Jump to content

All about Volkswagen


nicos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Γεια σας...ειμαι ετοιμος να παρω το πρωτο δικο μου αμαξι και ειμαι αναμεσα στο σιροκο και το νεο golf...δεν εχω βρε8ει σε μεγαλυτερο δειλημμα...δεν εχω προβλημα να περιμενω ως το φεβρουαριο αν ειναι να διαλεξω να παρω το γκολφ....για το 1,4 tfsi των 160 ενδιαφερομαι και στα 2...
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 773
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

μπορει να τον βαλουν αργοτερα, ποτε δεν ξερεις με την vw.

 

kai aksizei na perimeneis gia 10 aloga?(stin theoria toulaxiston,mporei na einai arketa kalytera san moter to kainourgio).kai an vgei ayto.vevaia tote pisteyw pos tha milame gia tin antikatastash tou moter twn 200 ippwn kai oxi aplws na prostethei o allos(na yparxoun 2 kinitires me diafora 10 alogwn..)san moter to yparxon exei parousiasei provlimata kai genika i apodosi tou einai kali?

Heaven Holds A Sense Of Wonder

And I Wanted To Believe That I'd Get Caught Up

When The Rage In Me Subsides

In This White Wave

I Am Sinking In This Silence

Link to comment
Share on other sites

ολοι ειναι tfsi αμεσου ψεκασμου δηλαδη.

απλα στο σιροκο φαινεται βαζουν τον 200αρι tfsi που φορανε τα λεον οκταβια πασατ κλπ και οχι τον νεο 2λιτρο (τον λενε tsi) με τα 211 αλογα που φοραει το νεο γκολφ και το Α5

 

210 αλογα ειναι και οι δυο κινητηρες με την ιδια ροπη και ιδια νουμερα 0-100. απλα για λογους μαρκετινγκ ελεγαν 200 μεχρι τωρα. λετε να ηταν τοσο στογυλοποιημενα απο την μανα τους τα αλογα στο 200? οσοι δυναμομετρησαν τα αυτοκινητα ειδαν πως ηταν 212-214 αλογα. αντιθετως τα 1600 με τον ατμοσφαιρικο κινητηρα ειχαν λεει απο την εταιρια 215 αλογα αλλα αν το εβαζες γαι δυναμομετρηση με 95 αρα βενζινη τοτε εβλεπες 210 το πολυ. οποτε μην μπερδευεσαι. αν σου αρεσει το σιροκο , ορμα.

Link to comment
Share on other sites

. αντιθετως τα 1600 με τον ατμοσφαιρικο κινητηρα ειχαν λεει απο την εταιρια 215 αλογα αλλα αν το εβαζες γαι δυναμομετρηση με 95 αρα βενζινη τοτε εβλεπες 210 το πολυ.

 

δεν υπηρξε ποτε τετοιος κινητηρας.

http://www.xperiagamer.com/images/Android_Menu_Icons.jpg
Link to comment
Share on other sites

Δύσκολη επιλογή, τα 122 άλογα είναι σίγουρα λίγα μετά το GT, αλλά και το DSG είναι κατά τι γνώμη μου πλέον αναντικατάστατο. Δε γυρνάω σε μηχανικό κιβώτιο ΠΟΤΕ!

 

 

Έχω την εντύπωση ότι το 7άρι μπαίνει στις μικρές εκδόσεις και το 6άρι στις μεγάλες (από άποψη ιπποδύναμης)...

 

DSG 100% απαραιτητο, απο τοτε που το εβαλα στο GTI αποφασισα ναμ ην ξανααγορασω αμαξι διχως καλο αυτοματο κιβωτιο.

αλλα θεωρω χαζο να απρεις 122 αλογα με αυτοματο κιβωτιο. η περνεις 160 με αυτοματο και οροφη η 122 σκετα....

Link to comment
Share on other sites

210 αλογα ειναι και οι δυο κινητηρες με την ιδια ροπη και ιδια νουμερα 0-100. απλα για λογους μαρκετινγκ ελεγαν 200 μεχρι τωρα.

Δεν έχει σημασία πόσα άλογα λένε τα δυναμόμετρα. Το έχουμε συζητήσει και άλλες φορές αυτό, μην λέμε τα ίδια. Ο νέος 2.0 TSi είναι καινούριος, άσχετα αν τα χαρακτηριστικά τους είναι κοντά.

DSG 100% απαραιτητο, απο τοτε που το εβαλα στο GTI αποφασισα ναμ ην ξανααγορασω αμαξι διχως καλο αυτοματο κιβωτιο.

αλλα θεωρω χαζο να απρεις 122 αλογα με αυτοματο κιβωτιο. η περνεις 160 με αυτοματο και οροφη η 122 σκετα....

