roloiz Δημ. December 31, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2008 εχει οτι καλητερο στην τετρακινηση οπως και πολλες αλλες ετερειες Bmw Mitsubishi και αλλες! h mitsubishi k h bmw dn xerw na exoun oti kalytero sth tetrakinhsh eidika h bmw gt dn asxoleitai k poli...ta perissotera einai pisw... Παράθεση Ο Θεος συγχωρει,η kawasaki oχι:hunter: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
k_m_l Δημ. December 31, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2008 ωραιο θεμα. θα μπορούσε να γίνει και καλύτερο όπως το αντίστοιχο τις BMW αλλα αν συνεχίσει έτσι ο δημιουργός του να τι λέει σε ποιον δεν πάει την audi θα έχουμε κλείδωμα:) Μη συγκρίνετε την τετρακίνηση τις audi με αυτή τις σχεδόν αγωνιστική τις mitsubishi και τις subaru. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. December 31, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2008 ναι την εχει,αμφιβαλλεις;τζιπαρες τις αφηνει πισω :lol::lol::lol: οταν πρωτοπορεις στους αγωνες σημαινει οτι οι αλλοι ειναι στο κοσμο τους.τα αυτοκινητα που τρεχουν σημερα εχουν κινηθει στα χναρια του quattro.;)σου λεει κατι αυτο για τη πρωτοπορια της; σε αναβασεις δε νομιζω να αφηνει πισω αλλα αντιστοιχα.Πχ δε νομιζω το Q7 να πηγαινει εκει που παν hummer,jeep.Το οτι πρωτοπορεις στους αγωνες καποιες φορες δε συμαινει πως θα εισαι για παντα ο καλυτερος.Η Lancia Delta S4 το 88 ειχε πανω της 400 αλογα αν θυμαμαι καλα στα 1800κε.Τωρα η VW εξελιξε αυτην την τεχνολογια της Lancia και μαλιστα θεωρηται απο αρκετους ασχετους ο πρωτοπορος και πως εκανε το θαυμα.Αν τωρα η lancia βγαλει ενα μικρο τουρμπισιο αντιστοιχο των tsi θα βγει κανεις να πει πως η lancia ηταν ο πρωτοπορος και οτι θα ειναι τα καλυτερα μοτερ????ΟΧΙ.Ολοι θα πουν ειναι ιταλικο και θα χαλαει συνεχεια.Το οτι βαδιζουν στα χναρια του quattro δε συμαινει πως τα Audi quattro ειναι τα καλυτερα.Αν το πας ετσι ολοι βαδιζουν στα χναρια του Ford,μια και ηταν το πρωτο αυτοκινητο.Με αυτη τη λογικη τα Ford ειναι τα καλυτερα. @roloiz δεν προσπαθει να αποδειξει οτι η audi δεν εχει καλη τετρακινηση,προσπαθει να αποδειξει πως δεν ειναι η μοναδικη που εχει καλη τετρακινηση. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. December 31, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2008 σε αναβασεις δε νομιζω να αφηνει πισω αλλα αντιστοιχα.Πχ δε νομιζω το Q7 να πηγαινει εκει που παν hummer,jeep.Το οτι πρωτοπορεις στους αγωνες καποιες φορες δε συμαινει πως θα εισαι για παντα ο καλυτερος.Η Lancia Delta S4 το 88 ειχε πανω της 400 αλογα αν θυμαμαι καλα στα 1800κε.Τωρα η VW εξελιξε αυτην την τεχνολογια της Lancia και μαλιστα θεωρηται απο αρκετους ασχετους ο πρωτοπορος και πως εκανε το θαυμα.Αν τωρα η lancia βγαλει ενα μικρο τουρμπισιο αντιστοιχο των tsi θα βγει κανεις να πει πως η lancia ηταν ο πρωτοπορος και οτι θα ειναι τα καλυτερα μοτερ????ΟΧΙ.Ολοι θα πουν ειναι ιταλικο και θα χαλαει συνεχεια.Το οτι βαδιζουν στα χναρια του quattro δε συμαινει πως τα Audi quattro ειναι τα καλυτερα.Αν το πας ετσι ολοι βαδιζουν στα χναρια του Ford,μια και ηταν το πρωτο αυτοκινητο.