gkamared Δημ. November 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2014 DemetreKre said: Αν θες γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος... Το μήνυμά σου έρχεται σε αντίφαση με την υπογραφή σου.Η μη εξυπηρέτηση είναι πόλη σοβαρώς λόγος, για εμένα προσωπικά, για φύγεις από μια εταιρία ως πελάτης-καταναλωτής Παράθεση Μην αλλάζουμε εταιρίες σαν τα πουκάμισα να αλλάζουμε πακέτα σαν τα πουκάμισα Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. November 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2014 Αν θες μας αναφέρεις που ακριβώς στο κέντρο της Αθήνας δεν είχες σήμα , Επίσης όσο αφορά τους αριθμούς που έχασες , θα μας ενδιέφερε να ακούσουμε πως τους έχασες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gkamared Δημ. November 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2014 (edited) Ομονήα και αμπελόκηποι Να πω την ιστορία μου και βγάλτε τα συμπεράσματα σας είχα πρόγραμμα συμβολαίου πριν 2 χρονιά με αριθμούς που είχα από τα 14 μου έτη, τα οικονομικά όπως καταλαβαίνετε είναι δύσκολα για όλους, είχα καθυστέρηση λόγω φορολογικών υποχρεώσεων 2 μήνες πήγα να τους δώσω όλα τα χρήματα στο χέρι και μου λένε ότι δεν στο ενεργοποιούμαι τα έχασα. Είπα στην αρχή να πάρω κάρτα καθώς εγώ ήμουν υπεύθυνος τότε και αγόρασα κάρτα και είχα ξανά κακή εξυπηρέτηση καθώς τους είπα ότι δεν έχει σήμα και η συσκευή λειτουργεί κανονικά και δεν το διορθώσανε την κακή εξυπηρέτηση δεν την δέχομαι απλά φεύγω. Λεφτά τους δίνω, δεν τα έχω για πέταμα. Edited November 8, 2014 by gkamared Παράθεση Μην αλλάζουμε εταιρίες σαν τα πουκάμισα να αλλάζουμε πακέτα σαν τα πουκάμισα Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. November 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2014 Συμφωνώ απόλυτα, ούτε στην Ομόνοια ούτε στους Αμπελόκηπους πιάνει στο Υπόγειο του Metro . Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tech_geek Δημ. November 9, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2014 ΟΚ, όπως λέει και ο Vasileios... Ομόνοι και Αμπελόκηποι στα υπόγεια είναι δύσκολο να βγάλεις γραμμή... Όσο για τα νούμερα και την κακή εξυπηρέτηση, δεν σχολιάζω καθόλου Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
angelique_dim Δημ. November 10, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2014 Vasileios said: Συμφωνώ απόλυτα, ούτε στην Ομόνοια ούτε στους Αμπελόκηπους πιάνει στο Υπόγειο του Metro . :lol::lol: Πιάνει όμως στον Ευαγγελισμο και στο Σύνταγμα :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gkamared Δημ. November 10, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2014 angelique_dim said: :lol::lol: Πιάνει όμως στον Ευαγγελισμο και στο Σύνταγμα :pθα είναι τα μοναδικά σημεία που πιάνει στην Ελλάδα:lol: Παράθεση Μην αλλάζουμε εταιρίες σαν τα πουκάμισα να αλλάζουμε πακέτα σαν τα πουκάμισα Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makap Δημ. November 13, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 13, 2014 Έχω Wind σταθερή (και καρτοκινητή) αλλά με ενοχλεί το γεγονός ότι, σταδιακά, περνάει η ιδέα της κλήσης σε πενταψήφιους αριθμούς, για καθημερινές ανάγκες (ΕΟΠΥΥ, φορείς, πίτσες κλπ), με σημαντική χρέωση, και όχι στους εννιαψήφιους που καλούσαμε παλιότερα, χωρίς χρέωση στους περισσότερους συνδρομητές πλέον. Υπάρχει τρόπος να καλείται ο πενταψήφιος με την προσθήκη και άλλων αριθμών, ώστε να γίνει εννιαψήφιος, και να αποφύγουμε τη χρέωση; Πιθανά να έχει ξανατεθεί το ερώτημα, αλλά έκανα αναζήτηση και δεν βρήκα το συγκεκριμένο αλλά άλλα ερωτήματα πολύ παλιά. Παράθεση :thanks: Αγορές από το εξωτερικό Οδηγός ανανέωσης συμβολαίου και φορητότητας αριθμών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
