Jump to content

MLS NAVIGATOR or DESTINATOR3


petrakish
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Χαίρομαι πολύ που κάποιο στέλεχος εταιρείας (και μάλιστα διευθυντικό) συμμετέχει σε forum για προϊόντα της. Αυτό δείχνει ότι η NGI βλέπει με σοβαρότητα την αγορά στην οποία απευθύνεται και επώνυμα αναλαμβάνει ενημέρωση ώστε να μην κυκλοφορούν άσχετες πληροφορίες.

 

Τα παραπάνω δεν είναι γλύψιμο προς την NGI αλλά πραγματικά είμαι σχεδόν κατάπληκτος και χαίρομαι που υπάρχουν ακόμη εταιρείες που ενδιαφέρονται πραγματικά για τους πελάτες τους. Νόμιζα ότι είμασταν μόνοι...

 

Και για να μην ξεχνιόμαστε, συγχαρητήρια για τους χάρτες που έχετε φτιάξει. Σχετικά με τα POIs, αν μια εταιρεία δουλέψει με τους πωλητές της το Navigator θα μπορούσε να εισάγει με κάποιο τρόπο μαζικά π.χ. πελατολόγιο για να εμφανίζονται στον χάρτη τα σημεία που την ενδιαφέρουν;

 

Το επαρχιακό δίκτυο με ποιό τρόπο το καταγράφετε; Με συνεργεία ή με άλλο τρόπο;

Andreas Tsouchlaris

autoexec.gr - Η ελληνική κοινότητα των IT Pros

dotNetZone.gr - Η δύναμη των Ελλήνων developers!

Hellenic Mobility Club - The Greek Mobile Computing Community - Πρώην Hellenic Club Pocket PC

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Άσχετο αλλά η σελίδα για την αναφορά λαθών αν περιέχει χάρτη η εφαρμογή θα είναι σε MapGuide....?

http://www.jimnyclub.gr/forum/templates/subSilver/images/logo_phpBB.gif

Link to comment
Share on other sites

Paidia kalispera kai apo emena.

Exo ena ipaq 3970 kai tha ithela na agoraso ena bluetooth gps.

An einai dinaton mporeite na mou proteinete poio bluetooth gps na agoraso kai an einai eukolo apo pou?

Koitao sto expansys kai exei para polles markes me diafores times apo 150 euro mexri 250 euro.

Me endiaferei na einai simvato me ta ellinika programmata opos to Route66 kai to Destinator3 etsi oste na mporeso na proxoriso stin agora toso tou gps oso kai ton xarton...

 

Euxaristo

Link to comment
Share on other sites

Να λοιπόν που στην Ελλάδα του 2004 ΔΕΝ είναι όλα άρπα-κόλλα !!!

Να λοιπόν που ύπάρχουν και εταιρείες με στελέχη άξιους ΝΕΟΥΣ ανθρώπους που δεν κοιτάνε μόνο πως θα τα "τσεπώσουνε" !!!!

Αναφέρομαι φυσικά στην παρουσία και το γράμμα του κ. Σπανίδη στο forum αυτό το οποίο αποδεικνύει το πραγματικο ενδιαφέρον της NGI για όλους εμάς που αντιμετωπίζουμε κάποια προβλήματα και έχουμε απορίες σχετικά με το DESTINATOR 3.

Εύχομαι η παρουσία του να συνεχιστεί και να συμβάλλει στη βελτίωση του προιόντος , καθώς και άλλες εταιρείες , σε παρεμφερείς χώρους να ακούνε και να συμβάλλουν έτσι στην καλύτερη επικοινωνία πελάτη-Εταιρείας.

Η Ελλάδα λοιπόν μπορεί όχι μόνο να διοργανώνει καλούς Ολυμπιακούς Αγώνες ( κόντρα στις Κασσάνδρες) , αλλά μπορεί να πορευτεί στη λεωφόρο της Πληροφορικής και των συναφών Επιστημών , έχοντας ΑΞΙΟΥΣ επιστήμονες και επαγγελματίες . !!!!

"Πολιτική ανυπακοή και....Αλληλοβοήθεια"
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος maximi01 (15 Σεπ. 2004 , 15:45)

 

Τέλος τις νέες εκδόσεις των χαρτών θα τις προμηθευτούν μέσω internet ( http://www.telematix.gr ενδεχομένως και http://www.ngi.gr ) όλοι ανεξαιρέτως οι νόμιμοι κάτοχοι του Destinator ανεξάρτητα από το από που το αγόρασαν (Ελλάδα ή Εξωτερικό). Πάντως επισημαίνω ότι όσοι δεν θέλουν να μπουν στην ταλαιπωρία της παραγγελίας μέσω internet αρκετά σύντομα ( θέμα μερικών εβδομάδων) θα μπορούν να το προμηθευτούν από την Ελλάδα.

