Jump to content

Πρόβλημα οθόνης στα Nokia N8 / C7


thsss
 Κοινοποίηση

Έχετε πρόβλημα κόκκινης οθόνης;  

142 members have voted

  1. 1. Έχετε πρόβλημα κόκκινης οθόνης;

    • Ναι και είναι ελληνικό
    • Ναι και είναι παραεισαγωγή
    • Όχι και είναι ελληνικό
    • Όχι και είναι παραεισαγωγή


Recommended Posts

Δηλώστε πόσοι από σας έχετε ή είχατε θέμα με την κοκκινίλα στην οθόνη του Ν8 ή C7 ώστε να βγάλουμε μια άκρη πόσοι το έχουν και γενικά σε ποιες παρτίδες είναι το πρόβλημα.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 64
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Εύχομαι να είναι καθαρά θέμα ρύθμισης της οθόνης...

Αλλιώς αν χειροτερέψει η Samsung θα ρίξει παραγωγή AMOLED στο φουλ!:lol:

 

 

Στο C7 που φοράει την ίδια οθόνη υπάρχει κάποιο θεματάκια ή θα έχουμε συστηματάκια;

Edited by mixtri

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Έπρεπε να ψηφίσω δύο φορές γιατί το έχω και στο ασημί ελληνικό

και στο μπλε ελληνικό. :mad:

 

Κάτσε να δω αν μπορώ να το αλλάξω. Πάντως σε λυπάμαι. Πραγματικά το λέω.:(:(:(

 

Φίλος μου με παραεισαγωγή δεν έχει πρόβλημα. Μάλιστα είναι το πορτοκαλί και είναι πολύ όμορφο. Πάντως η ΝΟΚΙΑ δεν έχει βγάλει ακόμα καμιά ανακοίνωση και αυτό με φοβίζει. Επίσης ακόμα και αν γίνει αντικατάσταση οθόνης δεν σου εγγυάται κανείς πως η καινούργια που θα σου βάλουν δεν θα έχει πρόβλημα.

Edited by thsss
Link to comment
Share on other sites

Έχω dark grey ελληνικό και το πρόβλημα υπάρχει, αλλά είναι ανεπαίσθητο. Δεν το ρισκάρω προς το παρόν για αλλαγή, και δεν είναι κάτι που με ενοχλεί.
Link to comment
Share on other sites

Εγω το αγορασα απο την nokia care του Βολου,αλλα κ εμενα δεν ειναι τοσο εντονο.Δεν με ενοχλει κ δεν θα τους το παω,διοτι ειμαι της αρχης ΑΛΛΟ ΕΠΙΣΚΕΥΗ Κ ΑΛΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ !!!

Εικόνα εκτός Όρων Πρόσβασης και Χρήσης.

 

"Δυστυχώς επτωχεύσαμεν!!!"

Link to comment
Share on other sites

Ανεπαίσθητο είναι στον υψηλό φωτισμό. Στον χαμηλό όμως; Δοκιμάστε λίγο να μειώσετε την ένταση φωτισμού της οθόνης... Δε λέω ότι είναι κάτι τρελό αλλά και πάλι ρε guys,δε μπορούσε η ΝΟΚΙΑ να προσέξει; Οι Amoled είναι και δύστροπες.

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

εγώ έχω το ασημί και φαινετε πολύ λίγο άμα δεν το λέγατε εδώ μπορεί και να μην το προσεχα ποτέ. αλλά όντως υπάρχει.
:respect:
Link to comment
Share on other sites

την κοκκινιλα την παρατηρουμε στο ρολοι που ακριβως??? στο γυρω-γυρω πλαισιο του ρολογιου στο πανω μισο??
phones' list: alcatel 311, SE t310, SE z600, SE k700i, Samsung zv30, nokia 6290, samsung g600, SE k770i, LG arena, Nokia 5800, nokia N82, nokia E72, htc hero, nokia N8, SE Xperia Neo V, Nokia N9, SE Xperia Mini, LG 4x HD, Blackberry Z10, Nokia Lumia 920, Nokia 101, Samsung Galaxy S4 mini LTE, LG G2, Samsung Galaxy S7, Samsung Galaxy S9+, Xiaomi Mi 10 5G
Link to comment
Share on other sites

την κοκκινιλα την παρατηρουμε στο ρολοι που ακριβως??? στο γυρω-γυρω πλαισιο του ρολογιου στο πανω μισο??