Με αυτη τη λογικη τα Ford ειναι τα καλυτερα. μιλαμε για τη τετρακινηση ετσι;ε η αουντι ηταν πρωτοπορος πως να το κανουμε;ποσοι αλλοι ειχαν μπει σε αγωνες με τετρακινηση;ΚΑΝΕΝΑΣ η πρωτη εταιρεια που το εκανε ηταν η αουντι,καταλαβες τωρα γιατι ειναι πρωτοπορος; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. December 31, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2008 δε λεω οτι δεν ηταν πρωτοπορος αλλα ΑΥΤΗ τη στιγμη δεν ειναι η καλυτερη τετρακινηση λογω επειδη ηταν η πρωτη που την ανακαλυψε. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
roloiz Δημ. December 31, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2008 δε λεω οτι δεν ηταν πρωτοπορος αλλα ΑΥΤΗ τη στιγμη δεν ειναι η καλυτερη τετρακινηση λογω επειδη ηταν η πρωτη που την ανακαλυψε. poia etairia exei th kaluterh tetrakinhsh dld? Παράθεση Ο Θεος συγχωρει,η kawasaki oχι:hunter: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. December 31, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2008 δε λεω οτι δεν ηταν πρωτοπορος αλλα ΑΥΤΗ τη στιγμη δεν ειναι η καλυτερη τετρακινηση λογω επειδη ηταν η πρωτη που την ανακαλυψε. εχεις οδηγησει ολα τα οχηματα με τετρακινηση η απλα λες απο αυτα που διαβαζεις στο νετ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. December 31, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2008 poia etairia exei th kaluterh tetrakinhsh dld? κανεις.Αυτο μπορεις να το καταλαβεις????Οταν μιλαμε για αυτοκινητα δεν υπαρχει το καλυτερο.Καλυτερο το ενα απο το αλλο υπαρχει,αλλα το καλυτερο απο ολα δεν υπαρχει. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. December 31, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2008 κανεις.Αυτο μπορεις να το καταλαβεις????Οταν μιλαμε για αυτοκινητα δεν υπαρχει το καλυτερο.Καλυτερο το ενα απο το αλλο υπαρχει,αλλα το καλυτερο απο ολα δεν υπαρχει. δεν υπαρχει το καλυτερο στους αγωνες;; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
k_m_l Δημ. December 31, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2008 Πια εταιρία έχει το καλύτερο παπί? Καλή χρονια να έχουμε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. December 31, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2008 25 χρόνια quattro: η αρχή... Eυρύτατα διαδεδομένη, αλλά ωστόσο πάντα ελκυστική είναι η ιστορία της γέννησης του Αudi Quattro: όλα άρχισαν το 1976, με την κατασκευή ενός τετρακίνητου οχήματος για το γερμανικό στρατό. Tο «Iltis», όπως ονομάστηκε, ενέπνευσε τους μηχανικούς της Audi και τον Φέρντιναντ Πιχ για τη συνέχεια. Kι έτσι, το αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε με βάση το «80», εξελίχθηκε με σύστημα μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς και απέκτησε το νέο 5κύλινδρο κινητήρα του «200 5Τ», με τη χρήση υπερτροφοδότησης. Πριν και μετά… Aπό εκεί και πέρα, οι προσανατολισμοί του εργοστασίου έφεραν και τη συμμετοχή στο WRC. Tο Quattro Gr. 4, στα χέρια του Mikkola, έκανε τον πρώτο του αγώνα στα τέλη του 1980, σε έναν από τους γύρους του Eυρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Δεν αιφνιδίασε τόσο η νίκη του Audi, όσο ο τρόπος με τον