Jump to content

HTC One X / X+


athanaso77
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ΜΙΒ!!!!!! Φιλτατε κατοχε της Mercedes AMG, για ποια προβληματα μιλας στο ΗΟΧ;;; Στις νεες παρτιδες δεν υπαρχει κανενα θεμα. Αρα για παραδειγμα το δικο μου κινητο δεν ειναι επιδιορθωμενο αλλα εξ αρχης χωρις προβληματα.

 

ΤΩΡΑ θελω να μου κανεις μια μεγαλη χαρη!!!!!!!! Μεχρι τωρα ησουν 2 φορες κατατοπιστικοτατος στη περιγραφη του HOX+. Θα σε παρακαλεσω να μην εισαι και τη τριτη φορα τοσο αναλυτικος στη περιγραφη γιατι βλεπω να ...με βαζεις σε εξοδα παλι χριστουγεννιατικα!!!!!:) Οικογενειαρχης ειμαι με 2 παιδακια...η S class μου ειναι μια χαρα...:lol:

Edited by chrisdental
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 8,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Λοιπόν , Το ΗΟΧ+ έχει:

- καινούριο revision tegra 3(ΑΡ37 αντί ΑΡ33) και υπερχρονισμένο στα 1.7 (αντι 1.5)

- το ΗΟΧ+ εχει DD3 ram (αντί lpddr2 ram) http://en.wikipedia.org/wiki/Tegra#Tegra_3

- μεγαλύτερη μπαταρία 2100ma (αντί 1800)

- Μικροενισχυτή εξωτερικού ηχείου για καθαρότερο και δυνατότερο ήχο

- καλύτερη μπροστινή κάμερα 1.6mp (αντι 1.3)

- Ένα έξτρα φύλλο χαλκού για καλύτερη επαγωγή θερμότητας

- Μικρό διορθώσεις στο λογισμικό της πίσω κάμερας (Στο image chip)

- Διαφορετική υφή πλαστικού που θυμίζει δέρμα (σαν πιό έντονο ματ)

- 64GB μνήμη (αντί 32)

 

 

 

ΑΥΤΑ! ;)

 

Αν θελησεις να "πειραξεις" την συσκευη (root, φλασαρισμα rom), θα πρεπει να κανεις "διαφορετικες" ενεργειες στο + απ'οτι στο "σκετο"?

 

Για να σου δωσω να καταλαβεις, στην δικη μου συσκευη (Galaxy S2) υπαρχουν 2 διαφορετικα "μοντελα", το GT-I9100 & το GT-I9100G, οπου οι τροποι "πειραγματος" ειναι εντελως διαφορετικοι! Ισχυει κατι κι εδω?

 

Επισης οδηγο για root και εγκατασταση rom που θα βρω?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ΜΙΒ!!!!!! Φιλτατε κατοχε της Mercedes AMG, για ποια προβληματα μιλας στο ΗΟΧ;;; Στις νεες παρτιδες δεν υπαρχει κανενα θεμα. Αρα για παραδειγμα το δικο μου κινητο δεν ειναι επιδιορθωμενο αλλα εξ αρχης χωρις προβληματα.

 

ΤΩΡΑ θελω να μου κανεις μια μεγαλη χαρη!!!!!!!! Μεχρι τωρα ησουν 2 φορες κατατοπιστικοτατος στη περιγραφη του HOX+. Θα σε παρακαλεσω να μην εισαι και τη τριτη φορα τοσο αναλυτικος στη περιγραφη γιατι βλεπω να ...με βαζεις σε εξοδα παλι χριστουγεννιατικα!!!!!:) Οικογενειαρχης ειμαι με 2 παιδακια...η S class μου ειναι μια χαρα...:lol:

 

τα προβληματα ήταν ένα θέμα με τις πρώτες οθόνες που είχαν κιτρινίλες (διορθώθηκε εντελώς ) και άλλο βασικό πρόβλημα ήταν το WiFi

Τώρα σχετικά με το WiFi, ειναι σχεδιαστικό το λάθος του wifi! μετά απο πολύ πίεση της συσκευής και μετά απο πολύ καιρό (εμένα μετά απο 4-5 μηνες άρχισε τα παράξενα το ΗΟΧ) αρχίζει να χάνει σήμα. Μακάρι να το έχουν διορθώσει αυτό το σχεδιαστικό λάθος . Το πρόβλημα έγκειται στο ότι ο πομπός με την κεραία wifi δεν ενώνονται με καλώδιο , αλλα με ελασματάκι που κάνει σώμα όταν κουμπώσεις την συσκευή (πλακέτα με πλαστικό) μετά απο μικρόπιέσεις λοιπόν χαλαρώνει το έλασμα και απλά δεν κάνει σώμα με την κεραία.... ελπίζω στα τελευταία ΗΟΧ να έχει διορθωθεί , αλλά ΕΛΠΙΖΩ, ενώ με το ΗΟΧ+ είμαι σιγουρος!

