Jump to content

Παρενόχληση Vodafone


Rey_619
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημέρα,

 

Είχα δίλημμα σε πιο forum να το γράψω αλλά νομίζω πως της cosmote αρμόζει καλύτερα.

Τους τελευταίους μήνες με παίρνουν συνέχεια από τη vodafone προκειμένου να μου πουλήσουν τα πακέτα τους. Ενώ τους έχω ενημερώσει πολύ ευγενικά ότι δεν ενδιαφέρομαι γιατί δε με συμφέρει, εξακολουθούν να με παίρνουν τηλέφωνα και μάλιστα με συχνό ρυθμό.

 

Επομένως υποθέτω πως όταν εγώ απαντάω "Ευχαριστώ πολύ δε θα πάρω" αυτή γράφουν την απάντηση μου στα @@ τους.. Ωστόσο επειδή γνωρίζω πως αυτοί που παίρνουν τηλέφωνα κάνουν απλά τη δουλειά τους ποτέ δεν έχω μιλήσει άσχημα. Αλλά το ότι με γράφουν στα @@ πραγματικά με βγάζει εκτός εαυτού.

 

Πλέον δε σηκώνω τα τηλέφωνα τους. Η ερώτηση μου είναι αν γνωρίζετε ποια τηλέφωνα είναι αυτά που χρησιμοποιεί η vodafone για τις πωλήσεις της. Εμένα με καλούν συνέχεια από το : 2142147200

Σήμερα είδα κλήση από άλλο περίεργο νούμερο το οποίο δε το σήκωσα. Υπάρχει κάποια λίστα ή γνωρίζει κάποιος πως ξεκινάνε τα νούμερα της Vodafone?

 

Επίσης στο πληροφοριακό γνωρίζει κανείς πως έχουν πάρει το τηλέφωνο μου? Να το δίνει η cosmote δεν την θεωρώ τόσο χαζή. Μήπως χρειάζεται κάποια ενέργεια από την μεριά μου ώστε το κινητό να μην είναι public στο κατάλογο? Βέβαια τώρα που έχουν το τηλέφωνο μου σίγουρα δε πρόκειται να το διαγράψουν αλλά ίσως καταφέρω να αποτρέψω άλλους παρόχους (που δεν με έχουν ενοχλήσει ακόμα) να το αποκτήσουν.

http://img.photobucket.com/albums/v508/rey620/Banner.png
Link to comment
Share on other sites

1) Πήγαινε στον πάροχό σου και ζήτησέ του να σε καταχωρήσει στο αρχείο των συνδρομητών που δεν επιθυμούν διαφημίσεις κλπ.

2) Περίμενε 2-3 μήνες για να ενημερωθούν και στο πρώτο τηλ. που θα σου κάνουν αμέσως καταγγελία στην ΕΕΤΤ και την αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων.

 

edit: Εμένα μου τηλ η cosmote συστηματικά κάθε φορά που ενεργοποιώ αριθμό Q ή wind. Προφανώς βλέπουν ότι το νούμερο είναι καινούριο και καλούν για να μου πουλήσουν προνομιακό πρόγραμμα. Τους είπα κι εγώ ότι είμαι σε όλες τις εταιρίες και ηρέμησαν :P

Edited by aegeanblue
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Αυτό το νούμερο καλεί εμένα καθημερινά απο μια έως 5 φορές, πρωί, μεσημέρι, απόγευμα. Επειδή δεν είναι δυνατόν να χτυπάει συνέχεια ειδικά όταν δουλέυω, έχω βάλει για ήχο κλήσης κενό ήχο οπότε ουσιαστικά είναι αθόρυβο, όποτε το δω να χτυπάει το απορρίπτω. Όταν έχω όρεξη για σπάσιμο πατάω αποδοχή και βάζω και κανά τραγούδι να παίζει (π.χ. έχεις θέματα του Γονίδη). Έχω πάει στην vodafone και έχω κάνει παράπονα αλλά τίποτα. Επειδή έχω διαολιστεί πλεον με την vodafone ειδικά που έχουν βάλει "ορθή χρήση" στα απεριόριστα που τελικά δεν είναι απεριόριστα, την υποχρεωτική ανανέωση της κάρτας 2 φορές τον χρόνο απο μια που ήταν (κοστίζει αν χρησιμοποιείς κάρτα για GSM συναγερμούς), τις ενοχλητικές κλήσεις που κάνουν και το 3G του ελέους που δεν δουλέυει σωστά, αποφάσισα και κόβω οτι γραμμή voda έχω... ΤΕΛΟΣ!!!

Λυπάμε μα έχουν θέματα... της κατάστασης τους θύμα δεν θα είμαι εγω!!!

Link to comment
Share on other sites

Επειδή άκρη δεν έβγαζα ούτε εγώ, εγκατέστησα το callfilter μπλοκάροντας συγκεκριμένα νούμερα και δεν καταλαβαίνω καν οτι με περνούν τηλέφωνο. Το είχαν παρακάνει με τα τηλεφωνήματά τους.
Link to comment
Share on other sites

και μένα με είχαν πάρει και μου είχαν σπάσει τα νεύρα ενώ δεν ήθελα να κάνω συμβόλαιο επιμέναν και τελικά μόνο που δεν τον εβρισα ( τι φταίει και αυτός) αλλα όταν του λεω δεν θέλω, δεν βρίσκω λόγο να επιμένει...

