Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ωραιος και μαγκας αλλα κανενας δεν εισπρατει... Γιατι;

iPhone 16 Pro Max

Airpods Pro

Redmi Watch 5

Link to comment
Share on other sites

Ωραιος και μαγκας αλλα κανενας δεν εισπρατει... Γιατι;

Η καρτα εχει χρησιμοποιηθει αλλα αυτος που την εβαλε δεν το εγραψε!

Πραγματικα φοβερη η κινηση του φιλου που την εκανε και απαραδεκτος αυτος που την πηρε χωρις να ενημερωσει!

Εγω παντως την καταρα μου του την εριξα!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε σε συμφέρει απίστευτα το roaming της Wind καθώς είναι ότι πιο οικονομικό υπάρχει, μετά καλείς μέσω ίντερνετ με χρεώσεις - τζάμπα :)
Link to comment
Share on other sites

Η καρτα εχει χρησιμοποιηθει αλλα αυτος που την εβαλε δεν το εγραψε!

Πραγματικα φοβερη η κινηση του φιλου που την εκανε και απαραδεκτος αυτος που την πηρε χωρις να ενημερωσει!

Εγω παντως την καταρα μου του την εριξα!

 

Ετσι ακριβως!!Καποιος εκανε την ανανεωση αλλα δεν μιλαει και μαλλον δεν προκειται....συγχαρητηρια στον φιλο,σπανιζουν τετοιοι ανθρωποι!

Link to comment
Share on other sites

Και δεν δίνεις 12€ για μια συνδρομή σε Voip πρόγραμμα;

Θα έχεις 3 μήνες δώρεαν ό,τι σταθερό θες στις περισσότερες χώρες του κόσμου, κινητά και sms με ελάχιστες χρεώσεις και τα καθαρά 10€ θα μείνουν στο account να τα φας όπως και όποτε θες.

Απλά χρειάζεσαι ίντερνετ για να κάνεις τις κλήσεις και να στείλεις τα sms μέσω της εφαρμογής.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Κλασική περίπτωση των 2 άκρων. Από την μία ο φίλος που διέθεσε την κάρτα και από την άλλη αυτός που την χρησιμοποίησε!!!

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Η καρτα εχει χρησιμοποιηθει αλλα αυτος που την εβαλε δεν το εγραψε!

Πραγματικα φοβερη η κινηση του φιλου που την εκανε και απαραδεκτος αυτος που την πηρε χωρις να ενημερωσει!

Εγω παντως την καταρα μου του την εριξα!

 

Φίλε μου, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για την κατάρα, επίτρεψέ μου όμως να μην ανταποδώσω.

Ευχαριστώ αμέτρητα το φίλο για το δώρο το οποίο εισέπραξα τελείως τυχαία μιας και μόλις είδα το μήνυμα, κάλεσα στο 1268 κι ενώ περίμενα να ακούσω μήνυμα σφάλματος, άκουσα το "Ο χρόνος ομιλίας σας έχει ανανεωθεί". :D

 

Συγχαρητήρια φίλε μου γι'αυτή σου την πράξη. Σε όσους βρήκανε ευκαιρία να κράξουνε πάλι, απλά να ξέρουνε ότι δεν είναι όλοι 24ώρες πάνω από έναν υπολογιστή, το μήνυμα το είδα μέσω κινητού και δεν είχα τη δυνατότητα να ενημερώσω νωρίτερα! :down:

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για την κατάρα, επίτρεψέ μου όμως να μην ανταποδώσω.

Ευχαριστώ αμέτρητα το φίλο για το δώρο το οποίο εισέπραξα τελείως τυχαία μιας και μόλις είδα το μήνυμα, κάλεσα στο 1268 κι ενώ περίμενα να ακούσω μήνυμα σφάλματος, άκουσα το "Ο χρόνος ομιλίας σας έχει ανανεωθεί". :D

 

Συγχαρητήρια φίλε μου γι'αυτή σου την πράξη. Σε όσους βρήκανε ευκαιρία να κράξουνε πάλι, απλά να ξέρουνε ότι δεν είναι όλοι 24ώρες πάνω από έναν υπολογιστή, το μήνυμα το είδα μέσω κινητού και δεν είχα τη δυνατότητα να ενημερώσω νωρίτερα! :down:

 

Don Juan απο μενα σορρυ απλα συνηθως ετσι γινεται!!Καλοφαγωτα και παλι συγχαρητηρια στον φιλο!!!:)

Link to comment
Share on other sites

Μα αυτό είναι το πρόβλημα. Το internet..

 

Δες το#4 μήνυμα που σου έγραψα... μπορείς να έχεις ίντερνετ και στο εξωτερικό με το πακέτο που έχεις στην Ελλάδα.