οποίο επιτεύχθηκε, αφού ο Φινλανδός τερμάτισε 26 λεπτά μπροστά από τον δεύτερο. Σε λίγο θα άλλαζε και την ιστορία του θεσμού, αφήνοντας μόνο αναμνήσεις από έναν «πισωκίνητο» κόσμο που νικούσε πηγαίνοντας «με το πλάι». Στο εξής αυτός θα ήταν ο «παλιός» κόσμος. Οι εκδόσεις δρόμου Το «πολιτικό» Quattro παρουσιάστηκε στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης το 1980, λίγους μήνες προτού ο συνδυασμός τετρακίνησης και υπερτροφοδότησης τραντάξει συθέμελα το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλλυ. Τρία χρόνια αργότερα η σχετικά ολιγάριθμη ούτως ή άλλως σειρά ενισχύθηκε με την έκδοση «Quattro Sport» των 300 ίππων. Τα πρώτα εκείνα Quattro σταμάτησαν να παράγονται το 1991, έχοντας προσφέρει στην Αudi την απαραίτητη εμπειρία και την τεχνολογία που από τότε και μέχρι σήμερα δεν έχει σταματήσει να εξελίσσεται… AUDI QUATTRO TEXNIKA XAΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Κινητήρας: 5κύλινδρος σε σειρά Κυβισμός: 2.144 κ.εκ. Ισχύς: 200 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ. Ροπή: 29,1 χλγμ. στις 3.500 σ.α.λ. Μετάδοση: σε όλους τους τροχούς Κιβώτιο ταχυτήτων: χειροκίνητο 5 σχέσεων Ανώτατη ταχύτητα: 222 χλμ/ώρα Επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα: 7,1 δλ. Μήκος: 4,41 μ. Πλάτος: 1,73 μ. Ύψος: 1,35 μ. Μεταξόνιο: 2,52 μ. Βάρος: 1.300 κιλά http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=19&art_id=8247 καλη χρονια με υγεια και παντα πρωτοποριες στη ζωη σας.οπως την αουντι :D Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. December 31, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2008 ε ναι.Και τη χρονια που η audi εβγαλε το quattro ηταν η καλυτερη.Τωρα τι εκανε για να ειναι η καλυτερη????Παραμενει στην κορυφη αλλα οχι μονη της. τωρα προελαυνει στον καθημερινο δρομο με τα "πολιτικα" της αυτοκινητα. Η γνωστή γερμανική εταιρεία με έμβλημα της τα τέσσερα δαχτυλίδια σάρωσε τα βραβεία φέτος. Κατόρθωσε να συγκεντρώσει 91 βραβεία παγκοσμίως, εντυπωσιάζοντας παράλληλα με τα νέα μοντέλα που εισάγει στην αγορά. Το περιοδικό Automobilwoche λοιπόν της απένειμε το βραβείο της πιο βελτιωμένης εταιρείας, ενώ την ίδια στιγμή η DEKRA (εταιρεία διεξαγωγής μετρήσεων) χαρακτήρισε το Audi A6 ως το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Τα δυο προαναφερθέντα βραβεία είναι μερικά από τα πολλά που έλαβε η γερμανική φίρμα από το Ingolstadt. Φυσικά δεν είναι μόνο τα 35 γερμανικά βραβεία που απέσπασε η Audi, αλλά και τα 56 διεθνή. Το R8, A5 και Α4 είναι τα μοντέλα που κέρδισαν τα περισσότερα. Συγκεκριμένα το Α4 αμέσως μετά το ντεμπούτο του, επιλέχτηκε ως το πρώτο Ευρωπαϊκό αυτοκίνητο από το περιοδικό Autobild. Από την άλλη το R8 στη διεθνή έκθεση της Νέας Υόρκης κέρδισε δυο διακρίσεις στο World Car of The Year, ένα για τις επιδόσεις και ένα για τον σχεδιασμό. Όμως και το νεοφερμένο Audi Q5 τράβηξε τα βλέμματα ακόμα και πριν την επίσημο λανσάρισμα τον Νοέμβριο. Κέρδισε δυο βραβεία σχεδιασμού καθώς και το Golden Steering Wheel για την κατηγορία των SUV, όπως επίσης και το διεθνές βραβείο Euro Car Body Award από διεθνή επιτροπή ειδικών. Η