Τους έβαλα σε black list και σήμερα έχουν λυσάξει γιατί τους το κλείνει μόνο του και εχουν πάρει 6 φορές απο τι 3 το μεσημέρι ως τις 5 !!

φαίνεται πως δουλεύουν μόνο τις ώρες κοινής ησυχίας;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

εγώ και στο σταθερό τηλέφωνο και στα κινητά που έχω δηλωμένα στο όνομα μου έχουν γραφτεί στο μητρώο του άρθρου 11 που αφορά την "Μη ζητηθείσα επικοινωνία" για διαφημιστικούς και εμπορικούς σκοπούς και στο μητρώο του άρθρου 13 της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

 

επειδή όμως δέχομαι κλήσεις και στον αριθμό cosmote και στον αριθμό wind από το συγκεκριμένο τηλέφωνο 2142147200 το οποίο επιβεβαίωσα από την VODAFONE GREECE ότι ανήκει σε συνεργάτη τους (σε επικοινωνία που είχα μαζί τους και μου ζητούσαν τα προσωπικά μου στοιχεία για να ενημερώσουν το μητρώο ώστε να μην με ξανά καλέσει ο συγκεκριμένος (δεν δίνουν εγγύηση για τον επόμενο συνεργάτη τους) πράγμα που αρνήθηκα να κάνω ενημερώνοντας τους ότι είμαι στο μητρώο του άρθρου 11 του συγκεκριμένου νόμου και οφείλουν να το έχουν ενημερωμένο και ότι θα προβώ σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ και στην ΑΠΠΔ όπως και θα προσφύγω νομικά εναντίων τους και εναντίων του συνεργάτη τους με σκοπό την αποζημίωση για τις ενοχλήσεις που δέχομαι σε κατάλληλες και ακατάλληλες ώρες.

 

ο συγκεκριμένος αριθμός μπλοκαρίστηκε (ώστε να μην ξανά δεχτώ κλήση)

 

ενημέρωσα και την COSMOTE και WIND για το συγκεκριμένο νούμερο που ενοχλεί και τις ενέργειες μου.

 

μίλησα ευγενικά όσο μπορούσα (καθώς σήμερα μόνο δέχτηκα 6 κλήσεις ενώ ήμουν στην δουλειά μου) η υπομονή έχει και όρια

 

πλέον θα το τραβήξω όσο πάει δεν με νοιάζει κάποιος πρέπει να πληρώσει επιτέλους.

Xiaomi Poco F3 Pro 8GB/256GB , Xiaomi Poco X3 Pro 8GB/256GB , Xiaomi Redmi Note 10 Pro 8GB/128GB , Xiaomi Redmi Note 9 Pro 8GB/128GB , Xiaomi Redmi Note 8 Pro 6GB/64GB , Huawei P Smart (2019) 3GB/64GB , Lenovo/Motorola Moto G4 Plus (Εκλάπει) , Lenovo Motorola Moto G5S Plus (Εκλάπει) , Xiaomi Redmi Note 4X (Παροπλίστηκε) , Lenovo/Motorola Moto G2 (Χαρίστηκε) , Asus Google Nexus 7 FHD WiFi

COSMOTE (GR)

WIND (GR)

Με εκτίμηση.

Link to comment
Share on other sites

Μα καλά, νομίζουν ότι αν σε πρήξουν στα τηλεφωνήματα θα ενδώσεις οπωσδήποτε και θα αλλάξεις εταιρία ή πρόγραμμα; Στους περισσότερους ανθρώπους έχει το αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που επιθυμούν οι διαφημιστές. Προσωπικά έχω πολύ καιρό να λάβω τέτοιο τηλεφώνημα, αλλά αν μου τύχαινε τώρα, θα έλεγα: "Αν δε σταματήσετε να με ενοχλείτε, θα το πάρω προσωπικά, θα σας δυσφημίσω σε όλους τους φίλους και τους γνωστούς μου και θα πω σε όλους ότι η εταιρία σας είναι η πιο μάπα κινητή τηλεφωνία. Αν θέλετε συνεχίστε..." :tease:

 

Και επιπλέον παιδιά, όταν κάνετε αίτηση φορητότητας και κλασικά σας παίρνουν από την παλιά εταιρία, πείτε και αυτό τον λόγο για τον οποίο είστε δυσαρεστημένοι: "Φεύγω, εκτός των άλλων, ΚΑΙ για τα δεκάδες ενοχλητικά τηλεφωνήματα που με παίρνατε, κι ενώ σας έλεγα να μη με ξαναπάρετε, εσείς με γράφατε...". Αν όλο το καταναλωτικό κοινό δράσει σαν υπεύθυνοι ενεργοί πολίτες, στο τέλος θα συμμορφωθούν. Όχι επειδή σκέφτονται το καλό μας, αλλά αν αντιληφθούν ότι μία συγκεκριμένη πολιτική έχει το αντίθετο από το αναμενόμενο αποτέλεσμα, αναθεωρούν. Εταιρίες είναι, το συμφέρον τους σκέφτονται.