Ιστορικό: Ericsson T28s, Nokia 3330, Sony ericsson T630,K750i, K800i, Motorola V3x, Sony ericsson w950i, Nokia n95 8gb, Sony ericsson vivaz , Nokia Ν8 , iphone 4 , Samsung Galaxy SIII , Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S7 και τώρα Samsung Galaxy Νοte10 Plus + Samsung galaxy tab s2 8" 4G 2016
Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση: Επειδή βλέπω πολλούς να παίζουν με το viber.. Πως ακριβώς λειτουργεί; Είναι σαν το skype; Για να καλέσεις κάποιον πρέπει και αυτός να έχει Viber;
Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση: Επειδή βλέπω πολλούς να παίζουν με το viber.. Πως ακριβώς λειτουργεί; Είναι σαν το skype; Για να καλέσεις κάποιον πρέπει και αυτός να έχει Viber;

 

Ναι πρέπει να έχει και ο άλλος.

Ιστορικό: Ericsson T28s, Nokia 3330, Sony ericsson T630,K750i, K800i, Motorola V3x, Sony ericsson w950i, Nokia n95 8gb, Sony ericsson vivaz , Nokia Ν8 , iphone 4 , Samsung Galaxy SIII , Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S7 και τώρα Samsung Galaxy Νοte10 Plus + Samsung galaxy tab s2 8" 4G 2016
Link to comment
Share on other sites

Μα αυτό είναι το πρόβλημα. Το internet..

 

Αν μπορείς να κάνεις τις κλήσεις σου όταν βρίσκεις free wifi (στις μεγάλες πόλεις σχεδόν παντού ή στο ξενοδοχείο ) τότε είσαι κομπλέ.

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχει βρει κανείς σας τρόπο να διαγράφονται οι κωδικοί παλιών ανενεργών λογαριασμών στο ebill ή πρέπει να το ζητήσω τηλεφωνικά για να το κάνει το τμήμα της wind?
Link to comment
Share on other sites

Τέλη του περασμένου Νοεμβρίου ψάχνομαι για οικονομικό πακέτο σταθερής-κινητής. Έχω μια προσφορά από Vodafone με 56 ευρώ για σταθερό με 24 Mbps και 2 κινητά με διαφορετικά υπο-προγράμματα. Φίλος μου δίνει το τηλέφωνο μια εταιρίας (όπως έμαθα αργότερα) που προωθεί πακέτα WInd, από αυτές που σε παίρνουν τηλέφωνο και κλείνεις τηλεφωνικά καινούριο συμβόλαιο. Είχε εξυπηρετηθεί παλιότερα από συγκεκριμένη κυρία που δουλεύει εκεί και μου την σύστησε.

Της το είπα. Μου αντιπρότεινε την δικιά τους προσφορά:

 

Σταθ: 24Mbps, Αστικά-υπεραστικά δωρεάν, 45 λεπτά προς κινητά, αστική (χρονοχρέωση) σε χώρες του εξωτερικού.

Κινητό1: 150 λεπτά προς όλος, 20 sms, 100MB internet.

Κινητό2: 250'-50-250ΜΒ.

 

+++Δώρα: 1 ασύρματη συσκευή σταθερό, 1 κάρτα σιμ με 600' δωρεάν προς Q/WIND το μήνα για 1 έτος, 1 συσκευή κινητό (2 επιλογές διάλεγες το ένα), και φυσικά 1 μόντεμ για ίντερνετ.

Όλα αυτά τα πρόσφερε με 61 ευρώ πάγιο.

Διάλεξα αυτό έναντι της vodafone.

 

Σε 1-2 μέρες έρχονται στη σύζυγό μου τα συμβόλαια, με δικό τους λάθος στο σπίτι, ενώ τους είχε πει στο γραφείο (μπερδεύοντας προφανώς το ότι το σταθερό ήταν για το σπίτι, αλλά η διεύθυνση χρέωσης είναι το γραφείο της).

 

(1) Βλέπει ότι οι χρεώσεις των παγίων ΔΕΝ είναι αυτές που είπαμε, ΑΛΛΑ αυτό είναι κάτι που το ξέραμε και από άλλες προωθητικές ενέργειες άλλων παρόχων κινητής: δηλαδή σου γράφει τις κανονικές τιμές και όλα τα άλλα μπαίνουν σαν εκπτώσεις λόγω προωθητικής ενέργειας, λόγω οικογενειακού πακέτου κλπ κλπ κλπ. Παρ' όλ'αυτά τηλεφωνήσαμε στην κυρία της εταιρείας και μας είπε ακριβώς αυτό. Προφανώς υπέγραψε η γυναίκα μου τα συμβόλαια κανονικά και παρέλαβε Μόντεμ και τις 2 βασικές σιμ και το κινητό τηλέφωνο (μετά από λίγες μέρες αν θυμάμαι καλά).

