Jump to content

Τραμ υψηλής τεχνολογίας


guru
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δελτίο τύπου της Τραμ Α.Ε.

 

Την οδηγό του τραμ, κ. Αρετή Κουτσομάρκου, βράβευσε στις 17 Απριλίου 2007 η ΕΛΠΑ, στο πλαίσιο της καθιερωμένης ετήσιας διοργάνωσης που υλοποιεί εδώ και 45 χρόνια.

 

Η Αρετή Κουτσομάρκου αποτελεί μία από τις 10 γυναίκες οδηγούς τραμ σε σύνολο 129 οδηγών που απασχολούνται στην Τραμ Α.Ε. Το σκεπτικό της επιλογής της περιελάμβανε τη συνολική θεώρηση των ικανοτήτων της, όπως τεκμηριώνονται από τα διαθέσιμα στατιστικά στοιχεία και από τις αξιολογήσεις των εκπαιδευτών και προϊσταμένων της. Στην επιλογή της συνυπολογίσθηκε η οδηγική συμπεριφορά, όπως προκύπτει από το δείκτη ατυχημάτων, τη συνέπεια των δρομολογίων, την τήρηση των κανόνων οδήγησης και των ορίων ταχύτητας, καθώς και η γενικότερη επαγγελματική της υπόσταση, όπως η συνέπεια στην εργασία, η πελατοκεντρική νοοτροπία, η ικανότητα διαχείρισης του επιβατικού κοινού, κλπ.

 

Η Αρετή που είναι μόλις 27 ετών, έχει ολοκληρώσει με υποτροφία ανώτερες σπουδές σε προγραμματισμό Η/Υ, αλλά εκπαιδεύθηκε ως οδηγός τραμ στην εταιρία BVG στη Γερμανία, την εταιρία διαχείρισης των αστικών συγκοινωνιών του Βερολίνου που αποτέλεσε το σύμβουλο της Τραμ Α.Ε., ολοκληρώνοντας τις εξετάσεις της σε όλα τα σχετικά αντικείμενα με επιτυχία.

 

Σχετικά με την τιμητική βράβευσή της, η Αρετή Κουτσομάρκου δήλωσε: «Με το βραβείο αυτό τιμώνται σήμερα όλοι οι οδηγοί του τραμ που με υπευθυνότητα και σε αντίξοες συχνά συνθήκες μεταφέρουν το επιβατικό κοινό με ασφάλεια στον προορισμό του. Σε καθημερινή βάση φέρνουμε σε πέρας τη δύσκολη εργασία μας με αγάπη και με το δέοντα σεβασμό προς τον πολίτη. Εύχομαι με το ίδιο πνεύμα να αντιμετωπίζουν το τραμ και όσοι κινούνται δίπλα του στην πόλη, έτσι ώστε να καθιστούν το έργο μας λιγότερο δύσκολο και επικίνδυνο».

 

Επισημαίνεται ότι η Τραμ Α.Ε. εφαρμόζει στην πράξη πολιτική ίσων ευκαιριών.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Απαντήσεις 97
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Την έναρξη της εκστρατείας περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης που διοργανώνει το Τραμ με τίτλο «Κόψε το αυτοκίνητο» πραγματοποίησε στις 5 Ιουνίου, ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ Μιχάλης Λιάπης. Η εκστρατεία, η οποία περιλαμβάνει μια σειρά δράσεων όπως εκδηλώσεις για το περιβάλλον, διαγωνισμούς, διαδικτυακή επικοινωνία και άλλα, ξεκίνησε από τη στάση «Αγία Φωτεινή», στη Νέα Σμύρνη, όπου οι επιβάτες του Τραμ και οι διερχόμενοι πεζοί είχαν την ευκαιρία να «κόψουν» ένα χάρτινο αυτοκίνητο και να κερδίσουν δωρεάν μετακινήσεις με το Τραμ.

