Jump to content

All about Volkswagen


nicos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 773
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Παιδια μόλις γυρισα απο Test-Drive του 1,4 160 ιππων..

 

Φοβερη αίσθηση..Μολισ ξεψυχουχε το turbo αρχιζε να λειτουργει ο κομπρεσσορας..

 

Και τα 170 τα επιασε για την πλάκα του...

 

Βεβαια το οδηγουσε ο αντιπροσωπος αλλα και πάλι η αισ8ηση ηταν φοβερη...

 

Αλλα ας με βοη8ησει καποιος...

 

Μου αρεσει πολυ αυτο το αμαξι αλλα και το Honda Civic 1,8 140 ιππων..Πολυ δυνατο αυτοκίνητο και με πολυ χαμηλοτερη καταναλωση...

 

Και τα δυο ομως ειναι περιπου στα ίδια χρηματα και εξ'ισου όμορφα..

 

Ποια ειναι η αποψη σας???

 

 

Ευχαριστω..

Samsumg Galaxy S GT-I9000

Running cm 10.11-SNAPSHOT M5

Έκδοση Android: 4.4.2, RAM: 371 MB

Ευχαριστω που λυνετε τις αποριες μου:)

Link to comment
Share on other sites

Οι 4 πόρτες το κάνουν σίγουρα πιο πρεακτικό..

Το 8εμα ειναι απο αποψη κινητηρα και design...

Αλλα και κατανάλωσης..

 

Δίλημα..Πολυ όμορφα και κάλα ποιοτικά και τα δυο αυτοκίντηα..

Samsumg Galaxy S GT-I9000

Running cm 10.11-SNAPSHOT M5

Έκδοση Android: 4.4.2, RAM: 371 MB

Ευχαριστω που λυνετε τις αποριες μου:)

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μόλις γυρισα απο Test-Drive του 1,4 160 ιππων..

 

Φοβερη αίσθηση..Μολισ ξεψυχουχε το turbo αρχιζε να λειτουργει ο κομπρεσσορας..

 

Και τα 170 τα επιασε για την πλάκα του...

 

Βεβαια το οδηγουσε ο αντιπροσωπος αλλα και πάλι η αισ8ηση ηταν φοβερη...

 

Αλλα ας με βοη8ησει καποιος...

 

Μου αρεσει πολυ αυτο το αμαξι αλλα και το Honda Civic 1,8 140 ιππων..Πολυ δυνατο αυτοκίνητο και με πολυ χαμηλοτερη καταναλωση...

 

Και τα δυο ομως ειναι περιπου στα ίδια χρηματα και εξ'ισου όμορφα..

 

Ποια ειναι η αποψη σας???

Ευχαριστω..

 

Μου έκανε εντύπωση αυτό που γράφεις για την κατανάλωση και ψάχνοντας στα γρήγορα βρήκα αυτά

 

 

Scirocco 1,4 160

Κυβισμός (κ.εκ) 1390

Κύλινδροι / Διάταξη 4 / Σ

Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ. 160/5800

Ροπή (Kgm)/ σ.α.λ. 24.4/1500

Κιβώτιο Ταχυτήτων / Σχέσεις Χ/6

Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 154

Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 218

Επιτάχυνση 0-100 (χλμ./ώρα) 8.0

Κατανάλωση κατα ECE

Μικτός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 6.6

Βάρος (kg.) 1271

 

 

Honda Civic 1,8 3d

Κυβισμός (κ.εκ) 1798

Κύλινδροι / Διάταξη 4 / Σ

Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ. 140/6300

Ροπή (Kgm)/ σ.α.λ. 17.7/4300

Κιβώτιο Ταχυτήτων / Σχέσεις Χ/6

Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 152

Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 205

Επιτάχυνση 0-100 (χλμ./ώρα) 8.9

Κατανάλωση κατα ECE

Μικτός Κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 6.4

Βάρος (kg.) 1200

 

 

Πηγη

http://www.4troxoi.gr/

 

.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν λέει κάτι. Είναι οι εργοστασιακές τιμές κατανάλωσης οι οποίες, ως γνωστόν, δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματική κατανάλωση των αυτοκινήτων.