morp Δημ. November 16, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 16, 2014 makap said: Έχω Wind σταθερή (και καρτοκινητή) αλλά με ενοχλεί το γεγονός ότι, σταδιακά, περνάει η ιδέα της κλήσης σε πενταψήφιους αριθμούς, για καθημερινές ανάγκες (ΕΟΠΥΥ, φορείς, πίτσες κλπ), με σημαντική χρέωση, και όχι στους εννιαψήφιους που καλούσαμε παλιότερα, χωρίς χρέωση στους περισσότερους συνδρομητές πλέον. Υπάρχει τρόπος να καλείται ο πενταψήφιος με την προσθήκη και άλλων αριθμών, ώστε να γίνει εννιαψήφιος, και να αποφύγουμε τη χρέωση; Πιθανά να έχει ξανατεθεί το ερώτημα, αλλά έκανα αναζήτηση και δεν βρήκα το συγκεκριμένο αλλά άλλα ερωτήματα πολύ παλιά. ότι εταιρία και να έχεις, οι αριθμοί αυτοί χρεώνονται... Απλά σε πολλές περιπτώσεις όταν βλέπεις έναν πενταψήφιο... υπάρχει αντίστοιχα ενημέρωση για κλήση από κινητό καλέστε στον τάδε.... και συνήθως είναι κανονικός αριθμός όπου μπορείς να καταναλώσεις απο τα δωρεάν λεπτά ομιλίας σου Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makap Δημ. November 16, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 16, 2014 Σωστά, αυτό το έχω δει σε μερικές περιπτώσεις αλλά υπάρχουν άλλοι 5ψήφιοι, όπως για τον ΕΟΠΥΥ κ.α. που δεν δίνουν εναλλακτική λύση για κλήση με αστική χρέωση. Γι' αυτό ψάχνομαι, μήπως υπάρχει λύση να αποφύγουμε την υψηλή χρέωση. Παράθεση :thanks: Αγορές από το εξωτερικό Οδηγός ανανέωσης συμβολαίου και φορητότητας αριθμών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tech_geek Δημ. November 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 17, 2014 makap said: Σωστά, αυτό το έχω δει σε μερικές περιπτώσεις αλλά υπάρχουν άλλοι 5ψήφιοι, όπως για τον ΕΟΠΥΥ κ.α. που δεν δίνουν εναλλακτική λύση για κλήση με αστική χρέωση. Γι' αυτό ψάχνομαι, μήπως υπάρχει λύση να αποφύγουμε την υψηλή χρέωση. Αυτό έχει να κάνει με τους αριθμούς καθεαυτούς και τις υπηρεσίες. Είναι και ένας τρόπος να μαζεύουν λεφτά οι συγκεκριμένες υπηρεσίες. Δεν έχει να κάνει με τα δίκτυα κινητής και με την Wind Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
petars Δημ. November 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 17, 2014 tech_geek said: Αυτό έχει να κάνει με τους αριθμούς καθεαυτούς και τις υπηρεσίες. Είναι και ένας τρόπος να μαζεύουν λεφτά οι συγκεκριμένες υπηρεσίες. Δεν έχει να κάνει με τα δίκτυα κινητής και με την Wind Να τα κάναν και κάτι αυτά τα λεφτά που μαζευούν (υπέρ του κοινού) :mad: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
makap Δημ. November 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 17, 2014 tech_geek said: Αυτό έχει να κάνει με τους αριθμούς καθεαυτούς και τις υπηρεσίες. Είναι και ένας τρόπος να μαζεύουν λεφτά οι συγκεκριμένες υπηρεσίες. Δεν έχει να κάνει με τα δίκτυα κινητής και με την Wind Μάλλον κάνεις λάθος. Το κόστος του τηλεφωνήματος για ραντεβού στον ΕΟΠΥΥ (περίπου 1 ευρώ) δεν το εισπράττει ο οργανισμός αλλά οι εταιρείες τηλεφωνίας που έχουν πάρει τη δουλειά. Παράθεση :thanks: Αγορές από το εξωτερικό Οδηγός ανανέωσης συμβολαίου και φορητότητας αριθμών Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