 

 

Η τιμή για αγορά από Ελλάδα θα είναι η ίδια;

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τα καλά σας σχόλια. Θα ήθελα όμως να διαβεβαιώσω ότι πρόθεση της παρέμβασής μου ήταν να βοηθήσω στην ενημέρωση και όχι να προκαλέσω σχόλια αυτού του τύπου. Είναι αυτονόητο ότι η γνώμη σας μας ενδιαφέρει ακόμη και όταν είναι αρνητική (αρκεί να είναι τεκμηριωμένη).

 

Απαντώ στα τελευταία ερωτήματα:

 

Το επαρχιακό δίκτυο έχει δημιουργηθεί σταδιακά με ένα τρόπο λίγο ετερόκλητο, από διάφορα έργα – μελέτες, αεροφωτογραφίες, δορυφορικές εικόνες καθώς και αποτύπωση διαδρομών με GPS. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο θεωρούμε ότι η πλοήγηση που προσφέρει δεν έχει σταθερή ποιότητα και σε ορισμένες περιπτώσεις είναι καθαρά ενδεικτική. Βρισκόμαστε όμως στην διαδικασία συστηματικής επαλήθευσης και ποιοτικού ελέγχου με συνεργεία, με στόχο να ενσωματωθούν στην νέα έκδοση, πριν από το τέλος του χρόνου.

 

Σχετικά με την μαζική εισαγωγή σημείων προς το παρόν δεν είναι δυνατή.

Στο site που θα ενεργοποιήσουμε όμως θα προσφέρουμε «υπηρεσία» με την μορφή web service η οποία θα επιτρέπει σε χρήστες του internet, να γεωκωδικοποιούν διευθύνσεις χρησιμοποιώντας τα ψηφιακά δεδομένα μας (χάρτες και βάση) με ελάχιστο κόστος (ορισμένες υπηρεσίες θα είναι μάλιστα δωρεάν). Εφόσον υπάρχει ενδιαφέρον θα σας δώσω περισσότερες πληροφορίες σύντομα

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος voudas ( 3 Σεπ. 2004 , 02:02)

 

από αυτά που λέτε καταλαβαίνω ότι μάλλον το destinator είναι λίγο καλύτερο...

 

το route 66 που κάνει και 50 ευρώ το δοκίμασε κανείς?

 

ο χάρτες μπορούν να χρησιμοποιηθούν από άλλο πρόγραμμα? επίσης τί activation ζητάνε? πώς γίνεται? θενκς!

 

 

activation apo to site

Link to comment
Share on other sites

Εμείς για αλλού τραβήξαμε και το Route66 για αλλού μας πάει

 

Αν θυμάστε προ ολίγου καιρού σας είχα αναφέρει για τις "τρελλές" δρομολογήσεις του Route66. Από ότι φαίνεται το πρόβλημα δεν πρέπει να οφείλεται στο πρόγραμμα αλλά στα στοιχεία του χάρτη.

Ο χάρτης για να καταλάβετε σε όλα τα προγράμματα είναι ένας "συνεκτικός γράφος" (όπως λέμε στην πληροφορική) με βάρη (κόστος) για κάθε ακμή του. Μη φωνάζετε, εξηγώ αμέσως τι εννοώ:

Βάλτε μια τελεία (κόμβος) σε κάθε διασταύρωση και ενώστε όλες τις διασταυρώσεις που επικοινωνούν με μία γραμμή (σαν να παίζεις τελίτσες) η οποία έχει κάποια βάρη και κάποιες άλλες πληροφορίες (π.χ. απόσταση και ταχύτητα από κόμβο σε κόμβο καθώς και πληροφορίες για τους αριθμούς των οδών κ.α.)

Προσπαθώντας λοιπόν να υπολογίσει ένα πρόγραμμα δρομολόγησης την βέλτιστη συντομότερη ή γρηγορότερη διαδρομή ξεκινά από την αφετηρία και με κάποιο τρόπο (κατά πάσα πιθανότητα κάποιος ευριστικός ή greedy αλγόριθμος) προσπαθεί να φτάσει στον προορισμό.