 

Στο μήνυμα του ο κ. Λιάπης τόνισε:

 

«Γιορτάζουμε τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος ξεκινώντας μια μεγάλη εκστρατεία για τον περιορισμό του ΙΧ στην πόλη. Για να «κόψουμε το αυτοκίνητο», χρησιμοποιώντας το Τραμ και τα υπόλοιπα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Είναι μια προσπάθεια που έχει ξεκινήσει με την εφαρμογή του Νέου Συγκοινωνιακού Χάρτη της Αθήνας και πλέον έχει εξασφαλίσει στους επιβάτες πιο γρήγορη, αξιόπιστη, οικονομική και κυρίως φιλική προς το περιβάλλον μετακίνηση. Τώρα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς μας πάνε παντού. Έχουν διευρύνει το δίκτυο τους, καλύπτουν ολοένα και περισσότερες περιοχές, αποτελούν πλέον μια πραγματική εναλλακτική στη χρήση του ΙΧ. Όλοι μιλάμε για το περιβάλλον αλλά ας αναλογιστούμε τι μπορούμε να κάνουμε οι ίδιοι γι αυτό. Ας κάνουμε λοιπόν πράξη την περιβαλλοντική μας ευαισθησία. Ας βοηθήσουμε όλοι για να κάνουμε καλύτερη τη ζωή μας στην πόλη. Να βελτιώσουμε το αστικό περιβάλλον και τελικά την καθημερινότητα μας. Είναι στο χέρι μας, χρησιμοποιώντας τις αστικές συγκοινωνίες».

 

Ο κ.Λιάπης αναφέρθηκε επίσης στην πορεία λειτουργίας του Τραμ, επισημαίνοντας ότι «η επιβατική κίνηση φτάνει αυτή την περίοδο τις 60.000 ημερησίως και αυξάνεται ακόμη περισσότερο κατά τους καλοκαιρινούς μήνες. Παράλληλα όμως το Τραμ επεκτείνεται. Τα έργα επέκτασης στη Βούλα θα έχουν ολοκληρωθεί έως τον Αύγουστο και μετά από μια δοκιμαστική περίοδο, η γραμμή αναμένεται να δοθεί στο επιβατικό κοινό τον προσεχή Σεπτέμβριο. Θέλουμε το Τραμ να αποτελέσει ένα συγκοινωνιακό δίκτυο κορμού καλύπτοντας τις νότιες περιοχές της Αθήνας και στη συνέχεια τον Πειραιά. Με αφορμή και τα γενέθλια του Τραμ- αυτές τις ημέρες- που κλείνει πλέον τα τρία του χρόνια, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους εργαζόμενους διότι με τη δική τους συμβολή καταφέραμε να βάλουμε το Τραμ στην καθημερινή ζωή χιλιάδων επιβατών. Δώσαμε στο Τραμ μεγαλύτερη ταχύτητα, ποιότητα και αξιοπιστία. Είναι ενδεικτικό ότι όλες οι μετρήσεις μας δείχνουν ότι το Τραμ έχει απόλυτα ικανοποιημένους και επιτρέψτε μου να πω «φανατικούς» επιβάτες».

 

Ο κ Λιάπης απαντώντας στην ερώτηση δημοσιογράφου: «Θα περιορίσετε τη χρήση των Ι.Χ., μιας και το «κόβετε» συμβολικά;» δήλωσε τα εξής:

 

«Δεν είναι της παρούσης να συζητήσουμε ένα τέτοιο θέμα. Όπως ξέρετε, εγώ είμαι εναντίον κάθε περιοριστικού μέτρου, με επιβολή. Αυτό που ζητάω, είναι ο καθένας να περιορίσει εθελοντικά τη χρήση του Ι.Χ., για «ψύλλου πήδημα».

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ένα μεγάλο "μπράβο" σε αυτούς που πέρασαν με άσφαλτο τις γραμμές στην διασταύρωση του τραμ που έρχεται από Αθήνα με την παραλιακή.Πιο χάλια δεν μπορούσαν να το κάνουν.Έτσι και περάσεις με 50+ χιλιόμετρα απογειώνεσαι.Ίσως αυτό να εννοούν με το "κόψε το αυτοκίνητο",ξεκινάνε πρώτα από τα αμορτισέρ...

Link to comment
Share on other sites

Ένα μεγάλο "μπράβο" σε αυτούς που πέρασαν με άσφαλτο τις γραμμές στην διασταύρωση του τραμ που έρχεται από Αθήνα με την παραλιακή.Πιο χάλια δεν μπορούσαν να το κάνουν.Έτσι και περάσεις με 50+ χιλιόμετρα απογειώνεσαι.Ίσως αυτό να εννοούν με το "κόψε το αυτοκίνητο",ξεκινάνε πρώτα από τα αμορτισέρ...