humanoid Δημ. November 20, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2014 petars said: Να τα κάναν και κάτι αυτά τα λεφτά που μαζευούν (υπέρ του κοινού) :mad: Χαχαχαχα, καλό το ανέκδοτο. Πάνε στο ίδιο ταμείο με αυτά που παίρνουν από τα διόδια... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kirdou Δημ. November 26, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2014 Καλησπέρα.Ξεθάβω λίγο το θέμα μιας και θέλω να ρωτήσω πώς να κινηθώ με ένα αντίστοιχο πρόβλημα.Σύνδεσα το κινητό με το λάπτοπ μέσω techering για τρείς μέρες επειδή δεν είχα ίντερνετ.Εχω συμβόλαιο με την wind και δωρεάν 500 mb.Είχα κάνει ανανέωση για 100mb ακόμα μιας και είχε λήξη το προβλεπόμενο όριο βάση συμβολαίου δηλαδή τα 500.Ομως διαπίστωσα περιέργως ότι δεν μου είχε έρθει κάποιο μνμ ότι λήγουν και τα επιπλέον mb όπως είχε γίνει στην αρχή.Κάλεσα χτές την wind και ρώτησα άν υπάρχει κάποια υπέρογκη χρέωση ώστε να το σταματήσω και μου απάντησαν ότι δεν μπορούμε να το δούμε μιας και ο λογαριασμός βγαίνει σε λίγες μέρες.Σήμερα το πρωί μου έστειλαν μνμ να καλέσω το 1260 επειδή υπάρχει υπέρογκη χρέωση.Μου είπαν ότι έχω ξοδέψει 2G και η χρέωση για τον μήνα είναι 280 ευρώ!Αντι 45 που είναι το συμβόλαιο.Με απειλιτικό σχεδόν ύφος μου απάντησαν ότι άν δεν τους φέρω μέχρι αύριο 150 ευρώ θα διακοπεί η σύνδεση! Ερωτώ λοιπόν.Γιατί δεν με ενημέρωσαν ότι έχουν τελειώσει τα mb με κάποιο μνμ ώστε να ξέρω ότι κινούμε εκτός ορίων;Γιατί όταν τοςυ πήρα τηλ δεν μου ανέφεραν τἰποτα και μου είπαν ότι δεν μπορούν να δούν ακόμα τον λογαριασμό και την επόμενη μου έστειλαν μνμ για τον ίδιο λόγο;Πως είναι δυνατόν 2G να χρεώνονται με τέτοια εξωπραγματικά ποσά;Πώς να κινηθώ σε αυτήν την περίπτωση Σκέφτομαι ακόμα και να σπάσω το συμβόλαιο,ξέρει κανείς τι διαδικασία γίνεται και τι θα χρεωθώ;Προτιμώ να τους δώσω ένα ποσό και να απαλλαγώ τελείως απο το βρεθώ στο μέλλον πάλι με αναίτια υπέρογκους λογαρισμούς. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ggazas Δημ. November 27, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 27, 2014 Δεν ξέρω αν υπάρχει αυτή η υπηρεσία που περιγράφεις με την ειδοποίηση όταν ξεπεραστεί το όριο. Παράθεση Φιλικά Γιώργος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kirdou Δημ. November 28, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 28, 2014 Οταν τελειώνουν τα mb έρχεται μνμ ότι απομένουν 10 πχ.Θεωρώ πάντως κωμικό τα 2g που έκανα να χρεώνονται πάνω απο 200 ευρώ ουσιαστικά.Ούτε κατέβασα τίποτα αρχεία ούτε τίποτα.Επίσης τους πήρα τηλ και τους ρώτησα για τον λογαριασμό.Ισως τους έβαλα ιδέες... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Brainmorf Δημ. November 29, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2014 (edited) Όταν έκανες το συμβόλαιο δεν σε ρώτησαν αν θέλεις να υπάρχει ένα χρηματικό όριο στον μηναίο λογαριασμό; Ευτυχώς τελειώνει σε μερικούς μήνες το δικό μου και ούτε καν σκέφτομαι για ανανέωση. Edited November 29, 2014 by Brainmorf Παράθεση Everything is a frequency Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. November 29, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 29, 2014 kirdou said: Οταν τελειώνουν τα mb έρχεται μνμ ότι απομένουν 10 πχ.Θεωρώ πάντως κωμικό τα 2g που έκανα να χρεώνονται πάνω απο 200 ευρώ ουσιαστικά.Ούτε κατέβασα τίποτα αρχεία ούτε τίποτα.Επίσης τους πήρα τηλ και τους ρώτησα για τον λογαριασμό.Ισως τους έβαλα ιδέες... Ήξερες όμως ότι τα 500 είχαν τελειώσει , και είχες αγοράσει μόνο 100 ΜΒ Παρόλο που είχες μόνο 100ΜΒ προσπάθησες να καλύψεις τις ανάγκες ενός λάπτοπ για 3 ημέρες. Πράγμα αδύνατον φυσικά ...... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kirdou Δημ. December 3, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 3, 2014 Vasileios said: Ήξερες όμως ότι τα 500 είχαν τελειώσει , και είχες αγοράσει μόνο 100 ΜΒ Παρόλο που είχες μόνο 100ΜΒ προσπάθησες να καλύψεις τις ανάγκες ενός λάπτοπ για 3 ημέρες. Πράγμα αδύνατον φυσικά ...... Αγόρασα μόνο 100 επειδή τόσα μπορώ να αγοράσω.