Jump to content

[MOTO] Gilera Runner: Βελτιώσεις, εμπειρίες κ.α


nikos the great
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Leolipop εφόσων είσαι 23 χρονών γιατί δεν έβγαζες δίπλωμα για 125 και να έπαιρνες το Runner 125 ή 180 δίχρονο?

Σίγουρα θα σου κόστιζε πιό φθηνά και σε θέμα αξιοπιστίας θα ήσουν Ok!

 

Μικρόβιο μικρόβιο δεν λέω, όμως γιατί δεν σκεφτόσουν και λίγο την τσέπη σου? Και πάλι τα ίδια (και καλύτερα) γκάζια θα είχες!

 

 

Φίλε powerman95 το RD 350 είναι πολύ παλιό μηχανάκι και δεν αξίζει να το κυκλοφορείς...

Το 350 το είχε ο πατέρας μου πριν 20 χρόνια!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Γιατι,τι κανει ο νομος στην Αθηνα???Προστιματα και τετοια εεε????

Εγω τωρα ειμαι Αθηνα και οδηγαω ενα kazer 125,θα φαω τρελο προστιμο αν με πιασουν χωρις διπλωμα???????

Θα φωναξεις την μαμα σου να ερθει να σε παρει απο το αυτοφωρο.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

1) Για το διπλωμα θελω 500€

2) Για ενα 125 η 180 καλο θελει 1000-1500

3) Για να φτιαξεις τοσο ενα τετοιο θες τα λεφτα του 50αριου Χ2, το εχω κοιταξει.

4) Ακριβοτερη ασφαλεια, βενζινη, σημα.

 

Αυτα :)

 

Αυτα τα λεφτα τα εχω δωσει σε διαστημα 15 μηνων οποτε δεν φαινονται τοσο πολλα.

Link to comment
Share on other sites

Eμενα περιπου 3700. :whistle:

 

3700 me agora i xoris?Giati liga mou fainontai an ennoeis kai tin agora kai ola auta pou tou xeis kanei tou runner.

Link to comment
Share on other sites

Με την αγορα, το διευκρινησε και ο φιλος που ρωτησε.

 

750€ πηγε συγκεκριμενα αλλα οπως αποδειχτηκε μετα ηταν τελειωμενο...

 

Στα παραπανω να προσθεσω 120€ το καρμπ, 50 η εισαγωγη και 50 η ριντιερα.

 

Επισης σε 2 μερες βαλτε αλλα 200 για 30αρι καρμπυρατερ και αλλα 40 για χειροποιητη εισαγωγη.

Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε συ.Οποιο βρηκα μπροστα μου πηγα και αγορασα επειδη απο πριν ηξερα τι θα κανω...;)

 

Ακομα προγραμματιζω αλλες δισκοπλακες και διαγκανες μπρος-πισω.

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη που στο λέω φίλε μου αλλα με μία άλλη εξάτμιση το 180 Runner θα πήγαινε σίγουρα καλύτερα απο το 72cc Runner σου! (Προς Θεού δεν ειρωνεύομαι)

 

Για το δίπλωμα θες 400 ευρώ και το σήμα δεν είναι τίποτα το σπουδαίο! Σιγά τα 10 ευρώ παραπάνω!

Και η συντήρηση θα ήταν πολύ φθηνότερη επίσης!

Λιγότερο λάδι θα έκαιγες, δεν θα σου κοβόταν ο ιμάντας τόσο γρήγορα όσο σου κόβεται τώρα (που πάνω στα 3000 σου κόβεται πιστεύω) και νόμιμος θα ήσουν!

Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη που στο λέω φίλε μου αλλα με μία άλλη εξάτμιση το 180 Runner θα πήγαινε σίγουρα καλύτερα απο το 72cc Runner σου! (Προς Θεού δεν ειρωνεύομαι)

 

Για το δίπλωμα θες 400 ευρώ και το σήμα δεν είναι τίποτα το σπουδαίο! Σιγά τα 10 ευρώ παραπάνω!

Και η συντήρηση θα ήταν πολύ φθηνότερη επίσης!

Λιγότερο λάδι θα έκαιγες, δεν θα σου κοβόταν ο ιμάντας τόσο γρήγορα όσο σου κόβεται τώρα (που πάνω στα 3000 σου κόβεται πιστεύω) και νόμιμος θα ήσουν!

 

Den nomizo na pernouse to 180 pali.Eidika me mia eksatmisi ekei pisteuo einai pou tha evriske akoma pio diskola...

Link to comment
Share on other sites

Den nomizo na pernouse to 180 pali.Eidika me mia eksatmisi ekei pisteuo einai pou tha evriske akoma pio diskola...

μα το 180αρι δεν θα το ειχες μαμα.με μια εξατμιση και αλλαγη ιμαντα μπιλιες και καρμπυλατερ...θα ειχες τα 140-150 για πλακα.το ιδιο μηχανακι ειχα και ξερω.

 

Απλά λέω πως και νόμιμος θα ήταν και πιο οικονομικά θα του ερχόταν και πιο γρήγορος θα ήταν!!

