Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Προς το παρόν έχω λάβει ένα sms που λέει πως η υπόθεση μου καταγραφηκε και έχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα
Link to comment
Share on other sites

Προς το παρόν έχω λάβει ένα sms που λέει πως η υπόθεση μου καταγραφηκε και έχει προωθηθεί στο αρμόδιο τμήμα

 

Καπου ειχα διαβασει....ειμαι σιγουρος αλλα δεν θυμαμαι που...οτι το μεγιστο εξτρα δεν μπορει να ειναι παραπανω απο 20€.

Πηγαινε στην ΕΕΤΤ και διαβασε, γιατι πρεπει να σε ενημερωνουν οταν συμβαινει αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Το εψαξα και μάλλον σε αυτη την παράγραφο αναφέρεσαι.

Αντιγραφω απο το site της ΕΕΤΤ

 

Θέματα χρεώσεων των υπηρεσιών από τους παρόχους

Στη σταθερή και κινητή τηλεφωνία, επιλέξτε τη φραγή εφόσον δεν χρησιμοποιείτε πολυμεσικές υπηρεσίες, όπως είναι οι κλήσεις προς πενταψήφιους αριθμούς (π.χ., 13ΧΧΧ, 15ΧΧΧ) ή προς άλλες υπηρεσίες προστιθεμένης αξίας (π.χ., 901ΧΧΧΧ). Σε κάθε περίπτωση, η χρέωση από κάθε πάροχο πολυμεσικών υπηρεσιών δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα €20 μηνιαίως (+ΦΠΑ) για συνδρομητικές υπηρεσίες. Από τη συγκεκριμένη υπηρεσία εξαιρούνται οι χρεώσεις για συμμετοχή σε διαγωνισμούς, π.χ., τηλεπαιχνίδια.

http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/FAQSview/categories_view.jsp?c=28&col=blue&s=30

Link to comment
Share on other sites

Το εψαξα και μάλλον σε αυτη την παράγραφο αναφέρεσαι.

Αντιγραφω απο το site της ΕΕΤΤ

 

Θέματα χρεώσεων των υπηρεσιών από τους παρόχους

Στη σταθερή και κινητή τηλεφωνία, επιλέξτε τη φραγή εφόσον δεν χρησιμοποιείτε πολυμεσικές υπηρεσίες, όπως είναι οι κλήσεις προς πενταψήφιους αριθμούς (π.χ., 13ΧΧΧ, 15ΧΧΧ) ή προς άλλες υπηρεσίες προστιθεμένης αξίας (π.χ., 901ΧΧΧΧ). Σε κάθε περίπτωση, η χρέωση από κάθε πάροχο πολυμεσικών υπηρεσιών δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα €20 μηνιαίως (+ΦΠΑ) για συνδρομητικές υπηρεσίες. Από τη συγκεκριμένη υπηρεσία εξαιρούνται οι χρεώσεις για συμμετοχή σε διαγωνισμούς, π.χ., τηλεπαιχνίδια.

http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/FAQSview/categories_view.jsp?c=28&col=blue&s=30

Ναι αυτό εννοούσα .......... δεν σε αφορά 100% απ ότι βλέπω, αλλά πολυμεσική υπηρεσία μπορεί άνετα να χαρακτηρισθεί και το ιντερνετ.

Link to comment
Share on other sites

Το εψαξα και μάλλον σε αυτη την παράγραφο αναφέρεσαι.

Αντιγραφω απο το site της ΕΕΤΤ

 

Θέματα χρεώσεων των υπηρεσιών από τους παρόχους

Στη σταθερή και κινητή τηλεφωνία, επιλέξτε τη φραγή εφόσον δεν χρησιμοποιείτε πολυμεσικές υπηρεσίες, όπως είναι οι κλήσεις προς πενταψήφιους αριθμούς (π.χ., 13ΧΧΧ, 15ΧΧΧ) ή προς άλλες υπηρεσίες προστιθεμένης αξίας (π.χ., 901ΧΧΧΧ). Σε κάθε περίπτωση, η χρέωση από κάθε πάροχο πολυμεσικών υπηρεσιών δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα €20 μηνιαίως (+ΦΠΑ) για συνδρομητικές υπηρεσίες. Από τη συγκεκριμένη υπηρεσία εξαιρούνται οι χρεώσεις για συμμετοχή σε διαγωνισμούς, π.χ., τηλεπαιχνίδια.

