pclawyer Δημ. October 8, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2014 (edited) Έκανα εντός πόλης αίτηση για μεταφορά γραμμής (αλλαγή διεύθυνσης δλδ) και μου λένε κάτι τρελά "θα σας ενημερώσουμε όταν θα έχει διαθεσιμότητα ο ΟΤΕ κλπ" και "δεν ξέρουμε ακριβώς πότε, ελέγχουμε κάθε μέρα". Και τι με ενδιαφέρει αν θα έχει διαθεσιμότητα ο ΟΤΕ ή όχι, εγώ είμαι στην WIND. Το ξέρουμε ότι έχετε γραμμές ΟΤΕ (και για το λόγο αυτό σας επιλέξαμε + την τιμή), αλλά δεν είναι δυνατόν να περιμένουμε άλλη εταιρεία από τη δική μας... update: από 29/9/14 η αίτηση μου λένε τώρα ότι θα μεταφέρουν την γραμμή στις 15/10 γιατί δεν είχε διαθεσιμότητα το ΚΑΦΑΟ..., Άντε να δούμε Edited October 8, 2014 by pclawyer update Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alx1 Δημ. October 11, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 11, 2014 (edited) Την αιτηση την εκανα 2 μερες αφου ανοιξα το θεμα 28 σεπτεμβρη κοπηκε το τηλεφωνο και 29 και το ιντερνετ. 6 οκτωβρη μου ηρθε SMS οτι στις 8 ισως χρειαστει να εχει προσβαση στον χωρο μου τεχνικος Οσο τον ειδατε εσεις τον ειδα κι εγω :p Με τηλεφωνημα στο 13800 μου ειπαν οτι δεν ηταν τελικα απαραιτητο κι οτι μεσα στην ημερα θα ειχα τηλεφωνο Τιποτα Στις 9 δεχθηκα τηλεφωνημα οτι την αλλη Τριτη 3-6 θα ερθει, σιγουρα αυτη τη φορα, τεχνικος για τη συνδεση. Αντε να δουμε... Edited October 11, 2014 by alx1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfeios Δημ. October 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2014 θα κόψεις αυτή που εχεις.δεν υπάρχει micro σιμ σε q. στο f2go που είχα πριν είχα micro απο την πρώτη μερα.η q δεν βγαζει!! Μηπως τωρα βγαζει; Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TeligronLtd Δημ. October 14, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 14, 2014 (edited) Τώρα άλλαξε όνομα η Τάνια... τώρα την λένε ZANET2. :p Πριν από λίγο μου ήρθε μήνυμα και τα έχω πάρει. Το μήνυμα ήρθε από το 54122 και είναι από την σελίδα Ellinespadou.com. Εννοείτε ότι δεν έχω κάνει ποτέ εγγραφή και ούτε έχω βάλει ποτέ το νούμερο μου στο ιντερνετ, λογικά τα στέλνουν στην τύχη και αν κάνεις την λαλακια και απαντήσεις σου στέλνουν συνέχεια μετά. Αν ψήνεστε να κινηθούμε νομικά όλοι μαζί πάντως είμαι μέσα. P.S Το μήνυμα έλεγε "Συγνώμη για την ενόχληση αλλά λαμβάνω μηνύματα από το ellinespadou.com για γνωριμία. Επειδή μπερδεύτηκα... Απευθύνομαι σε κύριο η κυρία;" (Η απάντηση στο μήνυμα χρεώνετε κατευθείαν με 2.5 ευρώ!!!! Εννοείτε ότι το μήνυμα το έστειλε bot(πρόγραμμα υπολογιστή) και δεν απάντησα.... Αν και με το ζόρι κρατιόμουν να τους γράψω ένα μήνυμα και να τους στολίσω....αλλά κρατήθηκα Αγαπητέ Χρήστη, Όπως σας είπαμε και σε άλλο φόρουμ, για να λάβετε κάποιο μήνυμα από την υπηρεσία μας, είτε μέσω αυτής, θα πρέπει ο αριθμός αυτός να καταχωρηθεί στην ιστοσελίδα που διατηρεί η εταιρία μας με διεύθυνση http://www.ellinespadou.com. Η εταιρία μας στην προσπάθεια της να προστατέψει τους καταναλωτές από κακόβουλες ή εκ παραδρομής εγγραφές θέσπισε μια πολιτική ασφαλείας που δεν είναι άλλη από το να αποστέλλονται ενημερωτικά μηνύματα