Jump to content

spirus

Members
  • Δημοσιεύσεις

    152
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

1 Follower

About spirus

  • Ημ. Γέννησης 17/06/1980

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    T-Mobile - ΗΠΑ

spirus's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Χρόνια πολλά και καλή συνέχεια!!!!!!!
  2. Καλή χρονιά σε όλους με υγεία και ευτυχία και ας φέρει ο καινούργιος χρόνος κάτι θετικό για τον τόπο μας!!!
  3. Εγώ εκτός όλων των παραπάνω λόγων που αναφέρατε θα το αγαπώ και θα το έχω για πάντα στο συρτάρι του γραφείου μου για ένα μάθημα που πέρασα χρησιμοποιώντας την δυνατότητά του να διαβάζει txt αρχεία!!!:happy::happy::happy:
  4. THANKS a lot man! Αναστήθηκε!!!!
  5. Καλημέρα!!! Το τηλέφωνο φαίνεται να brickαρε(γίνεται αυτό?). Είναι κολλημένο στο boot screen συνεχώς... Ίδέες κάποιος για το τι μπορώ να κάνω? Thanks!!!!
  6. Δεν έκανε τίποτα ούτε το SEUS ούτε το Flash Tool. Με πατημένο το κουμπί on off και το κεντρικό έχοντας βγάλει την κάρτα μνήμης, ύστερα από πολλές δοκιμές με διάφορους συνδυασμούς κατάφερα να μπω στο ClockWorkMod recovery και να φλασάρω την MiniCM7-2.0.4 . Βασικά κόλλησε όταν προσπάθησα να περάσω το ClockWorkMod και όταν έκανα restart κόλλησε την boot screen. Τώρα έχω κανένα 3λεπτο που περιμένω στην boot screen του Cyanogen αλλά πιστεύω ότι αυτό ειναι φυσιολογικό μιας και μόλις το φλάσαρα!
  7. Παιδιά μια βοήθεια. Το κινητό έχει κολλήσει εδώ και ένα 5αλεπτο στην αρχική οθόνη που λέει Sony Ericsson! Τι μπορώ να κάνω???
  8. Θα ήθελα την βοήθειά σας σε ένα θέμα που έχω με μια εταιρία επισκευής λάπτοπ που με ταλαιπωρεί εδώ και 3-4 μήνες. Τον περασμένο Μάρτιο, συγκεκριμένα στις 17, πήγα το λαπτοπ μου σε μια εταιρία επισκευής στους αμπελόκηπους με πρόβλημα στην φόρτιση της μπαταρίας. Συγκεκριμένα δεν φόρτιζε η μπαταρία και το λαπτοπ λειτουργούσε για όσο ήταν φορτισμένη. Το μοντέλο ήταν ένα Fujitsu – Siemens Si 2636 τριετίας. Τους πήγα λοιπόν το λάπτοπ, τους το άνοιξα μπροστά τους για να τους δείξω το πρόβλημα και μου είπαν ότι θα το κοιτάξουν και θα με ενημερώσουν. Μετά από 2-3 μέρες επικοινώνησαν μαζί μου και με ενημέρωσαν για το πρόβλημα της τροφοδοσίας κι ότι θα έκαναν παραγγελία το ανταλλακτικό και με κόστος 80 ευρώ θα μου το έφτιαχναν μέσα σε 2 εβδομάδες θα το έφτιαχναν. Πέρασαν 3 εβδομάδες χωρίς να επικοινωνήσουν μαζί μου με αποτέλεσμα να τους καλέσω εγώ. Η απάντηση που πήρα ήταν ότι περίμεναν το ανταλλακτικό. Μετά από 2 εβδομάδες κάλεσα ξανά παίρνοντας διαφορετική απάντηση, ότι δηλαδή είχαν παραγγείλει λάθος ανταλλακτικό και περίμεναν το σωστό. Αφού πέρασαν αρκετές μέρες ακόμα με καλούν οι ίδιοι και