Jump to content

[Επίσημο] HTC One (M7)


athanaso77
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τελικα το κινητό στάλθηκε πισω στο Kaizershop κι απο εκει με τη σειρά του στο service της htc.

Με το που ανοίχτηκε το σφραγισμένο κουτί φανηκε αμεσως η διαφορά της οθόνης με το αλλο One που έχω, και ξενέρωσα τελείως.

Η μια οθονη λευκή και καθαρή όπως πρέπει να είναι και η άλλη γκρίζα και μουντή.

Ελπίζω να το διαγνωσουν στην htc και να μου το αντικαταστησουν.

Μου ειπαν 5 εργάσιμες, ελπιζω να το παρω πριν το Πάσχα.

Θα ενημερωσω κι εδω τι έγινε τελικά.

 

Το θέμα είναι ότι σωστά το έστειλαν στην HTC, σωστό είναι. Πές ότι η htc λοιπόν λέει στο μαγαζί ότι είναι προβληματική η συσκευή και ότι πρέπει να στο αλλάξουν. Ο κύριος Kaisershop, θα στο αλλάξει ή θα σου αρχίσει τα μα μου? Γιατί δική του υποχρέωση είναι και όχι της HTC. Γιατί σε κάποιον φίλο , του είχε κάνει θέμα με κάτι αντίστοιχο σε άλλη μάρκα βέβαια αλλά λίγη σημασία έχει. Εδώ μέσα από το φόρουμ το είχα διαβάσει.

Ελπιζω να στο αλλάξουν και σύντομα.

[sIGPIC][/sIGPIC]

flickr-htc one black

cyber gull

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7,5χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

να τους ζητησεις αμεση αντικατασταση,οτι κ να σου λενε,τι παρτιδα ηταν?θυμασαι τα αρχικα απο το s/n?καλημερα.

Καλημερα, δεν θυμάμαι, εχω την αποδειξη στο σπίτι.

Θυμάμαι μονο οτι ηταν htc_102 Γερμανικό μάλλον.

Να μιλήσω και με Htc λες, ή μονο με kaizer αρκεί?

Οι τέσσεροι τροχοί κινούν το σώμα, οι δύο την ψυχή.
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα, δεν θυμάμαι, εχω την αποδειξη στο σπίτι.

Θυμάμαι μονο οτι ηταν htc_102 Γερμανικό μάλλον.

Να μιλήσω και με Htc λες, ή μονο με kaizer αρκεί?

 

η γνωμη μου ειναι να εισαι απολυτος για αντικατασταση στο καταστημα,πηρες σφραγισμενη συσκευη κ ζητας αμεση αντικατασταση.γνωμη μου παντα.

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι σωστά το έστειλαν στην HTC, σωστό είναι. Πές ότι η htc λοιπόν λέει στο μαγαζί ότι είναι προβληματική η συσκευή και ότι πρέπει να στο αλλάξουν. Ο κύριος Kaisershop, θα στο αλλάξει ή θα σου αρχίσει τα μα μου? Γιατί δική του υποχρέωση είναι και όχι της HTC. Γιατί σε κάποιον φίλο , του είχε κάνει θέμα με κάτι αντίστοιχο σε άλλη μάρκα βέβαια αλλά λίγη σημασία έχει. Εδώ μέσα από το φόρουμ το είχα διαβάσει.

Ελπιζω να στο αλλάξουν και σύντομα.

Αυτο του ειπα κι εγω, οτι ειναι δικη του υποχρέωση και μου ελεγε δεν μπορεί να το αντικαταστησει αυτός διότι θα έχει θέμα με την αποθήκη του και με τα τιμολογια του, οτι δεν μπορεί να το δικαιολογησει.

Παντως κακώς δεν το αλλάζουν απευθείας απο τη στιγμή που εχει ελαττωμα η συσκευή αφου μόλις ειχε ανοιχθεί.

Αυτο έχετε το στο νου σας οι επόμενοι.