 

(2) Από τότε, δεν ήρθαν ποτέ ούτε η σιμ ούτε το ασύρματο. Στις επαναλαμβανόμενες κλήσεις μας σε αυτήν αλλά και στην Εξυπηρέτηση Πελατών της Wind, για την μεν sim ψιλοκάνουν τον κινέζο αναρωτώμενοι "μα πώς; δεν σας ήρθε με τις άλλες sim;" και γενικά υπάρχει μια διάθεση θαψίματος του συγκεκριμένου δώρου. όσο για το ασύρματο μας λένε ότι υπάρχει έλλειψη και περιμένουν πότε θα υπάρχει διαθεσιμότητα στην αποθήκη και τέτοια κουλά.

 

(3) Πάμε στις χρεώσεις. Μετά από λίγες μέρες μας συνέδεσαν στο δίκτυο κινητής της Wind. Δεν υπήρχαν προβλήματα γενικά. Το σταθερό άργησε λίγο μέχρι να κανονιστούν οι λεπτομέρειες αποπληρωμής των χρωστούμενών μου στην ON telecomms που ήταν ο προηγούμενος μου πάροχος σταθερής.

 

Στο μεταξύ ξεκίνησαν να έρχονται οι λογαριασμοί του κινητού. Από τον 1ο λογαριασμό κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, αλλά ήθελα να περιμένω διότι ο πρώτος λογαριασμός περιλαμβάνει κάποιες προπληρωμές. Στον δεύτερο ήμουν σχεδόν σίγουρος, αλλά είπα να περιμένω και το σταθερό. Ανήσυχος βέβαια είπα να πάρω την εταιρεία που έκανε την προωθητική ενέργεια, αλλά μια κυρία εκεί (προφανώς εκ του πονηρού) μου είπε ότι πλέον υπεύθυνοι για τις χρεώσεις και τα διάφορα θέματα στο εξής είναι η ίδια η wind και αυτήν θα έπρεπε να πάρω.

 

(4) Παίρνω λοιπόν την εξυπ πελατών και τους δήλωσα ότι έχω θέμα με τις χρεώσεις μου και ότι θέλω να ξεκαθαριστεί το θέμα. Μου είπαν καταγράφουμε και θα σας καλέσουμε (δεν με πήραν ποτέ).

Εντωμεταξύ ήρθε και ο δέυτερος λογαριασμός του σταθερού όπου βεβαιώθηκα ότι οι χρεώσεις, πέρα των εκτός παγίου ήταν πολύ υψηλότερες από τις συμφωνημένες και το διαστύρωσα με επίσκεψή μου σε κατάστημα της Wind. Μια κυρία εκεί θέλησε να με εξυπηρετήσει, παρ' όλο που κατά την άποψή της δεν θα έπρεπε διότι κάθε μαγαζί της Wind ενώ δεν έχει όνομα προφανώς είναι ιδιοκτησία ιδιώτη και είναι ανταγωνιστής των εταιρειών προώθησης (σημείωση: το οποίο είναι για εμένα χαζό: Δεν μιλάμε για υποκαταστήματα και ας μην παραμυθιαζόμαστε, αφού δεν υπάρχει ενιαία πολιτική στα διάφορα σημεία που υπάρχει το "Wind" σαν όνομα παρόχου). Έμαθα εκεί λοιπόν ότι αν δεν υπάρχει κάποια άλλη εξτρά έκπτωση που δεν μπορούσε να φανταστεί, ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ το πάγιό μου να είναι στην καλύτερη περίπτωση κάτω από 69 ευρώ!!

 

(5) Κάποια στιγμή από τους λογαριασμούς διαπιστώσαμε ότι ούτε τα 45' προς κινητά από το σταθερό ίσχυαν και πληρώσαμε διογκωμένο λογαριασμό στο σταθερό εξ αιτίας αυτού.