 

Ναι ακριβώς εκεί.

 

 

Λοιπόν. Μου στέλνουν σήμερα μήνυμα πως το τηλέφωνο έχει επισκευαστεί. Πάω από το κατάστημα και μου λένε πως ενώ η οθόνη έχει αντικατασταθεί το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται. Της είπα πως εγώ έτσι δεν μπορώ να το παραλάβω διότι αν συμβεί κάτι, πχ πέσει νερό, τότε το τηλ χάνει την εγγύησή του ακόμα και αν το πρόβλημα προϋπήρχε. Έτσι της το άφησα και της είπα να το στείλει στο εξωτερικό στα κεντρικά να το δουν εκεί. Πάντως είναι μεγάλη κοροϊδία και μόνο που συνεχίζουν να το πουλάνε ακόμα, ενώ ξέρουν πως υπάρχει αυτό το πρόβλημα. Δλδ τι περιμένουν για να το αποσύρουν μέχρι να επισκευαστεί. Θυμάμαι που έκραζα την Apple για το σήμα το iphone αλλά τώρα έχω σκύψει το κεφάλι και δεν λέω τπτ. Επίσης η ΝΟΚΙΑ λέει πως το θέμα της οθόνης δεν είναι πρόβλημα. Το έγραφε πάνω στο χαρτί που ήταν να πάρω. Ακόμα και το Ν8 της υπαλλήλου έχει αυτό το πρόβλημα και δεν το είχε παρατηρήσει μέχρι που πήγα εγώ.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο που η apple δεν έλεγε ότι υπάρχει πρόβλημα και συνιστούσε θήκες (30 δολλαρίων) για να μην υπάρχει το "μη-πρόβλημα" του σήματος. Η nokia έδωσε οδηγία συγκεκριμένη για αλλαγή των ελαττωματικών οθονών. Αν στο ρολόι φαίνεται έντονα η κοκκινίλα πας και στην αλλάζουν. Έτσι πήγα το ασημί της κοπέλας μου και το άλλαξαν και όλα οκ τώρα. Μη κατηγορείς τη nokia επειδή εδώ στην ελλάδα πολλοί "επαγγελματίες" πετάνε χαρταετό και είτε δε προμηθέυονται σωστά ανταλλακτικά είτε δε τους ενδιαφέρει και σου λένε ότι νάναι.
Link to comment
Share on other sites

Μόνο που η apple δεν έλεγε ότι υπάρχει πρόβλημα και συνιστούσε θήκες (30 δολλαρίων) για να μην υπάρχει το "μη-πρόβλημα" του σήματος. Η nokia έδωσε οδηγία συγκεκριμένη για αλλαγή των ελαττωματικών οθονών. Αν στο ρολόι φαίνεται έντονα η κοκκινίλα πας και στην αλλάζουν. Έτσι πήγα το ασημί της κοπέλας μου και το άλλαξαν και όλα οκ τώρα. Μη κατηγορείς τη nokia επειδή εδώ στην ελλάδα πολλοί "επαγγελματίες" πετάνε χαρταετό και είτε δε προμηθέυονται σωστά ανταλλακτικά είτε δε τους ενδιαφέρει και σου λένε ότι νάναι.

 

φίλε μου επειδή εσύ κατά την αλλαγή της οθόνης ''έτυχε'' και το τονίζω το έτυχε να είσαι τυχερός και να βάλουν οθόνη που δεν έχει πρόβλημα σημαίνει ότι όλα καλά με το συγκεκριμένο ζήτημα; Το παλικάρι πιο πάνω λέει ότι στο έντυπο της επισκευής αναφέρονταν ότι δεν αποτελεί πρόβλημα η Κοκκινίλα και δεν έχει ευθύνη η Νόκια; που στο κάτω-κάτω ενώ το πρόβλημα προέκυψε και το γνωρίζει πλέον από ότι φαίνεται ούτε έλεγχο κάνουν στις οθόνες που έχουνε στοκ ούτε τίποτα, αντί να τις τεστάρουν ποιες έχουν πρόβλημα να τις επιστρέψουν στην κατασκευάστρια εταιρία τις κρατάνε τις βάζουν σε νέες επισκευές και ότι κάτσει, είμαστε σοβαροί; και στο φινάλε δεν μας ενδιαφέρουν το τι κάνουν οι άλλες εταιρίες κινητής άλλα μόνο σε αυτήν που ρίξαμε τα 500 ευρώ και αν οι αντιπρόσωποι τους δεν είναι επαγγελματίες είναι υποχρεωμένοι να το ελέγχουν αυτοί (Νοκια) και όχι ο κακόμοιρος ο πελάτης. Προφανώς και η ευθύνη είναι εξολοκλήρου της Νοκια και θα έπρεπε να την νοιάζει πολύ περισσότερο στην κατάσταση που βρίσκεται αυτή τη χρονική στιγμή της ιστορίας της.