So this is how liberty dies, with thunderous applause
Link to comment
Share on other sites

Το hox+ είναι 4g το ευρωπαικο μοντέλο?? Δεν νομίζω παιδιά...το 4g που έχει το + λειτουργεί μόνο στην Αμερική.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S9 ~ Asus ZenBook 14

Link to comment
Share on other sites

Το hox+ είναι 4g το ευρωπαικο μοντέλο?? Δεν νομίζω παιδιά...το 4g που έχει το + λειτουργεί μόνο στην Αμερική.

 

μάλλον έχεις δίκιο

So this is how liberty dies, with thunderous applause
Link to comment
Share on other sites

Το hox+ είναι 4g το ευρωπαικο μοντέλο?? Δεν νομίζω παιδιά...το 4g που έχει το + λειτουργεί μόνο στην Αμερική.

 

Τωρα τους πεθανες εντελως!!!!!

Ξερει καποιος κατι για την αναβαθμιση;;; Σε ποιες ευρωπαικες χωρες εχει ηδη παει; Στην Ελλαδα πότε;;

Link to comment
Share on other sites

Τωρα τους πεθανες εντελως!!!!!

Εγώ πάντως, ανεξάρτητα από αυτό, προτίμησα το + γιατί θεωρώ ότι το remake θα έχει λύσει όλα τα προβλήματα και τις τυχόν αστοχίες του απλού. (+ τον διπλάσιο χώρο κλπ κλπ).

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S9 ~ Asus ZenBook 14

Link to comment
Share on other sites

Καποια θεματα ως γνωστον υπηρξαν στις πρωτες παρτιδες,τα μετεπειτα μοντελα δεν εχουν το παραμικρο.Οσο για το wifi εχει αναφερθει κι αλλες φορες στο φορουμ οτι η htc στα μεσα του ιουνη εκανε επισημη ανακοινωση για την αναγνωριση του προβληματος και την οριστικη λυση την οποια ειχε ηδη περασει στην γραμμη παραγωγης.
Link to comment
Share on other sites

Καποια θεματα ως γνωστον υπηρξαν στις πρωτες παρτιδες,τα μετεπειτα μοντελα δεν εχουν το παραμικρο.Οσο για το wifi εχει αναφερθει κι αλλες φορες στο φορουμ οτι η htc στα μεσα του ιουνη εκανε επισημη ανακοινωση για την αναγνωριση του προβληματος και την οριστικη λυση την οποια ειχε ηδη περασει στην γραμμη παραγωγης.

 

Δεν διαφωνώ, αλλά ως καταναλωτής και χρήστης είμαι πιο ήσυχος, ξέροντας ότι το τυχόν προβληματικό σκέλος επανασχεδιάστηκε χωρίς πίεση χρόνου και όχι απλά διορθώθηκε εσπευσμένα κατά τη διάρκεια της παραγωγής. Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις...

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S9 ~ Asus ZenBook 14

Link to comment
Share on other sites

@ddr2

αν και offtopic, αν θυμαμαι καλα ειχες iphone παλιοτερα, σωστα;

πως σου φανηκε η μεταπήδηση από Ios σε android?

όνειρα σα τα καράβια

στα ρηχά ξεπέσατε

σας τα πήραν τα ταξίδια

και στην άμμο δέσατε

Link to comment
Share on other sites

@ddr2

αν και offtopic, αν θυμαμαι καλα ειχες iphone παλιοτερα, σωστα;

πως σου φανηκε η μεταπήδηση από Ios σε android?

Πριν από το hox+ είχα το Galaxy Nexus, πιο πριν είχα razr και πιο πριν (το 2010) είχα iphone 4.

Παράλληλα, ap;o to 2011 έχω Ipad (πρώτα το 2 και τώρα το Mini )και το defy+ για δύσκολες ώρες.

 

Δεν έκανα κάποια μεταπήδηση επομένως, θεωρώ ότι έχω καλή γνώση και των 2 λειτουργικών , αφού τα χρησιμοποιώ αρκετά χρόνια παράλληλα (πιο πολύ το android βέβαια).:)

Tώρα, έχεις και εσύ τα δίκια σου, διότι ορισμένοι με κατηγορούσαν ως φανμπόυ της άπλ. Απλά δεν ξέρουν ....

