Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

αν θέλατε να προστατεύετε κάποιον θα έπρεπε ενώ είχε δηλωθεί ο αριθμός τηλεφώνο στην ιστιοσελίδα, να στέλνατε με sms ένα κωδικό που θα έπρεπε να καταχωρήσει για τη συνέχεια της εγγραφής.

 

Ο κόσμος σας έχει σιχαθεί (όχι εσάς προσωπικά) αλλά εταιρίες τέτοιου τύπου...κάντε τη διαφορά που σας αναφέρω και θα αποσύρω τον χαρακτηρισμό

 

Με εκτίμηση,

 

Η εταιρία μας στην προσπάθεια της να προστατέψει τους καταναλωτές από κακόβουλες ή εκ παραδρομής εγγραφές θέσπισε μια πολιτική ασφαλείας που δεν είναι άλλη από το να αποστέλλονται ενημερωτικά μηνύματα σε κάθε αριθμό κινητού τηλεφώνου που δηλώνεται στην υπηρεσία 54122.

 

Σε αυτά τα ενημερωτικά μηνύματα, εκτός από τις χρεώσεις της υπηρεσίας και τα τηλέφωνα επικοινωνίας, υπάρχει και ο κωδικός ασφαλείας που πρέπει να εισάγει ο χρήστης στην ιστοσελίδα μας για να ολοκληρώσει την εγγραφή του (double Opt-in) όπως επίσης αναφέρουμε και για τις δωρεές που προβαίνει η εταιρία μας σε φιλανθρωπικά ιδρύματα. Εάν επισκεφτείτε το http://www.ellinespadou.com θα επιβεβαιώσετε όλα τα προαναφερθέντα.

 

Με εκτίμηση,

 

Teligron LTD

Τάρσου 14 Ανθούπολη, Λευκωσία 2305 Κύπρος

 

(+30) 2111768263

 

email: info@teligron.com

Link to comment
Share on other sites

Σε q όντως δεν υπάρχει, αλλά το να την κόψεις είναι κάτι πολύ εύκολο... ακόμα και με ψαλίδι μπορείς να το κάνεις αν έχεις μια άλλη Micro για να δεις τα περιθώρια. Επίσης, αν δεν θες να πας σε κατάστημα το μηχάνημα που τις κόβουν κάνει 2 ευρώ από το ebay !

 

Σε καταστημα wind στην κοβουν ;

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Αλλαγη ονοματος συνδρομητη σε σταθερο wind μπορει να γινει;
Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Η εταιρία έδωσε επίσημη απάντηση και τρόπους διαγραφής από την εν λόγω λίστα επικοινωνίας. Το θέμα κλειδώνεται.

 

Σημειώστε αγαπητά μέλη, οτι σαν κοινότητα ΔΕΝ προωθούμε «μαζικές» προσφυγές, δεν εκπροσωπούμε κανέναν σε τέτοιου είδους διαφωνίες και απλά προσφέρουμε το μέσο δημοσιοποίησης των εν λόγω προβλημάτων. Μέχρι εκεί όμως.

[imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..."

 

Wannabe Editor? Reviewer? Columnist?

Join the Unwired Revolution, now!

Link to comment
Share on other sites

Σε καταστημα wind στην κοβουν ;

 

Προχτές πήγα για κόψιμο κάρτας σε κατάστημα wind και δεν πλήρωσα τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Εληξε το 12μηνο συμβολαιο wind broadband που είχα,και κάνοντας την αίτηση διακοπής(ωστε να μην συνεχιστεί να υπάρχει ο τηλεφωνικός αυτός αριθμός και να μην με χρεωσουν παραπάνω μετα το 12μηνο),έγραφε οτι με την λήξη παραιτουμαι απο την επιδότηση 40 και κατι ευρώ.Οι υπηρεσίες θα ακυρωθούν σε λίγες ημέρες.Μπορώ να αγοράσω κινητο με αυτη την επιδότηση,η με την υπογραφή της κανονικής λήξης του συμβολαίου το ποσο πέρασε στην εταιρεία?:worry:
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πήγα προχθές σε γερμανό να κόψω τη σίμ μου σε Micro και μου χρέωσαν το κόψιμο 2 ευρώ !!! για 10 δευτερόλεπτα 2ευρώ !!!!!!!