 

Συγνώμη αν σας κούρασα άλλα έπρεπε να τα γράψω...... Ευχαριστώ!!!!!

frastgr
Link to comment
Share on other sites

Μόνο που η apple δεν έλεγε ότι υπάρχει πρόβλημα και συνιστούσε θήκες (30 δολλαρίων) για να μην υπάρχει το "μη-πρόβλημα" του σήματος. Η nokia έδωσε οδηγία συγκεκριμένη για αλλαγή των ελαττωματικών οθονών. Αν στο ρολόι φαίνεται έντονα η κοκκινίλα πας και στην αλλάζουν. Έτσι πήγα το ασημί της κοπέλας μου και το άλλαξαν και όλα οκ τώρα. Μη κατηγορείς τη nokia επειδή εδώ στην ελλάδα πολλοί "επαγγελματίες" πετάνε χαρταετό και είτε δε προμηθέυονται σωστά ανταλλακτικά είτε δε τους ενδιαφέρει και σου λένε ότι νάναι.

 

αυτή είναι η αλήθεια...

είχα πάει κι εγώ όλο χαρά στο Nokia Care Βόλου να κάνω αλλαγή στην οθόνη. Όντως τους είχε δοθεί οδηγία από τη ΝΟΚΙΑ να αλλάζουν τις οθόνες με την "κοκκινίλα" αλλά μόνο όταν αυτή είναι έντονη.

Μάλιστα,επειδή ο υπάλληλος που έδειξε την οδηγία έδειχνε ΤΡΕΙΣ,ναι ΤΡΕΙΣ οθόνες που η μια ήταν πεντακάθαρη AMOLED,η άλλη σαν τη δική μου με λίγο κοκκίνισμα πάνω στο γκρι σε χαμηλό φωτισμό και η τελευταία με έντονη κοκκινίλα. Ε,η ΝΟΚΙΑ δικαιολογούσε αλλαγή μόνο στην τελευταία περίπτωση,δηλαδή στην "σπάνια". http://n8geeks.com/wp-content/uploads/2011/02/Nokia-N8-AMOLED-display-issue.png

 

Αυτή η κοκκινίλα "φεύγει" εντελώς αν ρυθμίσετε την φωτεινότητα στο τέρμα ή βάλετε το light control και τερματίσετε τον αισθητήρα.

Εφόσον το τηλέφωνο έχει εγγύηση,ΤΕΡΜΑΤΙΣΤΕ την οθόνη και μετά από 1 χρόνο πηγαίνετε για αλλαγή όταν δε θα μπορεί να φέξει :lol:

ΤΟ πρόβλημα στο δικό μου το Ν8 εμφανίζεται μόνο σε χαμηλό φωτισμό οθόνης και όταν κάνει απότομες αλλαγές φωτισμού.

Φαίνεται να είναι θέμα ρύθμισης της οθόνης και γι'αυτό θα ήθελα να μας πούνε κάτοχοι Ε7/C6-01 αν έχουν τέτοιο πρόβλημα κι αυτοί.

 

Μεταξύ μας,πιστεύω ΚΑΘΑΡΗ οθόνη Ν8 χωρίς αυτό θεματάκι δε παίζει να υφίσταται.

Η ΝΟΚΙΑ το πουλάει κανονικά και σε κάθε περίπτωση υπεύθυνη είναι η Samsung η οποία αντικαθιστά τις προβληματικές οθόνες που έδωσε ή μάλλον ξεφορτώθηκε στη ΝΟΚΙΑ.

