wotanmetal Δημ. March 30, 2013 Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2013 Η περιαγωγή για το internet ήθελα να πω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
br492 Δημ. March 30, 2013 Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2013 Στην Ιταλία ίσχυε πριν 20 μέρες που ήμουν το 0,86€ το ΜΒ.μαλλον τσουζει Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Άραχθος-Λίμνη Πουρναρίου Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
haforce Δημ. March 30, 2013 Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2013 Λοιπόν με 5 ευρώ σε πακέτο 1GB από το F2G και με 5 ευρώ για roaming δεδομένων στην ΕΕΓια internet. Με 5 ευρώ έχεις και εξερχόμενες περίπου 15 λεπτά καθαρά εξερχόμενες ή 45-50 λεπτά εισερχόμενες. Μήνυμα ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ από Ελλάδα!!! Δεν νομίζω ότι χρειάζεσαι τίποτα άλλο!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eliasbats Δημ. March 30, 2013 Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2013 Γεια χαρά, σήμερα έκανα μια μα@@κία και αγόρασα μια κάρτα WIND των 5 ευρώ, που τελικά δεν χρειαζόμουν ούτε θα χρειαστώ. Επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι είπα να μην πάει χαμένη... οπότε να ο αριθμός της, για τον πρώτο τυχερό που θα το διαβάσει και θα καβατζάρει 5 ευρώπουλα 9089 3448 9978 9328 Υ.Γ. όποιος το χρησιμοποιήσει ας απαντήσει από κάτω για να το κατεβάσω το ποστ, μην μπαίνει ο κάθε πικραμένος και βαράει τον αριθμό χωρίς αποτέλεσμα!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DemetreKre Δημ. March 31, 2013 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2013 είσαι μάγκας ρειιιι PS: έχω συμβόλαιο δεν μπορώ να την καβατζώσω εγώ! Παράθεση Αγγελία: [ Πώληση ] Wind F2G <<Ειδικής Προσφοράς>> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panil Δημ. March 31, 2013 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2013 Σωραίοςςςςςς....... Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aenaos15 Δημ. March 31, 2013 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2013 Ωραιος και μαγκας αλλα κανενας δεν εισπρατει... Γιατι; Παράθεση iPhone 14 Pro Max iWatch 9 Airpods Pro Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kosnic2 Δημ. March 31, 2013 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2013 Ωραιος και μαγκας αλλα κανενας δεν εισπρατει... Γιατι; Η καρτα εχει χρησιμοποιηθει αλλα αυτος που την εβαλε δεν το εγραψε! Πραγματικα φοβερη η κινηση του φιλου που την εκανε και απαραδεκτος αυτος που την πηρε χωρις να ενημερωσει! Εγω παντως την καταρα μου του την εριξα! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tech_geek Δημ. March 31, 2013 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2013 Φίλε σε συμφέρει απίστευτα το roaming της Wind καθώς είναι ότι πιο οικονομικό υπάρχει, μετά καλείς μέσω ίντερνετ με χρεώσεις - τζάμπα :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