Landline Internet : Cosmote VDSL 200 Mbps |  Mobile Internet : Cosmote Gigamax Unlimited

iPhone 13 Pro Max 256GB | Apple Watch Series 8 45MM Aluminium | Apple AirPods Pro 2 | iPad 7th Gen 64GB 10,2''

MacBook Pro 13'' 2022 M2 16GB RAM 256GB SSD  | MacBook Pro 13'' 2015 i5 8GB RAM 128GB SSD

Link to comment
Share on other sites

Χθες σε καταστημα wind θεσσαλονικη σε καρτα q δε μου την εκοψαν. Μου εδωσαν καινουρια micro simω 5 ευρω παρακαλω.
TCe
Link to comment
Share on other sites

Η επιδότηση των 40 ευρώ είναι για την επόμενη χρονιά. Για την προηγούμενη πήρες ( ή δεν πήρες) στην αρχή του συμβολαίου.

Έτσι λοιπόν επιδότηση θα πάρεις με νέα σύνδεση , και ίσως να είναι και πολύ μεγαλύτερο το ποσό....

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω και εγω κατι χωρις να ειμαι τελειως off topic..

Σε αυτα τα συμβολαια προπληρωνουμε το παγιο ή το πληρωνουμε μετα το τελος του μηνα; Γιατι μολις μου διακοπηκε η συνδεση μετα απο ενα μηνα που το αιτηθηκα, και σημερα μου τραβηξε απομτην πιστωτικη αλλο ενα παγιο...

Nokia 5110, 3210, 8210, Samsung M-100, Nokia 7210, 7650, 6600, Siemens Sx1, Nokia 6230, 6680, N70, Qtek S200, Nokia N80, Qtek 9000, Nokia N93, N95 8GB, samsung Omnia, iphone 3g, 3gs , 4, 4s, 5, 6+, 7
Link to comment
Share on other sites

Αν σήμερα σου τράβηξαν από την πιστωτική ένα πάγιο , σημαίνει ότι ο λογαριασμός εκδόθηκε 25 ημέρες πριν και σήμερα ήταν η τελευταία ημέρα πληρωμής.

Νομίζω ότι είναι σωστό.

Θα σου έρθει πάντως εκαθαριστικός λογαριασμός.

Link to comment
Share on other sites

Σε καταστήματα wind Θεσσαλονίκη εχτες τζάμπα το κανανε

 

Οχι μονο την κοβουν τσαμπα, αλλα σου κοβουν κι αλλης εταιριας αν το ζητησεις

Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους. Είμαι σχετικά παλιός χρήστης και έχω βοηθηθεί αρκετές φορές σε διάφορα θέματα από το φόρουμ. Έτσι λοιπόν, με το μήνυμα αυτό, θέλω να βοηθήσω και γω με τη σειρά μου άλλους χρήστες. Θα προσπαθήσω να μην αναφερθώ σε προσωπικά στοιχεία και άλλα γεγονότα που μπορεί να θίξουν άτομα.

 

Στις 10 Σεπτέμβρη, καλεί στο κινητό ένας κύριος και μου κάνει προσφορά για σταθερό+internet+κινητό στη Wind. Του αναφέρω ότι δεν είμαι σίγουρος και δεν μπορώ να απαντήσω άμεσα για προσωπικούς λόγους. Μου πρότεινε πως μπορούμε να περάσουμε την προσφορά και θα είχα χρόνο να το σκεφτώ μέχρι να έρθει το συμβόλαιο, όπου θα έδινα και τα απαραίτητα χαρτιά.

 

Έτσι και έγινε. Τελικά δεν υπέγραψα και δεν έδωσα τα δικαιολογητικά. Την επόμενη μέρα καλώ τον ίδιο και του το λέω και προσωπικά για να ξέρει. Μου αναφέρει πως θα ακυρώσει την προσφορά και τελειώνει εκεί.