 

(6) Φυσικά καλέσαμε πολλές φορές και την ΕΞΥΠ Πελατών και την εταιρεία προώθησης. Απέυφεγαν να μας δώσουν την κυρία που έκανε την προωθητική ενέργεια. Μας έλεγαν ότι προφανώς λάθος έγινε από εμάς, ότι αυτό το 61 ευρώ ΦΥΣΙΚΑ και δεν ισχύει. Η γυναίκα μου συγκεκριμένα μίλησε με κάποιον που ήταν κάτι σαν υπεύθυνος εκεί. Όταν του είπε ότι η τάδε κυρία μας έκανε την προσφορά είπε μισοσοβαρά μισοαστεία ότι αφού μια τέτοια προσφορά δεν είναι (προφανώς κατά την άποψή του) πραγματική, αυτοί είναι υποχρεωμένοι να απολύσουν την κυρία που μας την έκανε. Η γυναίκα μου απάντησε φυσικά ότι δεν την ενδιαφέρει τι θα κάνει αυτός ενδοεταιρικά και αν έχουν εσωτερικό πρόβλημα και ότι αυτό είναι ξεκάθαρη ΑΠΑΤΗ. Και φυσικά του διεμήνυσε ότι θα κινηθεί ΚΑΙ νομικά ενάντια και στην Wind αλλά και στην εταιρέι απροώθησης (σε εκείνον δλδ).

Ο κύριος αυτός είχε το ΘΡΑΣΟΣ να πει στη γυναίκα μου, "καλά όταν ήρθαν τα συμβόλαια, δεν τα είδατε τι υπογράψατε"; Τι να του πεις του παλιο... (Βλέπε κ παράγραφο 1 τι γίνεται με τα συμβόλαια των προωθητικών προσφορών).

 

(7) Εμείς ακόμα δεν έχουμε κάνει γραπτό αίτημα στην Wind αλλά συνεχίσαμε να τους καλούμε και να τους ρωτάμε τι θα γίνει με την περίπτωσή μας. Κάθε φορά έβλεπαν στον υπολογιστή τις προηγούμενες καταχωρίσεις, μας διαβεβαώναν ότι όντως έχουν καταγραφεί (προφανώς εκεί που δεν πιάνει η μελάνη) και ότι θα μας καλέσουν όταν δουν τι θα αποφασίσει η wind για την περίπτωσή μας αφού την εξετάσει. Σε κάποια από όλες μας τις επικοινωνίες μάλιστα μας είπα ότι θα δουν ποιος έκανε την προωθητική ενέργεια και ότι θα εξετάσουν και τη δικιά του άποψη.

 

(8) Κάποια στιγμή όταν ήδη εγώ είχα πάρει 2 λογαριασμούς και από σταθερό και από κινητό, απηυθυσμένος είπα ότι μέχρι να λυθεί το θέμα δεν θα τους πληρώσω. Αυτοί μου κόβουν (προσωρινά) το σταθερό, Σάββατο μέρα, και με 2 παιδιά στο σπίτι, που μπορέι να είχα κάποια ανάγκη. Ανάγκάστικα και πήγα και πλήρωσα ένα μεγάλο μέρος της οφειλής (αν όχι όλη) για να επανενεργοποιηθεί το σταθερό, όπως και έγινε σχεδόν άμεσα. Στα δικά μου αιτήματα όμως συνέχισαν να μην με καλούν για να μου δώσουν λύση!

 

(9) Πριν περίπου 1 εβδομάδα ξανακάλεσα την ΕΞΥΠ Πελατών για να δω τι γίνεται. Πρώτα μίλησα με την σταθερή τηλεφωνία. Μου λέει η κοπέλα ότι εγκρίθηκε το αίτημά μου για τα 45' από σταθερά προς κινητά, διότι είχαν κάνει λάθος και δεν το πέρασαν και τέτοια. Άρα, σκέπτομαι, είδαν ότι όντως αυτό ΕΙΝΑΙ όπως το συμφωνήσαμε. (Για τα δώρα δεν έγινε λόγος από δικιά μου παράλειψη να την ρωτήσω). Με συνδέει με την κινητή.

(10) Ρωτώ τι έγινε με τα αιτήματά μου. Μου λέει δεν εγκρίθηκε. Τα πάγια σας είναι σωστά. Της λέω δεν με ικανοποιεί η απάντησή σας, δεν την δέχομαι. Μου απαντά "αυτή είναι η απόφαση. δεν μπορεί να γίνει κάτι". Της απαντώ: όταν λέω ότι δεν με ικανοποιεί, δεν εννοώ για το ύψος του παγίου, αλλά για το σκεπτικό και το γίνεται. Μου λέει ότι η εταιρεία προώθησης λέει ότι "Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΠΑΓΙΟΥ". Εκεί μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. (Δες και πάλι παράγραφο 1). Της είπα σας ενημερώνω ότι ηχογραφώ την κλήση και μου έιπε "δεν έχετε την συγκατάθεσή μου" (3 φορές μου το είπε). Της λέω ότι "κι εσείς μας ηχογραφείτε", "Ναι αλλά σας το λέμε εκ των προτέρων μου" λέει. "Αλλιώς μπορέιτε να κλείσετε αν δεν το θέλετε". (Διερωτήθηκα τότε και διερωτώμαι: Αν το κλείσω πώς θα εξυπηρετηθώ; Δεν είναι εκβιαστική η ελευθερία που επιλογής που μου παρέχει;) Της είπα "αφού ηχογραφείτε, αν πάω δικαστικά, που θα πάω διότι αυτό που κάνετε είναι απάτη, αν ζητήσω τις ηχογραφημένες συνομιλίες θα τις φέρετε;".Το ερώτημα φυσικά ήταν ρητορικό. Μου λέει "δεν ξέρω, αυτό θα πρέπει να το δέιτε με τον νομικό σας σύμβουλο. Πάντως την δικιά μου συγκατάθεση για ηχογράφηση δεν την έχετε".