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S9 ~ Asus ZenBook 14

Link to comment
Share on other sites

οκ, θυμαμαι σε καποιες συζητησεις vs που γινοταν χαμος και υπηρχε απο τη μια μερια και την αλλη πλευρα φανατισμος ησουν στη μεση και τα ελεγες πιο αντικειμενικα

όνειρα σα τα καράβια

στα ρηχά ξεπέσατε

σας τα πήραν τα ταξίδια

και στην άμμο δέσατε

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μπορείτε να μου πείτε τι να κάνω με το τηλέφωνό μου;

Έχει φύγει από τα χέρια μου με βλάβη από τις 14 Νοέμβρη και η htc με την arvato μου λένε ότι θέλει 5-6 εβδομάδες από τότε που το έλαβαν για φτιάξιμο και παρήγγειλαν την πλακέτα.. δλδ από τις 28 Νοέμβρη. Τη δεύτερη φορά που πήγε πίσω δηλαδή, γιατί την πρώτη μου το έστειλαν άφτιαχτο. Πως είναι δυνατόν να περιμένω για "υποστήριξη" πάνω από μήνα... για ένα κινητό που το χρησιμοποιώ για επαγγελματικούς λόγους και κοστίζει τόσα ευρώ;;;; Προσπαθώ πλέον να επικοινωνήσω με vodafone Αγγλίας μιας κι είναι branded το τηλέφωνο αλλά και με κεντρικά της HTC μα βρίσκω τοίχο προς το παρόν. Ειδικά η HTC γίνεται λέει να τους γράψω μόνο... άκουσον άκουσον! Μόνο γράμμα να στείλω!!!!

Ειλικρινά είμαι τόσο απογοητευμένος που δε θέλω να αγοράσω ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ htc...

Edited by Delijohn
http://image.prntscr.com/image/4a8c53c531ad46bb83cfbc20ce53e8bb.jpeg
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μπορείτε να μου πείτε τι να κάνω με το τηλέφωνό μου;

Έχει φύγει από τα χέρια μου με βλάβη από τις 14 Νοέμβρη και η htc με την arvato μου λένε ότι θέλει 5-6 εβδομάδες από τότε που το έλαβαν για φτιάξιμο και παρήγγειλαν την πλακέτα.. δλδ από τις 28 Νοέμβρη. Τη δεύτερη φορά που πήγε πίσω δηλαδή, γιατί την πρώτη μου το έστειλαν άφτιαχτο. Πως είναι δυνατόν να περιμένω για "υποστήριξη" πάνω από μήνα... για ένα κινητό που το χρησιμοποιώ για επαγγελματικούς λόγους και κοστίζει τόσα ευρώ;;;; Προσπαθώ πλέον να επικοινωνήσω με vodafone Αγγλίας μιας κι είναι branded το τηλέφωνο αλλά και με κεντρικά της HTC μα βρίσκω τοίχο προς το παρόν. Ειδικά η HTC γίνεται λέει να τους γράψω μόνο... άκουσον άκουσον! Μόνο γράμμα να στείλω!!!!

Ειλικρινά είμαι τόσο απογοητευμένος που δε θέλω να αγοράσω ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ htc...

 

Φίλε μου και εγώ τα ίδια πέρασα...πρώτη φορά περίμενα ένα μήνα "να έρθει ανταλλακτικό από εξωτερικό" μιας που το hox μου ήταν εισαγωγής και "τα ανταλλακτικά που έχουν εδώ "δεν κάνουν", τα προορίζουν μόνο για ελληνικές επίσημες συσκευές (για αυτές που πήραν τα ποσοστά τους από την πώληση δηλ). Το οτι εσύ το χρησιμοποιείς επαγγελματικά ΔΕΝ τους ενδιαφέρει καθόλου δυστυχώς.

Αφού άλλαξαν motherboard και μπαταρία, χάλασε και το έστειλα πάλι πίσω, έκαναν "μηχανική επισκευή" και μου το έστειλαν πίσω μετά από μία εβδομάδα. Μετά από 2 εβδομάδες χάλασε πάλι όπου και σάλταρα εντελώς. Τηλέφωνα κάθε μέρα ζητώντας αντικατάσταση συσκευής με καινούργια, άκρη δεν έβγαζα. Άρχισα να γράφω παράπονα και στο htc greece στο facebook (φίλοι μου έμπαιναν και έκραζαν σε σχόλια από κάτω), έστειλα mail και στη μαμά htc (htc.com) γνωστοποιώντας τους την κατάσταση και τη συμπεριφορά των αντιπροσώπων τους στην Ελλάδα. Στις τελευταίες συνομιλίες μας επίσης τους είπα ότι δεν μου αφήνουν άλλη επιλογή από το να απευθυνθώ σε εταιρία προστασίας καταναλωτών και να πάρει η υπόθεση το δρόμο της αλλιώς. Μετά από μερικές ημέρες έλαβα τηλ από μια προϊστάμενο που μου είπε ότι εγκρίθηκε τελικά η αντικατάσταση συσκευής με καινούργια. Την έχω στα χέρια μου αυτή τη στιγμή και φαίνεται να δουλέυει καλά μέχρι τώρα. Δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο είναι 100% καινούργια ή ανακατασκευασμένη (δεν την έστειλαν στο original κουτί με όλα τα παρελκόμενα) αλλά ήταν σε άψογη κατάσταση, το customer support με διαβεβαίωσε ότι πρόκειται για καινούργια αλλά εγώ έχω τις επιφυλάξεις μου.