Και γιατί αυτό; Αυτός που οδηγεί το 122άρι, γιατί να μην χαρεί τα πλεονεκτήματα του αυτόματου κιβωτίου;

Link to comment
Share on other sites

210 αλογα ειναι και οι δυο κινητηρες με την ιδια ροπη και ιδια νουμερα 0-100. απλα για λογους μαρκετινγκ ελεγαν 200 μεχρι τωρα. λετε να ηταν τοσο στογυλοποιημενα απο την μανα τους τα αλογα στο 200? οσοι δυναμομετρησαν τα αυτοκινητα ειδαν πως ηταν 212-214 αλογα. αντιθετως τα 1600 με τον ατμοσφαιρικο κινητηρα ειχαν λεει απο την εταιρια 215 αλογα αλλα αν το εβαζες γαι δυναμομετρηση με 95 αρα βενζινη τοτε εβλεπες 210 το πολυ. οποτε μην μπερδευεσαι. αν σου αρεσει το σιροκο , ορμα.

ειναι αλλοι κινητηρες , μην κοιτας τι αλογα βγαζουν αλλα τι ανακοινωνει η εταιρια.

axx 200 o πρωτος που βγηκε (200-205 δυναμομετρο) 28 κιλα ροπη

bwa 200 ο επομενος (210-218 αλογα στο δυναμομετρο) 30 κιλα ροπη

bpy 211 ο μονος με 35 κιλα ροπη

Link to comment
Share on other sites

Τελικά βρε παιδιά για να δω τι θα βλέπω όταν κοιτάω πάνω την ώρα που οδηγώ ένα Scirocco με ηλιοροφή θα πρέπει να το αγοράσω;! Δεν έχω δει ούτε μια φωτογραφία πως είναι από μέσα! Και η αντιπροσωπεία εδώ έχει 3 κομμάτια, όλα με κανονική οροφή...
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς φίλε Άρη δεν μπόρεσα να τραβήξω φωτο με την ηλιοροφή απο μέσα. Όταν μπήκα μέσα το ξέχασα αλλά όταν το ξαναθυμήθηκα, ήταν 3 στην ουρά που περιμέναν να μπούν (βλέπεις πήγα σε ώρα αιχμής - γινόταν πανικός στο περίπτερο της VW).

 

Η σίγουρη λύση να δεις τι λέει η ηλιοροφή είναι να αγοράσεις ένα. :lol: Πάντως αν είναι η ίδια ηλιοροφή που θα μπαίνει στο Golf 6, είναι πολύ ωραία. Είναι συρταρωτή, πολύ φαρδιά και καλύπτει αρκετά μεγάλη επιφάνεια. Αξίζει.

Link to comment
Share on other sites

apo oti mou eipe enas polhths ftanei sxedon mexri to piso meros tis portas,einai mallon se styl fime(den eimai sigouros) kai anoigei mono ligo pros ta pano-oxi olokliri :(:(

Heaven Holds A Sense Of Wonder

And I Wanted To Believe That I'd Get Caught Up

When The Rage In Me Subsides

In This White Wave

I Am Sinking In This Silence

Link to comment
Share on other sites

Ναι, πρέπει να ανασηκώνεται ελάχιστα το πίσω μέρος της. Και απο μέσα λογικά πρέπει να έχει συρταράκι. Είναι πολύ μεγάλη.
Link to comment
Share on other sites

apo oti mou eipe enas polhths ftanei sxedon mexri to piso meros tis portas,einai mallon se styl fime(den eimai sigouros) kai anoigei mono ligo pros ta pano-oxi olokliri :(:(

 

To είδα εγω σήμερα στην έκθεση καλύπτει το μισό ουρανό του αυτοκινήτου σε ολο το πλάτος είναι φιμε σκούρο, μαύρο φαινότανε από έξω, και ανοίγει καμιά 10 πόντους προς τα επάνω σχηματίζοντας γωνια.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον αυτό πρέπει να ισχύει και είναι κρίμα που δεν βάζουν στο scirocco τον νέο 2λιτρο τούρμπο. Παρόλο που η ονομαστική του ισχύς είναι πολύ μικρή σε σχέση με τον τωρινό TFSI, πρέπει να έχει πολύ μεγάλη διαφορά στην απόδοση.

εννοειται πως ειναι κριμα,το νεο μοτερ εχει πολυ καλη ροπη που ειναι και το βασικοτερο.

μπορει να τον βαλουν αργοτερα, ποτε δεν ξερεις με την vw.

