Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

54 minutes ago, sotcot said:

Γειά σας.Εδώ και περίπου 20 ημέρες αντιμετωπίζω πρόβλημα με συνεχείς αποσυνδέσεις στο Internet σε γραμμή 50Mbps VDSL  ( σταθερό και Internet ) της NOVA.Έχω επανειλημμένα καλέσει το τμήμα βλαβών τους και μου απαντούν συνεχώς ότι είναι πρόβλημα του χαλκού και ότι δεν μπορούν να το αποκαταστήσουν και θα πρέπει να κάνω αναβάθμιση σε οπτική ίνα.Επειδή η δικαιολογία τους αυτή δεν μπορεί να γίνει εύκολα πιστευτή και μάλιστα την στιγμή που το σταθερό τηλέφωνο λειτουργεί απροβλημάτιστα πώς θα με συμβουλεύατε να κινηθώ από εδώ και πέρα;Επίσης μπορώ να απαιτήσω την αζημίως αποδέσμευσή μου από το συμβόλαιο με την εν λόγω εταιρεία λόγω σαφούς υποβάθμισης της παρεχόμενης πρός εμένα υπηρεσίας;

Δώσε μας στατιστικά από τη πύλη του router.

Η γραμμή ήταν απροβλημάτιστη δηλαδή ξαφνικά ξεκίνησε το θέμα...

Μήπως γίνεται κάτι με τη καλωδίωση;

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, elkons said:

Υπάρχει θέμα δες downdetector

Και σκεφτόμουν το βράδυ...καιρό έχει να πέσει ένα δίκτυο κινητής 

Δεν το ξανα λέω 😂

Ξεματιάστε το πιο αξιόπιστο δίκτυο κινητής παρακαλώ 🙏 (σε δείκτη μη με φάτε)

Η αλήθεια είναι πως δεν έχω δει τέτοιο θέμα στην NOVA ξανά, άλλο να ήμουν στο μετρό ή μεσοπέλαγα ή σε σημείο που κάνει εναλλαγή με E ή χωρίς σήμα. 

Οι χαμένες κλήσεις ούτε σε μήνυμα ήρθαν ποτέ κιόλας.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Arinos said:

Η αλήθεια είναι πως δεν έχω δει τέτοιο θέμα στην NOVA ξανά, άλλο να ήμουν στο μετρό ή μεσοπέλαγα ή σε σημείο που κάνει εναλλαγή με E ή χωρίς σήμα. 

Οι χαμένες κλήσεις ούτε σε μήνυμα ήρθαν ποτέ κιόλας.

Εάν θέλεις και μπορείς, ανέβασε τα δεδομένα της γραμμής σου μέσα απο το interface του ρουτερ, να δούμε εάν παίζει θέμα χαλκού. Γενικά να ξέρεις, ότι μια κακή πρίζα με κακή εννοώ εσωτερική καλωδίωσή της, κακή καλωδίωση εννοώ τα καλώδια που φεύγουν απο τη πρίζα προς το ρουτερ να έχουν φθορά, ή κακή κάθετη στο κτήριό σου, τα κάνουν αυτά τα προβλήματα. Αν και θεωρώ ότι είναι θέμα παρόχου, είτε αυτού που έχει το ιδιόκτητο δίκτυο (εάν δεν είναι η Νόβα), είτε της Νόβα. Κάποια προσωρινή τεχνική βλάβη είναι. Να σε ρωτήσω κάτι που δεν έχει ειπωθεί: μήπως αυτό, σου συμβαίνει σε ώρες αιχμής, πχ θέασης αθλητικών αγώνων; έχω το λόγο μου που σε ρωτάω, και ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΟΒΑ όταν αυτή παίρνει απο το δίκτυο του ΟΤΕ. 

Myphone.gr: Xiaomi Forum  Moderator

Κανονισμοί Forum Xiaomi

Guides Redmi Note 9 Pro  & Xiaomi Guides

Picsart_25-03-09_17-24-51-371.jpg

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, Vasileios26 said:

Εάν θέλεις και μπορείς, ανέβασε τα δεδομένα της γραμμής σου μέσα απο το interface του ρουτερ, να δούμε εάν παίζει θέμα χαλκού. Γενικά να ξέρεις, ότι μια κακή πρίζα με κακή εννοώ εσωτερική καλωδίωσή της, κακή καλωδίωση εννοώ τα καλώδια που φεύγουν απο τη πρίζα προς το ρουτερ να έχουν φθορά, ή κακή κάθετη στο κτήριό σου, τα κάνουν αυτά τα προβλήματα. Αν και θεωρώ ότι είναι θέμα παρόχου, είτε αυτού που έχει το ιδιόκτητο δίκτυο (εάν δεν είναι η Νόβα), είτε της Νόβα. Κάποια προσωρινή τεχνική βλάβη είναι. Να σε ρωτήσω κάτι που δεν έχει ειπωθεί: μήπως αυτό, σου συμβαίνει σε ώρες αιχμής, πχ θέασης αθλητικών αγώνων; έχω το λόγο μου που σε ρωτάω, και ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΟΒΑ όταν αυτή παίρνει απο το δίκτυο του ΟΤΕ. 

