Jump to content

Περί... σταθερής τηλεφωνίας γενικά (Μέρος Ι)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Γεια σας ,δημοσιεύω αυτό θέμα γιατί θα ήθελα την βοήθεία σας. Πριν λίγες ημέρες τηλεφωνούσε κάποιος σε σταθερό τηλέφωνο* και έλεγε διάφορα , το επόμενο βράδυ έγραψε κάποια πράγματα σε εξωτερικά σημεία του σπιτιού..

Ίσως πρόκειτε για κάποιο κακόγουστο αστείο,αλλά έχουμε αρχίσει να ανυσηχούμε.

 

Μήπως μπορούσατε να μου πείτε πώς θα μπορούσα να ανακαλύψω τον αριθμό του;; Έχώ ακούσει ότι γίνεται με εισαγγελική εντολή?? Γίνεται αυτό;; Εάν ναι, μπορείτε να μου πείτε τι να κάνω;;

Ευχαριστώ..

 

*Η τηλεφ. Μου γραμμή δεν υποστηρίζει την υπηρεσία αναγνώρισης κλήσης, και έτσι δεν γνωρίζω εάν τηλεφωνούσε με απόκρυψη κλήσεων.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 5,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ναι συνηθως γινεται, αλλα αν επαιρνε απο καρτοτηλεφωνο κλπ δυσκολα τα πραγματα. Καλεσε αυριο στο 134 για να σου πουν τη διαδικασια.
Link to comment
Share on other sites

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Σας μπερδεψα λιγακι, γι' αυτο ας ξεκαθαρισω μερικα πραγματα.

Η συνδεση ΟΤΕ που εχω ειναι PSTN και οι πριζες στα δωματια του σπιτιου ειναι επισης απλες (σαν αυτες που εχουμε ολοι μας και συνδεουμε τηλεφωνα για να μιλαμε). Δεν υπάρχει καμια υποδομή δικτύου στο σπίτι... απλά καλώδια του ΟΤΕ!

 

Για το πακετο που λες φιλε μου εχεις δικιο οτι ειναι διπλα λεφτα να ενεργοποιησω την γραμμη και να παρω και πακετο συνδεσης... απλα δεν το διατύπωσα σωστά! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Τότε βάζεις το modem/router σε όποια από τις υπάρχουσες πρίζες θες. Στις υπόλοιπες πρίζες που θες να έχεις τηλεφωνικές συσκευές, παρεμβάλεις ένα φίλτρο από αυτά που θα σου στείλει ο ΟΤΕ.

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω την παραμικρή διάθεση να υπερασπιστώ τον ΟΤΕ, αλλά για να καταλάβω, ένα υποθετικό σενάριο:

 

Μου τηλεφωνεί η (αγενέστατη συνήθως) εκπρόσωπος του εναλλακτικού, λέει το ποίημά της και μου προτείνει να μετακομίσω στην εταιρεία που δουλεύει.

Απαντάω "ΟΧΙ".

Και από λάθος ή σκοπιμότητα, η κυρία προοωθεί αίτησή μου για ενεργοποίηση προεπιλογής φορέα.

 

Αυτό δεν είναι λόγος απόρριψης που προβλέπεται ρητά στον «Κανονισμό Εισαγωγής κλπ. κλπ.» ;!;

Δηλαδή ο ΟΤΕ πρέπει να μην κάνει κανένα έλεγχο και να βρεθώ στα καλά-καθούμενα με προεπιλογή;

Για να λειτουργήσει η προεπιλογή θα πρέπει να έχει προηγηθεί η σύνδεσή σας με τον εναλλακτικό πάροχο. Αν όμως, όντως απαντήσετε "ΟΧΙ", η εκπρόσωπος του εναλλακτικού πού βρήκε προσωπικά σας στοιχεία απαραίτητα για την έκδοση αργότερα τιμολογίου προς εσάς ; Στην αίτηση προεπιλογής φορέα επαναλαμβάνονται κάποια από τα στοιχεία αυτά καθώς επίσης αν η γραμμή σας είναι απλή ή ISDN. Αν δεν τα δώσετε εσείς αυτά τα στοιχεία, πώς να τα βρει ο εναλλακτικός πάροχος;

ΧΡΥΣΑ
Link to comment
Share on other sites

Για να λειτουργήσει η προεπιλογή θα πρέπει να έχει προηγηθεί η σύνδεσή σας με τον εναλλακτικό πάροχο. Αν όμως, όντως απαντήσετε "ΟΧΙ", η εκπρόσωπος του εναλλακτικού πού βρήκε προσωπικά σας στοιχεία απαραίτητα για την έκδοση αργότερα τιμολογίου προς εσάς ; Στην αίτηση προεπιλογής φορέα επαναλαμβάνονται κάποια από τα στοιχεία αυτά καθώς επίσης αν η γραμμή σας είναι απλή ή ISDN. Αν δεν τα δώσετε εσείς αυτά τα στοιχεία, πώς να τα βρει ο εναλλακτικός πάροχος;

 

Τα προσωπικα στοιχεια τα βρισκει οπως βρηκε και το τηλεφωνο μας. Τωρα για το αν η γραμμη ειναι pstn ή isdn, δεν ξερω πως μπορει να το μαθει καποιος αλλα για να υπαρχουν τοσα κρουσματα απο λαμογιο-εναλλακτικους που ενεργοποιουν προεπιλογη χωρις να το γνωριζει ο καταναλωτης, κατι θα εχουν βρει.