Edited by panosz75
Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

καταρχήν αυτοί που καλούν συνήθως είναι "συνεργάτες" της εκάστοτε εταιρείας ή αλλιώς οι γνωστές εταιρείες τηλεφωνικών πωλήσεων (φαντάζομαι ξέρετε τι μισθούς παίρνουν οι υπάλληλοι-εργαζόμενοι σε αυτού του τύπου της εταιρείες και το πως? βέβαια είναι δική τους επιλογή υπάρχουν και άλλες δουλείες που μπορείς να κάνεις)

 

εγώ τα πήρα με τον συνεργάτη της vodafone greece όχι γιατί με κάλεσε (δεν είναι ο μόνος που ενοχλεί από την ημέρα που έχω μπει στο μητρώο του άρθρου 11 του παρόχου και στο άρθρο 13 της αρχής προστασίας προσωπικών δεδομένων στο σταθερό (ΟΤΕ) και στα κινητά (COSMOTE/WIND) έχω δεχτεί σε όλα κλήσεις από HOL/VODAFONE , FORTHNET/NOVA , CYTA κτλ πάντα όμως ήμουν ευγενικός και ποτέ δεν ενοχλούσαν τόσο όσο ο συγκεκριμένος με το 2142147200 που πήρε και σε ακατάλληλες ώρες αλλά και σε ώρες που εργαζόμουν και με έφερε σε δύσκολη θέση.

 

μόνο ο συγκεκριμένος που αναφέρω αυτές τις μέρες (μέχρι χτες) γιατί από το πρωί σήμερα έχει μπλοκαριστεί ο αριθμός του

είχα δεχτεί πάνω από 15 με 20 κλήσεις (αναπάντητες) καθώς μόνο μια φορά απάντησα μου είπε ποιος είναι και γιατί καλεί του αρνήθηκα ευγενικά την προσφορά του και το έκλεισα και άρχισε το πανηγύρι.

 

η εταιρεία vodafone greece στην αρχή μου είπαν αφού έδωσα τα στοιχεία μου ότι εφόσον δεν είμαι πελάτης τους δεν μπορούν να εξαιρέσουν τα τηλέφωνα στα οποία δέχομαι κλήσεις από τον συνεργάτη τους.

 

όταν όμως τους είπα ότι όλα τα τηλέφωνα είναι στο μητρώο εκεί άλλαξαν κατεύθυνση και είπαν ότι θα τον ενημερώσουν.

 

εγώ προχώρησα σε καταγγελία στην ΕΕΤΤ και ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (χτες)

 

σήμερα με κάλεσαν από την vodafone greece να με ενημερώσουν ότι ανανέωσαν το μητρώο τους και ότι δεν θα με ξανά καλέσει ο συνεργάτης τους όπως και ο επόμενος...και ότι λυπούνται για την ενόχληση

 

εγώ τους έστειλα screen shot από τις κλήσεις που δέχτηκα στο κινητό ως απάντηση

τους είπα ότι δεν έχω πρόβλημα καθώς ο συγκεκριμένος αριθμός έχει μπλοκαριστεί όπως και θα μπλοκαριστεί και ο επόμενος που θα με ενοχλήσει και δεν χρειάζεται να απολογηθούν σε εμένα αλλά στις αρμόδιες αρχές που πήγε η υπόθεση.

 

εγώ φυσικά κρατάω σε επιφύλαξη να προβώ σε νομικές ενέργειες (αυτό θα εξαρτηθεί από την συμπεριφορά τους)

 

Συμφωνώ σε αυτά που είπε ο φίλος πιο πάνω και ήδη τους το είπα ότι θα το κάνω (θα ενημερώσω συγγενείς/φίλους/γνωστούς) που είναι συνδρομητές στην HOL/VODAFONE να διακόψουν και να πάνε σε άλλο πάροχο αν δεν τους αρέσει ας μου κάνουν μήνυση ότι τους κάνω συκοφαντική δυσφήμηση.

 

είμαι πάντα ευγενικός αλλά και η ευγένεια έχει όρια.

Xiaomi Poco F3 Pro 8GB/256GB , Xiaomi Poco X3 Pro 8GB/256GB , Xiaomi Redmi Note 10 Pro 8GB/128GB , Xiaomi Redmi Note 9 Pro 8GB/128GB , Xiaomi Redmi Note 8 Pro 6GB/64GB , Huawei P Smart (2019) 3GB/64GB , Lenovo/Motorola Moto G4 Plus (Εκλάπει) , Lenovo Motorola Moto G5S Plus (Εκλάπει) , Xiaomi Redmi Note 4X (Παροπλίστηκε) , Lenovo/Motorola Moto G2 (Χαρίστηκε) , Asus Google Nexus 7 FHD WiFi

COSMOTE (GR)

WIND (GR)

Με εκτίμηση.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ σε αυτά που είπε ο φίλος πιο πάνω και ήδη τους το είπα ότι θα το κάνω (θα ενημερώσω συγγενείς/φίλους/γνωστούς) που είναι συνδρομητές στην HOL/VODAFONE να διακόψουν και να πάνε σε άλλο πάροχο αν δεν τους αρέσει ας μου κάνουν μήνυση ότι τους κάνω συκοφαντική δυσφήμηση.