http://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/FAQSview/categories_view.jsp?c=28&col=blue&s=30

 

Αυτό τι σημαίνει πρακτικά; Ότι αν πχ. πάθει κάτι πες το σταθερό του οτε και αναγκαστώ να τηλ από το κινητό το 13888, ο ΟΤΕ υποχρεούται να μου αφαιρέσει μόνο 20 ευρώ+ΦΠΑ για όλες τις συνομιλίες, ακόμα και αν εγώ μιλήσω μαζί του για χρόνο αξίας πχ. 100 ευρώ+ΦΠΑ; :confused: Αυτό εφαρμόζεται και σε καρτοκινητά; Σταματάει η χρέωση στα 20 ευρώ μόνη της;

Link to comment
Share on other sites

Αυτό τι σημαίνει πρακτικά; Ότι αν πχ. πάθει κάτι πες το σταθερό του οτε και αναγκαστώ να τηλ από το κινητό το 13888, ο ΟΤΕ υποχρεούται να μου αφαιρέσει μόνο 20 ευρώ+ΦΠΑ για όλες τις συνομιλίες, ακόμα και αν εγώ μιλήσω μαζί του για χρόνο αξίας πχ. 100 ευρώ+ΦΠΑ; :confused: Αυτό εφαρμόζεται και σε καρτοκινητά; Σταματάει η χρέωση στα 20 ευρώ μόνη της;

 

ναι σταματαει η χρεωση στα 20, αλλα σταματαει και η συνδεση επισης:D

Αλλα ισχυει κυριως στα ροζ τηλεφωνα. Οχι στο 11888....αν το εχω καταλαβει σωστα.

Link to comment
Share on other sites

To παρακατω κειμενο αφορα αντιμετωπιση της εταιρειας Wind απεναντι σε γνωστη μου (ιατρος στο επαγγελμα)

Υπαρχουν φυσικα ολες οι λεπτομερειες (καταστημα Περιστεριου, ονοματα υπαλληλων, αρχικη προσφορα)

Περιμενουμε την επισημη απαντηση της εταιρειας στην ερωτηση που εκανε η κυρια και την οποια παραθετω:

 

"Στις 18/6/13 πηρα γραπτως προσφορα απο το Public Αιγαλεω σχετικα με φορητοτητα

Τη προσφορα αυτη την εστειλα με e-mail την ιδια μερα σε καταστημα Περιστεριου με σκοπο να τη την αξιολογησουν και αν μπορουν να τη δρομολογησουν αυτοι αντι για το καταστημα Public.

Πηρα την επιβεβαιωση απο τον υπευθυνο καταστηματος οτι δεν υπαρχει προβλημα και οτι μπορει να δρομολογησει το καταστημα τους την αιτηση αντι του Public Aιγαλεω.

Μετα απο 10 μερες στις 28/6/13 με καλεσαν απο το καταστημα Περιστεριου και μου ειπαν οτι δεν ισχυει η προσφορα με τους ορους που υπηρχαν γραπτως -την οποια επαναλαμβανω την ειχαν αποδεχθει αυθημερον- με τη δικαιολογια οτι μονο το Public μπορει να το κανει. Πηγαινοντας στο Public -την ιδια ωρα- μου ειπαν οτι η προσφορα πλεον δεν ισχυει.