Link to comment
Share on other sites

Για να λειτουργήσει η προεπιλογή θα πρέπει να έχει προηγηθεί η σύνδεσή σας με τον εναλλακτικό πάροχο. Αν όμως, όντως απαντήσετε "ΟΧΙ", η εκπρόσωπος του εναλλακτικού πού βρήκε προσωπικά σας στοιχεία απαραίτητα για την έκδοση αργότερα τιμολογίου προς εσάς ;

...

Πέντε-έξι τουλάχιστον από τους εναλλακτικούς έχουν πολύ περισσότερα προσωπικά μου στοιχεία από εκείνα που τους χρειάζονται:
  • Ενας που είναι θυγατρική ενός άλλου Δημόσιου Οργανισμού στον οποίο είμαι πελάτης.
  • Ενας που είναι θυγατρική της τράπεζας που έχω καταθέσεις/δάνειο/πιστωτική ή ότι άλλο έχει ένας άνθρωπος σε μια τράπεζα.
  • Ενας που χρησιμοποιώ σαν isp provider.
  • Ενας (και πιθανόν όχι μόνο ένας) που χρησιμοποιούσα σαν isp provider.
  • Ενας (και πιθανόν όχι μόνο ένας) που τυχαίνει να είναι η εταιρεία κινητής, στην οποία είμαι συνδρομητής.
  • Ενας που είναι χορηγός στον πολιτιστικό/αθλητικό/wtf σύλλογο που τυχαίνει να είμαι μέλος.

Εννοείται ότι τις "εναλλακτικές" μεθοδολογίες για την απόκτηση προσωπικών στοιχείων, δεν τις γέννησε η φαντασία του φίλου Nrg, που ήδη απάντησε.

Το τι θα κάνω, αφού διαπιστώσω ότι διατέθηκαν τα στοιχεία μου χωρίς εξουσιοδότηση, είναι μια άλλη ιστορία.

Αυτό που δεν βλέπω, είναι το κακό για μένα στην διαδικασία της διασταύρωσης.

Αν ο ΟΤΕ εκμεταλλεύται την κυρίαρχη θέση του στην αγορά και προσπαθεί με αντίστοιχης ποιότητας διαδικασίες να εκμαιεύσει υποχωρήσεις από πελάτες που συμφώνησαν στην συνεργασία με εναλλακτικούς, δεν με αφορά.

Ας φροντίσουν οι εναλλακτικοί να γίνουν πιό ελκυστικοί και να μειώσουν τις υποχωρήσεις αυτές, ή ας ξαναμπούν στον κόπο να διασταυρώσουν με τη σειρά τους τη γνησιότητα της όποιας υπαναχώρησης.

 

...Στην αίτηση προεπιλογής φορέα επαναλαμβάνονται κάποια από τα στοιχεία αυτά καθώς επίσης αν η γραμμή σας είναι απλή ή ISDN. Αν δεν τα δώσετε εσείς αυτά τα στοιχεία, πώς να τα βρει ο εναλλακτικός πάροχος;
Τουλάχιστον ο τρίτος, ο τέταρτος κι ο πέμπτος από τους εναλλακτικούς που έγραψα παραπάνω ξέρουν πολύ καλά, αν έχω ISDN ή PSTN.

Οσο για τους άλλους, πέρα από τους υπόλοιπους (θεμιτούς ή αθέμιτους) τρόπους που διαθέτουν, ο τύπος της γραμμής αποτελεί πάντα ένα από τα πρώτα στοιχεία στο Ερωτηματολόγιο της "Ερευνας για την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση" (ή κάπως έτσι) που είναι το πρόσχημα για να πάρουν τηλέφωνο.

 

No offence anyway.

Link to comment
Share on other sites

Απ' ότι μου έχει πει γνωστή μου που δουλεύει ανασφάλιστη για 3 Ε/ ώρα σε τηλεφ. κέντρο που κάνει τέτοιες κλήσεις, σας πληροφορώ ότι τα τηλέφωνα τα βρίσκουν από τον τηλεφ. κατάλογο του οποίου τις σελίδες μοιράζονται μεταξύ τους. Επειδή αυτός που τις υποαπασχολούσε μέχρι το καλοκαίρι δούλευε για την Teledome, προωθούσαν την Τeledome, η οποία αποδεχόταν τις αιτήσεις σύνδεσης συμπληρωμένες από τις τηλεφωνήτριες βάσει των στοιχείων που ο ίδιος ο συνδρομητής ή κάποιος από το σπίτι του τους έδινε. Στη συνέχεια επειδή ο κύριος αυτός δεν πληρώθηκε από την Teledome, ξεκίνησε συνεργασία με την Telepassport, η οποία δεν αποδέχεται τις αιτήσεις χωρίς την υπογραφή του πελάτη. Γι' αυτό το λόγο ενημερώνουν τον πελάτη ότι θα του στείλουν την αίτηση σύνδεσης με κούριερ ( με χρεωση παραλήπτη) για να την υπογράψει.

Επειδή αυτά που σας λέω ξέρω ότι είναι πέρα ως πέρα αληθινά, συγχωρέστε με αλλά δεν πιστεύω κανέναν που ισχυρίζεται ότι δεν έδωσε ο ίδιος ή κάποιος από το σπίτι του προσωπικά του στοιχεία και βρέθηκε την άλλη μέρα όχι μόνο συνδεδεμένος αλλά και προεπιλεγμένος σε ενελλακτικό πάροχο.