 

Δεν είμαι σίγουρος ποια από τις παραπάνω μεθόδους έπιασε αλλά δεν χάνεις κάτι να προσπαθήσεις. Μη σταματήσεις να απαιτείς αυτά που δικαιούσαι ως καταναλωτής. Καλή δύναμη!

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μπορείτε να μου πείτε τι να κάνω με το τηλέφωνό μου;

Έχει φύγει από τα χέρια μου με βλάβη από τις 14 Νοέμβρη και η htc με την arvato μου λένε ότι θέλει 5-6 εβδομάδες από τότε που το έλαβαν για φτιάξιμο και παρήγγειλαν την πλακέτα.. δλδ από τις 28 Νοέμβρη. Τη δεύτερη φορά που πήγε πίσω δηλαδή, γιατί την πρώτη μου το έστειλαν άφτιαχτο. Πως είναι δυνατόν να περιμένω για "υποστήριξη" πάνω από μήνα... για ένα κινητό που το χρησιμοποιώ για επαγγελματικούς λόγους και κοστίζει τόσα ευρώ;;;; Προσπαθώ πλέον να επικοινωνήσω με vodafone Αγγλίας μιας κι είναι branded το τηλέφωνο αλλά και με κεντρικά της HTC μα βρίσκω τοίχο προς το παρόν. Ειδικά η HTC γίνεται λέει να τους γράψω μόνο... άκουσον άκουσον! Μόνο γράμμα να στείλω!!!!

Ειλικρινά είμαι τόσο απογοητευμένος που δε θέλω να αγοράσω ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ htc...

 

Φίλε μου σε συμβουλεύω να απαιτήσεις ΝΕΑ συσκευή ! ΑΜΕΣΑ!

έχεις κάθε δικαίωμα σύμφωνα με κοινοτική οδηγία , αν σου κάνουν τους δύσκολους θα σου κάνουν τους δύσκολους σίγουρα, γιατί έχουν αυτήν την γραμμή , γιατί δεν θέλουν να μάθει ο κόσμος αυτά τα δικαιώματά τους! η αντικατάσταση της συσκευής ΔΕΝ είναι επιλογή της εκάστοτε εταιρίας, αλλά του πελάτη για όλο το διάστημα της εγγύησης (2 έτη) . Φίλος δικηγόρος μου τα είπε αυτά τα οποία τα έχει εφαρμόσει αρκετές φορές. και ΠΑΝΤΑ στο τέλος υποχωρούν .

 

παραθέτω πιο αναλυτικά τα κάτωθι απο το site http://www.pcw.gr/forum/viewtopic.php?t=17992

:

Ο νομός είναι αναρτημένος στο διαδίκτυο στα αγγλικά και στα Ελληνικά.

 

1.Υποχρεώσεις πωλητή

 

* Σύμφωνα με το άρθρο 534 του Αστικού Κώδικα, ο πωλητής οφείλει να παραδώσει τα πράγματα που πουλάει στον αγοραστή χωρίς αυτά να έχουν ελαττώματα ή να μην έχουν τις ιδιότητες που διαφημίζεται ότι έχουν (συμφωνημένες ιδιότητες).

* Σύμφωνα με το άρθρο 537 του Αστικού Κώδικα, ο πωλητής ευθύνεται σε κάθε περίπτωση για ελάττωμα των πραγμάτων που πουλάει κατά τη στιγμή της πώλησης, εκτός αν ο αγοραστής γνώριζε ότι υπάρχουν αυτά τα ελαττώματα και τα αποδέχθηκε.

* Σύμφωνα με τη δεύτερη παράγραφο του άρθρου 537 του Αστικού Κώδικα, αν διαπιστωθεί ελάττωμα εντός 6 μηνών από την αγορά, θεωρείται ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά τη στιγμή της αγοράς (εκτός αν, από τη φύση του πράγματος ή του ελαττώματος, το πρόβλημα μπορεί να εκδηλωθεί πιο γρήγορα - πχ να αλλοιωθούν τρόφιμα)

 

2. Δικαιώματα του αγοραστή

Σύμφωνα με το άρθρο 540 του Αστικού Κώδικα, ο αγοραστής που διαπιστώσει ότι του πωλήθηκε ελαττωματικό προϊόν δικαιούται κατ'επιλογήν του:

 

* α. την επισκευή ή αντικατάσταση του πράγματος (χωρίς επιβάρυνση του αγοραστή) με άλλο,

* β. τη μείωση του τιμήματος

* γ. την επιστροφή του ελαττωματικού πράγματος στον πωλητή και της επιστροφής των χρημάτων που κατέβαλε ο αγοραστής (υπαναχώρηση από τη σύμβαση).