 

είμαι πάντα ευγενικός αλλά και η ευγένεια έχει όρια.

 

Τι είδους νομικές ενέργειες πιστεύεις ότι μπορείς να κάνεις, με τι αιτιολογία και τι αποτέλεσμα πιστεύεις ότι θα έχουν;

 

Συμφωνώ με τον αγανακτισμό σου. Προσωπικά δεν μου έχει τύχει ποτέ να με καλέσουν 15 φορές από συγκεκριμένο αριθμό για προσφορά, αλλά ούτε καν δεύτερη φορά μετά από άρνηση στην πρώτη. Με σοκάρει το ότι επέμειναν τόσο πολύ σε σενα, αλλά και πάλι... Περιγράφοντας τη δικιά σου προσωπική περίπτωση (που είναι μάλλον εξαίρεση-η επιμονή- και όχι κανόνας) σε συγγενείς και φίλους, θεωρείς ότι θα τους πείσεις να αλλάξουν πάροχο χωρίς εκείνοι να έχουν ένα παράπονο από τον πάροχο; Επειδή εσύ έχεις ένα κακό περιστατικό, πιστεύεις ότι θα κάτσει κανένας να αλλάξει εταιρία για να σου συμπαρασταθεί; Χωρίς παρεξήγηση, αλλά δεν πιστεύω ότι το λες σοβαρά αυτό...

Link to comment
Share on other sites

Τι είδους νομικές ενέργειες πιστεύεις ότι μπορείς να κάνεις, με τι αιτιολογία και τι αποτέλεσμα πιστεύεις ότι θα έχουν;

 

Συμφωνώ με τον αγανακτισμό σου. Προσωπικά δεν μου έχει τύχει ποτέ να με καλέσουν 15 φορές από συγκεκριμένο αριθμό για προσφορά, αλλά ούτε καν δεύτερη φορά μετά από άρνηση στην πρώτη. Με σοκάρει το ότι επέμειναν τόσο πολύ σε σενα, αλλά και πάλι... Περιγράφοντας τη δικιά σου προσωπική περίπτωση (που είναι μάλλον εξαίρεση-η επιμονή- και όχι κανόνας) σε συγγενείς και φίλους, θεωρείς ότι θα τους πείσεις να αλλάξουν πάροχο χωρίς εκείνοι να έχουν ένα παράπονο από τον πάροχο; Επειδή εσύ έχεις ένα κακό περιστατικό, πιστεύεις ότι θα κάτσει κανένας να αλλάξει εταιρία για να σου συμπαρασταθεί; Χωρίς παρεξήγηση, αλλά δεν πιστεύω ότι το λες σοβαρά αυτό...

 

καταρχήν ζητάω συγνώμη για την μακροσκελή απάντηση μου.

 

αν ψάξεις για τον αριθμό 2142147200 θα σε οδηγήσει στο επίσημη σελίδα της vodafone στο FB κάτσε διάβασε πόσες κλήσεις δέχονται άλλοι και τι τους απαντάει ή εταιρεία

 

ψάξε το στο διαδίκτυο να δεις το ίδιο και παρόμοια νούμερα συνεργατών τους

 

θα σου μιλήσω ειλικρινά προς το παρών έκανα καταγγελία με όλα τα στοιχεία στις αρμόδιες αρχές ΕΕΤΤ και ΑΠΠΔ και περιμένω να δω τις ενέργειες/αντιδράσεις τους.

 

από δικής μου πλευράς μπλοκαρίστηκε ο αριθμός του συνεργάτη τους όπως έχω μπλοκάρει στο παρελθόν και άλλους...όπως θα κάνω και στο μέλλον

 

φυσικά έχω όλα τα στοιχεία σε αρχείο

 

η εταιρεία vodafone greece απάντησε φυσικά και στα μηνύματα και στα email (βέβαια περίμενα τι θα μου απαντούσαν καθώς είχα δει τι απαντούσαν στους άλλους στην επίσημη τους σελίδα στο FB) πόσο σε εμένα που έκανα το λάθος να επικοινωνήσω μαζί τους με μήνυμα στο FB στην επίσημη σελίδα τους και με email στην σελίδα της εταιρείας) φαντάσου ότι έλεγαν επίσημα ότι αφού δεν είμαι πελάτης τους δεν έχω το δικαίωμα να ζητήσω εξαίρεση από τις ενοχλήσεις (δηλαδή με το έτσι θέλω απόκτησα νταβατζή στα νούμερα τηλεφώνου που εγώ πληρώνω και μου ανήκουν) και αν θέλω να εξαιρεθώ από τις ενοχλήσεις τους θα πρέπει να μιλήσω με τους παρόχους να με βάλουν στο μητρώο από που μετά από διάστημα 2-3 μηνών θα εξαιρεθεί το τηλέφωνο μου.