ΧΡΥΣΑ
Link to comment
Share on other sites

...Επειδή αυτά που σας λέω ξέρω ότι είναι πέρα ως πέρα αληθινά, συγχωρέστε με αλλά δεν πιστεύω κανέναν που ισχυρίζεται ότι δεν έδωσε ο ίδιος ή κάποιος από το σπίτι του προσωπικά του στοιχεία και βρέθηκε την άλλη μέρα όχι μόνο συνδεδεμένος αλλά και προεπιλεγμένος σε ενελλακτικό πάροχο.
Δεν έχω την παραμικρή διάθεση για προσωπική αντιπαράθεση, πολύ περισσότερο μ' έναν άνθρωπο που υποστηρίζει όσο ευγενέστερα γίνεται τις απόψεις του, όπως ο CHRISAPATRA. Εν τούτοις: Οι δικτυακοί τόποι βρίθουν από παράπονα για καταχρηστικές συμπεριφορές, τόσο από την πλευρά του ΟΤΕ, όσο κι από την πλευρά των εναλλακτικών. Δεν μπορεί να τα βγάζουν όλοι από το μυαλό τους, πολύ περισσότερο που μια αναζήτηση στα γραφόμενα ορισμένων απ' αυτούς, αποδεκνύουν ότι είναι άξιοι κάθε σεβασμού.

Δεν ισχυρίζομαι ότι είναι ο κανόνας η προώθηση ανυπάρκτων δηλώσεων.

Πιστεύω όμως ότι υπάρχουν (σε μικρό έστω ποσοστό) και κακοήθεις εργολάβοι, και κακοήθεις τηλεφωνητές και ανθρώπινα λάθη και εύπιστοι ηλικιωμένοι. Η τηλεφωνική επιβεβαίωση μπορεί να διορθώσει λάθη που οφείλονται σε τέτοιους παράγοντες. Το κακό που κάνει δεν μπορώ να το δω.

 

Απ' ότι μου έχει πει γνωστή μου που δουλεύει ανασφάλιστη για 3 Ε/ ώρα σε τηλεφ. κέντρο που κάνει τέτοιες κλήσεις, σας πληροφορώ ότι τα τηλέφωνα τα βρίσκουν από τον τηλεφ. κατάλογο του οποίου τις σελίδες μοιράζονται μεταξύ τους.
Ακριβώς την Teledome είχα στο μυαλό μου γράφοντας στο πρώτο μου μήνυμα για "(αγενέστατη συνήθως) εκπρόσωπο του εναλλακτικού" και δεν εννοώ σε καμμία περίπτωση τη φίλη σου. Με κάλεσε (με Απόκρυψη) σε ώρα κοινής ησυχίας ("Η εταιρεία μας αυτές τις ώρες δουλεύει"). Ρώτησα που βρήκε το τηλέφωνό μου κι επικαλέστηκε την ιστορία με τον κατάλογο. Αντέδρασα, επειδή δευτερόλεπτα πριν είχε καλέσει τη γυναίκα μου, που η καταχώρησή της απέχει από τη δική μου κάποιες δεκάδες σελίδες (δεν έχουμε το ίδιο επώνυμο). Αρχισε να τσιρίζει ότι "τα νούμερα τα παίρνουμε από κουμπιούτερ" κι όταν της είπα ότι πάλι δεν είναι δυνατόν να μας καέσει διαδοχικά, αλλά ας προχωρήσει τέλος πάντως στην "στατιστική έρευνα" που ήθελε να κάνει, μου απάντησε: "Δεν σας λέω τίποτα γιατί είστε αγενής" και μου έκλεισε το τηλέφωνο κατάμουτρα.

Σύμφωνοι, δικαιολογημένος ο εκνευρισμός της, όταν δουλεύει με αυτούς τους όρους, αλλά δικαίωμά μου να διαγράψω εντελώς κάθε πιθανότητα συνεργασίας σε οποιοδήποτε επίπεδο με την Teledome. Θέλησα να παραπονεθώ στην καλή εταιρεία, μπήκα στο site της και πάτησα "Επικοινωνία" για να βρεθώ μπροστά στο δίλημμα: "Είμαι ήδη Πελάτης" ή "Νέος Πελάτης";

Τίποτε από τα δύο καλοί μου κύριοι. Απλά ένας δυνάμει πελάτης που ήθελε να κάνει τα παράπονά του ή να ζητήσει πληροφορίες. Αν προτιμάτε να μ' εμποδίσετε να επικοινωνήσω μαζί σας, έ δεν θα το βάλω και μαράζι.

 

Στη συνέχεια επειδή ο κύριος αυτός δεν πληρώθηκε από την Teledome, ξεκίνησε συνεργασία με την Telepassport, η οποία δεν αποδέχεται τις αιτήσεις χωρίς την υπογραφή του πελάτη. Γι' αυτό το λόγο ενημερώνουν τον πελάτη ότι θα του στείλουν την αίτηση σύνδεσης με κούριερ (με χρεωση παραλήπτη) για να την υπογράψει.
Το αν θα δεχτεί κάποιος την αίτηση σύνδεσης με κούριερ (με χρεωση παραλήπτη), είναι δικός του λογαριασμός. Ωστόσο, πιστεύω -για να γυρίσουμε στο θέμα- πως άν όλοι ακολουθούσαν την πρακτική της Telepassport, πράγματι θα ήταν παράλογη η πρακτική των επιβεβαιώσεων από τον ΟΤΕ.

