Jump to content

[Note 3] Τροποποιήσεις / Βελτιώσεις


Superuser
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τελικά δεν χρειάστηκε να ζηλεύω για πολύ ώρα βγήκε η omega 7.2 θα την περάσω αργότερα και θα γράψω εντυπώσεις

 

Η ρομ έχει και άλλον κερνελ να δούμε και από μπαταρία Πώς πάει

 

είναι τρομερή αρκετά καλή κανένα πρόβλημα 2 μέρες τώρα

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 14,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

είναι τρομερή αρκετά καλή κανένα πρόβλημα 2 μέρες τώρα

 

 

Πολύ καλή όπως και κάθε omega άλλωστε

Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι από την στιγμή που έβαλα την 4.4.2 kitkat με την omega 7 το S note σε κάθε επανεκκίνηση διακόπτεται αλλά όταν ανοίγω την εφαρμογή δουλεύει μια χαρά

 

δεν μπορώ να καταλάβω τι μπορεί να φταίει, έχω δοκιμάσει κάθε πιθανή λύση αλλά δεν γίνεται τίποτα

 

Εντωμεταξυ βρήκα και πώς θα βάλω στον stock browser εκτός από την επιλογή εξόδου και επιλογή για αρχική σελίδα

είναι κάτι που μου είχε λείψει διότι το είχα στο note 2 και με είχε βολέψει πολύ

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή όπως και κάθε omega άλλωστε

Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι ότι από την στιγμή που έβαλα την 4.4.2 kitkat με την omega 7 το S note σε κάθε επανεκκίνηση διακόπτεται αλλά όταν ανοίγω την εφαρμογή δουλεύει μια χαρά

 

δεν μπορώ να καταλάβω τι μπορεί να φταίει, έχω δοκιμάσει κάθε πιθανή λύση αλλά δεν γίνεται τίποτα

 

Εντωμεταξυ βρήκα και πώς θα βάλω στον stock browser εκτός από την επιλογή εξόδου και επιλογή για αρχική σελίδα

είναι κάτι που μου είχε λείψει διότι το είχα στο note 2 και με είχε βολέψει πολύ

 

όποιος έχει ομεγα να δοκιμάσει να κλείσει το κινητό και να το βάλει για φόρτωμα εμένα το πρωί μου αναβόσβηνε η οθόνη αν το κάνει και σε εσάς να το πούμε για να διορθωθεί.

καταταλα όλα τέλεια αν και μετά από 2 βδομάδες με κιτ κατ συμφωνώ πως έχει χειρότερη μπαταρία από jb

περίπου -1 ώρα οθόνη αλλά και πάλι μια χαρά είναι για εμένα.

Link to comment
Share on other sites

όποιος έχει ομεγα να δοκιμάσει να κλείσει το κινητό και να το βάλει για φόρτωμα εμένα το πρωί μου αναβόσβηνε η οθόνη αν το κάνει και σε εσάς να το πούμε για να διορθωθεί.

καταταλα όλα τέλεια αν και μετά από 2 βδομάδες με κιτ κατ συμφωνώ πως έχει χειρότερη μπαταρία από jb

περίπου -1 ώρα οθόνη αλλά και πάλι μια χαρά είναι για εμένα.

 

 

Τί ακριβώς εννοείς όταν λες σου αναβοσβήνε η οθόνη;

Σε εμένα έκανε 2 φορές επανεκκίνηση μόνο τις πρώτες ώρες που είχα βάλει την ρομ αλλά δεν μου το ξανάκανε.

 

Η μπαταρία όταν έβαλα την omega την έριχνε πολύ γρήγορα μετά όμως έστρωσε

Όλο το βράδυ είχε χάσει 1% και από το πρωί έχω χάσει 22% με νορμάλ χρήση

Link to comment
Share on other sites

Τελικα βρε παιδια υπαρχει καποια πληροφορια για τον knox ως προς την εγγυηση απο την samsung hellas...;;

Ειμαι στο παρατσακ να περασω custom ρομ.....:D :p

Link to comment
Share on other sites

Τελικα βρε παιδια υπαρχει καποια πληροφορια για τον knox ως προς την εγγυηση απο την samsung hellas...;;

Ειμαι στο παρατσακ να περασω custom ρομ.....:D :p

 

Σε ερωτηση μου στη smartec μου ειπαν οτι απο τη στιγμη που εχει γραψει το knox, παυει να ισχυει η εγγυηση.Εχουν σαφη εντολη απο τη samsung hellas.Για οποιαδηποτε επισκευη πρεπει πρωτα να υπαρξει αλλαγη μητρικης πλακέτας αξιας 270 € ωστε να μηδενισει το knox.