σε κάθε αριθμό κινητού τηλεφώνου που δηλώνεται στην υπηρεσία 54122. Με αυτό τον τρόπο ο ιδιοκτήτης του αριθμού κινητού τηλεφώνου ενημερώνεται για την καταχώρηση του αριθμού και σε περίπτωση που δεν έχει κάνει ο ίδιος την εγγραφή αυτή ή την έκανε από λάθος μπορεί να μας ενημερώσει και να προχωρήσουμε στην διαγραφή του από την υπηρεσία μας. Για να μπορέσουμε να προχωρήσουμε σε διαγραφή του αριθμού κινητού τηλεφώνου θα πρέπει να ακολουθήσετε ένα από τα παρακάτω βήματα: α) Να μας αποστείλετε στο email info@ellinespadou.com τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που επιθυμείτε για διαγραφή, β) Να καλέσετε στο 2112340278 οποιαδήποτε στιγμή και να ακολουθήσετε τις ηχητικές οδηγίες για να διαγραφείτε, γ) Να καλέσετε στο 2112340278 και να επικοινωνήσετε με αντιπρόσωπο μας ώστε να σας διαγράψει. Οι αντιπρόσωποι μας είναι στη διάθεση κάθε Δευτέρα-Παρασκευή, 09:00-21:00. Όπως σας ενημερώσαμε και παραπάνω, εκτός από τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε κακόβουλη εγγραφή (περιπτώσεις κακόγουστου αστείου) υπάρχει πάντα και η περίπτωση ένας χρήστης κατά την εγγραφή του να συμπλήρωσε λάθος τον δικό του αριθμό τηλεφώνου με αποτέλεσμα να λάβει δυστυχώς άλλος συνδρομητής κινητής τηλεφωνίας ενημερωτικό μήνυμα της υπηρεσίας μας. Σ' αυτό το σημείο θέλουμε να σας θυμίσουμε πως η χρέωση δεν γίνεται από εμάς, αλλά από την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας που συνεργάζεστε, για την όποια χρήση της υπηρεσίας μας έχετε κάνει. Τα εισερχόμενα μηνύματα είναι όλα δωρεάν. Τα όποια μηνύματα στείλατε προς το 54122 έχουν χρέωση 2,48 ευρώ, όπως το ανέφερε και στους όρους χρήσης που έχουν σταλεί με μήνυμα στο κινητό σας τηλέφωνο. Τέλος θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, πως είναι αδύνατο να στέλνει η εταιρία μας μηνύματα σε τυχαίους αριθμούς, διότι χρεωνόμαστε για κάθε εξερχόμενο μήνυμα. Όπως καταλαβαίνετε ακολουθώντας αυτή την τακτική το κόστος θα ήταν απαγορευτικό και θα καθιστούσε την υπηρεσία μη επικερδή. Επίσης, για να λάβετε κάποιο μήνυμα από τον πενταψήφιό μας, η διαδικασία έχει ως εξής: 1. Μήνυμα φεύγει από τον διακοσμητή σερβερ της εταιρίας μας προς την εταιρία κινητής τηλεφωνίας όπου και είμαστε συνδεδεμένοι 2. Το συγκεκριμένο μήνυμα το παραδίδει η εταιρία κινητής τηλεφωνίας στον τελικό χρήστη. Όπως αντιλαμβάνεστε, οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας με τα συστήματα των οποίων έχουμε εσωτερική τεχνική διασύνδεση για να λαμβάνετε μηνύματα από τον πενταψήφιό μας, έχουν ειδικά φίλτρα και δεν μας επιτρέπουν από τεχνικής πλευράς να στείλουμε μαζικά μηνύματα (spam), οπότε είμαστε περιορισμένοι ακόμη και από τεχνικής πλευράς (εκτός από οικονομικής). Για οτιδήποτε άλλο χρειαστείτε, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, ή και να το δημοσιεύσετε σε ανοιχτό φόρουμ. Η εταιρεία μας, λειτουργεί σεβόμενη την Ελληνική και Ευρωπαϊκή νομοθεσία, και ως εκ τούτου, δεν έχουμε να κρύψουμε τίποτα από κανέναν. Με εκτίμηση, Teligron LTD Τάρσου 14 Ανθούπολη, Λευκωσία 2305 Κύπρος (+30) 2112340278 email: info@teligron.com Edited November 10, 2016 by Mythozz Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