George6633 Δημ. March 31, 2013 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2013 Η καρτα εχει χρησιμοποιηθει αλλα αυτος που την εβαλε δεν το εγραψε! Πραγματικα φοβερη η κινηση του φιλου που την εκανε και απαραδεκτος αυτος που την πηρε χωρις να ενημερωσει! Εγω παντως την καταρα μου του την εριξα! Ετσι ακριβως!!Καποιος εκανε την ανανεωση αλλα δεν μιλαει και μαλλον δεν προκειται....συγχαρητηρια στον φιλο,σπανιζουν τετοιοι ανθρωποι! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
junglist Δημ. March 31, 2013 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2013 Και δεν δίνεις 12€ για μια συνδρομή σε Voip πρόγραμμα; Θα έχεις 3 μήνες δώρεαν ό,τι σταθερό θες στις περισσότερες χώρες του κόσμου, κινητά και sms με ελάχιστες χρεώσεις και τα καθαρά 10€ θα μείνουν στο account να τα φας όπως και όποτε θες. Απλά χρειάζεσαι ίντερνετ για να κάνεις τις κλήσεις και να στείλεις τα sms μέσω της εφαρμογής. Παράθεση ONEPLUS 12 16/512gb: rooted Blackview Tab 11 tablet 8/128gb Amazon Fire stick 4k max Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panil Δημ. March 31, 2013 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2013 Κλασική περίπτωση των 2 άκρων. Από την μία ο φίλος που διέθεσε την κάρτα και από την άλλη αυτός που την χρησιμοποίησε!!! Sent from my iPad using Tapatalk 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DonJuan Δημ. March 31, 2013 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2013 Η καρτα εχει χρησιμοποιηθει αλλα αυτος που την εβαλε δεν το εγραψε! Πραγματικα φοβερη η κινηση του φιλου που την εκανε και απαραδεκτος αυτος που την πηρε χωρις να ενημερωσει! Εγω παντως την καταρα μου του την εριξα! Φίλε μου, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για την κατάρα, επίτρεψέ μου όμως να μην ανταποδώσω. Ευχαριστώ αμέτρητα το φίλο για το δώρο το οποίο εισέπραξα τελείως τυχαία μιας και μόλις είδα το μήνυμα, κάλεσα στο 1268 κι ενώ περίμενα να ακούσω μήνυμα σφάλματος, άκουσα το "Ο χρόνος ομιλίας σας έχει ανανεωθεί". :D Συγχαρητήρια φίλε μου γι'αυτή σου την πράξη. Σε όσους βρήκανε ευκαιρία να κράξουνε πάλι, απλά να ξέρουνε ότι δεν είναι όλοι 24ώρες πάνω από έναν υπολογιστή, το μήνυμα το είδα μέσω κινητού και δεν είχα τη δυνατότητα να ενημερώσω νωρίτερα! :down: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
George6633 Δημ. March 31, 2013 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2013 Φίλε μου, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για την κατάρα, επίτρεψέ μου όμως να μην ανταποδώσω. Ευχαριστώ αμέτρητα το φίλο για το δώρο το οποίο εισέπραξα τελείως τυχαία μιας και μόλις είδα το μήνυμα, κάλεσα στο 1268 κι ενώ περίμενα να ακούσω μήνυμα σφάλματος, άκουσα το "Ο χρόνος ομιλίας σας έχει ανανεωθεί". :D Συγχαρητήρια φίλε μου γι'αυτή σου την πράξη. Σε όσους βρήκανε ευκαιρία να κράξουνε πάλι, απλά να ξέρουνε ότι δεν είναι όλοι 24ώρες πάνω από έναν υπολογιστή, το μήνυμα το είδα μέσω κινητού και δεν είχα τη δυνατότητα να ενημερώσω νωρίτερα! :down: Don Juan απο μενα σορρυ απλα συνηθως ετσι γινεται!!Καλοφαγωτα και παλι συγχαρητηρια στον φιλο!!!:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