Παρακαλω να μου δωσετε μια λογικη εξηγηση

Στη διαθεση σας για περισσοτερες λεπτομερειες

Ε.Κ

Ιατρος "

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζετε τι προσφορά είχε πάρει γραπτώς από τα Public ;;;

 

Από τη στιγμή που είναι ιατρός γιατί δεν ζητά ένα επαγγελματικό πρόγραμμα, να της δώσει μια προσφορά το κατάστημα;;;

 

PS: Η ειδικότητα του ιατρού πρέπει να αντιμετωπίζετε διαφορετικά;! μιας κι το αναφέρετε 2 φορές! (φιλικά πάντα)

Link to comment
Share on other sites

Καμμια σχεση το επαγγελμα απλα εβαλα την επιστολη οπως την εστειλε η γνωστη μου

Η προσφορα που ειχε απο το Public ισχυε για οποιοδηποτε εκανε αιτηση φορητοτητας

(κινητο + σταθερο) καμμια σχεση με το επαγγελμα

Link to comment
Share on other sites

Καμμια σχεση το επαγγελμα απλα εβαλα την επιστολη οπως την εστειλε η γνωστη μου

Η προσφορα που ειχε απο το Public ισχυε για οποιοδηποτε εκανε αιτηση φορητοτητας

(κινητο + σταθερο) καμμια σχεση με το επαγγελμα

 

Καλημέρα! Μήπως γνωρίζεις την προσφορά;;;

 

Απλά ανέφερα πως αν ήθελε μόνο το κινητό θα μπορούσαν σαν κατάστημα να ζήτησουν μεγαλύτερη επιδότηση μιας κι είναι επαγγελματίας η φίλη σας. Μήπως έτσι κάλυπταν τα σπασμένα...

Link to comment
Share on other sites

To παρακατω κειμενο αφορα αντιμετωπιση της εταιρειας Wind απεναντι σε γνωστη μου (ιατρος στο επαγγελμα)

Υπαρχουν φυσικα ολες οι λεπτομερειες (καταστημα Περιστεριου, ονοματα υπαλληλων, αρχικη προσφορα)

Περιμενουμε την επισημη απαντηση της εταιρειας στην ερωτηση που εκανε η κυρια και την οποια παραθετω:

 

"Στις 18/6/13 πηρα γραπτως προσφορα απο το Public Αιγαλεω σχετικα με φορητοτητα

Τη προσφορα αυτη την εστειλα με e-mail την ιδια μερα σε καταστημα Περιστεριου με σκοπο να τη την αξιολογησουν και αν μπορουν να τη δρομολογησουν αυτοι αντι για το καταστημα Public.

Πηρα την επιβεβαιωση απο τον υπευθυνο καταστηματος οτι δεν υπαρχει προβλημα και οτι μπορει να δρομολογησει το καταστημα τους την αιτηση αντι του Public Aιγαλεω.

Μετα απο 10 μερες στις 28/6/13 με καλεσαν απο το καταστημα Περιστεριου και μου ειπαν οτι δεν ισχυει η προσφορα με τους ορους που υπηρχαν γραπτως -την οποια επαναλαμβανω την ειχαν αποδεχθει αυθημερον- με τη δικαιολογια οτι μονο το Public μπορει να το κανει. Πηγαινοντας στο Public -την ιδια ωρα- μου ειπαν οτι η προσφορα πλεον δεν ισχυει.

Παρακαλω να μου δωσετε μια λογικη εξηγηση

Στη διαθεση σας για περισσοτερες λεπτομερειες

Ε.Κ

Ιατρος "

 

 

Αν και δεν είμαι γιατρός, ένας απλός εργάτης είμαι... απο το μήνυμα σας καταλαβαίνω το εξής :

 

α) Το Public είναι υπεύθυνο για την διαχειρηση μιας προσφοράς από την Wind.

β) Εσείς αντί να προωθήσετε την προσφορά μέσω του καταστήματος, απευθυνθήκατε στο κατάστημα Περιστερίου. Αν αυτή η κίνηση ήταν δική σας πρωτοβουλία σαφώς και φέρεται ευθύνη για την ακύρωση της αίτησης.

γ) Πάμε τώρα στο πιο σημαντικό, στο οποίο πιστεύω ότι έγινε παρανόηση. Σαφώς και το κατάστημα του Περιστερίου μπορεί να δρομολογήσει όλες τις αιτήσεις προς την Wind. Όλες, πλήν όμως εκείνων που αφορούν προσφορές για συγκεκριμένα καταστήματα, τα οποία προφανώς παίρνουν μπόνους πωλήσεων.