 

Μέχρι σήμερα δεν είχα χρόνο να τα γράψω όλα αυτά. τα γράφω σήμερα εδώ. Έχω να συμπληρώσω και κάτι ακόμα.

(11) Στους λογαρισμούς με έχουν χρεώσει με ένα κόστος σύνδεσης σταθερής κοντά στα 30 ευρώ. Δεν μου το είχαν πει κατά την προσφορά, αλλά αυτό ΠΕΣ ότι το αναγνωρίζω (υπάρχει και στο συμβόλαιο και είναι πάγια τακτική των εταιρειών). Αυτό που δεν χωνεύω με τίποτα όμως είναι τα 19 ευρώ που με χρέωσε η ON TELECOMS για τέλη αποσύνδεσης!!! Ενώ είμαι συνδρομητής πάνω από 2 χρόνια σ' αυτούς. Και εν πάσει περιπτώσει τι είναι τα τέλη αποσύνδεσης. Μόνο ένας από τους δύο έκανε κάτι: ή η ΟΝ ή η WIND σωστά; Ένα 50άρι κερατιάκτικα. Γιατί να πρέπει να πληρώσω και στον έναν και στον άλλο;

 

Είναι ή δεν είναι απάτη;

 

Τι να κάνω; Βοηθάτε γιατί έχω σκάσει με την πα΄ρτι τους. Έπρεπε να πληρώνω 61 και είμαι πάνω από 75 ευρώ μηνιαίως!!!

Όταν μου αμφισβήτησαν κάθε φορά την συμφωνία μου έλεγαν "δεν μπορεί - αυτά είναι τα πάγιά μας". Μα αν ήταν αυτά τα πάγιά τους, εγώ χαζός ήμουν και πήγα σε ακριβότερο πακέτο από αυτό που είχα πχ στα κινητά μου πριν; (Διότι τώρα είμαι σε ακριβότερο πάγιο από ό,τι είχα στην ΚΟΣΜΟΤΕ και με λιγότερες παροχές σε λεπτά, ΜΒ, sms.).

 

Παραθέτω το σκαναριμένο φύλλο, ιδιόχειρο δικό μου που είχα σκαρώσει τότε, τέλη Νοεμβρίου για να συγκρίνω τις δύο προσφορές μεταξύ vodafone και Wind.

Link to comment
Share on other sites

Όλο αυτό που έγραψες στείλε το στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 1520. e-mail: info@efpolis.gr . Στο e-mail όμως θα πρέπει να στείλεις και όλα τα στοιχεία επικοινωνίας (καθώς και τα ονόματα) των εταιριών με τις οποίες ήρθες σε επικοινωνία. Ίσως να χρειαστεί να τους πεις ακόμα και ημερομηνίες στις οποίες πραγματοποιήθηκαν οι κλήσεις.

1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763

2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312.

Link to comment
Share on other sites

Όλο αυτό που έγραψες στείλε το στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 1520. e-mail: info@efpolis.gr . Στο e-mail όμως θα πρέπει να στείλεις και όλα τα στοιχεία επικοινωνίας (καθώς και τα ονόματα) των εταιριών με τις οποίες ήρθες σε επικοινωνία. Ίσως να χρειαστεί να τους πεις ακόμα και ημερομηνίες στις οποίες πραγματοποιήθηκαν οι κλήσεις.

 

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Νομίζεις έχω ημερομηνίες; Σου έρχεται ο ταμπλάς. Λες "λάθος θα έχει γίνει" παίρνεις τηλέφωνο σου λένε θα το τακτοποιήσουμε και τους πιστεύεις. Δεν κάθισα να σημειώσω τίποτα συγκεκριμένο, δυστυχώς. Αλλά μέχρι τώρα με κανέναν πάροχο δεν είχα τέτοιο πρόβλημα. ΚΑΙ με την Vodafone παλιότερα αλλά και πιο πρόσφατα με την ΚΟΣΜΟΤΕ, τηλεφωνικά έκλεινα το πακέτο που μου πρότειναν. Δεν αναγραφόταν στο συμβόλαιο η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ τιμή που θα πλήρωνα. Όμως οι άνθρωποι τηρούσαν τα συμφωνηθέντα μέσω εκπτώσεων κλπ. Δεν είναι η πρώτη φορά που κάνω συμβόλαιο κινητής και σταθερής. Αλλά είναι φανερό ότι παίζει παγαποντιά.