wotanmetal Δημ. March 31, 2013 Κοινοποίηση Δημ. March 31, 2013 Μα αυτό είναι το πρόβλημα. Το internet.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fotisk13 Δημ. April 1, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 1, 2013 Μα αυτό είναι το πρόβλημα. Το internet.. Δες το#4 μήνυμα που σου έγραψα... μπορείς να έχεις ίντερνετ και στο εξωτερικό με το πακέτο που έχεις στην Ελλάδα. Παράθεση Ιστορικό: Ericsson T28s, Nokia 3330, Sony ericsson T630,K750i, K800i, Motorola V3x, Sony ericsson w950i, Nokia n95 8gb, Sony ericsson vivaz , Nokia Ν8 , iphone 4 , Samsung Galaxy SIII , Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S7 και τώρα Samsung Galaxy Νοte10 Plus + Samsung galaxy tab s2 8" 4G 2016 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
wotanmetal Δημ. April 1, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 1, 2013 Ερώτηση: Επειδή βλέπω πολλούς να παίζουν με το viber.. Πως ακριβώς λειτουργεί; Είναι σαν το skype; Για να καλέσεις κάποιον πρέπει και αυτός να έχει Viber; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
fotisk13 Δημ. April 1, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 1, 2013 Ερώτηση: Επειδή βλέπω πολλούς να παίζουν με το viber.. Πως ακριβώς λειτουργεί; Είναι σαν το skype; Για να καλέσεις κάποιον πρέπει και αυτός να έχει Viber; Ναι πρέπει να έχει και ο άλλος. Παράθεση Ιστορικό: Ericsson T28s, Nokia 3330, Sony ericsson T630,K750i, K800i, Motorola V3x, Sony ericsson w950i, Nokia n95 8gb, Sony ericsson vivaz , Nokia Ν8 , iphone 4 , Samsung Galaxy SIII , Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S7 και τώρα Samsung Galaxy Νοte10 Plus + Samsung galaxy tab s2 8" 4G 2016 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
junglist Δημ. April 1, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 1, 2013 Μα αυτό είναι το πρόβλημα. Το internet.. Αν μπορείς να κάνεις τις κλήσεις σου όταν βρίσκεις free wifi (στις μεγάλες πόλεις σχεδόν παντού ή στο ξενοδοχείο ) τότε είσαι κομπλέ. Παράθεση ONEPLUS 12 16/512gb: rooted Blackview Tab 11 tablet 8/128gb Amazon Fire stick 4k max Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ipred Δημ. April 1, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 1, 2013 Παιδιά έχει βρει κανείς σας τρόπο να διαγράφονται οι κωδικοί παλιών ανενεργών λογαριασμών στο ebill ή πρέπει να το ζητήσω τηλεφωνικά για να το κάνει το τμήμα της wind? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
iznodur Δημ. April 2, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 2, 2013 Σούπερ ειναι και μια ακόμη ευκολία απο την Wind, κάλιο αργά παρά ποτέ ;) Παράθεση ck Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
koolxs2973 Δημ. April 3, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 3, 2013 Τέλη του περασμένου Νοεμβρίου ψάχνομαι για οικονομικό πακέτο σταθερής-κινητής. Έχω μια προσφορά από Vodafone με 56 ευρώ για σταθερό με 24 Mbps και 2 κινητά με διαφορετικά υπο-προγράμματα. Φίλος μου δίνει το τηλέφωνο μια εταιρίας (όπως έμαθα αργότερα) που προωθεί πακέτα WInd, από αυτές που σε παίρνουν τηλέφωνο και κλείνεις τηλεφωνικά καινούριο συμβόλαιο. Είχε εξυπηρετηθεί παλιότερα από συγκεκριμένη κυρία που δουλεύει εκεί και μου την σύστησε. Της το είπα. Μου