Το ότι "ο κύριος αυτός δεν πληρώθηκε από την Teledome" δεν θα με κάνει να αλλάξω άποψη για την εταιρεία, αλλά δεν νομίζω να έχει σχέση με την κουβέντα μας.

Link to comment
Share on other sites

Help me

 

xtes epese 2 fores to reyma sto spiti mou apo oti mou eipane

gyrano loipon to vradi kai den exw ka8olou adsl!

 

Exw ena modedm/router tiw level1. San router paizei ok ka8ws dinei IP sta pc pou einai sto diktio ktl...

ALLA den exw ka8olou net. (sindesi HOL)

 

pao sto web config tou kai ap'oti blpew den bgazei ka8olou sindesi pros ta eksw.

 

Ti lete na ftaiei? O OTE, i HOL i na kaike tipota sto modem? Tote omws den 8a eprepe na kaiei olo to mixanima?

 

Ayrio pou 8a parw twn OTE ti na tous pw? Na doun ean i grammi einai ok? Ginete ayto ex' apostasews.

 

I grammi einai PSTN kai exw kanonika tilefono pantws

Link to comment
Share on other sites

Το adsl wizard του ΟΤΕ μου γράφει οτι στον αριθμό τηλεφώνου μου δεν μπαίνει adsl γραμμή,

ενώ στο adsl wizard της FORTHNET οτι μπαίνει!

Πώς γίνετε αυτό; :worry:

...
Link to comment
Share on other sites

Ποιά υπηρεσία είναι το 134?

 

134 ΚΕΝΤΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ & ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ

Ώρες Λειτουργίας: Δευτέρα - Παρασκευή 08.00 - 21.00

 

Εκει παραγγελνεις ολες τις υπηρεσιες του ΟΤΕ, οποτε θα δουν και αν υπαρχει διαθεσιμοτητα στη περιοχη σου. Η κληση ειναι δωρεαν.

Link to comment
Share on other sites

Πήρα και μου είπαν οτι μπορώ να βάλω!!!

:yahoo: :yahoo: :yahoo:

Μπράβο στα παληκάρια του ΟΤΕ, τους λεβέντηδες, ΜΠΡΑΒΟ!

Αν είδατε ένα salonicafan_TASO να τους βρίζει, απλή συνονυμία :lol:

 

Τώρα τι κάνω; :worry:

...
Link to comment
Share on other sites

1. Τι είναι το Voice over IP (VoIP);

 

Ο όρος VoIP ή IP τηλεφωνία αναφέρεται στη μεταφορά φωνής πάνω από δίκτυα που βασίζονται στην τεχνολογία του Internet και, πιο συγκεκριμένα, στο πρωτόκολλο IP. Το πρωτόκολλο πάνω στο οποίο βασίζεται το Internet δημιουργήθηκε για να υλοποιήσει δίκτυα μεταφοράς δεδομένων και, μάλιστα, με την αποστολή πακέτων δεδομένων. Αυτό σημαίνει ότι ένα έγγραφο που μεταφέρεται μέσω Internet τεμαχίζεται από το IP σε μικρά πακέτα δεδομένων και αποστέλλεται μέσω του δικτύου. Όταν το έγγραφο φτάσει στον προορισμό του, τα πακέτα ενώνονται δημιουργώντας ξανά το αρχικό, ώστε αυτό να δοθεί ενιαίο στον παραλήπτη του. Η ίδια λογική εφαρμόζεται και στην περίπτωση που τα δεδομένα που μεταφέρονται αντιστοιχούν σε κάποια φωνητική συνομιλία. Η φωνή ψηφιοποιείται, τεμαχίζεται σε πακέτα δεδομένων, μεταφέρεται από το δίκτυο μέσω του IP πρωτοκόλλου και στον προορισμό επανασυντίθεται ώστε να φτάσει στο συνομιλητή. Εδώ θα πρέπει να διευκρινίσουμε ότι το VoIP αναφέρεται στη μεταφορά της φωνής πάνω από IP δίκτυα. Τέτοιο δίκτυο είναι και το Internet αλλά, όταν αναφερόμαστε στο VoIP, δε σημαίνει απαραίτητα ότι μιλάμε για μεταφορά φωνής πάνω από το Internet: Μπορεί να είναι οποιοδήποτε IP-based δίκτυο (λ.χ. ένα ιδιωτικό εταιρικό δίκτυο).

 

2. Ποια η διαφορά με τα κλασικά τηλεφωνικά δίκτυα;

 

Σε αντίθεση με τα δίκτυα μεταγωγής πακέτων, όπως αυτά που βασίζονται στο πρωτόκολλο IP, στα κλασικά τηλεφωνικά εφαρμόζεται η λογική της απευθείας σύνδεσης μεταξύ των δύο συνομιλητών μέσω γραμμής που δεσμεύεται αποκλειστικά για κάθε επικοινωνία. Στα δίκτυα μεταγωγής πακέτων, όμως, από την ίδια γραμμή περνούν ταυτόχρονα διαφορετικά πακέτα δεδομένων. Έτσι, ταυτόχρονα με τα πακέτα φωνής μιας ή περισσότερων συνομιλιών, μπορούν να περνούν στην ίδια γραμμή πακέτα με άλλα δεδομένα, έγγραφα κ.ο.κ. Αυτή είναι και η βασική διαφορά μεταξύ της κλασικής τηλεφωνίας που εφαρμόζεται στο δημόσιο τηλεφωνικό δίκτυο και της υλοποίησης τηλεφωνίας πάνω σε δίκτυα IP ή, γενικότερα, σε δίκτυα μεταγωγής πακέτων.