Αυτό δηλαδή βρίσκεις να σχολιάσεις άπο όσα αναφέρω;Το ότι με εκβίασαν να τους φέρω ένα καρο λεφτά την άλλη μέρα κιόλας λές και έκανα κάνα εγκλημα δεν σου κάνει εντύπωση.Η χρέωση καμία εντύπωση πάλι.Μάλιστα aτchaic Δεν έχει κάποιο όριο το πάγιο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. December 3, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 3, 2014 (edited) Γνωρίζεις πολύ καλά ότι 100 ΜΒ δεν φτάνουν για 3 ημέρες σε χρήση Laptop. Επειδή το γνώριζες πολύ καλά πήρες και τηλέφωνο να δεις αν υπάρχει "υπέρογκη χρέωση" Και μόνο αυτή η αναφορά σου δείχνει ξεκάθαρα ότι ήξερες τι συνέβει . Και όπως λές όχι μόνο 100 ΜΒ κατέβασες αλλά έφτασες να κατεβάσεις 2048 ΜΒ . Επίσης να μου επιτρέψεις να σχολιάζω ότι θέλω, Υπάρχουν και άλλοι χρήστες σε αυτό το forum , ο καθένας σχολιάζει ότι θέλει . Όλες οι εταιρείες βάζουν ένα πλαφόν στους λογαριασμούς και αυτό γίνεται και για την προστασία του πελάτη από υπερχρέωση . Από κει και πέρα είναι λογικό να σου βάζουν φραγή για να σε προστατέψουν ή πρέπει να πληρώσεις για να συνεχίσεις να χρεώνεσαι Όσο αφορά την ερώτηση σου για το αν είναι δυνατόν να χρεώνονται τόσο πολύ τα 2048 ΜΒ θα σου απαντήσω ότι τιμή του 0,1 ευρώ το ΜΒ είναι ότι φτηνώτερο υπάρχει στην αγορά . Καμμία άλλη εταιρεία στην Ελλάδα και πιθανόν σε όλη την Ευρώπη δεν έχει φτηνώτερη χρέωση. Edited December 3, 2014 by Vasileios Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cna Δημ. December 3, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 3, 2014 Επίσης καμία εταιρεία δεν ενημερώνει με μήνυμα για το υπόλοιπο επιπλέον αγορασμένων υπηρεσιών (πχ MB, χρόνος ομιλίας κ.λπ.). Ενημερώνουν μόνο για το βασικό πακέτο του συμβολαίου... Παράθεση 1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763 2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aenaos15 Δημ. December 6, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2014 kirdou said: Αγόρασα μόνο 100 επειδή τόσα μπορώ να αγοράσω.Αυτό δηλαδή βρίσκεις να σχολιάσεις άπο όσα αναφέρω;Το ότι με εκβίασαν να τους φέρω ένα καρο λεφτά την άλλη μέρα κιόλας λές και έκανα κάνα εγκλημα δεν σου κάνει εντύπωση.Η χρέωση καμία εντύπωση πάλι.Μάλιστα aτchaic Δεν έχει κάποιο όριο το πάγιο. Με τον τροπο σου χανεις το δικιο σου. 100 mb σε σερφαρισμα για 3 ημερες απο laptop και αναρωτιεσαι ακομη γιατι; Παράθεση iPhone 16 Pro Max Airpods Pro Redmi Watch 5 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Pelasgo Δημ. December 6, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 6, 2014 Θεωρω υποχρεωση μου να πω κ το τελος της ιστοριας . Πριν εναν μηνα μου ηρθε ενας φακελος με δυο πιστωτικα ποσα 90 Ε περιπου. Εχτες ειδα οτι ηρθε κ ενας αλλος λογ/μος οτι υπαρχει ενα ανεξωφλητο ποσο 45 Ε . Δεν ξερω αλλα το πιθανοτερο ειναι οτι η εταιρεια εκρινε οτι καπου ειχα δικιο κ μου ''εκοψε'' τα περισσοτερα. Στην επιστολη υπαρχει κ ενα τηλ για πληροφοριες εαν εχω αποριες. Ουτε τηλ/νο πηρα ουτε θελω να ξαναασχοληθω με το θεμα ,αρκετα με κουρασε. Πηγα σημερα πληρωσα το υπολοιπο ποσον που λενε κ ελπιζω τελος! Αυτο που εχω να πω ειναι να εχουμε τα ματια μας ανοικτα (οχι σαν εμενα:wacko: :)) κ να ειμαστε παντα υποψιασμενοι οτι μπορει να μας την φερουν. Ευχαριστω ολους σας για τις συμβουλες σας κ το ενδιαφερον σας. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TakeOverNet Δημ. December 7, 2014 Κοινοποίηση Δημ. December 7, 2014 cna said: Επίσης καμία εταιρεία δεν ενημερώνει με μήνυμα για το υπόλοιπο επιπλέον αγορασμένων υπηρεσιών (πχ MB, χρόνος ομιλίας κ.λπ.). Ενημερώνουν μόνο για το βασικό πακέτο του συμβολαίου... H Vodafone ενημερωνει πληρως. Η Cosmote νομίζω πως και αυτη ενημερωνει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.