αντιπρότεινε την δικιά τους προσφορά: Σταθ: 24Mbps, Αστικά-υπεραστικά δωρεάν, 45 λεπτά προς κινητά, αστική (χρονοχρέωση) σε χώρες του εξωτερικού. Κινητό1: 150 λεπτά προς όλος, 20 sms, 100MB internet. Κινητό2: 250'-50-250ΜΒ. +++Δώρα: 1 ασύρματη συσκευή σταθερό, 1 κάρτα σιμ με 600' δωρεάν προς Q/WIND το μήνα για 1 έτος, 1 συσκευή κινητό (2 επιλογές διάλεγες το ένα), και φυσικά 1 μόντεμ για ίντερνετ. Όλα αυτά τα πρόσφερε με 61 ευρώ πάγιο. Διάλεξα αυτό έναντι της vodafone. Σε 1-2 μέρες έρχονται στη σύζυγό μου τα συμβόλαια, με δικό τους λάθος στο σπίτι, ενώ τους είχε πει στο γραφείο (μπερδεύοντας προφανώς το ότι το σταθερό ήταν για το σπίτι, αλλά η διεύθυνση χρέωσης είναι το γραφείο της). (1) Βλέπει ότι οι χρεώσεις των παγίων ΔΕΝ είναι αυτές που είπαμε, ΑΛΛΑ αυτό είναι κάτι που το ξέραμε και από άλλες προωθητικές ενέργειες άλλων παρόχων κινητής: δηλαδή σου γράφει τις κανονικές τιμές και όλα τα άλλα μπαίνουν σαν εκπτώσεις λόγω προωθητικής ενέργειας, λόγω οικογενειακού πακέτου κλπ κλπ κλπ. Παρ' όλ'αυτά τηλεφωνήσαμε στην κυρία της εταιρείας και μας είπε ακριβώς αυτό. Προφανώς υπέγραψε η γυναίκα μου τα συμβόλαια κανονικά και παρέλαβε Μόντεμ και τις 2 βασικές σιμ και το κινητό τηλέφωνο (μετά από λίγες μέρες αν θυμάμαι καλά). (2) Από τότε, δεν ήρθαν ποτέ ούτε η σιμ ούτε το ασύρματο. Στις επαναλαμβανόμενες κλήσεις μας σε αυτήν αλλά και στην Εξυπηρέτηση Πελατών της Wind, για την μεν sim ψιλοκάνουν τον κινέζο αναρωτώμενοι "μα πώς; δεν σας ήρθε με τις άλλες sim;" και γενικά υπάρχει μια διάθεση θαψίματος του συγκεκριμένου δώρου. όσο για το ασύρματο μας λένε ότι υπάρχει έλλειψη και περιμένουν πότε θα υπάρχει διαθεσιμότητα στην αποθήκη και τέτοια κουλά. (3) Πάμε στις χρεώσεις. Μετά από λίγες μέρες μας συνέδεσαν στο δίκτυο κινητής της Wind. Δεν υπήρχαν προβλήματα γενικά. Το σταθερό άργησε λίγο μέχρι να κανονιστούν οι λεπτομέρειες αποπληρωμής των χρωστούμενών μου στην ON telecomms που ήταν ο προηγούμενος μου πάροχος σταθερής. Στο μεταξύ ξεκίνησαν να έρχονται οι λογαριασμοί του κινητού. Από τον 1ο λογαριασμό κατάλαβα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, αλλά ήθελα να περιμένω διότι ο πρώτος λογαριασμός περιλαμβάνει κάποιες προπληρωμές. Στον δεύτερο ήμουν σχεδόν σίγουρος, αλλά είπα να περιμένω και το σταθερό. Ανήσυχος βέβαια είπα να πάρω την εταιρεία που έκανε την προωθητική ενέργεια, αλλά μια κυρία εκεί (προφανώς εκ του πονηρού) μου είπε ότι πλέον υπεύθυνοι για τις χρεώσεις και τα διάφορα θέματα στο εξής είναι η ίδια η wind και αυτήν θα έπρεπε να πάρω. (4) Παίρνω λοιπόν την εξυπ πελατών και τους δήλωσα ότι έχω θέμα με τις χρεώσεις μου και ότι θέλω να ξεκαθαριστεί το θέμα. Μου είπαν καταγράφουμε και θα σας καλέσουμε (δεν με πήραν ποτέ). Εντωμεταξύ ήρθε και ο δέυτερος λογαριασμός του σταθερού όπου βεβαιώθηκα ότι οι χρεώσεις, πέρα των εκτός παγίου ήταν πολύ υψηλότερες από τις συμφωνημένες και το διαστύρωσα με επίσκεψή μου σε κατάστημα της Wind. Μια κυρία εκεί θέλησε να με εξυπηρετήσει, παρ' όλο που κατά την άποψή της δεν θα έπρεπε διότι κάθε μαγαζί της Wind ενώ δεν έχει όνομα προφανώς είναι ιδιοκτησία ιδιώτη και