Samsung Galaxy Nexus,Note II,Note 3
Link to comment
Share on other sites

Σε ερωτηση μου στη smartec μου ειπαν οτι απο τη στιγμη που εχει γραψει το knox, παυει να ισχυει η εγγυηση.Εχουν σαφη εντολη απο τη samsung hellas.Για οποιαδηποτε επισκευη πρεπει πρωτα να υπαρξει αλλαγη μητρικης πλακέτας αξιας 270 € ωστε να μηδενισει το knox.

 

Έτσι όπως το διατυπώνεις αφήνεις να εννοηθεί ότι ακόμα και αν πας στο service ένα κινητό που έχει βγει με οποιονδήποτε τρόπο (ακόμα και λόγω knox) εκτός εγγύησης δεν θα κάνουν κάποια επισκευή ακόμα και επί πληρωμή αν δεν αλλάξεις πρώτα πλακέτα. Φαντάζομαι δεν πρέπει να συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Αν, ωστόσο δεν ισχύει αυτό που αφήνεις να εννοηθεί, δεν έχει νόημα και το θέμα με την αλλαγή πλακέτας, καθώς αν π.χ. έχει χαλάσει η κεραία του wifi ή η κάμερα, προφανώς δεν θα επιλέξει κανείς, ούτε φαντάζομαι να μπορεί η samsung να τον υποχρεώσει, να αλλάξει πρώτα την πλακέτα που δεν θα έχει πρόβλημα και να πληρώσει 270 ευρώ και μετά τα χαλασμένα εξαρτήματα που μπορεί να κοστίζουν 20, 30, 50 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Ααα ωραια....Απλα ρωτησα γιατι οπως γκλουγκαρα εβρισκα διαφορες απαντησεις απο την samsung hellas και εχω μπερδευτει....Σ'ευχαριστω και παλι....;)
Link to comment
Share on other sites

Έτσι όπως το διατυπώνεις αφήνεις να εννοηθεί ότι ακόμα και αν πας στο service ένα κινητό που έχει βγει με οποιονδήποτε τρόπο (ακόμα και λόγω knox) εκτός εγγύησης δεν θα κάνουν κάποια επισκευή ακόμα και επί πληρωμή αν δεν αλλάξεις πρώτα πλακέτα. Φαντάζομαι δεν πρέπει να συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Αν, ωστόσο δεν ισχύει αυτό που αφήνεις να εννοηθεί, δεν έχει νόημα και το θέμα με την αλλαγή πλακέτας, καθώς αν π.χ. έχει χαλάσει η κεραία του wifi ή η κάμερα, προφανώς δεν θα επιλέξει κανείς, ούτε φαντάζομαι να μπορεί η samsung να τον υποχρεώσει, να αλλάξει πρώτα την πλακέτα που δεν θα έχει πρόβλημα και να πληρώσει 270 ευρώ και μετά τα χαλασμένα εξαρτήματα που μπορεί να κοστίζουν 20, 30, 50 ευρώ.

 

Ετσι ακριβως ειναι.Χθεσινο γεγονος ενος γνωστου μου που του ραγισε η οθονη σε s4.Ζητουσαν 250€ για πλακετα και 150€ για την οθονη.Παρολου που τους ελεγε να πληρωσει μονο το κοστος για την οθονη ηταν ανενδοτοι.Αποτελεσμα παρηγγειλε το ανταλλακτικο και θα απευθυνθει σε καποιον τεχνικο με μαγαζι να την αλλαξει.