Οι τέσσεροι τροχοί κινούν το σώμα, οι δύο την ψυχή.
Link to comment
Share on other sites

Αυτο του ειπα κι εγω, οτι ειναι δικη του υποχρέωση και μου ελεγε δεν μπορεί να το αντικαταστησει αυτός διότι θα έχει θέμα με την αποθήκη του και με τα τιμολογια του, οτι δεν μπορεί να το δικαιολογησει.

Παντως κακώς δεν το αλλάζουν απευθείας απο τη στιγμή που εχει ελαττωμα η συσκευή αφου μόλις ειχε ανοιχθεί.

Αυτο έχετε το στο νου σας οι επόμενοι.

 

Γι΄ αυτό προτιμώ kinitomania ή birphone που δεν "έχουν πρόβλημα με τις αποθήκες τους" και στα αλλάζουν΄.

[sIGPIC][/sIGPIC]

flickr-htc one black

cyber gull

Link to comment
Share on other sites

Γι΄ αυτό προτιμώ kinitomania ή birphone που δεν "έχουν πρόβλημα με τις αποθήκες τους" και στα αλλάζουν΄.

Δυστυχως δεν το ήξερα και την πάτησα.

Θα το εχω υπόψιν σε επόμενη αγορά.

Είναι ομως πολύ άσχημο να σε ταλαιπωρούν για κάτι το αυτονόητο που δεν φταις εσύ.

 

Σε νεότερη συνομιλία που ειχα μαζι τους, μου ειπαν οτι δεν το αντικαθιστουν αυτοι άμεσα γιατί δεν εχουν δικο τους service.

Θα το στειλουν είπαν άμεσα στην htc (και σήμερα αν προλάβουν) και αν κρίνει η htc οτι πρέπει να γίνει αντικατασταση θα μου το αντικαταστησουν κι αυτοι.

 

--- Από Ομάδα Διαχείρισης ---

Θα σε παρακαλούσα να αποφεύγεις τα συνεχόμενα μηνύματα. Χρησιμοποίησε τη Τροποποίηση Μηνύματος όταν θέλεις να προσθέσεις κάτι στο μήνυμα σου ή τη Πολλαπλή Παράθεση όταν θέλεις να απαντήσεις ταυτόχρονα σε περισσότερα του ενός μηνύματα.

Edited by kollatos
Οι τέσσεροι τροχοί κινούν το σώμα, οι δύο την ψυχή.
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.

Ας μου πει κάποιος γιατί αρκετές φόρες (όχι πάντα) δεν συνδέεται αυτόματα στα αποθηκευμένα wi-fi (π.χ. σπιτιού γραφείου) αλλά μου βγάζει μήνυμα οτι βρέθηκαν ασύρματα δίκτυα και αφού πάω στις ρυθμίσεις και του πατήσω σύνδεση συνδέεται κανονικά? Επίσης πολλές φορές μου βγάζει μήνυμα οτι χάθηκε η σύνδεση με το δίκτυο ενω δεν φαίνεται να έχει χαθεί.

Μήπως κάτι δεν έχω ρυθμίσει σωστά?

Ξέρω οτι αν ήξερε κάποιος θα μου απαντούσε αλλά επαναλαμβάνω το μήνυμα μήπως κάποιος που ξέρει την απάντηση δεν το πρόσεξε

Ευχαριστώ

Μιχάλης

Δεν υπάρχει μονοπάτι για την ευτυχία, ευτυχία είναι το μονοπάτι
Link to comment
Share on other sites

Ξέρω οτι αν ήξερε κάποιος θα μου απαντούσε αλλά επαναλαμβάνω το μήνυμα μήπως κάποιος που ξέρει την απάντηση δεν το πρόσεξε

Ευχαριστώ

Μιχάλης

 

Μου το έχει κάνει κι εμένα κάνα δυο φορές αυτό. Δεν είναι ότι έχεις κάνει κάτι, απλά μπορεί για κάποιο λόγο να χάνει το δίκτυο στιγμιαία και να μπλοκάρει.