η vw το χει παραξεφτιλησει πια με τους κινητηρες και του διαφορετικα χαρτογραφημενους εγκεφαλους των αυτοκινητων της.ενταξει ελεος πια.

kai aksizei na perimeneis gia 10 aloga?(stin theoria toulaxiston,mporei na einai arketa kalytera san moter to kainourgio).kai an vgei ayto.vevaia tote pisteyw pos tha milame gia tin antikatastash tou moter twn 200 ippwn kai oxi aplws na prostethei o allos(na yparxoun 2 kinitires me diafora 10 alogwn..)san moter to yparxon exei parousiasei provlimata kai genika i apodosi tou einai kali?

 

10 αλογα?μα φιλτατε δεν ειναι τα 10 αλογα η διαφορα.

το μοτερ που φοραει εχει ροπη 280 Nm/1.700 σ.α.λ. ενω το νεο μοτερ εχει 350Nm από τις 1.500 σ.α.λ.ε τι να λεμε τωρα,δεν κανουν τα αλογα την διαφορα αλλα η ροπη ειναι ολη η δυναμη.

πολλα αυτοκινητα οπως mustang και αλλα θα δεις με μεγαλους κυβισμους και λιγα αλογα,οταν ομως πας εκει που λεει τεχνικα χαρακτηριστικα και διαβασεις για την ροπη που δινουν τοτε θα μεινεις.ροπες θελουμε εμεις και τα μυαλα στα καγκελα κι αν γινεται παντα πισωκουνα για να γλενταμε.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως τα 35 κιλά ροπή είμαι αρκετά περίεργος να δω πως θα μπαίνουν κάτω στην ελληνική άσφαλτο.

Μιλάμε για ροπή παρόμοια με 911 και την προηγούμενη Μ3!

Ειδικά αν είναι μαζί με 7άρι DSG κιβώτιο η 1η θα είναι "άχρηστη" ενώ πιθανώς το ΤC να μπαίνει και με 2α (ανάλογα με το πόσο μακρυά επιλέξουν να την κάνουν)

Γενικά τα 35 κιλά ροπής πλέον παίζουν πάρα πολύ με το όριο πρόσφυσης της εμπρός κίνησης.

Link to comment
Share on other sites

To είδα εγω σήμερα στην έκθεση καλύπτει το μισό ουρανό του αυτοκινήτου σε ολο το πλάτος είναι φιμε σκούρο, μαύρο φαινότανε από έξω, και ανοίγει καμιά 10 πόντους προς τα επάνω σχηματίζοντας γωνια.

 

TΕΛΕΙΑ!!! :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

ωπα γιατι κατι λαθος νομιζω πως κανετε. ο καινουριος κινητηρας με τα 211 αλογα δεν εχει 35 κιλα ροπης, αλλα 28 κιλα.

 

να τι γραφει το autotriti.

Το γερμανικό μοντέλο εφοδιάζεται με τον 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα TSI 2 λίτρων με απόδοση 210 ίππους και ροπή 280Nm από τις 1.800 σ.α.λ Το μοντέλο για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 7,2 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα τα 239 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση ανέρχεται σε 7,5 λίτρα ανά 100 χλμ.

http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?news_data_id=71971&category_id=72

 

εδω το edition 30 που ειναι 230 αλογα, εχει 30 κιλα και το s3 με τα 265 εχει 35 κιλα.

http://www.xperiagamer.com/images/Android_Menu_Icons.jpg
Link to comment
Share on other sites

ωπα γιατι κατι λαθος νομιζω πως κανετε. ο καινουριος κινητηρας με τα 211 αλογα δεν εχει 35 κιλα ροπης, αλλα 28 κιλα.

 

να τι γραφει το autotriti.

Το γερμανικό μοντέλο εφοδιάζεται με τον 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα TSI 2 λίτρων με απόδοση 210 ίππους και ροπή 280Nm από τις 1.800 σ.α.λ Το μοντέλο για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 7,2 δευτερόλεπτα με τελική ταχύτητα τα 239 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση ανέρχεται σε 7,5 λίτρα ανά 100 χλμ.

http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?news_data_id=71971&category_id=72

 

εδω το edition 30 που ειναι 230 αλογα, εχει 30 κιλα και το s3 με τα 265 εχει 35 κιλα.

λαθος κανει το autotriti, οι τιμες που λεμε για τα 35κιλα ειναι απο την vw την ιδια.

ALL-NEW HIGH-TORQUE 2.0 TFSI ENGINE IS A PERFECT FIT FOR AUDI A5

 

[Press Release]

 

Latest Turbo FSI engine joins Audi coupé range and reiterates that fun and frugality are far from mutually exclusive

 

* A5 2.0 TFSI now available to order in front-wheel-drive or quattro all-wheel-drive forms priced at £28,760 OTR and £30,285 OTR - first deliveries in August

* All-new Turbo FSI engine is based on 1.8 TFSI from new A4, but adds Audi valvelift technology for improved engine 'breathing' to maximise performance and efficiency

* 211PS @ 4,300 to 6,000rpm, 350Nm @ 1,500-4,200rpm* A5 2.0 TFSI 0-62mph in 6.9 seconds, top speed 155mph, combined mpg 42.8, CO2 154g/km

Link to comment
Share on other sites

μηπως εχουν γραψει αυτοι λαθος? μου φενεται πολυ παραξενο.