Samsung Galaxy Nexus,Note II,Note 3
Link to comment
Share on other sites

Άρα αν σου πάθει κάτι κινητό που έχει γράψει το Knox σε συμφέρει να πάρεις καινούριο

Τύχη είναι, όταν η ικανότητα συναντά την ευκαιρία

Για αποφυγή παρεξηγήσεων το όνομά μου είναι Αντώνης

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχει λογικη να μη σου επισκευασουν πχ την σπασμενη οθονη ακομα και να εισαι εκτος εγγυησης. Τι σχεση εχει αν το knox εχει γραψει.

Οταν το πας στο service θα πεις αλλαγη οθονης ποσο κανει , παρτε τα.

Link to comment
Share on other sites

Άρα αν σου πάθει κάτι κινητό που έχει γράψει το Knox σε συμφέρει να πάρεις καινούριο

 

Καπως ετσι ειναι, και σιγουρα οχι της ιδιας εταιριας...

Samsung Galaxy Nexus,Note II,Note 3
Link to comment
Share on other sites

Καπως ετσι ειναι, και σιγουρα οχι της ιδιας εταιριας...

 

Φίλε αυτό ακριβώς ήθελα να γράψω κι εγώ, μόλις διάβασα το μήνυμα!

 

Καινούριο κινητό, άλλης μάρκας...

Και μάλιστα μετά να τους πάρεις και τηλέφωνο να τους το πεις!

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει ούτε μια στο εκατομμύριο να ισχύει αυτό που είπαν στο φίλο σου. Με το που ξεκινούν να το λένε αρχίζεις τις καταγγελίες σε Γ.Γ. Εμπορίου, Γ.Γ. Καταναλωτή, Συνήγορο Καταναλωτή και ό,τι άλλο μπορείς και ταυτόχρονα κοινοποίηση και στη μητρική samsung. Αν σε 24 ώρες δεν σε πάρουν τηλέφωνο να σου πουν ότι έγινε κάποια παρεξήγηση χαρίζω (που λέει ο λόγος) το note 3 μου :)
Link to comment
Share on other sites

ΟΛΕΣ οι μεγάλες εταιρείες ετοιμάζουν το δικό τους ''ΚΝΟΧ''.

Σε λίγο καιρό και η LG με το ''GATE''

Οπότε όσοι θέλουν και να ''παίζουν'' με την συσκευή τους θα πρέπει να στραφούν μόνο σε καθαρόαιμα κινέζικα brand.

ⓜⓘⓚⓔ ✈︎ Everything you can imagine is real [P²]
Link to comment
Share on other sites

Άρα αν σου πάθει κάτι κινητό που έχει γράψει το Knox σε συμφέρει να πάρεις καινούριο

όχι απλά το πας για επισκευή κάπου εκτός αντιπροσωπίας

Δεν εχει λογικη να μη σου επισκευασουν πχ την σπασμενη οθονη ακομα και να εισαι εκτος εγγυησης. Τι σχεση εχει αν το knox εχει γραψει.

Οταν το πας στο service θα πεις αλλαγη οθονης ποσο κανει , παρτε τα.

έχει δεν έχει δυστυχώς έτσι είναι .

 

Οταν το πας στο service θα πεις αλλαγη οθονης ποσο κανει , παρτε τα. και θα σου πούνε και αυτοί πάρτε το εσείς κύριε και στο καλό να πάτε.

Δεν υπάρχει ούτε μια στο εκατομμύριο να ισχύει αυτό που είπαν στο φίλο σου. Με το που ξεκινούν να το λένε αρχίζεις τις καταγγελίες σε Γ.Γ. Εμπορίου, Γ.Γ. Καταναλωτή, Συνήγορο Καταναλωτή και ό,τι άλλο μπορείς και ταυτόχρονα κοινοποίηση και στη μητρική samsung. Αν σε 24 ώρες δεν σε πάρουν τηλέφωνο να σου πουν ότι έγινε κάποια παρεξήγηση χαρίζω (που λέει ο λόγος) το note 3 μου :)

 

είναι όροι τις εγγυήσεις ότι και να λέμε εμείς .

πρόσεχε τα στοιχήματα που βάζεις χα χάχα γιατί μπορώ να στο πάρω το κινητό έχει τύχει σε εμένα στο NOTE1 με σμαρτεκ και πήρα και τηλέφωνο στον συνήγορο καταναλωτή και μου είπαν αν είμαι σίγουρος ότι δεν το γράφουν οι όροι της εγγύησης και όταν είπα στην σμαρτεκ θα σας βγάλω στα κανάλια χάχα χα και καλά

μου είπαν κάντε ότι νομίζετε κύριε εμείς δεν έχουμε κάτι να φοβηθούμε.