Προσωπικά θεωρώ ότι είναι θέμα παρόχου γιατί στο σπίτι δεν έχει αλλάξει ούτε πειράχτηκε κάτι.Όχι το πρόβλημα εμφανίζεται καθ'όλο το 24ωρο και μάλιστα κάποιες φορές to Ιντερνετ κόβεται εντελώς την νύκτα και το πρωϊ το βρίσκω κομμένο.Βέβαια με επανεκκίνηση του Router η σύνδεση συνήθως επανέρχεται αλλά το πρόβλημα με τις αποσυνδέσεις παραμένει.Σκέφτομαι να κάνω και Factory Reset στο router άν και κλεδώνει σταθερά στα 55Mbps Download & 5.5 Upload οπότε δεν θεωρώ ότι υπάρχει πρόβλημα με το router.Προσωπικά θεωρώ ότι είναι έμμεσος εκβιασμός από την NOVA να σπρώξει τους πελάτες στις οπτικές ίνες.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως έχει θέμα ο μετασχηματιστής του ρουτερ;

Αυτό που μπαίνει στη πρίζα εννοώ 

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, elkons said:

Δώσε μας στατιστικά από τη πύλη του router.

Η γραμμή ήταν απροβλημάτιστη δηλαδή ξαφνικά ξεκίνησε το θέμα...

Μήπως γίνεται κάτι με τη καλωδίωση;

Ναι η γραμμή γενικά ήταν απροβλημάτιστη βέβαια στο παρελθόν είχαν υπάρξει κάποια προβλήματα τόσο στο σταθερό όσο και στο Ιντερνετ τα  οποία όμως οφείλονταν αποκλειστικά σε αυτούς και είχαν επιλυθεί.Εκείνο όμως που με έχει εξαγριώσει είναι ότι επιμένουν ότι δεν μπορούν να αποκαταστήσουν το πρόβλημα πράγμα το οποίο θεωρώ εντελώς απαράδεκτο και ειδικά για παλιό πελάτη τους όπως εγώ.

3 minutes ago, elkons said:

Μήπως έχει θέμα ο μετασχηματιστής του ρουτερ;

Αυτό που μπαίνει στη πρίζα εννοώ 

Από που προκύπτει αυτό;;Άν υπήρχε τέτοιο θέμα το router δεν θα άναβε καθόλου.

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, sotcot said:

Ναι η γραμμή γενικά ήταν απροβλημάτιστη βέβαια στο παρελθόν είχαν υπάρξει κάποια προβλήματα τόσο στο σταθερό όσο και στο Ιντερνετ τα  οποία όμως οφείλονταν αποκλειστικά σε αυτούς και είχαν επιλυθεί.Εκείνο όμως που με έχει εξαγριώσει είναι ότι επιμένουν ότι δεν μπορούν να αποκαταστήσουν το πρόβλημα πράγμα το οποίο θεωρώ εντελώς απαράδεκτο και ειδικά για παλιό πελάτη τους όπως εγώ.

Από που προκύπτει αυτό;;Άν υπήρχε τέτοιο θέμα το router δεν θα άναβε καθόλου.

Με το τεχνικό τμήμα μιλάς, ή με κάνα κοριτσάκι στην εξυπηρέτηση πελατών; 2 φορές το έχω πάθει απο το 2021 που έχω Νόβα , τους πήρα τηλέφωνο και μου είπαν αμέσως ότι στην περιοχή μου υπάρχει γενικότερη βλάβη, και μάλιστα νομίζω μου είχαν πει στο περίπου πότε (περίπου τι ώρα) θα έχει αποκατασταθεί, και έτσι κι έγινε. Μίλα με το τεχνικό τμήμα. 

Myphone.gr: Xiaomi Forum  Moderator

Κανονισμοί Forum Xiaomi

Guides Redmi Note 9 Pro  & Xiaomi Guides

Picsart_25-03-09_17-24-51-371.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, sotcot said:

Προσωπικά θεωρώ ότι είναι θέμα παρόχου γιατί στο σπίτι δεν έχει αλλάξει ούτε πειράχτηκε κάτι.Όχι το πρόβλημα εμφανίζεται καθ'όλο το 24ωρο και μάλιστα κάποιες φορές to Ιντερνετ κόβεται εντελώς την νύκτα και το πρωϊ το βρίσκω κομμένο.Βέβαια με επανεκκίνηση του Router η σύνδεση συνήθως επανέρχεται αλλά το πρόβλημα με τις αποσυνδέσεις παραμένει.Σκέφτομαι να κάνω και Factory Reset στο router άν και κλεδώνει σταθερά στα 55Mbps Download & 5.5 Upload οπότε δεν θεωρώ ότι υπάρχει πρόβλημα με το router.Προσωπικά θεωρώ ότι είναι έμμεσος εκβιασμός από την NOVA να σπρώξει τους πελάτες στις οπτικές ίνες.

Καταλαβαίνω την ενόχλησή σου, αλλά έτσι δεν θα κάνουμε δουλειά 🙂

Το πρώτο βήμα κάθε προβλήματος είναι να μαζέψουμε τα δεδομένα. Κάνε τον κόπο να μας απαντήσεις στα παραπάνω μήπως μπορέσουμε να βοηθήσουμε. Βασικά βρες τα στατιστικά DSL από το ρούτερ και πες μας εάν έχεις VoIP και πώς έχεις την καλωδίωση.

Πάντως να ξέρεις (παρότι δεν θεωρώ ότι συμβαίνει αυτό) ότι και ένα κακό τροφοδοτικό μπορεί να δημιουργεί απρόβλεπτη συμπεριφορά σε ένα modem/router. Μην βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα...

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς στατιστικά ειδικά δεν μπορούμε να βγάλουμε συμπέρασμα για κάτι. 

Εάν δεν ξέρεις πάντως @sotcot πως να μπεις για να δούμε τα στατιστικά μπορούμε να βοηθήσουμε. 

🙂

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...