Jump to content

Samsung Galaxy Note II (N7100)


sakiss
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ειχα το ιδιο προβλημα πριν καιρο και απλα εκανα move τις φωτογραφιες στον υπολογιστη και εφτιαξε.

 

Και μαλιστα μετα απο ψαξιμο βρηκα οτι μια απο τις τελευταιες εφταγε.

Οποτε για αρχη δοκιμασε να μεταφερεις των τελευταιων ημερων μονο.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 17,7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

http://forums.androidcentral.com/verizon-galaxy-note-2/234075-gallery-freezing-wifi.html

 

Το έχουν και άλλοι και εχει να κανει η με καποιον συγχρονισμο , ή με συμβατοτητα με τα routers οταν ειναι σε wifi!!!!

Τσαμπα οι γομες που εκανα.

Το ξαναγεμιζω και θα δοκιμασω και στου σπιτιου την συνδεση , οπως και με wifi κλειστό.

 

edit: Ειναι σιγουρα το wifi on !!! H πλάκα ειναι οτι πριν δεν μου το εκανε.Θα δοκιμασω και με το wifi του σπιτιου (κουλο εντελως)

Edited by vadergr
Link to comment
Share on other sites

Μια στατιστική ερώτηση: Όλοι εσείς, των οποίων η μνήμη SanDisk χάλασε, από που την προμηθευτήκατε;Οι απαντήσεις σας καλοδεχούμενες

 

Public. 32αρα, ουτε 2 μήνες δεν άντεξε.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time -- Thomas A. Edison
Link to comment
Share on other sites

http://forums.androidcentral.com/verizon-galaxy-note-2/234075-gallery-freezing-wifi.html

 

Το έχουν και άλλοι και εχει να κανει η με καποιον συγχρονισμο , ή με συμβατοτητα με τα routers οταν ειναι σε wifi!!!!

Τσαμπα οι γομες που εκανα.

Το ξαναγεμιζω και θα δοκιμασω και στου σπιτιου την συνδεση , οπως και με wifi κλειστό.

 

edit: Ειναι σιγουρα το wifi on !!! H πλάκα ειναι οτι πριν δεν μου το εκανε.Θα δοκιμασω και με το wifi του σπιτιου (κουλο εντελως)

 

Αλλου λοιπον δουλευει αψογα! Μαλλον έχει να κάνει με το wifi και ισως κάποιου είδους περιορισμούς σε πόρτες που εμποδίζουν την συσκευή να κανει κάποιον συγχρονισμό.

Link to comment
Share on other sites

 

Τελικά τι έγινε με την αναβάθμιση;

Μόνο σε έναν ήρθε;

Link to comment
Share on other sites

Τελικά τι έγινε με την αναβάθμιση;

Μόνο σε έναν ήρθε;

 

ρε παιδια αυτο το firmware δεν ηρθε σε κανεναν, απλα το πρωτεινε ο elthis... Αυτο το firmware απο jamaika ειναι....

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εχω την γαλλικη xef 4.1.2 dm6 και η ram ειναι μονιμα στο 1.56 gb. Δεν ξερω τι φταιει. Κανω εκκαθαριση και παει στο 1.10-1.20.
TCe
Link to comment
Share on other sites

Παιδια εχω την γαλλικη xef 4.1.2 dm6 και η ram ειναι μονιμα στο 1.56 gb. Δεν ξερω τι φταιει. Κανω εκκαθαριση και παει στο 1.10-1.20.

 

Για κάνε μια επανεκκίνηση και δες με πόσο ξεκινά αφού όμως το αφήσεις λίγο να φορτώσει τις εφαρμογές που είναι ρυθμισμενες να ξεκινούν με το start up.

 

Υποπτεύομαι ότι μάλλον έχεις εγκατεστημεμενς πολλές τέτοιες εφαρμογές.

Εγώ δεν δίνω σημασία στην ram και δεν έχω προβλήματα.

Το μόνο που κάνω κλείνω τις recent apps πριν το βάλω για φόρτιση κάθε βράδυ.