Audi οφείλει αυτή την τρομακτική επιτυχία των μοντέλων της στην πρόσφατη ανανέωση του στόλου της, ο οποίος διαθέτει ένα ξεχωριστό και άκρως εμπορικό design. Σε αυτό το μήκος κύματος κυμαίνεται και η δήλωση του διευθυντή σχεδιασμού της Audi, Stefan Sielaff o οποίος αναφέρει ότι: «όχι μόνο έχουμε τα πιο νέα μοντέλα της αγοράς, αλλά παράλληλα και τα πιο όμορφα». Ενώ το επιστέγασμα της τόσο μεγάλης προσπάθειας της Audi είναι ότι κέρδισε για 5η συνεχή φορά την υπέρτατη εμπορική διάκριση σε διαγωνισμό που διοργάνωσε το εμπορικό περιοδικό Auto Zeitung. http://www.sportdrive.gr/2008/12/19/audi-collects-91-awards-this-year Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bomber21 Δημ. December 31, 2008 Κοινοποίηση Δημ. December 31, 2008 Ρε μάγκες χαρείτε τα αμάξια σας,είτε audi είτε BMW είτε οτιδήποτε άλλο,κάνετε ασφαλή χιλιόμετρα,κάνετε το κέφι σας και σταματήστε να πλακώνεστε. Δεν έχει κάνενα νόημα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. January 2, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 2, 2009 Ρε μάγκες χαρείτε τα αμάξια σας,είτε audi είτε BMW είτε οτιδήποτε άλλο,κάνετε ασφαλή χιλιόμετρα,κάνετε το κέφι σας και σταματήστε να πλακώνεστε. Δεν έχει κανένα νόημα. Αυτό πρέπει να το γράφουμε συνέχεια μου φαίνεται σε κάθε thread στο Cars & Bikes. Λοιπόν λόγω εορτών και μόνο,θα παραμείνουμε στα deletes αλλά την επόμενη φορά που θα υπάρξουν προσβολές θα έχουμε και τις ανάλογες συνέπειες.. Τα ξαναλέμε μετά τα Φώτα για να ηρεμήσετε λίγες μέρες.. :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. January 10, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2009 Ρεκόρ πωλήσεων Audi 1 εκ. μοντέλα το 2008 Από ότι φαίνεται, η κρίση στην αυτοκινητοβιομηχανία δεν επηρεάζει όλους τους κατασκευαστές. Η Audi έδωσε στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα των πωλήσεων για το 2008 τα οποία είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακά. Η αυτοκινητοβιομηχανία του Ίνγκολσταντ ξεπέρασε για πρώτη φορά στην ιστορία της το 1.000.000 πωλήσεις, σε μια χρονιά μάλιστα που ταλανίστηκε από τον κυκεώνα των οικονομικών προβλημάτων σε ολόκληρο τον κόσμο. Πιο συγκεκριμένα η Audi έφτασε τις 1.003.400 πωλήσεις, καταφέρνοντας να αυξήσει το ποσοστό της κατά 4,1% σε σχέση με το 2007 (964.151 μονάδες). Μόνο το Δεκέμβριο σημείωσε αύξηση πωλήσεων 17,4 % αγγίζοντας τις 82.800 μονάδες αντί 70.523 του 2007. Στην αγορά της Δυτικής Ευρώπης, οι πωλήσεις της έφτασαν τις 667.000 μονάδες, σημειώνοντας άνοδο 2,5% συγκριτικά με το 2007 (650.407). Στην περιοχή Ασίας- Ειρηνικού η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία απέκτησε 155.100 νέους αγοραστές, αυξάνοντας το ποσοστό της κατά 15,6% σε σχέση με το 2007. Τέλος, στις Η.Π.Α ο τρίτος μεγαλύτερος μη Αμερικανός κατασκευαστής διέθεσε 87.760 οχήματα, σημειώνοντας ελαφρά πτώση 6,1% συγκριτικά με το 2007 (93.506). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. January 10, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2009 Γεια σε ολους.Δεν εχω αμαξι Audi αλλα θελω να αποκτησω.Ειμαι βαρια κολλημενος με το Α4 και συγκεκριμενα το quattro S-line, το S3 και το RS4. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. January 10, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2009 Γεια σε ολους.Δεν εχω αμαξι Audi αλλα θελω να αποκτησω.Ειμαι βαρια κολλημενος με το Α4 και συγκεκριμενα το quattro S-line, το S3 και το RS4. ευγεεεεε παιδι μου ευγεεεεεεεε.μπορεις δηλαδη να αποκτησεις ενα RS4;θελω να πω,εχεις τη δυνατοτητα; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. January 10, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2009 Οχι βεβαια ειμαι ακομα 19.Αλλα ειναι ενα ονειρο.Ελπιζω καποτε να γινει. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. January 10, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2009 Οχι βεβαια ειμαι ακομα 19.Αλλα ειναι ενα ονειρο.Ελπιζω καποτε να γινει. ωραιος,αν το πιστευεις θα γινει,οπως εγινε και το δικο μου ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
madloufos Δημ. January 11, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 11, 2009 Εγω τρελαινομαι για το Α4.Ο kostakis_7 για το Α3.Εγινε πραγματικοτητα το ονειρο του.Μακαρι να γινει και το δικο μου.Εξαλλου δεν με χαλαει καθολου το Α4. Παράθεση http://loufos.mybrute.com Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikgreek Δημ. January 12, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2009 με το που μπηκα ειδα ενα θρεντ γεματο ασαφειες και χαζα και ειπα να γραψω τη γνωμη μου μιας και ειχα αουντι κουατρο , μπεμπα και τωρα ειμαι προς ιταλια μερια... η αουντι στο θεμα τετρακινησης εδινε παντα ρεστα! το τιμονι ασαφες για μερικους αλλα με το που συνηθησεις δεν υπαρχει κανενα προβλημα απολυτως...το τιμονι εχει να κανει με το γεγονος οτι ο κινητηρας βρισκεται επανω απο τον εμπρος αξονα και συν το οτι εχει κινηση στον εμπρος αξονα το καταντα λιγο ασαφες...με το νεο α5 το τιμονι ηρθε στα ισια του και αυτο επειδη η αουντι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ εβαλε τον κινητηρα πιο πισω απο πριν με αποτελεσμα το τιμονι να ειναι φοβερο... στο θεμα τετρακινηση τωρα...το νεο α3 και ΤΤ (μου φαινεται) εχουν συστημα χαλντεξ που συμφωνα με μενα ειναι μια παρωδια τετρακινησης..κατι σαν την τετρακινηση που εχουν τα φιατ παντα ειχα και μπεμπα καποια χρονια και εκει το τιμονι τους δεν μπορει να το πιασει κανενα..αλλα τι να το κανεις το τιμονι οταν οδηγας ενα αμαξι 1500-1600 κιλων και 122 αλογα??για να καταλαβεις τι εστι μπεμπα πρεπει να εχεις εξακυλινδρο και ανω...ρωτηστε τον ταξιδιωτη ποσα στοματα θρεφει κατω απο το καπω του... το συστημα της μπεεμβε το X-DRIVE ειναι αντιστοιχα φοβερο οπως το κουατρο...προσωπικα διαφορες δεν μπορεσα να δω...το αμαξι που ειχα παρει τεστ ντραιβ ηταν ενα 335ΧΙ με το τριλιτρο τουρμπο και χ ντραιβ...τρομερη εμπειρια στα χιονια... το τι αμαξι θα αγοραζα?θα προτιμουσα αουντι Α4 με αληθινο κουατρο οχι τη βλακεια του Α3 και με το διλιτρο μοτερ με τα 211 αλογα που οπως λεει ενας γνωστος σε μεικτο κυκλο αθηνα και επαρχια καιει κοντα στα 7 στα 100 χλμ...μεσα στην αθηνα το οδηγησα και εγω και πανω απο 8-9 δεν εκαιγε και ετριβα τα ματια μου πως ειναι δυνατον :X οι νεες μπεμπες? με αυτο το ντιζαιν προτιμω να αγορασω το νεο χιουνται σονατα και ας μου επιτεθειτε... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trancer13 Δημ. January 12, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2009 ετσι μπραβο... ευτυχως που μπηκες και συ και εβαλες τη ταξη σε αυτο το θεμα με τις ασαφειες και τα χαζα.... Παράθεση http://xs.to/thumb-21E1_4B98EEC6.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. January 12, 2009 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2009 Σε τοσες και τοσες σελιδες αναφερομαστα στην "τρομερη" τετρακινηση των AUDI στηριζομενοι στην ψευτοτετρακινηση των Α3 και ΤΤ?!?! Για ονομα του Θεου... Το μεγαλυτερο προβλημα των AUDI ηταν ο haldex1! Με την ελευση του νεου haldex2 τα πραγματα σαφως βελτιωθηκαν αλλα σαν 4κινηση παντα θα ωχρεια μποστα στα κεντρικα διαφορικα torsen!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. January 13, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2009 Η Audi ήταν από τους πρωτοπόρους που εφάρμοσαν συστήματα τετρακίνησης σε επιβατικά αυτοκίνητα, τακτική στην οποία εμμένει και σήμερα ο όμιλος VW, εφοδιάζοντας με ηλεκτροϋδραυλικό συμπλέκτη Haldex διάφορα μοντέλα των Volkswagen, Audi, Seat και Skoda. Το επαναστατικό -για τα τότε δεδομένα- σύστημα τετρακίνησης του Αudi Quattro 4WD χρησιμοποιούσε μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τύπου Torsen, που εξοπλίζει και σήμερα τα Audi A4, A6 και All Road. Το διαφορικό τύπου Torsen επινοήθηκε και εξελίχθηκε το 1958 από την αμερικανική εταιρεία Gleason Corporation. Το Torsen (Torque Sensing) αποτελείται από ένα πλανητικό σύστημα (μια μηχανική συναρμογή μετωπικών και κωνικών γραναζιών), το οποίο αντιλαμβάνεται τη διαφορά ροπής ανάμεσα στα δύο ημιαξόνια των τροχών. Στο κέντρο της συναρμογής βρίσκονται ελικοειδή γρανάζια, τα οποία μεταφέρουν τη ροπή στους άξονες, ενώ στην περιφέρειά τους εφάπτονται επιπλέον τρία ζευγάρια οδοντωτών τροχών. Η ενδιάμεση περιοχή κάθε γραναζιού έχει ελικοειδή οδόντωση και συμπλέκεται με τον ήλιο (όπως σε μια διάταξη ατέρμονα-κορόνας), ενώ οι ακραίες περιοχές έχουν ευθεία οδόντωση, ώστε να συμπλέκονται μεταξύ τους τα ζευγάρια. Η ιδιότητα της παραπάνω διάταξης είναι ότι η περιστροφή πραγματοποιείται κατά μια συγκεκριμένη φορά, ενώ κατά την αντίθετη η συναρμογή "κλειδώνει". Πιο απλά, όταν ο ένας τροχός σπινάρει, ο άλλος δεν μπορεί να δεχτεί μεγαλύτερη ροπή. Σε κανονικές συνθήκες κίνησης, όταν δηλαδή δεν υπάρχει διαφορά ροπής εκτός από αυτήν που προϋποθέτει το διαφορικό, το Torsen λειτουργεί όπως ένα συμβατικό διαφορικό κατανέμοντας τη ροπή ανάμεσα στους δύο άξονες κατά 50:50. Το μηχανικό σύστημα Torsen αντιδρά άμεσα παρέχοντας μόνιμη κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, ενώ δεν "εξαπατάται" από διάφορες καταστάσεις όπως, για παράδειγμα, οι συνεκτικοί συμπλέκτες, οι οποίοι κατά τη διάρκεια φρεναρίσματος πολλές φορές "κλειδώνουν", καθώς αντιλαμβάνονται τη διαφορά περιστροφής των τροχών. Το διαφορικό Torsen μπορεί να τοποθετηθεί σε όλες τις διατάξεις μετάδοσης στον εμπρός και τον πίσω άξονα. Στα τετρακίνητα είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθεί και ως κεντρικό διαφορικό. Το βασικότερο μειονέκτημά του έγκειται στο μεγάλο βάρος, την αδράνεια και την τριβή των φερόμενων μαζών των γραναζιών. Τα πρώτα Torsen παρουσίαζαν προβλήματα υπερθέρμανσης και πρόωρης φθοράς. Με την εξέλιξη όμως της μεταλλουργίας και των λιπαντικών τα παραπάνω προβλήματα μειώθηκαν. Μετά τις τελευταίες εξελίξεις των Torsen T2 και ΤR2, τα πλανητικά γρανάζια έχουν αντικατασταθεί από ελικοειδή, των οποίων οι άξονες περιστροφής είναι παράλληλοι με τους άξονες εξόδου μεταφέροντας ομαλότερα τη ροπή. Το Toyota RAV 4, το Lexus RX300, το Mazda MX-5 και το αμερικανικό Hummeσr είναι κάποια από τα σύγχρονα μοντέλα που χρησιμοποιούν διαφορικό τύπου Torsen. Μερικά από τα αυτοκίνητα που εξοπλίζονταν στο παρελθόν με ίδιου τύπου διαφορικά ήταν και τα θρυλικά Audi Quattro Turbo, Toyota Celica GT4 και Lancia Integrale. http://www.in.gr/auto/cartechnology/in_diaforika_torsen.htm Ένα από τα πρώτα διαφορικά (το οποίο χρησιμοποιήθηκε ανεπιτυχώς και σε συστήματα τετρακίνησης) είχε κατασκευαστεί το 1914 από τον J.F. Livingood και εφαρμόστηκε σε μοντέλο -εκείνης της εποχής- της Ford. Ωστόσο, ο παραπάνω κύριος πρέπει μάλλον να ευγνωμονεί τον James Stanley, ο οποίος επινόησε περίπου στα μέσα του 18ου αιώνα το μηχανικό σύστημα που επιτρέπει την ισόποση κατανομή της ροπής ανάμεσα σε δύο άξονες, το λεγόμενο διαφορικό. Αρκετές δεκαετίες μετά, ένας από τους καλύτερους μεταπολεμικά Άγγλους μηχανικούς, ο Harry Ferguson, είχε πει ότι η μετάδοση της κίνησης στους τέσσερις τροχούς αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες που συντελούν στην αύξηση της ενεργητικής ασφάλειας. Μέχρι και τις αρχές περίπου της δεκαετίας του '80, τα συστήματα τετρακίνησης έβρισκαν εφαρμογή αποκλειστικά σε οχήματα τύπου τζιπ. Εν τούτοις, το πρώτο αυτοκίνητο υψηλών -για τα τότε δεδομένα- επιδόσεων που εξοπλίστηκε με σύστημα τετρακίνησης ήταν το Jensen FF. Η παραγωγή του διήρκεσε έξι περίπου χρόνια, ενώ τα αυτοκινήτα που κατασκευάστηκαν δεν ξεπέρασαν τα 100. Ωστόσο, το διασημότερο τετρακίνητο αυτοκίνητο αποτελεί δημιούργημα της Audi, το οποίο και παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης, το 1980. Το πρωτοποριακό Audi Quattro καθιέρωσε την τετρακίνηση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι. Το κεντρικό διαφορικό ήταν συνδεδεμένο με το κιβώτιο ταχυτήτων, και το πίσω διαφορικό του αυτοκινήτου μπορούσε να μετατραπεί σε "μπλοκέ", με χειροκίνητο τρόπο, ενώ η κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες ήταν 50:50. http://www.in.gr/auto/cartechnology/in_diaforika_eisagogi.htm Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostakis_7 Δημ. January 14, 2009 Author Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2009 :love::love::love: http://www.imageshack.gr/files/2hlks76sxu76yh16z038.jpg http://www.imageshack.gr/files/grxk4grauu5gr6we7dsu.jpg http://www.imageshack.gr/files/oiqajk78ya2yq8d857y9.jpg http://www.worldcarfans.com/9090114.007/audi-a5-cabriolet-real-life-photos-in-barcelona Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.