Πολύ σημαντικό ρόλο στον υπολογισμό αυτής της διαδρομής έχουν οι τιμές που έχουν οι πλευρές που σε οδηγούν στον προορισμό. Είναι δηλαδή σαν τα όρια ταχύτητας σε κάθε δρόμο. Αν αυτός που έχει βάλει τα όρια ταχύτητας ή τις αποστάσεις στον χάρτη έχει κάνει λάθος (αυτό γίνεται κατα πάσα πιθανότητα στο Route66) τότε ο αλγόριθμος θα σε οδηγήσει από τελείως λάθος δρόμο στον προορισμό σου.

Εδώ πρέπει να πως στους φίλους του forum ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΕ ΛΟΓΙΚΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ κάποιο πρόγραμμα να βρει την καλύτερη δυνατή διαδρομή για όλες τις περιπτώσεις "αφετηρίας-προορισμού" (αποδεικνύεται και μαθηματικά αλλά άστο τώρα ;) ).

Τα καλά προγράμματα είναι αυτά που μπορούν σε ένα εύλογο χρόνο να σου βρουν μια διαδρομή κοντά στη βέλτιστη ανάλογα με το κριτήριο χρόνου ή απόστασης.

Ένα τέτοιο είναι και το Destinator που από ότι φαίνεται όμως υποβοηθείται σημαντικά από την πολλή καλή και σωστή χαρτογράφηση που έχει κάνει η NGI.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος maximi01 (15 Σεπ. 2004 , 12:06)

 

Αγαπητοί forumers

 

Τελείως συμπτωματικά βρέθηκα στο forum αυτό πριν μερικές μέρες και πραγματικά εντυπωσιάστηκα από το επίπεδο γνώσεων και εμπειρίας σας. Σκόπευα να μην επέμβω αλλά διαβάζοντας τα ερωτήματα και τους προβληματισμούς σας, νιώθω ότι έχω την υποχρέωση να σας απαντήσω σε ορισμένα από αυτά.

 

Με λένε Νίκο Σπανίδη και διευθύνω την εταιρεία NAMA Geoinformatics (NGI) η οποία δημιουργεί και ενημερώνει τους χάρτες που χρησιμοποιεί το Destinator. Για να καταλάβετε καλύτερα το σχήμα διάθεσης του Destinator, σας αναφέρω ότι η Wackenhut Telematix με την οποία έχουμε μια πολύ στενή συνεργασία, έχει την αποκλειστική αντιπροσωπεία του Destinator στην Ελλάδα, η δε εταιρεία μας έχει τα πλήρη εμπορικά και πνευματικά δικαιώματα των Ελληνικών χαρτών.

 

....

 

Και μερικά στοιχεία που σίγουρα σας ενδιαφέρουν:

Σε τρεις εβδομάδες περίπου από σήμερα, θα κυκλοφορήσει νέα βελτιωμένη έκδοση χαρτών, η οποία θα διατίθεται στο εμπόριο και ως αυτόνομο προϊόν μαζί με το Destinator. Μέχρι το τέλος του χρόνου, θα υπάρξει και νέα έκδοση η οποία θα περιέχει εκτός από τις διορθώσεις και επεκτάσεις, βελτιωμένο οδικό δίκτυο της Ελλάδας, καθώς και νέες πόλεις.

Το ευχάριστο νέο για όλους σας είναι ότι όλοι οι μέχρι τότε ενεργοί χρήστες του Destinator θα προμηθευτούν τις δύο αυτές εκδόσεις εντελώς δωρεάν (μέσω του site της Τelematix.)

Περισσότερες πληροφορίες θα μπορείτε να διαβάσετε σε μία-δύο εβδομάδες και στο site της εταιρείας μας ( http://www.ngi.gr )

 

Τελειώνοντας, θα ήθελα να σας πω ότι είναι ευπρόσδεκτη οποιαδήποτε παρατήρηση, υπόδειξη ή κριτική σχετικά με τους χάρτες στο email ngi@namanet.gr .

Θα παρακαλούσα επίσης τον PPP12 να επικοινωνήσει μαζί μας, εφόσον φυσικά το επιθυμεί.

 

Θα συνεχίσω να παρακολουθώ το thread αυτό με πολύ ενδιαφέρον

 

 

 

 

Αγαπητέ Νίκο,

 

συγχαρητήρια και για την παρουσία της εταιρείας στο χώρο και για την εντυπωσιακή κίνηση της εμφάνισης σε forum φίλων της τεχνολογίας την οποία πραγματεύεται η εταιρεία που διευθύνεις. Ηταν μια ευχάριστη έκπληξη που με έφερε στα χρόνια που έμενα σε μεγάλη χώρα της Β. Ευρώπης και μάθαινα για το mind-set του σύγχρονου manager.