είναι ανταγωνιστής των εταιρειών προώθησης (σημείωση: το οποίο είναι για εμένα χαζό: Δεν μιλάμε για υποκαταστήματα και ας μην παραμυθιαζόμαστε, αφού δεν υπάρχει ενιαία πολιτική στα διάφορα σημεία που υπάρχει το "Wind" σαν όνομα παρόχου). Έμαθα εκεί λοιπόν ότι αν δεν υπάρχει κάποια άλλη εξτρά έκπτωση που δεν μπορούσε να φανταστεί, ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ το πάγιό μου να είναι στην καλύτερη περίπτωση κάτω από 69 ευρώ!! (5) Κάποια στιγμή από τους λογαριασμούς διαπιστώσαμε ότι ούτε τα 45' προς κινητά από το σταθερό ίσχυαν και πληρώσαμε διογκωμένο λογαριασμό στο σταθερό εξ αιτίας αυτού. (6) Φυσικά καλέσαμε πολλές φορές και την ΕΞΥΠ Πελατών και την εταιρεία προώθησης. Απέυφεγαν να μας δώσουν την κυρία που έκανε την προωθητική ενέργεια. Μας έλεγαν ότι προφανώς λάθος έγινε από εμάς, ότι αυτό το 61 ευρώ ΦΥΣΙΚΑ και δεν ισχύει. Η γυναίκα μου συγκεκριμένα μίλησε με κάποιον που ήταν κάτι σαν υπεύθυνος εκεί. Όταν του είπε ότι η τάδε κυρία μας έκανε την προσφορά είπε μισοσοβαρά μισοαστεία ότι αφού μια τέτοια προσφορά δεν είναι (προφανώς κατά την άποψή του) πραγματική, αυτοί είναι υποχρεωμένοι να απολύσουν την κυρία που μας την έκανε. Η γυναίκα μου απάντησε φυσικά ότι δεν την ενδιαφέρει τι θα κάνει αυτός ενδοεταιρικά και αν έχουν εσωτερικό πρόβλημα και ότι αυτό είναι ξεκάθαρη ΑΠΑΤΗ. Και φυσικά του διεμήνυσε ότι θα κινηθεί ΚΑΙ νομικά ενάντια και στην Wind αλλά και στην εταιρέι απροώθησης (σε εκείνον δλδ). Ο κύριος αυτός είχε το ΘΡΑΣΟΣ να πει στη γυναίκα μου, "καλά όταν ήρθαν τα συμβόλαια, δεν τα είδατε τι υπογράψατε"; Τι να του πεις του παλιο... (Βλέπε κ παράγραφο 1 τι γίνεται με τα συμβόλαια των προωθητικών προσφορών). (7) Εμείς ακόμα δεν έχουμε κάνει γραπτό αίτημα στην Wind αλλά συνεχίσαμε να τους καλούμε και να τους ρωτάμε τι θα γίνει με την περίπτωσή μας. Κάθε φορά έβλεπαν στον υπολογιστή τις προηγούμενες καταχωρίσεις, μας διαβεβαώναν ότι όντως έχουν καταγραφεί (προφανώς εκεί που δεν πιάνει η μελάνη) και ότι θα μας καλέσουν όταν δουν τι θα αποφασίσει η wind για την περίπτωσή μας αφού την εξετάσει. Σε κάποια από όλες μας τις επικοινωνίες μάλιστα μας είπα ότι θα δουν ποιος έκανε την προωθητική ενέργεια και ότι θα εξετάσουν και τη δικιά του άποψη. (8) Κάποια στιγμή όταν ήδη εγώ είχα πάρει 2 λογαριασμούς και από σταθερό και από κινητό, απηυθυσμένος είπα ότι μέχρι να λυθεί το θέμα δεν θα τους πληρώσω. Αυτοί μου κόβουν (προσωρινά) το σταθερό, Σάββατο μέρα, και με 2 παιδιά στο σπίτι, που μπορέι να είχα κάποια ανάγκη. Ανάγκάστικα και πήγα και πλήρωσα ένα μεγάλο μέρος της οφειλής (αν όχι όλη) για να επανενεργοποιηθεί το σταθερό, όπως και έγινε σχεδόν άμεσα. Στα δικά μου αιτήματα όμως συνέχισαν να μην με καλούν για να μου δώσουν λύση! (9) Πριν περίπου 1 εβδομάδα ξανακάλεσα την ΕΞΥΠ Πελατών για να δω τι γίνεται. Πρώτα μίλησα με την σταθερή τηλεφωνία. Μου λέει η κοπέλα ότι εγκρίθηκε το αίτημά μου για τα 45' από σταθερά προς κινητά, διότι είχαν κάνει λάθος και δεν το πέρασαν και τέτοια. Άρα, σκέπτομαι, είδαν ότι όντως αυτό ΕΙΝΑΙ όπως το συμφωνήσαμε. (Για τα δώρα δεν έγινε λόγος από δικιά μου