το κινητό το έφτιαξα σε άλλο κατάστημα είχε χαλάσει η θύρα που φόρτωνε.

Link to comment
Share on other sites

είναι όροι τις εγγυήσεις ότι και να λέμε εμείς .

πρόσεχε τα στοιχήματα που βάζεις χα χάχα γιατί μπορώ να στο πάρω το κινητό έχει τύχει σε εμένα στο NOTE1 με σμαρτεκ και πήρα και τηλέφωνο στον συνήγορο καταναλωτή και μου είπαν αν είμαι σίγουρος ότι δεν το γράφουν οι όροι της εγγύησης και όταν είπα στην σμαρτεκ θα σας βγάλω στα κανάλια χάχα χα και καλά

μου είπαν κάντε ότι νομίζετε κύριε εμείς δεν έχουμε κάτι να φοβηθούμε.

το κινητό το έφτιαξα σε άλλο κατάστημα είχε χαλάσει η θύρα που φόρτωνε.

 

Πίστεψέ με δεν τα "πετάω" έτσι αυτά που γράφω. Είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι από εσάς θα εκπλαγούν αν μάθουν τι δικαιώματα έχουν. Απλά στις καθημερινές συναλλαγές σταθμίζεις την ταλαιπωρία και το κόστος που θα υποστείς ψάχνοντας το δίκιο σου σε σχέση με το κέρδος και επειδή συνήθως ασχολούμαστε με μικροπράγματα δεν μπαίνουμε στη διαδικασία αυτή. Αν όμως πρόκειται για κάποιο σημαντικό ποσό αξίζει να το κυνηγήσεις. Ψάξε για παράδειγμα το νόμο 2251/1994 (μπορείς να τον βρεις και εδώ.)

Στο άρθρο 5 περίπτωση 7 γράφει :

"7. Ο προμηθευτής καινουργών διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. Επίσης, οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών και άλλων τυχόν προϊόντων, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. "

 

Φυσικά δεν μπορεί το service της όποιας εταιρείας να πει ότι ότι π.χ. για την αλλαγή κεραίας wifi πρέπει να σε χρεώσει 270 + 50=320 ευρώ όταν θα έπρεπε να χρεώσει μόνο 50, προκειμένου να ισχυριστεί ότι τηρεί την υποχρέωση που έχει, αλλά η επισκευή του συγκεκριμένου τηλεφώνου είναι γενικά ακριβή, διότι είναι εύκολο να προκύψει η πραγματική αξία της επισκευής και η μέχρι τότε πρακτική και τελικώς η εταιρεία να εκτεθεί.

 

Μην μπερδεύεις επίσης την παραπάνω υποχρέωση (υποστήριξης, συντήρησης και επισκευής) με την εγγύηση που δίνει η κάθε εταιρεία (π.χ. Samsung). Η εγγύηση μπορεί να επεκτείνει την υποχρέωση αυτή όχι όμως και να την περιορίσει. Επίσης μπορεί να εξαρτά την ενεργοποίησή της ή την ακύρωσή της από όρους (που πάντως και αυτοί μπορούν να ανατραπούν σε ένα Δικαστήριο. Για παράδειγμα θεωρώ ότι έχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να ανατραπεί ο όρος ακύρωσης της εγγύησης όσον αφορά π.χ. ένα ελαττωματικό home button σε περίπτωση που έχεις περάσει μια custom rom, καθώς δεν υπάρχει αιτιώδης συνάφεια δηλαδή σχέση αιτίας και αποτελέσματος).

 

Να έχεις δε υπόψη σου ότι το γεγονός ότι η samsung ή οι άλλες εταιρείες δίνουν τουλάχιστον διετή εγγύηση για τα προιόντα τους δεν γίνεται από την καλή τους την καρδιά αλλά διότι υπάρχουν νόμοι και ευρωπαικές οδηγίες που τις υποχρεώνουν. Οι διάφοροι υπάλληλοι ωστόσο στα services προσπαθούν να αποτρέψουν κάποιους από το να διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους και σε κάθε περίπτωση να δημιουργήσουν ένα κέρδος από όποιες περιπτώσεις επισκευής μπορούν.