 

Περνάω στην ερώτηση κατ'ευθείαν.

Το μόνο που με κρατά από τη χρήση του *άριστου* κατά τ' άλλα Destinator είναι ότι πολλοί δρόμοι (δευτερεύοντες Δήμων) ονομάζονται.. "Χωρίς Όνομα" με αποτέλεσμα να χρησιμοποιώ συχνά εν τέλει ανταγωνιστικό πρόγραμμα (με χάρτες NAVTEQ) που ονομάζει το σύνολο των στενών της Αττικής.

Υπάρχει κάποια βελτίωση σε αυτό τον τομέα στις επικείμενες αναβαθμίσεις των χαρτών; (Εχουν ονομασθει οι δρόμοι; )

(Εκτός βέβαια κι αν είναι του Destinator/HSTC το θέμα κι όχι δικό σας (NGI) )

 

Συγχαρητήρια και πάλι

 

Χάρης Σταματάκης

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος maximi01 (16 Σεπ. 2004 , 16:00)

Το επαρχιακό δίκτυο έχει δημιουργηθεί σταδιακά με ένα τρόπο λίγο ετερόκλητο, από διάφορα έργα – μελέτες, αεροφωτογραφίες, δορυφορικές εικόνες καθώς και αποτύπωση διαδρομών με GPS. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο θεωρούμε ότι η πλοήγηση που προσφέρει δεν έχει σταθερή ποιότητα και σε ορισμένες περιπτώσεις είναι καθαρά ενδεικτική. Βρισκόμαστε όμως στην διαδικασία συστηματικής επαλήθευσης και ποιοτικού ελέγχου με συνεργεία, με στόχο να ενσωματωθούν στην νέα έκδοση, πριν από το τέλος του χρόνου.

 

Καλησπέρα και από μένα.

Μια παρατήρηση-πρόταση:

Στους χάρτες και τα GPS με ενδιαφέρουν κυρίως ορεινές διαδρομές και χωματόδρομοι. Σε αυτόν τον τομέα βρήκα καταπληκτικό το χάρτη της Ανάβασης (ίσως να είναι κορυφή και σε παγκόσμιο επίπεδο, γύρισα αρκετά βουνά και δε βρήκα ούτε ένα λάθος, ούτε ένα μικρό χωματόδρομο που να μην τον έχει), αλλά σε συνδιασμό με Garmin e-trex ήταν πολύ αργός και έτσι βρέθηκα σε αυτό το forum να ψάχνω για PDA GPS. Φυσικά τέλειο και το επαρχιακό οδικό δίκτυο, έχει τους δρόμους ακόμη και μέσα σε ένα μικρό χωριό.

Το κακό είναι ότι αυτός ο χάρτης δεν μπαίνει σε PDA, αλλά μόνο σε GPS. Δεν θα ήταν καλή ιδέα να συνεργαστήτε με την Ανάβαση (αν φυσικά αυτό είναι εφικτό, το λέω σαν απλός χρήστης και ένας επαγγελματίας φυσικά και σκέφτετε διαφορετικά!) ώστε να προσθέσετε αυτόν τον χάρτη στους δικούς σας? Ή να πάρετε τα αρχεία της Ανάβασης για κάποιον δικό σας χάρτη?

Φυσικά και το ξέρω ότι η πελατεία είναι πολύ μικρή σε αυτόν τον τομέα, σίγουρα το ποσοστό αυτών που θα ενδιαφερθούν για ένα παρόμοιο χάρτη θα είναι πολύ μικρό, αλλά νομίζω ότι μια τέτοια προσπάθεια θα άξιζε!

Πάντως να σας δώσω πολλά συγχαριτήρια για όσα έχετε κάνει, γιατί ασχολούμε με GPS αρκετά χρόνια και η μόνιμα απάντηση της Garmin σε ερωτήσεις του τύπου "γιατί η Ελλάδα δεν έχει στους χάρτες σας καμία ακρίβια? Σκέφτεστε στο μέλλον να τους βελτιώσετε?" ήταν "η Ελλάδα είναι μια πολύ μικρή αγορά και δυστιχώς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι..." οπότε και αυτό που έχετε κάνει είναι πολύ μεγάλο!