 

Σωστός που να είσαι με μηχανή εκεί είναι καρμανιόλα!Ετσι και δεν κόψεις σε πετάνε στο σπίτι απέναντι!Αποψη μου καταργηση του στο Σύνταγμα και να παραμείνει μονο η γραμμη ΣΕΦ Γλυφαδα

Ο βασιλιάς πέθανε.Ζήτω ο βασιλιάς!
Link to comment
Share on other sites

Αποψη μου καταργηση του στο Σύνταγμα και να παραμείνει μονο η γραμμη ΣΕΦ Γλυφαδα

Μπα, εγώ λέω να καταργηθεί τελείως. Οτιδήποτε ενοχλεί τα ΙΧ είναι εντελώς άχρηστο. Ακόμα καλύτερα να καταργηθούν και τα πεζοδρόμια ώστε να υπάρχουν περισσότερες θέσεις για να παρκάρουμε, και γιατί όχι, και οι πεζόδρομοι και οι πλατείες. Έτσι κι αλλιώς όλα πάρκιν έχουνε γίνει, ας γίνουν κι επίσημα να τελειώνουμε.

Link to comment
Share on other sites

Σωστός που να είσαι με μηχανή εκεί είναι καρμανιόλα!Ετσι και δεν κόψεις σε πετάνε στο σπίτι απέναντι!Αποψη μου καταργηση του στο Σύνταγμα και να παραμείνει μονο η γραμμη ΣΕΦ Γλυφαδα

Ή απλά να ξεκινάει από το Νέο Κόσμο.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Η Τραμ Α.Ε. ανακοίνωσε ότι στις 7 Σεπτεμβρίου 2007, ξεκίνησαν οι δοκιμαστικές διαδρομές του τραμ προς το νέο τερματικό σταθμό «Ασκληπιείο Βούλας».

 

Χρήσιμα στοιχεία για το έργο της επέκτασης στη Βούλα:

  • Με 670 επιπλέον μέτρα διπλού τροχιοδρόμου και το σύγχρονο τερματικό σταθμό Ασκληπιείο Βούλας, το τραμ ολοκληρώνει τη διαδρομή του στα νότια προάστια, συνδέοντας την παραλιακή ζώνη με το κέντρο της Αθήνας και σύντομα με το κέντρο του Πειραιά.
  • Κατά την κατασκευή της επέκτασης υιοθετήθηκε - για τα σημεία όπου ο τροχιόδρομος διασχίζει την παραλιακή λεωφόρο - η πρωτοποριακή μέθοδος της ταχείας προκατασκευής, η οποία επέτρεψε την ολοκλήρωση του έργου στο σημείο μέσα σε 3 μόλις νύχτες αντί των 2 και πλέον μηνών που θα απαιτούνταν με την παραδοσιακή μέθοδο. Την ίδια πρακτική σκοπεύει να αξιοποιήσει η Τραμ Α.Ε. και κατά την κατασκευή του έργου της επέκτασης στον Πειραιά, με γνώμονα την ελαχιστοποίηση της όχλησης που δημιουργείται από ένα τέτοιο έργο.
  • Κατά μήκος των έργων φυτεύτηκαν περισσότερα από 150 νέα δέντρα και 450 θάμνοι.
  • Η εμπορική λειτουργία του μέσου στη Βούλα αναμένεται να ξεκινήσει το πρώτο δεκαήμερο του Οκτωβρίου.
  • Η επιβατική κίνηση εκτιμάται ότι θα αυξηθεί κατά 2.500 επιβάτες ημερησίως, αφού η επέκταση εξυπηρετεί πέραν των κατοικιών στην περιοχή, το νοσοκομείο Ασκληπιείο, την Ακτή Βούλας (Ακτή Α' Αλιπέδου), τουριστικές υποδομές, το Κέντρο Αποθεραπείας και Αποκατάστασης - ΠΙΚΠΑ Βούλας, κ.ά.
  • Ενδεικτικοί χρόνοι διαδρομής από το νέο τερματικό σταθμό είναι προς Αγιο Κοσμά 20 λεπτά, προς Π. Φάληρο 29, προς Νέα Σμύρνη 36 και προς Καλλιθέα 39 λεπτά.