 

Μεγάλο πλεονέκτημα των Honda, είναι και η πάρα πολύ καλή εργοστασιακή εγγύηση που δίνουν. Αλλά, το παν, είναι να σου αρέσει αυτό που παίρνεις, να το κοιτάς και να το γουστάρεις. Οπότε, ό,τι και να σου πούμε εμείς, είναι καθαρά θέμα δικής σου επιλογής.

Link to comment
Share on other sites

το ειδα κι εγω απο κοντα,λοιπον απο μπροστα ειναι πανεμορφο,απο πισω δεν μου αρεσε καθολου.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια οι τιμές που δίνουν οι εταιρείες ειναι πλασματικές καθως εχουν προκυψει απο μετρήσεις σε πιστες και οχι σε πραγματικές συνθήκες δρομου.

 

Κατα τα άλλα και τα δυο ειναι πολυ όμορφα.

 

Ωστόσο αυτό που με προβληματίζει ειναι η αξιοπιστία των κινητήρων νέας γενιάς (TSI) καθώς αλλάζουν συνέχεια.

 

Απο την άλλη, η καταναλωση του Civic ειναι παρα πολύ χαμηλή καθώς δύο κολλητοί μου το εχουν και τους κυμένεται απο 6,8 μεχρι 7,5 σε συνθήκες τόσο πόλεως όσο και εκτός αυτών.

 

Αν υπάρχει κάποια άλλη γνώμη σας παρακαλω να με βοηθήσετε γιατι το δίλλημα ειναι μεγάλο..

Samsumg Galaxy S GT-I9000

Running cm 10.11-SNAPSHOT M5

Έκδοση Android: 4.4.2, RAM: 371 MB

Ευχαριστω που λυνετε τις αποριες μου:)

Link to comment
Share on other sites

Παιδια οι τιμές που δίνουν οι εταιρείες ειναι πλασματικές καθως εχουν προκυψει απο μετρήσεις σε πιστες και οχι σε πραγματικές συνθήκες δρομου.

 

Κατα τα άλλα και τα δυο ειναι πολυ όμορφα.

 

Ωστόσο αυτό που με προβληματίζει ειναι η αξιοπιστία των κινητήρων νέας γενιάς (TSI) καθώς αλλάζουν συνέχεια.

 

Απο την άλλη, η καταναλωση του Civic ειναι παρα πολύ χαμηλή καθώς δύο κολλητοί μου το εχουν και τους κυμένεται απο 6,8 μεχρι 7,5 σε συνθήκες τόσο πόλεως όσο και εκτός αυτών.

 

Αν υπάρχει κάποια άλλη γνώμη σας παρακαλω να με βοηθήσετε γιατι το δίλλημα ειναι μεγάλο..

 

 

Εγώ δεν εχω δει ποτε τέτοια κατανάλωση εντός πόλης. Πες μου ποιον έχεις κολλητό να σου πω ποιος είσαι :lol::lol:

 

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια μόλις γυρισα απο Test-Drive του 1,4 160 ιππων..

 

Φοβερη αίσθηση..Μολισ ξεψυχουχε το turbo αρχιζε να λειτουργει ο κομπρεσσορας..

 

Και τα 170 τα επιασε για την πλάκα του...

 

Βεβαια το οδηγουσε ο αντιπροσωπος αλλα και πάλι η αισ8ηση ηταν φοβερη...

 

Αλλα ας με βοη8ησει καποιος...

 

Μου αρεσει πολυ αυτο το αμαξι αλλα και το Honda Civic 1,8 140 ιππων..Πολυ δυνατο αυτοκίνητο και με πολυ χαμηλοτερη καταναλωση...

 

Και τα δυο ομως ειναι περιπου στα ίδια χρηματα και εξ'ισου όμορφα..

 

Ποια ειναι η αποψη σας???

 

 

Ευχαριστω..

μηπως τα λες αναποδα???γιατι νομιζω οτι μεχρι τις 2,5χιλ στρ δουλευει ο κομπρεσσορας και μετα το τουρμπο.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια οι τιμές που δίνουν οι εταιρείες ειναι πλασματικές καθως εχουν προκυψει απο μετρήσεις σε πιστες και οχι σε πραγματικές συνθήκες δρομου.

 

Κατα τα άλλα και τα δυο ειναι πολυ όμορφα.