[sIGPIC][/sIGPIC]

flickr-htc one black

cyber gull

Link to comment
Share on other sites

Ξέρω οτι αν ήξερε κάποιος θα μου απαντούσε αλλά επαναλαμβάνω το μήνυμα μήπως κάποιος που ξέρει την απάντηση δεν το πρόσεξε

Ευχαριστώ

Μιχάλης

Εγω προσεξα οτι το κανει με την τελευταία αναβάθμιση (kit kat), πριν δεν το εκανε.

Οι τέσσεροι τροχοί κινούν το σώμα, οι δύο την ψυχή.
Link to comment
Share on other sites

Συμβιωνω με το κινητο κανα διμηνο τωρα και ειλικρινα δεν εχω να πω κατι αρνητικο.
Link to comment
Share on other sites

Εγω προσεξα οτι το κανει με την τελευταία αναβάθμιση (kit kat), πριν δεν το εκανε.

 

Αυτό έχω παρατηρήσει κι εγω

Δεν υπάρχει μονοπάτι για την ευτυχία, ευτυχία είναι το μονοπάτι
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως δεν το ήξερα και την πάτησα.

Θα το εχω υπόψιν σε επόμενη αγορά.

Είναι ομως πολύ άσχημο να σε ταλαιπωρούν για κάτι το αυτονόητο που δεν φταις εσύ.

 

Σε νεότερη συνομιλία που ειχα μαζι τους, μου ειπαν οτι δεν το αντικαθιστουν αυτοι άμεσα γιατί δεν εχουν δικο τους service.

Θα το στειλουν είπαν άμεσα στην htc (και σήμερα αν προλάβουν) και αν κρίνει η htc οτι πρέπει να γίνει αντικατασταση θα μου το αντικαταστησουν κι αυτοι.

 

--- Από Ομάδα Διαχείρισης ---

Θα σε παρακαλούσα να αποφεύγεις τα συνεχόμενα μηνύματα. Χρησιμοποίησε τη Τροποποίηση Μηνύματος όταν θέλεις να προσθέσεις κάτι στο μήνυμα σου ή τη Πολλαπλή Παράθεση όταν θέλεις να απαντήσεις ταυτόχρονα σε περισσότερα του ενός μηνύματα.

 

καλησπερα φιλε μου,τι εκανες τελικα με το κινητακι?δεν σημειωσες καπου το s/n?για να ξερουμε τι παρτιδες παιζουν απο εκει που το πηρες?

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα φιλε μου,τι εκανες τελικα με το κινητακι?δεν σημειωσες καπου το s/n?για να ξερουμε τι παρτιδες παιζουν απο εκει που το πηρες?

Καλησπέρα φίλε μου, χθες το παρέλαβε ο kaizer και σήμερα μου ειπαν θα πάει προς Htc μεριά για να βγει το πόρισμα. Οπότε αναμένω.

Το s/n αν το γραφει στην απόδειξη θα το γραψω εδώ το απόγευμα που θα γυρίσω σπίτι.

Οι τέσσεροι τροχοί κινούν το σώμα, οι δύο την ψυχή.
Link to comment
Share on other sites

Έχει ξανασυζητηθεί πως λειτουργεί η αντικατάσταση στην περίοδο που χαρακτηρίζεται DOA.

 

Γενικά τα καταστήματα δεν υποχρεούνται να στο αντικαταστήσουν άμεσα, γιατί για το ότι είναι ελαττωματική η συσκευή από το εργοστάσιο, δεν ευθύνεται το κατάστημα, αλλά η HTC η οποία πούλησε ελαττωματική συσκευή στο κατάστημα, και η HTC πρέπει να αναλάβει το κόστος αντικατάστασης.