παράλειψη να την ρωτήσω). Με συνδέει με την κινητή. (10) Ρωτώ τι έγινε με τα αιτήματά μου. Μου λέει δεν εγκρίθηκε. Τα πάγια σας είναι σωστά. Της λέω δεν με ικανοποιεί η απάντησή σας, δεν την δέχομαι. Μου απαντά "αυτή είναι η απόφαση. δεν μπορεί να γίνει κάτι". Της απαντώ: όταν λέω ότι δεν με ικανοποιεί, δεν εννοώ για το ύψος του παγίου, αλλά για το σκεπτικό και το γίνεται. Μου λέει ότι η εταιρεία προώθησης λέει ότι "Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΠΑΓΙΟΥ". Εκεί μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. (Δες και πάλι παράγραφο 1). Της είπα σας ενημερώνω ότι ηχογραφώ την κλήση και μου έιπε "δεν έχετε την συγκατάθεσή μου" (3 φορές μου το είπε). Της λέω ότι "κι εσείς μας ηχογραφείτε", "Ναι αλλά σας το λέμε εκ των προτέρων μου" λέει. "Αλλιώς μπορέιτε να κλείσετε αν δεν το θέλετε". (Διερωτήθηκα τότε και διερωτώμαι: Αν το κλείσω πώς θα εξυπηρετηθώ; Δεν είναι εκβιαστική η ελευθερία που επιλογής που μου παρέχει;) Της είπα "αφού ηχογραφείτε, αν πάω δικαστικά, που θα πάω διότι αυτό που κάνετε είναι απάτη, αν ζητήσω τις ηχογραφημένες συνομιλίες θα τις φέρετε;".Το ερώτημα φυσικά ήταν ρητορικό. Μου λέει "δεν ξέρω, αυτό θα πρέπει να το δέιτε με τον νομικό σας σύμβουλο. Πάντως την δικιά μου συγκατάθεση για ηχογράφηση δεν την έχετε". Μέχρι σήμερα δεν είχα χρόνο να τα γράψω όλα αυτά. τα γράφω σήμερα εδώ. Έχω να συμπληρώσω και κάτι ακόμα. (11) Στους λογαρισμούς με έχουν χρεώσει με ένα κόστος σύνδεσης σταθερής κοντά στα 30 ευρώ. Δεν μου το είχαν πει κατά την προσφορά, αλλά αυτό ΠΕΣ ότι το αναγνωρίζω (υπάρχει και στο συμβόλαιο και είναι πάγια τακτική των εταιρειών). Αυτό που δεν χωνεύω με τίποτα όμως είναι τα 19 ευρώ που με χρέωσε η ON TELECOMS για τέλη αποσύνδεσης!!! Ενώ είμαι συνδρομητής πάνω από 2 χρόνια σ' αυτούς. Και εν πάσει περιπτώσει τι είναι τα τέλη αποσύνδεσης. Μόνο ένας από τους δύο έκανε κάτι: ή η ΟΝ ή η WIND σωστά; Ένα 50άρι κερατιάκτικα. Γιατί να πρέπει να πληρώσω και στον έναν και στον άλλο; Είναι ή δεν είναι απάτη; Τι να κάνω; Βοηθάτε γιατί έχω σκάσει με την πα΄ρτι τους. Έπρεπε να πληρώνω 61 και είμαι πάνω από 75 ευρώ μηνιαίως!!! Όταν μου αμφισβήτησαν κάθε φορά την συμφωνία μου έλεγαν "δεν μπορεί - αυτά είναι τα πάγιά μας". Μα αν ήταν αυτά τα πάγιά τους, εγώ χαζός ήμουν και πήγα σε ακριβότερο πακέτο από αυτό που είχα πχ στα κινητά μου πριν; (Διότι τώρα είμαι σε ακριβότερο πάγιο από ό,τι είχα στην ΚΟΣΜΟΤΕ και με λιγότερες παροχές σε λεπτά, ΜΒ, sms.). Παραθέτω το σκαναριμένο φύλλο, ιδιόχειρο δικό μου που είχα σκαρώσει τότε, τέλη Νοεμβρίου για να συγκρίνω τις δύο προσφορές μεταξύ vodafone και Wind. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cna Δημ. April 3, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 3, 2013 Όλο αυτό που έγραψες στείλε το στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 1520. e-mail: info@efpolis.gr . Στο e-mail όμως θα πρέπει να στείλεις και όλα τα στοιχεία επικοινωνίας (καθώς και τα ονόματα) των εταιριών με τις οποίες ήρθες σε επικοινωνία. Ίσως να χρειαστεί να τους πεις ακόμα και ημερομηνίες στις οποίες πραγματοποιήθηκαν οι κλήσεις. Παράθεση 1) Οδηγός καταναλωτή (περί εγγυήσεων) -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357763 2) Backup της rom χωρίς root -> http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=357312. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