Είναι και που έκανα και στο iphone και ipad. Απλά στο samsung το κάνω μ ένα κλικ

Φιλικά, Κώστας [/b] [ HTC U11, iPad mini 4, iPhone 6, Galaxy S7 Edge, Xiaomi A1, Nexus 5X ,
Link to comment
Share on other sites

Για κάνε μια επανεκκίνηση και δες με πόσο ξεκινά αφού όμως το αφήσεις λίγο να φορτώσει τις εφαρμογές που είναι ρυθμισμενες να ξεκινούν με το start up.

 

Υποπτεύομαι ότι μάλλον έχεις εγκατεστημεμενς πολλές τέτοιες εφαρμογές.

Εγώ δεν δίνω σημασία στην ram και δεν έχω προβλήματα.

Το μόνο που κάνω κλείνω τις recent apps πριν το βάλω για φόρτιση κάθε βράδυ.

Είναι και που έκανα και στο iphone και ipad. Απλά στο samsung το κάνω μ ένα κλικ

 

thanx

το εκανα επανεκκινηση και ηρθε το κινητο στα ισα του. πως δλδ ηταν παντα. Εχω ram 0.8-0.9 GB. ουφ κατι θα ηταν φορτωμενο και σταθερο στη ram μου και ειχα 1,56 GB.

TCe
Link to comment
Share on other sites

Χρειάζομαι επειγόντως βοήθεια. Κάθε φορά που μιλάω με το ΒΤ ακουστικό (δοκίμασα 3 διαφορετικά) στο 1' λεπτό ομιλίας χάνω τον ήχο. Δεν αποσυνδέεται το ΒΤ, χάνω τον ήχο. Καί πρέπει να συνδέω και αποσυνδέω το ΒΤ για να μπορέσω να συνεχίσω την συζήτηση. Το πήγα στην αντιπροσωπεία, μου άλλαξαν πλακέτα και όταν το δοκίμασα το ξαναέκανε. Παίρνωντας την Samsung μου είπαν ότι πρέπει τα ακουστικά να είναι συμβατά με το πρωτόκολλο της συσκευής που έχει 4.0. Κάποιος που χρησιμοποιεί ακουστικά ΒΤ μπορεί να μου πει αν αντιμετωπίζει αυτό το πρόβλημα και τι ακουστικά έχει. Ας βοηθήσει κάποιος γιατί έσκασα 700€ για επαγγελματικό τηλέφωνο και δεν έχω ΒΤ επικοινωνία :mad::mad::mad:
Link to comment
Share on other sites

Χρειάζομαι επειγόντως βοήθεια. Κάθε φορά που μιλάω με το ΒΤ ακουστικό (δοκίμασα 3 διαφορετικά) στο 1' λεπτό ομιλίας χάνω τον ήχο. Δεν αποσυνδέεται το ΒΤ, χάνω τον ήχο. Καί πρέπει να συνδέω και αποσυνδέω το ΒΤ για να μπορέσω να συνεχίσω την συζήτηση. Το πήγα στην αντιπροσωπεία, μου άλλαξαν πλακέτα και όταν το δοκίμασα το ξαναέκανε. Παίρνωντας την Samsung μου είπαν ότι πρέπει τα ακουστικά να είναι συμβατά με το πρωτόκολλο της συσκευής που έχει 4.0. Κάποιος που χρησιμοποιεί ακουστικά ΒΤ μπορεί να μου πει αν αντιμετωπίζει αυτό το πρόβλημα και τι ακουστικά έχει. Ας βοηθήσει κάποιος γιατί έσκασα 700€ για επαγγελματικό τηλέφωνο και δεν έχω ΒΤ επικοινωνία :mad::mad::mad:

Δεν έχει ξανακουστεί κάτι παρόμοιο.. Καταρχάς ποια ΒΤ έχεις δοκιμάσει?

Knowledge isn't free. You have to pay attention.