 

Χρήσιμα στοιχεία για τα συμπληρωματικά έργα:

  • Στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Τραμ Α.Ε., πραγματοποιήθηκαν συμπληρωματικά έργα προς όφελος του ΠΙΚΠΑ και συγκεκριμένα ειδική αποβάθρα για την εξυπηρέτηση των περιστασιακών μετακινήσεων των παιδιών με τραμ (κατόπιν συνεννόησης), διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου, πεζοδρόμιο, νέο φυλάκιο στην πύλη εισόδου και τοποθέτηση στεγάστρου.
  • Στο έργο της επέκτασης στη Βούλα εντάσσεται η αντιπλημμυρική θωράκιση της ευρύτερης περιοχής της Γλυφάδας από την Τραμ Α.Ε., με κατασκευή ειδικού δικτύου απορροής των όμβριων υδάτων τόσο στον άξονα της Διαδόχου Παύλου όσο και κατά μήκος της Αγγέλου Μεταξά.
  • Το εμπορικό κέντρο της Γλυφάδας αναμορφώθηκε εξ ολοκλήρου από την Τραμ Α.Ε. με προφανή οφέλη για τους κατοίκους και τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην περιοχή. Η μετατροπή ενός επιβαρημένου κυκλοφοριακά κεντρικού οδικού άξονα (οδός Αγγέλου Μεταξά) σε πεζόδρομο, η εγκατάσταση ειδικά μελετημένου φωτισμού, δεντροφυτεύσεις, η διαμόρφωση ειδικών χώρων στάσης για τα αυτοκίνητα τροφοδοσίας, η τοποθέτηση υπόγειων κάδων απορριμμάτων μεγάλης χωρητικότητας και επίγειων κάδων απορριμμάτων και ανακύκλωσης, η εγκατάσταση καθισμάτων, στεγάστρων και γλυπτών, μετέτρεψαν τη Γλυφάδα σε περιοχή πρότυπο με Ευρωπαϊκά δεδομένα.
  • Το κόστος για τα συμπληρωματικά έργα ανέρχεται σε 5,5 εκ. ευρώ, δηλαδή το 50% του συνολικού κόστους της επέκτασης στη Βούλα και η χρηματοδότηση προήλθε από εθνικούς και κοινοτικούς πόρους. Το ποσό αυτό προστίθεται στα 24 εκ. ευρώ που έχει ήδη δαπανήσει η Τραμ Α.Ε. σε συμπληρωματικά έργα κατά μήκος του δικτύου του τραμ.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Σωστός που να είσαι με μηχανή εκεί είναι καρμανιόλα!Ετσι και δεν κόψεις σε πετάνε στο σπίτι απέναντι!Αποψη μου καταργηση του στο Σύνταγμα και να παραμείνει μονο η γραμμη ΣΕΦ Γλυφαδα

 

Συμφωνω παντελως αχρηστο. Καλο ειναι να ξηλωθει εντελως και τη θεση της υπαρχουσας τροχιας του να τη γεμισουμε με ΙΧ. Πολλα ΙΧ ομως. Το ενα πανω στο αλλο αμα ειναι εφικτο.

 

Και ασε τους ανοητους Ευρωπαιους με την δηθεν παιδεια τους να γεμιζουν τις ευρωπαικες τους πολεις με τραμ.

 

Εμφραγμα σε 3 χρόνια στους δρόμους της Αθήνας

 

Περαστικα μας.

Link to comment
Share on other sites

Όταν έγραψα αυτά που έγραψα εννοούσα ότι είναι επικύνδυνο για όποιον περνάει και όσο αφορά την κατάργηση στο συγκεκριμένο μέρος την πρότεινα για ένα λόγο

 

Λεωφορείο Σύνταγμα-Αγιος κοσμας 40 λεπτά

 

τραμ Σύνταγμα αγιος κοσμας 1 και 30 λεπτά πλάκα μου κάνετε εγώ απλά λέω να βάζαν λεωφορεία η να εξελιχθει το μετρό πιο γρήγορα!