 

Για να το αναλάβει όμως, ζητάει από τα καταστήματα να της αποστείλουν την συσκευή για να βεβαιώσει ότι είναι προβληματική, και μετά δίνει οδηγία στο κατάστημα να δώσει μια νέα συσκευή στον πελάτη (αναλαμβάνοντας η HTC το κόστος της συσκευής, και όχι το κατάστημα).

 

Η διαφορά με την αποστολή για σέρβις είναι ότι στο DOA period γίνεται αντικατάσταση με νέα συσκευή, και όχι επισκευή της ελαττωματικής.

 

Τώρα, πολλά μαγαζιά που θεωρούν σημαντικό τον παράγοντα του customer service, θα στο αντικαταστήσουν άμεσα, και μετά θα το στείλουν στην αντιπροσωπεία για επιβεβαίωση DOA (αναλαμβάνοντας βέβαια το όποιο μικρό ρίσκο να μην κριθεί DOA από την αντιπροσωπεία)

 

Ειδικά στις προφανείς περιπτώσεις ελαττώματος, το ρίσκο είναι μηδαμινό. Αλλά παρόλα αυτά δεν το αναλαμβάνουν όλα τα καταστήματα.

Link to comment
Share on other sites

Έχει ξανασυζητηθεί πως λειτουργεί η αντικατάσταση στην περίοδο που χαρακτηρίζεται DOA.

 

Γενικά τα καταστήματα δεν υποχρεούνται να στο αντικαταστήσουν άμεσα, γιατί για το ότι είναι ελαττωματική η συσκευή από το εργοστάσιο, δεν ευθύνεται το κατάστημα, αλλά η HTC η οποία πούλησε ελαττωματική συσκευή στο κατάστημα, και η HTC πρέπει να αναλάβει το κόστος αντικατάστασης.

 

Για να το αναλάβει όμως, ζητάει από τα καταστήματα να της αποστείλουν την συσκευή για να βεβαιώσει ότι είναι προβληματική, και μετά δίνει οδηγία στο κατάστημα να δώσει μια νέα συσκευή στον πελάτη (αναλαμβάνοντας η HTC το κόστος της συσκευής, και όχι το κατάστημα).

 

Η διαφορά με την αποστολή για σέρβις είναι ότι στο DOA period γίνεται αντικατάσταση με νέα συσκευή, και όχι επισκευή της ελαττωματικής.

 

Τώρα, πολλά μαγαζιά που θεωρούν σημαντικό τον παράγοντα του customer service, θα στο αντικαταστήσουν άμεσα, και μετά θα το στείλουν στην αντιπροσωπεία για επιβεβαίωση DOA (αναλαμβάνοντας βέβαια το όποιο μικρό ρίσκο να μην κριθεί DOA από την αντιπροσωπεία)

 

Ειδικά στις προφανείς περιπτώσεις ελαττώματος, το ρίσκο είναι μηδαμινό. Αλλά παρόλα αυτά δεν το αναλαμβάνουν όλα τα καταστήματα.

Ευχαριστω Νικο για τις σημαντικές πληροφορίες.

Ελπιζω να δουν οτι η οθόνη γκριζάρει-θαμπωνει και να το αντικαταστησουν με καινούργιο.

Οι τέσσεροι τροχοί κινούν το σώμα, οι δύο την ψυχή.
Link to comment
Share on other sites

Καλως σας βρήκα, μετά από καιρό.

Έχω ενθουσιαστει με το htc one M8 (κάτοχος Note 2 σήμερα) αλλά η διαφορά τιμής.. 300 ευρώ από το M7 είναι μία πρόκληση... Ποια η γνώμη των ήδη κατόχων του M7

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλως σας βρήκα, μετά από καιρό.

Έχω ενθουσιαστει με το htc one M8 (κάτοχος Note 2 σήμερα) αλλά η διαφορά τιμής.. 300 ευρώ από το M7 είναι μία πρόκληση... Ποια η γνώμη των ήδη κατόχων του M7

 

Ευχαριστώ

 

Θα παρακαλούσα τέτοιες συζητήσεις να γίνονται αποκλειστικά και μόνο στους Διαξιφισμούς.