 

μετά όμως από δική μου απάντηση με στοιχεία ότι όλα τα τηλέφωνα έχουν μπει από πάρα πολύ καιρό πριν στο μητρώο του άρθρου 11 των παρόχων και στο μητρώο του άρθρου 13 της ΑΠΠΔ.

 

εκεί τα πράγματα μπλέχτηκαν για την vodafone greece και τον συνεργάτη τους καθώς φάνηκε ότι δεν είναι τόσο καλά ενημερωμένα τα αρχεία τους

 

από εκεί και πέρα υπάρχει μια καλή οικογενειακή φίλη που είναι δικηγόρος η οποία είναι της άποψης να το προχωρήσω και νομικά εκτός από τις καταγγελίες στις αρχές βέβαια εγώ της είπα να κάνει υπομονή.

 

αν το προχωρήσω ή όχι θα εξαρτηθεί από την συμπεριφορά τους (προσωπικά δεν θα μου κοστίσει τίποτα απολύτως και ούτε έχω να χάσω κάτι) να τους κάνω μήνυση/αγωγή/εξώδικο (πες το όπως θες καθώς δεν είμαι νομικός/δικηγόρος) στην όποια θα φανεί ότι δεν τηρούν την ισχύουσα νομοθεσία που προβλέπει να έχουν ενημερωμένο το μητρώο τους σε ότι αφορά τους πολίτες που δεν επιθυμούν καμία παρενόχληση για εμπορικούς/διαφημιστικούς σκοπούς επίσης σε αυτό το κομμάτι πέφτει και τα προσωπικά δεδομένα (καθώς από την στιγμή που δεν είμαι πελάτης τους , δεν υπάρχει το τηλέφωνο μου στον κατάλογο πως το βρήκαν? πράγματα που επιφέρουν μεγάλα χρηματικά πρόστιμα/κυρώσεις και προβλέπουν μέχρι αφαίρεση της αδείας λειτουργίας (αν πας στις ιστοσελίδες της ΕΕΤΤ και της ΑΠΠΔ μπορείς να τα δεις και μόνος σου) επίσης θυμίζω ότι οι κλήσεις έγιναν σε ακατάλληλες ώρες και σε ώρες που βρισκόμουν σε εργασία και δημιούργησαν θέμα

 

ότι αφορά το άλλο σκέλος που αφορά την "Συκοφαντική δυσφήμηση" της εταιρείας που λέγεται HOL/VODAFONE

πίστεψε με αν πω σε συγγενείς/φίλους/γνωστούς να φύγουν από την εταιρεία αυτή για τον Χ ή Ψ λόγο το έκαναν την επόμενη μέρα

καθώς αυτοί οι άνθρωποι όσο και να σου φαίνεται περίεργο εμπιστεύονται απόλυτα την γνώμη/άποψη μου.

 

βέβαια κάτι τέτοιο δεν το έχω ζητήσει γιατί θεωρώ ότι θα ρίξω το επίπεδο μου και θα γίνω ίδιος με αυτούς που προσπαθούν να ψαρέψουν πελάτες με τέτοιους απαράδεκτους τρόπους.

 

----- προσθήκη μηνύματος 10 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Μα καλά, νομίζουν ότι αν σε πρήξουν στα τηλεφωνήματα θα ενδώσεις οπωσδήποτε και θα αλλάξεις εταιρία ή πρόγραμμα; Στους περισσότερους ανθρώπους έχει το αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που επιθυμούν οι διαφημιστές. Προσωπικά έχω πολύ καιρό να λάβω τέτοιο τηλεφώνημα, αλλά αν μου τύχαινε τώρα, θα έλεγα: "Αν δε σταματήσετε να με ενοχλείτε, θα το πάρω προσωπικά, θα σας δυσφημίσω σε όλους τους φίλους και τους γνωστούς μου και θα πω σε όλους ότι η εταιρία σας είναι η πιο μάπα κινητή τηλεφωνία. Αν θέλετε συνεχίστε..." :tease:

 

Και επιπλέον παιδιά, όταν κάνετε αίτηση φορητότητας και κλασικά σας παίρνουν από την παλιά εταιρία, πείτε και αυτό τον λόγο για τον οποίο είστε δυσαρεστημένοι: "Φεύγω, εκτός των άλλων, ΚΑΙ για τα δεκάδες ενοχλητικά τηλεφωνήματα που με παίρνατε, κι ενώ σας έλεγα να μη με ξαναπάρετε, εσείς με γράφατε...". Αν όλο το καταναλωτικό κοινό δράσει σαν υπεύθυνοι ενεργοί πολίτες, στο τέλος θα συμμορφωθούν. Όχι επειδή σκέφτονται το καλό μας, αλλά αν αντιληφθούν ότι μία συγκεκριμένη πολιτική έχει το αντίθετο από το αναμενόμενο αποτέλεσμα, αναθεωρούν. Εταιρίες είναι, το συμφέρον τους σκέφτονται.

 

σωστά τα λες εσύ το κακό είναι ότι οι εταιρείες δεν σκέφτονται έτσι αλλά διαφορετικά καθώς δεν σε βλέπουν ως πελάτη αλλά ως κορόιδο που πληρώνει κάθε φορά για να πάρει νέα συσκευή ή υπηρεσίες (κοινώς βλέπουν το πορτοφόλι σου)

 

δεν καταλαβαίνουν ότι ο ένας δυσαρεστημένος πελάτης μπορεί να γίνει ....μύρια δυσαρεστημένων και αυτό να οδηγήσει την εταιρεία στο κλείσιμο.