Ο βασιλιάς πέθανε.Ζήτω ο βασιλιάς!
Link to comment
Share on other sites

τραμ Σύνταγμα αγιος κοσμας 1 και 30 λεπτά πλάκα μου κάνετε εγώ απλά λέω να βάζαν λεωφορεία η να εξελιχθει το μετρό πιο γρήγορα!

Καλά, πλάκα μας κάνεις? Που τα βρήκες αυτά τα στοιχεία? Ο συνήθης χρόνος Σύνταγμα-Γλυφάδα δεν ξεπερνά τα 50 λεπτά και μάλιστα τις ώρες αιχμής. Μέχρι τον Άγιο Κοσμά είναι προφανώς πολύ λιγότερο.

 

Είναι απίστευτο τι παραμύθια λέγονται για να συκοφαντηθεί το τραμ.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα μπορεί να έχεις και δίκιο ίσως είμαι γκαντέμης και όσες φορές έκανα το λάθος να το πάρω πήγαινε σαν χελώνα απο κει και πέρα μπορεί να είναι γρήγορο όπως λες αλλά γιατί να πάρω κάτι που θα κάνει 20 λεπτά παραπάνω απο το λεωφορείο για να χάσω χρόνο?

 

Ξαναλέω αυτά είναι από την δικιά μου εμπειρία!

Ο βασιλιάς πέθανε.Ζήτω ο βασιλιάς!
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω και εγώ. Γενικά το τραμ δεν θα έπρεπε να φτάνει μέχρι το κέντρο της πόλης τουλάχιστον τις ώρες αιχμής. Ίσως Δευτέρα εώς Παρασκευή από την έναρξη της κυκλοφορίας μέχρι τις 21:00 να έπρεπε να τερματίζει στον Νεο Κόσμο, ενώ τις υπόλοιπες ώρες και μέρες να τερματίζει στο Σύνταγμα. Μάλιστα όταν ανοίξει η επέκταση της γραμμής 2 μέχρι το Ελληνικό θα πρέπει να σχεδιαστεί η δυνατότηα μετεπιβίβασης στο τραμ ώστε να μπορεί να προσεγγιστεί το κέντρο της Γλυφάδας αλλά και η Βούλα ακόμα πιο γρήγορα.

Στις πόλεις του εξωτερικού που έχει αναπτυχθεί σύγχρονο δίκτυο τραμ όπως το Λονδίνο και η Βαρκελώνη το τραμ δεν μπαίνει στο κέντρο αλλά εξυπηρετεί πυκνοκατοικημένες περιοχές περιμετρικά.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα μπορεί να έχεις και δίκιο ίσως είμαι γκαντέμης και όσες φορές έκανα το λάθος να το πάρω πήγαινε σαν χελώνα απο κει και πέρα μπορεί να είναι γρήγορο όπως λες αλλά γιατί να πάρω κάτι που θα κάνει 20 λεπτά παραπάνω απο το λεωφορείο για να χάσω χρόνο?

Πάντα παίρνεις το μέσον που θεωρείς πιο γρήγορο, αυτό είναι δεδομένο. Δεν ξέρω τη γραμμή λεωφορείου που αναφέρεις, αλλά αν πηγαίνει από Συγγρού-Παραλιακή είναι λογικό να είναι γρήγορο και να ανταγωνίζεται το τραμ.

 

Όμως το κάθε μέσο έχει τη δική του σκοπιμότητα. Το τραμ διασχίζει κέντρο, Νέο Κόσμο, Νέα Σμύρνη και Παλιό Φάληρο διερχόμενο από το κέντρο κάθε συνοικίας κι αυτή είναι η μεγαλύτερη εξυπηρέτηση που προσφέρει. Ενώνει δηλαδή μια σειρά από πυκνοκατοικημένες γειτονιές, αλλά είναι επίσης άνετο, ευχάριστο, γραφικό, φιλικό σε άτομα με ειδικές ανάγκες, και δεν ρυπαίνει.

 

Για το 5% περισσότερο ή λιγότερο χρόνο διαδρομής δεν έχει πολύ νόημα να συζητάμε. Αν η συχνότητα των δρομολογίων αυξηθεί και δουλέψει το πράσινο κύμα, θα βελτιωθούν σημαντικά και οι χρόνοι εξυπηρέτησης.