 

3. Είναι δυνατή η σύνδεση με το δημόσιο τηλεφωνικό δίκτυο;

 

Υπάρχουν ειδικές πύλες (gateways) με τις οποίες μπορούμε να συνδέσουμε ένα σύστημα VoIP με το δημόσιο ή άλλα τηλεφωνικά δίκτυα. Επίσης, υπάρχουν όλα τα απαραίτητα συστατικά ώστε από μία συσκευή VoIP να καλέσουμε κάποια τηλεφωνική γραμμή του δημόσιου τηλεφωνικού δικτύου και το αντίστροφο. Γενικότερα, ανεξάρτητα από την υποδομή που χρησιμοποιεί το VoIP για τη διεκπεραίωση της συνομιλίας, σε τελική ανάλυση πρόκειται για ένα ιδιωτικό τηλεφωνικό δίκτυο, όπως αυτά που υλοποιούνται με τα εταιρικά τηλεφωνικά κέντρα, το οποίο συνδέεται διάφανα με το δημόσιο τηλεφωνικό δίκτυο.

 

 

4. Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του VoIP;

 

Τα βασικότερα πλεονεκτήματα του VoIP περιλαμβάνουν:

• Ενιαία υποδομή για δεδομένα και τηλεφωνία. Από τη στιγμή που από την ίδια υποδομή (γραμμές και εξοπλισμό) εξυπηρετείται η κίνηση φωνής και η κίνηση δεδομένων, έχουμε σημαντικές οικονομίες κλίμακας. Επίσης, επιτυγχάνουμε καλύτερη διαχείριση της τηλεπικοινωνιακής υποδομής.

• Μέγιστη αξιοποίηση της τηλεπικοινωνιακής υποδομής. Τα δίκτυα μεταγωγής πακέτων αξιοποιούν καλύτερα τη χωρητικότητά τους σε σχέση με το κλασικό τηλεφωνικό δίκτυο καθώς, χωρίς να υπάρχει δέσμευση γραμμής, μεταφέρονται κάθε φορά διάφορα δεδομένα, ανάλογα με τη χωρητικότητά της.

• Βελτιωμένη επικοινωνία με απομακρυσμένους εργαζομένους. Η χρήση της IP τηλεφωνίας δε δεσμεύει το χρήστη να έχει φυσική παρουσία στο περιβάλλον της επιχείρησης. Αν διαθέτει μία IP σύνδεση, μπορεί να εκμεταλλευτεί τα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες του τηλεφωνικού συστήματος της επιχείρησης, ανεξαρτήτως του σημείου στο οποίο εκείνος βρίσκεται.

• Νέες υπηρεσίες. Η χρήση ενιαίας πλατφόρμας για δεδομένα και φωνή επιτρέπει την ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υπηρεσιών, όπως την ενοποιημένη διαχείριση μηνυμάτων (unified messaging) η οποία μπορεί να συμβάλει σημαντικά στην αύξηση της παραγωγικότητας.

 

5. Γιατί ενδιαφέρει τις επιχειρήσεις;

 

Από τη στιγμή που πλέον όλες οι επιχειρήσεις διαθέτουν πρόσβαση στο Internet, έχουν υλοποιήσει και τα εταιρικά τους δίκτυα πάνω στο IP πρωτόκολλο. Έτσι, τους δίνεται μία πρώτης τάξης ευκαιρία να αξιοποιήσουν την υποδομή αυτή, η οποία δεν περιορίζεται μόνο στις γραμμές αλλά περιλαμβάνει και λοιπό εξοπλισμό (router, switches κλπ) ώστε να έχουν πάνω σε αυτή και τηλεφωνία. Ακόμα κι εάν αυτό περιοριστεί μόνο στο εσωτερικό της επιχείρησης, τα οφέλη είναι σημαντικά. Όταν μία επιχείρηση χρησιμοποιεί μισθωμένα κυκλώματα για να συνδεθεί με απομακρυσμένα υποκαταστήματά της, η αξιοποίηση των κυκλωμάτων αυτών και για τηλεφωνία μέσω του VoIP παρέχει ουσιαστικά οφέλη στην επιχείρηση.

 

6. Είναι η πιο συμφέρουσα λύση στην τηλεφωνία;

 

Όπως κάθε επένδυση υποδομής, έτσι και η χρήση του VoIP θα πρέπει να αντιμετωπίζεται μεσομακροπρόθεσμα για μία επιχείρηση. Σύμφωνα με μελέτες, η χρήση δικτύων μεταγωγής πακέτων για φωνητική τηλεφωνία είναι περισσότερο οικονομική από τα δίκτυα που δεσμεύουν γραμμές για κάθε συνομιλία. Επίσης, όταν μπορούμε μέσα από το εταιρικό δίκτυο – το οποίο σε ορισμένες περιπτώσεις είναι διευρυμένο σε διαφορετικά σημεία μιας πόλης, σε άλλες πόλεις ή και σε άλλες χώρες – να εξυπηρετούμε και τις τηλεφωνικές κλήσεις, εξοικονομούμε χρήματα και από τη μη χρήση του δημοσίου τηλεφωνικού δικτύου. Όταν δρομολογούμε τις κλήσεις μέσω του δικού μας δικτύου από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη και η κλήση προς κάποιον αριθμό στη Θεσσαλονίκη ξεκινά από εκεί, και άρα είναι τοπική, έχουμε κέρδος. Έχουμε, όμως, και κόστος για την υλοποίηση της υποδομής, το οποίο εντοπίζεται στις γραμμές αυξημένης χωρητικότητας – για να εξυπηρετήσουν και τη φωνητική κίνηση - , στον επιπλέον εξοπλισμό (λ.χ. τηλεφωνικές συσκευές), το επιπλέον λογισμικό κλπ. Συνολικά, πάντως, και σε μεσομακροπρόθεσμο ορίζοντα, η τηλεφωνία πάνω σε IP δίκτυα αποδεικνύεται πιο οικονομική από παραδοσιακές λύσεις.