 

Στην περίπτωση ασήμαντου ελαττώματος, ο αγοραστής δεν μπορεί να επιστρέψει το πράγμα (μπορεί όμως να ζητήσει αντικατάσταση ή μείωση του τιμήματος).

 

3.Προθεσμία για δικαιώματα αγοραστή

 

* Σύμφωνα με το άρθρο 554 του Αστικού Κώδικα, ο αγοραστής έχει δικαίωμα να ασκήσει τα δικαιώματά του για πραγματικά ελαττώματα κατά του πωλητή εντός δύο (2) ετών για κινητά πράγματα και πέντε (5) ετών για ακίνητα.

* Σύμφωνα με το άρθρο 555 του Αστικού Κώδικα, η προθεσμία αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή.

* Σύμφωνα με το άρθρο 559 του Αστικού Κώδικα, αν ο πωλητής ή κάποιος τρίτος (πχ ο κατασκευαστής) παρέχει εγγύηση, ο αγοραστής έχει τόσο τα δικαιώματα της εγγύησης όσο και τα δικαιώματα που του παρέχει ο νόμος (όπως αυτά περιγράφονται πιο πάνω).

 

Υπάρχει και άλλος νόμος που υποχρεώνει το κατάστημα σε αντικατάσταση του προβληματικού προϊόντος σε διάστημα 7 ημερών, με την προϋπόθεση να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία.

Μην πετάτε λοιπόν τις συσκευασίες αμέσως. Το κατάστημα δεν έχει υποχρέωση αλλαγής αν δεν υπάρχει η συσκευασία και όλα τα παρελκόμενα.

Στην περίπτωση αυτή βέβαια ζητάτε να ανανεώνεται και η εγγύηση.

Αν το κατάστημα δεν έχει άλλο ίδιο προϊόν υποχρεούται ο κατασκευαστής να το αντικαταστήσει, πάντα όμως μέσω του καταστήματος που το αγοράσατε και επιμένετε σε αυτό.

Αν δεν πετύχετε αλλαγή από το κατάστημα απευθύνεστε στον κατασκευαστή-προμηθευτή που θα σας δώσει το κατάστημα και μέσω RMA ή DOA επικοινωνείτε με αυτόν και του αποστέλλετε το ελαττωματικό με ΔΙΚΑ του έξοδα.

 

Η όποια αντικατάσταση γίνεται αποκλειστικά με ίδιο και σφραγισμένο προϊόν.

 

Ειδικά για κάθε ηλεκτρονικό-ηλεκτρικό προϊόν, όποτε και αν το αγοράσατε όσο παλιό και αν είναι, ο κατασκευαστής υποχρεούται στην παροχή υποστήριξης και ανταλλακτικών τουλάχιστον για μια πενταετία από την αγορά του.

 

Σε κάθε περίπτωση υπάρχει το τηλ 1520 (γεν. γραμματεία καταναλωτή) που απευθύνεστε, αλλά και η αστυνομία που καλείται στο κατάστημα που έχετε πρόβλημα ώστε να εφαρμόσουν τους νόμους του κράτους. Αν το κάνετε αυτό μέσα στο μαγαζί δύσκολα θα σας αρνηθούν οτιδήποτε.

 

==

 

Ίσως θα έπρεπε να ενημερώσουμε τον κόσμο και για το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης στο Ελληνικό δίκαιο, δλδ για το διάστημα που μπορούμε να επιστρέφουμε ενε προιόν αν αλάξαμε γνώμη για την αγορά. Σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό δίκαιο (Οδηγία 97/7/ΕΚ άρθρο 6) ο καταναλωτής-χρήστης του Διαδικτύου διαθέτει προθεσμία τουλάχιστον επτά ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσει, χωρίς καμία ποινή και χωρίς να αναφέρει αιτιολογία από την εξ αποστάσεως σύμβαση . Η αντίστοιχη προθεσμία αναιτιολόγητης υπαναχώρησης στο Ελληνικό δίκαιο ( άρθρο 4 παρ. 10 Νόμος 2251/1994) είναι δέκα εργάσιμες. Η προθεσμία εντός της οποίας μπορεί να ασκηθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης αρχίζει να μετράται είτε από την ημέρα σύναψης της σύμβασης εξ αποστάσεως είτε από την ημέρα που ο καταναλωτής παρέλαβε τους συμβατικούς όρους και τις πληροφορίες.