Δεν θα τους χαριστώ όμως. Μόλις μίλησα με εξυπηρέτηση πελατών της Wind και μου έδωσαν τη διεύθυνση της εταιρείας που μου έκανε την προσφορά. Αυτοί ένα εξώδικο (για αρχή) το χρειάζονται. Αλλά και στην Wind τους είπα ότι δεν γίνεται να λέει κάτι ο πελάτης και αυτοί να αρκούνται σε ένα "ο συνεργάτης μας είπε ότι ο πελάτης ενημερώθηκε για το πάγιο".

 

..............................................

Επανέρχομαι διότι μίλησα με 1520 ΓΓ Καταναλωτή. Μια κυρία εκεί με ενημέρωσε ότι πρόκειται για φορέα που κινείται εξωδικαστικά βασισμένος σε στοιχεία. Εγώ εφ' όσον δεν έχω κάτι στα χέρια μου,δεν μπορεί ναγίνει ουσιαστικά κίνηση από αυτούς. Της εξήγησα τα περί συμβολαίου και μου είπε (λογικότατ φυσικά) ότι όλοι οι καταναλωτές θα πρέπει να ΜΗΝ υπογράφουν τα συμβόλαια που μας φέρνουν με τα κούριερ. Να ζητούν εγγράφως την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ προσφορά. Αλλιώς αναλαμβάνουμε το ρίσκο να μην έτσι τα πράγματα όπως μας τα είπαν. όλα αυτά τα ξέρω (πλέον με οδυνηρό τρόπο) αλλά τι γίνεται τώρα;

ΠΡΟΣΟΧΗ. Εγώ θα κάνω σε πρώτη φάση γραπτό αίτημα στην Wind, να μου ικανοποιήσει αυτά που θεωρώ εγώ συμφωνηθέντα είτε να υπαναχωρήσω ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΤΟΣ από το ετήσιο συμβόλαιο. Και εννοείται ότι στο εξής θα δέχομαι μόνο γραπτές προσφορές.

Edited by koolxs2973
Link to comment
Share on other sites

Αν μπορείς να κάνεις τις κλήσεις σου όταν βρίσκεις free wifi (στις μεγάλες πόλεις σχεδόν παντού ή στο ξενοδοχείο ) τότε είσαι κομπλέ.

 

Ακριβώς έτσι ;)

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον κινηθείς νομικά τότε (λογικά) θα ζητηθούν τα αρχεία των τηλεφωνικών κλήσεων που οφείλουν να διατηρούν όλες οι εταιρίες...

1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763

2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, τις κατάρες μόνο σε πολιτικούς...

ΝΑ ΠΙΑΝΟΥΝ ΤΟΠΟ σε κάτι.

Όχι έτσι.

Ζητείται άτομο με πρόγραμμα cosmote gigamax unlimited για να του δίνω €10 τον μήνα για να αποκτήσω 1 extra sim στο συμβόλαιό του
Link to comment
Share on other sites

Στις αρχές Μαρτίου δέχτηκα τηλεφωνικώς μια προσφορά της Wind συνδυασμός σταθερής και κινητής τηλεφωνίας με μεταφορά της ήδη υπάρχουσας τηλεφωνικής μου γραμμή και αλλαγή ενός αριθμού f2go που είχα σε συμβόλαιο.

O παροχής στον οποίο βρισκόταν η τηλεφωνική μου γραμμή (Forthnet) επικοινωνώντας μαζί μου μου είπε οτι αν φύγω απο αυτούς θα πρέπει να πληρώσω 130€ penalty διότι το συμβόλαιο μου έληγε τον Αύγουστο φυσικά δεν γινόταν αυτό και λέω ας μείνω έτσι μέχρι τον Αύγουστο και τότε θα πάω στην Wind ,έτσι και εγώ στέλνω μια αίτηση με ακύρώσης με fax με όλα μου τα στοιχεία και παρακαλώντας τους τους να μου ακυρώσουν την αίτηση για την σταθερή και να μου γυρίσουν το νούμερο του κινητού ξάνα σε f2go το οποίο ως συμβόλαιο εγώ δεν το χρησιμοποιούσα ούτε την sim κάρτα δεν έβαλα. Εντωμεταξύ με καλεί η forthnet για να δεί αν έχω προχωρήσει στην αίτηση ακύρωσης και με ηχογραφεί να λέω ότι θέλω να παραμείνω σε αυτούς.