 

Ωστόσο αυτό που με προβληματίζει ειναι η αξιοπιστία των κινητήρων νέας γενιάς (TSI) καθώς αλλάζουν συνέχεια.

 

Απο την άλλη, η καταναλωση του Civic ειναι παρα πολύ χαμηλή καθώς δύο κολλητοί μου το εχουν και τους κυμένεται απο 6,8 μεχρι 7,5 σε συνθήκες τόσο πόλεως όσο και εκτός αυτών.

 

Αν υπάρχει κάποια άλλη γνώμη σας παρακαλω να με βοηθήσετε γιατι το δίλλημα ειναι μεγάλο..

 

σιροκο αλλη αισθηση ο τουρμποκομπροσορας και η ροπη που εχει.

το μοτερ δεν εχει προβλημα αξιοπιστιας.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν εχω δει ποτε τέτοια κατανάλωση εντός πόλης. Πες μου ποιον έχεις κολλητό να σου πω ποιος είσαι :lol::lol:

 

 

 

.

Standar αυτη η καταναλωση που σου λεω..

Και μην πουμε για Εθνικη Οδο που κατεβαινει στα 6,4 (Συμφωνα με τον μετρητη)

Παντωσ σε νορμαλ συνθηκες με τον περισσοτερο χρονο μεσα στην πολη και με γεματο το ρεζερβουαρ βγαζει πανω απο 600 χλμ.Δοκιμασμενο..

Samsumg Galaxy S GT-I9000

Running cm 10.11-SNAPSHOT M5

Έκδοση Android: 4.4.2, RAM: 371 MB

Ευχαριστω που λυνετε τις αποριες μου:)

Link to comment
Share on other sites

μηπως τα λες αναποδα???γιατι νομιζω οτι μεχρι τις 2,5χιλ στρ δουλευει ο κομπρεσσορας και μετα το τουρμπο.

Οχι μεχρι τις 2,5 χιλ. αλλα παραπανω..

Πολυ καλη αισθηση..

Τωρα για το ποιος ειναι πρωτος και ποιος μετα δεν θυμαμαι..

Αλλα το αποτελεσμα ειναι η επιπλεον ροπη..

Samsumg Galaxy S GT-I9000

Running cm 10.11-SNAPSHOT M5

Έκδοση Android: 4.4.2, RAM: 371 MB

Ευχαριστω που λυνετε τις αποριες μου:)

Link to comment
Share on other sites

σιροκο αλλη αισθηση ο τουρμποκομπροσορας και η ροπη που εχει.

το μοτερ δεν εχει προβλημα αξιοπιστιας.

Βασικα το μοτερ ειναι σχετικα καινουργιο..

Δε μπορεις να ξερεις ακομα..

Αλλα αυτο που με προβληματιζει ειναι η συνεχης αλλαγη κινητηρων σε οτι αφορα την τεχνολογια(FSI,TFSI,TSI) και στην ιπποδυναμη..

Ολα τα μοτερ μένουν στο προσκηνιο για πολυ λίγο και μετα αποσυρωνται..

Με απλη λογικη κατι δεν παει καλα..

Αυτη ειναι η γνωμη μου.

Αλλα σαν αμαξι τα σπαει..!!!!!!

Samsumg Galaxy S GT-I9000

Running cm 10.11-SNAPSHOT M5

Έκδοση Android: 4.4.2, RAM: 371 MB

Ευχαριστω που λυνετε τις αποριες μου:)

Link to comment
Share on other sites

Ο ίδιος κινητήρας είναι με διαφορετική ονομασία (η Audi τους ονομάζει TFSI και η VW TSi).

 

Όοσν αφορά τον διπλοτούρμπινο, χαμηλά δουλεύει ο κομπρέσσορας και στις ψηλότερες στροφές, αναλαμβάνει το τούρμπο.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια οι τιμές που δίνουν οι εταιρείες ειναι πλασματικές καθως εχουν προκυψει απο μετρήσεις σε πιστες και οχι σε πραγματικές συνθήκες δρομου.

 

Κατα τα άλλα και τα δυο ειναι πολυ όμορφα.