Edited by Zer0c00L

Xiaomi Poco F3 Pro 8GB/256GB , Xiaomi Poco X3 Pro 8GB/256GB , Xiaomi Redmi Note 10 Pro 8GB/128GB , Xiaomi Redmi Note 9 Pro 8GB/128GB , Xiaomi Redmi Note 8 Pro 6GB/64GB , Huawei P Smart (2019) 3GB/64GB , Lenovo/Motorola Moto G4 Plus (Εκλάπει) , Lenovo Motorola Moto G5S Plus (Εκλάπει) , Xiaomi Redmi Note 4X (Παροπλίστηκε) , Lenovo/Motorola Moto G2 (Χαρίστηκε) , Asus Google Nexus 7 FHD WiFi

COSMOTE (GR)

WIND (GR)

Με εκτίμηση.

Link to comment
Share on other sites

είναι μεγάλη η απάντησή σου για να την κάνω quote, νομίζω όμως οτι ορισμένα ερωτήματα/ διαπιστώσεις που κάνεις οφείλονται ίσως σε παρεξήγηση, δηλαδή αν όντως σου απάντησαν "δεν έχεις το δικαίωμα" να ζητήσεις ένταξη στο μητρώο 11 είναι προφανώς λάθος διατύπωση, αφού όντως αν δεν είσαι πελάτης του παρόχου Χ δεν μπορεί αυτός να σε εντάξει στο μητρώο 11 αλλά μόνο ο πάροχος που έχεις - το λες κιόλας οτι στο εξήγησαν αυτό.

Και ακόμα και αν μπεις στο περίφημο μητρώο, η προστασία δεν είναι ουσιώδης αφού η ΕΕΤΤ θεωρεί οτι απλά θα τηρεί την ενημερωμένη βάση δεδομένων και όλοι οι συνεπείς πωλητές και διαφημιστές θα την κατεβάζουν και θα λαμβάνουν υπόψη τις εξαιρέσεις ΠΡΙΝ τρέξουν την καμπάνια τους, γιατί έτσι λέει ο νόμος. Έλα όμως που στην Ελλάδα των αεριτζήδων, που δεν δίνουν καμμία σημασία σε νομοθετικά και κανονιστικά πλαίσια κάποιοι απλά δεν δίνουν σημασία και απλά καλούν όποιον τους καπνίσει - προφανώς οι "συνεργάτες" και όχι οι ίδιοι οι πάροχοι ΤΚ, οι οποίοι όπως λες και εσύ μπορεί και να χάσουν την άδειά τους. Για να σου φέρω πιό κοντά την πραγματικότητά μας, σύμφωνα με την ΑΠΠΔ δεν επιτρέπεται η καταγραφή και επεξεργασία αρχείων βίντεο από cctv σε ξενοδοχεία, καφετέριες κτλ χωρίς αυτό να είναι επίσημα δηλωμένο, τεκμηριωμένο και εγκεκριμένο από την αρχή...θες να μαντέψεις κατά πόσο τηρείται αυτό και πόση σημασία δίνουν οι καφετέριες και τα μπαράκια που όχι μόνο καταγράφουν εικόνες και video αλλά τα ποστάρουν και σε facebook για να δείξουν τι ωραίο κόσμο μαζεύουν;

 

Αντίστοιχα δεν ξέρω γιατί φαντάζεσαι οτι κάποιοι έδωσαν τον αριθμό σου και όχι οτι αυτοί οι κακοί επαγγελματίες, που δεν κατέβασαν καμμία βάση εξαιρέσεων, χρησιμοποιούν dialers και καλούν σειριακά. Αν είχες γνωστό σου που δούλευε (υπο συνθήκες τρομοκρατίας και δουλείας) σε τέτοιο "συνεργάτη" και δεν θα φοβόταν να σου την αλήθεια θα σου έλεγε πως υπάρχει περίπτωση τη στιγμή που το σηκώνεις ο καλών υπάλληλος να μην ξέρει καν ποιό νούμερο έχει καλεστεί και εάν έχει ξανακαλεστεί μόλις νωρίτερα και δεν απάντησε- παίρνει απευθείας εσωτερικό transfer και ξεκινάει το μπούρου μπούρου, για να συμπληρώσει τις ΧΧΧ ελάχιστες κλήσεις 3λέπτου που του έχουν βάλει όριο στην ιδιωτική σύμβαση εργασίας που έχει υπογράψει ώστε να πληρωθεί το μερoκάμματο - αυτή είναι η πραγματικότητα σε πολλές περιπτώσεις δυστυχώς....