morp Δημ. October 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 15, 2014 Σε q όντως δεν υπάρχει, αλλά το να την κόψεις είναι κάτι πολύ εύκολο... ακόμα και με ψαλίδι μπορείς να το κάνεις αν έχεις μια άλλη Micro για να δεις τα περιθώρια. Επίσης, αν δεν θες να πας σε κατάστημα το μηχάνημα που τις κόβουν κάνει 2 ευρώ από το ebay ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DemetreKre Δημ. October 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 15, 2014 Η εταιρία μας στην προσπάθεια της να προστατέψει τους καταναλωτές από κακόβουλες ή εκ παραδρομής εγγραφές θέσπισε μια πολιτική ασφαλείας που δεν είναι άλλη από το να αποστέλλονται ενημερωτικά μηνύματα σε κάθε αριθμό κινητού τηλεφώνου που δηλώνεται στην υπηρεσία 54122. Με αυτό τον τρόπο ο ιδιοκτήτης του αριθμού κινητού τηλεφώνου ενημερώνεται για την καταχώρηση του αριθμού και σε περίπτωση που δεν έχει κάνει ο ίδιος την εγγραφή αυτή ή την έκανε από λάθος μπορεί να μας ενημερώσει και να προχωρήσουμε στην διαγραφή του από την υπηρεσία μας. αν θέλατε να προστατεύετε κάποιον θα έπρεπε ενώ είχε δηλωθεί ο αριθμός τηλεφώνο στην ιστιοσελίδα, να στέλνατε με sms ένα κωδικό που θα έπρεπε να καταχωρήσει για τη συνέχεια της εγγραφής. Ο κόσμος σας έχει σιχαθεί (όχι εσάς προσωπικά) αλλά εταιρίες τέτοιου τύπου...κάντε τη διαφορά που σας αναφέρω και θα αποσύρω τον χαρακτηρισμό Με εκτίμηση, Παράθεση Αγγελία: [ Πώληση ] Wind F2G <<Ειδικής Προσφοράς>> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TeligronLtd Δημ. October 16, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 16, 2014 αν θέλατε να προστατεύετε κάποιον θα έπρεπε ενώ είχε δηλωθεί ο αριθμός τηλεφώνο στην ιστιοσελίδα, να στέλνατε με sms ένα κωδικό που θα έπρεπε να καταχωρήσει για τη συνέχεια της εγγραφής. Ο κόσμος σας έχει σιχαθεί (όχι εσάς προσωπικά) αλλά εταιρίες τέτοιου τύπου...κάντε τη διαφορά που σας αναφέρω και θα αποσύρω τον χαρακτηρισμό Με εκτίμηση, Η εταιρία μας στην προσπάθεια της να προστατέψει τους καταναλωτές από κακόβουλες ή εκ παραδρομής εγγραφές θέσπισε μια πολιτική ασφαλείας που δεν είναι άλλη από το να αποστέλλονται ενημερωτικά μηνύματα σε κάθε αριθμό κινητού τηλεφώνου που δηλώνεται στην υπηρεσία 54122. Σε αυτά τα ενημερωτικά μηνύματα, εκτός από τις χρεώσεις της υπηρεσίας και τα τηλέφωνα επικοινωνίας, υπάρχει και ο κωδικός ασφαλείας που πρέπει να εισάγει ο χρήστης στην ιστοσελίδα μας για να ολοκληρώσει την εγγραφή του (double Opt-in) όπως επίσης αναφέρουμε και για τις δωρεές που προβαίνει η εταιρία μας σε φιλανθρωπικά ιδρύματα. Εάν επισκεφτείτε το http://www.ellinespadou.com θα επιβεβαιώσετε όλα τα προαναφερθέντα. Με εκτίμηση, Teligron LTD Τάρσου 14 Ανθούπολη, Λευκωσία 2305 Κύπρος (+30) 2111768263 email: info@teligron.com Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfeios Δημ. October 16, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 16, 2014 Σε q όντως δεν υπάρχει, αλλά το να την κόψεις είναι κάτι πολύ εύκολο... ακόμα και με ψαλίδι μπορείς να το κάνεις αν έχεις