Ο υπάλληλος από αυτά που γράφετε, φαίνεται να είπε την αλήθεια. Ναι!! Μπορεί το κατάστημα Περιστερίου να δρομολογήσει αντί του Public. Βεβαίως και μπορεί. Αλλά αν εσείς δεν ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΣΑΤΕ ότι η προσφορά που έχετε στα χέρια σας, δεν είναι μια οποιαδήποτε προσφορά, αλλά μια ειδική προσφορά που μονο το public μπορεί να διαχειριστεί, τότε αυτό είναι και το δεύτερο λάθος σας.

 

Εν κατακλείδι, αν θέλατε πράγματι να στείλετε την προσφορά μέσω αλλού καταστήματος, θα έπρεπε να μην αποκρύψετε το γεγονός ότι την προσφορά αυτή τη διαχειριζεται το public, θα έπρεπε επίσης να το αναφέρεται καθαρά ώστε να το καταλάβει ο υπάλληλος και να πάρει όλη την ευθύνη, και φυσικά θα έπρεπε επίσης να τους λέγατε ότι θέλετε να σας κάνουν ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ.

 

Σκεφτόμενος όλα αυτά τα δεδομένα και έτσι όπως τα διατυπώσατε, κατ εμε λογικά και επόμενα σας απέρριψαν το αίτημα σας.

Edited by Hierophant
Link to comment
Share on other sites

Η προσφορα επαναλαμβανω ισχυε για ολους (εργαζομενους,ανεργους κλπ) που εκαναν φορητοτητα σταθερου και κινητου απο αλλο παροχο στη Wind

Ηταν για 2 ετη με απεριοριστα αστικα υπεραστικα κ Internet για το σταθερο, 1500 λεπτα προς ολους, 1500 sms, κ 1,5GB internet για κινητο με χρεωση 69,80/μηνα και υψος επιδοτητσης 442€.

Η προσφορα ηταν γραπτως εσταλη δε απο τη κυρια σε καταστημα Wind Περιστεριου την οποια αφου τη διαβασαν της ειπαν οτι οπως ειναι μπορουν να τη κανουν και αυτοι στις 18/6

Στις 28/6 μετα απο 10 μερες ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ της ειπαν οτι δε μπορουν.

Επικοινωνησε με το Public και της ειπαν οτι πλεον αυτη η προσφορα δεν ισχυει

 

Οποιοσδηποτε απο μας θα μπορουσε να ειναι στη θεση της κυριας

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αυτό που δε καταλαβαίνω είναι γιατί αφού η προσφορά ήταν αποκλειστικά στα public κάποιος να ζητήσει σε άλλο κατάστημα να του την κάνει και μάλιστα για το ίδιο δίκτυο όχι στον ανταγωνισμό. Λάθος του καταστήματος μεν που αποδέχθηκε ότι θα υλοποιήσει τη προσφορά αλλά για μένα λάθος και του πελάτη. Πολλές φορές υπάρχουν αποκλειστικες προσφορές σε συγκεκριμένα καταστήματα λόγω ειδικών συνεργασιών που προφανώς επίτηδες η Wind για παράδειγμα της δίνει σε τρίτο συνεργάτη κι όχι στα δικά της καταστήματα. Αν τα καταστήματα μπορούσαν να τη κάνουν θα τη διαφήμιζαν κι αυτοί ήταν προφανές...

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Είναι προφανές ότι η γυναίκα θέλησε να στηρίξει κατάστημα της περιοχής της πλην όμως ΡΩΤΗΣΕ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ κ εισέπραξε θετική απαντηση.
Link to comment
Share on other sites

Είναι προφανές ότι η γυναίκα θέλησε να στηρίξει κατάστημα της περιοχής της πλην όμως ΡΩΤΗΣΕ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ κ εισέπραξε θετική απαντηση.

 

Ξαναδιάβασε σε παρακαλώ το μήνυμα μου, και ιδιαίτερα το Γ. Σου λύνω όλες τις απορίες σε μια παράγραφο. Μην επαναλαμβανόμαστε σε παρακαλώ...