 

Υπάρχουν εξαιρέσεις ως προς το δικαίωμα της υπαναχώρησης;

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν εφαρμόζεται στις συμβάσεις των οποίων η εκτέλεση έχει ολοκληρωθεί πλήρως και από τα δύο μέρη με ρητή αίτηση του καταναλωτή προτού ασκήσει ο καταναλωτής το δικαίωμα υπαναχώρησης. Δεν ασκείται σε χρηματοοικονομικές υπηρεσίες η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της κεφαλαιαγοράς επί των οποίων ο προμηθευτής δεν έχει καμία επίδραση και μπορεί να επέλθουν κατά τη διάρκεια της προθεσμίας υπαναχώρησης π.χ. υπηρεσίες που αφορούν πράξεις συναλλάγματος, τίτλους της χρηματαγοράς, διαπραγματεύσιμους τίτλους, μερίδια οργανισμών συλλογικών επενδύσεων και άλλα. Επίσης εξαιρούνται από την υπαναχώρηση ασφαλιστήρια συμβόλαια ταξιδιών και αποσκευών ή παρόμοια βραχυπρόθεσμα ασφαλιστήρια συμβόλαια με διάρκεια μικρότερη του ενός μηνός.

 

ΣΕ ποιο αρθρο γραφει για 2 χρονια εγγυηση ?

Νομος : 3043/2002 αρθρο 554

 

Τι πρέπει να κάνεις για τη διετή εγγύηση;

 

1. Κατεβάζεις το νόμο 3043/2002 και το έχεις μαζί σου.

2. Πηγαίνεις στο κατάστημα. Τους εξηγείς το πρόβλημα. Τους ζητάς επισκευή δωρεάν ή, αν δεν επισκευάζεται, αντικατάσταση δωρεάν!

 

3. Τους εξηγείς ότι, σύμφωνα με το νόμο, ο πωλητής έχει ευθύνη για τα ελαττώματα των προϊόντων που πούλησε.

Όχι η αντιπροσωπεία, όχι ο αγοραστής, όχι ο θεός. Μην σε στείλουν στη Sony, από το κατάστημά τους το αγόρασες, εκεί απευθύνεσαι.

 

4. Τους εξηγείς ότι, σύμφωνα με το νόμο, η ευθύνη για τα ελαττώματα είναι δύο (2) χρόνια από τη στιγμή της αγοράς. Ανεξαρτήτως εγγύησης του κατασκευαστή (για την οποία ευθύνεται ο κατασκευαστής, όχι ο πωλητής).

 

5. Εάν σου κάνουν τον δύσκολο, τους εξηγείς ευγενικά αλλά επίμονα ότι θα πας:

- στη Γ.Γ. Καταναλωτή

- στο ΙΝΚΑ και την ΕΚΠΟΙΖΩ

- στο δικηγόρο σου για εξώδικο και αγωγή αποζημίωσης.

Edited by MIB
So this is how liberty dies, with thunderous applause
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ευχαριστώ για τη στήριξη.. έχω σαλτάρει!

@mikropixel μπορείς να μου πεις με ποιους επικοινώνησες και ποια mail;;;

@MIB το κινητό είναι αγορασμένο από Αγγλία και εγώ το έχω πάρει 2ο χέρι.. είναι branded από vodafone Αγγλίας κι έτσι δε μπορώ να πιέσω κάποιον εδώ άμεσα. Η htc σφυρίζει αδιάφορα και μου λέει περιμένετε 5-6 εβδομάδες κι ο υπεύθυνος αφού μου άφησε μια φορά μήνυμα στον τηλεφωνητή, έχει αρκεστεί στο να μου κάνει 1-2 φορές αναπάντητες από το ίδιο 5ψήφιο νούμερο που με καλούσε. Και από την htc μου λένε, θα σας πάρει εντός 3 ημερών. Τι είναι αυτά;;;;;

Με htc αγγλίας μου είπαν πως δεν μπορούν να κάνουν κάτι.. μίλησα με live chat κι απλά μου έδωσε διεύθυνση να στείλω γράμμα.

Η αδερφή μου είναι δικηγόρος και θα μπορούσα να πιέσω αρκετά.. μα βρίσκω συνεχώς πόρτες κλειστές. Είναι η ανευθυνότητα της htc hellas που σου λέει αααααα εμείς δεν ξέρουμε.. κι είναι ξένη συσκευή και περίμενε να ρωτήσουμε.. και χμμμ και ααα και ουυυ.. κι ο υπεύθυνος δεν μπορεί τώρα να μιλήσει και θα σας πάρει σε 3 μέρες.. δε μπορώ να στέλνω εξώδικα μήπως και βγάλω άκρη, έτσι απλά...

http://image.prntscr.com/image/4a8c53c531ad46bb83cfbc20ce53e8bb.jpeg
Link to comment
Share on other sites

παιδια στο factory reset πρεπει να κανουμε τικ και στο τελευταιο που σβηνοντε τα παντα ? εχω μπερδευτει λιγο γιατι ειναι και τα αρχεια του back up στην συσκευη..