 

7. Υλοποιείται εύκολα;

 

Πλέον, αρκετές εταιρείες έχουν αποκτήσει την τεχνογνωσία για υλοποίηση λύσεων VoIP, είτε πάνω σε υπάρχοντα εταιρικά δίκτυα είτε ξεκινώντας από το μηδέν. Το βασικό πλεονέκτημα στην υλοποίηση εφαρμογών VoIP είναι ότι αυτές βασίζονται σε δικτυακή υποδομή η οποία μπορεί να επεκταθεί σταδιακά, ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης. Επιπρόσθετα, έχουν ωριμάσει και οι συμπληρωματικές εφαρμογές, όπως λ.χ. το λογισμικό διαχείρισης κλήσεων, οπότε η υλοποίηση των λύσεων αλλά και η χρήση τους καθίστανται πλέον απλές.

 

8. Τι γίνεται από πλευράς ποιότητας;

 

Παραδοσιακά το κύριο πρόβλημα της τηλεφωνίας πάνω σε IP δίκτυα είναι η ποιότητα της φωνής. Καθώς πάνω στο ίδιο δίκτυο μεταφέρονται διάφορα πακέτα δεδομένων (έγγραφα, άλλες φωνητικές συνομιλίες κλπ) δεν μπορούμε να εξασφαλίσουμε πάντα ότι τα πακέτα που μεταφέρουν τη φωνής μας θα φτάσουν όλα μαζί και άμεσα στο άλλο άκρο ώστε να γίνει σε πραγματικό χρόνο η συζήτηση. Όταν μεταφέρουμε ένα έγγραφο, μία σελίδα web, ένα email κλπ, δε μας ενδιαφέρει και τόσο εάν κάποιο τμήμα καθυστερήσει 1-2 δευτερόλεπτα. Στη φωνητική συνομιλία, όμως, η καθυστέρηση αυτή λειτουργεί αρνητικά ως προς την ποιότητα της φωνής. Λύση στο πρόβλημα αυτό δίνεται μόνο με τη χρήση γραμμών μεγάλης χωρητικότητας, σε συνδυασμό με επαρκή εξοπλισμό δρομολόγησης (λ.χ. μεγάλους routers και επαρκή switches), τα οποία όμως κοστίζουν. Σταδιακά, και όσο θα πέφτει το κόστος του εξοπλισμού και των γραμμών, η ποιότητα της VoIP θα γίνεται καλύτερη. Τέλος, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι, με συγκεκριμένες τεχνολογίες (λ.χ. συμπίεση), μπορούμε να αυξήσουμε την απόδοση των γραμμών, ενώ με κατάλληλες ρυθμίσεις στους routers μπορούμε να δεσμεύσουμε χωρητικότητα από το δίκτυο για φωνητική επικοινωνία ώστε αυτή να διεξάγεται όσο το δυνατό σε πραγματικό χρόνο, χωρίς καθυστερήσεις και αλλοιώσεις.

 

9. Χρειάζονται ειδικές τηλεφωνικές συσκευές;

 

Υπάρχουν ειδικές τηλεφωνικές συσκευές οι οποίες προορίζονται για εφαρμογές VoIP και αξιοποιούν τις δυνατότητες της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Τέτοιες συσκευές είναι διαθέσιμες από τους περισσότερους διεθνείς κατασκευαστές σχετικού εξοπλισμού αλλά και από ανεξάρτητους κατασκευαστές που εμπλέκονται σε συγκεκριμένες λύσεις. Πάντως, αξίζει να αναφέρουμε ότι, με τη χρήση ειδικού εξοπλισμού, μπορούν να χρησιμοποιηθούν και απλές τηλεφωνικές συσκευές. Εναλλακτικά, τέλος, μία επιχείρηση μπορεί να εξετάσει τη λύση των softphones. Πρόκειται, ουσιαστικά, για λογισμικό το οποίο εγκαθίσταται στο φορητό ή επιτραπέζιο υπολογιστή του χρήστη και προσφέρει όλη τη λειτουργικότητα ενός IP τηλεφώνου χωρίς την ανάγκη ύπαρξης τηλεφωνικής συσκευής, Φυσικά, η χρήση των softphones είναι αλληλένδετη με την ύπαρξη υπολογιστή. Παρά το γεγονός ότι τα πρώτα softphones που παρουσιάστηκαν είχαν κακή ποιότητα ήχου και μεγάλη δικτυακή επιβάρυνση, πλέον η τεχνολογία τους είναι αρκετά ώριμη και λειτουργική.