Επικοινωνώντας με την wind είπαν οτι την άιτηση μου την έλαβαν και θα προχωρήσουν στην ακύρωση, μιλώντας αρκετές φορές μαζί τους διότι ήθελα να μου επαναφέρουν το νούμερο του κινητού σε f2go (άραγε γιατί αργούσαν??? τους πήρε μια εβδομάδα να το κάνουν) μου είπαν οτι η αίτηση ακύρωσης προχώρησε και επειδή το συμβόλαιο που έχεται για το κινητό έτσι όπως είναι χωρίς στην σταθερή δεν στέκει μόνο του θα ακυρωθεί και αυτό και θα γίνει f2go.

Εντωμεταξύ λαμβάνω σπίτι με courier ένα modem της Wind καθώς και ένα λογαριασμό στης 2/4 για το κινητό χωρίς την σταθερή μέσα ,μιλώντας πάλι μαζί τους για να δω για το καρτοκινητό γιατί αργούν να το συνδέσουν καθώς γιατι μου έστειλαν λογαριασμό και router, πήρα απάντηση το καρτοκινητό σας θα συνδεθεί ξανά αγνοήστε το λογαριασμό εφ' όσον ακυρώσατε το συμβόλαιο και το router στείλτε το πίσω από εκεί που πήρατε την προσφορά.

Χθές έπαθα εγκεφαλικό πάω στην Forthnet να μεταφέρω την γραμμή μου γιατι μετακομίζω και μου λένε οτι δεν μπορούμε διότι κάνατε αλλαγή πάροχου(άλλοι καλύτεροι αυτοί ενώ έχουν ηχογραφημένο μήνυμα οτι ο πελάτης θέλει να παραμείνει σε αυτούς δεν επικοινωνούν μαζί του να δουν τι έγινε και έφυγε τελικά ) μιλώντας με την Wind μου είπαν οτι δεν κάναμε τελικά την αίτηση ακύρωσης διότι δεν φιανόταν τα στοιχεία της ταυτότητας σας και οταν την ρώτησα πως ακυρώθηκε το ένα μέρος του συμβολαίου(το κινητό νούμερο) και όχι και το άλλο(σταθερό νούμερο) η απάντηση ήταν μισό να σας συνδέσω με το τμήμα κινητής, ενώ εγώ δεν είχα πρόβλημα με το κινητό και σας στείλαμε μύνημα για την μεταφορά σας στο νούμερο κινητού που τους είχα δηλώσει για ακύρωση και δεν το είχα συνδέσει ενω στη αίτηση ακύρωσης ξέραν και το σταθερό μου που λειτουργούσε και τους είχα και δεύτερο κινητό.

Είναι μεγάλοι απατεώνες,απαράδεκτοι διότι με δόλο προχώρησαν μαι αίτηση που εγώ ακύρωσα και τώρα έιμαι ανγκασμένος να πληρώσω στην forthenet 130€ ενώ αυτά ήθελα να αποφύγω !!!!Εγώ τους είπα οτι δεν πρόκειται να πληρώσω λογαριαμό,ηδη έκανα καταγγελία στην επιτροπή τηλεπικοινωνιών και φυσικά θα πάω και στο Ινστιτούτο Καταναλώτη,δεν θα κάνει η κάθε εταιρία τηλεπικοινωνιών οτι γουστάρει και μπαλάκι τον πελάτη.

Και κρίμα γιατί έχει καλά προγράμματα αλλά με απατεωνιές πελάτες δεν πιάνονται και φυσικά ούτε και έμενα.

Link to comment
Share on other sites

έχεις υπογράψει τα συμόλαια;;;

όταν έκανες αίτημα υπαναχώρησης από κατάστημα ή fax (κινητό & σταθερό) κάλεσες να δεις αν γίνει αποδεκτό το αίτημά σου;;;

Link to comment
Share on other sites

Στις αρχές Μαρτίου δέχτηκα τηλεφωνικώς μια προσφορά της Wind συνδυασμός σταθερής και κινητής τηλεφωνίας με μεταφορά της ήδη υπάρχουσας τηλεφωνικής μου γραμμή και αλλαγή ενός αριθμού f2go που είχα σε συμβόλαιο.