HTC Touch Diamond-Legend-Sensation XE-One X-M7-M8-10 SAMSUNG Galaxy S9+ S21 Ultra

Microsoft Surface pro 8

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ευχαριστώ για τη στήριξη.. έχω σαλτάρει!

@mikropixel μπορείς να μου πεις με ποιους επικοινώνησες και ποια mail;;;

@MIB το κινητό είναι αγορασμένο από Αγγλία και εγώ το έχω πάρει 2ο χέρι.. είναι branded από vodafone Αγγλίας κι έτσι δε μπορώ να πιέσω κάποιον εδώ άμεσα. Η htc σφυρίζει αδιάφορα και μου λέει περιμένετε 5-6 εβδομάδες κι ο υπεύθυνος αφού μου άφησε μια φορά μήνυμα στον τηλεφωνητή, έχει αρκεστεί στο να μου κάνει 1-2 φορές αναπάντητες από το ίδιο 5ψήφιο νούμερο που με καλούσε. Και από την htc μου λένε, θα σας πάρει εντός 3 ημερών. Τι είναι αυτά;;;;;

Με htc αγγλίας μου είπαν πως δεν μπορούν να κάνουν κάτι.. μίλησα με live chat κι απλά μου έδωσε διεύθυνση να στείλω γράμμα.

Η αδερφή μου είναι δικηγόρος και θα μπορούσα να πιέσω αρκετά.. μα βρίσκω συνεχώς πόρτες κλειστές. Είναι η ανευθυνότητα της htc hellas που σου λέει αααααα εμείς δεν ξέρουμε.. κι είναι ξένη συσκευή και περίμενε να ρωτήσουμε.. και χμμμ και ααα και ουυυ.. κι ο υπεύθυνος δεν μπορεί τώρα να μιλήσει και θα σας πάρει σε 3 μέρες.. δε μπορώ να στέλνω εξώδικα μήπως και βγάλω άκρη, έτσι απλά...

Φιλε μου εχουμε μιλησει μεταξυ μας και γνωριζω απ αρχης το θεμα σου οπως κι εσυ αυτο που ειχα.Δυστυχως υπαρχει μεγαλο θεμα με τις συσκευες εισαγωγης και χαλια υποστηριξη.Αντιθετα στα Ελληνικης εισαγωγης ειναι υποδειγμα εξυπηρετησης.Οπως γνωριζεις μου αλλαξαν πλακετα και οταν το παρελαβα δισπιστωσα οτι το ταλεντο στην arvato που το ειχε ανοιξει μου ειχε κανει κατι σημαδια.Πηρα στην htc και σε 3 μερες με πηρε καποιος προισταμενος σπο εκει,του ειπα το προβλημα και ζητησα ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ συσκευη κι ετσι εγινε.Την μια δευτερα την πηρε το κουριερ και την επομενη δευτερα μου εφερε αλλη ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΑ στο σπιτι.Ολα αυτα χωρις την παραμικρη φασαρια,γκρινια,ενταση,δεν μπορω να πω κουβεντα!!!Δυστυχως απ οτι βλεπεις υπαρχει εντελως διαφορετικη αντιμετωπιση μεταξυ ελληνικων και αλλοδαπων συσκευων,και ειναι κακο αυτο.

Με την ευκαιρια να ρωτησω τα δικα μας παιδια που πηραν το plus..εχετε ρωτησει την δικη μας htc αν αναλαμβανει το plus σε περιπτωση προβληματος?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ευχαριστώ για τη στήριξη.. έχω σαλτάρει!

@mikropixel μπορείς να μου πεις με ποιους επικοινώνησες και ποια mail;;;

@MIB το κινητό είναι αγορασμένο από Αγγλία και εγώ το έχω πάρει 2ο χέρι.. είναι branded από vodafone Αγγλίας κι έτσι δε μπορώ να πιέσω κάποιον εδώ άμεσα. Η htc σφυρίζει αδιάφορα και μου λέει περιμένετε 5-6 εβδομάδες κι ο υπεύθυνος αφού μου άφησε μια φορά μήνυμα στον τηλεφωνητή, έχει αρκεστεί στο να μου κάνει 1-2 φορές αναπάντητες από το ίδιο 5ψήφιο νούμερο που με καλούσε. Και από την htc μου λένε, θα σας πάρει εντός 3 ημερών. Τι είναι αυτά;;;;;

Με htc αγγλίας μου είπαν πως δεν μπορούν να κάνουν κάτι.. μίλησα με live chat κι απλά μου έδωσε διεύθυνση να στείλω γράμμα.