Edited by mixtri

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

φίλε μου επειδή εσύ κατά την αλλαγή της οθόνης ''έτυχε'' και το τονίζω το έτυχε να είσαι τυχερός και να βάλουν οθόνη που δεν έχει πρόβλημα σημαίνει ότι όλα καλά με το συγκεκριμένο ζήτημα; Το παλικάρι πιο πάνω λέει ότι στο έντυπο της επισκευής αναφέρονταν ότι δεν αποτελεί πρόβλημα η Κοκκινίλα και δεν έχει ευθύνη η Νόκια; που στο κάτω-κάτω ενώ το πρόβλημα προέκυψε και το γνωρίζει πλέον από ότι φαίνεται ούτε έλεγχο κάνουν στις οθόνες που έχουνε στοκ ούτε τίποτα, αντί να τις τεστάρουν ποιες έχουν πρόβλημα να τις επιστρέψουν στην κατασκευάστρια εταιρία τις κρατάνε τις βάζουν σε νέες επισκευές και ότι κάτσει, είμαστε σοβαροί; και στο φινάλε δεν μας ενδιαφέρουν το τι κάνουν οι άλλες εταιρίες κινητής άλλα μόνο σε αυτήν που ρίξαμε τα 500 ευρώ και αν οι αντιπρόσωποι τους δεν είναι επαγγελματίες είναι υποχρεωμένοι να το ελέγχουν αυτοί (Νοκια) και όχι ο κακόμοιρος ο πελάτης. Προφανώς και η ευθύνη είναι εξολοκλήρου της Νοκια και θα έπρεπε να την νοιάζει πολύ περισσότερο στην κατάσταση που βρίσκεται αυτή τη χρονική στιγμή της ιστορίας της.

 

Συγνώμη αν σας κούρασα άλλα έπρεπε να τα γράψω...... Ευχαριστώ!!!!!

 

Με την ίδια λογική μπορώ και εγώ να πω ότι έτυχε στο φίλο και έγινε αντικατάσταση με ελλατωματική οθόνη πάλι. Αλλά δε το κάνω. Είπα ξεκάθαρα ποιός και τι φταίει. Εσύ περιμένεις μια εταίρία να βρίσκεται από μόνη της σε όλο τον πλανήτη? Όχι. Αντιθέτως έχει αντιπρόσωπο σε κάθε χώρα και δυστυχώς στη δική μας δεν είναι και τόσο επαγγελματίες όπως αποδεικνύεται. Τώρα αν τους ελέγχουν ή όχι, νομίζω ότι πρόσφατα το κάνανε και σουτάρανε τους αλφακόπηδες που ήταν απαράδεκτοι.

 

Δεν είμαι με τη νοκια και με καμία νοκια, είμαι με τον πελάτη πάντα. Αλλά εφόσον βλέπουμε ότι υπάρχει πρόβλημα, πριν κάνουμε οποιαδήποτε κίνηση ενημερωνόνμαστε για το ποιός είναι σωστός και ποιός όχι και πάμε εκεί να κάνουμε τη δουλειά μας. Βέβαια μπορεί να τύχει και στον σωστό επαγγελματία να στην αλλάξει και να υπάρχει πάλι το πρόβλημα. Τότε ναι "τυχαίνει", αλλά θα σε αντιμετωπίσει διαφορετικά νομίζω από τον άλλο..

Link to comment
Share on other sites

Με την ίδια λογική μπορώ και εγώ να πω ότι έτυχε στο φίλο και έγινε αντικατάσταση με ελλατωματική οθόνη πάλι. Αλλά δε το κάνω. Είπα ξεκάθαρα ποιός και τι φταίει. Εσύ περιμένεις μια εταίρία να βρίσκεται από μόνη της σε όλο τον πλανήτη? Όχι. Αντιθέτως έχει αντιπρόσωπο σε κάθε χώρα και δυστυχώς στη δική μας δεν είναι και τόσο επαγγελματίες όπως αποδεικνύεται. Τώρα αν τους ελέγχουν ή όχι, νομίζω ότι πρόσφατα το κάνανε και σουτάρανε τους αλφακόπηδες που ήταν απαράδεκτοι.

 

Δεν είμαι με τη νοκια και με καμία νοκια, είμαι με τον πελάτη πάντα. Αλλά εφόσον βλέπουμε ότι υπάρχει πρόβλημα, πριν κάνουμε οποιαδήποτε κίνηση ενημερωνόνμαστε για το ποιός είναι σωστός και ποιός όχι και πάμε εκεί να κάνουμε τη δουλειά μας. Βέβαια μπορεί να τύχει και στον σωστό επαγγελματία να στην αλλάξει και να υπάρχει πάλι το πρόβλημα. Τότε ναι "τυχαίνει", αλλά θα σε αντιμετωπίσει διαφορετικά νομίζω από τον άλλο..