 

Ωστόσο αυτό που με προβληματίζει ειναι η αξιοπιστία των κινητήρων νέας γενιάς (TSI) καθώς αλλάζουν συνέχεια.

 

Απο την άλλη, η καταναλωση του Civic ειναι παρα πολύ χαμηλή καθώς δύο κολλητοί μου το εχουν και τους κυμένεται απο 6,8 μεχρι 7,5 σε συνθήκες τόσο πόλεως όσο και εκτός αυτών.

 

Αν υπάρχει κάποια άλλη γνώμη σας παρακαλω να με βοηθήσετε γιατι το δίλλημα ειναι μεγάλο..

 

Standar αυτη η καταναλωση που σου λεω..

Και μην πουμε για Εθνικη Οδο που κατεβαινει στα 6,4 (Συμφωνα με τον μετρητη)

Παντωσ σε νορμαλ συνθηκες με τον περισσοτερο χρονο μεσα στην πολη και με γεματο το ρεζερβουαρ βγαζει πανω απο 600 χλμ.Δοκιμασμενο..

 

50 Ltr / 600 Km = 8,4~ ανα 100km

Κατα τα λεγομενα σου...... αυτα :sorry::heat:

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

Βασικα το μοτερ ειναι σχετικα καινουργιο..

Δε μπορεις να ξερεις ακομα..

Αλλα αυτο που με προβληματιζει ειναι η συνεχης αλλαγη κινητηρων σε οτι αφορα την τεχνολογια(FSI,TFSI,TSI) και στην ιπποδυναμη..

Ολα τα μοτερ μένουν στο προσκηνιο για πολυ λίγο και μετα αποσυρωνται..

Με απλη λογικη κατι δεν παει καλα..

Αυτη ειναι η γνωμη μου.

Αλλα σαν αμαξι τα σπαει..!!!!!!

κυκλοφορει 3 χρονια το μοτερ αυτο. δεν ειναι κανουργιο.

ποιο μοτερ απο τα τφσι ,τσι, κλπ εχει αποσυρθει? απλα αναλογα με την εταιρεια αν ειναι σεατ η σκοντα η αουντι τα λενε και αλλιως.

Link to comment
Share on other sites

επειτα απο ενα τεστ ντραιβ (1,4lt - 160hp)που το εκανα προχθες ειδα τα εξης: πολυ καλοστημενο, επιασα 220 αρκετα ευκολα κ γρηγορα αλλα σαν κατοχος του γκολφ gt ειδα οτι ειναι κατα μια ιδεα πιο αργο στις επιταχυνσεις, μικρη διαφορα βεβαια αλλα για μενα αισθητη,αλλα στις στροφες εχει πολυ καλυτερα κρατηματα και αισθηση, κ εννοειται εμφανιση +10 απο μενα!!!

 

μαλλον για ασπρο το βλεπω και εγω αλλα για ηλιοροφη μου ειπανε καλο καλοκαιρι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

Υ.Γ. dj_aris το golf gt σου με dsg ειναι??? και σου το κρατανε μονο τοσο??? ποσα χιλιομετρα εςχει? μιπως πρεπει να κοιταξεις κ σε καμια αλλη αντιπροσωπεια??? το δικο μου μου ειπανε 22000 αλλα ειναι το 5-θυρο κ εχει μονο 21000χλμ.

Link to comment
Share on other sites

To best-seller της Volkswagen, το Golf έκτης γενιάς είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά.

 

http://img399.imageshack.us/img399/3033/1373vi4.jpg

 

Τις τιμές και τον εξοπλισμό της έκτης γενιάς του Golf ανακοίνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία της Volkswagen. Το νέο Golf διατίθεται με τρία μηχανικά σύνολα βενζίνης, σε τρεις εξοπλιστικές εκδόσεις ενώ οι τιμές του ξεκινούν από τα 15.250 ευρώ.

 

http://img411.imageshack.us/img411/1794/golf63sl3.jpg

 

http://img116.imageshack.us/img116/227/vwgolfvi1217847413cm2.jpg

 

Αναλυτικά οι εξοπλιστικές εκδόσεις του νέου VW Golf:

 

Η έκδοση Trendline περιλαμβάνει ABS, αερόσακους οδηγού/συνοδηγού, πλευρικούς αερόσακους, αερόσακους κεφαλής, αερόσακο γονάτων, κεντρικό κλείδωμα, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω (για 5θυρες εκδόσεις), ηχοσύστημα, ηλεκτρικούς θερμαινόμενους καθρέπτες, ημιαυτόματο κλιματισμό και υπολογιστή ταξιδίου.