 

Το τραμ ομορφαίνει την πόλη μας, περιορίζει τη χρήση του ΙΧ, και είναι η μοναδική ελπίδα σ' αυτή την πόλη που σε λίγο θα φρακάρει τελείως. Πρέπει όλοι να το αγαπήσουμε και να το στηρίξουμε.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω και εγώ. Γενικά το τραμ δεν θα έπρεπε να φτάνει μέχρι το κέντρο της πόλης τουλάχιστον τις ώρες αιχμής.

Γιατί να μην περνάει από το κέντρο? Τι εμποδίζει, τα ΙΧ ? Μα αυτά καλά κάνει και τα εμποδίζει.

 

Αν εννοείς ότι θα πρέπει να αυξηθεί η συχνότητα των δρομολογίων του, συμφωνώ, αλλά αυτό δεν έχει σχέση με τη διέλευση από το κέντρο.

 

Στις πόλεις του εξωτερικού που έχει αναπτυχθεί σύγχρονο δίκτυο τραμ όπως το Λονδίνο και η Βαρκελώνη το τραμ δεν μπαίνει στο κέντρο αλλά εξυπηρετεί πυκνοκατοικημένες περιοχές περιμετρικά.

Το τραμ στο Λονδίνο είναι καινούργιο. Είναι εντυπωσιακό πως οι παραδοσιακοί Λονδρέζοι αποφάσιασαν να βάλουν το τραμ στην πόλη τους. Ας τους δώσουμε λίγο χρόνο ακόμα, και θα δεις πως θα το περάσουν κι από το κέντρο.

 

Στις περισσότερες πάντως πόλεις με παράδοση στο τραμ (π.χ. Βιέννη, Αμστρενταμ, Μόναχο) το τραμ περνάει από το κέντρο και μάλιστα με περισσότερες από μια γραμμές. Σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα κινείται μαζί με τα ΙΧ, αλλά έχει σαφώς προτεραιότητα που τη σέβονται όλοι.

Link to comment
Share on other sites

Γενικά το τραμ δεν θα έπρεπε να φτάνει μέχρι το κέντρο της πόλης τουλάχιστον τις ώρες αιχμής.

Είναι αρκετά αυθαίρετο αυτό που θα πώ αλλά πιστεύω ότι στο κέντρο της πόλη ΜΟΝΟ το τραμ(και φυσικά το μετρό) θα έπρεπε να μπαίνει και όχι τα χιλιάδες αυτοκίνητα κάθε μέρα!Ας είχαν αναπτύξει ένα πυκνό δίκτυο τραμ μέσα στο (ευρύτερο)κέντρο που να βοηθάει στις μετακινήσεις δημιουργώντας περιμετρικά του κέντρου σταθμούς μετεπιβίβασης με λεωφορεία για τις μετακινήσεις στους υπόλοιπους δήμους!δεν μπορεί όλη η κίνηση της Αθήνας να διοχετεύται μέσα από το κέντρο.Για να παέι καποιος από τα ανατολικά προάστια στα δυτικά να διασχίζει όλο το κέντρο με το αμάξι του.Τέσπα όλα αυτά τα θέματα σηκώνουν μεγάλη συζήτηση και δυστυχώς το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αθήνα είναι τόσο πολύπλοκο και οι λύσεις που προβάλλονται καθε λίγο τόσο μεμονωμένες και προσωρινές που δεν βλέπω σύντομα φως στο τούνελ!

Pigs have flown!

http://olivia.canal13.cl/medios/data/entretencion/musica/0703_live8_m_l.jpg

Link to comment
Share on other sites

[imgalign=right]http://www.enet.gr/online/dspphoto?id=197468[/imgalign]

Και τετράποδοι επιβάτες στο τραμ!

 

Ανοιχτές είναι οι πόρτες του τραμ και για τους τετράποδους επιβάτες. Με κεντρικό σύνθημα τη φράση «Κι εμείς με τραμ!», η Τραμ Α.Ε. και η εταιρεία Purina ανακοίνωσαν χθες, Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων, τα ευχάριστα.