Δεν θα μπω σε αυτή τη φάση (και αυτή την ώρα :zzz:) σε παραπάνω νομικές λεπτομέρειες, αλλά τέλος πάντων να είσαι σίγουρος ότι το κινητό δεν το χάνω έτσι εύκολα :)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πήγα ενα s3 με σπασμένη οθόνη στην αντιπροσωπία στον Γέρακα το οποίο είχε περασμένη την omega και τον flash counter να γράφει 6 και μου την άλλαξαν χωρίς καμία ερώτηση ή παρατήρηση.

 

Αν μη τι άλλο θα το είδαν και σίγουρα το άνοιξαν να δουν αν δουλεύει η οθόνη ολόκληρο boot animation της omega είχε

Φυσικά πλήρωσα το ανταλλακτικό και αυτό ήταν

 

Δεν νομίζω να διαφέρει από το να πας το note 3 με γραμμένο το knox και από το να πας το s3 με περασμένη άλλη ρομ αφού και στις δύο περιπτώσεις καταργης τούς όρους εγγύησης

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πήγα ενα s3 με σπασμένη οθόνη στην αντιπροσωπία στον Γέρακα το οποίο είχε περασμένη την omega και τον flash counter να γράφει 6 και μου την άλλαξαν χωρίς καμία ερώτηση ή παρατήρηση.

 

Αν μη τι άλλο θα το είδαν και σίγουρα το άνοιξαν να δουν αν δουλεύει η οθόνη ολόκληρο boot animation της omega είχε

Φυσικά πλήρωσα το ανταλλακτικό και αυτό ήταν

 

Δεν νομίζω να διαφέρει από το να πας το note 3 με γραμμένο το knox και από το να πας το s3 με περασμένη άλλη ρομ αφού και στις δύο περιπτώσεις καταργης τούς όρους εγγύησης

 

Μακαρι να ισχυει αυτο που λες ακομη και τωρα.Συγκεκριμενα το περιστατικο που ανεφερα εγινε προχθες.Αυτα που εγραψα ισχύουν για τη smartec και πρι ν 10 μερες ειχα εποικοινωνησει μαζι τους ρωτοντας τους για το knox.Καλο θα ηταν να κανουν ολοι απο ενα τηλεφωνημα για να χουμε περισσοτερες γνωμες.

Samsung Galaxy Nexus,Note II,Note 3
Link to comment
Share on other sites

Μακαρι να ισχυει αυτο που λες ακομη και τωρα.Συγκεκριμενα το περιστατικο που ανεφερα εγινε προχθες.Αυτα που εγραψα ισχύουν για τη smartec και πρι ν 10 μερες ειχα εποικοινωνησει μαζι τους ρωτοντας τους για το knox.Καλο θα ηταν να κανουν ολοι απο ενα τηλεφωνημα για να χουμε περισσοτερες γνωμες.

 

 

 

Αυτό που λέω έγινε πριν 10 μέρες

 

Με το να παίρνουμε όλοι και να ρωτάμε για το knox δεν νομίζω να καταφέρουμε κάτι. Είναι σαν να τους ρωτάμε έχω κάνει root έχω εγγύηση;

Ποιο καλά αν χρειαστεί κούφια η ώρα να το πας για επισκευή να το παίξεις ανίδεος και ότι βρέξει ας κατεβάσει

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λέω έγινε πριν 10 μέρες

 

Με το να παίρνουμε όλοι και να ρωτάμε για το knox δεν νομίζω να καταφέρουμε κάτι. Είναι σαν να τους ρωτάμε έχω κάνει root έχω εγγύηση;

Ποιο καλά αν χρειαστεί κούφια η ώρα να το πας για επισκευή να το παίξεις ανίδεος και ότι βρέξει ας κατεβάσει

 

Τωρα τα λες σωστα.Απο τη στιγμη που μιλαω για προχθεσινο γεγονος και μου λες τη δικια σου περίπτωση χωρις να καθορίζειςτο ποτε εγινε ειναι σαν να μου λες οτι αυτα που λεω δεν ισχυουν για αυτο προτεινα :παρτε τηλεφωνο.Οκ.μπορει να καταλαβα και λαθος! Το θέμα ειναι οτι δυστυχώς με γραμμενο knox δεν υπαρχει εγγυηση!