μια άλλη Micro για να δεις τα περιθώρια. Επίσης, αν δεν θες να πας σε κατάστημα το μηχάνημα που τις κόβουν κάνει 2 ευρώ από το ebay ! Σε καταστημα wind στην κοβουν ; Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfeios Δημ. October 16, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 16, 2014 Αλλαγη ονοματος συνδρομητη σε σταθερο wind μπορει να γινει; Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jote Δημ. October 16, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 16, 2014 Σε καταστημα wind στην κοβουν ; Τσάμπα το κάνουν Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mythozz Δημ. October 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 17, 2014 Η εταιρία έδωσε επίσημη απάντηση και τρόπους διαγραφής από την εν λόγω λίστα επικοινωνίας. Το θέμα κλειδώνεται. Σημειώστε αγαπητά μέλη, οτι σαν κοινότητα ΔΕΝ προωθούμε «μαζικές» προσφυγές, δεν εκπροσωπούμε κανέναν σε τέτοιου είδους διαφωνίες και απλά προσφέρουμε το μέσο δημοσιοποίησης των εν λόγω προβλημάτων. Μέχρι εκεί όμως. Παράθεση [imgalign]http://icons.iconarchive.com/icons/iconshock/social-media/96/twitter-icon.png[/imgalign]"Some hearts are different than others. Like crystal in a world of glass... Even the way they shatter is beautiful..." Wannabe Editor? Reviewer? Columnist? Join the Unwired Revolution, now! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leonpap Δημ. October 21, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 21, 2014 Σε καταστημα wind στην κοβουν ; Προχτές πήγα για κόψιμο κάρτας σε κατάστημα wind και δεν πλήρωσα τίποτα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
angelique_dim Δημ. October 21, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 21, 2014 Τσάμπα το κάνουν Όντως., τσάμπα σε φίλο πρόσφατα ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sohoho Δημ. October 21, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 21, 2014 Εληξε το 12μηνο συμβολαιο wind broadband που είχα,και κάνοντας την αίτηση διακοπής(ωστε να μην συνεχιστεί να υπάρχει ο τηλεφωνικός αυτός αριθμός και να μην με χρεωσουν παραπάνω μετα το 12μηνο),έγραφε οτι με την λήξη παραιτουμαι απο την επιδότηση 40 και κατι ευρώ.Οι υπηρεσίες θα ακυρωθούν σε λίγες ημέρες.Μπορώ να αγοράσω κινητο με αυτη την επιδότηση,η με την υπογραφή της κανονικής λήξης του συμβολαίου το ποσο πέρασε στην εταιρεία?:worry: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
SkenaDena Δημ. October 21, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 21, 2014 Εγώ πήγα προχθές σε γερμανό να κόψω τη σίμ μου σε Micro και μου χρέωσαν το κόψιμο 2 ευρώ !!! για 10 δευτερόλεπτα 2ευρώ !!!!!!! Παράθεση Landline Internet : Cosmote VDSL 200 Mbps | Mobile Internet : Cosmote Gigamax Unlimited iPhone 13 Pro Max 256GB | Apple Watch Series 8 45MM Aluminium | Apple AirPods Pro 2 | iPad 7th Gen 64GB 10,2'' MacBook Pro 13'' 2022 M2 16GB RAM 256GB SSD | MacBook Pro 13'' 2015 i5 8GB RAM 128GB SSD Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sdaoulas Δημ. October 21, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 21, 2014 Χθες σε