 

10. Πότε αξίζει να υλοποιήσει υποδομή VoIP μία επιχείρηση;

 

Μία επιχείρηση που ξεκινά τώρα την υλοποίηση δικτυακών υποδομών, θα πρέπει να σκεφτεί πολύ σοβαρά να επενδύσει στο VoIP, αποφεύγοντας μεταξύ άλλων την επένδυση σε άλλες υποδομές για την τηλεφωνική της υποστήριξη (λ.χ. προμήθεια τηλεφωνικού κέντρου). Επίσης, μία επιχείρηση που έχει ήδη ανεπτυγμένες δικτυακές υποδομές και υποκαταστήματα σε διαφορετικά σημεία τα οποία είναι συνδεδεμένα με αυτές, θα πρέπει να αξιολογήσει τα οφέλη από την υλοποίηση λύσης VoIP υπολογίζοντας κόστη και εξοικονομήσεις. Τέλος, μία επιχείρηση που πιστεύει ότι στο μέλλον οι τηλεφωνικές της ανάγκες θα αυξηθούν σημαντικά ή έχει ήδη μεγάλη τηλεφωνική κίνηση, πρέπει να εξετάσει την υλοποίηση λύσεων VoIP.

 

11. Πόσο διαδεδομένη είναι η χρήση της IP τηλεφωνίας στις επιχειρήσεις;

 

Η αλήθεια είναι ότι, παρά τη μακροχρόνια παρουσία της τεχνολογίας VoIP, η διείσδυσή της δεν είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη. Σύμφωνα με την εταιρεία In-Stat/MDR, το 2004 το VoIP χρησιμοποιούνταν από το 12% των αμερικανικών επιχειρήσεων, ποσοστό το οποίο εκτιμάται ότι θα φτάσει φέτος το 20%. Σε διεθνές επίπεδο τα ποσοστά είναι ακόμη χαμηλότερα. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μεγάλες επιχειρήσεις παρουσιάζουν τα υψηλότερα ποσοστά διείσδυσης. Οι παράγοντες που σχετίζονται με την καθυστέρηση της διείσδυσης της IP τηλεφωνίας αφορούν θέματα νοοτροπίας (προσήλωση στην παραδοσιακή τεχνολογία), ενώ σχετίζονται σαφώς και με την τεχνολογική ανωριμότητα της τεχνολογίας σε ορισμένα σημεία αλλά και το υψηλό κόστος μετάβασης στην IP πλατφόρμα. Η τεχνολογία πλέον θεωρείται αρκετά ώριμη και προσιτή, γι’ αυτό άλλωστε παρουσιάζονται υψηλότεροι ρυθμοί ανάπτυξης της αγοράς σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια.

 

12. Το VoIP μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο σε εταιρικό επίπεδο;

 

Η χρήση της IP τηλεφωνίας δεν αφορά μόνο το επιχειρηματικό περιβάλλον. Κατ’ αρχήν αρκετές εναλλακτικές τηλεπικοινωνιακές εταιρείες χρησιμοποιούν την τεχνολογία IP για παροχή υπηρεσιών τηλεφωνίας. Επίσης, αρκετοί παραδοσιακοί τηλεπικοινωνιακοί οργανισμοί ανά τον κόσμο εξετάζουν τη σταδιακή αντικατάσταση των δικτύων τους από δίκτυα μεταγωγής πακέτων, σε μία προσπάθεια να αξιοποιήσουν καλύτερα την τηλεπικοινωνιακή τους υποδομή. Δε θα πρέπει να αγνοηθεί άλλωστε η μεγάλη δυναμική που έχει η διείσδυση της IP τηλεφωνίας στο καταναλωτικό επίπεδο. Ενδεικτική είναι η πρωτοφανής επιτυχία της υπηρεσίας Skype, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να πραγματοποιούν VoIP κλήσεις δωρεάν, αφού οι εγγεγραμμένοι χρήστες της υπηρεσίας έχουν ξεπεράσει τα 24 εκατ. Ήδη έχουν κάνει την εμφάνισή τους ανάλογες υπηρεσίες από ελληνικές εταιρείες παροχής υπηρεσιών Internet, ενώ είναι σαφές ότι το μέλλον θα είναι πιο ευοίωνο με την αύξηση της διείσδυσης του broadband Internet.

 

13. Πόσο ασφαλείς είναι οι τηλεφωνικές συνδιαλέξεις μέσω VoIP;

 

Το γεγονός ότι πάνω στο ίδιο δίκτυο μεταφέρονται διάφορες πληροφορίες, καθώς αυτό εξυπηρετεί αρκετούς χρήστες, αναμφίβολα εγείρει θέματα ασφαλείας και προβληματισμούς για τη δυνατότητα υποκλοπής αυτών των τηλεφωνικών συνδιαλέξεων. Το συγκεκριμένο ενδεχόμενο υπάρχει, όπως υπάρχει για την υποκλοπή οποιασδήποτε πληροφορίας διακινείται μέσω του εταιρικού δικτύου. Όμως, για τις περιπτώσεις που απαιτείται αυξημένη ασφάλεια, υπάρχουν τεχνολογίες που μπορούν να διασφαλίσουν τις συνομιλίες με κωδικοποίηση των πακέτων. Επειδή, όμως, αυτό γίνεται εις βάρος της απόδοσης του όλου τηλεπικοινωνιακού δικτύου, όπως ακριβώς συμβαίνει και στην περίπτωση των ασφαλών σελίδων web, ενδείκνυται μόνο σε περίπτωση όπου απαιτείται ασφάλεια ή σε άλλες όπου χρησιμοποιούνται για την επικοινωνία δημόσια δίκτυα, όπως το Internet.