για δωσε μου link.

http://www.xperiagamer.com/images/Android_Menu_Icons.jpg
Link to comment
Share on other sites

με μια αναζητηση που εκανα στο google. σε παρα πολλα site, γραφουν οτι ο κινητηρας του νεου gti θα εχει 211 αλογα, 28 κιλα ροπης, 0-100 σε 7.2 και τελικη στα 235.

τωρα τι να πιστεψει κανεις...

http://www.xperiagamer.com/images/Android_Menu_Icons.jpg
Link to comment
Share on other sites

μηπως εχουν γραψει αυτοι λαθος? μου φενεται πολυ παραξενο.

για δωσε μου link.

εδω πχ λεει Torque 258 lbs-ft. @ 1500 rpm

http://www.rsportscars.com/audi/2009-audi-a5-2-0-tfsi/

http://motortorque.askaprice.com/news/auto-0806/audi-a5-gets-allnew-20litre-tfsi-engine.asp

 

και εδω η μετατροπη του.

http://www.tm.teiher.gr/greek/converter2.asp

δηλαδη 34,8 ΝΜ

 

και εδω βαζω του σιροκο το μοτερ

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=184613#a_engine

 

Maximum torque 280.0 Nm (207 ft·lb) (28.6 kgm)

@ 1700-5000 rpm

Link to comment
Share on other sites

εδω πχ λεει Torque 258 lbs-ft. @ 1500 rpm

http://www.rsportscars.com/audi/2009-audi-a5-2-0-tfsi/

http://motortorque.askaprice.com/news/auto-0806/audi-a5-gets-allnew-20litre-tfsi-engine.asp

 

και εδω η μετατροπη του.

http://www.tm.teiher.gr/greek/converter2.asp

δηλαδη 34,8 ΝΜ

 

και εδω βαζω του σιροκο το μοτερ

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=184613#a_engine

 

Maximum torque 280.0 Nm (207 ft·lb) (28.6 kgm)

@ 1700-5000 rpm

 

 

για το Α5 αυτα βρισκω και εγω.

αλλα για το καινουριο gti, βρισκω αυτα που εγραψα. δωσε μια αναζητηση στο google να δεις.

http://www.xperiagamer.com/images/Android_Menu_Icons.jpg
Link to comment
Share on other sites

για το Α5 αυτα βρισκω και εγω.

αλλα για το καινουριο gti, βρισκω αυτα που εγραψα. δωσε μια αναζητηση στο google να δεις.

το ειδα και εγω, παντως η vw ειχα διαβασει ελεγε οτι θα βγει με το νεο μοτερ.

τι να πω οτι εχουν περισευμα απο τα αλλα και θα φορεσουν αυτα πρωτα και μετα το νεο?

Link to comment
Share on other sites

Και μένα μου φαίνεται περίεργο αυτό. Δεν έχω δει κάπου που να γράφει σίγουρα οτι το ίδιο μοτέρ των Α5 και Q5 θα μπει στο καινούριο GTI. Πάντως, απο την στιγμή που θα κυκλοφορήσει το δεύτερο 6μηνο του 2009, είναι λάθος να του βάλουν το παλιό 2λιτρο. Είδωμεν.
Link to comment
Share on other sites

10 αλογα?μα φιλτατε δεν ειναι τα 10 αλογα η διαφορα.

το μοτερ που φοραει εχει ροπη 280 Nm/1.700 σ.α.λ. ενω το νεο μοτερ εχει 350Nm από τις 1.500 σ.α.λ.ε τι να λεμε τωρα,δεν κανουν τα αλογα την διαφορα αλλα η ροπη ειναι ολη η δυναμη.

πολλα αυτοκινητα οπως mustang και αλλα θα δεις με μεγαλους κυβισμους και λιγα αλογα,οταν ομως πας εκει που λεει τεχνικα χαρακτηριστικα και διαβασεις για την ροπη που δινουν τοτε θα μεινεις.ροπες θελουμε εμεις και τα μυαλα στα καγκελα κι αν γινεται παντα πισωκουνα για να γλενταμε.

 

Eutixos kai enas anthropos pou to eipe kai simfonei mazi mou.Ropes einai to pan.Ta aloga dinoun teliki.I ropi kanei to amaksi na ksexorizei kai deixnei tin ekriktikotita tou.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...