καταστημα wind θεσσαλονικη σε καρτα q δε μου την εκοψαν. Μου εδωσαν καινουρια micro simω 5 ευρω παρακαλω. Παράθεση TCe Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. October 21, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 21, 2014 Η επιδότηση των 40 ευρώ είναι για την επόμενη χρονιά. Για την προηγούμενη πήρες ( ή δεν πήρες) στην αρχή του συμβολαίου. Έτσι λοιπόν επιδότηση θα πάρεις με νέα σύνδεση , και ίσως να είναι και πολύ μεγαλύτερο το ποσό.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Manospalin Δημ. October 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2014 Να ρωτησω και εγω κατι χωρις να ειμαι τελειως off topic.. Σε αυτα τα συμβολαια προπληρωνουμε το παγιο ή το πληρωνουμε μετα το τελος του μηνα; Γιατι μολις μου διακοπηκε η συνδεση μετα απο ενα μηνα που το αιτηθηκα, και σημερα μου τραβηξε απομτην πιστωτικη αλλο ενα παγιο... Παράθεση Nokia 5110, 3210, 8210, Samsung M-100, Nokia 7210, 7650, 6600, Siemens Sx1, Nokia 6230, 6680, N70, Qtek S200, Nokia N80, Qtek 9000, Nokia N93, N95 8GB, samsung Omnia, iphone 3g, 3gs , 4, 4s, 5, 6+, 7 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Vasileios Δημ. October 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2014 Αν σήμερα σου τράβηξαν από την πιστωτική ένα πάγιο , σημαίνει ότι ο λογαριασμός εκδόθηκε 25 ημέρες πριν και σήμερα ήταν η τελευταία ημέρα πληρωμής. Νομίζω ότι είναι σωστό. Θα σου έρθει πάντως εκαθαριστικός λογαριασμός. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chemist89 Δημ. October 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2014 Σε καταστήματα wind Θεσσαλονίκη εχτες τζάμπα το κανανε Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alfeios Δημ. October 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2014 Σε καταστήματα wind Θεσσαλονίκη εχτες τζάμπα το κανανε Οχι μονο την κοβουν τσαμπα, αλλα σου κοβουν κι αλλης εταιριας αν το ζητησεις Παράθεση Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dantekavala Δημ. October 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2014 Καλησπέρα σε όλους. Είμαι σχετικά παλιός χρήστης και έχω βοηθηθεί αρκετές φορές σε διάφορα θέματα από το φόρουμ. Έτσι λοιπόν, με το μήνυμα αυτό, θέλω να βοηθήσω και γω με τη σειρά μου άλλους χρήστες. Θα προσπαθήσω να μην αναφερθώ σε προσωπικά στοιχεία και άλλα γεγονότα που μπορεί να θίξουν άτομα. Στις 10 Σεπτέμβρη, καλεί στο κινητό ένας κύριος και μου κάνει προσφορά για σταθερό+internet+κινητό στη Wind. Του αναφέρω ότι δεν είμαι σίγουρος και δεν μπορώ να απαντήσω άμεσα για προσωπικούς λόγους. Μου πρότεινε πως μπορούμε να περάσουμε την προσφορά και θα είχα χρόνο να το σκεφτώ μέχρι να έρθει το συμβόλαιο, όπου θα έδινα και τα απαραίτητα χαρτιά. Έτσι και έγινε. Τελικά δεν υπέγραψα και δεν έδωσα τα δικαιολογητικά. Την επόμενη μέρα καλώ τον ίδιο και του το λέω και προσωπικά για να ξέρει. Μου αναφέρει πως θα ακυρώσει την προσφορά και τελειώνει εκεί. 15 ημέρες μετά, έρχεται μήνυμα στο κινητό μου και μου λέει "Καλώς ήρθατε στη Wind". Έπειτα από πολλά τηλέφωνα στη δική μου εταιρεία και στη Wind, μου λένε να πάρω