μου λένε το εξής: Ύστερα από την δοκιμή 2-3 ανταλλακτικών κατάφεραν τελικά με «πατέντα» να πάρει τροφοδοσία το λαπτοπ αλλά δεν ανοίγει η οθόνη και μάλλον έχει καεί η μητρική. Τους ρωτάω τι κόστος έχει και μου λένε γύρω στα 200 ευρώ απαιτώντας αν θέλω να διορθωθεί να τους τα πληρώσω. Ύστερα από πολύ κουβέντα και φωνές(μιας αυτοί έκαψαν την μητρική) συμφωνήσαμε να το φτιάξουν στο αρχικό κόστος(80 ευρώ). Οι μέρες περνούσαν ψάχνοντας για ανταλλακτικό χωρίς αποτέλεσμα έχοντας φτάσει στα μέσα Μαϊου. Ύστερα από πολύ υπομονή τους παίρνω τηλέφωνο οργισμένος απαιτώντας να μου αντικασταστήσουν το λαπτοπ. Με τα πολλά συμφωνούμε. Περιμένω άλλες 2 εβδομάδες και τελικά βρίσκουν ένα μεταχειρισμένο Packard-Bell στο οποίο βάζουν δίσκο-επεξεργαστή και μνήμες από το δικό μου. Πηγαίνω στην εταιρία, μου το ανάβει μπροστά μου (χωρίς να το έχει στο ρεύμα) και κολλούσε στην οθόνη φόρτωσης των Vista. Βάζει το τροφοδοτικό και με επανεκκίνηση μπαίνει κανονικά στα Windows διακαιολογώντας το προηγούμενο κόλλημα στο ότι δεν ήταν φορτισμένη η μπαταρία. Από την ανυπομονησία μου κι εγώ(ήμου πάνω από 2 μήνες χωρίς το λαπτοπ) το παίρνω. Πηγαίνω σπίτι και το βάζω να δουλέψει. Όποτε το έβγαζα από την τροφοδοσία και ήταν σε περιβάλλον Windows κολλούσε. Επιπλεόν η μπαταρία δεν φόρτιζε. Το φόρμαρα και έβαλα windows 7 αλλά τα ίδια οπότε τους το πήγα πίσω. Τους αναφέρω το πρόβλημα κι αυτοί έξυναν το κεφάλι τους. Τους το αφήνω να το κοιτάξουν και με παίρνουν τηλ μετά από 3 μέρες. Λέγοντας μου ότι είναι θέμα software μιας και δοκίμασαν Linux και λειτουργούσε κανονικά και δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Την επομένη μέρα πηγαίνω από εκεί και αρχίζω τις φωνές μιας και τι να κάνω ένα λαπτοπ που λειτουργεί με μπαταρία μόνο με λινουξ. Αυτοί μου έλεγαν το απίστευτο «να περιμένω να βγάλει η Microsoft update για το συγκεκριμένο φορητό». Το επιχείρημά μου ήταν ότι δεν μπορεί η Packard-Bell να βγαζει φορητό με προεγκατεστημένο λειτουργικό Vista και να έχει αυτό το πρόβλημα(να κολλάει σε λειτουργία βγάζεις την τροφοδοσία) άρα κάτι άλλο φταίει. Με τα πολλά τους έβαλα να εγκαταστήσουν καθαρά Vista χωρίς update και να κολλούσε κι έτσι να μου το αντικαταστήσουν. Όπως φυσικά ήταν αναμενόμενο ούτε με «καθαρά» Vista λειτουργησε σωστά. Και φτάνουμε σημερα ύστερα από 3 εβδομάδες έχοντας πάρει ήδη 1 τηλέφωνο να ρωτήσω αν βρήκαν μεταχειρισμένο λαπτοπ(παίρνοντας φυσικά αρνητική απάντηση). Μπορεί κάποιος να με συμβουλέψει τι μπορώ να κάνω με αυτή την περίπτωση γιατί ήδη έχω εξαντλήσει κάθε περιθώριο υπομονής…. Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη για το «σεντόνι» που έγραψα!!!
×
×
  • Create New...