 

Η έκδοση Comfortline περιλαμβάνει επιπλέον cruise control και δερμάτινο τιμόνι.

 

Η έκδοση Highline περιλαμβάνει επιπλέον αυτόματο κλιματισμό, προβολείς ομίχλης, σπορ καθίσματα εμπρός και ζάντες αλουμινίου.

 

1.4 FSI 80PS

 

1.4 80PS 3d Trendline 15.250 €

1.4 80PS 3d Comfortline 16.300 €

 

1.4 80PS 5d Trendline 16.100 €

1.4 80PS 5d Comfortline 17.150 €

 

1.4 TSI 122PS

 

1.4 TSI 122PS 3d Trendline 17.750 €

1.4 TSI 122PS 3d Comfortline 18.800 €

1.4 TSI 122PS 3d Highline 19.950 €

1.4 TSI 122PS DSG7 3d Trendline 19.900 €

1.4 TSI 122PS DSG7 3d Comfortline 20.950 €

1.4 TSI 122PS DSG7 3d Highline 22.100 €

 

1.4 TSI 122PS 5d Trendline 18.600 €

1.4 TSI 122PS 5d Comfortline 19.650 €

1.4 TSI 122PS 5d Highline 20.800 €

1.4 TSI 122PS DSG7 5d Trendline 20.750 €

1.4 TSI 122PS DSG7 5d Comfortline 21.800 €

1.4 TSI 122PS DSG7 5d Highline 22.950 €

 

 

1.4 TSI 160PS

 

1.4 TSI 160PS 3d Comfortline 20.650 €

1.4 TSI 160PS 3d Highline 21.800 €

1.4 TSI 160PS DSG7 3d Comfortline 22.400 €

1.4 TSI 160PS DSG7 3d Highline 23.550 €

 

1.4 TSI 160PS 5d Comfortline 21.500 €

1.4 TSI 160PS 5d Highline 22.650 €

1.4 TSI 160PS DSG7 5d Comfortline 23.250 €

1.4 TSI 160PS DSG7 5d Highline 24.400 €

 

Επίσημο site:

 

Volkswagen.gr

 

Σχετικά θέματα:

 

http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=73&NEWS_DATA_ID=73278

 

http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=477&page_id=2222#bottom

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ακριβό το άτιμο... Και κατάργησαν έναν κινητήρα 1.4 FSI, αν δεν κάνω λάθος...

http://media.rockstargames.com/rockstargames/img/global/downloads/buddyiconsconavatars/v_franklin_chop2_80x80.jpg

Automagic * Automation @ Google Play

Link to comment
Share on other sites

Είχαν πει οτι θα βγει και με τον 1.6 FSI 102PS αλλά δεν το βλέπω στον τιμοκατάλογο. Δεν ξέρω αν διατεθεί αργότερα. Ακόμα περιμένουμε μέσα του 2009 τον 2.0 TSI 210PS για το GTI και τέλη 2009 μπορεί να παρουσιαστούν και ο νέος 1.2 TSI με 80-105PS αλλά και ο 2.0TSI των 265PS.

 

Οι τιμές είναι ανάλογες του 5 αλλά το 6 έχει λίγο καλύτερο εξοπλισμό.

Link to comment
Share on other sites

Είχαν πει οτι θα βγει και με τον 1.6 FSI 102PS αλλά δεν το βλέπω στον τιμοκατάλογο. Δεν ξέρω αν διατεθεί αργότερα. Ακόμα περιμένουμε μέσα του 2009 τον 2.0 TSI 210PS για το GTI και τέλη 2009 μπορεί να παρουσιαστούν και ο νέος 1.2 TSI με 80-105PS αλλά και ο 2.0TSI των 265PS.

 

Οι τιμές είναι ανάλογες του 5 αλλά το 6 έχει λίγο καλύτερο εξοπλισμό.

 

Ο 1.6 με τα 102 άλογα δεν είναι FSi.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...