 

Συμφωνω ;)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Apla eixe pei mia eksatmisi mono gi auto.An allakseis carb kai alla tote sigoura pernas me to 180 kai tha douleuei pio sosta...

Και με εξατμιση το μηχανακι αποδιδει 23 αλογα.δεν ειναι και λιγα.απλα το "πειραγμενο" 72 εχει την καλη ροπη που ουτε στο 180αρι δεν την βρισκεις.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω παιδια που με εχετε κανει επικεντρο της συζητησης!! :D

 

Για ποιο 180 ρε παιδια ,το 2Τ η το 4Τ.Αν μιλατε για το 4Τ, μην παιρνετε και ορκο...και με εξατμιση ακομα.

 

Σημερα κουβεντιαζοντας μπηκαν νεα δεδομενα στο παιχνιδι τα οποια στο μελλον ενδεχεται να αναφερθουν.Λεω ενδεχεται επειδη αν πω κατι "παραδοξο" θα βγουν παλι μερικοι και θα αρχισουν : αποκλειεται, δε γινεται κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει τοτε.

 

Θα αναφερω περισσοτερα για επομενες κινησεις στο δικο μας σχετικο φορουμ... :p

Link to comment
Share on other sites

To 4T oute kan pou se plisiazei...Panta milame gia to 2T.

Μην το λες.τα ιδια αλογα εβγαζε και το 4χρονο με το διχρονο.μαλιστα ειχε και μεγαλυτερη τελικη.το ειχα..και με αλλαγη εξατμισης και φιλτρου το μηχανακι αναπνεε και πηγαινε πολυ καλα.στην κατηγορια του δυσκολα θα βρεις μηχανακι σε αυτα τα κυβικα και με τοσα αλογα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Mporei...Pantos 200aria 4T pou xo dei den mou poligemisan to mati.Ena apla ftiagmeno 180 2T ta eixe gia plaka.Genika mporei na vgaloun ta aloga enos 2T alla auto to mpam pou xoun ta 2T den to vriskeis eukola se 4T.Gia paradeigma mia mikri sigrisi einai to 2T kai to 4T zip tis piaggio.Idia aloga alla an mpoun dipla dipla...
Link to comment
Share on other sites

Mporei...Pantos 200aria 4T pou xo dei den mou poligemisan to mati.Ena apla ftiagmeno 180 2T ta eixe gia plaka.Genika mporei na vgaloun ta aloga enos 2T alla auto to mpam pou xoun ta 2T den to vriskeis eukola se 4T.Gia paradeigma mia mikri sigrisi einai to 2T kai to 4T zip tis piaggio.Idia aloga alla an mpoun dipla dipla...

αυτο που λες ισχυει για ολα τα 2τ και 4τ μηχανακια.εγω ειχα και τα 2 και εχω να σου πω..οτι το 4χρονο μεζευε πολυ γρηγορα τα χιλιομετρα.ειδικα στα 100 ειχε ροπη μεχρι 130 χιλιομετρα και σου επετρεπε να κανεις προσπεραση..ανετα!! το διχρονο μεχρι τα 120 πηγαινε και μετα ηθελες..ευνοικες καταστασεις για παραπανω χιλιομετρα.εμενα το 4χρονο μου αρεσε καλυτερα..(μειωμενο καυσιμο,καλυτερο στησιμο,2 αναρτησεις,) Γι'αυτο απο το 2004 που λανσαρε η Gilera το 4χρονο ρανερ στην αγορα πηρε τα πανω της..ο μονος αντιπαλος της ηταν το piaggio beverly που τυγχαινει να ειναι του ιδιου γκρουπ.

το μηχανακι δεν το συγκρινεις βαζωντας κοντρα,το συγκρινεις γενικοτερα..

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Η σύγκριση 4Τ και 2Τ είναι τελείως άτοπη!

 

Ο 4Τ έχει καλό και ομαλό τράβηγμα απο την αρχή ενώ ο 2Τ έχει ένα τρελό "μπαμ" που εκεί είναι που φεύγει απο ένα 4Τ!

Link to comment
Share on other sites

Auto to les tora pou xeis mixanes kai sou xei figei i dipsa gia to 400ari.Ela omos pou tora eiani auto pou mas endiaferei pio poli.

Οτι μηχανακι ειχα..ποτε δεν τα ειχα για κοντρες.τα ειχα για την Κ@υλα μου και τιποτα παραπανω.επλα το κεθενα..εχεις την χαρη του.:)

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

paidia eimai k egw katoxos enos runner pleon....

thelw na rwthsw kapia pragmatakia...

apo thema metadosh ti peirazoume?

 

exw akousei polla k exw mperdeytei....

loipon:variator + imantas + mpilies+ elathrio ayth einia i mia ekdoxh...

:variator+ simplektis(delta clutch)+mpilies+elathrio mia akoma...

:i alli einai ola ta parapanw + odigos ropis

 

o simplektis einai aporaithtos?o odigos ropis einai?

 

to mixanaki einia 72cc me exatmisi reed carb

p.s sygnwmh an sas kourasa...:O

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...