 

«Είμαστε ευτυχείς που συμβάλλουμε στη διευκόλυνση των μετακινήσεων των ιδιοκτητών κατοικιδίων μαζί με τετράποδους φίλους τους. Θέλουμε να παροτρύνουμε όσους συμβιώνουν με το ζωάκι τους να ανακαλύψουν τις ομορφιές της πόλης μας χρησιμοποιώντας το τραμ», εξήγησε η Εριφύλη Γαλλή, εμπορική διευθύντρια της Τραμ Α.Ε. Για «μια πρωτοποριακή πρωτοβουλία» έκανε λόγο ο αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος και Καθαριότητας του Δήμου Αθηναίων, Γ. Δημόπουλος.

 

Προσοχή! Μπορείτε να μεταφέρετε με τραμ κατοικίδια ζώα, εφόσον είναι μέσα στα ειδικά καλάθια μεταφοράς, διαστάσεων μέχρι 70Χ40Χ50 εκατοστά. Ανοιχτές είναι βεβαίως οι πόρτες και για τους σκύλους οδηγούς τυφλών, όχι όμως για τους μεγαλόσωμους σκύλους.

 

«Ελπίζουμε η απόφαση της Τραμ Α.Ε. να αποτελέσει την αρχή για ακόμη περισσότερα δικαιώματα των κατοικίδιων και στα μέσα μαζικής μεταφοράς», επισήμανε ο Ν. Εμμανουηλίδης εκπρόσωπος της Nestle-Purina.

 

Αυτό ελπίζουμε και εμείς, διότι -αρχικά τουλάχιστον- οι πόρτες θα είναι κλειστές για τα μεγαλόσωμα κατοικίδια. «Στη Γερμανία βγάζεις εισιτήριο για το σκύλο σου ή μηνιαία κάρτα και τον παίρνεις μαζί σου παντού. Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι να τους φοράς φίμωτρο και να τον κρατάς με οδηγό», είπε στην «Ε» ένας πελάτης του τραμ, που χάρηκε αρχικά και στη συνέχεια στενοχωρήθηκε, όταν τον ενημερώσαμε για την ελεύθερη, αλλά υπό προϋποθέσεις, μετακίνηση των μικρών κατοικίδων ζώων, αφού ο σκύλος του είναι μεγαλόσωμος.

 

Το θετικό της υπόθεσης είναι πως έγινε η αρχή και πως υπάρχει βούληση να γίνουν ακόμη μεγαλύτερα βήματα στο μέλλον. Και μπορεί χθες οι πρώτοι «επίσημοι» τετράποδοι επιβάτες να πάτησαν το πόδι τους στο τραμ, η ανεπίσημη πρεμιέρα ωστόσο έχει γίνει εδώ και καιρό. Ενας μεγαλόσωμος αδέσποτος σκυλάκος, η μασκότ της Τραμ Α.Ε., που συνηθίζει να παίρνει το τραμ από τη Νέα Σμύρνη και να κάνει τη βόλτα του.

πλήρες άρθρο

Link to comment
Share on other sites

@spirus

Πολύ σωστή λογική. Η απαγόρευση κίνησης ΙΧ στο κέντρο των μεγαλουπόλεων ισχύει σε πολλές πόλεις, αλλά χρειάζεται να υπάρχουν περιφερειακοί δρόμοι που να διοχετεύεται η κίνηση. Διαφορετικά υπάρχει και η λογική του Λονδίνου, όπου επέβαλαν πολύ υψηλά διόδια για κίνηση εντός της πόλης, και πράγματι η πόλη έχει ανασάνει.

 

Κάποιοι Λονδρέζοι βρίζουν, ισχυριζόμενοι ότι τώρα μπορούν να μπαίνουν στο Λονδίνο μόνον οι πολύ πλούσιοι. Όμως το μέτρο πέρασε με δημοψήφισμα και με μεγάλη πλειοψηφία, και φυσικά όποιος διαφωνεί μπορεί να προκαλέσει νέο δημοψήφισμα. Αν είχαμε κι εδώ τέτοιο σύστημα άμεσης δημοκρατίας θα γινόμασταν πιο υπεύθυνοι σε πολλά ζητήματα.