 

Ευχαριστώ.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Πωλείται: Τίποτα. Ζητείται: Τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω Νικο για τις σημαντικές πληροφορίες.

Ελπιζω να δουν οτι η οθόνη γκριζάρει-θαμπωνει και να το αντικαταστησουν με καινούργιο.

 

Προφανώς και θα το δουν και θα στο αντικαταστήσουν.

Το πρόβλημα είναι με ελαττώματα που δεν είναι αναπαράξιμα κάθε φορά, εκεί είναι πιο δύσκολο να δείξεις το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Μου ηρθε σημερα το κινητο απο το σερβις(μετα απο 5 βδομαδες) για καμερα και ολα μια χαρα απο οτι φαινεται.Του περασα arhd 62.0 με το sense 6 και βλεπω εχει επιλογη αντι για davlik, art αλλα το παταω κανει reboot αλλα οταν παω εκει λεει παλι davlik.Εχει δοκιμασει κανεις αν δουλευει;

Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Μου ηρθε σημερα το κινητο απο το σερβις(μετα απο 5 βδομαδες) για καμερα και ολα μια χαρα απο οτι φαινεται.Του περασα arhd 62.0 με το sense 6 και βλεπω εχει επιλογη αντι για davlik, art αλλα το παταω κανει reboot αλλα οταν παω εκει λεει παλι davlik.Εχει δοκιμασει κανεις αν δουλευει;

Ευχαριστω

 

Μάλλον πρέπει να έχεις βάλει module από το Xposed Framework. Αφαίρεσε το module και ξανακάνε την διαδικασία για το ART και θα είσαι εντάξει...

Link to comment
Share on other sites

Επειδή θα το στείλω κ εγώ στο σέρβις για μωβ κάμερα, τι σου άλλαξαν;

 

Δε ξερω ακριβως..Εξωτερικα ειναι ιδιο αλλα εσωτερικα τελειως διαφορετικο.Χαθηκαν τα παντα που ειχα μεσα και αλλαξε και το hboot..Σαν να κρατησαν μονο το εξωτερικο και το αλλο να το πεταξαν..Τουλαχιστον το imei ηταν ιδιο γιατι σκεφτηκα(αφου εχει διαφορετικο hboot) μην πηρα κανενος αλλου το κινητο. :)

 

Μάλλον πρέπει να έχεις βάλει module από το Xposed Framework. Αφαίρεσε το module και ξανακάνε την διαδικασία για το ART και θα είσαι εντάξει...

 

Τι εννοεις;Εχω βαλει διαφορα στο xposed..Να τα απενεργοποιησω,να βαλω art και μετα να τα ξαναβαλω;

Link to comment
Share on other sites

Δε ξερω ακριβως..Εξωτερικα ειναι ιδιο αλλα εσωτερικα τελειως διαφορετικο.Χαθηκαν τα παντα που ειχα μεσα και αλλαξε και το hboot..Σαν να κρατησαν μονο το εξωτερικο και το αλλο να το πεταξαν..Τουλαχιστον το imei ηταν ιδιο γιατι σκεφτηκα(αφου εχει διαφορετικο hboot) μην πηρα κανενος αλλου το κινητο. :)

 

 

 

Τι εννοεις;Εχω βαλει διαφορα στο xposed..Να τα απενεργοποιησω,να βαλω art και μετα να τα ξαναβαλω;

 

Ακριβώς... Απενεργοποίησέ τα κάνε επανεκκίνηση και γύρισε το σε art...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα.Θα ήθελα να κάνω debrand το one μου.Δεν έχω κάνει ποτέ κάποια παρόμοια διαδικασία και φοβάμαι ότι θα τα κάνω θάλασσα.Θα μπορούσε κάποιος σχετικός να επικοινωνήσει μαζί μου μέσω pm για να με βοηθήσει;Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...