 

14. Τι αναμένουμε στο μέλλον;

 

Για το μέλλον θα πρέπει να θεωρούμε δεδομένη την αυξανόμενη χρήση δικτύων μεταγωγής δεδομένων και κυρίως δικτύων βασισμένων στο IP για την τηλεφωνία. Η τάση αυτή υπάρχει και στους μεγάλους τηλεπικοινωνιακούς οργανισμούς που υλοποιούν τα δίκτυα κορμού τους πάνω σε τέτοιες τεχνολογίες αλλά και στις εταιρείες που αξιοποιούν τη δικτυακή τους υποδομή για την τηλεφωνία. Επίσης, καθώς τα δίκτυα δεδομένων και τηλεφωνίας θα ενοποιούνται, θα δούμε να χρησιμοποιούνται ολοένα και περισσότερο πρωτόκολλα διευθυνσιοδότησης που θα μας επιτρέπουν να στέλνουμε emails από και προς τα σταθερά τηλέφωνα, να καλούμε κάποιον χρήστη υπολογιστή από το τηλέφωνό μας και το αντίστροφο, καθιστώντας πλέον το τηλέφωνο και τη φωνητική επικοινωνία μέρος της δικτυακής επικοινωνίας. Παράλληλα, μία ιδιαίτερα σημαντική προοπτική σχετίζεται με την εξάπλωση της IP τηλεφωνίας πάνω από ασύρματα ευρυζωνικά δίκτυα. Παρά το γεγονός ότι δε θεωρείται απειλή για τις άλλες μορφές τηλεφωνίας, μπορεί να βρει εφαρμογή σε διάφορους τομείς επιχειρηματικότητας.

Έρωτας: Κορυφαίο ιδιοτελές συναίσθημα, αναφέρεται μόνο στις ερωτικές σχέσεις (όπως δείχνει και το όνομα του). Δίνεις τα πάντα στον άλλο και περιμένεις τα πάντα από αυτόν. Παραδίδεσαι ψυχή τε και σώματι και επιθυμείς το ίδιο από το ταίρι σου. Για μένα ο αληθινός μεγαλειώδης έρωτας, αυτός που θα σταματήσει το χρόνο, είναι πιο σπάνιος και προσωπικά πιο επιθυμητός από την αγάπη.
Link to comment
Share on other sites

Τώρα τι κάνω; :worry:

Καλό ερώτημα.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

VoIP = Xalia Poiothta me 384

 

Δεν πάει να πει ότι επειδή εσύ έχεις κακή ποιότητα, αυτό ισχύει σε όλους.

Εγώ π.χ. έχω άριστη ποιότητα σε 256 γραμμή :!:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον χρειαζομαστε στο γραφειο να βαλουμε ενναλακτικο φορεα τηλεφ. αλλα το βασικο για εμας ειναι επειδη κανουμε κλησεις προς συγκεκριμενα νουμερα κινητων να εμφανιζεται ο αριθμος του σταθερου.

Π.χ ξερω οτι η Vivodi,Lannet δεν εχουν τετοια δυνατοτητα.

 

Γνωριζω μονο την Telepassport οπου την βαλαμε και δεν πιανουμε ποτε γραμμη (παντα μετα απο 4η προσπαθεια βγαζουμε γραμμη :mad: ) και την διακοψαμε, καθως και την Forthnet αλλα τσιμπαει λιγο στις τιμες.

 

Υπαρχει καποια αλλη;

 

Ευχαριστω προκαταβολικα.

http://www.danasoft.com/sig/grlansin.jpg
Link to comment
Share on other sites

Γνωριζω μονο την Telepassport οπου την βαλαμε και δεν πιανουμε ποτε γραμμη (παντα μετα απο 4η προσπαθεια βγαζουμε γραμμη :mad: ) και την διακοψαμε,

 

Ευχαριστω προκαταβολικα.

Μου κάνει εντύπωση αυτό που λές. Ενεργοποίησες την αναγνώριση στα κινητά και δεν σου έβγαζε γραμμή ή χρησιμοποιούσες την απλή υπηρεσία;

Σε ποιά περιοχή βρίσκεσαι;

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν καταλαβες τι εννοω. Καλω απο σταθερο -> κινητο και δεν εμφανιζετε ο αριθμος με την vivodi,lannet κλπ

 

Με την Forthnet,Telepassport εμφανιζετε ο αριθμος στο κινητο αλλα τι να το κανω που η Telepassport δεν εχει σωστη υποδομη.

http://www.danasoft.com/sig/grlansin.jpg
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν καταλαβες τι εννοω. Καλω απο σταθερο -> κινητο και δεν εμφανιζετε ο αριθμος με την vivodi,lannet κλπ

 

Με την Forthnet,Telepassport εμφανιζετε ο αριθμος στο κινητο αλλα τι να το κανω που η Telepassport δεν εχει σωστη υποδομη.

 

Μάλλον εσύ δεν με κατάλαβες ή δεν το έθεσα σωστά.

Η TelePassport παρέχει την υπηρεσία ΑΚΓ (Αναγνώριση Καλούσας Γραμμής).

Μονο εαν ενεργοποιήσεις την υπηρεσία αναγνώρισης ΑΚΓ θα έχεις πάντα εμφάνιση του αριθμού σου στα κινητά.

Με αυτόν τον τρόπο οι κλήσεις διεκπεραιώνονται μέσω διασύνδεσης και οι κλήσεις "βγαίνουν" πάντα και πολύ πιό γρήγορα.

Γι' αυτό μου κάνει εντύπωση που δεν έβγαζες γραμμή. Είχες ενεργοποιήσει την ΑΚΓ;

Σε ποιά περιοχή είσαι;

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... σταθερής τηλεφωνίας γενικά (Μέρος Ι)
  • The topic was locked
Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...