Και αυτός είναι και ο λόγος που κάθομαι να στο εξηγήσω αναλυτικότερα, και που όσο και αν ενοχλούμαι από τέτοιες άσχετες κλήσεις για προσφορά τηλεφώνου ή πιστωτικής, προσπαθώ να αρμούμαι ευγενικά στο εκάστοτε νέο παιδί που παλεύει να βγάλει 300 ευρώ το μήνα (ο συγκεκριμένος γνωστός μου είναι τελειόφοιτος ΤΕΙ) - δεν λέω οτι πρέπει να κάνεις και εσύ το ίδιο, ή να μην κυνηγήσεις την συγκεκριμένη υπερβολική περίπτωση όπως πολύ καλά έκανες, απλά σου δίνω μια "ευρύτερη" οπτική για το τι ψάχνεις να βρεις σε αυτή τη χαώδη κατάσταση, μια οπτική που θα έπρεπε να σου δώσει και η δικηγόρος που λες, αν είχε αρκετή εμπειρία στο θέμα, αντί το γνωστό και εύκολο "κυνήγησέ το νομικά"...

 

Όπως και να έχει ενημέρωσέ μας αν θες τι έγινε με τις καταγγελίες που έχεις κάνει για να δούμε (αν δούμε) που θα κάτσει η μπάλα α) ο πάροχός σου δεν έχει στείλει την αίτηση, β) την έστειλε αλλά μετά αναιρέθηκε γιατί εγγράφηκες σε μια συγκεκριμένη υπηρεσία ενημέρωσης ΧΧΧ, γ) την έστειλε και δεν αναιρέθηκε και ο επίσημος συνεργάτης ΧΧ του δικτύου ΨΨ φέρει ακέραιη ευθύνη οτι δεν την έλαβε υπόψη και σε κάλεσε.

Link to comment
Share on other sites

δεν υπάρχει πρόβλημα πολύ καλά έκανες και δεν έκανες παράθεση το μήνυμα μου καθώς ήταν μεγάλο και ζητώ συγνώμη για αυτό

 

Η εταιρεία vodafone greece θέλησε να δικαιολογήσει/καλύψει τον συνεργάτη τους με αριθμό τηλεφώνου 2142147200 για αυτό μου ανάφερε την δικαιολογία (όχι μόνο σε εμένα αλλά σε όλους/ες που την ενόχλησαν) "ότι εφόσον δεν είμαι συνδρομητής τους δεν μπορώ να εξαιρεθώ από τις ενοχλήσεις του συνεργάτη τους αλλά θα πρέπει να τις δέχομαι ή να τις απορρίπτω" (λες και ζήτησα όπως είπα νταβατζή στις τηλεφωνικές μου συνδέσεις που από την δική μου τσέπη βγαίνουν τα χρήματα και τις πληρώνω) αλλά θα πρέπει να το ζητήσω από τους πάροχους που είμαι συνδρομητής να κάνω εγγραφή στο μητρώο του άρθρου 11 η δικαιολογία/κάλυψη τους φυσικά κατέρρευσε από την απάντηση μου ότι είμαι εγγεγραμμένος στο μητρώο του άρθρου 11 σε όλους τους πάροχους των τηλεφωνικών μου συνδέσεων εδώ και πάρα πολύ καιρό και είναι ενεργή και σε ισχύ (τους το επιβεβαίωσαν και οι πάροχοι που είμαι πελάτης τους) όπως και η εγγραφή μου στο μητρώο του άρθρου 13 της ΑΠΠΔ και δεν δέχομαι καμία εμπορική ή διαφημιστική ενημέρωση από κανέναν ακόμα και από τους πάροχους που είμαι συνδρομητής/πελάτης τους (ίσως να είμαι και ο μοναδικός).

 

Γνωρίζω πολύ καλά τι παίζει σε αυτές τις εταιρείες τηλεφωνικών πωλήσεων και ποιοι δουλεύουν σε αυτές και τι μισθό παίρνουν και πως το παίρνουν (τους καταλαβαίνω και τους νοιώθω) αλλά να με συγχωρούν που είμαι ψυχρός στην απάντηση μου αλλά δεν φταίω εγώ αυτοί επέλεξαν την δουλειά αυτή (προσπαθώ πάντα να είμαι ευγενικός και να σέβομαι τον συνομιλητή μου ακόμα και αν είναι ενοχλητικός) καθώς δουλεύουν και δικοί μου φίλοι σε τέτοιες εταιρείες.

 

Συμφωνώ και σε αυτό που λες για την ΑΠΠΔ και ότι αφορά τις κάμερες και έχεις απόλυτα δίκιο κατά ένα ποσοστό

 

(το γνωρίζω πάρα πολύ καλά το θέμα/πρόβλημα διαχείρισης του υλικού καταγραφής από κάμερες ασφαλείας) καθώς η πολυκατοικία (εξωτερικές/εσωτερικές) που μένω διαθέτει ενεργές κάμερες ασφαλείας στους κοινόχρηστους χώρους κατόπιν αιτήματος των ιδιοκτητών που εγκρίθηκε στην Γ.Σ και έπρεπε να το εφαρμόσω ως διαχειριστής που είμαι (όποτε ανέλαβα να συζητήσω με τους υπεύθυνους της ΑΠΠΔ για αυτό το πράγμα που εγκαταστάθηκε εντός και εκτός της πολυκατοικίας για λόγους ασφαλείας και προστασίας της ιδιωτικής περιουσίας και ζωής ειδικά για το κομμάτι της διαχείρισης του υλικού καταγραφής (η λύση στην δική μας περίπτωση ήταν ότι αρμόδιες για την διαχείριση του υλικού καταγραφής από τις κάμερες θα είναι οι αρμόδιες δικαστικές και αστυνομικές αρχές εφόσον κριθεί αναγκαίο)