O παροχής στον οποίο βρισκόταν η τηλεφωνική μου γραμμή (Forthnet) επικοινωνώντας μαζί μου μου είπε οτι αν φύγω απο αυτούς θα πρέπει να πληρώσω 130€ penalty διότι το συμβόλαιο μου έληγε τον Αύγουστο φυσικά δεν γινόταν αυτό και λέω ας μείνω έτσι μέχρι τον Αύγουστο και τότε θα πάω στην Wind ,έτσι και εγώ στέλνω μια αίτηση με ακύρώσης με fax με όλα μου τα στοιχεία και παρακαλώντας τους τους να μου ακυρώσουν την αίτηση για την σταθερή και να μου γυρίσουν το νούμερο του κινητού ξάνα σε f2go το οποίο ως συμβόλαιο εγώ δεν το χρησιμοποιούσα ούτε την sim κάρτα δεν έβαλα. Εντωμεταξύ με καλεί η forthnet για να δεί αν έχω προχωρήσει στην αίτηση ακύρωσης και με ηχογραφεί να λέω ότι θέλω να παραμείνω σε αυτούς.

Επικοινωνώντας με την wind είπαν οτι την άιτηση μου την έλαβαν και θα προχωρήσουν στην ακύρωση, μιλώντας αρκετές φορές μαζί τους διότι ήθελα να μου επαναφέρουν το νούμερο του κινητού σε f2go (άραγε γιατί αργούσαν??? τους πήρε μια εβδομάδα να το κάνουν) μου είπαν οτι η αίτηση ακύρωσης προχώρησε και επειδή το συμβόλαιο που έχεται για το κινητό έτσι όπως είναι χωρίς στην σταθερή δεν στέκει μόνο του θα ακυρωθεί και αυτό και θα γίνει f2go.

Εντωμεταξύ λαμβάνω σπίτι με courier ένα modem της Wind καθώς και ένα λογαριασμό στης 2/4 για το κινητό χωρίς την σταθερή μέσα ,μιλώντας πάλι μαζί τους για να δω για το καρτοκινητό γιατί αργούν να το συνδέσουν καθώς γιατι μου έστειλαν λογαριασμό και router, πήρα απάντηση το καρτοκινητό σας θα συνδεθεί ξανά αγνοήστε το λογαριασμό εφ' όσον ακυρώσατε το συμβόλαιο και το router στείλτε το πίσω από εκεί που πήρατε την προσφορά.

Χθές έπαθα εγκεφαλικό πάω στην Forthnet να μεταφέρω την γραμμή μου γιατι μετακομίζω και μου λένε οτι δεν μπορούμε διότι κάνατε αλλαγή πάροχου(άλλοι καλύτεροι αυτοί ενώ έχουν ηχογραφημένο μήνυμα οτι ο πελάτης θέλει να παραμείνει σε αυτούς δεν επικοινωνούν μαζί του να δουν τι έγινε και έφυγε τελικά ) μιλώντας με την Wind μου είπαν οτι δεν κάναμε τελικά την αίτηση ακύρωσης διότι δεν φιανόταν τα στοιχεία της ταυτότητας σας και οταν την ρώτησα πως ακυρώθηκε το ένα μέρος του συμβολαίου(το κινητό νούμερο) και όχι και το άλλο(σταθερό νούμερο) η απάντηση ήταν μισό να σας συνδέσω με το τμήμα κινητής, ενώ εγώ δεν είχα πρόβλημα με το κινητό και σας στείλαμε μύνημα για την μεταφορά σας στο νούμερο κινητού που τους είχα δηλώσει για ακύρωση και δεν το είχα συνδέσει ενω στη αίτηση ακύρωσης ξέραν και το σταθερό μου που λειτουργούσε και τους είχα και δεύτερο κινητό.

Είναι μεγάλοι απατεώνες,απαράδεκτοι διότι με δόλο προχώρησαν μαι αίτηση που εγώ ακύρωσα και τώρα έιμαι ανγκασμένος να πληρώσω στην forthenet 130€ ενώ αυτά ήθελα να αποφύγω !!!!Εγώ τους είπα οτι δεν πρόκειται να πληρώσω λογαριαμό,ηδη έκανα καταγγελία στην επιτροπή τηλεπικοινωνιών και φυσικά θα πάω και στο Ινστιτούτο Καταναλώτη,δεν θα κάνει η κάθε εταιρία τηλεπικοινωνιών οτι γουστάρει και μπαλάκι τον πελάτη.

Και κρίμα γιατί έχει καλά προγράμματα αλλά με απατεωνιές πελάτες δεν πιάνονται και φυσικά ούτε και έμενα.

 

μπαρβο πολυ καλα εκανες..ελπιζω να δικαιωθεις.περιμενουμε νεα σου!

δυτυχως το καρτελ της τηλεφωνιας δρα ανεξελεγκτο, οπως και οτιδηποτε αλλο στην Ελλαδα.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was pinned
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...