Link to comment
Share on other sites

Plantronics και sonyericcson

 

Εγώ το δοκίμασα με 2 Nokia 1 Motorola και 2 Sony ericcson και 1 του αυτοκινήτου χωρίς κανένα πρόβλημα. Και ήταν όλα σχετικά παλιά μοντέλα

Memento Mori
Link to comment
Share on other sites

Χρειάζομαι επειγόντως βοήθεια. Κάθε φορά που μιλάω με το ΒΤ ακουστικό (δοκίμασα 3 διαφορετικά) στο 1' λεπτό ομιλίας χάνω τον ήχο. Δεν αποσυνδέεται το ΒΤ, χάνω τον ήχο. Καί πρέπει να συνδέω και αποσυνδέω το ΒΤ για να μπορέσω να συνεχίσω την συζήτηση. Το πήγα στην αντιπροσωπεία, μου άλλαξαν πλακέτα και όταν το δοκίμασα το ξαναέκανε. Παίρνωντας την Samsung μου είπαν ότι πρέπει τα ακουστικά να είναι συμβατά με το πρωτόκολλο της συσκευής που έχει 4.0. Κάποιος που χρησιμοποιεί ακουστικά ΒΤ μπορεί να μου πει αν αντιμετωπίζει αυτό το πρόβλημα και τι ακουστικά έχει. Ας βοηθήσει κάποιος γιατί έσκασα 700€ για επαγγελματικό τηλέφωνο και δεν έχω ΒΤ επικοινωνία :mad::mad::mad:

 

Δεν πρέπει να είναι hardware πρόβλημα. Κάτι σου κόβει την σύνδεση. Η συνομιλία συνεχίζεται στο ακουστικό του τηλεφώνου ή διακόπτεται τελειως? Έχεις εφαρμογή ηχογράφησης κλήσης? Έχεις κάποια άλλη εφαρμογή που να ελέγχει άλλες εφαρμογές? Το δοκίμασες αμέσως μετά την αλλαγή της πλακέτας δλδ χωρίς εφαρμογές και σου έκανε το ίδιο?

Έχω πάντως δοκιμάσει στο Note2 5 διαφορετικά ακουστικά βτ (Νοκια, Sony Ericsson, itech, Sony) και δεν είχαν αυτό το θέμα.

On Mate RS and support for

iPad3 (η μπέμπα. Extreme user) /

iPhone 6 (η κυρά. Aschetos user)

Link to comment
Share on other sites

Plantronics και sonyericcson

Κι εγώ με plantronics δεν έχω τέτοιο θέμα. Όπως είπε κι ο sleon σου το κάνει και χωρίς εφαρμογές? Αφού άλλαξαν κ πλακέτα είναι λίγο πιο δύσκολο να είναι hardware πρόβλημα.

Knowledge isn't free. You have to pay attention.

Link to comment
Share on other sites

Το πήγα πάλι στο service όπου ο τεχνικός διαπίστωσε το πρόβλημα, αλλά όχι την αιτία. Θα επικοινωνήσει με samsung και θα μου πει από Δευτέρα. Σημειωτέον για να μιλήσω με τεχνικό έκανα φασαρία. Είναι λέει γραμμή της εταιρίας να μην μιλάνε με το κοινό :X ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ το σερβις της εταιρίας
Link to comment
Share on other sites

Το πήγα πάλι στο service όπου ο τεχνικός διαπίστωσε το πρόβλημα, αλλά όχι την αιτία. Θα επικοινωνήσει με samsung και θα μου πει από Δευτέρα. Σημειωτέον για να μιλήσω με τεχνικό έκανα φασαρία. Είναι λέει γραμμή της εταιρίας να μην μιλάνε με το κοινό :X ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ το σερβις της εταιρίας

Δεν νομίζω πως είναι περίεργο. Είναι γενικό το φαινόμενο να μην σε αφήνουν να μιλήσεις με τεχνικό. Γιατί θα πας εσύ που έχεις το θέμα και έχεις το δίκιο σου να θες να μιλήσεις με τον τεχνικό θα πάει κι ο άλλος που έχει ρίξει την συσκευή κάτω και αφού έσπασε την οθόνη θέλει να κάνει φασαρία στον τεχνικό γιατί δεν του την αλλάζει στην εγγύηση.