Link to comment
Share on other sites

Sotto

 

Kapti den katalaba - pia einai i etairia Epsilon?

 

 

Φίλε Sotto

 

Η εταιρία Epsilon Home Page Εδώ είναι μια εταιρία που κατ' αναλογία με την ngi ασχολείται με project που έχουν να κάνουν με το gis, έχει χαρτογραφικά δεδομένα και διαθέτει data. Έχει συνεργαστεί λοιπόν με την Teleatlas και παρέχει στην τελευταία χάρτες και δεδομένα που θα χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη διαφόρων εφαρμογών.

Η Teleatlas με την σειρά της προμηθεύει αυτά τα δεδομένα σε εταιρίες όπως η TomTom, Navigon αλλά απ' όσο ξέρω και Microsoft (βλέπε Mappoint).

 

 

maximi01

 

Στο site που θα ενεργοποιήσουμε όμως θα προσφέρουμε «υπηρεσία» με την μορφή web service η οποία θα επιτρέπει σε χρήστες του internet, να γεωκωδικοποιούν διευθύνσεις χρησιμοποιώντας τα ψηφιακά δεδομένα μας (χάρτες και βάση) με ελάχιστο κόστος (ορισμένες υπηρεσίες θα είναι μάλιστα δωρεάν). Εφόσον υπάρχει ενδιαφέρον θα σας δώσω περισσότερες πληροφορίες σύντομα

 

 

Η εφαρμογή αυτή θα βασίζεται σε λύσεις της autodesk ή της ESRI...? (Αν περιέχει ταυτόχρονα και χάρτη...) ????

http://www.jimnyclub.gr/forum/templates/subSilver/images/logo_phpBB.gif

Link to comment
Share on other sites

Min lete gia treles dromologisis gia to Route66.Dokimaste to Teletype na dite ti tha pi treli dromologisi.Apostasi 5 km na se vazi na tin kanis 10 km
Η συζήτηση έχει υπερεκτιμηθεί ως μέσο επίλυσης διαφορών
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος HStam (17 Σεπ. 2004 , 00:36)

 

Περνάω στην ερώτηση κατ'ευθείαν.

Το μόνο που με κρατά από τη χρήση του *άριστου* κατά τ' άλλα Destinator είναι ότι πολλοί δρόμοι (δευτερεύοντες Δήμων) ονομάζονται.. "Χωρίς Όνομα" με αποτέλεσμα να χρησιμοποιώ συχνά εν τέλει ανταγωνιστικό πρόγραμμα (με χάρτες NAVTEQ) που ονομάζει το σύνολο των στενών της Αττικής.

Υπάρχει κάποια βελτίωση σε αυτό τον τομέα στις επικείμενες αναβαθμίσεις των χαρτών; (Εχουν ονομασθει οι δρόμοι; )

(Εκτός βέβαια κι αν είναι του Destinator/HSTC το θέμα κι όχι δικό σας (NGI) )

 

 

Αγαπητέ Χάρη

 

Η έκδοση του χάρτη που βρίσκεται ήδη στα χέρια μας και ελέγχουμε έχει συμπληρωμένα ονόματα και αρίθμηση δρόμων σε πολλές περιοχές του υπολοίπου Αττικής. Η έκδοση αυτή θα κυκλοφορήσει σε μερικές εβδομάδες. Στόχος μας είναι η έκδοση του Δεκεμβρίου να μην έχει πλέον κενά.

Ως προς την πολιτική ενημέρωσης των χαρτών, την πρωτοβουλία την έχουμε εμείς (NGI).

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος giwrgosth (17 Σεπ. 2004 , 00:43)

 

Καλησπέρα και από μένα.

Μια παρατήρηση-πρόταση:

Στους χάρτες και τα GPS με ενδιαφέρουν κυρίως ορεινές διαδρομές και χωματόδρομοι. Σε αυτόν τον τομέα βρήκα καταπληκτικό το χάρτη της Ανάβασης (ίσως να είναι κορυφή και σε παγκόσμιο επίπεδο, γύρισα αρκετά βουνά και δε βρήκα ούτε ένα λάθος, ούτε ένα μικρό χωματόδρομο που να μην τον έχει), αλλά σε συνδιασμό με Garmin e-trex ήταν πολύ αργός και έτσι βρέθηκα σε αυτό το forum να ψάχνω για PDA GPS. Φυσικά τέλειο και το επαρχιακό οδικό δίκτυο, έχει τους δρόμους ακόμη και μέσα σε ένα μικρό χωριό.