Samsung Galaxy Nexus,Note II,Note 3
Link to comment
Share on other sites

Τωρα τα λες σωστα.Απο τη στιγμη που μιλαω για προχθεσινο γεγονος και μου λες τη δικια σου περίπτωση χωρις να καθορίζειςτο ποτε εγινε ειναι σαν να μου λες οτι αυτα που λεω δεν ισχυουν για αυτο προτεινα :παρτε τηλεφωνο.Οκ.μπορει να καταλαβα και λαθος! Το θέμα ειναι οτι δυστυχώς με γραμμενο knox δεν υπαρχει εγγυηση!

 

 

Σε καμία περίπτωση δεν πήγα να περάσω ότι αυτά που λες δεν ισχύουν προφανώς για να τα πεις έτσι θα έγιναν απλά έγραψα και την δική μου περίπτωση που έρχεται σε αντίλογο με την δική σου

 

Πάντως δεν νομίζω να άλλαξε πολιτική η Samsung οι όροι εγγύησης είναι συγκεκριμένοι δεν αλλάζουν σε 10 μερες αλλά από ότι φαίνεται μπορεί να αλλάξουν ανάλογα με την διάθεση του κάθε υπάλληλου.

 

Είναι σαν να πας ένα καινούργιο αυτοκίνητο με σπασμένο παρμπρίζ στην αντιπροσωπία να στο αλλάξουν το οποίο φυσικά θα το πληρώσεις και να σου αρνηθούν την επισκευή διότι έχεις αλλάξει πχ εξάτμιση έχεις βάλει πρόγραμμα κλπ και να σε αναγκάσουν να επαναφερεις το αυτοκίνητο σε εργοστασιακή μορφή για να σου αλλάξουν το παρμπρίζ δεν είναι σοβαρή αντιμετώπιση αυτή για εμάς τούς καταναλωτές

 

Πιστεύω ότι όλα είναι θέμα μαγαζιού και το πώς θα σε κόψουν

Αν διαβάσεις στο xda πολλοί πήγαν με σπασμένες μεμβράνες οθονης στις εκάστοτε αντιπροσωπίες τούς με γραμμενο το knox και έκαναν αντικατασταση ολόκληρης οθόνης μέσα στην εγγύηση και δεν πλήρωσαν μία.

Εδώ γιατί υπάρχει αυτή η συμπεριφορά δεν ξέρω πας στην εκάστοτε αντιπροσωπία είτε είναι κινητού η αυτοκίνητο ή δεν ξέρω και γω τι και σε κοιτάνε με μισό μάτι

 

----- προσθήκη μηνύματος 10 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Θα μας φτάσουν στο σημείο να κάνουμε hart brick τις συσκευές και να τους τις πηγαίνουμε

 

Οριστεί κύριοι το τηλέφωνο είναι τούβλο δεν κάνει τίποτα το έχω 3 μήνες φτιάξτε το

Edited by panosfast
Link to comment
Share on other sites

 

----- προσθήκη μηνύματος 10 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Θα μας φτάσουν στο σημείο να κάνουμε hart brick τις συσκευές και να τους τις πηγαίνουμε

 

Οριστεί κύριοι το τηλέφωνο είναι τούβλο δεν κάνει τίποτα το έχω 3 μήνες φτιάξτε το

 

Όντως , αλλά πως ; Φλασάρεις μια ρομ του Νοτε 2 ας πούμε;

Τύχη είναι, όταν η ικανότητα συναντά την ευκαιρία

Για αποφυγή παρεξηγήσεων το όνομά μου είναι Αντώνης

Link to comment
Share on other sites

Όντως , αλλά πως ; Φλασάρεις μια ρομ του Νοτε 2 ας πούμε;
Θα το δώσω στον γιο μου να αλλάξει ρομ:lol: :lol: τρόποι υπάρχουν;)
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to [Note 3] Τροποποιήσεις / Βελτιώσεις

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...