 

Το ''έτυχε'' που ανέφερα παραπάνω δεν το λέω έτσι, αποδεικνύεται από το ότι πολλοί που άλλαξαν την οθόνη πάλι με κοκκινίλα ήτανε άρα η Νοκια δεν κάνει έλεγχο στις οθόνης (stock) άλλα ότι κάτσει. Τώρα για το αν ελέγχει τους υπαλλήλους ή όχι αυτό φαίνεται από τα αποτελέσματα, ψάχνουμε ανά την Ελλάδα να βρούμε κανα σωστό Nokia Care να εξυπηρετηθούμε, αν είναι δυνατόν εμείς θα ελέγχουμε τους υπαλλήλους της Νοκια; ποιος φταίει για αυτή την κατάσταση;

Τέλος πάντων άποψή σου και άποψη μου όπως και του καθενός.-

Edited by frastgr
frastgr
Link to comment
Share on other sites

Το ''έτυχε'' που ανέφερα παραπάνω δεν το λέω έτσι, αποδεικνύεται από το ότι πολλοί που άλλαξαν την οθόνη πάλι με κοκκινίλα ήτανε άρα η Νοκια δεν κάνει έλεγχο στις οθόνης (stock) άλλα ότι κάτσει. Τώρα για το αν ελέγχει τους υπαλλήλους ή όχι αυτό φαίνεται από τα αποτελέσματα, ψάχνουμε ανά την Ελλάδα να βρούμε κανα σωστό Nokia Care να εξυπηρετηθούμε, αν είναι δυνατόν εμείς θα ελέγχουμε τους υπαλλήλους της Νοκια; ποιος φταίει για αυτή την κατάσταση;

Τέλος πάντων άποψή σου και άποψη μου όπως και του καθενός.-

 

Ίδια λογική: Μα είναι δυνατόν να ψάχνουμε για σωστό βενζινάδικο χωρίς νοθευμένη βενζίνη??? Μόνο το $%^&κράτος μας φταίει που δε κάνει ελέγχους.

Απλά θέλω να πω ότι το πιο έυκολο είναι να λέμε "#$%^κράτος" και "#$%νοκια". Αλλά δεν είναι ακριβώς έτσι.

Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου (Dark Grey N8) είναι αγορασμένο απο Κωτσόβολο πριν απο ένα μήνα και δεν έχει κανένα πρόβλημα.
Swift-Red-Arrow:ninja:
Link to comment
Share on other sites

Εμένα το πρόβλημα μου δεν είναι οτι το τηλ έχει πρόβλημα, αλλά πως αντικαταστάθηκε η οθόνη με άλλη η οποία είναι εξίσου ελλατωματική. Αυτό δεν θα έπρεπε να συμβεί. Δεν υπάρχει ποιοτικός έλεγχος στην ΝΟΚΙΑ;
Link to comment
Share on other sites

 

Μεταξύ μας,πιστεύω ΚΑΘΑΡΗ οθόνη Ν8 χωρίς αυτό θεματάκι δε παίζει να υφίσταται.

Η ΝΟΚΙΑ το πουλάει κανονικά και σε κάθε περίπτωση υπεύθυνη είναι η Samsung η οποία αντικαθιστά τις προβληματικές οθόνες που έδωσε ή μάλλον ξεφορτώθηκε στη ΝΟΚΙΑ.

 

μην εισαι απολυτος - παιζει μια χαρα και η δικια μου και αλλων φιλων που εχω δει.

Link to comment
Share on other sites

μην εισαι απολυτος - παιζει μια χαρα και η δικια μου και αλλων φιλων που εχω δει.

 

 

O φίλος εννοεί πως μπορεί να υπάρχει το πρόβλημα αλλά να μην είναι τόσο έντονο ώστε να γίνεται αντιληπτό εύκολα. Πάντως το 53% των ελλατωματικών είναι πολύ μεγάλο ποσοστό. Κάτι παίζει με τους ποιοτικούς ελέγχους των ΝΟΚΙΑ και ΣΑΜΙ

Link to comment
Share on other sites

Ορίστε γιατί συμβαίνει το πρόβλημα. Είναι θέμα λογισμικού της οθόνης το οποίο δεν μπορεί να διορθωθεί με αναβάθμιση καθώς ο οδηγός είναι κατά κάποιο τρόπο ενσωματομένος στην οθόνη.

 

You can test your handset with the help of a special table here. Download the file into your phone and see what colors are displayed. If you see only grey color everything is fine. The violet color signals the defect.