 

15 ημέρες μετά, έρχεται μήνυμα στο κινητό μου και μου λέει "Καλώς ήρθατε στη Wind". Έπειτα από πολλά τηλέφωνα στη δική μου εταιρεία και στη Wind, μου λένε να πάρω τηλέφωνο στο τμήμα αμφισβήτησης συμβολαίων. Εκεί μου λένε πως υπάρχει κανονικά το συμβόλαιο και μάλιστα έχει και υπογραφή μου. Παίρνω στο Συνήγορο του καταναλωτή και στην ΕΕΤΤ. Μου λένε να κάνω αίτηση αντίστροφης φορητότητας στην παλιά εταιρεία και να κάνω και αμφισβήτηση στη Wind. Όλα αυτά μαζί με καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Μόλις ανέφερα την καταγγελία μου είπαν πως δεν κατάλαβα καλά για την υπογραφή και πως ήταν δικό τους ανθρώπινο λάθος και με ενημέρωσαν πως μέσα σε 15 ημέρες θα έχει γίνει η μεταφορά.

 

Στις 22 Οκτώβρη και αφού είχα ενημερωθεί με μήνυμα πως η μεταφορά θα γίνει στις 27 του μήνα, κόβεται γραμμή σταθερού και ίντερνετ. Πρώτο τηλέφωνο στη Wind, μου λένε ότι έχει γίνει διακοπή όπως ζήτησα και είναι θέμα της άλλης εταιρείας. Η άλλη εταιρεία μου λέει πως μέχρι τις 27 ο βρόγχος ανήκει στη Wind και δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Στο επόμενο τηλέφωνο στη Wind, με έβγαλαν πάλι τρελό ότι δεν άκουσα καλά και πως ήταν τεχνική βλάβη που μέσα σε 24 ώρες θα διορθωθεί. 2 ημέρες μετά και το πρόβλημα παραμένει. Παίρνω και άλλο τηλέφωνο και για άλλη μια φορά με βγάλαν τρελό. Δεν ήταν τεχνικό πρόβλημα αλλά διακοπή όπως είπε ο πρώτος. Αυτοί μπορούν να διακόψουν όποτε θέλουν τη γραμμή αφού είναι προς κατάργηση, άσχετα με το πότε έχει καθοριστεί η μεταφορά.

 

Αυτά τα λίγα από τη Wind. Εξαπάτηση, πλαστογράφηση, δόλο και τώρα διακοπή γραμμής 5 ημέρες νωρίτερα. Η καταγγελία στην ΕΕΤΤ έχει γίνει, απλά όπως μου είπαν θα πάρει 2-2.5 μήνες.

Το μεγαλύτερο online football manager --> εδώ
Link to comment
Share on other sites

Έχει αναφερθεί το ίδιο πράγμα τόσο για τη Wind όσο και για τις άλλες δύο εταιρείες. Υπεύθυνες γι' αυτό το χάλι είναι τρίτες εταιρείες που δουλεύουν με το σύστημα των "στόχων" και που σου "φορτώνουν" συμβόλαια με το έτσι θέλω.

Μη δέχεστε τηλεφωνικές προσφορές. Να ψάχνετε εσείς τις προσφορές, όχι εκείνες εσάς.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς είναι έτσι! Ευχαριστώ πολύ!
Nokia 5110, 3210, 8210, Samsung M-100, Nokia 7210, 7650, 6600, Siemens Sx1, Nokia 6230, 6680, N70, Qtek S200, Nokia N80, Qtek 9000, Nokia N93, N95 8GB, samsung Omnia, iphone 3g, 3gs , 4, 4s, 5, 6+, 7
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

 

Ένας γνωστός μου με free2go έκανε τη βλακεία και δέχτηκε τηλεφωνικά μια υποτιθέμενη προσφορά της wind με δώρο tablet.

Υπογραφή δεν έχει μπει πουθενά.Απλά είπαν ότι από Δευτέρα θα περάσει ο courrier.

Επειδή είδε ότι τελικά η "προσφορά" είναι ασύμφορη σε σχέση με το free2go υπάρχει η δυνατότητα να ακυρωθεί?

 

Σε τηλεφωνική επικοινωνία που υπήρξε αργότερα φυσικά το αρνήθηκαν και είπαν ότι η αίτηση έχει ήδη γίνει.

Υπάρχει κάποιος τρόπος?Αν δεν υπογράψει τα χαρτιά απ' τον courrier?