koolxs2973 Δημ. April 3, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 3, 2013 (edited) Όλο αυτό που έγραψες στείλε το στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 1520. e-mail: info@efpolis.gr . Στο e-mail όμως θα πρέπει να στείλεις και όλα τα στοιχεία επικοινωνίας (καθώς και τα ονόματα) των εταιριών με τις οποίες ήρθες σε επικοινωνία. Ίσως να χρειαστεί να τους πεις ακόμα και ημερομηνίες στις οποίες πραγματοποιήθηκαν οι κλήσεις. Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Νομίζεις έχω ημερομηνίες; Σου έρχεται ο ταμπλάς. Λες "λάθος θα έχει γίνει" παίρνεις τηλέφωνο σου λένε θα το τακτοποιήσουμε και τους πιστεύεις. Δεν κάθισα να σημειώσω τίποτα συγκεκριμένο, δυστυχώς. Αλλά μέχρι τώρα με κανέναν πάροχο δεν είχα τέτοιο πρόβλημα. ΚΑΙ με την Vodafone παλιότερα αλλά και πιο πρόσφατα με την ΚΟΣΜΟΤΕ, τηλεφωνικά έκλεινα το πακέτο που μου πρότειναν. Δεν αναγραφόταν στο συμβόλαιο η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ τιμή που θα πλήρωνα. Όμως οι άνθρωποι τηρούσαν τα συμφωνηθέντα μέσω εκπτώσεων κλπ. Δεν είναι η πρώτη φορά που κάνω συμβόλαιο κινητής και σταθερής. Αλλά είναι φανερό ότι παίζει παγαποντιά. Δεν θα τους χαριστώ όμως. Μόλις μίλησα με εξυπηρέτηση πελατών της Wind και μου έδωσαν τη διεύθυνση της εταιρείας που μου έκανε την προσφορά. Αυτοί ένα εξώδικο (για αρχή) το χρειάζονται. Αλλά και στην Wind τους είπα ότι δεν γίνεται να λέει κάτι ο πελάτης και αυτοί να αρκούνται σε ένα "ο συνεργάτης μας είπε ότι ο πελάτης ενημερώθηκε για το πάγιο". .............................................. Επανέρχομαι διότι μίλησα με 1520 ΓΓ Καταναλωτή. Μια κυρία εκεί με ενημέρωσε ότι πρόκειται για φορέα που κινείται εξωδικαστικά βασισμένος σε στοιχεία. Εγώ εφ' όσον δεν έχω κάτι στα χέρια μου,δεν μπορεί ναγίνει ουσιαστικά κίνηση από αυτούς. Της εξήγησα τα περί συμβολαίου και μου είπε (λογικότατ φυσικά) ότι όλοι οι καταναλωτές θα πρέπει να ΜΗΝ υπογράφουν τα συμβόλαια που μας φέρνουν με τα κούριερ. Να ζητούν εγγράφως την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ προσφορά. Αλλιώς αναλαμβάνουμε το ρίσκο να μην έτσι τα πράγματα όπως μας τα είπαν. όλα αυτά τα ξέρω (πλέον με οδυνηρό τρόπο) αλλά τι γίνεται τώρα; ΠΡΟΣΟΧΗ. Εγώ θα κάνω σε πρώτη φάση γραπτό αίτημα στην Wind, να μου ικανοποιήσει αυτά που θεωρώ εγώ συμφωνηθέντα είτε να υπαναχωρήσω ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΤΟΣ από το ετήσιο συμβόλαιο. Και εννοείται ότι στο εξής θα δέχομαι μόνο γραπτές προσφορές. Edited April 3, 2013 by koolxs2973 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
angelique_dim Δημ. April 3, 2013 Κοινοποίηση Δημ. April 3, 2013 Αν μπορείς να κάνεις τις κλήσεις σου όταν βρίσκεις free wifi (στις μεγάλες πόλεις σχεδόν παντού ή στο ξενοδοχείο ) τότε είσαι κομπλέ. Ακριβώς έτσι ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.