Η αδερφή μου είναι δικηγόρος και θα μπορούσα να πιέσω αρκετά.. μα βρίσκω συνεχώς πόρτες κλειστές. Είναι η ανευθυνότητα της htc hellas που σου λέει αααααα εμείς δεν ξέρουμε.. κι είναι ξένη συσκευή και περίμενε να ρωτήσουμε.. και χμμμ και ααα και ουυυ.. κι ο υπεύθυνος δεν μπορεί τώρα να μιλήσει και θα σας πάρει σε 3 μέρες.. δε μπορώ να στέλνω εξώδικα μήπως και βγάλω άκρη, έτσι απλά...

 

Λοιπόν συμπλήρωσε όλες τις φόρμες εδώ και γράψε όσο πιο αναλυτικά μπορείς την περίπτωση

http://www.htc.com/www/contact/email/

Θα λάβεις απάντηση άμεσα, εμένα μου απάντησαν εντός λίγων ωρών.

 

Επίσης μπες στο fb page "htc greece" και γράψε ένα σχόλιο εκφράζοντας την απογοήτευσή σου. Πες σε φίλους να μπουν να σχολιάσουν ότι δεν το περίμεναν αυτό από μια τόσο μεγάλη εταιρεία όπως η htc και ότι μάλλον θα πάνε στο μηλαράκι ή την Samsung κλπ κλπ (για να γίνει buzz). Σίγουρα δεν θέλουν να βλέπει ο κόσμος πόσο απαράδεκτοι είναι και να χάνουν πελάτες.

 

Καλή συνέχεια!

Link to comment
Share on other sites

CID_304 τίποτα ακόμα...υπομονή παιδιά!

 

εχουμε ακομα λιγο μελλον μεχρι να ερθει!! αργα αλλα σταθερα! :blink::blink:

the reason i swear so much is because f**k you!!!!!!
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια

μολις πηρα στα χερια μου ενα htc one x με 4,0,4 και θελω να το ροοταρω αλλα εχω μπερδευτει...υπαρχει καπου καποιος οδηγος?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ευχαριστώ για τη στήριξη.. έχω σαλτάρει!

@mikropixel μπορείς να μου πεις με ποιους επικοινώνησες και ποια mail;;;

@MIB το κινητό είναι αγορασμένο από Αγγλία και εγώ το έχω πάρει 2ο χέρι.. είναι branded από vodafone Αγγλίας κι έτσι δε μπορώ να πιέσω κάποιον εδώ άμεσα. Η htc σφυρίζει αδιάφορα και μου λέει περιμένετε 5-6 εβδομάδες κι ο υπεύθυνος αφού μου άφησε μια φορά μήνυμα στον τηλεφωνητή, έχει αρκεστεί στο να μου κάνει 1-2 φορές αναπάντητες από το ίδιο 5ψήφιο νούμερο που με καλούσε. Και από την htc μου λένε, θα σας πάρει εντός 3 ημερών. Τι είναι αυτά;;;;;

Με htc αγγλίας μου είπαν πως δεν μπορούν να κάνουν κάτι.. μίλησα με live chat κι απλά μου έδωσε διεύθυνση να στείλω γράμμα.

Η αδερφή μου είναι δικηγόρος και θα μπορούσα να πιέσω αρκετά.. μα βρίσκω συνεχώς πόρτες κλειστές. Είναι η ανευθυνότητα της htc hellas που σου λέει αααααα εμείς δεν ξέρουμε.. κι είναι ξένη συσκευή και περίμενε να ρωτήσουμε.. και χμμμ και ααα και ουυυ.. κι ο υπεύθυνος δεν μπορεί τώρα να μιλήσει και θα σας πάρει σε 3 μέρες.. δε μπορώ να στέλνω εξώδικα μήπως και βγάλω άκρη, έτσι απλά...

 

Ο MIB στα είπε όσο καλύτερα γινόταν.

Νομίζω ότι όταν είχες αναφέρει πρώτη φορά το πρόβλημα σου σου είχα πει ότι τα πράγματα είναι δύσκολα γιατί δεν έχεις απόδειξη αγοράς (ebay) και η συσκευή ήταν branded (θεωρητικά δεν τις αναλαμβάνουν). Δεν νομίζω ότι έχει να κάνει με το ότι είναι εισαγωγής, γιατί και σε ερώτηση που είχα κάνει σκεφτόμενος αγορά του HOX από εξωτερικό μου απάντησαν ότι δεν θα υπάρχει καθυστέρηση εφόσον έχουν το ανταλλακτικό και ότι δεν προορίζουν το stock που διαθέτουν μόνο για ελληνικές συσκευές!

Ελπίζω να μην λένε άλλα την μία και άλλα την άλλη. Καλό θα ήταν και για γενικότερη ενημέρωση να μας πουν παιδιά που δεν έχουν ελληνικές συσκευές σχετικά με χρόνους εξυπηρέτησης του από το service (arvato).

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to HTC One X / X+

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...