Link to comment
Share on other sites

ας με συγχωρέσετε, γνωρίζω πόσο έχουν αποθρασυνθεί όλοι γενικότερα, απλά έμελε να το δω -ακούσω- κι εγώ ο ίδιος

 

χρησιμοποιώ την υπηρεσία που μπλοκάρει κάθε κλήσει με απόκρυψη κι είχα βρει την ησυχία μου. σκάει ένα νούμερο άγνωστο σε μένα , άρχιζε με 213, και είναι της Vodafone.

από περιέργια δεν το έκλεισα στην μάπα, αλλά γελώντας λέω "πείτε μου τι θέλετε" κι άρχησε το πανυγήρι..χαχα να μου λέει ότι ξέρουν ότι είμαι στην WIND & ότι σας προσφέρουμε (η Voda) καρτοπρόγραμμα με ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ λεπτά κι όχι 3λεπτα, και να τους λέω "προσφέρετε με 10 ευρώ 300 λεπτά προς όλους και σταθερά, και 1G internet & 2-3 ευρώ υπόλοιπο στην κάρτα?"

η απάντησή τους "είστε ικανοποιημένος με την κάρτα που έχετε"? λέω "φυσικά εννοείτε και είμαι τι με περάσατε για χθεσινό"? και καπάκια μου λένε γειά σας. ακόμα γελάω :lol::lol::lol:

 

Μου έχει συμβεί και μένα και προφανώς τους γείωσα..Και αυτό με το πραγματικά λεπτά και όχι τρίλεπτο, φοβερό ψεμα! Ισχύει στο καρτοσυμβόλαιο το τρίλεπτο κανονικά :mad:

Link to comment
Share on other sites

Τα πραματα ειναι απλα και οπως ειπα και πριν ο καθενας απο μας θα μπορουσε να ηταν στη θεση αυτη

Ο καταναλωτης ειχε στα χερια του μια γραπτη προσφορα απο συγκεκριμενο καταστημα

Ουτε γνωριζε ουτε ενημερωθηκε οτι η προσφορα ισχυει μονο για το συγκεκριμενο καταστημα

Εστειλε την προσφορα ως εχει σε καταστημα της περιοχης της και της ειπαν οτι μπορουν να τη δρομολογησουν και αυτοι ως εχει

ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

Αν το ειχαν κανει και θα ηταν προς τιμην τους η καταναλωτρια δεν θα ειχε προβλημα

Ουτε καν σεβαστηκαν οτι ο καταναλωτης εδωσε στο καταστημα τους τη τελευταια επιλογη.. (ο οποιος φυσικα κ δε γνωριζε οτι η προσφορα ειναι αποκλειστικη κ μονο απο ενα καταστημα)

Μετα απο 10 μερες και αφου ειχε ληξει η ισχυς την εν λογω προσφορας της ειπαν οτι δεν μπορουν

Link to comment
Share on other sites

Και που λέτε, τηλεφωνώ στην εξυπ. πελατών στη WIND να δω αν βγήκε να κάνω ανανέωση συμβολαίου και τι μου λένε.....

Έκανα, λεει, 18μηνη ανανέωση συμβολαίου και πήρα και ένα samsung galaxy από το κατάστημα

στην ηλιούπολη πριν τρείς μήνες..

..ούτε που έχω πατήσει το πόδι μου ποτέ ηλιούπολη!!!!!

Τηλεφωνώ στο κατάστημα της ηλιούπολης 2,3 φορές

και στο τέλος μου λέι ο υπεύθυνος ότι κάποια κυρία απο τη WIND στη παλλήνη, που την γνώριζε ο ίδιος,

του ζήτησε μια συσκευή ,γιατί είχε έλλειψη και της έκανε εξυπηρέτηση...

Το κατάστημα της παλλήνης έκλεισε λόγω οφείλων από ότι ανακάλυψα μετά...

Σήμερα μου είπαν στα κεντρικά της WIND συμβόλαια δεν έχουν, μόνο στα καταστήματα βρίσκονται...

