρεμεί η παράδωση του δέματος στο ταχυδρομείο από τον έμπορο ...

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Σημαίνει ότι ακόμη εκκρεμεί η παράδωση του δέματος στο ταχυδρομείο από τον έμπορο ...

 

Ωραια ευχαριστω,αυτο σκεφτηκα απλα ηθελα να το επιβεβαιωσω.

Just Perfect...NEXUS 4
Link to comment
Share on other sites

"Αντικειμενα σε συσκευασια" τι παει να πει; Εχει ανεβει στην ΚΔ Θεσ/νικης και τα περιμενω Πτολεμαιδα αλλα αυτην την εκφραση δεν την αναφερει πουθενα στο 1ο ποστ
ZTE Blade, ZTE Nubia Z5s mini, Coolpad F1, Samsung Galaxy S6, OnePlus 5T, Samsung Galaxy S20 5G (SD865), Google Pixel 4a.
Link to comment
Share on other sites

Ναι εννοειται, ελα ομως που θα ηθελα να τα δωσει γρηγορα χωρις να χρειαστει να φτασουμε στην τελευταια προβλεπομενη μέρα παράδοσης (9 απριλίου)...για αυτο τον καλοπιανω

 

 

 

Η απάντηση που τελικά έδωσε σε εμένα όταν μου επέστρεψε τα χρήματα μου...

Hi friend,

 

Thank you for your reply. Yes, we have sent you the refund, please check. Could you please us cancel the order on ebay, because ebay charged us much fees, 10% fees, is that ok? Please letus know ifthe items arrivesomeday, you repay, ok? It'svery important, because theywould takethe money from mysalary, wefile a claim in the deliverycompany, ifthey cant find it, they will payback us, if they find it arrives your place, they would notpayus, and then you repay, ok? We are reallyvery very sorryfor this. Anyquestions, please contact us.

 

Best wishes,

 

-nirvana2898775

 

 

Είναι για πολλές κλωτσιές ο τύπος... Έκανα το ****** να πάρω τα λεφτά μου πίσω και τελικά τα πήρα.

 

Από το paypal κάναν καμιά εβδομάδα να γυρίσουν στην κάρτα μου.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί, σου έτυχε να μην σου επιστρέψουν τα χρήματα;;;
βεβαιως,κοιτα απαντηση που μου εδωσαν:In response to your claim, the seller has provided proof of shipment

indicating that the item was shipped to you. Because the seller was able to

provide proof of shipment, we cannot reverse this transaction or issue a

refund. We encourage you to continue to work directly with the seller to

amicably resolve this matter.

Υποτιθεται οτι οι απατεωνες του EVERBUYING μου εδωσαν trucking number,το οποιο ομως αντιστοιχει στον σακο που εβαλαν μεσα το δεμα μου και οχι στο δεμα μου το ιδιο. . .

Link to comment
Share on other sites

βεβαιως,κοιτα απαντηση που μου εδωσαν:In response to your claim, the seller has provided proof of shipment

indicating that the item was shipped to you. Because the seller was able to

provide proof of shipment, we cannot reverse this transaction or issue a

refund. We encourage you to continue to work directly with the seller to

amicably resolve this matter.

Υποτιθεται οτι οι απατεωνες του EVERBUYING μου εδωσαν trucking number,το οποιο ομως αντιστοιχει στον σακο που εβαλαν μεσα το δεμα μου και οχι στο δεμα μου το ιδιο. . .

Φίλε μου,

1. ο πωλητής πρέπει να αποδείξει ότι το πήρες, όχι ότι το έστειλε γιά να μην σου επιστρέψουν χρήματα.

2. οι σάκκοι δεν έχουν tracking number, και το paypal το γνωρίζει.

3. Το everybuyig πριν από 10 ημέρες μου επέστρεψαν χωρίς αποδείξεις 20 ευρώ γιατί τους είπα ότι τόσα πλήρωσα εδώ γιά επισκευή ενός τάμπλετ που είχα αγοράσει από εκεί. Επίσης, αγόρασα πάρα πολλά πράγματα από αυτούς τα τελευταία τρία χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα.