 

@Βασίλης

Πολύ σωστή η ΤΡΑΜ ΑΕ και με ευαισθησία για το επιβατικό της κοινό.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Από σοβαρό ατύχημα σημαδεύτηκε ο Κλασικός Μαραθώνιος των Αθηνών το πρωί της Κυριακής. Ο Κενυάτης δρομέας Κιντεμπόι παρασύρθηκε από τραμ στη διασταύρωση των οδών Βασιλίσσης Ολγας και Αρδηττού και νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση στο ΚΑΤ.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει ήδη γνωστά ο Κενυάτης δεν έστριψε αριστερά πριν από το Παναθηναϊκό Στάδιο αλλά προτίμησε να συνεχίσει ευθεία με συνέπεια να γίνει το ατύχημα. Αμέσως έγινε κινητοποίηση και ο δρομέας διεκομίσθη στο ΚΑΤ. Πληροφορίες ακόμα αναφέρουν ότι ο αθλητής είχε νιώσει αδιαθεσία πριν το ατύχημα και ότι συνέχισε τον αγώνα ζαλισμένος.

 

Οι αρχές διεξάγουν έρευνα για το περιστατικό προκειμένου να διαπιστωθεί αν τηρήθηκαν οι κανόνες ασφαλείας που προβλέπονται σε αυτές τις περιπτώσεις.

 

Πηγή: http://www.cosmo.gr

Link to comment
Share on other sites

Από σοβαρό ατύχημα σημαδεύτηκε ο Κλασικός Μαραθώνιος των Αθηνών το πρωί της Κυριακής. Ο Κενυάτης δρομέας Κιντεμπόι παρασύρθηκε από τραμ στη διασταύρωση των οδών Βασιλίσσης Ολγας και Αρδηττού και νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση στο ΚΑΤ.

Στην πραγματικότητα δεν παρασύρθηκε αλλά έπεσε πάνω σε σταματημένο συρμό του τραμ. Απ' ότι διάβασα, ο οδηγός αντελήφθη το δρομέα και ακινητοποίησε το συρμό, αλλά αυτός έπεσε στο πλάι. Από το χτύπημα δεν προκλήθηκε κανένας τραυματισμός στο δρομέα, και το μόνο πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισαν οι γιατροί στο νοσοκομείο που μεταφέρθηκε ήταν η αυξημένη γλυκόζη στο αίμα, που πιθανότατα εξηγεί και την απώλεια προσανατολισμού.

 

Πάντως υπεύθυνοι για το ατύχημα είναι οι διοργανωτές, οι οποίοι απέσυραν τις κορίνες που έδειχναν το δρόμο στους αθλητές πολύ πριν τερματήσουν και οι τελευταίοι δρομείς.

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κάποιος πόση ώρα χρειάζεται από τον τερματικό σταθμό του τραμ για να φτάσει στον Νεό Κόσμο, σε ώρες αιχμής; Το λεωφορείο είναι προτιμότερο;
Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κάποιος πόση ώρα χρειάζεται από τον τερματικό σταθμό του τραμ για να φτάσει στον Νεό Κόσμο, σε ώρες αιχμής; Το λεωφορείο είναι προτιμότερο;

Εννοείς προφανώς Σύνταγμα-Νέος Κόσμος. Εξαρτάται που ακριβώς πηγαίνεις. Πιθανόν να σε βολεύει και το μετρό, αν πας μέχρι Φιξ κι από κει είτε με το τραμ είτε με τα πόδια.

Link to comment
Share on other sites

Όχι, αναφερόμουν στον τερματικό σταθμό που βρίσκεται στη Γλυφάδα ή στη Βούλα. Δε θυμάμαι ακριβώς τώρα. Πόση ώρα χρειάζεται κάποιος για να φθάσει από εκεί στον Νέο Κόσμο, σε ώρες αιχμής;
Link to comment
Share on other sites

Όχι, αναφερόμουν στον τερματικό σταθμό που βρίσκεται στη Γλυφάδα ή στη Βούλα. Δε θυμάμαι ακριβώς τώρα. Πόση ώρα χρειάζεται κάποιος για να φθάσει από εκεί στον Νέο Κόσμο, σε ώρες αιχμής;

 

Από 35 έως 45 λεπτά.

Γενικά η κύρια χρήση του τραμ δεν είναι να πετυχαίνει υπερβολικά γρήγορες μετακινήσεις, αλλά να ενώνει γειτονιές με άνεση και συνέπεια δρομολογίων.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...