Το συμβόλαιο μου λοιπόν

(αυτό που υποτίθεται ότι έκανα) ΑΦΑΝΤΟ! Ένα FAX ζήτησα να μου στείλουν να δω την υπογραφή μου και τη σφραγίδα στο συμβόλαιο, να το πιστέψω,

(γιατί προφανώς υπνοβατούσα εκείνη τη μέρα) και τίποτα...

Με λίγα λόγια,έκανε κάποιος ανανέωση στο συμβόλαιο μου, χωρίς σφραγίδα

και χωρίς υπογραφή μου και τσέπωσε ένα κινητάκι.

Και εγώ βρέθηκα με συμβόλαιο στη WIND για 18 μηνες επιπλέον χωρίς να το ξέρω!!

Είναι δυνατόν να μην έχουν ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥ ΠΕΛΆΤΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΙΚΑ?

ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΟΎΜΕ ΕΝΤΕΛΏΣ?? Το κατάστημα στη παλλήνη έκλεισε! Που πήγαν τα συμβόλαια ,που υποτίθεται ότι έχουμε κάνει???? Τα πήρε το εύρηκα?

ΈΛΕΝΧΟΣ ΜΗΔΈΝ? Στο τέλος ο υπάλληλος από την ηλιούπολη μου είπε ότι αύριο θα μου ακυρώσει την ανανέωση και συγνώμη και μπλαμπλα...

Στα κεντρικά εννοείται έκαναν τους κινέζους....

Ενα μηνα μετα σχεδον μηπως θα ηταν πιο καλα να μας ενημερωσεις τι απεγινε η υποθεση;

iPhone 14 Pro Max

iWatch 9

Airpods Pro

Link to comment
Share on other sites

Προχθές είχα πάει σε κατάστημα Vodafone και με ρωτούσαν αν έχω καρτοκινητό κλπ, τους λέω μπορείτε να μου δώσετε με 10 ευρώ, 600 mb internet, 300 λεπτά προς όλους και 600 λεπτά και μηνύματα προς το ίδιο δίκτυο; Μου λένε όχι, ευχαριστώ τους λέω θα μείνω στο F2G :)
ck
Link to comment
Share on other sites

Προχθές είχα πάει σε κατάστημα Vodafone και με ρωτούσαν αν έχω καρτοκινητό κλπ, τους λέω μπορείτε να μου δώσετε με 10 ευρώ, 600 mb internet, 300 λεπτά προς όλους και 600 λεπτά και μηνύματα προς το ίδιο δίκτυο; Μου λένε όχι, ευχαριστώ τους λέω θα μείνω στο F2G :)

 

Σωστος!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Άρα φταίει το κατάστημα και όχι η WIND όπως αναφέρεις στον τίτλο
Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτό εννοούμε. Πηγαίνεις στα Άνω Σούρμενα που η wind δεν έχει κεραία και έχεις μηδενικό σήμα. H voda όμως έχει κεραία εκεί πέρα και καλό σήμα, θα συνδεθείς αυτόματα στην κεραία της voda.:)

Έχει ήδη αρχίσει να εφαρμόζεται. inside info.

 

Το κινητό θα γράφει WIND GR ή vodafone GR όπως προ 6ετίας όταν κάναν εσωτερικό roaming?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Το κινητό θα γράφει WIND GR ή vodafone GR όπως προ 6ετίας όταν κάναν εσωτερικό roaming?

Το κινητό θα γράφει την ένδειξη του παρόχου σου και ΔΕΝ θα είναι σε εσωτερική περιαγωγή όπως προ 6ετίας...

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Ναι αυτό εννοούμε. Πηγαίνεις στα Άνω Σούρμενα που η wind δεν έχει κεραία και έχεις μηδενικό σήμα. H voda όμως έχει κεραία εκεί πέρα και καλό σήμα, θα συνδεθείς αυτόματα στην κεραία της voda.:)

Έχει ήδη αρχίσει να εφαρμόζεται. inside info.

 

Παρα πολύ καλή εξέλιξη!!! Δηλαδή και τρελή οικονομια με wind και φουλ σήμα ;) Η voda άραγε θα μειώσει και αυτή τις τιμές της τώρα?

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was pinned
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...