Έκανες σωστά όλες τις ενέργειες;;;

Καλύτερα να πεθάνεις όρθιος παρά να ζήσεις γονατιστός !!!.
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά. Είμαι καινούργιος στο site, δεν ξέρω αν αναφέρομαι στο σωστό thread, αν κάνω λάθος διαγράψτε το μηνυμά μου. Έκανα μια παραγγελία απο το aliexpress, ενώ είχε πολλές παραγγελίες και feedback πάνω από 97% ύστερα απο 2-3 μέρες απο την παραγγελία προσπάθησα να βρω τον πωλητή στο aliexpress αλλά μου έλεγε ότι η σελίδα του δεν είναι διαθέσιμη. Έτσι επικοινώνησα αμέσως μέσω chat με το βοηθητικό προσωπικό του aliexpress και μου είπαν ότι τον απενεργοποίησαν διότι δεν θεωρούνταν έμπιστος. Μου είπε η κοπέλα να κάνω dispute σε 4 μέρες. Εγώ έχω πληρώσει με Prepaid της πειραιώς, έχω ελπίδες να πάρω πίσω τα λεφτά μου η να πάψω να ελπίζω; Επίσης εσείς σαν πιο έμπειροι έχετε να μου προτείνεται κάτι θα χαιρόμουν να με βοηθήσετε. Ευχαριστώ πολύ και συγνώμη αν βρίσκομαι σε λάθος thread

 

Έγραψα στο thread του aliexpress στο myphone αλλα δε μου απάντησαν και επειδή μου τυχαίνει πρώτη φορά έχω αρχίσει και αγχώνομαι. Το τρακινγ χθες το βράδυ μου άνοιξε κανονικά αλλά να κάνω dispute 27 του μήνα ή όχι και άμα κάνω το dispute θα ειναι ανάμεσα σε μένα και έναν πωλητή φάντασμα; Πως πρέπει να το χειριστώ το θέμα για να μη χάσω τα λεφτά μου γιατί διάβασα που λέγατε σε διάφορα άτομα ότι κάνανε παιδικά λάθη.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα ρε παίδες. Έχω παραγγείλει από το toc2, μια έχτρα μπαταριά για το Thl t100s(2700mAh), ένα otg cable και ένα car charger στις 15/3. Μετά από 3-4 μέρες δεν μου είχαν δώσει tracking number και μίλησα με τη Sophia online και μου έδωσε επιτόπου ένα με china post. Αυτός ο κωδικός όμως ακόμα δεν μου βγάζει τίποτα! Είναι φυσιολογικό μετά από 10 μέρες να μη μπορώ να δω το δέμα;
Σαν τα Xiaomi τίποτα!!! :lol:
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου,

1. ο πωλητής πρέπει να αποδείξει ότι το πήρες, όχι ότι το έστειλε γιά να μην σου επιστρέψουν χρήματα.

2. οι σάκκοι δεν έχουν tracking number, και το paypal το γνωρίζει.

3. Το everybuyig πριν από 10 ημέρες μου επέστρεψαν χωρίς αποδείξεις 20 ευρώ γιατί τους είπα ότι τόσα πλήρωσα εδώ γιά επισκευή ενός τάμπλετ που είχα αγοράσει από εκεί. Επίσης, αγόρασα πάρα πολλά πράγματα από αυτούς τα τελευταία τρία χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα.

Έκανες σωστά όλες τις ενέργειες;;;

ασφαλως και εκανα σωστα τις ενεργειες,το θεμα ειναι οτι εχασα τα λεφτα μου απο οτι φαινεται και οσο για το paypal καλη προστασια προσφερει. . .
Link to comment
Share on other sites

Δηλωμενη αξια $500. με usps το απλο ανασφαλιστο.

 

η αλήθεια είναι οτι πέρασε πολύς καιρός...εγώ οταν περίμενα δεμα απο αμερική, μόλις είδα στο tracking του dhl οτι κόλλησε στο τελωνείο, επικοινώνησα αμέσως για να δω τι χρειαζεται...το ίδιο σου προτείνω να κάνεις κι εσύ αν δεν το έχεις κάνει ήδη...

Link to comment
Share on other sites

μια ερώτηση με βάση την εμπειρία σας,εάν έχουμε την ένδειξη στο Singapore post ότι το πακέτο έχει αναχωρήσει,και έχουν περάσει 2 εβδομάδες με την ίδια ένδειξη,υπάρχουν πιθανότητες το πακέτο να έχει χαθεί;
Android uber alles
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...