Το κακό είναι ότι αυτός ο χάρτης δεν μπαίνει σε PDA, αλλά μόνο σε GPS. Δεν θα ήταν καλή ιδέα να συνεργαστήτε με την Ανάβαση (αν φυσικά αυτό είναι εφικτό, το λέω σαν απλός χρήστης και ένας επαγγελματίας φυσικά και σκέφτετε διαφορετικά!) ώστε να προσθέσετε αυτόν τον χάρτη στους δικούς σας? Ή να πάρετε τα αρχεία της Ανάβασης για κάποιον δικό σας χάρτη?

Φυσικά και το ξέρω ότι η πελατεία είναι πολύ μικρή σε αυτόν τον τομέα, σίγουρα το ποσοστό αυτών που θα ενδιαφερθούν για ένα παρόμοιο χάρτη θα είναι πολύ μικρό, αλλά νομίζω ότι μια τέτοια προσπάθεια θα άξιζε!

 

Γνωρίζω πολύ καλά την Ανάβαση καθώς και την ποιότητα των χαρτών της. Είχαμε συνεργαστεί μάλιστα στο ξεκίνημα για την δημιουργία των πρώτων ανάγλυφων χαρτών με σύστημα GIS.

Δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε ότι το Destinator είναι ένα σύστημα πλοήγησης για αυτοκίνητα και η δρομολόγηση σε δρόμους αυτής της κατηγορίας μπορεί να είναι ακόμη και επισφαλής (βατότητα, συχνές αλλαγές κλπ). Εξ’ άλλου και από πλευράς προτεραιοτήτων υπάρχουν τόσα άλλα που πρέπει να γίνουν. Πάντως βασικούς χωματόδρομους τους περνάμε στους χάρτες

Link to comment
Share on other sites

Η εφαρμογή αυτή θα βασίζεται σε λύσεις της autodesk ή της ESRI...? (Αν περιέχει ταυτόχρονα και χάρτη...) ????

 

 

Οι τεχνολογίες που χρησιμοποιούμε είναι ArcObjects, MapObjects της ESRI, με Java και Delphi

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος stratus (17 Σεπ. 2004 , 08:53)

 

Min lete gia treles dromologisis gia to Route66.Dokimaste to Teletype na dite ti tha pi treli dromologisi.Apostasi 5 km na se vazi na tin kanis 10 km

 

 

Εγώ έχοντας πλέον αγοράσει και δοκιμάσει ΟΛΑ τα προγράμματα με ελληνικούς χάρτες (MLS, Teletype, Handmap, Destinator3) έχω καταλήξει στο Destinator και δεν το αλλάζω με τίποτα. Τώρα μάλιστα που μάθαμε και για τους ενημερωμένους χάρτες ... :D

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος maximi01 (17 Σεπ. 2004 , 12:11)

 

Αγαπητέ Χάρη

 

Η έκδοση του χάρτη που βρίσκεται ήδη στα χέρια μας και ελέγχουμε έχει συμπληρωμένα ονόματα και αρίθμηση δρόμων σε πολλές περιοχές του υπολοίπου Αττικής. Η έκδοση αυτή θα κυκλοφορήσει σε μερικές εβδομάδες. Στόχος μας είναι η έκδοση του Δεκεμβρίου να μην έχει πλέον κενά.

Ως προς την πολιτική ενημέρωσης των χαρτών, την πρωτοβουλία την έχουμε εμείς (NGI).

 

 

Εξαίσια, ευχαριστώ για την απάντηση. Περιμένουμε με αγωνία

 

Μετά τα τελευταία posts βλέπω τους Καναδούς να μην προλαβαίνουν να στέλνουν. :D

Link to comment
Share on other sites

Άντε ας πάω να το αγοράσω και εγώ...

Χτες το αγόρασε συνάδελφος που του το είπα, αλλά μου το είπε μετά που έκανε την αγορά και δεν πρόλαβα να του πω να πάρει δυο και έτσι βλέπω να έρχοντε 2 δέματα μαζί :)

Πάντος είναι καλό να έχει ζήτηση στην Ελλάδα γιατί έτσι λογικά θα βελτιώνετε και αυτό αλλά και τα υπόλοιπα!

 

EDIT

Πολύ γρήγοροι! 19.30 έκανα την παραγγελεία και 23.30 μου έστειλαν το tracking number της Feedex!

Μπράβο, δεν περίμενα να είναι τόσο άμεσοι!

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...