Δεν έχω επαφή με το service της Samsung κι ελπίζω να μην αποκτήσω αλλά εδώ όσοι έχουν πάει λένε πολύ καλά λόγια.

Ενημέρωσέ μας τι έφταιγε τελικά όταν μάθεις! :)

Knowledge isn't free. You have to pay attention.

Link to comment
Share on other sites

Το service ειναι εξαιρετικο και εχω μεινει 3 φορες απολυτα ευχαριστημενος. Τολμω να πω πως ισως ειναι το καλυτερο/ποιοτικοτερο/ταχυτερο service κινητης στην Ελλαδα.

Αν μπορουσε να μιλαει το κοινο με 1-2 καλους εξειδικευμενους τεχνικους, που αυτο ειναι στελεχωμενο, θα ειχαν πολυ μεγαλυτερο χρονο επισκευης.

Οσο ευχαριστημενος ειμαι απο τη smartec, αλλα τοσο απαραδεκτο ειναι το τμημα εξυπηρετησης πελατων της Samsung (call center).

Απλα ΤΡΑΓΙΚΟΙ...

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω πως είναι περίεργο. Είναι γενικό το φαινόμενο να μην σε αφήνουν να μιλήσεις με τεχνικό. Γιατί θα πας εσύ που έχεις το θέμα και έχεις το δίκιο σου να θες να μιλήσεις με τον τεχνικό θα πάει κι ο άλλος που έχει ρίξει την συσκευή κάτω και αφού έσπασε την οθόνη θέλει να κάνει φασαρία στον τεχνικό γιατί δεν του την αλλάζει στην εγγύηση.

Δεν έχω επαφή με το service της Samsung κι ελπίζω να μην αποκτήσω αλλά εδώ όσοι έχουν πάει λένε πολύ καλά λόγια.

Ενημέρωσέ μας τι έφταιγε τελικά όταν μάθεις! :)

 

Όταν τους πας μια συσκευή που έχει πρόβλημα, στην δίνουν επισκευασμένη και το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται απαιτώ να μιλήσω με τον τεχνικό να μου πει για πιο λόγο χάνω τον χρόνο μου στο πήγαινε έλα. Είμαι επαγγελματίας και απαιτώ επαγγελματισμό από όσους συνεργάζομαι

Link to comment
Share on other sites

Όταν τους πας μια συσκευή που έχει πρόβλημα, στην δίνουν επισκευασμένη και το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται απαιτώ να μιλήσω με τον τεχνικό να μου πει για πιο λόγο χάνω τον χρόνο μου στο πήγαινε έλα. Είμαι επαγγελματίας και απαιτώ επαγγελματισμό από όσους συνεργάζομαι

Το καταλαβαίνω και γι' αυτό σου είπα πως είχες δίκιο να θες να μιλήσεις με τεχνικό απλώς αυτό που λέω είναι πως αποτελεί συνήθη γραμμή των service και σε γενικές γραμμές είναι αιτιολογημένη αλλά θα έπρεπε να υπάρχει μια πρόβλεψη ώστε σε περιπτώσεις που χρειάζεται να μην πρέπει να κάνει κάποιος φασαρία για να συνεννοηθεί.

Knowledge isn't free. You have to pay attention.

Link to comment
Share on other sites

Plantronics και sonyericcson

 

3 μηνες τωρα μιλαω σχεδον αποκλειστικα με ενα plantronics 975. Ποτε δεν ειχα το παραμικρο προβλημα.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

ωπα παλιά μοντέλα. ..ακριβώς το ίδιο πρόβλημα είχα κι εγώ με το bluetooth itech splash 802 σχετικά καινούριο μοντέλο στην αγορά και στα δύο νοτελομωρακια μου .Το αντικατεσησα με ένα παλιό νοκια στερεοφωνικό μπλουτουθ . ένα ερικσον και ένα τζαβρα .με όλα αυτά που ανέφερα κανένα πρόβλημα φαίνεται παίζει ρόλο η συμβατότητα δεν ξέρω τι να πω παράλογο δε είναι? ???
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Samsung Galaxy Note II (N7100)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...