Link to comment
Share on other sites

Δώσε μου λίγα περισσότερα στοιχεια για την προσφορά τι περιελάμβανε, αν του είπε τους όρους, κτλ κτλ !!! Δεν χρειαζεται υπογραφή για να δεσμευτεί ο καταναλωτής στην σύναψη μιας σύμβασης παροχής υπηρεσιών με ηλεκτρονικά μέσα ( βλ.τηλέφωνο, ίντερνετ, κτλ). Εχει γίνει αποδοχή της πρότασης για κατάρτιση σύμβασης απο την πλευρα του με το που δέχτηκε το ταμπλετ. Να πεις τον φίλο σου όταν έρθει να ανοίξει στον κούριερ και να μην παραλάβει τπτ, λεγοντας τον οτι υπαναχωρει απο την υποτιθέμενη σύμβαση, η οποία παρεμπιπτόντως είναι άκυρη αφού υποθέτω οτι δεν τηρήθηκαν οι προυποθεσεις που ορίζουν μια σειρά απο νόμοι για το ηλεκτρονικό εμπόριο !!! Εννοείται φυσικά οτι θα πάρει παλι τους ίδιους τηλ.και θα πει οτι η σύμβαση παροχής υπηρεσιών είναι άκυρη γτ δεν τηρηΘηκαν όλες οι προυποθέσεις του νόμου αλλά και αν ακόμα δεχτούμε οτι καταρτίστηκε η σύμβαση θα πει, ακόμα και τότε ασκώ το δικαίωμα της αναιτιολογητης υπαναχωρησης που μου μου δίνει ο νόμος για τις συμβάσεις εξ αποστασεως. Ενα δικαίωμα όμως που για να είναι καλυμενος επιβάλλεται να το στείλει εγγράφως σε αυτούς για να έχει απόδειξη οτι υπαναχώρησε εντος της προθεσμίας των 14 ημερών που ορίζει ο νόμος. Καλό θα ήταν να το έχει έτοιμο και να το δώσει στον κούριερ...εννοείται οτι θα κρατήσει και αντίγραφο αυτού που θα στείλει. Για υποδείγματα αναιτιολογητης υπαναχώρησης ψάξε στο google θα υπάρχουν αρκετά. Εννοείται πως αν του ζητηθεί να πληρώσει τα έξοδα αποστολής του ταμπλετ πίσω καθως και το έγγραφο που θα στείλει σε αυτούς θα τα πληρώσει κανονικά ο φίλος σου . Edited by aggelosn
Link to comment
Share on other sites

κοιτώντας στο site της wind για το συγκεκριμένο πακετο καρτοκινητης και την προσφορά του δωρεαν χρόνου ομιλίας διαβασα στο FAQ οτι... "Ποια είναι η προτεραιότητα κατανάλωσης του διπλάσιου χρόνου ομιλίας;

Ο bonus χρόνος ομιλίας έχει τη χαμηλότερη προτεραιότητα κατανάλωσης."

Δηλαδή εγώ αμα κανω μια ανανεωση και μου προστεθουν τα δωρεαν λεπτά, στο καπακι κανω μια κληση τα λεπτά θα μου αφαιρεθούν απο τα δωρεάν ή τα πληρωμένα;

Link to comment
Share on other sites

κοιτώντας στο site της wind για το συγκεκριμένο πακετο καρτοκινητης και την προσφορά του δωρεαν χρόνου ομιλίας διαβασα στο FAQ οτι... "Ποια είναι η προτεραιότητα κατανάλωσης του διπλάσιου χρόνου ομιλίας;

Ο bonus χρόνος ομιλίας έχει τη χαμηλότερη προτεραιότητα κατανάλωσης."

Δηλαδή εγώ αμα κανω μια ανανεωση και μου προστεθουν τα δωρεαν λεπτά, στο καπακι κανω μια κληση τα λεπτά θα μου αφαιρεθούν απο τα δωρεάν ή τα πληρωμένα;

 

Από ότι καταλαβαίνω πρώτα θα καταναλώσει τα πληρωμένα και μετά το bonus, πάντως δεν το ήξερα για τον διπλάσιο χρόνο ομιλίας στην card to all, πολύ καλό!

ck
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was pinned
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...