 

In real life the problem can be seen not only in the wallpapers. The screen cannot display half tones. If you take a picture in the evening half tones will be replaced by bluish color or artefacts. On the video the picture will look muddy, especially if you watch shots taken at night or indoors with bad lighting. In fact the screen does not show the picture properly.

 

Reasons for defects. As we know displays are shipped by Samsung. Unfortunately, all components in Nokia products now have the same part number even if produced by different manufacturers. A screen for Nokia N8 made by different companies will still have the same number. While studying the issue I came across the fact that the screens were not replaced. These are still the same screens from Samsung. Nokia did not turn to Samsung with claims about the defects in these screens.

 

On March 9 Nokia service centers received a bulletin describing the problem and suggesting to replace screens in defected models. There was no official confirmation of defects in Nokia N8/C7, but the Finnish company still offered people to turn to service centers

 

The service bulletin (and we have a copy at our disposal) does not mention the reasons of the defect, but only suggests to replace screens altogether. I had a minor discussion with engineers connected with matrices design and it helped me to get a clue. The explanation is simple and clarifies why Nokia did not contact Samsung regarding the replacement of defected screens. Engineers think the following:

 

"Phone manufacturers may purchase screens with the system logic including a controller with drivers also created by the company responsible for screens. Some companies buy only matrices without drivers. Nokia followed another route. They purchased matrices with the system logic, but created drivers independently with the Samsung examples as a benchmark. Incorrect color reproduction was caused by the microcircuit with drivers. It is a part of the screen and cannot be replaced without changing the screen. Color issue was caused by the screen calibration. It is impossible to explain why first shipments of the models were free from this defect, but it was triggered by the driver change. May be the drivers were altered for ClearBlack screens with additional polarizing layer. These screens require special calibration, but why this driver was found in different screens is unclear".

 

It is an extraordinary situation. A purely software error requires changing the screen in the service center. Which phones can suffer from the defect? It applies to handsets manufactured between the end of December and today. As the service bulletin appeared only on March 9 we cannot expect that the necessary changes have already been made before that date.

 

What can I add? Unfortunately, the high quality of Nokia phones is already a thing of the past and defects can be found everywhere. Symbian^3 products are a prime example. Mass defects of Nokia N8/C7 started from the very beginning. Now come the screens. In summer first models with normal screens will stop functioning. Service centers will be struggling to cope with all issues. It is bad news for consumers. Anyone to play Russian roulette?

 

Nokia understands the situation, which lead to unprecedented discounts. For example, Nokia C7 went on sale in Germany for €450, but it is now offered for €300 (SIM-free). Nokia also pays the difference to partners and subsidies the model.

 

Πηγή:http: mobile-review.com

Link to comment
Share on other sites

Καλά και αυτή η ΝΟΚΙΑ δε βλέπει τι αγοράζει δηλαδή; Οκ,η Samsung λέει ότι έφτιαξε μια οθόνη με ένα firmware το οποίο είναι ανεξάρτητο του κινητού στο οποίο τοποθετείται,δηλαδή το λογισμικό της οθόνης είναι ενσωματωμένο πάνω στον controller της οθόνης,σαν ROM.

H ROM διαβάζεται,διαγράφεται με κατάλληλο χειρισμό,τον οποίο η ΝΟΚΙΑ δεν ελέγχει.

 

Με λίγα λόγια η ΝΟΚΙΑ δε μπορεί να χειριστεί το πρόβλημα γιατί είναι κατασκευαστής κινητών και όχι οθονών και δεν έχει την ικανότητα αλλά και τα μέσα για να προγραμματίσει τις οθόνες.

Και εγώ αναρρωτιέμαι τώρα...Γιατί η ΝΟΚΙΑ δε ζητάει από τη Samsung να της δώσει ικανό αριθμό οθονών AMOLED ώστε να διορθώσει τις παρτίδες που έχουν πρόβλημα; Οι υπόλοιπες ας επιστρέψουν στη μητέρα Samsung για επαναπρογραμματισμό/ανακύκλωση.

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω ελληνικο με κοκκινη οθονη. Στην καθημερινοτητα δεν το καταλαβαινεις, αλλα αν δεις βιντεο 'η στο κινητο 'η στο youtube θα το καταλαβεις απο την αντιθεση αν εχει σκουρα χρωματα. Παντως δεν το δινω για επισκευη αφου δεν μου εμφανιζεται στην καθημερινη χρηση.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...