 

η οικογενειακή φίλη δικηγόρος που ανάφερα έχει και γνώσεις και εμπειρία στο επάγγελμα της σε ότι αφορά εμένα προσωπικά με έχει εκπροσωπήσει επάξια και με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο μέχρι τώρα σε όλες τις υποθέσεις που χειρίστηκε είτε αφορούσαν τηλεπικοινωνιακό πάροχο (καθώς έχω μεγάλο παρελθόν με τέτοιου είδους αναξιόπιστες εταιρείες που έχουν κλείσει πλέον οι περισσότερες και μερικές αναμένονται να κλείσουν) είτε εταιρεία κατασκευής του προιόντος που είχα αγοράσει (να μην αναφέρω επωνυμίες φαντάζομαι τις γνωρίζετε) είτε κατάστημα που είχε αγοραστεί κάποιο προίον (να μην αναφέρω επωνυμίες φαντάζομαι τις γνωρίζετε) βέβαια αυτά τα πράγματα φαντάζονται δύσκολα για "κάποιους" ότι ένας απλός πολίτης-καταναλωτής-πελάτης μπορεί να τα βάλει με εταιρείες μικρές-μεγάλες και να τρέχει στα δικαστήρια (αυτό όμως το έχω αποδείξει ότι το καταφέρνω μια χαρά καθώς μέχρι τώρα έχω δικαιωθεί από τα δικαστήρια για όλες τις υποθέσεις που έτρεξα να διεκδικήσω το δίκιο μου ως πελάτης-καταναλωτής και εννοείτε ότι σέβεται την όποια απόφαση/εντολή ως πελάτης αλλά και φίλος.

 

Φυσικά και θα σας ενημερώσω για την όποια εξέλιξη

 

Προς το παρών είναι η αναμενόμενη εξέλιξη που αφορά τέτοιου είδους επώνυμες καταγγελίες

 

Παραλήφθηκε η καταγγελία σας με Αρ. πρωτ **** και ημερομηνία 15-01-2015

 

Η καταγγελία σας έλαβε αριθμό *** και κοινοποιήθηκε στην (στις) εταιρία (εταιρίες))

VODAFONE-PANAFON

 

Η προθεσμία για την απάντηση της καταγγελία σας είναι 16-02-2015

 

Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων

 

Τίτλος Μη ζητηθείσα Επικοινωνία από το νούμερο 2142147200

Κατηγορία Καταγγελία / Προσφυγή

Αριθμός Πρωτοκόλλου *****/15-01-2015

Ημερομηνία Υποβολής 15-01-2015

 

Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

 

για ευνόητους λόγους διαγράφτηκαν στοιχεία που δεν πρέπει να αναφερθούν δημοσίως.

 

έτσι έχω λάβει τις απαντήσεις από την ΕΕΤΤ και την ΑΠΠΔ ότι η επώνυμη μου καταγγελία πήρε αριθμό πρωτοκόλλου και ανατέθηκε σε συγκεκριμένο υπάλληλο τους που χειρίζεται την υπόθεση

 

ότι έχουν ενημερώσει την εταιρεία (VODAFONE ή αλλιώς PANAFON) και τον συνεργάτη τους ότι τους έχω κάνει καταγγελία και περιμένουν την δική τους απάντηση

 

περιμένουν γραπτή απάντηση (έχουν λάβει τηλεφωνική/προφορική απάντηση ) από τις εταιρείες OTE , COSMOTE , WIND για επιβεβαίωση ότι έχω γραφτεί στο μητρώο του άρθρου 11 και ότι είναι ενεργή και σε ισχύ η εγγραφή μου σε αυτό καθώς έχουν λάβει μόνο επιβεβαίωση από την ΑΠΠΔ ότι είμαι εγγεγραμμένος στο μητρώο του άρθρου 13 της ΑΠΠΔ και η εγγραφή μου είναι ενεργή και σε ισχύ.

 

Ζητώ συγνώμη για ακόμα μια φορά για την μεγάλη απάντηση μου

Edited by Zer0c00L

Xiaomi Poco F3 Pro 8GB/256GB , Xiaomi Poco X3 Pro 8GB/256GB , Xiaomi Redmi Note 10 Pro 8GB/128GB , Xiaomi Redmi Note 9 Pro 8GB/128GB , Xiaomi Redmi Note 8 Pro 6GB/64GB , Huawei P Smart (2019) 3GB/64GB , Lenovo/Motorola Moto G4 Plus (Εκλάπει) , Lenovo Motorola Moto G5S Plus (Εκλάπει) , Xiaomi Redmi Note 4X (Παροπλίστηκε) , Lenovo/Motorola Moto G2 (Χαρίστηκε) , Asus Google Nexus 7 FHD WiFi

COSMOTE (GR)

WIND (GR)

Με εκτίμηση.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...