τηλέφωνο στο τμήμα αμφισβήτησης συμβολαίων. Εκεί μου λένε πως υπάρχει κανονικά το συμβόλαιο και μάλιστα έχει και υπογραφή μου. Παίρνω στο Συνήγορο του καταναλωτή και στην ΕΕΤΤ. Μου λένε να κάνω αίτηση αντίστροφης φορητότητας στην παλιά εταιρεία και να κάνω και αμφισβήτηση στη Wind. Όλα αυτά μαζί με καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Μόλις ανέφερα την καταγγελία μου είπαν πως δεν κατάλαβα καλά για την υπογραφή και πως ήταν δικό τους ανθρώπινο λάθος και με ενημέρωσαν πως μέσα σε 15 ημέρες θα έχει γίνει η μεταφορά. Στις 22 Οκτώβρη και αφού είχα ενημερωθεί με μήνυμα πως η μεταφορά θα γίνει στις 27 του μήνα, κόβεται γραμμή σταθερού και ίντερνετ. Πρώτο τηλέφωνο στη Wind, μου λένε ότι έχει γίνει διακοπή όπως ζήτησα και είναι θέμα της άλλης εταιρείας. Η άλλη εταιρεία μου λέει πως μέχρι τις 27 ο βρόγχος ανήκει στη Wind και δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Στο επόμενο τηλέφωνο στη Wind, με έβγαλαν πάλι τρελό ότι δεν άκουσα καλά και πως ήταν τεχνική βλάβη που μέσα σε 24 ώρες θα διορθωθεί. 2 ημέρες μετά και το πρόβλημα παραμένει. Παίρνω και άλλο τηλέφωνο και για άλλη μια φορά με βγάλαν τρελό. Δεν ήταν τεχνικό πρόβλημα αλλά διακοπή όπως είπε ο πρώτος. Αυτοί μπορούν να διακόψουν όποτε θέλουν τη γραμμή αφού είναι προς κατάργηση, άσχετα με το πότε έχει καθοριστεί η μεταφορά. Αυτά τα λίγα από τη Wind. Εξαπάτηση, πλαστογράφηση, δόλο και τώρα διακοπή γραμμής 5 ημέρες νωρίτερα. Η καταγγελία στην ΕΕΤΤ έχει γίνει, απλά όπως μου είπαν θα πάρει 2-2.5 μήνες. Παράθεση Το μεγαλύτερο online football manager --> εδώ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eLeKtriK EyE Δημ. October 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2014 Έχει αναφερθεί το ίδιο πράγμα τόσο για τη Wind όσο και για τις άλλες δύο εταιρείες. Υπεύθυνες γι' αυτό το χάλι είναι τρίτες εταιρείες που δουλεύουν με το σύστημα των "στόχων" και που σου "φορτώνουν" συμβόλαια με το έτσι θέλω. Μη δέχεστε τηλεφωνικές προσφορές. Να ψάχνετε εσείς τις προσφορές, όχι εκείνες εσάς. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Manospalin Δημ. October 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2014 Προφανώς είναι έτσι! Ευχαριστώ πολύ! Παράθεση Nokia 5110, 3210, 8210, Samsung M-100, Nokia 7210, 7650, 6600, Siemens Sx1, Nokia 6230, 6680, N70, Qtek S200, Nokia N80, Qtek 9000, Nokia N93, N95 8GB, samsung Omnia, iphone 3g, 3gs , 4, 4s, 5, 6+, 7 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ReaperX Δημ. October 25, 2014 Κοινοποίηση Δημ. October 25, 2014 Καλησπέρα Ένας γνωστός μου με free2go έκανε τη βλακεία και δέχτηκε τηλεφωνικά μια υποτιθέμενη προσφορά της wind με δώρο tablet. Υπογραφή δεν έχει μπει πουθενά.Απλά είπαν ότι από Δευτέρα θα περάσει ο courrier. Επειδή είδε ότι τελικά η "προσφορά" είναι ασύμφορη σε σχέση με το free2go υπάρχει η δυνατότητα να ακυρωθεί? Σε τηλεφωνική επικοινωνία που υπήρξε αργότερα φυσικά το αρνήθηκαν και είπαν ότι η αίτηση έχει ήδη γίνει. Υπάρχει κάποιος τρόπος?Αν δεν υπογράψει τα χαρτιά απ' τον courrier? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.